Met het verstrijken van de dagen, weken en maanden wordt het voor steeds meer mensen langzaam maar zeker duidelijk dat zij die ons zouden moeten dienen en beschermen, onze politici en bestuurders ( de elite ), alles doen behalve ons dienen en beschermen.
Dagelijks lezen wij in de kranten hoe bestuurders de boel flessen met bedragen waar wij van beginnen te duizelen. Het ene schandaal is nog niet besproken of het volgende dient zich alweer aan.
De illusie die de politiek en andere hoogwaardigheidsbekleders zoals advocaten, notarissen, burgemeesters en hooggeplaatste wetenschappers ons willen voorspiegelen begint gaten te vertonen. Mensen over de hele wereld beginnen te zien voorbij de façade die door deze lui is opgezet en realiseren zich meer en meer dat de ellende op deze wereld veroorzaakt wordt door hen die ons zouden moeten leiden en beschermen.
Alsof er een vloek uitgesproken is over de massa volgde deze braaf en gedwee alles wat de mediakanalen ons vertelden en opdroegen maar deze periode is voorgoed voorbij.
Wereldwijd zien wij het geloof in de massamedia als sneeuw voor de zon verdwijnen, grote nieuwskanalen die enkele jaren geleden nog miljoenen kijkers trokken dreigen te bezwijken onder de stroom aan informatie die rechtstreeks van het internet komt, gedeeld door andere internetters en vrij van censuur zoals de massamedia deze toepast. Ook heeft het commerciële aspect geen vat op de alternatieve media waar de massamedia compleet afhankelijk is van sponsoren. Een mooi voorbeeld hiervan maakte ik recentelijk nog mee toen ik reageerde naar de redactie van de Telegraaf over een leugen die zij geprint hadden over het bezoek van Vladimir Poetin aan Australië. Het antwoord op mijn email was zonneklaar; “Klachten graag naar het ANP, het is een betaald ANP artikel. Zij verkopen deze door aan alle media, dus kunnen ook zaken in één keer rechtzetten die niet kloppen.” aldus de redactie van de Telegraaf. Met andere woorden zeggen ze hier niets anders dan, als je maar betaalt, plaatsen wij, zonder de inhoud te verifiëren op waarheid en afkomst.
Dit lieve mensen is hoe onze nieuwskanalen nieuws vergaren. Het gaat niet meer om de waarheid, het gaat niet meer over hoor en wederhoor, het gaat enkel nog over te behalen doelen van politiek en het grote geld. En iedereen weet, daar waar het grote geld een rol gaat spelen is de waarheid steeds het eerste slachtoffer. Laat dat duidelijk gezegd zijn.
Het mooie aan dit gegeven is dat de mensen die ons proberen te manipuleren en dit al eeuwen zo niet duizenden jaren doen ( zie de 13 bloedlijnen van Robin de Ruiter ), eind vorige eeuw geconfronteerd werden met een nieuw medium, het internet. Geen van de machtige mensen had kunnen vermoeden dat dit internet massaal gebruikt zou worden door particulieren om snel informatie te delen van over de hele wereld. Dankzij het internet heeft elk gelogen bericht vanuit de massamedia een onmiddellijke terugslag, telkens weer, keer op keer. Als een virus wordt de informatie verspreid en de elite kan enkel toekijken hoe ze langzaam maar zeker de totale controle die ze duizenden jaren gehad hebben, verliezen en steeds meer mensen hun nieuws zelf halen op het internet. Of dit nu een spontane ontwikkeling is of een gevolg is van krachten die wij nog maar net beginnen te verkennen, laat ik even in het midden.
Het gelinkte artikel spreekt in de laatste alinea’s over buitenaardsen. Inmiddels ben ik ervan overtuigd dat de meeste sightings die wij hier op Aarde zien geen buitenaardse beschavingen zijn in de zin van een ander ras maar buitenaardsen in de zin van, oudere Aardse beschavingen die het ruimere sop gekozen hebben enkele duizenden jaren geleden, capabel waren tot ruimtereizen omdat zij de kennis hadden zich door de ruimte te verplaatsen omdat zij wisten dat tijd en afstand geen factor zijn.
Wij hoeven dus eigenlijk niets meer te ondernemen want het proces is al in gang gezet en is niet te stoppen, wel te beïnvloeden en dat is waar elk mens afzonderlijk zijn of haar rol in kan spelen. De uiteindelijke uitkomst kan door de massamedia, gestuurd door de elite met hun zielige bezweringen via zegels en andere methodieken, een bepaalde kant op gestuurd worden en het proces danig vertragen. Maar nooit zullen ze capabel zijn het proces te stoppen. Het is namelijk een kosmisch proces dat zijn oorsprong vindt in de allereerste gedachte. Ik weet niet hoe jullie het leven momenteel ervaren, niet alleen je persoonlijke leven maar het leven in het algemeen, dus ook van al je medemensen op deze Aardkloot? Ik zie een hoop onnodige ellende, veroorzaakt door de elite, geholpen door onze gedachtenkracht die zwaar gemanipuleerd wordt door de massamedia. Die ellende is niet nodig, daar kunnen wij met zijn allen iets aan doen en wel op een heel simpele manier.
Zoals de elite onze gedachten manipuleren om hun wensen te verwezenlijken, zo kunnen wij hun wensen ook volledig negeren en onze eigen wensen werkelijkheid maken. Op precies dezelfde manier maar dan zonder gebruik van zegels zoals zei dit doen.
Vanaf 12 minuten begint het stuk over zegels.
Het gebruik van zegels wordt door de elite toegepast omdat dit de gedachte versterkt en ze maar een relatief kleine groep zijn. Het is mijn overtuiging dat wij met zijn allen heel snel waanzinnige resultaten zouden kunnen boeken als wij systematisch doen wat de elite al duizenden jaren doet. Mediteren en onze wereld bedenken, precies zoals wij deze zouden willen zien. Eén zaak is wat mij betreft hierin van eminent belang. De nieuwe wereld moet er eentje worden zonder geld. Een geld loze wereld is dus de belangrijkste wens. Hoe moeilijk kan het zijn om iedereen die dit leest en weet welke ellende dat vermaledijde geld teweeg heeft gebracht in het verleden, teweeg brengt in het heden en teweeg zal brengen in de toekomst, een paar keer per dag te focussen op dit gegeven? Dat moet toch mogelijk zijn? Bedenk daarnaast hoe je zelf zou willen leven. Niet zoals wij vandaag de dag leven, als je dat al leven mag noemen. Geboren worden, van meet af aan gedrild worden in de do’s en don’t van onze maatschappij, materiaal leren waar je feitelijk niets aan hebt je hele leven omdat het slechts materiaal is dat geselecteerd wordt door diezelfde elite om van elke levende ziel een zo functioneel mogelijke productie-unit te maken. Neen, ben creatief en bedenk hoe je leven en dat van je dierbaren vanaf het begin een gelukkig leven kunt maken, een leven in harmonie met al dat is, een leven waar het leven op zich en het delen van je levensenergie met anderen centraal staat, een leven waarin werk, studie en alles wat aan onze huidige maatschappij gelieerd is aan de kant geschoven kan worden. Waar werken wij immers voor? Voor de centen zou je zeggen maar is dat zo? In principe werken wij omdat anderen ons opdragen dit te doen en onze samenleving volledig afhankelijk gemaakt hebben van geld. Dit niet in het voordeel van ons maar wederom in het voordeel van de elite. Zij zijn het die de winsten afromen en als er geen winsten zijn, dan worden simpelweg een paar duizend productie units op non actief gezet, ontslagen, met alle gevolgen van dien want achter elke ontslagen werknemer steekt een gezin en geen werk betekent vaak geen geld en geen geld betekent simpelweg, geen leven. Te zot voor woorden dat wij ons in zo’n achterlijk systeem hebben laten manoeuvreren. Het is de hoogste tijd hier verandering in te brengen, dit te doorbreken en die belachelijke kleine groep die duizenden jaren feest gevierd hebben over onze ruggen en die van onze voorouders van repliek te dienen. Niet door ze actief te bevechten want daaruit putten ze kracht maar door ze volledig te negeren en enkel met onze eigen levensfilosofie bezig te zijn.
Wij kunnen als wij dit echt willen deze wereld voor goed veranderen want wij zijn allemaal GOD, wij beseffen dit alleen niet omdat wij allerlei schimmige god concepten op gedrongen krijgen vanaf onze vroege jeugd, afhankelijk van waar je ter wereld komt. Islam, Christendom, Judaïsme, Boeddhisme, allemaal dezelfde onzin. Natuurlijk staan er waarheden in al die boeken frappant genoeg hebben ze allemaal overeenkomsten maar de echt belangrijke zaken zijn structureel weggehaald uit deze boeken. Zaken die zo belangrijk zijn dat ik dit artikel niet zou hoeven schrijven als ze niet verdoezeld zouden zijn.
Dus als je deze dagen het nieuws kijkt, wat je beter niet kunt doen, laat je dan niet verleiden om partij te kiezen voor deze of genen maar bedenk hoe jij zou willen dat de planeet en zijn bewoners er uit zou zien. Bedenk hoe jij zou willen zien dat mensen met elkaar om gaan. Verban oorlogen uit jouw gedachten en vervang oorlog met liefde, onvoorwaardelijke liefde want hoe je het draait of keert, die ander is een deel van jou en jij bent een deel van die ander. Ben je het niet met iets of iemand eens, dan ben je het oneens met je zelf. Denk daar eens over na! Denk daarom helemaal niet in eens of oneens maar denk waarom er een probleem is en doe daar wat mee. Los je dat probleem op, dan los je een deel van je eigen probleem op. Doe je goed voor de ander, doe je feitelijk goed voor jezelf.
Er zijn ook programma’s te koop en wellicht ook gratis te verkrijgen waarmee je zelf zegels kunt maken om op je eigen computerscherm te laten flashen om zodoende je onderbewustzijn te programmeren met wat je maar wilt. Ze bestaan en ze werken tot op zekere hoogte maar wij verkiezen dit niet. Deze zegels worden in de regel gebruikt om eigen doelen te bereiken en zijn dus vaak egoïstisch geprogrammeerd. Wij denken dat daar de oplossingen niet liggen, dat is korte termijn denken en niet gericht op al wat is. Daarom menen wij dat enkele grote doelen die voor ieder iets doen op deze Aarde als eerste aan de beurt zouden moeten komen. Ik vraag jullie daarom deze week daar eens goed over na te denken en ons te laten weten welke gedachte(n) misschien de belangrijkste zijn om de start van een nieuwe wereld te beginnen.
Als wij samen een keuze gemaakt hebben zullen wij met die keuze gaan experimenteren.
Eens.
zonder geld handelen we nog wel maar je kunt het niet passend ruilen..een boot voor een knipbeurt? Geld is inderdaad niks mee en niet meer dan een ruileenheid.
Alleen dat stukje over 'geld zou moeten verdwijnen...'
Geld op zich is niks mis mee. Het verdwijnt nu alleen in de verkeerde zakken.
Degenen die denken dat de wereld draait zonder handel, want dat wordt het zonder geld...
https://femkevanrossum.wordpress.com/2014/12/03/beste-mark/
Gratis geld voor politici en banken van het volk. Alstublieft!
De voedselbank en dakloze danken u voor uw inzet Neeli
Inkeerregeling geldt ook voor neeli dus toe maaar geef het gewoon terug aan het volk waar het hoort.
petra zei:
Precies Petra, dat ben ik mijn hele leven lang al, en ik ken er meer !
To restore our freedom and improve our standard of living, we need to become visionaries, independent thinkers, and responsible people. We also need to realize that we, the common people of Earth, are the ones with the real power.
http://energyfanatics.com/2014/12/01/real-power-energy-people-comprehending-this-truth-essential-freedom/
http://corporateeurope.org/pressreleases/2014/09/hard-facts-europes-biggest-lobbyists-revealed-first-time
Red carpet for lobbyists, red-baiting for unions
http://www.counterpunch.org/2014/07/04/the-secret-trade-deals-they-dont-want-you-to-know-about/
New infographics expose corporate backgrounds of new EU commissioners
Attac Austria and Corporate Europe Observatory are today launching new 'wanted posters' about prospective members of the new European Commission, to expose details of their corporate backgrounds or other aspects of their careers which make them unsuitable to act as commissioner and promote the interests of 500 million European citizens.
The European people have a right to know who are the new commissioners that will make important decisions on their behalf. It cannot be right that an ex-corporate lobbyist is put in charge of regulating the financial services sector. And it cannot be right that an ex-petroleum industry insider becomes responsible for climate action. We want a Commission which acts in the interests of the European people and environment, not European corporations.
http://corporateeurope.org/revolving-doors/2014/09/new-infographics-expose-corporate-backgrounds-new-eu-commissioners
Geplaatst op 4 december 2014
Tja, het kan niet op, ons belastingsgeld. Honderduizenden euro’s, gratis geld voor iedereen!
Ook tonnen euro’s gratis geld voor VVDer Neelie Kroes dus. Na al het dikke verdienen als eurocommissaris, het gratis vervoer en het eten, de riante opkomst toeslagen, het netto salaris dat hoger was dan het bruto, … krijgt Neelie Kroes nu ook nog eens zo’n 660.000 euro. Alsjeblieft, veel plezier ermee. Gratis en voor niets.
http://langleveeuropa.nl/2014/12/ook-neelie-kroes-krijgt-660-000-euro-kado/
Evergreen Air is a CIA front company for chemtrail operations within the US, based out of Marana Air Park near Tucson, Arizona and McMinnville, Oregon, near Portland. Evergreen works from over a 100 bases and employees 4,500 people. Delford Smith privately owns the company. They admittedly "perform" for the CIA. Deadly spraying of foreign countries, mainly Western Europe and most NATO countries is accomplished by unmarked military planes from our foreign military bases.
Evergreen International Aviation brags of their planes that have 7 times the capacity of other fire fighters. One can carry 20,000 galleons. Firefighting ... Right ... and next we will be told the chemtrails are to prevent global warming as millions more are advancing to an early death. Pilots are also paid luxurious amounts of money and have been recently been given huge raises and had their hours increased because some of the pilots found out what they were dumping and quit.
How long are we going to allow this to continue? You, your children, parents and friends are all exposed to this every day! It has been go on for years now. When will we just SAY NO!
Please watch this video……..Ted L. Gunderson who was a former Chief Agent of the FBI exposed chemtrails and “smart meters†then he was poisoned and died
Former FBI Chief Admits Chemtrails Are Real And Then He Is Poisoned And Dies
https://m.youtube.com/watch?w=420&v=DdJjNMSet_A&h=315
http://www.newearthnation.org/fileadmin/images/pdf/new%20earth%20project%20%20.pdf
geeft handvaten
en
meditaties werken..
een wereld
naast elkaar in vrijheid.
waar we samenwerken ipv vermoorden
waar we delen ipv plunderen
waar kennis vrij is ipv schulden en leningen daarvoor.
enz enz
een wereld waarin we ons niet meer laten manipuleren.
en het gaan "zien" van overwinningen..
dat van rompuy nu overal het nieuws ! haalt.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/eu/11266362/Herman-Van-Rompuy-will-be-paid-over-500000-by-the-EU-to-do-nothing.html
dat noord korea ! de us! beschuldigt van het opzettelijk verspreiden
van ebola als een biowapen in afrika
http://www.independent.co.uk/news/world/asia/north-korea-accuses-us-of-spreading-ebola-and-choosing-africa-as-a-bioweapon-testing-ground-9897529.html
en wat niet klopt blijven aankaarten!!
dus het omdraaien
we winnen
en misschien
leren dat we ook zelf verantwoordelijk zijn.
delen wat niet klopt, omdat we het anders willen.
en mediteren op wat we wensen.
ook de er bij geplaatste info
vind ik erg goed
bijv bij deel 1
the work
katie
en
bashar
enz
En dat vond ik ook kortom alles waar een mens mee te maken krijgt op weg naar z'n vrijheid
http://achterdesamenleving.nl/wat-drijft-de-psychopaat/#.VEUwW_mSyac
Ik sta geheel achter de manier van werken zoals gepresenteerd in je link Een einde aan de slavernij, begint bij werken aan jezelf, heel hard werken....
Ixie
Petra meer dan dank voor delen van bovenstaande!
Ik vond net dit via de site
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/10/Het_Einde_van_al_het_Kwaad_Eindversie_03.pdf
Groet Ixie
http://achterdesamenleving.nl/van-angst-naar-nieuwsgierigheid/#.VBMbvvmSyac
Een einde aan de slavernij, stap 2 van 5: Kennis & Onwetendheid
http://achterdesamenleving.nl/een-einde-aan-de-slavernij-deel-2-kennis-ontwetendheid/
Een einde aan de slavernij, stap 3 van 5: Soevereintiteit & Verwarring,
http://achterdesamenleving.nl/een-einde-aan-de-slavernij-deel-soevereintiteit-verwarring/#.VBnhDfmSyac
Een einde aan de slavernij, stap 4 van 5: Vrijheid & Controle
http://achterdesamenleving.nl/een-einde-aan-de-slavernij-deel-4-vrijheid-controle/#.VBwbJfmSyac
Een einde aan de slavernij, stap 5 van 5: Orde & Chaos
http://achterdesamenleving.nl/een-einde-aan-de-slavernij-deel-5-orde-chaos/#.VB6iaPmSyac
Oke nu madelief nog en nexus en martien vergeet ik iemand ? LOL OH jenne en dianthus en keza alle 8
hahahah
Gaan we nu even een filmpje van een minuut kijken. ...enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=glVFHMzMGWc
ben er ook spring
Mooi bijna allemaal present LOL
PETRA waar ben juh hihi
en ixie dat icoontje werd inderdaad TE WEINIG gebruikt. Deze ook vind ik:
dus bij deze.
#watzijnweallemaaleigenlijkschattig
Ik ben er ook nog Ixie
Ben er ook nog hoor, maar moet even aan de gezondheid denken, gelukkig gaat het goed
hierzo
griepprik en doden in Italië.
http://www.naturalnews.com/047841_flu_vaccine_death_toll_Italy.html
ik ook
fff
@ Nexus,
Hoe bedoel je "hier ook kwijt? "
ben erg benieuwd hoe je site gaat worden.
Succes!
groet
@ Nexus,
Fysieke kracht zal nooit de uiteindelijke vrede brengen binnen een mens, als de mens vrede binnen zichzelf vindt zullen we vrede kennen. "we" kunnen veel doen en er wordt veel gedaan om de mensen te wijzen op de (negatieve) invloeden van de diverse systemen ( geloof, politiek, media), maar onder aan de streep zullen de mensen het zelf moet inzien en doen. Ben bezig met een website om mensen de onbewuste angstbeleving te laten zien welke van uit de media/politiek dagelijks op ons bordje wordt geschoven. En dan niet zo als Martin Vrijland dit doet, wat prima is, maar meer vanuit de "nuchtere hollandse" blik. Ben druk bezig om wordpress geod onder de knie te krijgen, eerst testen en testen. Omdat ik zelf een "jan met de pet" ben, denk ik een vertaalslag te kunnen maken naar andere "jannen met petten".
@ Nexus,
Nope, ik ben niet gelovig wat betreft een geloofsboek of een Boeddha, God of welke benaming dan ook. Waar ik verdrietig van kan worden zijn gelovigen die bijvoorbeeld met hun vingers aan kinderen zitten of opmerkingen zoals Iliass. Dat stemt mij erg droevig.
https://www.facebook.com/video.php?v=935417433153419&set=vb.557249270970239&type=2&theater
We are creators. Rise up ! Revolution of LOVE!
" Echter als ik dan de reacties lees bijvoorbeeld over een stukje geloof, dondert mijn hoop weer in elkaar."
Zie het als een test voor jezelf, om juist die hoop wel te houden en te geloven in de mensheid. De mensheid is belazerd maar heeft de kracht hier boven te gaan staan. Deze opmerkingen zijn juist gecreëerd om ons de hoop te ontnemen en te geloven in de illusie die illias ons voorhoudt.
En als Illias ons die illusie niet bewust voorhoudt is ook hem een illusie voorgehouden en dient hij de de ware bedoeling van goddelijkheid en barmhartigheid te ontdekken, die van liefde en creatie van het AL = God.
Ik heb vertrouwen in de mensheid.
re
Jenne, neem een tomtom. Of een chauffeur.
EnIxie discusseren is iets anders als disputeren !
Groet Jenne
@ Nexus,
Dank voor je reactie, heb het meerdere keren gelezen en snap niet helemaal wat je bedoelt. Het is -voor mij- een vanzelfsprekendheid dat het een psychisch "gevecht" is, maar dan wel op het niveau van het "zijn". Echter als ik dan de reacties lees bijvoorbeeld over een stukje geloof, dondert mijn hoop weer in elkaar. Ik snap dan dat er nog een lange moeilijke weg moet worden bewandelt. Ik durf voorzichtig te stellen dat vele van wat wij noemen de "mens" bewust en onbewust op zoek is naar ellende. En soms denk ik ook weleens; je zal eerst puim moeten ruimen om iets nieuws te kunnen bouwen. Een probleem is altijd, wat is puin, en hoeveel ruim ik op, en wie bepaalt dat? Maar goed, dit even terzijde. Nexus, voor wat het waard is; mocht ik iets voor Bovendien kunnen doen, hoor ik het wel. Zal je reactie bewaren en nog eens lezen en tot mij laten komen. Verder zal ik af en toe reageren en af en toe eens met mijn hoofd schudden....:-)
Grt
Mb
Dit noemd men weg kijken, weg kijken van de meest moorddadige en bloeddorstige dogmatische religie de Islam.
Een van de blackholes van de mensheid, er zijn er meer geweest, maar dit hole is de blackest from them all.
Leuke video Spring! Dank je.
Tjonge ik ben EVEN weg en de boel ontaard meteen..
LOL
Illias
wat deze website propageert is niet jij niet ik maar:
Wij, voor een betere BARMHARTIGE wereld waarin verdeel en heers, wapens en het helse rataplan wat jij daar stelt niet meer werkt.
Ik stel voor dat je wat vaker komt meelezen.
jullie??
pannenkoek wat je bent.
jullie is de elitetop.
daar vechten 'wij' tegen.
ik zeg toch ook niet dat jullie (jij) alleen maar mensen onthoofden en vrouwen stenigen.
we worden door 0,001% van ''DE MENS" (jij en ik) onderdrukt.
daar zit ook ''jullie soort bij,net zoals ons soort.
laat je niet meeslepen in een rassenoorlog.
jij en ik bloeden rood in een wereld waar we niet voor gekozen hebben.
namaste en
fight for freedom
Ik begrijp dat Mohammed jouw grote profeet is en dat is mooi. Iedereen zijn eigen geloof en opvattingen. Wat mij tegen de borst stuit en waartegen ik in verweer kom is het gegeven dat jij alle Westerlingen over één kam scheert. Je maakt dezelfde fout als mijn idiote collega westerlingen die alle moslims over één kam scheren. Ik verzoek je daarom vriendelijk jouw toon te matigen en niet te generaliseren, dat wordt hier niet getolereerd. Wij zijn blij met iedereen die hier wil lezen en reageren, hoe meer zielen hoe meer vreugde, hoe meer opvattingen, hoe beter de discussie maar het zou je sieren je introductie hier niet te beginnen met een algemene aanklacht tegen alles wat jij beschrijft als Westerlingen.
Ik persoonlijk geloof in geen enkele god, dus ook niet in jouw god. Als ik je tekst goed begrijp ben ik het nu niet waardig te leven, sterker nog, je schrijft dat ik zelfs in andere levens niet mag zijn omdat ik jouw god niet erken. Dit soort uitwassen wil ik niet op mijn website hebben beste vriend. Je mag hier reageren als je dat vanuit een normaal standpunt doet. Ik ga graag het gesprek met je aan maar uitspraken zoals je die in deze reactie doet zul je dan achterwege moeten laten.
Voor mensen die in god geloven van welk geloof dan ook, zouden zich eens kunnen realiseren dat wanneer die goden zo machtig zijn zij zelf in actie zouden komen als ze zich beledigd of belasterd voelen. Waar was Jesus toen de WTC werden neergehaald? Waar was Allah toen de VS Afghanistan en Irak binnen vielen en miljoenen gelovige moslims in koele bloede vermoordden? Als ik die vraag stel aan katholieken dan krijg je steevast, gods wegen zijn ondoorgrondelijk te horen. Jij stelt dat Allah geen wapenfabrieken bouwt, Jesus dan wel, Boedha dan wel?
Alle geloven zijn middelen om mensen onder controle te houden, of je dat nu wilt geloven of niet. Profeten zoals Mohammed en Jesus zullen misschien echt bestaan hebben, ik weet dat niet zeker maar lees eens goed wat die mensen eigenlijk vertelden. Ze vertelden over onvoorwaardelijke naastenliefde, ook Mohammed de profeet stelt dat. Dat zie ik niet in jouw reactie. Je beschuldigt iedereen die niet in Mohammed gelooft. Jij luistert dus niet naar jouw grote profeet Mohammed en maakt je eigen verhaal met zijn woorden. Ik vraag mij af of Mohammed dat leuk zal vinden?
Begrijp mij goed beste Illias. Je mag hier alles maar hier binnen komen en meteen iedereen bedreigen, dat doe je maar één keer. Wil je reageren, doe dat dan zonder dreigementen. Is je volgende reactie van hetzelfde achterlijke kaliber, gebaseerd op godnonsens etc. krijg je meteen een permanente ban.
Wees verstandig en kies voor de dialoog in plaats van vijanden maken bij mensen die het goed voorhebben met iedereen op deze planeet, inclusief jou!
Groet,
Nexus
Lucht wel op dat ik dit soort onzin achter me heb gelaten
Leon.
Laat het bekend zijn, dat niet Muhammad (moge Allaah zijn rang verhogen en hem vrede schenken), noch zijn rechtgeaarde opvolgers of iemand van zijn eerbare metgezellen, ooit een fabriek heeft gebouwd voor zelfs de meest primitieve wapens, zoals zwaarden en speren, laat staan atoombommen, lange-afstandsraketten of wat voor andere massavernietigingswapens dan ook.
Nooit heeft Muhammad (moge Allaah zijn rang verhogen en hem vrede schenken) één enkele wapenfabriek gebouwd. Integendeel, hij was gestuurd als barmhartigheid voor de gehele schepping; om de gehele Mensheid te leiden richting gelukzaligheid, zowel in het wereldse leven als in het Hiernamaals. Zodat ze het recht van hun Schepper (wat als taak op hen rust) vervullen, omdat Hij Degene is, Die hen heeft geschapen om Hem alleen te aanbidden. Eenieder die dit verwerpt, is een misdadiger die het verdient om bestraft te worden, zowel in dit leven als de volgende, door de Heer van al hetgeen bestaat, de Schepper van dit Universum en zijn Meester.
Wat jullie betreft, O westerlingen, die beweren beschaafd te zijn; jullie hebben grondwetten en richtlijnen, die de rechtschapen morele karakter vernietigen en allerlei verboden zaken toestaan, zaken zoals overspel en homo[censored]ualiteit, evenals rente - welke economiën van hele naties vernietigd -, en het eten van het vlees van dieren die onjuist zijn geslacht, en (het eten van) varkensvlees, wat ervoor zorgt dat de bezorgdheid voor de (normen en) waarden van vrouwen verdwijnt. En zo heeft de man geen gevoel van bescherming ten opzichte van zijn vrouw, zus of dochter, en pleegt zij overspel met of raakt ze intiem bevriend met wie zij wil. Dit zijn een aantal zaken die leiden tot de ondergang, en deze (zaken) zijn (tevens) verboden verklaard binnen alle profetische boodschappen.
Wat bommen en alle andere vernietigingswapens betreft, (alsook) oorlogsvliegtuigen, tanks en lange-afstandsraketten; zijn jullie degenen die deze hebben ontworpen en vervaardigd met jullie duivelse verstand, welke alleen denkt aan schending (wandaden), vijandigheid, onderdrukking, aanvallen, tirannie, verovering van gehele volkeren en het onderwerpen van hen tot slaven, het vergieten van hun bloed, en het veroveren van hun natuurlijke bronnen (grondstoffen). Jullie denken alleen aan de vernietiging van degenen die jullie tegenwerken en tussen jullie en jullie hebzuchtige ambities, jullie onderdrukking, en verspreiding van haat in staan. Dit alles onder het mom van beschaving, mensenrechten, vrijheid, en rechtvaardigheid!
Iedere intelligente persoon weet dit over jullie, omdat jullie duistere geschiedenis is doodrenkt van (dit soort) onbeschaafde en terroristische daden. Een geschiedenis wat is vastgelegd tegen jullie (als bewijs), door zowel jullie vijanden als jullie vrienden.
https://www.facebook.com/video.php?v=720355891393870
I see you...
Ik doe dit werk nu al zo'n 10 jaar en nog steeds met veel plezier. Af en toe moet ik pas op de plaats maken omdat de ellende mij dan de baas is maar meestal lukt het om zaken in jip en Janneke taal neer te zetten opdat iedereen het kan begrijpen.
In die jaren hebben wij op verschillende manieren geprobeerd deze materie en andere bij de mensen te krijgen wat in de regel tot op zekere hoogte lukt. Ook maak ik deel uit van verschillende praatgroepen die eens in de zoveel maanden bij elkaar komen om de voortgang te bespreken. Ogenschijnlijk boeken wij weinig voorruitgang maar schijnt bedriegt.
Heet heeft jaren geduurd maar de senioren van deze wereld zijn nu ook in het bezit van computers en weten er mee om te gaan. De generatie die zich vastklampten aan de ouderwetse en bevooroordeelde nieuwsuitzendingen wordt steeds kleiner terwijl de generatie die wel het nieuws volgen op internet[censored] dagelijks groeit. Dit in combinatie met hetgeen in het stuk Ascentie verklaard staat maakt dat het onherroepelijk is dat de boel zal omgaan.
James Corbett is momenteel bezig met een soort open source netwerk te ontwikkelen voor nieuws. Dat voorstel deed ik enkele jaren geleden ook al richting mijn collegae op het internet. Een soort Wikipedia maar dan alleen met nieuws en feiten uit de alternatieve wereld waar zaken zoals 911 eerlijk omschreven worden, de oorlog tegen Libië, etc. blijkbaar is dat teveel werk want het is niet van de grond gekomen.
Ik ben nog steeds van mening dat zo'n podium uitstekend kan werken want zie Wikipedia, iedereen gebruikt het en meent dat wat daar staat absoluut waar is. Wat niet is kan nog komen.
Ik ben ook van mening dat alleen maar tegen heilige huisjes aanschoppen niet werkt. Je zult ook constructief iets moeten doen. Dat proberen wij momenteel. Uitzoeken hoe de elite hun macht uitoefenen, dat hebben wij uitgelegd, en op diezelfde manier zelf onze realiteit vorm geven. Moeilijk? Neen, het vergt alleen inzet en doorzettingsvermogen.
Ik herinner mij nog een lezing die ik eens gaf in het spirituele café Heerlen. Iedereen was het met mij eens dat er iets ondernomen moest worden maar toen ik de zaal aansprak om daadwerkelijk iets te ondernemen werd het doodstil. Dat heb ik vaker mogen ervaren. Zodra je mensen aanspreekt op hun eigen verantwoordelijkheid op welk gebied dan ook wordt het stil. Begrijpelijk want iedereen is met zijn eigen sores bezig, betalen van rekeningen en proberen je leven zo goed en zo kwaad mogelijk te leiden.
Ondanks dit gegeven blijf ik doen wat ik doe omdat het, zoals al gesteld werd, het een roeping is.
Ik heb twee prachtige kinderen en kan het mij zelf niet vergeven als ik niet geprobeerd heb iets te veranderen aan deze ellendige zooi die ze samenleving noemen. Ik heb ze op de wereld gezet en voel mij verplicht ervoor te zorgen dat ze een mooie wereld meekrijgen als ik er niet meer ben. Verantwoordelijkheidsgevoel dus.
Jarenlange verslaggeving heeft er NIET voor gezorgd dat de wereld een betere plek is geworden en nu weet ik waarom. Dat heb ik duidelijk gemaakt in de laatste serie die wij geplaatst hebben. Ik geloof dat het zo echt werkt en dat alleen op die manier de ellende een halt toegeroepen kan worden. Geen revoluties want die zijn zo ondoorzichtig dat nooit duidelijk is wie uiteindelijk de scepter weer zwaait nadat de revolutie voorbij is. Zie Franse revolutie en de Russische en Chinese revolutie, ontelbare mensenlevens verloren en uiteindelijk waren het weer diezelfde kleine club elitisten die de baas bleken te zijn.
Ik sta open voor suggesties van allerlei aard maar ik denk dat uiteindelijk niet het fysieke gevecht maar het psychische gevecht de uitslag zal geven over de uitkomst van onze planeet en haar bewoners. Waarbij dat psychische gevecht bovendien niet eens een echt gevecht is met iets of iemand maar het simpelweg uitspelen van onze eigen wensen.
Ik bedank mij voor je openhartigheid.
verarmd het denken, het intellect neemd af, het Bono bono tijdperk doet zijn intreden. Groet Jenne
http://www.youtube.com/watch?v=IOiUrF74F14
We are the creators..
Inderdaad bedankt voor de toevoeging!
Hier dus ook Spring; geven......heb losgelaten in liefde, ja in liefde loslaten.
Nu; ontdekken en herontdekken en ik ervaar het als aangenaam zo.
Groet Ixie
Geven is zeker mooi en goed en daar groeit de ziel van; geven vanuit zuiverheid dus en dat is vrij van manipulaties. Ondanks dat ik zeer ik gericht ben wat werken aan mezelf wil zeggen ben ik ook behulpzaam naar anderen toe. Een tijd lang, een grote tijd van mijn leven was ik te behulpzaam en dat is absoluut niet gezond want destructief en niet vrij van manipulaties.
Te behulpzaam is te zeer naar buitengericht is destructief en niet effectief voor de ontvanger, voor de gever niet.
Nu ik eindelijk balans gevonden heb is er tijd om ik gericht te werken aan alleen mezelf en niet te rommelen bij anderen en helpen waar een hulpvraag is welke ik op een pure manier kan beantwoorden.
Dit wil niet zeggen dat ik wegkijk van noden en lijden van mensen. Bepaalde noden worden echter uitgelokt door niet aan jezelf werken en hebzuchtig te zijn en hier kan en wil ik niet meer helpen.
Daar ik op de vierkante millimeter leef, ik houd het voorlopig graag kortbij bedoel ik dus ook in mijn directe omgeving en niet ergens in Timboektoe.
Liefde en vriendschap (waarachtig) is het hoogste goed én iets voor mensen die over eigenliefde beschikken en vriendschappelijk met zichzelf kunnen omgaan, dit soort mensen kunnen geven én nemen.
Groet Ixie
Mb zei:
Ik sluit me aan bij Mb Allaya
Daarnaast hoop ik dat een mooi initiatief van Bovendien; Citaat: Niet gaat verzanden in een welles/nietes spelletje en dat iedere vrijelijk zijn gevoel/idee/gedachten mag uiten, zonder dat er weer beledigingen rondvliegen en we op het eind van de week nog niets opgeschoten zijn.
Wat ik vanochtend uitte was naar aanleiding van de vraag van Bovendien en de reacties van Mb. Ik geef dus niet aan dat het zó moet, maar dat ik het zó gedaan heb en doe. Altijd bij mezelf blijven, zo goed als mogelijk vrij van manipuleren (de anderen) vrij van manipulatie (door anderen). Voor mij werkt het tot nu goed zo. Iemand anders heeft misschien weer een andere manier waar ik iets van opsteek.
groet Ixie
In een vorm van zelf- bewust- zijn ben ik het daar met je eens
Jazeker is dat nog de bedoeling in een wereld waar men de weg zo kwijt is. Waar men niet meer weet wat liefde en vriendschap is en het woord helpen en wij wordt afgeleerd.
Het leven draait om compassie en wij, daar groeit de ziel van in een prachtige ik, en ons. Dat is de kern!
Pas als dat zijn kern weer heeft gevonden in de ziel van de mensheid, zal ik stoppen dat te roepen. Omdat het gezeteld zal zijn . Voor nu is het harder nodig dan ooit.
En het kost niets om te geven, er is genoeg.
(
Het ik-gericht zijn kan in mijn beleving zeker als iets positief gezien worden. Juist door me veel meer met mezelf te bemoeien, kijk ik minder naar wat een ander zou (moeten) doen. We zijn nog teveel naar buiten gericht. We zien niet alleen de spreekwoordelijke balk in andermans ogen. We doen ook uit bovenste beste bedoelingen alles om anderen te helpen, maar is dat nog de bedoeling? We zijn tegenwoordig onze eigen healer, onze eigen leraar, onze eigen troostbrenger. Ik denk dat we vooral nu leren naar binnen te gaan en leren luisteren naar ons eigen hart.
Dat zie ik ook, berekening alom. Ik ben zelf een gever, en dat was fijn voor hen.
Ik heb die "vrienden" gedag gezwaaid en heb een andere situatie gewenst. Wederom gebaseerd op LIEF.
Deze is nu vorm aan het krijgen. ( geweldig wat een verademing) Ben er nog wel als nood aan de man is voor hen.
Waardering of bevestiging bij iemand zoeken vind ik geen berekening maar menselijk en dus niet erg.
Sterker nog dit deel ik met liefde uit omdat er aan waardering zoveel gebrek is.
Dat dacht ik ook altijd, Spring, maar kijk maar eens om je heen. Je zal versteld staan van hetgeen mensen doen omdat ze naar de gunst van iemand dingen. Al is het maar waardering of bevestiging. Zeker als er materieel gewin en macht in het spel is. Dat zit in alle lagen van de wereldbevolking doorgeknoopt.
Kan me voorstellen Spring dat je dat zo leest. Maar zoals ik schreef" "ik weet het niet, en al helemaal niet beter".
Controle over mijzelf heb ik maar ik een beperkte mate. Ik neem immers deel in en aan een maatschappij welke niet echt de mijne meer is. Dus zoek ik een manier om het anders te doen. Kan ik dat alleen? Ja, tot op zekere hoogte wel! Mensen zijn sociale wezens denk ik, zeker als ik voor mijzelf spreek. Dus waarom zou ik niet proberen met gelijk gestemden een nieuw paradigma te zoeken? Het "ikke" neemt toe, zie wat Allaya schrijft, zit absoluut een stevige kern van waarheid in. Ik geloof "heilig" in een pad welke je bewandelt in het leven. Het pad is je leven! Nu op dit moment komt dit op mijn pad, en kijk, luister, leer en communiceer, dan zal ik bepalen of het pad ga wandelen of niet....
(moet nu als de bliksem weg, anders kom ik te laat )
Een hele mooie zuivere insteek....Allaya!
Dank je voor het delen Jenne, ik hoopte al dat dit het was!
"Ik hoef me nergens meer bij aan te sluiten (met niemand meer vriendjes te worden) om mijn doel te bereiken. Van die illusie heb ik kort geleden afstand gedaan. Dat geldt voor alle groepen en personen van wie ik dacht dat ze iets voor me konden betekenen om mijn leven in te vullen zoals ik dat voor ogen hield. "
Ik denk juist dat we de IK fase uit gaan, wij komt weer "in".
Overigens vriendje worden doe je toch niet om een doel te bereiken maar omdat je iemand waardeert?
Wel fijn dat je je eigen kracht hebt ontdekt en ziet dat jijzelf je leven in kan vullen hoe jij dat wenst. Naast deze wens, kun je ook gaan bedenken wat jij voor anderen kunt betekenen.
Ik wens je mooie nieuwe echte diepe vriendschappen.
Zodat je ook die ervaring mag hebben hoe mooi het kan zijn.
In jouw schrijven bemerk ik iets wat ik herken van vroeger bij mezelf, (en dank voor de openhartige inkijk in jouw denk wereld)
Ik zie dat jij alle risico's naloopt en wilt indekken, echter hoe meer je de touwtjes laat vieren en gelooft dat het goed komt des te beter het werkt.
Ik heb onmogelijke situaties meegemaakt waarvoor geen oplossing leek te zijn.
Ik was best een control freak ( voor mezelf)
en heb dat los moeten laten, heb me over moeten geven aan vertrouwen in niets en in alles het universum.
Nu blijkt dus echt dat er voor alles een oplossing is, maar durf het te geloven. Een die zo perfect is dat je het zelf niet kunt verzinnen! Love, Belief! En loslaten...
Hoe meer jij verteld in detail ,hoe jij het wil, des te meer restricties geef je eigenlijk het universum is mijn ervaring. Een gevoel geven van bv Geluk en Liefde is universeler en kan eigenlijk niet mis gaan, voor niemand.
Groet
Nou moe?
Ik ben het hier me eens,
Met een voetnoot, zie wel in dat het onverstand ook bij ons zit in bepaalde omstandigheden. Wie weet er alles?
Soms kijk ik terug op een situatie en mijn eigen reactie daarin en besef je "what was i thinking!!! "
En daar leer je dan van, zo ook bij hen Jenne.
Maar als we de wereld nu als luguber gaan zien creeren/ programmeren we hem vandaag ook zo voor morgen?
Ik hoef me nergens meer bij aan te sluiten (met niemand meer vriendjes te worden) om mijn doel te bereiken. Van die illusie heb ik kort geleden afstand gedaan. Dat geldt voor alle groepen en personen van wie ik dacht dat ze iets voor me konden betekenen om mijn leven in te vullen zoals ik dat voor ogen hield.
Dat gevoel van afhankelijkheid maakt een mens slaafs, zelfs wanneer je je aansluit bij nieuwe-tijds-spirituele-groepjes. Afhankelijkheid maakt je passief en vreet je creati(e)-viteit op. Laat je ook niet langer opjutten om tegen dit of dat in opstand te komen. Het is ook onderdeel van verdeeldheid zaaien. Laat de oude energie maar uitwoeden zonder onze deelname.
Ik voel me van niemand meer afhankelijk om mijn doel te bereiken. Van oudsher hebben we anderen nodig gehad om ons goed te voelen, ook over onszelf. Die waardebepaling door anderen moeten we nu achter ons laten en ons onze eigen waarde gaan toekennen. Ik ben verantwoordelijk voor mijn gevoel, voor mijn doel en mijn werkelijkheid. En als we dat allemaal, ieder voor zich, beseffen en dat gaan leven, maken we ons los van iedereen waar we goedkeuring/toestemming van nodig denken te hebben (dus onbewust door laten aansturen).
Dan bereiken we individueel en samen het doel waar Nexus het over heeft, want het collectieve bewustzijn krijgt dan automatisch het doel mee waar we allemaal diep vanbinnen naar streven. Omdat we naar ons hart gaan leven. Beter kan ik het nu even niet onder woorden brengen :)
Wie zit er in onze gevoelens te wroeten de halve wereld !
Welke aannames staan er, 99% van wat er beweerd wordt zijn aannames !
Waar is de school van pseudo psychiaters, overal om je heen, je word de hele dag ontleed, door het onverstand.
Waar wordt deze ligubere wereld gecreéerd, nou nou MB de constante douce die we onder gaan van de grote viese media,
de gemanipuleerde de leugens, vind ik ligubre.
Maar dit is geen beschuldiging, ik constateer uit mijn persoonlijke gevoelens, en sta open voor elke vernieuwing in mijn denken, groet Jenne
onze [censored] van verniewing en positief denken, zijn soms nog meer schuldig aan de grote brain f..k als de corrupte media, het is zin vol je gedachten te geven en ook te vergelijken, zonder hier kracht aan bij te zetten door middel van guru achtige uitspraken van anderen, niet werkelijk zwaar wegende filosofen en bewezen denkers, maar goed dit is mijn verhaal, natuurlijk lees ik de Daili Lama, en denk daar over, maar niet Lou de Palingboer, maar het zou heel goed zo kunnen zijn dat ik er volkomen naast zit, groet Jenne
Jenne,
Wie zit er in welke gevoelens?
Welke aannames staan er?
Waar is de school van pseudo psychiaters?
Waar wordt die lugubere wereld gecreëerd?
Wellicht zie jij iets wat ik niet zie, in dat geval....leer mij ook eens zo kijken, geeft misschien andere inzichten.
Vooruit Jenne voor een keer.....; democratie in context van het door mij gegeven citaat van Miller dient uit de huidige politieke context getrokken worden met als doel heerschappij is gelijk aan zelfinzicht van het individu....daar ik echter steeds schrijf; bij jezelf beginnen is beginnen bij jezelf dus mijn persoon...... ach ach ach ach Jenne toch
Jenne, Jenne, Jenne toch....
Absolutely not, not now, misschien heel lang geleden !
Wees je zelf, en wat je spiegel je meedeeld wees daar blij mee, en werk daar mee via je intuïtische, daar vind je de waarheid over je zelf !
Democratie in het citaat van Miller kan/moet vervolgens uit de huidige politieke context getrokken worden en meer in de oorspronkelijke betekenis van het woord gezien worden; het volk heerst over zichzelf, de mens het individu heeft volledige heerschappij over zichzelf.....
Groet Ixie
Aura schoonmaak klinkt al erg beladen, terwijl de CD toch wel effect heeft
www.peterdenharing.nl/zelfhulp.htm
Het geheel hier bij staat klinkt erg zweverig en beladen, terwijl als het in gewone Jan met de Pettaal geschreven zou zijn dit wellicht niet meteen aversie zou oproepen. De CD is zeer geschikt voor beginners want; mindfulness, meditatie en veel in een keer. Een start dus eigenlijk om de vloek te doorbreken.
Jenne schreef in een reactie hier of bij het volgende artikel dat als hij mediteert hij enorme woede op voelt komen, onrust. Een deel van de cd gaat dus over zogenaamde overschaduwingen; troep van anderen die je toegelaten hebt om welke reden dan ook. Je visualiseert jezelf in een roos, jouw ruimte en vervolgens komen er energieën (mensen) in jouw ruimte; je luistert wat ze je te zeggen hebben, zegt jouw zegje en bedankt je voor de levenslessen en gebied ze jouw ruimte te verlaten.
Al kritiekpunt richting Peter met betrekking tot de CD; deze is niet geschikt voor mensen met een PTSS. Jammer genoeg staat dit niet op de CD.
Uit Het drama van het begaafde kind op zoek naar het ware zelf (Alice Miller)
De eerste stap leidt niet altijd tot bevrijding, maar tot een herhaling van de constellatie uit de kindertijd, dat wil zeggen tot het beleven van gevoelens van martelende schaamte en pijnlijke blootlegging............. Wanneer de innerlijke verwerking echter uitblijft, zal de patiënt met de zekerheid van de slaapwandelaar mensen blijven zoeken die, et als zijn ouders (zij het ook om andere redenen), niet in staat zijn hem te begrijpen. En juist tegenover zulke mensen zal hij alle mogelijke moeite doen om eindelijk begrepen te worden, het onmogelijke alsnog mogelijk te maken.
Al ik boven geschreven citaat van Alice Miller tegen alle mislukkingen van goedbedoelde initiatieven om de maatschappij anders, beter te maken houd, kom ik wederom tot de conclusie dat geheel beginnen bij jezelf de eerste en enige remedie is en het enige doel hier en nu.
In het citaat van Miller kan ouders vervangen worden door school, geloof, familie kortom alles waar we mee te maken krijgen als jong kind en beschadigd door kunnen worden.
Het probleem is dan dat we later weer dezelfde mensen gaan opzoeken om hun van ons gelijk te overtuigen, dit lukt niet want we hebben met slaapwandelaars te maken. Deze slapen nog niet eens omdat ze niet zien wat er om zich heen gaande is dat doen ze meestal wel. Ze zijn eerder sub-comateus doordat ze hun eigen verleden niet kunnen zien of niet willen zien.
Met mensen die dus hun eigen waarheid niet in kaart hebben gebracht, een hels karwei van jaren valt niet veel te veranderen. Dan is volgens mij de enige hulp die je kunt bieden pertinent niet met zulke mensen in contact te treden. Is er contact breek je het kleine olievlekje dat op punt staat zich te verbreiden en dat je wellicht zelf al bent af.
Mensen die weinig/geen zelfinzicht hebben werken
min of meer als een krachtige ontvetter.
Daarentegen herken je mensen waar hoe minimaal ook al iets in gang is gezet en deze mensen dienen gesteund te worden op allerlei manieren.
Als ik dan de CD van Peter den Haring tegen het boek van Alice Miller houd zie ik dat beiden eigenlijk over hetzelfde gaan; inzicht krijgen in je eigen waarheid, je eigen handelen en dan het allerliefst tot aan je geboorte.
Alice MillerCitaat: groet Ixie
Citaat: Het feit dat ik kan kiezen tussen 20 broden of tv's of 40 soorten soorten chips zegt niet alleen iets over keuzes. Zegt veel meer hoe we gemanipuleerd worden en onze levenstijd moeten verspelen aan alsmaar weer moeten kiezen over banale zaken, maar basale zaken; voeding of schijnvoeding (chips) Geestelijke voeding of schijn Geestelijke voeding; TV of bijvoorbeeld mediteren. Of dat nog niet erg genoeg was moeten we nu ook jaarlijks kiezen tussen zorgverzekeraars energieleveranciers. Schijnzorg of echte zorg dus energieleveranciers of energievreters.
Ik blijf gewoon bij een iets want het kost me meer zorgen om steeds te wisselen en vreet dus energie. Dan maar iets meer betalen want betalen is alleen geld. Hierdoor creëer ik rust is energie om zorg aan mezelf te besteden is mediteren of mijn aura schoon maken (kom ik later op terug)
Zegt dus ook hoe vatbaar ik nog ben voor manipulatie zegt meteen onmiddellijk ook hoe ver ik nog manipuleer.
Welvaart is genezing van manipulatie is beperken in keuzes is inzien dat vernieuwing gebrek aan zelfbeheersing is. Schijn welvaart is; enorme keuzes energie rovend geldverspilling manipulatief
Groet Ixie
Citaat: Misschien ligt in dit stukje tekst wel het antwoord op een vraag die frictie geeft in mezelf;
Hoe kan het dat de zogenaamde elite mediteert aansluit op het veld toch nog zo zijn als ze zijn? Wat voor effect heeft het veld dan op mij waar zit het verschil tussen hun en mij?
Als ik het stukje tekst van Mb lees denk ik nu het verschil ligt tussen nemen en geven. Wellicht neemt de zichzelf benoemde elite wel meer en moeten we opletten door al dat gegraai het veld 'leeg' raakt of iig heel magertjes wordt.
Te vergelijken met de Elite maakt dikke winsten tijdens de crisis en eigenlijk al altijd weet dus precies wat ze moeten nemen en de mens die niet bij deze groep hoort kan ook wel zijn geld storten bij dezelfde bank maar krijgt amper nog rente.
Zoiets ongeveer
Een mens die vrij is van manipuleren, gaat naar het veld is verbaasd over de schoonheid en dankbaar met ieder kruimeltje. Ieder kruimeltje wordt dan als een groot kostbaar cadeau gezien. Verbaasd over de schoonheid is dankbaarheid is pure liefde
Groet Ixie
Mb in 32
Citaat: School is ook zo een instituut waar een mens verdraaid wordt én werd. Werd; omdat ik steeds van mezelf uitga.
Met 6 wilde ik niet leren zag het nut er niet van in. Met een truc (manipulatie) heeft de docent van de eerste klas er voor gezorgd dat ik toch begon met leren lezen. Dat was dus een positieve manipulatie, want ik ben heden blij dat ik lezen, de basis dingen destijds wel leerde; rekenen, schrijven, lezen.
Met 12 vond ik het blijkbaar genoeg met leren; ik ging in de brugklas HAVO/VWO weer op non actief en heb dit tot midden twintig kunnen volhouden. Vervolgens volwassen onderwijs gedaan en een beroepsopleiding. De beroepsopleiding; menig was trots die te kunnen volgen. Ik zei en ik zeg vaak zaken die ik zelfs jaren later pas op een dieper gevoelsniveau begrijp; hier leren we echter wederom niets.
Voor de ouders onder ons; leer je kinderen naast wat ze verplicht zijn te leren zaken waar het op aankomt. Leer ze dingen waardoor ze zo oorspronkelijk mogelijk kunnen blijven; mediteren misschien?
Citaat: Ik sluit me gedeeltelijk bij je aan Mb, maar ook bij Spring. Geld is niet het probleem maar de omgang van de mens met geld is het probleem. Geld is eigenlijk gewoon een ruilmiddel en dat is 'ansich' best een goed iets.
Waarmee ik bedoel; de ene mens is verder in zijn ontwikkeling dan de ander. Als je met een verder ontwikkeld mens een afspraak maakt; ik doe dit voor jou en dan doe jij dat voor mij, dan lukt dit. Heb je met iemand te maken die niet zo ontwikkeld is zal er geen afspraak goed verlopen. Voor de niet zo ontwikkelde mens die ver van z'n kinderschoenen staat is geld het enige middel dat werkt.
Maar wat let mij om niet met geld te manipuleren? Niets dus zodra ik diep schoonmaak in mijn eigen gevoelswereld heb gehouden let mij niets om niet te manipuleren met geld. Dan geeft geld mij geen valse machtsgevoelens meer. Is geld er alleen maar nog om iets te kopen wat ik werkelijk nodig heb. Een ietwat meer gevoelsmatig ontwikkeld iemand heeft echter ook steeds minder nodig. Althans zo mijn ervaring
Citaat: Ik ben gestopt met stemmen doordat ik eindelijk een voorbeeld in mijn omgeving heb die van zijn leven nog nooit een keer gestemd heeft en van geen enkel iets lid is geweest. Deze persoon is 65plus. Rechts of linksom het is allemaal waardeloos en manipulatie. Door dit voorbeeld kon ik de indoctrinatie van stemmen is een 'plicht' wie niet stemt is stom achter me laten en ben ik het volledig met je eens Mb
Trouwens, hartelijk dank voor je reacties Mb
groet Ixie
https://www.youtube.com/watch?v=wU0PYcCsL6o
James Corbet in Amsterdam. It's all in the head!
Wat Ixie zegt kan ik me in vinden, bij jezelf beginnen.
MB, hoe heb je me hier mee geraakt ongelofelijk.
Ik zou het zelf nooit zo op papier kunnen neerzetten.
Het gevoel spat eraf, dank je wel.
En heel veel goede ideeën.
Leon.
Ik ook niet.
In vele opzichten.
Alleen maar hier komen om de boel af te kraken, de artikels en de mensen erbij.
Snap er niets van.
Leon.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2014/11/18/ukrainische-oligarchen-verbringen-ihre-vermoegen-in-steuer-oasen/
Oekraïne Bureau voor de statistiek stellen dat sinds oktober, 90.6% van alle Oekraïense investeringen naar cyprus stroomde .Oekraïense bedrijven om te parkeren hun winsten in belastingparadijzen in plaats van te investeren in hun eigen land.
...
Een geldloze wereld gaat niet het zaligmakende einde zijn wat sommige hier denken , denk ik.
Geld is de duvel der aarde wordt wel eens gesteld echter geld an sich kan geen kwaad aanrichten, de inzetter van dat geld is de oorzaak van het gevolg. Dus geld kan goed worden ingezet, als ruilmiddel en om mensen te ondersteunen, of zoals nu om te hamsteren en te onderdrukken.
Maar het blijven menselijke handelingen!
Met het weghalen van geld, en dat wil de eikellite graag, haal je niet de slechtheid weg.
Willen we echt de samenleving veranderen moeten we eerst Liefde implementeren, en daarvoor zal men eerst los moeten komen van de huidige sublimaties.
Vanuit Liefde volgt veel vanzelf, zelf geloof zal weer Liefde gaan delen. De kinderen die opgroeien in Liefde zullen Liefde delen. Waarmee weer vanzelfsprekend alles in orde van Liefde zal gebeuren.
Jullie zullen wel denken heb je haar weer, maar toch is dit het echte begin denk ik
en natuurlijk effekes de "boeven" arresteren ..
Mooi!
Fullford is heeft vaak de rol van zoethoudertje :" nee echt mensen achter de schermen gebeurd er van alles hoor, blijf maar lekker zitte"
Mja..
ik hoop dat het echt waar is deze keer, maar vooralsnog zijn wij zelf diegenen waar we op wachten.
Groet,
Natuurlijk zal ik ook andere stukken blijven schrijven. Maar dan wel met een andere twist dan de andere [censored] doen. Niet simpelweg opdrammen van de ellende. Momenteel zoek ik uit wat er waar is van dat het Pentagon in tweestrijd is. Die melding maakt Irma maar die melding werd enkele jaren geleden ook al gemaakt. De info komt van Fulford. Naar mijn mening wishfull thinking maar ik volg het op de voet. Zit er echt iets bij dat anderen niet plaatsen of hebben, dan meld ik dat echt wel!
Natuurlijk ben je niet schuldig.
Je hoeft niet eens zover als de derde wereld te gaan, er zijn hier voedselbanken die een prei afleveren voor een gezin
Nogmaals meditatie en gedachten kracht moet ingezet, maar imo naast het schrijven over de wandaden van de elite en werkelijke actie. Waar dat kan.
Je voelt "het" kriebelen toch? Dat is ook niet voor niets Nexus. Dat is een roeping.
***
We moeten de alternatieve media uit het zweverige halen, gun me even tijd om hier wat uitleg aan te geven. De alternatieve media heeft en doet erg belangrijke dingen, het laat zaken zien die anders verborgen zouden zijn en blijven. Echter lopen we nu tegen problemen aan, de problemen van het groeien. Vele die zich bevinden op deze media hebben vaak zelf dingen meegemaakt, gevoeld en beleefd dat ze op zoek zijn gegaan naar hetgeen zij zochten. Vaak en als ik voor mijzelf spreek is dit een tocht die jaren heeft geduurd waarbij ik zeer veel heb gelezen, documentaires heb gekeken en erg veel de confrontatie met mezelf ben aangegaan. Kortom, een lange, moeilijke maar erg vruchtbare weg. Heb veel tijd nodig gehad om zaken als “verlichting†het “zijn†en de “dimensies†te begrijpen. Om het “grotere plaatje†te begrijpen heb je misschien nog wel meer tijd nodig. Nu, als je al deze gezamenlijke kennis wilt verspreiden om te laten zien dat wij het als mens fout doen, heb je meer nodig dan een avondje praten. Het is vorm van leven en beleven. Graag blijf ik even hameren op de “taal van janâ€, vergeef me alstublieft. Het is in mijn beleving niet mogelijk om hetgeen waar jezelf jaren over hebt gedaan samen te vatten en zomaar over te dragen aan hen die daar open voor staan. En wanneer je dat wilt zul je, links of rechtsom het moeten vertalen in begrijpelijke taal. Want in mijn beperkte beleving is dat één van de redenen dat de massa het niet kan en/of wilt begrijpen. Natuurlijk kan en spreek ik alleen maar uit eigen ervaring, maar ga maar eens uitleggen dat een ding maar een moment van geluk geeft en vervolgens weer wegebt. Ga maar eens uitleggen dat het werkelijke geluk in jezelf zit en niet in een nieuwe tablet of auto. Ga maar eens uitleggen dat minder uiteindelijk meer zal worden.
Beste Nexus en Martien en alle andere lieve mensen,
Excuus dat ik met veel woorden heb geprobeerd te omschrijven dat ik achter de woorden van Nexus sta en dat we moeten uitzoeken, creëren om een weg en manier te vinden om een stap vooruit te maken. Ik wil graag meedoen om die stap, hoe klein of groot ook, mede te creëren. Vond het erg lastig om iets op “papier†te zetten, maar hoop dat ik een kleine bedrage kan leveren tot een creatie van iets nieuws. De grens tussen dit verhaal en mijn persoonlijk verhaal ligt dicht tegen elkaar, mede daarom vond ik het moeilijk, maar tegelijkertijd ook weer prettig. Graag wil ik aangeven dat ik het zeker niet allemaal weet en al helemaal niet beter weet, meer dan ooit dwingt de huidige tijd waarin we met z’n alle leven maar tot één gedachte:
Samen zijn we één geheel,
Niet ik, niet jij,
Maar wij…
Mb
***
Verschillende bijeenkomsten op verschillende manieren. Denk bijvoorbeeld aan een “overlegforum†waar bij als doel is gesteld een geheel nieuwe manier van leven te creëren. Dit kun je ook doen op een fysieke manier, maar dan zit je met reistijden en/of kosten, en niet iedereen heeft die mogelijkheid. Carpoolen zou daarin een (beperkte) oplossing kunnen zijn. Om het idee breed te dragen en kans op succes te vergroten zou je het land in moeten. Immers hoe meer mensen, hoe sneller en groter de kans op succes. Om het makkelijker te maken zou je het land in regio’s kunnen indelen of per provincie kunnen werken. Een langdurige en frequente meditatie zal zeker werken. Meditatie sessies organiseren met deskundige en ervaren mensen die ook echt kunnen mediteren. Mensen oproepen in het gehele land om op hetzelfde tijdstip mee te mediteren. Meditatie sessies live streamen via het web. Oproepen kan via internet, en de gratis rubriekjes in de lokale kranten. Collega web[censored] vragen de actie te steunen en deel te nemen. Door het hele land folders verspreiden via gebruikers van Bovendien. Zelf printen en folders lopen. Toch de MSM belachelijk maken met simpele argumenten welke houdt snijden en in de taal van “jan met de petâ€. Als je “jan en sjaan†wilt bereiken, zul je hun taal moeten spreken, dit ventileren via internet (speciale website?). Elke gebruiker van Bovendien vragen de info aangaande dit te delen via social media. Proberen resultaten te meten en publiceren. Wellicht een bekende Nederlander te vragen om dit geheel aandacht te geven, denk bijvoorbeeld aan “Lange Fransâ€, en wellicht zijn er nog anderen. Proberen het journaal te bereiken met één of andere stunt, geldt natuurlijk ook voor de radio. Flyer en/of folder maken en deze achter de ramen van je auto plakken. Misschien is er wel een “bovendiener†die werkt in de reclame wereld en een steentje kan bijdragen. Zo kun je ook op zoek gaan naar sponsors in natura. Huiskamer/buurthuis sessies organiseren om mensen simpel te vertellen dat het anders kan en moet. Zelf “journaal†uitzendingen maken. Contact groepen/overlegorganen maken.
Het is ook mogelijk om een communie of woonvorm te creëren, echter hou je het dan weer klein, en neig je naar een sektevorm welke door de geïndoctrineerde maatschappij meteen wordt veroordeelt. Dus misschien beginnen in je eigen woonwijk, kleinschalig en met overzicht. Het laten beginnen als een olievlek. Waarschijnlijk doen vele dit al, maar nu zouden we het kunnen doen met ondersteuning van Bovendien, doormiddel van folders, huiskamer sessies, etc. Niet meteen beginnen over chemtrails en illuminatie, maar over “hoe zie je de wereld?†en “wil je oorlog?†en “wat er tegen te doenâ€. Laten zien dat na 20,30,40 jaar arbeid er geen enkele toegenomen welvaart is. Materiële zaken zijn geen veelvaart, het feit dat ik kan kiezen uit 20 soorten tv’s of broden zegt niets over welvaart, maar alles over keuzes. Keuze is niet meer dan een afleiding van het werkelijke. Laten zien door middel van folders dat de overheid er echt niet is voor ons, maar functioneert in het eigen belang. Niet spreken vanuit de verlichte in een aanvallende situatie op een schaap. Maar spreken, met kant en klare simpele praktijk voorbeelden. Niet tegenover elkaar staan, maar naast elkaar. Ook de jeugd kan hier een belangrijke rol inspelen. Zij hebben snelle communicatie mogelijkheden, en kunnen snel iets maken of breken, de kunst is hier om te proberen de jeugd erbij te betrekken. Simpele en snelle you-tube filmpjes en gifjes kunnen hier bij uitstekend helpen. Maak de huidige mentaliteit tot klassiek en ouderwets en kijk naar de basis van alles, het leven. Laat maar zien als je 15, 20 jaar studie hebt gevolgd alleen maar een papiertje hebt, verder heel veel schulden en misschien een baantje achter de kassa. De “klauwen†van het geld hebben je te pakken. Laat maar zien dat de werkelijke hoeveel mensen die niet werken tegen de 2 miljoen aanloopt, en er nog geen 115 duizend vacatures zijn. Meer bewijs dat het anders moet kun je niet vinden, en als er 4 duizend banen bijkomen staat de hele MSM op zijn kop en schreeuwt de overheid dat het goed gaat.
Op naar deel 3:-)
Mb: Eerst maar even zeggen dat je jezelf niet alleen een nobele, maar vooral een loodzware opdracht hebt gegeven en/of gekregen. Tevens durf ik de uitspraak wel te doen dat ieder mens diep van binnen deze wens ook heeft. In mijn beleving worden mensen niet kwaad geboren maar gemaakt. Erg genoeg gebeurd dat niet alleen door (verkeerde) opvoeding maar misschien nog wel meer door geloof. Vreemd eigenlijk, hetgeen wat liefde, warmte en genegenheid “promootâ€, is tot op de dag van vandaag reden voor oorlog, haat en meer ellende. Je zou dus geloof moeten gaan verbieden, maar wanneer je dat doet kom je tegelijk aan vrijheid van gedachte. En mag/kan je daar wel aankomen? Het antwoordt zal duidelijk zijn… Daarnaast ben ik er van overtuigd dat er mensen zijn die wel iets goeds doen met geloof. Kan me dat persoonlijk niet voorstellen, omdat geloof mij een gedachte en patroon oplegt, en alleen al dat is beperking van het “zijn†en je “ikâ€.
De ideale wereld ziet er voor mij uit als in de film “La Belle Verte†waar men leeft in harmonie met hun planeet, geld niet bestaat en ieder kan zijn wat hij/zij is en daarin wordt gerespecteerd en geaccepteerd. Is dit mogelijk hier op aarde? Ja, absoluut! Kunnen we dit bereiken? Ja, absoluut! Echter hebben we een probleem, dit gaan we namelijk “morgen†niet bereiken. Sterker nog, hier gaan een paar generaties overheen. Vooralsnog zijn we een stel beesten met wat denk vermogen. Veel meer dan dat zijn we niet. We zijn ruig en gewelddadig naar moeder aarde, naar elkaar en naar andere levenden wezens op deze planeet.
Er zijn wel initiatieven te vinden waarbij men een dergelijk leven probeert op te bouwen, echter speelt geld hierin nog een grote rol. Simpelweg omdat het bijvoorbeeld binnen onze landsgrenzen het niet mogelijk is zonder te leven, ik twijfel überhaupt of het mogelijk is op deze planeet te leven zonder dat idiote geld. Geld is de grootste verslaving die er bestaat, dus iedereen zal het “nodig†moeten hebben, om mee te moeten doen aan deze verplichte verslaving. Geld is de klauw die gevangenis heet.
Een ander geloof waar we nodig vanaf moeten is het geloof in politiek, dat is het allergrootste geloof en tegelijkertijd het allergrootste bedrog wat er bestaat. Kan geen reden bedenken waarom ik daar nog langer in zou moeten geloven. In mijn beleving is alles maar dan ook werkelijk alles altijd ten nadele en nooit in het belang van de mens. Politiek bestaat bij de gratie van het feit dat wij mensen het in stand houden, vaak omdat we niet eens durven te bedenken dat we het zelf zouden kunnen. Laat staan te bedenken dat we het zelf beter zouden kunnen. Hoewel de geschiedenis anders leert denk ik zelfs dat er geen echte leider nodig is, leiderschap is macht = kracht en speelt misbruik in de kaart. Zou me iets kunnen voorstellen als een “spreker†die de ingebrachte ideeën bespreekbaar maakt. Het gevaar is echter dat er dan gestemd moet worden, wat dan weer kan uitmonden in een democratie waarbij de (kleine) meerderheid beslist voor de minderheid, daar ligt meteen het probleem van wat wij noemen democratie. Wellicht moet je denken aan een grote vorm van zelfstandigheid waarbij diensten onderling na vrije hand kunnen worden geruild. Hetzelfde geldt voor de media, de huidige media is niets meer waard, veel verder als angst, vermaak en propaganda komt men niet meer. Het is het niet meer waard om nog enige aandacht te geven, behalve dan misschien het laten zien aan de slapende hoe ze in de maling worden genomen. Hoe ze als trouwe schaapjes elke dag hun dosis weer naar binnen halen en hoe het hun geest, hun zijn volledig op slot zet.
Ben erg gevoelig voor het idee van Gregg Braden. En dan met name hoe hij spreekt over het “voeden†van het veld. Het gaat er niet om dat je vraagt aan het veld, of dat je een opdracht geeft aan het veld, maar dat je bevestigd aan het veld. Je bevestigd dat je leeft vanuit liefde voor de aarde, de medemens en de dieren. Daarmee voedt je het veld en dat zal worden verspreid door hetzelfde veld. Je gedachten en je gevoelens worden opgenomen door het veld. Mediteren kan hier een zeer goed hulpmiddel bij zijn, maar als je leeft vanuit je zuiver en puurheid wordt dat al opgenomen door het veld. Niet iedereen kan mediteren, maar kan wel goed zijn en pure intenties hebben.
Voordat ik verzand hoe het allemaal niet zou moeten en wat we niet willen – we hebben het daar nu al jaren over- ga ik proberen wat ze zouden kunnen doen in mijn beperkte beleving.
*** Zie volgend bericht...:-)
Het grootste doel en tevens het enige waarachtige hier op aarde is bij jezelf beginnen; van nu terug tot aan je geboorte en met open vizier zonder jezelf te veroordelen alles te doorvoelen. Jezelf vrij te maken van manipuleren en van manipulaties.
Vanuit de eigen waarheid en vanuit je gezuiverde bewustzijn aansluiten op het Veld; iedere dag weer zo vaak als mogelijk
Vanuit dit oorspronkelijke zijn anderen erkennen die op hetzelfde pad zitten en deze steun geven.
Bij jezelf beginnen op alle fronten
Ixie
Ja, iemand met honger en geen eten gaat dood. Maar die gaat ook dood als ik het zoveelste stuk schrijf over de wandaden van de elite en er zullen nog meer mensen sterven. Door toe te passen wat wij geschreven hebben de afgelopen weken zou dit wellicht verleden tijd kunnen zijn.
Wil je die mensen helpen zul je er zelf naartoe moeten gaan. Wie doet dat? Wie heeft daar de centen voor? Dus gebeurt er helemaal niets! Afrika kent al honger zolang ik leef. In plaats van beter door al die geweldige ophaal en inzamelingsacties wordt het alleen maar erger en erger. Duidelijk dat dat dus niet werkt en wij weten allemaal waarom, omdat de elite ook hier altijd weer een vinger in de pap heeft. Doneren voor goede doelen is in mijn ogen voor veel mensen afkopen van schuld.
Ik wil mijn schuld niet afkopen want ik ben niet schuldig. Ik wil de basis verbeteren, een basis waarmee honger uitgebannen kan worden over de hele wereld.
"Wat ik zeg is dat er ook in oplossingen gedacht moet worden en niet alleen in problemen, dat is wat ik momenteel zie. Overal geleuter en ellende maar nergens wil iemand iets proberen, maar wel zeuren en klagen! nu, wij willen WEL iets nieuws proberen. "
ik begrijp je ook niet..
De werkelijkheid waarnaar je verwijst is HUN werkelijkheid die op ons, door ons, geprojecteerd wordt. En net dat zouden wij kunnen doorbreken door hen simpelweg ONZE werkelijkheid OP TE LEGGEN!
Oke je hebt het tegen madelief, maar ik deel deels haar mening
met bovenstaande, hoe ga je dat uitleggen bij mensen die geen eten meer hebben.
Jij schakelt aards leven eigenlijk uit als invloed op .. maar een mens met honger gaat wel degelijk dood, denk ik dan.
geen dak boven het hoofd kan men wel doodvriezen. Ik bedoel het aardse leven heeft wel aardse gevaren toch?
Kop in het zand steken? Heb je mij de afgelopen 10 jaren dan niet gevolgd?
Wat ik zeg is dat er ook in oplossingen gedacht moet worden en niet alleen in problemen, dat is wat ik momenteel zie. Overal geleuter en ellende maar nergens wil iemand iets proberen, maar wel zeuren en klagen! nu, wij willen WEL iets nieuws proberen.
De werkelijkheid waarnaar je verwijst is HUN werkelijkheid die op ons, door ons, geprojecteerd wordt. En net dat zouden wij kunnen doorbreken door hen simpelweg ONZE werkelijkheid OP TE LEGGEN!
@ Willem, heb ik iemand nodig om te dienen....ik begrijp niet wat je vraagt. En als je samenspraak 3 gezien hebt zou je daaruit kunnen hebben filteren dat ik net niet naar Marcel heb geluisterd en een eigen pad ben ingeslagen samen met Martien en lezers van Bovendien. Wat over is gebleven van samenspraak na en onderhoud van ruim 2 en een half uur is nog maar minimaal. Marcel stelde mij vragen m.b.t. de Anunnaki etc. die vragen heb ik ontweken omdat ik deze materie veel belangrijker vind. Ik leef in deze samenleving maar ben geen slaaf. Ik volg enkel de regeltjes van de slaaf, net als alle anderen en probeer die heilige huisjes omver te schoppen als het enigszins mogelijk is. Je kunt mij ook in de gevangenis zetten maar daarmee ben ik nog geen gevangene. Vrijheid is niet verbonden aan een plek of aan een overheidssysteem, vrijheid zit in je zelf!
Ja meditatie is zinvol moeten we ook zeker doen... maar we moeten OOK alert zijn en de mond opentrekken... als wij bij alles alleen maar een soort meditatieve struisvogel politiek toepassen is het helemaal snel gedaan met de mens.
oorlogen en ellende ontstaan omdat we altijd de beruchte zwijgende meerderheid hebben....nee hoor niets aan de hand keek even de andere kant op .. ach nou toch ...ja dat zijn wel veel slachtoffers he... nou maar weer even verder met de vredes meditatie....
Wie zijn ogen sluit voor de werkelijkheid zal op een dag door de harde waarheid wakker geschut worden...chemtrails daar moeten wie iets tegen gaan DOEN en Ok als je er naar kijkt probeer dan te denken het gaat mij niet raken echter ondertussen wordt onze lucht water en aarde door deze mafkezen daadwerkelijk vergiftigt ... We zijn met meerdere mensen op deze wereld en het leeuwendeel heeft deze kunst nog niet kunnen ontwikkelen... ERGO zijn de bewuste mensen het aan de minder bewuste mensen verplicht om kennis over te dragen en actie te ondernemen ter bescherming van alles wat leeft.
DUS twee wegen... de positieve gedachten kracht en de meditatie NAAST MOND open doen bij het juiste loket om dat groepje verdwaasde machtswellustelingen en doorgedraaide wetenschappers duidelijk te maken dat we het spel door hebben... GAME OVER..... om maar even in hun taal te spreken.... we want change.... al die depopulatie profeten adviseren om zelf een voorbeeld te geven...offer je op....gaan wij wel kijken of dat een verschil maakt.
Vier het leven en respecteer het door het te koesteren te beschermen en TE VERDEDIGEN.... als je het goede aandacht geeft dan groeit het...dus zoek naar oplossingen. afsluiten voor de werkelijkheid is het laatste wat we moeten doen. ... en dat is heel iets anders dan negatief doemdenken.
Ja je ziet het goed, we kunnen al die kleine dingen gewoon gaan weigeren. Wellicht zijn ze bang ik denk eerder nog niet bewust. Of bewust van hun eigen kracht, in fysieke vorm puur door nee te zeggen en in spirituele vorm als gedachtenkracht. Beide beginnen met bewust worden van de situatie "het wakker worden"
Cookies weigeren en vragen stellen, kleine dwang niet accepteren doet al zoveel, mail het kabinet en dans in godsnaam eens op de tafel en spring uit de band!
dat laatste is voornamelijk goed voor jezelf..
je hoeft mij niet te overtuigen van gedachten kracht ik weet dat het werkt, ik bedoelde alleen te zeggen dat we ook niet de kop int zant moeten steken bij wat er plaatsvind. snappie?
en / en = win /win
yes we can!
Ik zie het. Gregg Braden
good one!
Zie je Spring dat het werkt!
Het is al opgelost
ow nouw doetie t wel
geef even even de titel? dan zoek ik daarop
Door geen NEE te zeggen!
We hebben altijd een gerust vertrouwen in de politiek en de overheid gehad maar bij de privatiseringen hadden alle alarmbellen al af moeten gaan. Iedere keer als we weer een handtekening zetten zouden we eens goed moeten kijken waar we voor tekenen. En er ook zeker eens de tijd nemen voordat je zomaar wat tekent. Stel er eens wat vragen over wat het gene is dat je tekent. Kortom al een beetje in verzet komen, begint hiermee. Helaas is de overgrote meerderheid nog veel te bang. Zij beseffen niet wat ware vrijheid is. Zij denken die baan per se nodig te hebben en denken in de 'voor jou 10 anderen' gedachte of ze denken, dit is nu eenmaal een buitenkansje of zo werkt het nu eenmaal. Zij gedragen als de nummers die ze zijn zoals betreffende de Live Stoch Exchange. Zo geldt hetzelfde voor de gijzeling die diverse software merken over de geesten van miljoenen hebben, hoe vaak klikken we niet op ´ok´ bij een online agreement? Maar veel mensen zijn het nu eenmaal gewend en vinden het moeilijk hun gewoontes aan te passen. Zodoende hebben de corporaties, bedrijven en diverse instellingen een bepaalde macht. We zouden onszelf boven die macht moeten plaatsen door een heel wat arrogantere houding tegenover welke vorm van autoriteit dan ook aan te nemen door weer zomaar ergens mee in te stemmen.
We kunnen alleen aan de onderhandeltafel gaan zitten door er te gaan zitten.
je geeft een voorzetje met Ghandi. daar wil ik graag even op inhaken. Ghandi was pacifist in hart en nieren en zou geen vlieg kwaad doen, zo denk ik er ook over maar....Ghandi heeft ergens eens een stelling gedeponeerd die ik ook aanhang maar dan wel alleen als het niet anders kan.
Worden jouw vrouw of kinderen aangevallen en heb je NIET de guts voor je vrouw of kinderen te vechten, dan ben je geen knip voor de neus waard en verdien je het om te sterven. Zo sta ik er ook in. Als ik voor een blok gezet wordt of ik wel of niet moet vechten bijvoorbeeld voor behoud van leven van vrouw en/of kinderen, dan vecht ik natuurlijk met alles wat ik in mij heb.
Je schrijft verder dan je ongeduldig begint te worden.....is iedereen dat niet? Als de mensheid gaat inzien wat meditatie, de connectie met de ether voor de mensheid kan betekenen, dan zullen de veranderingen heel erg snel gaan. De ether geeft ons de kracht materie te beïnvloeden, dat is zelfs bewezen met een heling[censored]periment dat Leonardo gebruikte in één van zijn prachtige artikelen. Het heling[censored]periment is hier te zien.
Vanaf 4:50 minuten
Het woord dat gebruikt wordt betekent zoveel als, het is al klaar. Ze spreken dus niet over beter worden maar gaan een stap verder en dragen het lichaam op ( via de ether ) dat er niets aan de hand is, dat het al klaar is, dat het lichaam gezond is. Hiermee tonen slechts 3 mensen aan dat de ether beïnvloedbaar is voor iedereen, altijd en overal.
Betekent dit dat wij niet meer op zoek gaan naar de waarheid?
Neen, dat betekent dat wij vooralsnog de klemtoon blijven leggen op oplossing in plaats van probleem schetsen.
Het kriebelt als en gek m.b.t. het schrijven over zaken die de revue passeren op het wereldpolitieke toneel. Maar de belangrijkste zaken zijn in onze ogen al geschreven, het meeste dat wij vandaag de dag zien op het internet is het herhalen van stappen en herhalen van ellende, daarbij voorbij gaande aan oplossingen die zo voor de hand liggen.
Waarom is de ether bijvoorbeeld geen al gemeengoed, ondanks het FEIT dat in 1986 de US air force met een experiment, gelieerd aan het Michelson- Morley experiment uit 1887, heeft bewezen dat de ether wel degelijk bestaat?
Omdat beste lezers deze materie de Wereld kan veranderen!
Dat is wat wij jullie willen laten zien!
Dat is waar ECHTE winst te behalen valt voor de hele mensheid, dierenrijk en plantenwereld!
Het alleen maar repeteren van de ellende zet geen zoden aan de dijk. Actief op zoek naar oplossingen, dat is waar winst te behalen valt!
Iedereen wil de wereld veranderen en heeft daar de mond vol van maar zodra actie gevraagd wordt blijft het oorverdovend stil!
Daar willen wij verandering in brengen. iedereen heeft een verantwoordelijkheid naar iedereen en naar de aarde op zich. neem die verantwoordelijkheid en stop met klagen! gebruik de energie goed en kom daadwerkelijk in actie en laten wij nou eens eerlijk zijn en elkaar geen mietje noemen. Wat vragen wij nu werkelijk? Ik vraag niemand om honderden kilometers af te leggen voor een demonstratie die toch de kop ingedrukt krijgt waarmee je voor niets die kosten gemaakt hebt en nog gefrustreerder naar huis gaat. ik vraag enkel om thuis of waar je ook bent, jouw leeftijd in minuten te mediteren met als doel echte veranderingen te bewerkstelligen. Dat is toch niet teveel gevraagd? Je doet het immers ook voor jezelf en als dat niet werkt, doe je het voor je dierbaren waar dan ook ter wereld.
Kom uit je comfortzone waar kritiek leveren aan de zijlijn gestandaardiseerd lijkt te zijn en onderneem daadwerkelijk iets. Dan kun je straks met opgeheven hoofd je dierbaren vertellen dat JIJ er wel ALLES aan gedaan hebt om een betere wereld voor hen te creëren.
Het is niet verstoppen achter liefde het is kiezen voor Liefde.
Liefde heeft deze mensen niet het leven ontnomen dat was haat.
Liefde maakt niet vermoorde, en door grote vervuiling gedode mensen levend, dat verstoppen achte liefde en afwachten werkt niet bij criminele psychopaten!
ik weet dat je het goed bedoeld, en ik weet dat gedachten kracht echt de boel kan omdraaien, echter dat werkt als er meer mensen zover zijn. En de vraag is zijn ze zover?
Ondertussen negeren wat er speelt ook wat betreft chemtrails ed dat geeft hen meer ruimte niet minder.
Gaan we nu niet meer zoeken naar de waarheid?
Ik zie het eerder dat actief mediteren ook helpt bij de uitkomst van ons handelen zoals het naar buiten brengen van info en politici ed aanspreken?
Dus een en/en verhaal gedragen met gedachten dat Liefde zal overwinnen.
Maar Liefde overwint niet als men wegkijkt van bij het drama van een ander.
Wij zijn zo intens geconditioneerd dat wij alleen nog maar kunnen denken in de oplossingen die de elite zelf zouden inzetten, geweld! Dat is wat ik probeer om te buigen. Antwoord met liefde. Antwoord met de ether opleggen wat JIJ wilt zien. Zie het als en voldongen feit als je dat opdraagt aan de ether, hiermee programmeer je het onderbewustzijn van jezelf met een pertinente opdracht. Dus niet vragen tijdens de meditatie maar opdragen alsof het gisteren al een voldongen feit was.
Ook de chemtrails en alle andere soorten van verzieking van ons leefmilieu behoren tot de verleden tijd als iedereen eens e begin zou gaan maken om te mediteren, je kop vrij te maken om de kosmische energie die ieder van ons hard nodig heeft, binnen te halen. Als genoeg mensen dit gaan doen hebben wij het heft in handen en zijn de rollen omgedraaid. Ik kan hier elke dag een stuk plaatsen over chemtrails, ik ben niet gek, ik zie ook wat er zich in de lucht afspeelt bijna elke dag maar ik geef het zo min mogelijk aandacht.
Jij laat je leven verzieken door de ellende en daar heeft niemand wat aan, zeker jij niet en je dierbaren want daar wordt je niet vrolijk van.
Wij willen stappen maken zoals door MB meteen werd geconstateerd, de vraag is nu wie willen er ook die die stappen maken?
De mensen moeten zich aanpassen, aan de veranderde samenleving, die dagelijks verslechterd, wil je als mens kunnen leven, en staande blijven.
Wij mijn generatie hebben het anders gekend, verdraagzamer, meer levens lustig, het accent lag op leven, niet op geld en macht, en daar door manipulatie, daar bij valt het respect en geweten weg.
En dat is wat we terug moeten brengen respect, en het geweten, waardoor het delen van geluk en voorspoed makkelijker wordt.
Of het internet echt zo'n verbetering is voor de mensheid, laat ik in het midden, wat wel jammer is dat door het weg vallen van de sociale saamhorigheid, onze samenleving rammeld aan alle kanten.
In mijn jeugd stonden we hand in hand de internationale te zingen, het sta op verworpene der aarde, nu zeggen ze doe niet zo gek, de mensen zoeken zich zelf niet meer, ze zijn bang om zich zelf tegen te komen, ze hebben een zo'n onechte opinie van zich zelf aan genomen, dat als je ze een spiegel voor houdt, ze zich afvragen wie dat is die ze daar zien, beetje zielig dat wel.
Mooi inspirerend artikel NEXUS, je zet me altijd aan het denken !, Jenne
een cashloos systeem kan zeker.
leg dat maar eens uit aan heel de wereld.
'het collectief'
zolang er dmv geld wapens chemtrails enz. word gecreeerd.
zal er een machtsverschil zijn waar de mens(666) vatbaar voor is.
zoiets bouw je niet ff om.
ik verzet me iig tegen iedere vorm van gezag en autoriteit.
ik hou me aan de tien geboden.
off-grid is cashloos en boycot van het geld systeem.
fff
Het komt uiteindelijk allemaal goed. Wat ik probeer is om zoveel mogelijk slachtoffers te voorkomen, zoveel mogelijk mensen de kans te geven een wereld mee te maken die wel eerlijk is. waar liefde en saamhorigheid, wederzijds respect hoog in het vaandel staan en geld geen rol meer speelt. Wij kunnen, als wij dit echt willen, dat proces versnellen. De kosmos heeft zo haar manieren maar wij zouden het ook ZELF moeten kunnen. Dank voor je openhartigheid.
Even over http://www.bovendien.com/categorieen/spiritueel/gaat-het-de-goede-kant-op
Heb het inmiddels meerdere keren gelezen. Niet omdat ik het niet begreep, maar omdat ik het niet droog kon houden. Niet verkeerd of negatief bedoeld, maar ik "volg" je al vanaf het Argusoog toen het nog een blogje was. Hoewel ik je helemaal niet ken, nooit gezien heb ben je zuiver. En dat is wat telt. Denk ook dat je moet doorgaan met hetgeen je doet, niet omdat ik dat zeg of weet, maar omdat je intenties goed zijn. Dat "lees" je tussen de regels door. Ervaringen van het diepste soort zoals je die hebt mogen ervaren gaan voorbij de twijfel en zijn voor degene die het hebben ervaren een "weet" geworden. Als ik voor mijzelf spreek is het erg comfortabel om met deze gedachten te leven. Mijn "weet" is dat het goed gaat komen met de aarde en haar bewoners, maar mijn "weet" geeft mij niet het recht om achterover te gaan zitten. En mijn "weet" zegt ook niet of het nog goed komt met de aarde en haar bewoners als ik er nog bij ben. Heb erg sterk het intense gevoel om "naar buiten" te treden om één of andere manier, maar de twijfel slaat dan weer toe. De twijfel van: wie zit er op mij te wachten? Maar ook, waarom zal ik mijn kop boven het maaiveld uitsteken? Heb een fijn gezin en wil dat graag zou houden. Aan de andere kant, misschien is de tijd nog niet rijp....en moet ik nog verder groeien voordat ik kan opstaan....
Dank je voor het (opnieuw) delen van je intense ervaring Nexus!
RSS lijst met reacties op dit artikel