Voor diegenen die nog twijfelden of Trump gekozen is door het volk of door de Deepstate, is vandaag alle twijfel weg genomen. Zonder onderzoek, zonder bewijzen, zonder oorlogsverklaring worden maar liefst 59 raketten afgevuurd op het Syrische leger dat al jaren strijdt tegen terroristen die door de VS en trawanten betaald worden.
Aan de internationale reacties kun je aflezen wie met de elite zijn en wie tegen de elite zijn. Ja, de elite! Zoals ik al jaren schrijf probeert de elite een wereldoorlog uit te lokken waarvan ze hun in aantal toenemende tegenstanders de schuld van in de schoenen kunnen schuiven. Afgelopen week was het weer eens prijs. Dezelfde tactiek als die ze al jaren toepassen werd weer eens ingezet, een valse vlag aanslag met zogenaamde chemische stoffen. Frappant om te zien is dat onze journaals vooral hun best doen om te vertellen wie er voorstander zijn, de tegenstanders worden niet aan het woord gelaten. Of met tegenzin zoals hier bij de BBC.
De beschuldigende vinger naar Assad werd deze keer gewezen door de Witte Helmen, een NGO die blijkbaar alleen in terroristengebied opereert want geen Syriër te bekennen die deze mannen ooit gezien heeft tijdens calamiteiten in gebieden die door het Syrische leger, Rusland of Hezbollah gecontroleerd worden. Ook in het belegerde Aleppo afgelopen maanden kende niemand de Witte Helmen. Het enige bewijs dat de Witte Helmen bestaan en echt mensen redden moet blijken uit filmpjes die de Witte Helmen zelf maken. Enkele Syriërs durfden beelden te maken van deze Witte Helmen toen ze toekeken hoe mensen gefusilleerd werden door terroristen. Als dat geen Oscar waard is! George Clooney?
De Witte Helmen maakten een promotievideo die eens goed bekeken is door een organisatie met de naam SWEDHR, een Zweedse non profit organisatie die mensen probeert te helpen. Uit de analyse van de video blijkt dat de spuiten die gebruikt worden bij de kinderen niet leeg gespoten worden. Een ingreep puur voor het maken van de video. Als je een zwakke maag hebt niet kijken!
Arme kinderen, maar intussen....
Net als Trump riep ook opperzionist Netanyahu dat het zien sterven van kinderen ondraaglijk is en dat er wel actie moest worden ondernomen om de bevolking en die arme kinderen van Syrië te helpen. Ook onze kranten zijn in opperste stemming want als de VS, Israël, Saoedi Arabië, etc. ergens een aanval uitvoeren dan hoeft daar geen VN aan te pas te komen en is enkel een verdachtmaking voldoende om de aanval uit te kunnen voeren. Het zijn echter net die landen maar ook Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en nog een zootje nalopers die de toevoer van medicijnen, water en voeding, essentiële levensbehoeftes, etc. naar de bevolking van Syrië toe boycotten, niet pas maar al jaren. Door toedoen van die boycot sterven dagelijks mensen in Syrië. Naast de boycot levert de elite in de vorm van eerder genoemde landen ook de terroristen die de hele oorlog in Syrië begonnen zijn en proberen te verkopen als burgeroorlog. Dat is het dus niet, het is geen burgeroorlog. Het is een brute invasie met een huurlingenleger in samenwerking met Saoedi Arabië, Israël, Qatar, Turkije en nog wat van die terroristenstaten. Het bewijs voor die stelling wordt geleverd door Hillary Clinton, ze heeft er wat op los gemaild en maakt ons werk een stuk makkelijker.
Lees ook dit even m.b.t bovenstaande stelling.
Motief voor de aanval
Als er een aanval als deze plaats vindt dan is het altijd verstandig om te kijken naar een motief. Het regeringsleger van Assad, samen met Rusland en Hezbollah waren en zijn nog steeds aan de winnende hand op alle vlakken. Het inzetten van chemische of andere verboden wapens is daarom van de kant van Syrië een absolute belachelijke stelling. Waarom zouden ze dat doen? Daar is geen enkele logische verklaring voor te geven. Aan de andere kant is het inzetten van chemische wapens door de terroristen wel relevant want ze weten dat hun broodheren hierop wachten en zullen reageren, of het nu nep of echt was. Dat er meteen een reactie komt werd afgelopen week duidelijk. Dat de VS elite niet eerst naar de VN gegaan is maakt ook een hoop duidelijk. Sowieso een vreemde gang van zaken dat sommige landen blijkbaar altijd en overal kunnen schieten zonder dat de VN zich ermee bemoeit en nog vreemder dat onze kranten, die net dit soort zaken kritisch zouden moeten bekijken en moeten toetsen aan regelgeving, nationaal en internationaal, geen woordje van kritiek hebben maar zelfs de loftrompet blazen. Hoe dan ook, de terroristen zitten behoorlijk in de rats en dan springt grote broer VS even bij namens de dames en heren van de elite.
Maria Zhakarova geeft journalisten een les in vragen stellen en onderzoek doen.
Dokter die Syrische overheid beschuldigt is terrorist en had te maken met verdwijning journalist Oerlemans in 2012. Een gevalletje, al is de leugen nog zo snel……
Onze kranten schrijven dat het de zoveelste keer is dat Assad chemische wapens inzet tegen burgers. Zijn de kranten vergeten dat in 2013 ook een zogenaamde chemische aanval plaatsvond in Syrië, dat daar onderzoek naar gedaan is en dat dit onderzoek uitwees dat de terroristen deze aanval uitvoerden?
59 kruisraketten, 34 onderschept door Syrië
Het fimpje van het neerhalen van de tomahawks werd verwijderd door youtube, gelukkig heeft iemand het weer geupload. De wereld mag de zwakte van de VS niet zien.
Trump riep tijdens zijn campagne dat hij Amerika weer groot wil maken. Voor de Bühne lijkt dit het geval, de waarheid is echter dramatisch anders. Blijkbaar vraagt niemand zich af hoeveel raketten doel getroffen hebben en wat er met die andere raketten gebeurd is. 59 tomahawk kruisraketten werden er afgevuurd, slechts 22 wisten een doel te treffen, 3 vielen in de buurt van de boot terug in het water. Dit betekent dat Syrië met een verouderd afweersysteem van de Russen maar liefst 34 raketten uit de lucht wist te halen. De VS staat in haar hemd. Enkele jaren geleden droop een oorlogsboot van de VS af nadat een Russisch vliegtuig er één keer overheen gevlogen was, die actie legde alle elektronica van de boot lam. De machtige oorlogsboor moest met sleepbootjes weg gevoerd worden. Het is geen geheim meer dat de Russen, Iran en enkele andere anti NWO landen over technieken beschikken die het Amerikaanse leger nog niet heeft. Dat is volgens mij ook de reden waarom Putin zijn cool kan behouden en niet in de overdrive schiet door bijvoorbeeld terug te schieten met ballistische wapens. Wat mogen wij blij zijn dat in Rusland geen Jeltsin of oligarch aan de macht is!
De moetjes van de elite vallen op!
De elite zou de elite niet zijn als ze niet ergens een document hebben waarin staat wat de plannen zijn. Dat hoort bij hun manier van werken, ze moeten aankondigen wat ze gaan doen. Of dat nou verhuld of openbaar is. Zo ook de chemische aanvallen op Syrië. Net als het PNAC document, daarin vertelde de elite hoe ze een aanval op Amerika planden door terroristen, die als aanleiding zou gelden voor een voortdurende oorlog tegen terrorisme, waar dan ook ter wereld. Zo’n aankondiging deden ze ook over de gifgasaanvallen in Syrië. Vervolgens gebeurt het echt. Toeval? In hoeveel toeval kan een mens geloven?
Freudiaanse slip of the tong
Ons voornaamste doel is om Syrie te destabiliseren......uhhhhh ik bedoel het conflict. En dat doen ze dan met het afschieten van 59 tomahawks! Zoals ik hierboven al stel, ze moeten alles vertellen, of gewoon recht voor de raap of op een manier als je hier ziet!
De maat is vol voor Putin
Is het normaal de Amerikaanse overheid die rode draden instelt tegen, ja tegen wie eigenlijk niet? Is het deze keer Putin die aangeeft dat de maat vol is. Israël is al gewaarschuwd en heeft meerdere vliegtuigen verloren, de Turken kregen een waarschuwing en nu de hele westerse elite. Met in het achterhoofd de achterstand op elektronisch gebied zal Trump zijn vingers niet snijden en Putin kwaad maken. Met enkel het overvliegen van enkele snelle vliegtuigen met speciale jammers kunnen Rusland, Iran en Syrië complete vloten en bataljons lamleggen.
Trump speelt de grote overwinnaar maar is feitelijk de grootste verliezer op dit moment. 59 raketten, 22 treffen doel, en dat enkel met oude afweersystemen bediend door het Syrische leger. Als de Russen hun s 400 en s 500 inzetten komt er geen één raket meer door. Misschien moeten de rollen eens omgedraaid worden en zou Rusland, samen met China, Iran, etc. de aanval moeten inzetten op de VS en Engeland, misschien dat dit de enige manier is. Voor Europa hoeft niemand bang te zijn, dat is een papieren tijger!
Inmiddels is duidelijk geworden dat de VS coalitie op de hoogte was van het geplande bombardement in Idlib. Er was toen nog wel een overeenkomst om acties vooraf aan elkaar te melden. Dit is gebruikt door de elite om chemische stoffen ter plaatse van het doelwit te plaatsen, geen sarin maar wel chloorgas etc. De witte helmen die meteen ter plekke waren gebruikten geen beschermende kleding waarmee veronderstelt kan worden dat ze op de hoogte waren want sarin is al dodelijk als het op de blote huid komt. Is meteen ook duidelijk waarom Putin die overeenkomst m.b.t. toekomstige acties verbroken heeft.
Links behorende bij de uitzending van KlagemauerTV
https://deutsch.rt.com/der-nahe-osten/48880-russisches-verteidigungsministerium-angriff-usa-geplant/
https://deutsch.rt.com/der-nahe-osten/48870-rt-deutsch-exklusiv-who-giftgas-t%C3%BCrkei/
https://deutsch.rt.com/der-nahe-osten/48902-exklusiv-usa-planen-umfassende-militarische/
https://deutsch.rt.com/inland/48861-jetzt-droht-weltkrieg-so-reagiert/
Putin legt uit dat de chemische aanval in Idlib een valse vlag operatie was en dat ze er meer verwachten om Assad zwart te maken.
Ik zie het zo, op mijn scherm, ik zal het even copieren;
het Syrische leger dat al jaren strijdt tegen terroristen die door de VS en trawanten betaald worden.
Gender child depends on his fathers chromosomes. Under the influence New erectile dysfunction pills of Y-chromosome develops cortical part of the gonad and formed male gonads testes, and under the influence of X-chromosome develops female gland - ovary.
Nou, voor de allerlaatste keer dan, ik wil ook wel eens meedoen aan die humor.
Vroeger waar ik woonde, was daar een buurman en die was niet helemaal goed bij zijn hoofd. Simon Strontvlieg werd hij genoemd om de een of andere reden.
Kinderen kunnen wel eens gemeen zijn, want als hij langs liep en een kind riep.''Simon Strontvlieeeg'' tegen hem, begon hij te schelden. Wel een haf uur lang. Hij was niet te stoppen.
Doet me ergens aan denken.
Zo nu snel verder met serieuze onderwerpen.
je wilt ook wel eens meedoen aan die humor?
maar natuurlijk gertje....de mens die wil zo nu en dan wel eens wat.
maar gertje,wat is dan de humor?
als ik Simon was,dan zou ik ook schelden.dus dat is de humor niet......hmmm.
wat wel grappig zou zijn was als jij stiekem Simon zou zijn.
hmmm....
het doet jou ergens aan denken.....hmmm...
ik blijf bij het laatste,jij was Simon.
ja humor man,lachen.
ik ken ook eentje.
Ik heb eens twee herders gekocht in gerritstad,de ene kwispelde met zijn kop en de andere blafte uit zijn kont.
tja die heb maar meteen terug gebracht.
zo en nu snel verder met serieuze onderwerpen
fff
En die Janmaat (familie van?) bemoeit zich er uiteraard weer mee. Lekker olie op het vuur gooien.
Echt zo'n mannetje dat veel schrijft maar niets zegt, veel linken meestuurt maar geen eigen mening heeft.
Iedereen.....Let op.........ga naar ons eerste contact waar ik een reactie van vrijland plaatste, toen reageerde jij dat je t niet vertrouwde, oké.......Toen plaatste ik iets van de volkskrant (alsof ik dat geloof) maar t was een goede test..............en Taadaa....Wie begint met schelden en persoonlijk veroordelen?????
Zo werkt dat niet hè gerrit.
Iedereen zoekt t buiten zich..........tip......fout!
volgens mij was het al twee dagen rustig.
Janmaat gooit geen olie op het vuur,hij zei alleen maar waar hij de olie goedkoop kon uithalen.
Jouw reactie staat vol met leugens.
Janmaat is geen mannetje maar een man en dat hij alleen maar linken stuurt en geen eigen mening heeft betekend dat je weinig gelezen hebt op deze site.
van jouw weten we praktisch niets.
niet dat ik op jou zit te wachten.
heb je je zegje gedaan?
is jouw ego nu ook een beetje gestreeld door jezelf?
jij bent degene die het zgn vuurtje weer aanwakkerd door er weer over te beginnen.
hou gewoon je bek dicht dan word jouw wens gehoord.
en of een ruzie/discussie stopt, hangt echt niet af of gerrit (van de familie vleddige herders) een reactie plaatst.
spring opende en sloot het verhaal,dus wat is het probleem?
volgende artikel (kicking the can down the street),snap je gertje,zo snel gaan die dingen tegenwoordig.
fff
Blijkbaar is een verzoek om die onvriendelijke discussie te staken volgens Vladi 'een vuurtje aanwakkeren' en 'olie op het vuur gooien'. Nou, vooruit dan maar.
Maaaruh, wie of wat is eigenlijk vleddige herders?
Verder allemaal gegroet, ga maar lekkerdoor met ruzieen. Spring sloot het verhaal schrijf je. Die is tenminste verstandig
verzoek?? bedoel je,mannetje,familie van?,veel linken weinig eigen mening.
dat kan dan weer wel gertje?
clowns zoals jij eet ik voor ontbijt,dat is bij mij om vier uur s'nachts.
fff
Voor mij is nu klaar. Ik doe niet aan schelden. Heb getracht een boodschap over te brengen, tevergeefs.
Peace.
en een hartje
Jouw testswoord was................... schaap.....(t kon ook de afzender zijn)
De reactie was (hihi ik zag m al aankomen).... jij bent een schaap janmaat en dan ook nog verpakt als leraar............ik heb dubbel gelegen. Haha ...weinig boodschap veel weerstand.
T mag er allemaal zijn......maar uhhh ach laat ook maar.
dus de invloed van de perceptie van een persoon met mps op internet die je twee keer gesproken/geschreven hebt laten jouw denken dat jij je bij mij en ik wel thuis voelt?
als je nu bij mij thuis zou zijn dan zag je me voordat ik dit schreef,over de grond rollen van het lachen.
goeie man
wat sta jij ver van mij weg zeg,letterlijk en figuurlijk.
maar ook jij
fff
Wat de rest betreft begrijp ik je uiteraard en dank ik je voor de oplettendheid.
Waar bemoei jij je mee, wil je ook meedoen?
je zet jezelf er midden in door een reactie te plaatsen en verder te reageren en waarschijnlijk zal blijven doen.
hoezo plaat voor de kop??
daarbij zijn de bijdragen van Janmaat voor mij en volgens mij ook voor Petra (zeer gewaardeerd mens) en anderen die niet reageren van goede waarde.
en dan heb ik het niet zozeer over het gevrijgel.
vladi heeft hier aardig wat gelinkt,titels geplaats en gediscussieerd en verteld in de afgelopen vier jaar.
maar jij bent zoeen typische binnenkomer waarvan ik iig een beetje de kots van heb.
maar hey,dat boeit me gene ene reet.
life is great!!
welkom in the rabbithole
fff
Gelukkig dan kan t misschien eens stoppen.
Je mag me een onruststoker vinden daar heb ik geen probleem mee, ik weet zelf wel wat ik ben en wat niet.
Naar mijn mening ben ik gewoon erg kritisch, en open voor alles, de een gaat voor Trump, de ander voor putin, maar Dank je wel dat je t nog even mijn reacties aanhaalt en zie hoe groots het theater is....................Neem er even de tijd voor, vooral voor de linkjes helemaal te beluisteren, dus niet over 5 minuten terug komen en zeggen dat t niet mogelijk is of te vertrouwen. Maw zonder oordeel..............veel luisterplezier allemaal!
Wereldoorlogen zijn er geweest, maar ook wereld natuur rampen.
NIBIRU / PLANET X - "SEEING IS BELIEVING" and IT'…: http://youtu.be/QiaGc_aZzKk
Oud CIA-chef Ray McGovern gelooft de Russische verklaring over het gifgas
Maar de eer komt de website Iraans en Syrisch Nieuws toe
http://iraansnieuws.blogspot.co.uk/2017/04/door-fox-verboden-interview-op-rt-met.html
http://redefininggod.com/2016/07/how-hillary-trump-and-putin-figure-into-the-launch-of-the-new-world-order/
vind het onzin
maar er zijn enkele feiten en daarop baseert
iedereen zijn eigen aannames, een mening, ook jij
nog een linkje
Treason: John Brennan worked WITH foreign spies in desperate attempt to take down Donald Trump
"Open scandal" being ignored by mainstream media
(INTELLIHUB) — In a largely ignored development in the ongoing investigation into the deep state war against all things Donald Trump, the Guardian reported late last week that it was none other than Obama hack John Brennan who was responsible for the start of the still ongoing disinformation campaign connecting Trump and the Russians.
The Guardian report attempts! to make their sources and allies look good,
painting Brennan and other officials as high-minded public servants simply worried about Russian interference in the election when in reality these operatives were working with multiple foreign powers, who had obvious anti-Trump agendas, to “cripple†then candidate Trump’s shot at the White House.
https://www.intellihub.com/john-brennan-worked-with-foreign-spies-in-desperate-attempt-to-take-down-donald-trump/
The European countries that passed on electronic intelligence –
Another source suggested the Dutch and the French spy agency, the General Directorate for External Security or DGSE, were contributors.
European allies were supplying information about people close to Trump meeting with Russians in Britain, the Netherlands and in other countries, the Times said.
They include the FBI-led counter-espionage investigation and probes by both the House and Senate intelligence committees.
https://www.theguardian.com/uk-news/2017/apr/13/british-spies-first-to-spot-trump-team-links-russia
NOS nieuws manipulatie,
https://m.youtube.com/watch?v=umqFakI4nfA&ebc=ANyPxKoyADV9ap-LXD5vqpVZiWQCGndMI8voV8X4cdVSsK2XGqJxHku3P0uOIf8NZV9OBh54HNMM_3ec7TDEKu8VniPbV541iA&time_continue=206
In New Lawsuit
BSGR claims that Soros “threatened extortion†of their firm and through “his controlled entities puppeteered the government of Guinea, misled other elected officials and governmental entities including President Obama.â€
See the full lawsuit below:
http://www.zerohedge.com/news/2017-04-20/george-soros-accused-puppeteering-government-new-lawsuit
The conviction of their former Vice President is the latest in a string of [censored]ual misconduct cases that have plagued Dyncorp over the years.http://www.zerohedge.com/news/2017-04-17/former-dyncorp-vp-charged-rape-minor
US Army base on lockdown, sixty four soldiers busted
http://popularmilitary.com/us-army-base-lockdown-sixty-four-soldiers-busted-cocaine-drug-ring/?utm_source=11+Bravos
US Congress 911 Blackmail
https://geopolitics.co/2017/04/21/saudi-arabia-switching-to-brics-alliance-in-response-to-us-congress-911-blackmail/
Russia And China Preparing Alternative Banking Architecture
http://www.activistpost.com/2017/04/russia-china-preparing-alternative-banking-architecture.html
http://soros.dcleaks.com/view?div=europe
Een artikel van Phil Butler:
The Soros Subversion Machine on a Platter
http://journal-neo.org/2017/04/19/the-soros-subversion-machine-on-a-platter/
Er zijn zo veel journalisten omgekocht door Soros.
Niemand noemt de UN..
http://www.onepeterfive.com/scholas-occurrentes-another-vatican-soros-connection/
https://everydayconcerned.net/2016/04/07/exposing-the-planned-destruction-of-humanity-global-depopulation-as-policy-via-vaccinations-chem-trails-fluoride-chemical-additives-gmos/
http://themillenniumreport.com/2016/08/the-vaticans-holocaust-yugoslavia/
http://hetuurvandewaarheid.info/2010/11/28/het-vaticaan-satanisch-weten-de-katholieken-dit/
https://www.youtube.com/watch?v=23ZlqPeYpLk
Daar lopen toch de rillingen van over je lijf!
http://www.veteranstoday.com/2014/04/29/third-force-vatican-occult-connections/
https://remnantnewspaper.com/web/index.php/fetzen-fliegen/item/2853-wikileaks-bombshell-george-soros-using-francis-papacy
Nannie ik las net een stukje van je persoonlijk verhaal, slim van je om opname apparatuur te plaatsen. Blijf dit soort incidenten online delen, zo weten we welke ontwikkelingen gaande zijn.
Ik wens je veel succes.
Het blijft lastig veel alto [censored] delen een stukje waarheid en meer onwaarheid.
https://m.youtube.com/watch?v=4VCgU1v0c3I
Bedankt voor je filmpje. Zoals ik al meerdere keren gesteld heb, weer geen bewijs maar aannames en ook nog eens slechte. Hij gaat al de fout in met de raketaanval. Waarom niemand laat weten wat er met de vermiste raketten gebeurd is. Dat weten wij wel. Ze zijn uit de lucht geschoten door het Syrische afweersysteem s-300.
Dan zegt hij aan het begin van dit filmpje dat alle informatie die hij op het bord geschreven heeft gecheckt is. Hij komt dan vervolgens met informatie zoals, Putin laat Tillerson wachten.....Assad en Putin weten wat ze moeten zeggen....maar niets steekhoudends.
Wij houden nog steeds de optie open dat Putin het spel wellicht meespeelt maar ook deze video is verre ban bewijsmateriaal, hooguit een aanleiding om het verder in de gaten te houden.
Een vraag van mij aan mensen die menen dat Putin het spel meespeelt.
De NWO wil graag een wereldoorlog, als Putin mee doet aan dit gebeuren had deze oorlog al in volle gang kunnen zijn toen de Donbas en Lugansk beschoten werden voor de eerste keer. De aanvallen van de coalitie op Syrische militairen had gebruikt kunnen worden of nog beter, het afschieten door een NATO partner, Turkije, van een gevechtsvliegtuig van Rusland.
Zo sta ik er momenteel in.
de derde wereld oorlog hoort daar iig bij.
http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
T was een reactie op nexus omdat t over aannames en bewijs ging. Aannames, geloof, zijn geen zekerheid.
Maar lieve spring, daar zijn we al eens mee aan de gang geweest, dat zien wij beide blijkbaar anders, geeft ook verder niet, maar laten we zorgen dat we elkaar niet nog eens gaan afvallen.
Heel goed, je gaat vooruit!
meestal pkokpkok en soms beh beh.
fff
fff
meegaan in jouw uitspraak dat ik 'mooi' iets geleerd heb?
en dat ik vooruit ga?(maar er nog (lang) niet ben?)
wat geleerd?van wie geleerd?waarin vooruit ga?
waar moet ik zijn dan?
de dag dat jij Hans snapt ga ik misschien wel ooit mee in jouw uitspraken.
zolang jij dat niet doet adviseer ik je uit te kijken dat je niet teveel aandacht besteed aan Fallen Veils en onzichtbare dolken.
groetjes vanuit de dualiteit.
fff
linkjes plaatsen is heel wat anders dan een objectief gesprek voeren.
we zullen waarschijnlijk nog wel wat over ons heen krijgen door spring.
de leer van spring
fff
Ik snap dat hans het zelf niet helemaal snapt. Maar dat ie wel als guru gedragen wordt.
Btw jan deelt het wel maar doet er zelf niet aan.. ik bedoel maar. Wacht liever op de dag dat je mij snapt, maar waarschijnlijk moet je eerst nog een hert doden voor je eigen "thrive gevoel dat je leeft". Btw die dolk kwam toch mooi met je hoe durf je te denken dat je mij kan mailen, over arrogantie gesproken! Je bent mijn dualiteit niet waard!
Maar goed ik denk dat die dag in dit leven niet gaat komen.
Lesje non dualiteit van een niet hans gelover:
Je hoeft een andermans ego niet af te" FIKKEN".
De mens voelt zelf op een gegeven moment wat waar en propaganda is en wat een opgelegde houding is en welks bij hem hoort. TREK NIET AAN DE POP VAN EEN VLINDER!!!
Non dualiteit is wat je ervaart in meditatie, dichter bij die rust kan je niet komen in je dagelijkse staat van zijn omdat je elk moment impulsen krijgt van de dagelijkse staat van zijn. je doodt het ego niet , dommer kan je niet doen, het ego vormt zichzelf om.
Verder goed advies voor vladi
Als of er een ik is die iets kan doen, alles gebeurt spontaan.
Wacht liever op de dag dat je mij snapt, hihi de dag dat ik jou snap is allang geweest. Ik hoop dat je t zelf nog snapt!
Je kan een andermans ego niet in de fik zetten, dat doet de mind zelf als er nog veel ego inzit.
Maar ik zie t al, talk to my hand, dan doe je mijn ego niet zo zeer!
Dat is veelzeggend over jou en hoop dat je daar wat minder plezier in krijgt. Dat is mensen niet verder helpen maar je eigen ego plezieren. "kijk eens hoe destructief ik kan zijn"
Is dat echt opbouwend Jans?
Liefdevol??
Leer dat wat je zegt invloed heeft op de persoon voor je. Ga die connectie aan. Dat is wat jij afsluit. zoals ik al eerder stelde. Als er een in het ego zit ben jij het wel vriend.
Over het ego, dit is een uitvloeisel va de ziel in de invloeden van de wereld, wat jullie overslaan is dat de ziel zijn invloeden heeft op het ego en ego kan overstijgen. Daar hebben we geen advaida voor nodig dat inzicht komt als men het geleerd heeft.
Wat ik stelde over je gaat vooruit was gemeend omdat je niet door bleef gaan , inzag dat er een moment was over dit onderwerp te stoppen. Eerder had en deed je dit niet. Dus vooruitgang.
Vladi, ik geef geen antwoord op je vragen omdat je dit zelf mag ondervinden. Ik zie en hoop alleen.
Ik laat het verder.
Leer van spring, leer niet van spring, whatever. Het gaat niet om mij .
Denk wel na over de uitkomst van het ingeslagen pad.
wat betreft ego affikken heb jij je steentje ook iedere keer bijgedragen.
lees je eigen reacties maar eens na
jij zet je hakken even diep in het zand als Janmaat.
voor mij is het puur vermaak.(volgens mij voor Janmaat ook maar ik kan me vergissen natuurlijk,waarschijnlijk heeft dit niets met non dualisme te maken (voor spring sarc.off)))
ik ben niet te beledigen.
voor mij is dat hooguit een actie reactie spelletje (fuck man,dit is maar internet) wat ik beobserveer (bestaat dit woord wel ) en analyseer.
de enige die ik op deze site in al die jaren recht in de ogen heb gekeken is Nexus.
daarvan weet ik wie hij echt is.
voor de rest kan iedereen iedereen zijn.
enne spring....
fff
fff
Wat ik stelde over je gaat vooruit was gemeend omdat je niet Door bleef gaan,.....Ja, dat was jouw mening, en tevens blijf jij maar doorgaan........
Je verzint je eigen meningen, zoals t volgens jou hoort te zijn.
Denk gewoon dat ik la tourrette heb, dan voelt de persoon zich wat minder aangesproken.
fff
we moeten allemaal spring snappen en volgen want die heeft gelijk.
en als je dat niet doet 'talk to the hand'.
en de domste uitspraken zijn toch wel dat geloof zekerheid is en dat het ego zichzelf vormt.
ze zegt talk to hand,ik zeg klapperende eierstokken.
fff
Klaar nu en weer door met leuke mensen en een goed gesprek!
Ik hou het idd maar weer bij linkjes alhier...
fff
kom we gaan off grid en fff
toe maar jongens laat me nog eens lachen!
Wat moet ik je nog vertellen.
Ik weet wel waar de olie in de aanbieding is.
fff
Alles moet in de war en daar zijn ze druk mee.
In de tussentijd heeft niemand door wat er lokaal al geregeld wordt van bovenaf.
Blijf maar naar de kat in de boom kijken alice.
Venus agenda 21 en resource based scarcity komen eraan.
Global secrurity!
ik heb het geplaatst als een aanname een mening
net als het jouwe een aanname een mening is
met een 1 verschil, een filmpje
en dat zou ook perfect in de andere versie kunnen kloppen.
doordat er van te voren in syria diversen op de hoogte waren.
het is een andere visie, waard om gezien te worden vond ik
en alles is een aanname
vaak slechts op enkele feiten gebaseerd,
een interpretatie.
Alles is een aannamen, er zijn geen feiten in the matrix, alleen voor de ego mind.
Daarom zit de matrix ook vol met geloof, aannames, interpretaties, enz. oftewel oordelen.............oftewel dualiteit.
Naar mijn mening kun je de matrix alleen oplossen, als je de ego mind uit de dualiteit haalt ofwel begrijpt. Its a program.
Maar voor diegene die t niks vinden die de dualiteit waar genoeg en/of leuk vinden, raad ik t niet aan, t kan wel eens minder leuk zijn dan men denkt, daarna wordt t pas weer leuk.
Mensen plegen zelfmoord omdat ze (verstrikt) gevangen zitten in de dualiteit, schuldgevoel, verlies, angst enz....
Hans is voor vele niet fijn, ik vind van wel omdat hij naar mijn mening echt eerlijk en recht voor de raap is, moest er in t begin aan wennen, kan pijnlijk zijn hoe hard hij is, dat ervaart alleen de ander, hij is alleen maar eerlijk tegen je.
Hans leert en vertelt je de uitkomst niet, hij zal zeggen zoek t lekker zelf uit.
Hij kan t je wel vertellen maar dan moet jij dat maar aannemen, en dat is niet de bedoeling. als t je raakt dan kun je naar hem luister (niet bestuderen) hij helpt je een handje op weg waar je op moet Letten en zo.
Daarna mag jij weer verder met je eigen leven, en met t geen wat je gehoord hebt mag je in de praktijk brengen (er opletten, proberen te herkennen) of dat wat bij anderen of jezelf gebeurt en voelt en denkt of t wel echt waar is of dat je dat maar verzint.
Een voorwaarde je moet ontzettend eerlijk tegen jezelf durven te zijn.
Dat gaat jouw wel lukken denk ik.
Ook denk ik dat er in jou meer non dualiteit aanwezig is dan jezelf denkt.
Vindt je t wat luister dan als eerste de interviews op YouTube van hans laurentius in gesprek met rinus van warven.
Dat zijn geen lezingen, daar wordt meer uit gelegd wat non dualiteit is.
Vele zoeken
ik ga m nog een keer beluisteren,
you tubes zien.
(weet je zijn presentatiestijl spreekt me inderdaad niet aan,
hoe de info verpakt wordt)
maar de essentie van de info is wel ok
ik geef het nog een kans
bedankt
Mij is t nog niet gelukt om t onderuit te halen. En je weet ik kan nogal kritisch zijn, ik geloof niet zomaar wat.
Hans Laurentius over non dualiteit; interview doo…: http://youtu.be/RK0f2eUgIJ8
het doet me gelijk denken aan hermann hesse
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hermann_Hesse
en
dit is niet zomaar een aanrader
het breekt alles af, alle dogma s, alle illusies
veel blijkt onecht, gestoeld op niets
confronterend en lifechanging.
Gestoeld op niets..........niet iets
Hoe beter je t gaat begrijpen hoe meer je de eerlijkheid van hem gaat waarderen. T is de ego die hij aanspreekt en dat vind dat t ego niet fijn.
Als t te is ....Kun je eens kijken naar joanika ring...een vrouw, heel lief en rustig.........maar hans vind ik persoonlijk t duidelijkste en eerlijkste.
Als je alles van hans gehoord hebt, ben je dit wat ik hier schreef al tegengekomen. En kun je zelf gaan waarnemen of t zo is.
ik heb
alle ballast, dogma s
en alles wat ik niet ok vond
al weggooid
werkt bevrijdend!
maar bedankt voor je advies
Viel me al op dat jij al veel kwijt bent.
Graag gedaan.
De zogenaamde wereld ontstaat in je mind, er is niks buiten je.dat denken we maar.
Wel raar dat er mensen naar de lezingen gaan van hans, waarvan een aantal de cursus in wonderen hebben gedaan.
Toch bedankt voor je reactie, heb t vaker gehoord over de cursus in wonderen, zal er eens naar kijken.
CNN is reporting tonight that U.S. officials informed the Russian military in advance of the missile strike tonight.
Pentagon correspondent Barbara Starr said that according to a U.S. official, they told the Russians “what they were gonna do and when they were gonna do it.â€
You can watch CNN’s report above.
http://www.mediaite.com/tv/report-russian-military-was-notified-in-advance-of-syria-strikes/
The U.S. Tomahawk missiles used in the attack could have been struck down by the S-300 and S-400 surface-to-air weaponry which Russia already had in place in Syria, specifically to defend against this kind of attack (source: Washington Post). But Russia chose not to do so. That suggests Russia knew in advance that the U.S. missiles would not be imposing serious damage. Russia could only have known this if the U.S. told it as much in advance.
https://www.palmerreport.com/opinion/u-s-missiles-did-as-little-damage-in-syria-as-possible-and-russia-chose-not-to-shoot-them-down/2215/
Regardless of any public jawing between the U.S. and Russia tonight, this reeks of carefully crafted military theater. I explore their likely motivation in detail here. Palmer Report calls on the relevant Senate oversight committees to investigate.
Hoe kan Trump zijn gezicht redden.
Hij laat een bevriende media of website, desnoods een minister officieel verklaren dat hij Putin van tevoren van de aanval op de hoogte heeft gesteld. Onzin natuurlijk, het ontbreekt er nog aan dat hij zegt dat hij Putin om toestemming heeft gevraagd.
Overal ter wereld worden de CIA web[censored], en in Nederland de AIVD web[censored] ingeschakeld on de aanval te bagateliseren.
Van, ach, Putin wist het immers tot aan de VS heeft bewust weinig schade aangericht..
Ik denk dat we in deze richting de zaak moeten bekijken.
Dit bericht lijkt me een schoolvoorbeeld van CIA mind control.
"Geloof me, Trump zal wit om zijn neus geworden zijn.. Een onvoorstelbare en onverwachte afgang."
geloof je dat nu echt??
dat het zo simpel is??
Who Owns and Controls the Military-Industrial Complex?
http://themillenniumreport.com/2016/03/who-owns-and-controls-the-military-industrial-complex/
Feit is dat ze hun aanvallen filmen met cameras in de raketten of vanuit hun vliegtuigen. Tientallen beelden hiervan te vinden.
34 raketten ziet uit de lucht geschoten worden. Waarschijnlijk niet gelijkertijd want dan had hij 34 schermen nodig gehad.
Alle beelden, worden achteraf geanaliseerd om te zien of ze het juiste doel hebbeb geraakt.
Dit zijn allemaal feiten en niet iets wat ik 'zomaar' geloof. Dus ik snap je vraag niet
geloven we dit allemaal nog?
de beelden zullen er zeker zijn
de camera s ook op de missiles
maar als je naar de technologie kijkt
welke mogelijkheden en programmas er zijn
ze weten exact wie wat (wapens)heeft en waar en welke bewegingen
er zich voordoen wereldwijd bijna tot op de seconde
kijk eens naar de programma s die er lopen om te spioneren
in de geplaatste link
en dat is nog lang niet alles er is ook een nieuwe onthuld
waar je instant mee inzoomt, waar dan ook ter wereld.
door welk materiaal heen dan ook maar.
(en putin verkoopt het materiaal / uranium) aan clinton om satelieten
te maken die op hem spioneren?
en ze laten deze clip zien?
ik geloof dit niet zo en denk er het positieve van.
welke kennis er is op basis van welke technologieen
afweersystemen enz
dan vraag ik me af wat is waarheid in deze
is dit niet een veel te simpel toneelspel
gezien wat ze tot hun beschikking hebben
(men weet exact wie wat waar heeft) en evt reactie
Puur alleen naar de feiten kijken moeten we. En dat is dat (nmiddels verouderde) luchtdoelraketten de helft van de kruisraketten neerhaalde en dat een overvliegend Russisch toestel alle technische vernuftigheden van een Amerikaans oorlogsschip stil legde (Zoals dit blog ook al meldde). En dan hebben we het nog niet eens over de Chinese technologie. Wat zal de reden geweest zijn dat de VS Noord Korea niet aangevallen heeft zoals Tromp het een hoop gebleraankondigde?? N.K. heeft immers de proef uitgevoerd. Niet 1 maar 5 raketten. DE proef van DE raket was mislukt volgens de media. Maar alle 5?
De oude Chinees had gelijk: Amerika is een papieren tijger, maar wel een tijger met atoomtanden.
En tot 2013 zou volgens (officiele??) bronnen Rusland verrouderd (wat dat ook moge wezen) Uraniun aan de VS hebben geleverd om dat onschadelijk te laten maken. Weten we zeker dat dat zo is en weten wij de achtergronden hiervan? Als je een betrouwbare link hebt zie ik hem graag.
Ik weet gelukkig te weinig van atoombommen om hier een oordeel over te vellen.
http://www.wnd.com/2017/03/the-real-russian-scandal-needing-investigation/
https://www.nytimes.com/2015/04/24/us/cash-flowed-to-clinton-foundation-as-russians-pressed-for-control-of-uranium-company.html?_r=3
http://www.breitbart.com/big-government/2016/10/08/wikileaks-putting-on-all-of-your-radars-clinton-foundation-warns-hillarys-campaign-grassley-asking-about-uranium-deal/
http://www.powerlineblog.com/archives/2016/08/memo-sheds-new-light-on-clinton-russia-uranium-scandal.php
Zoals gezegd weet ik gelukkig niet veel over atoombommen. Ik weet alleen dat je met het uranium binnen een kerncentrale geen atoombom kan maken. Daar heb je andere apparatuur voor nodig. De artikelen gaan over handel in uranium, niet over atoombommen. En (nu) een schandaal maken over de Russische leveranties is hypokriet, want al vanf 2013 levert Rusland niet meer aan de VS en b. Waarom wordt er geen schandaal gemaak van de andere landen, waaronder Nederland, die uranium leveren. Mag ik raden?
en
ik heb dezelfde mening als nexus en jou
over putin assad, kortom over veel
alleen ik vind wel dat we een open mind moeten of mogen houden
(andere agenda s in de vs)
en ik vond eerstgeplaatste youtube positief.
CNN's reputatie steeg in 1991 gedurende Operatie Desert Storm in de Golfoorlog, toen de uitgebreide verslagen over de hele wereld te zien waren. Het verkreeg een groot gedeelte van de berichtgeving vanwege nauwe samenwerking met de regering van de VS, hetgeen leidde tot beschuldigingen dat het niet genoeg probeerde nauwkeurig verslag te doen en dat het diende als een doorgeefluik voor propaganda.
Op 11 september 2001 was CNN de eerste landelijke zender in de VS die inbrak op reguliere programmering met rechtstreekse beelden vanuit New York. (Als eerste? Toevalig zeg, betrouwbare bron?)
Van de Amerikaanse kant wordt (achteraf gezegd) dat ze Putin vooraf op de hoogte hebben gesteld, maar dat wordt (ook achteraf) van de Russische kant niet bevestigd.
Niets is onmogelijk, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Rusland dit geaccepteerd zou hebben. Zeker omdat de Russen zelf ook de basis gebruiken.
Putin NWO? mensen, laat je toch niet op een dwaalspoor brengen door dit soort berichten. Het komt vaak van web[censored] die goed lijken te staan omdat ze heel ver meepraten om dan op het juiste moment met desinformatie of beschuldigingen te komen om hun lezers de gewenste richting in te drijven.
Er zijn nu eenmaal 2 maatschappelijk verschillende werelden, de kapitalistische en de anti-kapitalistische.
Zolang er geen concrete aanwijzing is dat Putin NWO is, is het vooralsnog pure misleiding om tweedracht te zaaien tussen de mensen die hun verstand gebruiken.
Mogelijk begrijp ik niet welk statement je bedoeld of hoe, maar ik vind een bericht van die kant en welke niet bevestigd wordt, geen statement waard.
Net als die nep-website die ons wijs willen maken dat je door de kat of de hond gebeten wordt. Tweedracht zaaien is hun opdracht. Vergeet niet dat alleen al onze eigeg (kleine) AIVD openijk toegeeft dat ze dit soort nep-wb[censored] op internet hebben en dat ze enkete duizenden doodgewone Nederanders op hun loonlijst hebben staan.
Ingaan op dit soort uitgelokte discussies is zinloos. Gewoon negeren.
https://www.democraticunderground.com/10028906110
De russen zelf zijn erg blij met hem heb ik vernomen. Ook zij vrezen voor wie er eventueel na komt. Zij hopen dat hij een goede opvolger krijgt maar vrezen wel.
Rusland gaat een grote rol spelen met china dat is duidelijk.
Zeker niet die van oorlog maar van het geweten in de wereld, echter ook deze kant gaat richting agenda 21, meer vanuit china in hoeverre putin erin meegaat is de vraag. Ik zie hem als puppet voor de goodwil. Ik denk wel dat HIJ echt is, maar wel geplaatst voor dit doel. Met de bricks hebben ze meer vertrouwen kunnen winnen in landen waar banken niet welkom waren, exact beschreven door goldman sachs.
Ik zie alles wat er nu gebeurt ook de oorlogdreiging als een problem reaction solution dingetje, de schilderingen in denver vertellen ons waar ze naartoe willen, uiteindelijk willen ze van wapens af en het vredesleger en wereldregering ze gaan het een wereld parlement noemen.
Gekozen door de wereld burgers (zeggen ze) Beetje het eu verhaal in het groot. onderzoek earth federation. en global security system.
Ik ga er nog op door spitten tzt.
http://rense.com/general96/genocidemosul.htm
https://www.rt.com/news/385262-mosul-chemical-australian-troops/
http://news.antiwar.com/2017/03/27/britain-confirms-involvement-in-west-mosul-bombing-during-civilian-deaths/
https://sputniknews.com/middleeast/201704191052772258-daesh-chemical-attack-mosul/
https://www.rt.com/op-edge/380040-mosul-iraq-us-troops/
What is the reason for all the death and destruction and the flooding of the West with refugees from the West’s [censored] violence?
We don’t know. We are told lies: Saddam Hussein’s “weapons of mass destruction,†which the US government knew for an absolute fact did not exist. “Assad’s use of chemical weapons,†an obvious, blatant lie. “Iranian nukes,†another blatant lie. The lies about Gaddafi in Libya are so absurd that it is pointless to repeat them.
What were the lies used to justify bombing tribesmen in Pakistan, to bomb a new government in Yemen? No American knows or cares. Why the US violence against Somalia? Again, no Americans knows or cares.
http://www.globalresearch.ca/a-government-of-morons-and-war-criminals/5585334
BP is interested in Somalia’s vast oil deposits off the Somalia coast in the Indian Ocean.
Fund ISIS and Al Qaeda in Syria to remove Assad and get a Saudi/Qatari pipeline through the Middle East state.
Bomb Al Qaeda – ISIS “affiliated†Al Shabaab in Somalia to lay claim to large oil reserves.
http://theduran.com/president-trump-now-bombing-somalia-can-guess/
Ik weet vele vinden t niks maar ik plaats m toch.
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/de-u-turn-van-donald-trump-voor-en-na-de-verkiezingen/
Alleen de meest gehoorzamen zullen dan overblijven.
Reductie wereldpopulatie...? Burgeroorlogen terwijl de deepstate intact gehouden wordt?
De reden dat ik hem niet vertrouw is dat wij ooit een tijdje met elkaar gesproken en geschreven hebben.
Daar heeft hij mijn persoonlijke vertrouwen beschaamd,daarom vertrouw ik Hem niet meer en vind ik een rat.
Verder denk ik dat hij met veel artikels altijd wel dicht in de buurt van de waarheid zit.
fff
Nee, dat heb je ook nooit gezegd, alleen dat je m niet vertrouwd en een rat vindt, ik heb daar geen probleem mee, ik ken m persoonlijk niet, dus kan daar ook niet over oordelen. Iedereen mag vinden wat ie wil, t zou wel fijn zijn als ze zeggen waarom,
In persoonlijke kwestie is dat iets anders.
Zo heb ik ook m,n contacten, kwam daarna in contact met iemand, waarvan ik wist dat ie mijn contacten niet vertrouwd. Dus afgesproken en ook eerlijk verteld met wie ik contact heb, ik wilde weten wat er dan mis met mijn contacten is, legde hem t 1 en ander uit, en vond dat wel kunnen zo leek t.
Achteraf ging t verhaal rond dat ik Door mijn contacten gestuurd zou zijn, wat dus niet zo was, anders zou je niet zeggen wie je contacten zijn toch?
T hele punt is dat ik tijdelijk niet vertrouwd werd omdat ik eerlijk was, later kwam ie erachter dat t anders was.
Bij waarheid gaat het erom dat alles en iedereen met de billen bloot moet, maar omdat we allemaal nog teveel in de ego mind zitten zal dat niet gebeuren.
Als t over vertrouwen gaat , zit t wantrouwen er al in.
Stel je voor ik vertel jouw wat in vertrouwen en dat mag je tegen niemand zeggen. Dan kan ik jou de grootste leugen voor houden, je vertrouwd me toch, net zo lang tot je mijn vertrouwen schaadt, en er achter komt dat wat je in vertrouwen werd vertelt een leugen is.
Voor een waarheids vinder (geen zoeker) staat waarheid boven vertrouwen.
They've got you by the balls - George Carlin: http://youtu.be/P_Zqbg6QThg
Ik bedoel dan de tweede laag de mind control waar wij ALLEMAAL inzitten.
Misschien moet er een nieuw artikel komen van ....de leugen waarin wij leven!!!
https://twitter.com/AmenaShaladi
https://twitter.com/basednorman/status/853974533660975104
(snopes is desinfo
maar toch..
http://www.snopes.com/cnn-same-refugee-girl/)
http://www.alternet.org/grayzone-project/british-government-funded-outlet-offered-us-journalist-17000-month-produce
The North Korea Hoax (just part of the world stag…: http://youtu.be/GfyNW1YaDpE
North Korea is a hoax! North Korea never existed!: http://youtu.be/q-umhfIlatg
North Korea's new missiles mocked as FAKE as vide…: http://youtu.be/fHbjsUd_50A
Geweldig vooral die laatste haha
http://m.telegraaf.nl/article/28009510/robot-bedreigt-ambtenaar
Misschien de moeite waard om te lezen.
http://gerritherders.blogspot.co.uk/2017/04/waarom-de-vs-doodsbang-is-voor-china.html
The globalist deep state may continue using false flags to advance its agenda, but the tactic will become harder and harder to get away with
http://theduran.com/dear-washington-era-false-flag-attack/
Ken je deze al?
Betrayed by Ivanka — another look at Trump's missile strike
*https://www.youtube.com/watch?v=w3CemVYQCJc
ALL HANDS ON DECK! You can help dismantle the deep state!
*https://www.youtube.com/watch?v=xkpmpHjpXRk
De wereld is momenteel verdeeld in pro en anti Trump.
Waarom niet een beetje verder spitten?
Nog meer:
*https://www.youtube.com/watch?v=YNtsQmwas5k
*https://www.youtube.com/watch?v=h8n6VCL5D7A&t=125s
*https://www.youtube.com/watch?v=CJDrLTg6ltE
*https://www.youtube.com/watch?v=q_sTC-etURc
Het filteren van nog echte informatie is moeilijk maar in de 10 jaar dat ik met deze materie bezig ben heb ik geleerd om niet meteen een oordeel klaar te hebben. Ik wacht rustig een weekje af wat er voorbij komt. Dan pas kan ik een beetje schiften wat waar en niet waar is voor mij.
Deze zéér goede politieke journalist is ook het lezen waard...
.
en info, mooi!
ik deel je mening over verschillende lagen
met verschillende belangen
met eigen agenda s en kennis
ps en wat betreft het spirituele
trump heeft er wel voor gezorgd
dat iedereen het nu over de deep state heeft
de krachten achter de schermen
Het bleek anders te zijn. Voor zo iemand kan je niet meer dan respect hebben. Wie kan werkelijk zeggen en zien wat er achter de schermen gebeurt? Niemand. Veel mensen praten een ander na als dat in hun straatje past. Ik ben voor niemand alleen voor de waarheid en dat is juist het moeilijke. Je komt er maar mondjesmaat achter.
Nog een voor mij twee waardevolle links:
http://cosmicconvergence.org/?p=19035
http://themillenniumreport.com/
http://stateofthenation2012.com/
Deze 3 [censored] nemen vaak de artikelen van elkaar over. Ze horen bij elkaar met dezelfde doelstelling, dat de waarheid voor zover dat mogelijk is boven water te krijgen.
ik denk dat jij wel redelijk acher de schermen kunt kijken
door het selecteren van info
is je intuitie toegenomen,
higher self verbinding.
je staat voor je eigen waarheid
iets om trots op zijn.
ik wens je alle goeds!
Ik dacht dat ik het duidelijk verwoord had. Mocht dat niet zo zijn, dan spijt me dat. Trek het je aub niet zo persoonlijk aan.
Groet, Gerrit
Er is nog wel iets anders in de wereld om te strijden. Ik was in mijn wiek geschoten omdat we behoorlijk in de narigheid zitten en dat al meer dan 8 maanden. Wat hebben de scholen toch een macht. Ze kunnen echt alles met je kinderen uithalen zonder dat je het weet. Een aanrader voor ouders: Stop een klein opnameapparaatje in de broekzak van je kind als je iets niet vertrouwd op school of waar dan ook. Dan weet je wat er met je kind kan gebeuren. Je zult verbaasd zijn.
Groetjes, Nannie
omdat ik steeds bij je doorkreeg
higher self, dat je je intuitie meer moet/ mag vertrouwen
je hebt veel meer toegang tot de akash dan je je realiseert.
ik wens je en jullie heel veel sterkte en kracht!
Ik denk dat t voor vele moeilijk wordt het oude vertrouwen achter zich te laten.
Kut, ik zie nu zelf dat ik er ook nog niet ben........later.
https://jonrappoport.wordpress.com/
En Petra wat vind ik het leuk dat je op dezelfde [censored] je informatie haalt als ik. Waking Times, Exopolitics enz.
t zijn goede [censored]!
waarom niet met info ( internet) tot je beschikking
genieten van natuur, creativiteit,
schoonheid, mooie materiele dingen,
kortom genieten van alles
terwijl je in deze game zit en het weet.
Mij viel dat op als je even geen Internet hebt.
En er komt net zo veel ruis voor als op tv als t niet meer is.
Internet is er niet voor niks, zoals vladi al zei, er wordt alleen maar geanalyseerd. T is of wordt een trap (val).
Janmaat heeft voldoende aan de natuur en stilte en zijn vaardigheden. Bijna alles wat ik nodig heb kan ik zelf maken.
De meeste die met Internet bezig zijn zeker als die ook nog de hele dag met een smartfhone rond huppelen die weten niet eens meer wat stilte is, neem ze de telefoon af en ze worden helemaal wild, kijk maar om je heen.
Al eens de film gezien..... into the wild?
als stargates gebruiken
voor een ander level van de game (toegang tot)
als je de juiste tijden gebruikt
equinoxen
voorwaarde is
het juiste bewustzijsnivo
ancient [censored] zijn gewoon particle accelerators
http://www.wired.co.uk/article/large-hadron-collider-explained
https://home.cern/about/physics/extra-dimensions-gravitons-and-tiny-black-holes
Wat is naar jou mening het juiste bewustzijnsniveau Petra, ik denk dat we daar ieder een beetje anders over denken, niet dat dat erg is, misschien kan ik je dan nog iets beter begrijpen.
Dit vind ik wel passend zoals ik al eerder melde.
Non dualiteit: Bewustwording is afvallen - Satsan…: http://youtu.be/5UFoavm1g3I
En hier wordt een beetje uitgelegd dat er iets in die mind (totaliteit)zit, wat er alles aan doet om je bij de waarheid weg te houden. Hoor ook hoe moeilijk t voor sommige te bevatten is. Waar andere die t snappen, vol in de lach schieten over wat voor bullshit er uit kan komen.
Hans Laurentius in satsang; Alles gebeurt spontaa…: http://youtu.be/ugT8oTMYo_U
Voor meer duidelijkheid zie deel 1 tot 7
Als je t helemaal niks vind, laat dat dan ook weten aub dan plaats ik er minder over.
hans laurentius
en het is niet mijn keuze
het juiste bewustzijnsnivo bestaat niet
dat is voor een ieder verschillend.
de zin paste alleen in die geplaatste context
en kon er niet los van worden gelezen.
(vergeet de info, ik plaatste spontaan, impulsief)
(we zouden elkaar niet gaan begrijpen)
floortje, die aflevering had ik gezien. leuk.
de genoemde aflevering was vrij extreem
maar als je ervoor wilt kiezen, groot gelijk!
Toch bedankt voor je mening.
De genoemde aflevering is 1 van de voorbeelden van leven.
Voor altijd zo leven is voor mij ook te extreem, ik hou t een beetje ertussenin.
Ondanks dat we niet helemaal op één lijn zitten, vind ik je een heel fijn persoon. Een knuffel van jan.
onze harde schijf maar gaan wissen?
Wat hij uitlegt is dat je begrijpt dat er een tweede laag over heen zit. En t schijnt vaak zo te zijn dat er vooraf vaak iets ernstig gebeurt moet zijn, zoals mensen met een b.d.e. of verlies van kind enz waarna altijd vroeg of laat een n burn out volgt wat ook een burn in kan zijn. Maar meestal zoekt diegene wel de psychiatrie op, en glijden je na mooie praatjes zo de maatschappij weer in. Bij de psychiatrie kunnen ze je harde schijf wissen.
Hans kan alleen maar helpen als je echt zelf onderzoek WIL doen.
Daar kun je alleen maar in geloven als je je afgescheiden voelt van een harde schijf, je bent die harde schijf waar alles in verschijnt.
ps want ik vond t een goede quote van je!
grote knuffel terug!
http://allnewspipeline.com/The_Enemies_Of_America_Are_Still_Within.php
This is one of the reasons the US may have targeted an affiliate of the Islamist group in the country with a GBU-43 MOAB bomb, known as the Mother of All Bombs, Raffaello Pantucci, Director of International Security Studies Royal United Services Institute (RUSI), told The Independent.Â
The bomb - the largest non-nuclear weapon ever used in combat by the US military - was dropped on a tunnel complex in Achin district of Nangarhar province, where a US solider on an anti-Isis operation less than a week ago.Â
http://www.independent.co.uk/news/world/asia/moab-bomb-isis-in-afghanistan-why-did-us-use-gbu-43b-a7683241.html)
deze al gezien?
het lijkt absurd
(endtimes, bijbel, book van enoch)
Pentagon MOAB bombs Giants Afghanistan
http://exopolitics.org/pentagon-moab-bomb-giants-afghanistan/
En t volk wordt afgeleid met t Korea verhaal.
Soms heb ik t idee dat t volk gewoon flink bezig gehouden wordt
Met alternatieve media die gerund worden door die zelfde elite.
En als er dan wat op t web verschijnt wat echt waar kan zijn zie je vaak dat t verwijdert wordt of dat de server t niet meer doet.
Zoals ik net tegen kwam.... Bob Fletcher - Planet X 2017 & Robert David Steel…: http://youtu.be/g7nPMiTFXfE ....ik vraag me dan af waarom iets verwijderd wordt als t toch niet klopt en waarom alle andere gewoon blijven staan en daar moeten wij dan de oplossing in vinden. Ik ben er ook nog niet uit.
Zoals Petra al zei laten we aankaarten wat niet klopt zonder elkaar daar op aan te vallen maar met een open mind.
T is vaak puzzelen, ik ben nog geen tegen gekomen die t plaatje compleet had
Gelukkig zijn er andere zaken dan alleen maar politiek die ons bezig houden. De kunst is om in twee werelden te leven. trouwens die film van Robert David Steele kan je nog gewoon bekijken.
En wat betreft elkaar afkatten dat heeft geen zin. Gewoon een discussie voeren zonder je gelijk te krijgen is zinvol.
Het plaatje komt voor mij steeds completer. Kijk eens naar de Trump familie en vooral naar zijn schoonzoon Jared Kushner.
Voor de engelse lezers is er een interessante site:
http://stateofthenation2012.com/
Trump wordt er in geluisd door zijn dochter en schoonzoon.
Ook het militaire apparaat doet dapper mee. De berichten worden op een valse manier naar hem toe gebracht. De vice president Mike Pence is niet te vertrouwen. Denk aan de CIA. En vergeet vooral de "Deep State" niet.
Ook Hillary Clinten werkt achter de schermen evenals Obama die al een groot leger in petto heeft tegen Trump.
Al met al is het een vies zaakje. Vergeet ook Rome niet die een grote stem heeft al hoor je daar momenteel niet veel van.
Nog een interessante site is:
https://aim4truth.org/
In een discussie is t goed dat alles wat gezegd wordt het niet te persoonlijk aangetrokken wordt...........Want in werkelijke waarheid bestaat dat persoontje niet. Ook al lijkt dat zo.
Kijk naar de demmink zaak.
Het gaat om wat genoemd wordt, de 1%, wat in werkelijkheid de 0,05% is, welke 90% van de kapitalistische wereld beheerst. Zelf blijven ze op de achtergrond al zijn veel namen van de familie,, wat allemaal aangenomen namen zijn, inmiddels bekend zijn.
Ze maken gebruik van verderliggende familieleden, neven, nichten, aangetrouwde familie, die ze topfuncties als koning of presidentschap bezorgen of topfuncties in het bedrijfsleven (Trump heeft beide). Ga maar na, De koning van de 1%, Rothschild is een Mof. Bush is een Mof, Trump is een Mof, Willem Alexander is een Mof, Elisabeth is een Mof enz..
Zoek de achtergrond van Hilary Clinton maar eens uit, kijk wie haar voorouders waren. Clinton, mocht, ondanks dat ze meer stemmen haalde, geen president worden. Waaom?, omdat er in haar bovenkamer iets niet in orde was. Kijk maar naar haar campagne. Ze was voor de 1% niet meer te vertrouwen.
Wat betreft Rome heb je gelijk, Wie denk je wie de Bijbel, deze God en Jezus bedacht hebben om het volk te kunnen onderdrukken (en dat heeft niets te maken met of iemand in een God gelooft). Juist, de 1%, want ze beheersen (een deel van) de wereld al heel lang.
Lees het artikel bovenaan nog maar eens zorgvuldig. De spijker op zijn kop. Ik was er ook ingetapt.
Je vindt me naïef? Hoe kan je dat zeggen. Je kent me niet eens.
Alleen op basis van hetgeen ik zeg? En dan nog schelden ook? Daar houd ik niet van. Mijn moeder kwam ook uit Duitsland en daarmee beledig je haar ook. Als je niet je taal bezigt praat ik liever niet meer met je.
Het gaat er niet om waar iemand vandaan komt. Ik lees erg veel op engelse [censored] en daar wordt op een fatsoenlijke manier met elkaar gediscussieerd. Het valt me op dat waar ik ook op Nederlandse [censored] kom, het niet zonder schelden kan.
Op veel [censored] kom ik dan ook niet meer. Het doet geen recht aan de inhoud van de artikelen waar ik het ook vaak maar ten dele mee eens ben maar echter kan ik nog doorheen kijken.
Ik trap nergens in. Ik houdt me hier al langer dan 10 jaar mee bezig en bekijk alles ook van een andere kant. En dat mag.
Niet iedereen denkt het zelfde.
Waar gaat het om? Het gaat erom dat de mensheid al duizenden jaren onderdrukt word. Dat is de kern van alles.
En voor de rest van je beschuldigingen over God, Jezus en de bijbel daar tref je erg veel mensen mee en ook mij. Ik geloof daar ook in. Wél op een andere manier dan in de kerken verteld wordt maar ook daar mag ik mijn eigen keuze in bepalen. Onze westerse manier van leven is daar mede door bepaald en ik wil dat graag in stand houden omdat het momenteel noodzakelijk is om onze eigen visie daarop vast te houden zodat we niet een wereld creëren waarin alleen de islam het voor het zeggen heeft. Iedereen is gelukkig verschillend.
Maar ik wil hier best een toelichting op geven.
Je hebt Duitsers en Moffen. Mijn overgrootvader kwam uit Hessen. Een Duitser dus. Trump, Busch, Rothschild e.d. komen ook uit Duitsland, maar behoren tot de Duitse criminelen, de oorlogmakers. dat zijn Moffen.
Deze Moffen zijn van oorsprong geen Duitsers (ook al worden de meelopers ook Moffen genoemd), maar zijn de Asjkenazi's. En die komen uit Midden Azie en daarvoor uit Palestina en daarvoor, voor zover ik kon uitzoeken, uit het Egypte van de piramiden. Dat is dus de 1%.
Over de dochter van Trump: Als je dat echt gelooft kan ik geen andere conclusie trekken dat je (op dit punt) zeer naif denkt. En ja, dat is op basis van jouw reactie.
Wat betreft God, Jezus en de bijbel, moet je ook beter lezen wat ik schrijf. maar ook dit zal ik verduidelijken.
Al vele duizenden jaren gelooft een deel van de mensheid dat er een God bestaat. Nou zeg ik dat verkeerd, want het betreft een paar honderd goden. Pas later is het omgevormd tot een (1) God. Ik heb geen enkel bezwaar als iemand daar in geloofd, waarom zou ik.
Zelf heb ik 7 jaar godsdienstonderwijs gehad en een zelfstudie over de godsdiensten gedaan.
Daarom is er een levensgroot verschil tussen het geloven in een God of een godsdienst.
By the way, de Islam is een aftreksel van het Christelijk geloof, gebaseerd op dezelfde verhalen en overleveringen.
Het christendom is een godsdienst, ontstaan tijden het Romijnse Rijk. Over Jezus is van tijdens zijn leven 0,0 bekend. Dat geldt als wetenschappelijk bewijs dat Jezus nooit bestaan heet, of een onbelangrijk, naamloos persoon was. Zeker niet de Jezus zoals die in de Bijbel beschreven staat.
De eerte keer dat de naam Jezus voorkwam vas toen de Bijbel geschreven werd, 80 jaar nadat Jezus geboren was ( wat volgens de Bijbel een heel bijzondere gebeurtenis was, zoals je weet.
Ten alle tijden was men, net als u in de Islam, verplicht in deze God van de Romeinen te geloven. Zo niet, ging je kop er af. De kruistochten zijn ook zo'n leuk voorbeeld.
Mijn stelling is dus, en dat is geen belediging naar degenen die in God geloven, maar op basis van studie, dat de mensen die in God geloven niemand kwaad doen en daar ook volkomen vrij in moeten zijn, maar dat de godsiensten als instituut een onderdrukkingsmeganisme is van de 1%.
Overigens geeft het Oude Tastament, wat hoofdzakelijk bestaat uit overleveringen, een schat van informatie over de oudheid.
Voel je niet beledigd als ik dit stel, discussieer lieve inhoudelijk. Je kan hier ook e.e.a. over lezen op mijn blogje.
Groet, Gerrit
Groet, Nannie
Konstantin Wecker - Wenn unsere Brüder kommen
https://www.youtube.com/watch?v=NvdsN1xYC2E
Ik heb meerdere shows van hem in Duitsland gezien. Ook samen met zijn maatje Hannes Wader. Erg goed zijn ze. Als je ze nog niet kent is dit een tip.
Ik schreef al dat mijn voorvader uit Duitsland (Hessen) kwam. Eigenlijk hoor ik Herder te heten, onder s. Onderweg is dus iets fout gegaan. Volgens Janmaat zal het wel goed fout gegaan zijn (grapje hoor)
De bijbel zie ik een beetje als een agenda, die is op vele manieren te interpreteren. Om over t koningshuis maar te zwijgen want dat is zo,n beerput.
Trump Is A %100 Owned Pedo Run By Bi Bi Netanyahu…: http://youtu.be/lKe32JerYws
Of lees de beschrijving.
THE SECT IS DELIBERATELY FOMENTING
A PROPHESIED THIRD WORLD WAR.
Soros’ Inside Man
.https://mainerepublicemailalert.com/2017/04/16/kushner-coup-inside-trump-white-house/
Russia Again Calls for the Elimination of New World Order
This is one reason why New World Order agents and Satanists are sending Neocon puppets like John McCain on the front line.
http://wakingtimesmedia.com/russia-calls-elimination-new-world-order/
Niemand is verplicht om (alles) het te lezen, toch?
dank je voor de leuke reactie!
Het is maar een mening, er zijn er een aantal miljard op deze aardkloot.
Mvg
het gaat om de artikelen
en zoals al gerrit aanduidde
niemand is verplicht,
(waar ik het mee eens was)
reacties te lezen of niet
en is t een overload
laat het gewoon.
iedereen zijn mening, prima toch!
http://www.globalresearch.ca/white-house-declassified-four-page-report-accusing-assad-regime-of-using-chemical-weapons-against-its-own-people/5585131
https://assets.documentcloud.org/documents/3553049/Syria-Chemical-Weapons-Report-White-House.pdf
http://www.washingtonsblog.com/2017/04/video-evidence-false-claims-made-white-house-intelligence-report-april-11-2017.html
More Proof that Trump’s Attack on Syria Was a War Crime
http://www.washingtonsblog.com/2017/04/proof-trumps-attack-syria-war-crime.html
https://m.youtube.com/watch?v=d7tUEqjmIWE
nederlands gesproken
het gaat me om de deep state
hoeveel lagen...
door trumps acties worden ze in elk geval meer zichtbaar
putin of trump slecht of goed
laten we aankaarten dat wat niet klopt
en steeds meer zichtbaar wordt
en mike je hebt gelijk
ik zal wat minder plaatsen
(meestal wacht ik eerst even om anderen de kans te geven)
laten we ons niet laten uitspelen tegen elkaar
iedereen heeft hier goede intenties
en iedereen een eigen mening
ASSAD: AMERICA’S ‘DEEP STATE’ – NOT TRUMP – BLEW UP AIRBASE IN SYRIA
http://www.breitbart.com/national-security/2017/04/13/assad-americas-deep-state-blew-up-my-airbase/
jouw info is op alle fronten zeer welkom.
omdat pannekoek mike dat vraagt?
Ik heb dat figuur nog niks zinnigs zien zeggen>
keep up the good work Petra lichtwerker
fff
jij ook doorgaan met plaatsen van reacties hier he!
je humor en visie is zeer welkom!
https://caravansarayposts.com/2017/04/14/syria-attacks-the-official-us-line-crumbles-the-deep-state-is-further-exposed/
DEFINING AND COMBATING THE SHADOW GOVERNMENT
https://aclj.org/national-security/defining-and-combating-the-shadow-government
fff
OPEN LETTER TO THE EUROPEAN COMMISSION
We are missing a legislation which would ban the purposeful remote manipulation of the human nervous system and organism including remote killing of people.
http://www.globalresearch.ca/electronic-weapons-radio-frequency-radiation-remote-manipulation-of-the-human-nervous-system/5584676
The petition to the European Parliament you can sign at the address below: http://www.ipetitions.com/petition/ben-remote-attacks-on-the-human-nervous-system
HUMAN SKIN AND SWEAT DUCTS AREÂ ANTENNAE AND CAN BE INFLUENCEDÂ (CONTROLLED)Â BY 5G TECHNOLOGY
If you think that’s its far-fetched to connect 5G and the IoT with a technological control grid, consider the latest evidence. Do you know that our skin (the largest organ in our body) directly responds to 5G? Are you aware that our sweat ducts act as antennae? Do you know that our sweat ducts can receive signals? We are energetic beings, first and foremost. We vibrate and exude frequencies. To affect people energetically is to affect them physically.
how close are we already to technological slavery? Consider these findings by Israeli scientist Dr. Paul Ben-Ishai:
https://wakeup-world.com/2017/04/10/5g-and-iot-total-technological-control-grid-being-rolled-out-fast/?utm_campaign=Wake+Up+World+e-Newsletter&utm_content=Latest+Headlines+inc.+Morbid+Inequality%3A+Now+Just+SIX+Men+Have+as+Much+Wealth+as+Half+the+World%27s+Population&utm_medium=email&utm_source=getresponse
https://www.youtube.com/watch?v=xESAbEllSrQ
https://thelastgreatstand.com/2016/02/05/why-are-weaponized-cell-phone-towers-being-constructed-everywhere/
Petra, dank voor je linkjes, ik zie, lees en deel de info graag.
@ Mike
Er zijn niet veel plaatsen waar men nog vrij kan delen, ik hoop dat je inziet dat info te delen onderdeel uit maakt van onze bewustwording.
en
dat we met bewustzijn zelf kunnen kiezen
(mind over matter)
http://www.wakingtimes.com/2014/04/16/proof-human-body-projection-consciousness/
The Evidence That Consciousness Creates Reality:
Welcome To The Matrix
http://www.wakingtimes.com/2014/10/13/proof-consciousness-creates-reality-welcome-matrix/
http://www.collective-evolution.com/2014/11/11/consciousness-creates-reality-physicists-admit-the-universe-is-immaterial-mental-spiritual/
en
https://quantumpranx.wordpress.com/dna-can-be-influenced-and-reprogrammed-by-words-and-frequencies/
A Must Watch for everyone: http://youtu.be/PPMuWzY8eTU
Als je berichtgeving over China wilt weten, gebruik dan niet http://www.blogaap.nl/. Dit is 100% CIA !!
De beheerder noemt zich Fred Sengers. Hij heeft zijn website veranderd. Op zijn oude stond hij (???) op de foto bij de Chinese muur en verkondigde hij dat hij vele reizen door China heeft gemaakt. Op zijn nieuwe is de foto en deze bewering verdwenen en op de nieuwe foto blijkt het opeens een andere Fred Sengers te zijn. Oppassen dus en doorgeven.
Een veel betere (niet pro maar onpartijdig) is http://www.chinasquare.be/
Ik houd me aanbevolen voor goede web[censored]. Mijn emailadres is gehe46gmail.com
Organizations Funded Directly by George Soros and his Open Society
206 U.S. organizations funded by George Soros
Organizations directly funded by Soros and his Open Society Foundations (OSF):
https://fellowshipoftheminds.com/2017/04/11/206-organizations-funded-by-george-soros/
https://www.mrc.org/commentary/soros-spends-over-48-million-funding-media-organizations
Over 30 Major News Organizations Linked to George Soros
https://www.mrc.org/commentary/over-30-major-news-organizations-linked-george-soros
Are George Soros' Billions Compromising U.S. Foreign Policy?
(Through strategic donations, Soros helped bring down the communist government in Poland, toppled Serbia's bloodstained strongman Slobodan Milosevic, and fueled the "Rose Revolution" in Georgia. Soros has also funded opposition parties in Azerbaijan, Belarus, Croatia, Georgia, and Macedonia, helping them into either power or prominence. )Forbes 2011
McMaster, has been quietly pressing his colleagues to question the underlying assumptions of a draft war plan against the Islamic State that would maintain only a light U.S. ground troop presence in Syria. McMaster's critics inside the administration say he wants to send tens of thousands of ground troops to the Euphrates River Valley.
https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-04-13/trump-said-no-to-troops-in-syria-his-aides-aren-t-so-sure)
April 13, 2017
McMaster’s..
given his central role in advising President Donald Trump during the U.S.’s controversial April 6th missile strike in Syria and his belligerent rhetoric directed at the Russian Federation over their support for Bashar al-Assad.
 http://disobedientmedia.com/h-r-mcmasters-ties-to-soros-supported-think-tank-raise-questions/
https://[censored].google.com/site/nocancerfoundation/princes-mabel-of-oranje-nassau
http://www.geenstijl.nl/archives/images/soroskooptbrussel.pdf
(http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/08/soros_leaks.html)
The US has tested deployment of an upgraded nuclear bomb at a Nevada test range - a move sure to be noticed by Russia, China, and North Korea
http://theduran.com/nevada-us-tests-new-nuclear-gravity-bomb/
https://www.rt.com/news/384715-russia-iran-syria-strikes-demand/
They were built by the CIA
Wikileaks Confirms: The Tunnels The US Just Spent $16 Million Destroying Were Built By The CIA
http://muricatoday.com/tunnels-us-16-million-destroying-built-cia/
The US just spent $314 million to destroy the Islamic terrorist cave complex which the CIA built with help from Bin Laden
Only one thing is being left out of the media reports. How did ISIS (or al Qaeda, or the Mujahadeen, or whichever Islamic terrorists the US is secretly backing this week) get such a wonderful bunker complex to begin with? Ed Snowden reminds us of the answer:
So $314 million to destroy, and untold millions more to build.
Are we seeing how the military-industrial complex works yet?
http://theduran.com/snowden-afghan-bunker-moab-bomb/
(2014 Rare Earth: Afghanistan Sits on $1 Trillion in Minerals
http://www.nbcnews.com/science/science-news/rare-earth-afghanistan-sits-1-trillion-minerals-n196861)
http://gerritherders.blogspot.co.uk/2017/04/raketaanval-vs-op-syrie-wat-het.html
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/hoaxes-en-valse-vlag-aanslagen-via-these-anti-these-en-synthese-naar-new-world-order/
Ben jij dit gerrit?
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/sp-er-herders-betrokken-bij-faillissementsfraude~a835560/&ved=0ahUKEwj8iuqW2KbTAhULLsAKHS6JD7YQFggcMAE&usg=AFQjCNFbqtnRQJvR4IaqFVpGZ1DhJ-rjAQ
Janmaat:
Ik vertrouw site,s niet zo die kookies hebben.....info wordt doorgespeeld naar google. Zoals t zelf al aangeeft.
Ben jij dit gerrit?
https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/sp-er-herders-betrokken-bij-faillissementsfraude~a835560/&ved=0ahUKEwj8iuqW2KbTAhULLsAKHS6JD7YQFggcMAE&usg=AFQjCNFbqtnRQJvR4IaqFVpGZ1DhJ-rjAQ
1. Ik plaats geen cookies, maar Blogger. Cookies niet toestaan? Geen weblog
2. jij of wie dan ook, denkt maar van mijn artikelen wat hij of zij wil. Ik schrijf over zekerheden en/of wat ik ergens van vind. Het is mijn mening.
3. Wat je vraag betreft over mijn SP tijd.
Als je vraagt of ik degene ben die bedoeld wordt in dit artikel is het antwoord ja.
Als je vraagt of het waar is wat er in staat, of ik dat allemaal geflikt heb, is het antwoord nee. Het was een Riool-Volkskrant leugen om ons, als SP'ers, die dreigde de grootste partij te worden in Amsterdam Zuid, kapot te maken.
Alleen jammer voor iedereen, uit een (wel erg ver) diepgaand onderzoek door letterlijk ALLE instanties, waarbij zelfs mijn kinderen betrokken werden, bleek dat we voor 100% vrijgepleit werden. Pure leugens en laster dus. Maar het doel van de (kuch) ''Volks''krant was wel bereikt.
Ooit nog wel eens een letter over onze 'wandaden' gelezen in welke krant dan ook? Of op TV, die er ook hard aan mee had gedaan.
Janmaat, als je mijn blog wat beter gelezen had, had je dit kunnen weten en had je deze vraag niet hoeven te stellen.
Maar weet je, door zo te handelen heb je je ware gezicht getoond. Je bent gewoon net zo'n leeghoofd als de massa Nederlanders, die o zo gemakkelijk te hersenspoelen zijn. Hoe hou je het anders voor mogelijk dat de massa keer op keer in de gifgas-leugen trapt, ondanks dat het iedere keer weer een bewezen leugen blijkt.
Behalve andere want die zijn dan niet te vertrouwen, toch?
T enige wat ik vroeg was of jij dat was, niet meer en niet minder.
Al t andere wat je stelt, lijkt wel je slachofferrol.Je voelt je nogal aangevallen. Leeghoofd? En dat zat bij sp of welk theater dan ook. Zielige opa.
Verder ga ik niet meer op jou in. Zodra je ooit nog hier een zinnige bijdrage levert aan de discussie, en die heb ik hier nog niet van je kunnen ontdekken, zal ik weer op je reageren.
Dan spring je uit je vel omdat ik je naam gegooled had en dat tegenkwam met de vraag of jij dat was zonder veroordeling, maar je sprong zelf al in de verdediging, maar weet je, door zo te handelen.......uuuuhhh.....volgens mij was dat jou ego mind (je programatie in de dualiteit) en dan laat ik mijn ware gezicht zien haha geweldig,
Dan verzin je onzin wat, s in A name, en allerlei aannames daar achteraan.............. en dan heb je t over een zinnige discussie???
Zoals ik al eerder hier eens geschreven heb,......gooi maar eens wat olie op vuur en kijk hoe wakker en vrij ze echt zijn!!!
Vele horen maar luisteren niet, vele kijken maar zien niet.
Speciaal voor jouw nog eens op gezocht...aub
Alan Watts ~ Society Is A Hoax , Take Control Of …: http://youtu.be/IDqxgU7CbIw
Satsang met Advaita leraar Hans Laurentius - Wakk…: http://youtu.be/vSlmo3tA4cA
Advaita en Zelf-vernietiging - Satsang met Hans L…: http://youtu.be/uNuhKVHITpc
Satsang met Hans Laurentius: de droom voor waar n…: http://youtu.be/4tqYD18oXDk
Non dualiteit: Bewustwording is afvallen - Satsan…: http://youtu.be/5UFoavm1g3I
Het is een rat.
fff
gehersenspoelt bij t leven en dan gaan vertrouwen en geloven.
Ik lees gewoon van alles en maak mijn eigen puzzel.
Alsof op deze site alles klopt, of de site van gerrit . ......
Weet je wat mooi is dat t op geloven aankomt, en daar is de hele wereld aan kapot gegaan.
Tuurlijk gaat gerrit die niet plaatsen en nexus ook niet.............Want ze zijn PUTIN geil. ....putin komt ons wel redden haha.........en vrijland plaatst t tegenover gestelde......en als dat niet in t geloof past vertrouwen we dat niet meer............ik blijf dan liever neutraal want niemand van ons weet hoe t echt zit!
Goed artikel Gerrit op jou site, dat wij de oorlogen betalen..........en laat me raden dat doen jullie nog steeds. bedankt.
De mens kan zichzelf nog niet vertrouwen omdat ze vast zitten in angst.........flink blijven schrijven en niks ondernemen pfffffffff
Petra en ik hebben t hier over gehad op deze site, ook toen hadden je niks te melden. Terwijl je elke dr phil kijker wakkerder had kunnen krijgen.
Lees ook vooral de reacties.
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/was-deze-[censored]-trafficking-uitzending-de-reden-dat-dr-phil-van-tv-gehaald-is-door-rtl/
Zo kwam ik ook deze tegen (ik plaats m bovenaan, voor iedereen)een hele andere visie met toch herkenbare dingen, wat best zo zou kunnen zijn. Ik zie ook steeds meer theater binnen t theater, sorry, soms is t om te lachen.
Dank voor je mening.
de reacties zijn beter dan t artikel
Ik vind dat vrijland ook vaak (niet altijd, geeft ook niet, ook hij is een zoeker) goede visies plaatst ook zijn reageerders komen vaak met goede dingen.
Maar je ziet wel, verdeel en heers werkt gewoon prima binnen de alternatieve media.........Vooral niet samenwerken.........de wakkere schrijft wat, degene die dat lezen worden misschien wakker, die gaan dan ook schrijven, ze worden wakkerder en wakkerder, en blijven dus ook schrijven, tot dat t hele land straks wakker is en allemaal druk aan het schrijven zijn........en onder tussen lacht de elite zich kapot..........super tool dat internet.
MOVIE "SNOWDEN" - "Kill Switches" In Countries Co…: http://youtu.be/ypXDeW7AAD8
EXPOSING ORTHODOX JUDAISM AND ISRAELI SPYING - "H…: http://youtu.be/AN9fpy0hqNU
.
.
WHO IS PUTIN? WHO IS NETANYAHU? Whats The End Gam…: http://youtu.be/tJ3soXJFPys
In a blow to victims of human trafficking worldwide, a massive child [censored] ring was exposed in Haiti — involving international ‘peacekeepers’ with the United Nations as well as other high-level officials from around the world — and no one is going to jail.
For years, UN peacekeepers, their high-level commanders, and other ‘personnel’ from around the globe came to Haiti for [censored] with boys and [censored] as young as 12.
“IMAGINE IF THE U.N. WAS GOING TO THE UNITED STATES AND RAPING CHILDREN AND BRINGING CHOLERA,†JOSEPH SAID IN PORT-AU-PRINCE. “HUMAN RIGHTS AREN’T JUST FOR RICH WHITE PEOPLE.â€
http://www.thelastamericanvagabond.com/top-news/un-peacekeepers-caught-running-massive-child-[censored]-ring-not-one-person-jailed/
http://www.collective-evolution.com/2017/04/13/united-nations-peacekeepers-caught-running-a-child-[censored]-ring-2000-cases-of-[censored]ual-abuse-reported/
The United Nations Peacekeeping operation in Haiti, MINUSTAH by its French acronym, has been the target of recent popular protests and a source of controversy because of its role in re-introducing cholera to Haiti, the [censored]ual assault of a young Haitian man and other past abuses. On November 3, 2011 the Institute for Justice and Democracy in Haiti and Bureau des Avocats Internationaux filed a legal complaint on behalf of over 5,000 cholera victims seeking damages from the United Nations. The UN has so far not responded or given a timetable for a response.
https://hcvanalysis.wordpress.com/2011/12/12/minustah-by-the-numbers-haiti-occupied-by-third-largest-un-peacekeeping-contingent-in-the-world-and-it-is-not-even-a-war-zone/
“We are doing a peaceful march and asking for MINUSTAH to leave the country,†said protester Christo Junior Cadet, referring to the U.N. force by its French acronym. (2011)
https://hcvanalysis.wordpress.com/2011/09/16/haiti-protesters-in-haiti-demand-un-troop-withdrawal-following-abuse-of-young-man/
The U.S. government is making full opportunistic use of the tragedy caused by the earthquake in Haiti. The white house forced the local government to agree to fill their country with U.S. Marines and troops of the 82nd Airborne Division, in an operation which has nothing to do with humanitarian assistance but with military occupation.
https://hcvanalysis.wordpress.com/2010/01/24/radio-havana-cuba-haiti-new-us-military-base-the-us-is-a-genetically-aggressive-and-expansionist-nation/
Only a fraction of the money ever made it. And Haiti's President Michel Martelly says the funds aren't "showing results."
Roughly 350,000 people still live in camps. Many others simply moved back to the same shoddily built structures that proved so deadly during the disaster.
http://www.npr.org/sections/health-shots/2013/02/28/172875646/what-happened-to-the-aid-meant-to-rebuild-haiti
Many a corporation, lobbyist, and consultant has seen Haiti’s losses as their gain, leveraging humanitarianism for profit. Plenty of the $1.1 billion in disaster aid has gone not to desperate Haitians but to inside-the-Beltway contractors. Often the very same corporations have wrested financial and political gain from the wars in Iraq and Afghanistan, the countries hit by the 2004 tsunami in the Indian Ocean, the Gulf Coast after Hurricane Katrina, New Orleans after the ensuing flood of 2005, and lots of other place
We’ve seen public funds given without any competition or transparency, quite a few to friends of the Clintons and other well-placed insiders.
Below are a few examples of post-earthquake contracts and grants, selected to show just some of the problems at play. They offer a small glimpse into a much larger, secretive world of disaster deals.
https://hcvanalysis.wordpress.com/2012/02/19/the-super-bowl-of-disasters-profiting-from-crisis-in-post-earthquake-haiti/
OAS :The Organization of American States in Haiti:Â Election Monitoring or Political Intervention?
https://hcvanalysis.wordpress.com/2011/10/17/the-truth-comes-out-oas-overturned-haitian-prez-election-in-a-political-intervention-new-ceper-paper-suggests/)
http://www.usapoliticstoday.com/hillary-clinton-kids-wikileaks-nuke-hillary-see-potential-clinton-foundation-[censored]-trafficking-ring/
(Silsby is the former director of “The New Life Children’s Refuge.†She was caught trying to kidnap 33 Haitian children, most of whom had families)
The Clinton-Silsby Trafficking Scandal And How The Media Attempted To Ignore/Cover It Up
I. Hillary Clinton Intervened Politically on Behalf of Laura Silsby
The Harvard Human Rights Journal stated that one of Bill Clinton's first acts as special envoy for the United Nations in Haiti "was to put out the fire of a child abduction scandal involving American citizens." On February 7th, 2010, The Sunday Times reported that Bill Clinton had intervened to strike a deal with the Haitian government
http://www.zerohedge.com/news/2017-01-25/clinton-silsby-trafficking-scandal-and-how-media-attempted-ignorecover-it
Four in five children living in Haiti's orphanages have at least one living parent and are sold or given to the homes on false promises of an education or medical care, according to a charity founded by British author J.K. Rowling.
London-based charity Lumos said many orphanages in the poor Caribbean nation were run by enterprising traffickers who starved and beat children to attract sympathy and money from well-intentioned donors.
"It's been a really hidden crime against children and it's happening in lots of developing nations," said Mulheir, who launched the report at the European Parliament in Brussels..
"They do not imagine that so many orphanages are actually trafficking, beating, [censored]ually abusing and starving children."
http://news.trust.org/item/20160927150024-jyvvf
US working “hand and glove†with ISIS
http://theduran.com/breaking-assad-speaks-to-bbc-idlib-chemical-attack-100-fabrication-us-working-hand-and-glove-with-isis/
“This confirms that Daesh and al-Nusra terrorists possess chemical weapons and are capable of using, obtaining and transporting itâ€.
In a world governed by logic, this would vindicate Syria’s claims that terrorist groups throughout the country are illegally hoarding, trading, selling and using chemical weapons. It is true for Idlib, true for Dier ez-Zor and was true in Aleppo.
http://theduran.com/us-coalition-air-strikes-hit-isis-chemical-weapons-depot/
http://theduran.com/14-page-report-completely-debunks-white-house-claim-syrias-chemical-attack/
TOP THREE LIES USED TO PROMOTE WAR IN THE MIDDLE EAST
https://wearechange.org/top-three-lies-used-to-promote-war-in-the-middle-east/)
Kan t namelijk niet meer vinden.
Mbt je andete vraag. Robin de Ruiter heeft mij meermalen gewaarschuwd niet over pedofilie te schrijven omdat dit zeer gevaarlijk is. Arend, een criend en collega heeft dat toch gedaan. Ze hebben hem volledig geruïneerd. Tonnen boetes en bedreigingen. Verder vind ik dat wanneer ik namen noem on artikelen aangaandr pedofilie ik daar 100% zeker van moet zijn en dat kan niemand beweren. Ik haal het daarom soms aan maar ga nooit de diepte in.
Ik heb een gezin en dat wil ik graag zo houden.
Als je wil dat dat je niet overkomt raad ik je aan niet met echte waarheid bezig te zijn. Daarom ben ik alleen, en ik heb er al een aantal naar de kloten zien gaan, echter echte liefde is zo sterk, ik heb er ook enkele gigantisch zien ontwikkelen.
Weet je wat er op je afkomt als je met bedreigingen, aivd, mivd, overal tegenwerking, getarged, enz te maken krijgt?......Daar zijn de meeste gezinnetjes niet tegen bestand, t gaat nml nogal wat stress geven.
Maar geen zorgen, niet belangrijke artikelen lopen geen gevaar, dan zouden ze verwijdert worden.
Gifgas was false flag 100%
Reactie VS was exact zoals verwacht, de ja vu
59 afgedankte raketten geloosd, $$$ ++, levert Trumpie ook nog wat op. Naar verluid aandelen in de betreffende industrie.
150k Chinese troops aan N-Korea grens....tegen houden vluchtelingen bij een eventuele aanval VS? Of juist 150k troops tegen VS?
Opvallend rustig omtrent Turkije momenteel...... waar niet over gepraat wordt is......
Referendum >> meer macht
Opbouw leger?
De politiek compleet pro- erdoman maken?
Opbouw kampen?
Doorvoeren vluchtelingen stromen?
Putin real, Putin niet real? Meningen nogal verschild, de waarheid zal liggen verborgen in de komende tijd.
Hopen dat onze beste Nexus gelijk heeft op dit gebied.
IS=VS. De aanslagen laatste tijd allemaal fake terrorisme, mensen bang maken en oorlog acceptatie propaganda i.c.m verdeel/heers.
Geweldig dat das folk, over het algemeen gezien, dit nog steeds niet doorheeft. ROFL!!
Ben erg benieuwd wat de komende periode gaat geven.....
Kritische punten in het voorbestaan van de mensheid op deze aardkloot zijn aangekomen. Tijd voor verandering is al jaren te laat.
Ordo Ab Choa
In de grootste chaos zullen kansen liggen om het tij te keren en de macht terug te nemen voor de ware mensheid. Dit zullen de mensen zijn met de juiste mindset, gekozen door het universum, om het te laten gaan zoals het gaat.
Het beste gewenst voor allen.
Met vriendelijke groet,
Mike
die reactie is hier geplaatst
dualiteit en verdeeldheid
voor of tegen trump
wat denk je van externe invloeden?
by Trump not ?? intervening in Syria, he’s clearly going against the wishes of some very powerful people who control, as Eisenhower coined, “the military industrial complex.†(source)
But Trump’s decision is hardly surprising, given his clearly anti-establishment stance on vaccinations, Big Pharma, corrupt science, mainstream media, and more. He is opposing some very powerful people in a lot of ways.
http://encyclopedic.co.uk/trump-were-not-going-into-syria-is-trump-disrupting-the-cabals-plan-for-a-new-world-order/
http://www.informationliberation.com/?id=56577
McMaster, has been quietly pressing his colleagues to question the underlying assumptions of a draft war plan against the Islamic State that would maintain only a light U.S. ground troop presence in Syria. McMaster's critics inside the administration say he wants to send tens of thousands of ground troops to the Euphrates River Valley.
https://www.bloomberg.com/view/articles/2017-04-13/trump-said-no-to-troops-in-syria-his-aides-aren-t-so-sure)
You know, we look at the president, we look at what he said, we look at what he might do, and we look at his advisors, but quite frankly, there is an outside source, which we refer to as a deep state or a shadow government. There is a lot of influence by people that are actually more powerful than our government itself, our president and on up. I mean, you take for instance how our government gets involved in elections around the world, whether it’s in the Middle East or Ukraine.
http://www.zerohedge.com/news/2017-01-14/will-cia-assassinate-trump-ron-paul-warns-more-powerful-shadow-government
http://investmentwatchblog.com/is-the-shadow-government-threatening-to-undermine-president-trump/
Still Think Obama's "Shadow Government" is "Conspiracy Theory?"
http://www.yesimright.com/obama-quietly-joins-george-soros-to-form-new-shadow-government-to-stop-trump/
http://archive.is/93Dtb)
Eyewitness says Syrian military anticipated U.S. raid
Syrian military officials appeared to anticipate Thursday night's raid on Syria's Shayrat air base,
evacuating personnel and moving equipment ahead of the strike, according to an eyewitness.
This attack on one air base seems more symbolic,"
.http://abcnews.go.com/International/eyewitness-sy rian-military-anticipated-us-raid/story?id=4664110 7
https://off-guardian.org/2017/04/09/evidence-calls-western-narrative-about-syrian-chemical-attack-into-question/
proberen te beinvloeden en dat is nog nooit eerder zo duidelijk
gebleken mede doordat trump niet door de deep state gekozen is
dat wordt nu zichtbaar
de deep state zoekt/ zorgt voor een trigger
en als syria mislukt dan maar ergens anders? noord korea? of elders?
https://m.youtube.com/watch?v=7pktRDO3c5I&time_continue=1&ebc=ANyPxKrCIGjAbkbTqclB1W1kuEsjwY-6DVB0NKFzEgM5A3BNcvR0tx_yLcjdSSfaFbd2AiIdKg0p9ui6_A5RSQdzjJ0pzLQ8TQ
It's especially interesting timing considering what is also currently going on with Syria. The Arch of Palmyra will stand here through Easter/Passover, from 27th March to 27th April 2017.
Obama ''Keshe'' knowhow heeft verboden. Putin en Trump
dienen m.i. zelfde broodheer. Het is geen geheim dat Duits-
land het echte doel is. En wij erbij!
8 reasons why White House “evidence†confirms Assad was NOT behind Idlib chemical attack The White House has finally released some “evidence†You can view the full White House document below. http://theduran.com/white-house-evidence-confirms-that-assad-was-not-behind-idlib-chemical-attack/
http://www.breitbart.com/national-security/2017/04/11/putin-syria-chemical-attack-was-false-flag-more-provocations-are-coming/
1983 CIA Document Reveals Plan To Destroy Syria, Foreshadows Current Crisis http://www.zerohedge.com/news/2017-04-10/1983-cia-document-reveals-plan-destroy-syria-foreshadows-current-crisis
https://m.youtube.com/watch?list=PLcgk8FfGnzkxDSYW-3gqzNBVxJVE2a9Hh¶ms=EAEYATgBSAFYAmILckNUekZOcnNLbnNoAA%253D%253D&v=x9VyrKB88DM&mode=NORMAL
http://schillerinstitute.org/highlite/2016/0911-ny/bj.html?redirect=false
(SYRIA: The Mask Is Falling – Truth Comes To Light
The United Nations, the United States, the West in general, and the mainstream media in particular, have little interest in hearing what Dr Bashar al-Ja’afari, Syria’s Ambassador to the UN, has to say. In fact, they actively work to silence him or twist his words with the obvious intent of distorting reality and prolonging the proxy war on Syria.
http://www.anonews.co/syria-unmask/)
dat trump niet door de deep state is gekozen
(zie ook links onder vorige artikel)
he would either destroy the Deep State, or be swallowed by it. Everything you have predicted has come true. How did you know?
Q. Are you in agreement with Trumps actions?
A. No I am not. Trump was tricked. CIA figured they could play to his emotions. The false flag is only fooling the stupidest of people. And this may end up to be Trump’s Bay of Pigs moment.
http://victuruslibertas.com/2017/04/exclusive-exclusive-pentagon-insider-reaches-out-to-vl-about-bombings/
Iran’s Rouhani slams US military action in Syria, calls for ‘impartial fact-finding probe’
Russian Prime Minister Dmitry Medvedev meanwhile noted that the US missile strike was conducted “on the verge of a military clash†with Russia,
adding that President Trump has been “broken by the US power machine†in just two-and-a-half months.
(Intel community trying to undermine Trump's presidency?
https://m.youtube.com/watch?time_continue=392&v=7j_ZfKmcnSk&ebc=ANyPxKpLx2ZkdmBGGKloZzM3mcpWYAlwcJHj5jobm375z9L_8Ct2KqTjSrgf-KcWrDCnG7179TlOQ93QRJdIvFa9bMQdY1ScgA)
Soros´ Masterplan: Bought Trump´s Jewish Son-in-law to Help Security Services and Neocons Wrap Mossad Agent Trump up Jewish Elite – now Governing Trump and USA
https://new.euro-med.dk/20170220-soros-masterplan-bought-trumps-jewish-son-in-law-to-help-security-services-and-neocons-wrap-mossad-agent-trump-up-jewish-elite-now-governing-trump-and-usa.php
Het is een systeem dat werkt met satelieten en laag vliegende tomahawks niet (altijd) kan waarnemen.
Mij zeggen die specificaties niet veel.....alsof t militaire systeem info over hun wapens op Internet gaat plaatsen........ik dacht t niet!!!
Degene die met de wapens werken weten vaak nog niet wat t allemaal kan, ze volgen alleen orders en bevelen op.
Laten we zeggen een verrassingsaanval.
T was meer een vraag of je dat wel zeker weet dat de s 400 en 500 dat wel kunnen.
Btw de Amerikanen hebben t slecht gedaan (geeft weer stof tot nadenken) de vliegbasis is nog redelijk intact. Veel tomahawks hebben doel gemist.
Die storringstechnieken van de Russen is naar mijn MENING niks meer dan een gerichte EMP wat de Amerikanen ook kunnen.
Of ze ook laagvliegende objecten aankunnen moet ik even uitzoeken. Echter samen met de storingstechnieken hebben de Russen een behoorlijke voorsprong.
Alles gaat gewoon door zoals geplant.
Preparing to Bug Out When Forced to do so: http://youtu.be/koPCYywThwc
RSS lijst met reacties op dit artikel