Aleppo waterNu de zogenaamde rebellen in Syrië vrijwel overal het bijltje erbij neergooien omdat ze niet opgewassen zijn tegen de vereende krachten van Rusland, het Syrische leger, Hezbollah en Iran, gooien de VS en haar elite het over een andere boeg. Noodzakelijke publieke organisaties en installaties worden aangevallen zoals watervoorzieningen.

Vanaf 24 december wordt de watervoorraad van Damascus en omliggende dorpen en steden via Barada door terroristengroepen die betaald worden door Westerse landen opzettelijk vervuild met o.a. diesel. Hierdoor zijn maar liefst 5,6 miljoen mensen in deze regio verstoken van vers water. De terroristengroepen die verantwoordelijk zijn voor deze opzettelijke vervuiling hebben via een verklaring laten weten wat hun eisen zijn. Het meest opvallende aan dit document is dat dit me e ondertekend is door de Witte Helmen, die zich daarmee schuldig maken aan oorlogsmisdaden.

baradadocument wittehelmen handtekening

Als je goed kijkt bij de ondertekeningen zie je het logo van de witte helmen duidelijk staan.

Wittehelmen logo

Nu ik het toch even over die Witte Helmen heb, volgens de mainstream media zijn de Witte Helmen Syrische mannen en vrouwen die belangeloos slachtoffers helpen in de oorlog. Meteen na de bevrijding van Aleppo werden honderden bewoners van Aleppo gevraagd naar de Witte Helmen en hun heldendaden. Geen enkele bewoner van Oost Aleppo kon vertellen over ook maar één heldendaad van deze organisatie. Het blijkt achteraf gezien gewoon de zoveelste NGO te zijn, opgezet door Westerse landen met geld van belastingbetalers om Rusland, Assad, Hezbollah en Iran in een kwaad daglicht te stellen. Bovendien ontmaskerde deze, zelfs voor de Nobelprijs voor de Vrede voorgedragen organisatie, nog voor de bevrijding van Aleppo. De laatste berichten laten weten dat de watervoorziening voor Damascus uit de Barada-regio weer op gang zou zijn gekomen na onderhandelingen met de terroristen en een vrij geleide naar voor hun veiligere gebieden ( Idlib ). Officieel kan ik dit helaas nog niet bevestigen.

Deze zogenaamde NGO ( Niet Gouvernementele Organisatie ) heeft tot nu toe geld ontvangen uit de volgende bronnen. VS, 23 miljoen, UK, 29 miljoen en natuurlijk uit Nederland maar liefst 4 miljoen van onze zuur verdiende belastingcenten! Dit nog los van de talloze andere donaties uit landen die verbonden zijn aan de NWO gedachte van onze wegkwijnende elite. In Totaal hebben ze ongeveer 120 miljoen dollar ontvangen om de publieke opinie te doen omslaan in het voordeel van de elite. Wij weten inmiddels allemaal hoe dat afgelopen is.

Franse delegatie in Aleppo

Een Franse afvaardiging onder aanvoering van Thierry Mariani is afgelopen dagen in Aleppo geweest om met eigen ogen de onwaarschijnlijke vernietiging door het Russische en Syrische leger in Aleppo te bekijken. Ze waren verbaast te zien dat slechts 15% van de gebouwen totaal vernietigd zijn en nog eens pakweg 10% beschadigd. De rest van de stad staat alsof er nooit een oorlog gewoed heeft. De woordvoerder van de Franse delegatie kon zijn ogen niet geloven en vraagt zich nu hardop af hoe serieus het Franse ( lees westerse mainstream nieuws ) nog genomen moet worden.

“In statements to the reporters, head of the French delegation Thierry Mariani said what they saw is very different from what is being promoted by Western media which try to present a picture that all of Aleppo is destroyed.”

Ze hebben keihard tegen ons gelogen over Rusland en het Syrische leger! Mariani heeft gezworen dat hij er persoonlijk voor zal zorgen dat de mensen in Frankrijk de waarheid te horen krijgen. Het is nota bene zijn eigen president, Francois Hollande geweest die samen met de Witte Helmen poseert om ze voor te dragen voor de Nobelprijs voor de vrede.

hollande witte helmen

Francois Hollande met Raed Saleh, “president” van de White Helmets en Brita Hagi Hasan, zelf benoemde burgemeester van (east) Aleppo.

Zonder de hulp van de Russen zou Syrië nu onder controle zijn van terroristen, voegde Mariani nog toe. Wel Mariani, die terroristen waarnaar jij verwijst zitten in overheden zoals die van Frankrijk, Nederland, Engeland, Duitsland, de VS en vele anderen die al dan niet bewust verbonden zijn aan of onderworpen aan de grillen van de elite van deze wereld. Het zal je dan ook niet verbazen dat er bij het vertrek van de delegatie geprobeerd is een aanslag te plegen op die delegatie. Mensen die met waarheid naar huis komen zijn blijkbaar niet wenselijk. Ze werden aangevallen door de zogenaamde “Moderate” rebellen, feitelijk gewoon terroristen die voor geld alles en iedereen van kant maken, het proxyleger van de elite. Kan het toeval zijn dat een Franse delegatie, waarvan de terroristen steun ontvangen hebben ( Frankrijk ), na het oreren van de waarheid in de Syrische, Russische en andere media, aangevallen wordt door het vrije Syrische leger ( lees huurlingen/terroristen )? De waarheid mag niet thuis komen dus werd er opdracht gegeven de delegatie te vernietigen. Gelukkig waren de Russen en het Syrische leger waakzaam genoeg om dat te voorkomen!

Heel toevallig hebben de huurlingen van de elite ( Isis, El Nusra, etc ) ook de watertoevoer van Aleppo afgesloten dat vanuit de Eufraat rivier komt. Mocht je nog twijfelen of er daadwerkelijk zoiets bestaat als gematigde rebellen in Syrië, hoop ik dat ik hiermee deze twijfel heb weg genomen.

Zoals jullie wellicht weten is dit ook het spelletje dat de elite speelt sinds de oorlog in Oekraïne aan de gang is en de Krim terug kwam bij Rusland na een meer dan 90 % voor stem door de plaatselijke bevolking. Iets wat door westerse mediakanalen nog steeds aangeduid wordt als annexatie. Alles natuurlijk omdat de Russen zo verdomde agressief zijn en in heel Oekraïne onzichtbare strijders hebben geplaatst die met alle technieken van de wereld niet zichtbaar gemaakt kunnen worden. Constant worden elektriciteit, olie, gas en water toevoeren naar de Krim gesaboteerd door de nazi’s die momenteel in Oekraïne de dienst uitmaken met de volmacht van de EU, NATO maar vooral de elite. Maar ook in Oekraïne lijkt het tij te keren. De OVSE melden dat ze troepen van Oekraïne hebben waargenomen op locaties die verboden zijn volgens het verdrag van Minsk. Of dit consequenties zal hebben is nog maar de vraag maar alleen al de vermelding door de OVSE, die tot nog toe mee gelogen hebben met de mainstream media, is opzienbarend.

In de tussentijd worden hier en daar aanslagen gepleegd door operatie Gladio zoals de aanslag in Berlijn op de kerstmarkt. De elite bevinden zich in een zeer lastige situatie. De burgers vertrouwen hun eigen overheden en overheidsorganen niet meer, net zoals de nieuwskanalen. Dat betekent potentiele dreiging voor de politiek en iedereen die meewerkt aan de schaduwoverheden achter de coulissen. Tijd om via aanslagen meer bevoegdheden te krijgen op het gebied van spionage naar de bevolking toe en meer wapens en middelen voor politie en andere veiligheidsdiensten. Zij zijn straks nog de enigen die de elite kunnen beschermen en opstanden kunnen onderdrukken met grof geweld en zwaar materieel. Om diezelfde reden probeert Obama al sinds zijn aantreden de wapenwetgeving in de VS te veranderen opdat de mensen zich ook daar niet meer kunnen verdedigen tegen ordetroepen en politie.

Bovendien roept het nu al jaren. De elite zijn bijna vleugellam en proberen hier en daar nog iets, meestal met erg weinig resultaat. De mensen geloven kranten niet meer, zappen door bij het zoveelste nep nieuws bericht door onze officiële nieuwskanalen en vormen zich liever een mening door zelf op zoek te gaan. Hoe lang dit traject duren gaat is nog zeer de vraag maar dat dit traject is ingezet is overduidelijk. De nieuwe tijd staat voor de deur!

Reacties   

# Spring 30-01-2017 11:00
Spring gaat eens wat beters doen dan onzinnige waanzinnige discussies voeren.
Gegroet @all
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 31-01-2017 23:54
toch nog een reactie op de mol janmaat

en zijn comment :waarin hij stelt dat IK exposed ben??Had ik iets te verbergen dan?
janmaat 31-01-2017 00:11
Exposed, bedoel je? maar dat geeft niet. We kunnen altijd van elkaar leren

en janmaat wat heb je dan wel niet exposed aan mij??


Kom je hier om reageerders te " exposen".

Goed dat we dat weten!
:-x
Janmaat exposed de elite niet maar reageerders met smileys WAUW
Ik geef de rest tijd, ze krijgen je vanzelf wel door.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 01-02-2017 22:34
LOVE.......lijkt wel of jij een mol bent, JE SPREEKT JEZELF NOGAL HEEL ERG TEGEN,!!! Gewoon volhouden spring!!!

Exposed......jij doet/bent niet wie je zegt te zijn.

Wie controleert de controleur........
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 01-02-2017 22:51
Goed dat WE dat weten..............zieltjes verzamelaar.........
Heb jij je gezicht wel eens laten zien bij bovendien???
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 29-01-2017 09:59
The Trump effect:
Theresa May ‘no more regime change’,
..
It is in our interests – those of Britain and America together – to stand strong together to defend our values, our interests and the very ideas in which we believe.  
This cannot mean a return to the failed policiesof the past.
The days of Britain and America intervening in sovereign countries in an attempt to remake the world in our own image are over.
theduran.com/.../

In newspaper interview outgoing German Foreign Minister says he repeatedly called for cooperation with President Assad, but was constantly overruled by Paris and Washington.
theduran.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 27-01-2017 23:40
SYRIA: “There are NO Moderates”, Tulsi Gabbard’s Report from Syria
21stcenturywire.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 26-01-2017 19:36
SYRIAN PEACE CONFERENCE CLOSES, REPUDIATION OF ISIS AND AL QAEDA, NEXT STEP IN GENEVA
The U.S. (which was not invited to these talks) had demanded that the Syrian public be prohibited from being allowed to vote for Bashar al-Assad when elections for Syria’s Presidency will next be held. The U.S. government and its allies have held polls throughout Syria, all of which show that Assad is by far the preferred person, among all Syrians, to lead the nation. 
www.globalresearch.ca/.../5570733
The statement also explicitly condemns Al Qaeda in Syria — the Obama Administration’s chief “boots on the ground” organization fighting to overthrow and replace Syria’s present government — and not only condemns ISIS/ISIL/Daesh, which even the U.S. regime condemned.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 26-01-2017 09:02
Stop US Interventionism and the Funding of Terror Groups in Syria: Rep. Tulsi Gabbard
Rep. Tulsi Gabbard reports on her conversation with President Trump regarding US interventionism in support of “Regime Change” in Syria.
www.globalresearch.ca/.../5570740

PATER DANIËLDe Vlaamse pater Daniël Maes (78) leeft in Syrië, in het zesde-eeuwse Mar Yakub klooster in het stadje Qara, 90 kilometer ten noorden van de hoofdstad Damascus. Hier is hij ooggetuige van de burgeroorlog. Volgens pater Daniël klopt er weinig van de westerse berichtgeving over het conflict in Syrië. ,,De Amerikanen en hun bondgenoten willen het land te gronde te richten." ad.nl/.../...
U begrijpt dat uw analyse controversieel is en op veel kritiek stuit?
,,Ik spreek uit eigen observatie. En niemand hoeft mij te geloven, hè?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 21-01-2017 18:42
Spring, ik zou bijna denken dat je boos bent op mij.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-01-2017 17:36
Joh..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 22-01-2017 21:11
Lieve spring, trek t je niet te persoonlijk aan, t was maar een discussie.

Een discussie, waar ik zei dat wij onszelf niet zijn, maar dat wel denken.
Dus niet vrij zijn, en van alles maar bedenken en proberen te fixen om vrij te kunnen zijn............ik kan ernaast zitten hoor dat laat ik altijd open.
Waarop jij zei dat je vrij bent, jouw wereld is open, je danst erin naast t verdriet wat je ook ervaart (maar naar mijn mening liever ontwijkt, wat ook mag) geheel vrijwillig aanwezig.

Dat was alles, t was maar een discussie en geen persoonlijke aanval ook al voelde dat waarschijnlijk zo, ...ik gebruikte wel een beetje ervaring, dat mag in een discussie, toch?.

Als ik vrij zou zijn van al mijn weerstand van wat ik denk te ervaren zou ik niet op zoek naar vrijheid zijn.
In t pretpark van de matrix is ALLES mogelijk.


Lieve spring, ik hou nog altijd van je zoals je bent.
Tussen de spring voor de discussie, en de spring na de discussie is voor mij niks verandert......... je bent goed zoals je bent..........zoals een discussie een discussie is.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 26-01-2017 15:40
indrukwekkende mooie reactie
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-01-2017 17:35
goed gefaked iig

"Lieve spring, ik hou nog altijd van je zoals je bent."
Niet nodig janmaat dank u[ ik hoef geen geveinsde liefde/b]
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 21:50
Maar dat vondt je toch lekker???? Nu is het weer niet goed!!! Wat een negativiteit, ik ga wat leuks doen, word hier verdrietig van.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-01-2017 22:10
Jij pakt mijn eerdere oprecht bedoelde uitspraken en gebruikt ze nu tegen mij. Dit heb jij constant gedaan in onze discussie. Neem mij niet kwalijk dat ik je doorzie en jou niet eens (meer) aardig vind. Jouw liefde in die comment is vals. Ik vraag me af wat je hier werkelijk komt doen. Tijd zal het leren voor wie het nog niet ziet.

Ik zie het wel.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 22:34
Hehe eindelijk zie je t, de rest zag t denk ik al, of was dat nog niet duidelijk hoe je jezelf tegenspreekt?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-01-2017 23:35
En weer gebruik je mijn strekking, je lijkt wel een kind wat dat spelletje doet, wat papa en mama maar blijft napraten.
Beetje ziek bezig ben je. Ik kan daar niets aan veranderen,en jouw boosheid gericht aan mij jouw gevoel van spring sarren..
Het heeft niets van doen met mij. :-)
Je mag bij jezelf nagaan, wat het IN jou is.

Ik hoop dat je mag helen van binnen.
Succes ermee vriend.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 27-01-2017 00:13
Ik denk dat je weer een beetje last hebt van verbeelding want waar staat dat dat dit jouw strekking is? Of moet ik weer gaan gissen? Je probeert van de ene discussie in de andere te komen, net zolang je je punt gemaakt hebt. Lekker blijven manipuleren liefje.
Wat ook opvalt is dat je met weinig inhoud reageert, als je al op de inhoud reageert.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 00:27
Waarschijnlijk omdat jij inhoudelijke reacties van niet begrijpt omdat jij er "nog niet bent".
Love is the key bijvoorbeeld.
Those who have ears hear, those who have eyes see..
Heb jij niet begrepen , geeft niks je komt er vanzelf.

Leg je neer bij de keuze dat ik jouw versie van non dualiteit niet accepteer.
Oftewel
Laat het los.
En hou eens echt van de mensen om je heen, laat ze heel. Hun ei breekt op hun tijd, niet die van jou.
Succes met je eigen heling van binnen. Waar de pijn zit.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 27-01-2017 00:55
Ja precies jij denkt echt dat je er bent, dat heb je mij niet zien schrijven.

Those who have ears hear, those who have eyes see, hahaha ja precies waar t fout gaat, en jij bent er???

Vele horen wel maar luisteren niet!!! Vele kijken wel maar zien niet!!!..................golven, pixels, je brein maakt daar een beeld van niet je ogen!!!........slimpie

En hier ga je weer verdraaien, de discussie ging niet om non dualiteit. Maar dat jij vrij was en ik niet.

Wat is dat pijn? Kun je dat uitleggen? Je zal er wel ervaring in hebben.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 03:14
Wellicht kun jij uitleggen waarom jij brainwashing technieken op mij probeert los te laten.
Zo doorzichtig.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 27-01-2017 20:21
Laatste reactie spring, want jij begint echt t spoor kwijt te raken.
Wederom weer geen reactie op de vraag, net zo als de vraag wie ben je, wie is die ik die ik ik noem? Ook niks......en maar blijven ontwijken en aanvallen.....(ik vind je niet aardig meer......jankert).Als of mij dat boeit!
Ik leer elke dag nog, en leraar zijn mag jij, ben je al, op niveau IK.
Mijn ego heeft geen boost nodig, ik blijf gewoon bij mijn punt.
Blijf jij maar lekker rond sputteren, geen vragen geen antwoorden alleen maar oordelen, veroordelen en weerstand bieden.

Toen jij stelde dat ik boos op je was, kreeg je een heel ander antwoord, behalve joh...............spring, niet druppelen.....door pissen.
Nu was t stil voor 5 dagen tot petra reageerde.
En daar kwam ze weer in de aanval, gestrekt been.....t was zo lekker rustig.
En dan ga je voor mij invullen wat fake is en niet, als of je me echt kent......dus niet!!!
En dan moet ik uitleggen waarom ik brainwash techniek uitvoer.......nu ben je niet alleen de boel aan t manipuleren, mmar ook nog eens met een phychopatisch trekje erin.
Straks zeg je ook nog dat ik je probeer te verleiden, omdat ik van je hou zoals je bent, je bent niet anders, is dat zo moeilijk?

Iedereen is gebrainwashed in de matrix behalve jij misschien.

Dus als ik niet goed geslapen had kon ik met jou hier nog een beetje stoeien....uhhuhh ben er klaar mee.........

Ik zie dat je t vladi ook al probeert bij te brengen!?!
Vladi intresse om t over te nemen van me? Hahaha

Heel veel sterkte met je kat .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 28-01-2017 20:12
Een laatste reactie in dit geheel ook van mij.

"Als of mij dat boeit!"
Dat is wat ik bedoel met , ik heb nimmer iemand zo afgezonderd van HET geheel gezien als jij. En waarom ik stel, begin een relatie. De relatie met anderen, luister naar wat ze te vertellen hebben, leer empathie.
Verder heb ik het trieste gevoel dat jij het draadje met je hart in ere moet herstellen. Als je waarheid en eenheid wil daar is het hart voor.
Daar is bij jou ergens, een slot op gegaan.
Het doet mij pijn om te zien hoe afgezonderd jij bent van het geheel.
Ga jij maar weer houden van het zelf, van je zelf...
De rest komt vanzelf.
Het ego en het hart samen, is een mooie symbiose. Dat is de groei die nodig is niet het afscheiden van het ego met het zelf. Het zelf heeft groei nodig en Liefde.
Ook van jou wordt gehouden, door het universum, ook door mij al ken ik je niet maar je bent een medemens wat houden van verdient.
Mijn laatste woorden in het GE HEEL
Dat het je mag steunen.
Dus :
Liefs.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 02:38
Ga leren jij. Daarna mag misschien je leraar zijn. Op jouw eigen niveau.
Nu speel je het om je eigen ego te boosten.
ieder het zijne. niet mijn kopje t

Hoop dat jij goed slaapt, mijn kat is ziek dus ben nog wel even wakker.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-01-2017 07:48
sterkte met je kat lieverd,probeer eens een potje cbd/thc olie.
te verkrijgen op mediwiet.nl

ik heb ook een kat,die krijgt regelmatig kippenlevertjes en af en toe cbd/thc olie.

en een manuka honing CONCENTRAAT.
er bestaat geen sterkere anti-biotica dan manukahoning.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 13:34
Dank je. Ook voor de "lieverd"...
Het is nooit in mij opgekomen dat je cbd ook aan de diertjes kan geven, supertip! Denk wel wat verdunnen, mijn beestje is zo klein... Ze is al 16.
Ook de manuka ga ik zoeken vandaag.
Thanx...
:-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 29-01-2017 08:11
laat ook zijn gebit nakijken,met een slecht gebit onstaan ook veel problemen.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 14:30
Hoop dat ook jij onderzoek gaat doen naar het ontnemen van het ego en brainwash vladi.
Want dat is wat het is.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-01-2017 15:25
Spring,weet je hoe ik dat ego/non ego zie?
zodra ik word tegengehouden in mijn doelstellingen,laat ik mijn ego/persoonlijkheid/subjectief denken/dualiteit varen.

ik mediteer me neutraal/maak me leeg en begin dan vanuit mn ik/objectief/non dualistisch het probleem/obstakel/uitdaging te overwinnen of te compromiseren totdat mijn ego weer happy is.

als ik dit bereikt heb dan ga ik weer VOL ego.
vladi is hierdoor geboren en is inmiddels grootmeester in dit spelletje.

soms voelt het wel ns beetje mps achtig,maar heeeeeeyy....
dat had IK vroeger ook als ik de variabele aan emoties beleefde ;-),iemand die euforisch of moordend woedend of doodsangstig is zijn drie personen imo.

dus love and peace my love,maar klaarblijkelijk moet hiervoor gevochten worden,dus fff

ps dat manukahoning contraat kost ongeveer 35 euro,maar de twee enzymen wat fuckpharma niet kan namaken,zitten daar in pure vorm in.

imo is het geen honing meer maar een medicijn van het hoogste kaliber ;-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 15:49
vladi, wat jij dus simpelweg doet is je laat je inspireren tot een oplossing voor je doel / probleem.
Imo zijn sommige problemen er gewoon om je een ander pad te laten bewandelen, wat nog mooier bleek te zijn dat dat wat je zelf in gedachten had.
Hoe jij het inzet , prima. Mooi ook. Als het voor je werkt en een ander niet tegenwerkt is het goed toch?

Een verschillende golf van emoties is geen mps, tenzij je het persoonlijk niet hebt ervaart dat je er inzat. Dat is meer werk voor een psych om te beoordelen, dat ben ik niet.

Na het breken van het ego wat janmaat betoogde wordt er een ander door de handler gekneed ego in de plaats gezet.
Het ego, jouw identiteit, DAT staat juist de nwo en al wat kwaad wil in de weg. Dat en meer traits ;-)


Onderzoek toch eens brainwash en vergelijk het eens met wat hier plaatsvond.

Onderzoek ook Humint.

En nogmaals dank voor de tip , ben al aan het zoeken maar nog niet de pure versie gevonden , wel een met bessen ed.
Wil je svp even de naam en de leverancier van het product neerzetten wat jij gebruikt ?
alvast dank
:-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-01-2017 20:31
inspireren...eerder hetgeen wiskundig /logisch beredeneren.
zonder emotie.

maar dat moet allemaal niet te lang duren :D

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 28-01-2017 22:08
Precies logisch beredeneren, zonder emotie!!!
Emoties kun je ook zien als soort poortwachters!!!

En dat kan heel lang duren.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 28-01-2017 22:15
Vladi, als je naar je kat kijkt , en je denkt dat ie pijn of verdriet heeft, gaat ie dan emotioneel doen, of doet ie gewoon wat ie doet?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 29-01-2017 08:07
over het algemeen verstopt praktisch ieder dier (plant ook trouwens) zijn pijn emotie.

maar Janmaat,ik heb al mijn hele leven katten gekend.
van totaal wild tot helemaal tam.

ik zie direct aan Harry (mijn 3 jarige kater) of er iets is.
nu moet ik wel toegeven dat ik extreem veel tijd door breng met hem.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 29-01-2017 20:35
Ja zo kun je t ook zien, klopt.
Dat is mooi vladi. Zo leef ik al 9 jaar (vroeger ook al, honden en katten).met mijn hond buddy. bijna 24/7 waar ik ook heen ga, hij is erbij. En als ie ergens niet mee naar binnen kan, wacht ie in de auto of buiten.

We kennen elkaar door en door, wat mij opviel is dat de pijn die er wel eens kan zijn (bij de hond) er gewoon is(zijn).t kan m wel beperken, maar gaat gewoon door waar die mee bezig wil zijn.

Zo had ie eens een flinke doorn recht in zijn oog.
We gingen de auto in, en ik had al gezien dat ie een paar keer met zijn poot over z,n oog wreef.
In de auto zag ik een beetje bloed in zijn ooghoek, had ie wel eens vaker als ie door de struiken heen vloog, heb gekeken maar kon niks zien, t was al bijna donker.
Maar bleef wrijven dus ik wist dat er iets niet klopte.
Thuis aangekomen zaklampje erbij en nakijken, toen schrok ik pas, paniek, wat nu? Allerlei emoties vlogen door m,n hoofd tot aan neurose toe zeg maar.
Wat als ie blind raakt? En ik wil dat niet, ik hou zoveel van hem enz enz......... maar de hond ging gewoon drinken, op ze plaatsje liggen en wreef af en toe eens met de poot over t oog en vondt t allemaal wel best.
Zondagavond naar de dierenarts want daar moest wat aan gedaan worden. Arts zei, ooooeeii die heeft pijn, als dat nog maar goed komt, ik breng m onder narcose en dan kijken wat ik kan doen. Toen was er helemaal paniek, bij MIJ, de hond vont t allemaal best, er erriteerde m wel iets dus bleef gewoon door wrijven uit reactie.
Na t spuitje viel ie tussen m benen in slaap, t voelde voor mij alsof de bodem onder me verdaan viel, als dit maar goed komt.
We hebben m op de tafel gelegd om te behandelen, ik mocht en wilde erbij zijn.
De lamp ging aan en tot onze verbazing had de hond de doorn er zelf al uitgewreven, even controleren en kreeg weer een spuitje om wakker te worden.
Gelukkig, opgelucht, blij (ik, voor de hond was niet veel verandert) en we konden weer naar huis toe.

Kortom een avond dat de IK in beslag genomen werd door emoties, verdriet, pijn, angst enz enz terwijl alles vanzelf goed kwam, ook al was ie blind geworden, dan had ik t zielig, erg of jammer gevonden terwijl die hond maar blijft doen wat doet, met 1 of 2 ogen.

Tam zie ik een beetje als geconditioneerd.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 29-01-2017 21:13
moraal van dit verhaal: vooral geen emoties, zonde van je tijd
transhumanisme is vast wat voor jou, veel aanpassingen zijn niet meer nodig
je bent al robot!
:-x
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 30-01-2017 06:15
tjonge jonge Spring :zzz

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 30-01-2017 10:55
vladi
dat jij in die onzin meegaat..
:-*
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 30-01-2017 13:40
het is voor mij geen onzin,de man verteld een persoonlijk verhaal naar mij en dan ga jij m robot noemen?

laat t rusten beste Spring.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 30-01-2017 23:54
T was gewoon een eigen ervaring van jaren geleden, waarin ik eigenlijk heel duidelijk mijn emoties toon, met de latere ontdekking dat DE IK gecontroleerd werd door emoties.
Emoties komen en gaan, en mogen er gewoon zijn. Je kan er ook een hoop drama van maken, dan wordt het vanzelf lijden, trauma enz........gewoon zien, logisch handelen en accepteren hoe t is, t is niet anders.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 30-01-2017 14:29
persoonlijk verhaal ,
ik geloof er niets van, wat hij doet is blur the lines. Gewoon technische tactiek. Brainwash
chipping chipping away..
Dat je snel mag ontwaken vladi.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 30-01-2017 15:23
ontwaken zeg je?ik verwijs je naar je eigen uitspraken.
17-01-2017....18:34.

vladi is in zijn ogen op zijn manier wakker,daar heb ik andermans oordeel niet voor nodig.

ik reageer wel weer als het ergens anders over gaat.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 30-01-2017 15:41
no need, i done here.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 31-01-2017 00:11
Exposed, bedoel je? maar dat geeft niet. We kunnen altijd van elkaar leren.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 29-01-2017 22:14
T moraal van dit verhaal heb jij niet begrepen spring. Iedereen ziet t naar eigen inzicht. Gewoon logisch beredeneren.
Maar wel lief dat je je mening geeft.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 29-01-2017 11:47
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 29-01-2017 11:48
aaargh..
de kitten wordt geplet :eek:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 28-01-2017 10:53
:lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 28-01-2017 10:25
Vroeger of zeiden we dan ik slaap er een nachtje over.
Daar hoeft de ego niet voor gebroken.

Emotie is er niet voor niets, dit kun je ook inzetten als thermometer vor de situatie waarin men zich bevind .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-01-2017 20:23
dat je g ivo logy nog herinnert,learn to give and give to learn.
bedankt voor de mooie woorden.

Natuurwinkel 'Madelief' in Valkenburg (Limburg )
telefoonnummer 043-6013046
Dr.Erensstraat 8b
6301DX

vraag naar manuka honing met specifiek mgo (methylglyoxal)
concentraat.(is een kleiner potje dan de gewone manukahoning)

google eens 'medicinal manuka honey live to 110 with Wendy Myers.

succes!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 28-01-2017 10:44
Thanx vladman!
De ik in jou, is gewoon je geest/ ziel. Laat die niet afpakken en leegmaken.
Wat zegt het als advaida stelt
"de bewonder heeft het pand verlaten vriend"
Dat is geen gezonde situatie. We zijn hier met reden , dualisme is ontstaan en heeft dus een doel, al is het alleen maar om alle zielen een plaats te geven op aarde om te leren en groeien naar givology.
Zodra het doel bereikt is wat het ook mag zijn komen we weer bij de eenheid, dat is niet aan ons maar een handeling vanuit het universum.
Het is net als met chakras, je kan ze wel zelf openmaken maar dan mis je het effect, die het heeft als je het middels je natuurlijke ontwikkeling opent.
Alles volgens natuurlijk verloop.
Alles heeft een reden, in de natuur ook zo prachtig terug te vinden..
Laat de vlinder ontpoppen zonder aan de pop te trekken.
Je ik mag er in alle rust zijn.
Dat is: slaap er een nachtje over...
Geen noodzaak tot eenheid die afgedwongen is door het slopen van de pop.
Ik ga er een mooie dag van maken de zon schijnt..
Fijne dag lieve vladman


De zon schijnt hier, hoop bij jou ook.
Maak er een mooie dag van!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Springeling 28-01-2017 11:51
advaiTa :-*
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-01-2017 16:04
overigens pak je hier wel drie extremen
"dat had IK vroeger ook als ik de variabele aan emoties beleefde ;-),iemand die euforisch of moordend woedend of doodsangstig is zijn drie personen imo. "
er was uiteraard een scala aan emoties en gebeurtenissen wat eraan vooraf ging. Dus wel degelijk subtilere geintegreerde emoties.
Ergo, een persoon. ;-)

Ik hoop dat vladi en givology nog steeds een en de zelfde zijn maar idd simpelweg de "gegroeid door ervaring" persoon.

In de kern wat je laat zien hier op bovendien, want verder ken ik je niet natuurlijk, ben je prachtig, lekker nuchter ,spontaan, kan goed in rede meegaan.
Een ego wat er mag zijn.. En blijven..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-01-2017 20:34
:-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-01-2017 23:44
Dont try to fix me
i am not broken
You however
are..
:-?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 17:17
Dank je wel petra
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 21-01-2017 01:47
Jeffry koot t geheim van spontane zelf genzing.

Lilian Ferru Productions: Jeffrey Koot: Het gehei…: youtu.be/kMUzxvQh1eg
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 26-01-2017 10:10
geweldige link.

Lilianhe Ferru heeft vroeger ook reacties geplaatst.
voor mij werkt zelfgenezing,ik mediteer en ben dan Overtuigd dat ik sterker ben dan welke ziekte dan ook.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 16:01
Top Vladi.

De kunst is, t niet te accepteren, niet de rol van slachtoffer te spelen, zodra je t in je hoofd haalt begint de ziekte al vanzelf.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 16:34
Zie de pshychiatry ook maar als soort poortwachters.
Als je dreigt uit te breken heb je hun op de stoep staan.
Met een psychologisch gesprekje proberen ze t je aan te praten.
Zo had ik een flinke ptss en moest me laten behandelen................(zodat ik weer de maatschappij in kon) .......uuhhhhhh........ ik dacht t niet he...........t waren gewoon wat minder leuke ervaringen, waar je ook van kan leren, als je je er aan durft over te geven. Niet makkelijk wel veel duidelijker.......film...stop-loss......gezien?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 26-01-2017 18:39
zo zie ik het ook,film niet gezien.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 26-01-2017 21:23
Mooi, zien we dat het zelfde.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 19:55
wat vladi hieronder leest is niets meer of minder dan een vb.van de mogelijkheden in de leer van de dualiteit.

ik geniet er wel van,vladi is nl. geen haar beter :-*

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 20:49
Geen haar, maar je ziet of weet t wel, dat scheelt wel weer.


Dat probeerde ik te delen, toen ging ik ruzie maken, toen gaf ie aan dat de discussie gestopt was, en toen was t de fout dat ik dat niet aannam. ik hooptte dat ie t bergreep,, (aan zou nemen, op z,n minst zou onderzoeken).wat ik probeerde te zeggen. Dat is niet verplicht. Maar ik was t aan aan het praten.

En nu heb jij een alter ego hahahahaha..............................en ik natuurlijk.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:06
Nou ga lekker samen verder! Nog wat alter ego's erbij en wat een feest.
Ik ga wat leuks doen.
Gegroet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:21
Spring het is niet mijn intentie om je pissed off te hebben.
maar je hebt het over alter ego....dus jij bent van mening dat je vanuit het IK bewustzijn waarneemt en reageerd?

bij vladi en ik zou men kunnen denken dat er sprake is van alter ego of mps.

vladi en ik beleven het meer als een verbetering in het bewustzijnsniveau waardoor een veranderend ego waardoor ik me een beter gelukkiger betrouwbaarder moediger mens voel.

of andere dat zo ervaren is imo de leer van de dualiteit.

bij alter ego denk ik meer aan mk-ultra,een onvrijwillige bewustzijnsverandering door gruwelijke methodes.

ps ik mis de laatste tijd het reagearen van Martien en Nexus.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:32
vladi
pissed off...
Het is meer oprecht verdriet en boosheid dat er zo van sarren genoten wordt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:32
Oprecht verdriet en boosheid,......dat er zo van sarren genoten wordt?.............................dat praat je jezelf aan...kom op.


En als dat echt zo is, dan is er even verdriet en boosheid te ervaren, daar leer je ook van!
Ga er niet over jammeren, want dan wordt t vanzelf lijden, en ja die keuze heb je zelf.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:39
7. Gent 2015 - Onderzoeken wat je echt wilt en v…: youtu.be/B81M-dBtxoI
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:35
niet voor mezelf maar , het laat zien waar we staan in de wereld. Het satanisme ..thelema..
In de echte wereld ken ik genoeg mooie mensen die dit verafschuwen, daarom ben ik online gegaan. Te laten zien dat er ook ander waren die dit niet steunen.Steeds in deze bewust opgezette negativiteit belanden doet mij het nut afvragen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:30
vladi en ik..
vladi is dus meer dan een nick voor jou?
serieus?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:53
ik las 'meer dan' verkeerd.

ik bedoel dan ja,de naam vladi betekend voor mij veel meer dan een nickname.

de naam vladi staat voor de persoon die in de twilightzone leeft en zich alien voelt in zijn waarnemen.
de reden waarom ik vladi en ik schrijf is om voor mezelf en andere te laten zien dat de ik vorm slaaf van eigen geest was en de vladivorm eigenlijk een nieuwe weg is om te experimenteren,en die bevalt me beter.

vladi zal nooit vergeten wie ik was en ik zou nooit durven dromen dat ik vladi kon zijn.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:38
nee vladi is de verbeterde versie van ik,de wakkere versie ;-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:00
Ding dong, ben blij dat iemand wakker is, iemand die weet wie die aan t stuur laat, en niet t stuur los laat.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:40
mag hopen dat janmaat niet bij die versie van jou hoort?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:56
welke versie is dan vladi's vraag? :-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:46
....?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:07
ja dus.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 21:14
........??

waarschijnlijk wel als jij dat stelt.
vladi vat dit op als een compliment anders zou ik toch een dolk te voorschijn weten te toveren.

jij ook nog een fijne avond Spring.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:17
ben jij janmaat vladi!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:19
antwoordt svp...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:46
Nee janmaat is een bedachte janmaat.en ik denk dat vladi voor zichzelf moet schrijven.

Wordt aub nu niet paranoia, ook al is t niet leuk dit zijn de momenten dat je t meest kan leren. Iedereen.

En ja ik respecteer je nog altijd.

Wie ben jij man of vrouw?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 22:35
Ahh maakt ook niet uit als je maar mens bent.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:20
als ik dat stel verdikke, ik wil het van jou weten!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:24
als je dat wel bent zou dat de dolk zijn idd

fijne avond vladi...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 22:58
nee dus.. :sigh:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 19:02
janmaat. Ik zie je door ranten over hoe ik niet thuisgeef als je bijeen wil komen Dat kun je gewoon respecteren, en he, wat een wijze beslissing met terugwerkende kracht van mij.
ik heb aangegeven dat de discussie wat mij betreft de laatste met jou is.
Dus of je blijft lekker ranten in je eentje, of je gaat wat leuks doen.
Iets non dualistisch maar dan zonder geruzie?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 20:01
Weer verzonnen onzin, je ziet me dooranten over hoe je niet thuis geeft, als je bijeen wilt komen.
Dat heb je maar 1 keer gezien, en toen ik t vroeg (tijdje terug) heb ik dat ook gerespecteerd.
En dan moet je ego weer even gestreelt worden, wat voor wijze beslissing dat wel niet van jou is.
En dan geef je aan wat jou betreft??? Je kan aangeven wat je wilt, t treft mij niet.

Jij bent de discussie met mij aangegaan!!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 20:13
"Je kan aangeven wat je wilt, t treft mij niet. "

Dat is denk een beetje waar het mis gaat...
Mensen geven iets aan maar je pakt het niet. Ik geef aan dat de discussie al n tijdje gestopt is.
Respecteer dat svp.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 12:03
een discussie stopt als je op 1 lijn zit of niet meer reageerd.
van beide is geen sprake.

love and peace is the key....imo moet daarvoor gevochten worden (geweldloos tenzij geweld op ons toegepast word).

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 17:21
Precies,
Spring gaat een discussie met me aan, dan komt ie erachter dat ik m met zijn eigen woorden vast zet, dan voelt ie zich aangevallen, dan springt ie in de slachtofferrol, dan stelt ie dat ik ruzie maak en geeft ie aan dat de discussie gestopt is.
Maar reageert wel,....... en dat is niet om op 1 lijn te komen.
Dat is wringen, verdraaien en veel weerstand bieden, naar mijn mening helemaal NIET VRIJ!!! Maar t mag wel!!!

Voor de een is love de key voor andere peace.........................voor mij was t overgave..................overgave aan ALLE keys
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:03
ie en m?denk je dat Spring een man is?
niet dat het wat uitmaakt,maar Spring vladi zag jou altijd als vrouw.

vergis ik me? :P

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 22:39
Ik weet t niet vladi, komt over als een man met vrouwelijke trekjes, en zeker als t te benauwd wordt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 22:50
het antwoord stond er al maar jij weet het niet..

uhu..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 23:05
Sorry, waar staat dat dan?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 23:50
Ik kan t echt niet zien staan, of bedoel je wat vladi schreef.???misschien kan t zijn dat jij je weer wat verbeeld.

Vladi vraagt aan mij of ik denk dat spring een man is, dat kan ik wel denken, maar blijft een gedachte, en dat is niet wat je bent (in the matrix).

En dan zegt vladi, maar spring, vladi zag jou altijd als vrouw, vergis ik me? Dus vladi zag jou(dat nam ie blijkbaar aan).(hij kan t ook weten als jullie elkaar ontmoet hebben, en dan moet je nog uitkijken)altijd als vrouw. Vergis ik me? Als of hij t niet zeker weet.


Ik heb nergens en niet van jou gehoord of gezien dat jij een vrouw bent.

Wil je me vertellen waar dat staat? Als t kan?


T antwoord stond er niet waar jij weet t wel.......uhu........schaap
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 09:18
test
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 08:01
Iemand geeft iets aan , maar jij pakt het wederom niet, omdat jij en je ego je alleen met je eigen wereld bezig houdt.
Verdiep je eens in de ander en ga eens die relatie aan met die ander die non dualiteit je ontraad.Omdat het al zou zijn jaja nergens iemand zo afzijdig gezien in het geheel als jij.



Jij bent hier het schaap Janmaat.
Verpakt als een "leraar."
:zzz
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 09:20
@ janmaat
Spring 19-01-2017 20:15
daar staat het:
at hij denkt pff

ik denk dit: wil ik nog met jullie praten als er zo van negativiteit genoten wordt vladman..
is dat niet wat belangrijker..
jij vergist je niet, hij wel. zoals hij al de hele tijd wat raaskalt
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 21-01-2017 00:16
Ja helemaal prachtig, alsof jij beslist of iemand zich vergist of niet, ook weer zo,n aannamen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 20-01-2017 17:34
Pffff ja dat hij dat denkt .....staat er idd.......maar niet dat jij vrouw bent!!!..........ben je nou echt zo blind , dom of slim.

Verdiep jij je maar eerst in jezelf voordat je je in een ander verdiept....omdat jij niet eens WEET dat jij met je ego de wereld bezig houdt.....

Iemand geeft iets aan.....maar jij pakt t wederom niet.

Jaja de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet......hahahaha


8 mei 2016 retreat in Heerde - Het ontstaan van e…: youtu.be/nmt4QRt4jAc

Misschien dat je hier een dolk vindt,....Vooral de laatste minuten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:15
Wat hij denkt pff

ik denk dit: wil ik nog met jullie praten als er zo van negativiteit genoten wordt vladman..
is dat niet wat belangrijker..
jij vergist je niet, hij wel. zoals hij al de hele tijd wat raaskalt
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:24
Spring lees de hele pagina over, en zie hoe jij raaskalt, je komt met helemaal niks, schop mijn berichten overhoop en kom met iets onderbouwends.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 21:17
Ik vergis me niet spring hoop daar maar niet op.
Bij waarheid zet je alles op z,n kop, de fik erin, zoals je zei olie op t vuur, afbranden, blijf jij maar weg bij hans laurentius (non dualiteit is nergens zo direct als bij hans) want je zult zwaar naar de kloten gaan. Ik heb die ronde al gemaakt, hou jij je maar bij de leuk dingen, maar mij maak je niet wijs dat je vrij bent, maar je bent natuurlijk wel zo vrij omdat te mogen denken, en er is ook niks mis mee.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 21:32
tis mij duidelijk dat jij al naar de klote bent ja
daarom blijf ik erbij weg.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 22:21
Weer onzin, valt t je nog niet op, je lijkt wel een dove die probeert blind te zijn!!!
Ik ben niet naar de klote, dat denk jij maar, maar mijn ego is wel afgefikt. Je hoeft er niet weg te blijven , dat doet non dualiteit wel voor jou , je bent er niet vatbaar voor.


Met al je wonderen en ervaringen pfffff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 22:30
Onze Nederlandse hoop in bange dagen......zucht
Ben er ook klaar mee, een vrije kun je toch niet vrijer krijgen.......
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 22:41
zal es tijd worden.

Goddank niet vatbaar voor non dualiteit zoals jij t uit.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 20-01-2017 00:02
Heerlijk die weerstand, hoop dat je t een keer moe bent, wordt je misschien nog eens vrij.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:36
genieten van negativiteit?

zo negatief is jullie discussie/ruzie imo helemaal niet.
jij en ik zijn het ook wel eens niet eens geweest.
en met name vladi heeft in zijn beginjaren toen hij op deze site kwam zo goed als wel met iedereen in de haren gehangen 8)

toen kon ik ontploffen op mijn bank bv. door de discussies met de befaamde (kon het niet laten) leonardo.
geleerd heb ik niet van hem maar door hem.

dus iets negatiefs word iets positiefs.
daarom kan ik in het heden steeds beter vanuit het non dualisme leren (dus genieten) van dualisme.

lentemens,wees niet zo hard tegen me,want ik hou van je,waar je ook bent :sad:

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:46
steek dat non dualisme *** even ergens
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 21:03
erg dualistisch deze reactie :D
maar je goed recht,ik hou erover op.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 08:32
hmm dat is weldegelijk verschillend gedrag dan janmaat.
Jij respecteert het als iemand aangeeft dat het genoeg is. Empatisch vermogen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 20-01-2017 19:00
Geweldig hahaha.

En ik niet......heerlijk..........je gaat de discussie aan, dan blijkt dat je nergens voor open staat behalve voor t leuke.....

Je discussie is allang gestopt, ik zie alleen nog maar wat stuiptrekkingen.

En toch blijf je reageren zonder echt een punt te maken, alleen maar weerstand.

Logisch dat vladi denkt ik ben weg hier, ik kijk wel op een afstandje, jij noemt dat blijkbaar empathisch vermogen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 20-01-2017 22:46
Zeker als je even terug leest.
Vladi komt binnen en geeft een mening, en geniet ervan(dat is toch mooi dat vladi geniet)(ik weet niet hoe je dat wilt noemen).
Maar dan heeft ie een alter ego, je begint een dolk te zien.
Dan moet ie t non dualisme ergens steken.
Dan ga jij bepalen voor vladi of ie zich vergist of niet.

En dan zegt vladi ik hou er over op (wat ik ook zeker zou doen als janmaat niet in de discussie zat).
En dan zeg jij.......jij respecteert het als iemand aangeeft dat het genoeg is. En dat noem je empatisch vermogen.
Wat jij doet spring wat mij opvalt naar mijn mening, is dat jij de boel probeert naar je eigen hand te zetten, de boel manipuleren, en dan ook nog de liefde verkondigen, dat heb ik niet gezien in deze discussie naar vladi toe maar wel omgekeerd!!!

Correct me if i am wrong......maar denk dat t langzaam aan wel duidelijk begint te worden, maar dat is maar een gedachten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 20-01-2017 22:55
En oprechte excusses dat ik zo tekeer ben gegaan, ik ben ook maar bezig met onderzoek, wat is waar en wat is niet waar.
En tevens mag t er allemaal zijn,!!!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:25
welke vent gooit er zo vaak met hartjes en smileys :o
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:42
VLADI !!!! als ik wist hoe ik deze met mn ps4 kon plaatsen,en met name naar Petra en Spring :D

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 21-01-2017 11:09
Martien! Die weet dat vast!

Gezellig nog meer leuke dingen .nl
:D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 20:52
vladi..
reageren hier.. jij zegt dat je met hartjes zou gooien als vent
en nu denk ik
en wanneer komt die dolk...
zo vaak gezien hier. Ik ben dr weg van..
Ik ga even wat leuks doen, tis tijd..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 20:59
er is geen dolk.

fight for freedom.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 08:09
Mijn excuses vladi. De laatste comment van janmaat heeft helder gesteld dat jij niet janmaat bent.
geen dolk...
Ik ga even wat hartjes vangen.. en dan zijn ze voor jou
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 08:24
ik heppum !



asteblieft :roll:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 20-01-2017 08:45
Thanks :-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 09:28
Laat duidelijk zijn dat Lentevrouw ook van jou houdt, waar je ook bent.
;-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 20-01-2017 09:02
:-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# spring 20-01-2017 14:16
Vladi
Spring Hearts Delivery Service heeft Petra jouw hartjes bezorgd..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 20-01-2017 14:32
:eek: :lol:

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 12:29
Twee keer reageren om stellen dat de discussie gestopt is is imo niet de discussie gaande houden hey
:-|

Verder sta ik geheel achter je comment.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 17:34
Kijk dit is wat jij doet spring, kontenkruipen .
Vladi even laten weten dat ie goed zit.
Ohhh wat lief dat je me komt steunen, ik zat helemaal vast. Wacht draai je om dan krijg je een veertje van me.

Bah bah bah

Voor vladi respect, vele hebben dit gezien, en maar 1 die zich erin durft te mengen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 19-01-2017 18:26
LOL nou zeg laat zien wie je bent... fijne vent hoor! :-x

Waar zat ik vast? Hoe haal je het in je bolletje, wil ik het weten ..
Nee doe maar niet eigenlijk..
Ik heb het niet nodig om in n "kont "te kruipen. Ben ik namelijk te zelfstandig voor.
Vele discussies met spring zijn jou voorgegaan en men kent hoe ik kan reageren wel zon beetje. Niets nieuws aan deze.
Vele hebben dit gezien.. wat eigenlijk??men kan hier gewoon meelezen dus uiteraard zien ze alles wat hier staat.
Niets om mij voor te schamen.
Jouw houding daarentegen.. imo niets om trots op te zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 18:56
Lekker blijven draaien , wringen en weerstand bieden spring vooral niet vrij zijn. Jou discussie was toch gestopt? Ik hebt t ervaren die discussie met jou, stelt niet veel voor om gewoon je poot stijf te houden., lees de reacties nog maar eens als t je dan nog niet op valt.
Ben jij maar vooral trots op jezelf spring. Ik heb dat niet nodig
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 18:34
Nee tuurlijk wil je t niet weten de ego van je ego staat je in de weg, dan lijkt t als of je iets niet wil................
Maar je wilt wel vrij zijn, willen en zijn is groot verschil.2n7q8
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 17:40
2 keer reageren is 2 keer de discussie aanspreken.
Maar als jij t aangeeft, dan moeten we allemaal stoppen.
Ja.........................ik had jou toch echt anders ingeschat.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-01-2017 18:29
Typische hé.
Vladi zegt verkort, precies t zelfde als wat ik hieronder beschrijf.
Op 18 01 2017 20.52.
Maar je afgescheiden wezentje durfde er verder niet geheel achter te staan.
Mooi he, er was geen gebrek aan liefde maar een groot gebrek aan overgave.!!!!!! Of wel toegeven, maar doe dat vooral niet om mijn ego te strelen!!!! Haha
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# spring 19-01-2017 18:28
dat heb je met inschattingen, je kunt wel eens de plank misslaan.
Ga jij lekker door met je geruzie, ik pas ervoor.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 20:51
T staat hier nog altijd, en ik ben vrij om te reageren.
Zoals je waarschijnlijk weet, begint t altijd bij je zelf.
Je kan niet verwachten dat een discussie stopt als je blijft reageren.
Dat is zeker waar t mis gaat, ik probeer jou wat bij te brengen (met alle goede bedoelingen) met mijn meningen en een beetje onderbouwing.
En jij probeert dat bij mij (waarvan ik bijna overtuigd ben dat jij t ook alleen maar goed bedoelt) met meningen en wat smile,s

Waar t echt fout gaat is dat ik en jij teveel in de ego mind rondhangen, waardoor we allebei denken t beste te weten.

Vandaar dat ik ook zei dat ik niet totaal vrij ben, dat weet ik van mezelf na zelf onderzoek.

Ik hoop oprecht dat jij vrij bent spring, maar ik ben zo vrij omdat te mogen te betwijfelen.

Voor mij was overgave the key.

Ik hou van je spring zoals je bent, ook al was t de laatste discussie..............liefde laat vrij
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 19:11
Ga jij maar eerst uitzoeken hoe de ego in de matrix werkt voor je erover praat.......... zie beyondthematrix.nl

Nieuw artikel vandaag, misschien wat voor jou als je voor rede vatbaar bent.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 19:24
Je begrijpt non dualisme niet omdat je t niet onderzocht hebt, dan ga je erover praten en oordelen terwijl je t niet snapt.
Dan zet je jezelf vast met je eigen woorden,
Dan is t onze laatste discussie, en dan moet ik t doen zonder ruzie.......

Heb ik je uitgescholden of zoiets in de virtuele pijn bank
Ik krijg bijna medelijden met je!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Heleen 15-01-2017 14:43
Foutje Janmaat in mijn zin. Maar zag het pas op het laatste moment. Niet om moeilijk te doen maar zag te laat mijn schrijffout.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 15:00
Geeft toch niet, we weten wat je bedoelt.

Over brand los, we zitten idd in t moeras, en ik zou je graag willen helpen maar t is een procces in bewustzijn, dat kan je alleen maar zelf doen beste heleen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Heleen 14-01-2017 20:24
Vind dan even een foutje. Slordig maar wou te snel. Wordt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 14-01-2017 22:17
Waar vondt je dat foutje?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Heleen 14-01-2017 20:21
Slechts Enkele zijn te vertrouwen!!! Nou brand los welke en wie dan nog wel te vertrouwen zijn. We zitten in een moeras en help elkaar dan vindt ik.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 14-01-2017 22:04
Nou brand los, ja lekker makkelijk.
Denk dat ik hier toch genoeg geplaatst heb, net zo als nexus, petra, spring, vladi en andere.
Allen met zijn eigen gedachten en/of mening.
De waarheid is dat alles een illusie is!

Wie heeft 911 op zijn naam vraag t 10 man en je zal waarschijnlijk 10 verschillende antwoorden krijgen.

Laat t na-denken achterwegen en probeer eens voor te denken!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 14-01-2017 22:30
he! ik ben echt hoor.
maar idd

The world is not what you think it is,
it exactly what you think it is...

onze gedachten hebben training nodig.

Wens het mooiste voor elkaar. DAT WERKT.

Love is the key...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Cis 14-01-2017 02:10
Maar voorlopig trappen we er toch elke keer weer mooi met ons allen in met die voortdurende negatieve berichtgeving over van alles en nog wat, kan zijn dat de mens (meesten) verzot zijn op sensatie, het leven is zo voorspelbaar geworden,. werken, eten, slapen af en toe een feestdag die je onderhand kan dromen want het is elk jaar hetzelfde dat dergelijke berichten verslonden worden als zoete broodjes en dat is exact wat de ''elite'' wil ,namelijk dat we in mineur raken ,depri ,moedeloos of in ieder geval woedend of ziek ervan wat dan ook als het maar een negatieve reactie geeft zodat de trilling laag blijft ,het vreet onze levenskracht weg, haat ,oorlog,dood en verderf ,angst onderdrukking enz dat is hun levensbloed daar leven ze op. Eigenlijk moeten we alleen maar leuke en opbouwende artikelen publiceren ,laat ze het lekker uitzoeken met hun sneaky spelletjes en gemanipuleer van de mensheid.Geef het geen aandacht, negeren die hap. Ik wens een ieder een heel vrolijk gezond en voorspoedig 2017 en ook daarna natuurlijk.Doe de krant weg en de Tv uit zet een lachfilm op en pluk de dag! :D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 14-01-2017 17:51
Geef t volk brood en spelen en ze zijn weer even zoet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 13-01-2017 23:41
Houd er aub rekening dat mee dat alle media, dus ook bijna alle grote alternatieve media gecontrolleerd wordt, we worden gewoon bezig gehouden!!!

Slechts ENKELE zijn te vertrouwen!!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 14-01-2017 22:41
jup,
we worden bezig gehouden idd, links en rechts het wordt door hen ( de elite )gesteund, het gekissebis wat daaruit voortkomt is hun winst.
Divide et Impera. En waarom ook niet werkt nog steeds.. :-?

Het wakker worden is , kom terug naar elkaar en naar het spirituele.
Gun elkaar de wereld ipv het vechten om het eigendom ervan.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 00:04
Zo is dat, t werkt al eeuwen.
Zo is dat ook met geloven, maar als je eenmaal weet kun je stoppen met geloven.
Hoogste level van liefde is waarheid, en dat kun je duidelijk voelen.
Voor velen komt liefde voort uit eigenbelang, in, ik hou van jou, zit al vaak de angst om verlaten te worden.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 12:58
hmm bij deze comment raak je mij helemaal kwijt.
Hoogste level van Liefde is Compassie. Waarheid is een laagje van vele waarheden. Afhankelijk van impressie, suggestie, ervaring, ga zo maar door.
Mensenliefde, komt soms voort uit eigenbelang. Enkele relaties daargelaten. Dat geeft niet, het geeft namelijk ook. ;-) Dit maakt deel uit van ons aards bestaan, en is ook waardevol.
Ik hou van jou, daar zie ik geen verlating angst in. Dat zou jouw projectie kunnen zijn.
Universele Liefde daar blijf ik in geloven, imo de Goddelijke Liefde. Geloven is ook weten. Innerlijk weten dat er een kracht is die ons begeleid als we er voor open staan is ontzettend waardevol. Zo niet het allerbelangrijkst om nooit te vergeten en zeker niet te laten ontnemen.
Daar heb ik te veel wonderen voor meegemaakt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 14:29
Kwijt raken......... ?........liefde laat vrij


deel 2 (audio only) satsang in Amsterdam 24 -4 -'…: youtu.be/qU1UDghTnG8

Audio satsang Amsterdam 14 2 2016 (geen beeld dus…: youtu.be/K6URuc8i-jc

Satsang HL 9 10 '16 Utrecht deel 3 - Vanuit 'ik w…: youtu.be/S0nQ98yCyRQ
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 15:17
deze ga ik op mijn gemak beluisteren, al heb ik nu al wat te zeggen:
"als je jezelf kent ken je de ander ook"
NEE MAAAAANNNN! :eek:

Dan maak je een blue print van jezelf en daar voldoet de gehele mensheid aan , dat is natuurlijk niet zo.
Ieder mens is anders dan jij, en luisteren naar elkaar, niet de weg naar jezelf doet men de ander leren kennen. Dat en door gedeelde ervaringen in de relatie. Een relatie is geen one man show he.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 16:21
Daar ga je al.........grapig bedoelt he spring.....
Wij zijn ons zelf niet! We zijn geboren wat we zelf al niet weten, niemand herinnerd zich dat.....daarnaast zijn we opgevoed door ouders en onderwijs in een opgezette en zwaar getraumatiseerde maatschappij. En op die verotte achtergrond gaan wij ons zelf ontwikkelen. Dat is de ellende waar we nu mee zitten...... Luister maar eerst goed en laat t eens rustig bezinken, toen ik t de eerste keer tegen kwam, was ik ook met heel veel niet eens, totdat ik eens heel goed op mezelf ging letten, spiegelen, en waarom ik de dingen nou echt zei en deed zoals ik deed......
Er gaat een wereld voor je open, als je de depressie voorbij bent.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 16:52
Wij zijn ons zelf niet, kijk daar ga jij al ;-)
Generaliseren ! Niet doehoennn
Wellicht zijn jou nu zaken aangepraat spiegel dat es :P
Ben het wel eens dat we in de jonge jaren gevormd zijn echter bij de een houdt het en anderen kunnen dit, en de propaganda en politieke correctheid, prima loslaten.
Het is waar, eerst de depressie, de gewaarwording, het sloopt om vervolgens opnieuw te worden "geboren". Bewuster. Bewust waren we al anders zagen/ voelden we de propaganda eerder niet.

Mijn wereld is open, ik dans erin, naast het verdriet wat ik ook ervaar. Geheel vrijwillig aanwezig.

Zelfbewust zijn van het handelen is wel oke als deze lezingen je dat leren. Echter van fouten in het leven en relaties ed leer je het meest, meer dan van een handleiding gegeven door een ander die het leven zelf ook nog leert.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 18:53
Blijkbaar nog niet beluistert?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 18:24
Nou ben nu bij deel twee.. wat n bullshit story! :lol:
Is mijn mening hoor. ;-)
Mag ik stellen dat dit non dualisme het egocentrisch leven stimuleert?
bij de derde: hier kan ik mij gedeeltelijk in vinden. Nu begint het gewoon met acceptatie van wat er voor je staat.
Vind m wel grappig.( Ik tuinier zo hoor)
De laatste ga ik een andere keer kijken.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 16-01-2017 22:49
Geeft niet, alles op zijn tijd, je hebt waarschijnlijk 30 min gekeken en dan komen de meningen van gedachtens van aannamens al om de hoek kijken.

Wie is de ik de ik ik noem

Wat we waarnemen nemen we voor waar aan!

Its all in the egomind (matrix)
In de kern is er niks, niks tastbaars.

Stel je voor dat je blind, doof, verlamd bent niet kan proeven en ruiken. Je zou de wereld dan niet kennen of gekend hebben, MAAR JE BENT ER WEL........wie ben jij dan?

Je brein wordt misleid door je zintuigen. Bewust kan je niet worden, dat ben je al!
De egomind doet er alles aan om je daar weg te houden.
Spiegel dat maar eens, zoals je zei. :P
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 23:54
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 23:29
hmm nee ik ga er niet mee door, ben blij met hoe ik ben (wetende dat ook ik nog veel moet leren)
Ik weet wie ik ben. Doof blind, blijf dezelfde zij het in afhankelijkere situatie , die is voor niemand fijn. ZONDER MENSEN DIE HELPEN. :P
Mijn egomind, is niet egocentrisch. Ego mag verder gewoon zijn imo. Ik ga er geen studie van maken. Ik verbaas mij te vaak over mensen die in de hoek van non dualiteit zitten. Voelt ver van waar ik wil zijn. :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 03:15
Geeft niet spring, even goede vrienden.
We leren allemaal nog, en iedereen leeft nog in de egomind iedereen. De een wat meer als de ander, ook dat is een heel procces.
Doof blind, ik bedoel er mee als je zo te wereld zou komen, net zoals net na dat je geboren bent.
Er is dan geen zelf indentificatie (geen ego).

Voelt ver van waar ik wil zijn, je zegt t al zoals hans t uitlegt, de meeste mensen willen niet echt vrij zijn , omdat je dan los moet laten waar je zo aan gehecht bent. En dat is geen pretje!

Ze zeggen dan ook.
Je moet ontzettend veel onderzoeken om er achter te komen dat er niks is.

Maar beste spring , ik accepteer en respecteer je zoals je bent.
Als t niks voor je is , laat t links liggen.
T was goed bedoelt iig........
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 14:07
Ik begrijp de juiste intentie , maar wat ik zie is dat zij die dus non dualiteit bewandelen denken dat zij de waarheid in pacht hebben zon beetje. Want wie zegt eigenlijk dat er niks is. wie bepaalt dat? Zelf identificatie los van wat de staat ons leert, waarom zou men dat los moeten laten? Wie tast het aan , dat wat we zijn is goed. Non dualiteit is jou ook maar aangeleerd en dus eigenlijk weer een ander ego of doctrine die praat tegen je.
Ik ben vrij dat stelde ik al eerder. Waarom wordt mij nu aangepraat dat ik dat omdat ik deze non dualiteit niet accepteer niet vrij wi zijn, denk daar eens over na. (ook mijn intenties zijn oprecht) Wat ik zie in non dualiteit is een deel van de lucifer doctrine. Das idd niets voor mij. Zie dat de man veel deelt van krishanamurti, hoe elite wil je het hebben.Als men even los van het aureool wat de man heeft gekregen de teksten leest van de man begrijp je wat ik bedoel met doctrine, die ook hij heeft ontvangen. Respect ook voor jou. Vrije discussie vind ik heerlijk.
Dank daarvoor.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 16:39
Ik heb de waarheid niet in pacht, dat er niks is kom je achter na zelf onderzoek, innerlijk weten, nu raak je mij en beetje kwijt haha.
T is idd wat jij DENKT , hou er maar over op, jij bent vrij met je vrije keuze en zo , ik niet ,super geweldig.
Jij oook bedankt voor de discussie.

Btw ik heb geen indoctrinatie diploma,s
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 17:21
Vrije discussie.................heerlijk
Dan lekker vrij de meningen over en weer gooien.
Maar de discussie is ontstaan door verschillende meningen.
En dan noemen we dat vrije discussie.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 18:15
janmaat, ik zou bijna denken dat je boos bent op mij.

Wij verschillen van mening en inzicht en daar hebben we het over dus dan is het toch een vrije discussie of vrij mening uiten?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 23:09
Een discussie bestaat uit t uiten van verschillende meningen, t kan wel vrij ontstaan, maar dan alleen maar als er verschil van mening is.

Dat vrije kan je er aanplakken , dat voelt misschien wat vrijer.
Als je vrij bent ben je ook vrij van discussie.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 07:57
ja dat merk ik aan je bij deze... :zzz
;-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 23:15
Zo, nou stop ik echt, no bad feelings he spring!!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 21:22
Absoluut niet spring, ik ben gewoon critisch, en best serieus tijdens een discussie, omdat ik daar iets van kan opsteken. T boze en me laten triggeren om meteen in de verdediging te schieten ben ik al voorbij, ik trek t persoonlijk niet aan.
Mede omdat persoon van personage afkomt, wat je in werkelijkheid niet bent maar speelt.

Ik ben geen ex militair/veteraan, dat is de rol wat ik gespeeld heb en nog wel eens speel.
Nu sta ik aan de zijkant van de film als toeschouwer, je ziet de film dan wat beter, maar zit nog in de film.

Hier spelen we allemaal een beetje de rol als waarheidszoeker, zie dan wat hier allemaal gebeurd......................
We proberen de matrix een beetje op te schonen.

We houden er over op.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 08:05
als toeschouwer blijf je aardig olie op het vuur gooien.
Jij mag een rol spelen , ik niet. Oordeel maar over jezelf svp.
Have a nice day.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 11:50
Da is de bedoeling als je waarheid wil.
Ik speel m,n rol wel, jij weet niet eens dat je m speelt. Heb een drukke dag.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 13:03
En je vooral beoordeelt voelen spring, dat doe je toch echt zelf, dat is niet vrij zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 17:16
" jij bent vrij met je vrije keuze en zo , ik niet ,super geweldig."

Ik zeg niet dat jij niet vrij bent, maar bevraag wel of jij wel zo vrij bent. En waarom ik dat bevraag leg ik uit.
Kleine nuance, groot verschil. :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 22:07
Kijk, mooi voorbeeld.
je las het goed, maar toch betrek je t op jezelf, en dan ben jij diegene die t mij even uitlegt, en dat is dan ook nog een groot verschil.

Dus als je t een paar keer goed leest kom je erachter dat je je in je egomind aangevallen voelde.
Waardoor de vrij keuze om de hoek kwam en je boven geplaatste reactie met je mooie smile,s plaatste.
En dat terwijl je t goed las, nam zonder dat je t wist de egomind t van je over, met de gedachten dat JIJ t gezegd zou hebben, dat ik niet vrij was m.a.w een totaal verzonnen reactie.

Zo doe ik m,n onderzoek.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 07:54
Ah nou best hoor. Geef er maar een draai aan. Je kijkt helemaal niet wat jij zelf inbrengt wat een reactie geeft naar die ander.
Toe maar...
non dualiteit zoals jij het doet is dodelijk vermoeiend.
Ontneemt alle spontaniteit. Ga verder met je onderzoek, vergeet er vooral niet boven te blijven staan en te genieten van het leven en de mensen waarmee je leeft.
Even goede vrienden en ja alsjeblieft hou er maar over op.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 18:52
Ook weer zoiets,
je kijkt helemaal niet wat je inbrengt wat een reactie geeft naar die ander. Ik ga niet over de reactie van een ander, jij misschien, ik niet. alleen maar over mijn eigen reactie.
Of ik zou al moeten kontenkruipen, of ik heb iets nodig ofzo, lijkt wel een beetje op manipulatie, nee daar pas ik voor.
Ik ga geen stroop om de mond smeren.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 18:38
Wat merk je dan bij deze, je probeert t alweer te verdraaien!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 12:32
Ik kijk heel goed wat ik inbreng,jij doet dat niet zoals je hierboven ziet. Wat ik inbreng is dat ik jou reactie hierboven helemaal niks is, maar voor jou was t misschien SPONTANITEIT, ja dat is ook belangrijk.

Ik ben bezig met onderzoek, ik ben hier niet om lief te zijn en je handje vast te houden en groepsknuffels, t gaat om waarheid.
Jantje, zorg je dat je lief bent, en niet te hard fietsen.
En schrijf meneer rutte even een nette brief, of ie alstublieft kan stoppen met bepaalde dingen want wij vinden t niet meer leuk op deze manier!!!!!!!!! ja is goed ik zal m mooie smile erbij doen......

HET MOET NIET VEEL GEKKER WORDEN HAHAHAHAHA
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 18-01-2017 14:39
"Ik ben bezig met onderzoek, ik ben hier niet om lief te zijn en je handje vast te houden en groepsknuffels, t gaat om waarheid.
Jantje, zorg je dat je lief bent, en niet te hard fietsen.
En schrijf meneer rutte even een nette brief, of ie alstublieft kan stoppen met bepaalde dingen want wij vinden t niet meer leuk op deze manier!!!!!!!!! ja is goed ik zal m mooie smile erbij doen......

HET MOET NIET VEEL GEKKER WORDEN HAHAHAHAHA"

Doe je ding Janmaat.
Dit is onze eerste discussie, ik lees jou sinds kort op deze site. Deze comment van jou laat duidelijk zien hoe slecht jij mij kent. Hoeft ook niet deze zegt veel over jou namelijk.
Het is teven onze laatste discussie.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 18:05
Doe je ding spring.
Dit is inderdaad onze eerste discussie, en ik lees jou ook sinds kort op deze site.
Deze comment van jou laat duidelijk zien dat je mij niet kent, ik ken je ook niet en jij nij ook niet, wat denk je zelf dat je mij leert kennen via een schermpje of dat wat ik hier plaats.
Als ik wat plaats om eens bijeen te komen dan geef je niet thuis liever veilig van achter t scherm.
En dan kom je weer met je gedraai, dat t veel over mij zegt, alsof je me kent!!!
Tevens onze laatste discussie.................oohhhh en in ene keer is er geen vrije discussie meer, alleen nog als t je uitkomt zeker.

Ik ken je niet, maar ik snap wel steeds meer wat je bedoeld
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-01-2017 12:07
Gooi ik weer olie op t vuur, geef ik er een draai aan.
Je draait nogal wat in de rondte zo.
Naar de grotten gaan was ook al niet zo jouw ding he, onderzoek doen naar de dingen die je leuk vind is zeker vrij zijn he.
Stop jij maar met onderzoek, voor de egomind is t veel te lekker om ergens boven te staan, ik vergeet dat liever.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 17:30
ik weet dat jij niet zegt dat ik niet vrij ben, dat zeg ik zelf ja, dat lef heb ik, ik ben niet vrij, maar jij droomt waarschijnlijk nog dat je vrij bent. Idd een groot verschil.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 18:24
ik droom dat ik vrij ben,STEL JIJ.
nou prachtige droom als het niet zo is toch. Lekker laten dromen. Zolang ik er tevreden mee ben.
Laat mij dan lekker in mijn ei


(sorry kon m niet weerstaan hahahha lijkt mij niet de bedoeling van non dualiteit toch??)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 17:35
Als straks je mandje weer roept zie je hoe vrij je bent.

Ik weet bijna zeker dat ik vrijer ben als de rest hier.
Ik hoop dat je morgen niet hoeft te werken.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 20:11
Ik denk dat het verschil al in het begin ligt bij ons, jij ziet het leven of zelfs het lichaam als een gevangenis. Ik niet. Ik zie mijn leven als geschenk, zo zie ik mijn lichaam als dat waar mijn ziel even in mag zijn om hier te zijn, in het aardse bestaan.
Met reden. Niets gebeurt voor niets IMO. Zinvol is dit bestaan.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 18:43
Ik ben morgen vrij Janmaat.


Wel een drukke dag , maar zeker vrij.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 21:27
Maar niet vrij van een drukke dag!?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 17-01-2017 21:33
Leuke dingen drukte. Kan ook heh
:-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 16-01-2017 22:56
Maar wel een schouder klopje spring, je bent de eerste die dit zo snel onderzocht heeft.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 23:30
;-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 16-01-2017 23:09
De lezingen zullen de mensen niet 123 snappen.
Hier legt t een beetje uit.

Hans Laurentius over non dualiteit; interview doo…: youtu.be/RK0f2eUgIJ8
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 23:37
die had je al geplaatst. :-*
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 23:40
ik zal die nog kijken.Later. Nu roept mn mandje. :roll:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-01-2017 03:52
Om die te luister raad ik je nog wel, hij is idd best grappig dat hoor je dan wel.
Muziek is typisch wat voor hans, zonder woorden zonder betekenis. Als je hem zou vragen, wat maak jij voor muziek?
Zou die zeggen oohhh, weet ik niet, ik maak maar wat geluid........
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 16-01-2017 19:50
De man maakt mooie muziek. ;-)
www.youtube.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 19:10
heb nog een hele lijst wat ik wil zien en lezen, ik laat het weten als ik ze gezien heb.
Nu even dit:
DARK JOURNALIST - CHEMTRAILS HAARP SPACE FENCE & WEATHER WARFARE - ELANA FREELAND

www.youtube.com/watch?v=L9HkVYiVb1E
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 16:54
ik wijs de info niet af hoor, ga ze zeker even beluisteren.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 16:42
Of deze....geeft ie wat meer uitleg.


Hans Laurentius over non dualiteit; interview doo…: youtu.be/RK0f2eUgIJ8
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 16:51
Btw niet voor iedereen weg gelegd, hij waarschuwd de mensen dan ook, dat t je wereld op de kop kan zetten.
Als je vrij wilt zijn heet dat.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 19:02
Maar zoals ie al zegt de meeste mensen willen helemaal niet vrij zijn, ze kunnen niet los laten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 19:13
Tja , ook dat mag. Dan zijn ze er niet aan toe of wellicht is er in hun leven geen noodzaak om los te laten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 21:46
Tuurlijk mag dat, ieder t zijne.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 17:14
oehhhh
nou ben benieuwd! :lol:
Ik zal n kussentje klaarleggen voor als het te spannend wordt..
;-)
Dank voor het plaatsen van de linkjes.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 15-01-2017 15:01
met kwijtraken bedoel ik dat we uit elkaar drijven qua inzicht en mening in deze conversatie. :-)
Liefde laat vrij, dat ben ik met je eens.
Valse spiritualiteit, is een illusie , dat wat van spiritualiteit gemaakt is. Spiritualiteit is heel simpel, maar moeilijk uit te voeren "als je er nog niet bent", het is geven om leven en vertrouwen in het universum.

Jij ziet dat kennelijk anders dat mag. Wel jammer , met hoe mijn leven gelopen is, en het vertrouwen wat ik heb geleerd door ervaring , gun ik jou ook. Het goddelijke wijs ik niet af, ik omarm het.
(Ik heb het niet over religie)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 16:37
Ik snap je spring, wij blijven elkaar steunen en van elkaar leren.ik wil niet in strijd met je....
En ja iedereen ziet t op zijn iegen manier, daar is niks jammers aan, jij hebt jouw leven met ervaringen en ik de mijne.
We hebben allebei gedachtens en meningen, verder zijn we t zelfde.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 15-01-2017 14:47
Geloven is dat je niet zeker weet.
Spiritualiteit is de zoveelste afleiding.
Its all in your head.

Om over t goddelijke maar te zwijgen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 21:33
The Future Impact of Antarctica Disclosure

deusnexus.wordpress.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 13-01-2017 23:27
Alaska 2015, global leadership in the artic, stelletje dwazen, kijk hoe ze zich opstellen mooi achter de lijntjes, peuters!

The Delegates of Global Leadership in the Arctic …: youtu.be/3ZEW4PPf40A

De nwo zou toch vanuit groot isreal geregeerd worden?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 20:17
Deep State Has Been Defeated, The New World Order Has Been Halted
There are no more options for the NWO ruling cabal!
themillenniumreport.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 20:13
Secrets of the CIA's Global Sex Slave Industry
gailallen.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 13-01-2017 20:00
On Thursday night, Israel conducted heavy bombing of Mezzeh military Airport near Damascus.

BEIRUT (Sputnik) — Israel bombs Syria, when it feels falling morale of terrorists, thus encouraging and supporting them, adviser to Syrian information minister Ali Ahmad told Sputnik Friday.


sputniknews.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 20:20
Netanyahu lashes out against Paris peace meeting
Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu has slammed an upcoming peace conference in Paris as "rigged" and the "last gasp of the past."
www.dw.com/.../a-37107141
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 19:40
BOMBSHELL: Solving The Puzzle – “It’s DynCorp behind the mass shootings you see in America”
If you’ve been visiting SGT Report and ThePhaser.com in recent weeks, you’re probably familiar with George Webb’s You Tube series of videos titled ‘Where is Eric Braverman?‘.

Utilizing on-the-record research, documents and investigative reports from Seymour Hersh [Hillary Approved Sending Libya’s Sarin to Syrian Rebels], Eva Bartlett [ALEPPO: How US & Suadi-Backed Rebels Target ‘Every Syrian’] and other talented and courageous journalists, Webb’s series provides a quantifiable visual roadmap to the who’s who of the deep state criminal mafia.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 19:41
From Washington DC insiders, to the CIA to Hilary Clinton and the Clinton Foundation to DynCorp, the information conveyed in these must see video reports offers the prima facie evidence necessary to prosecute numerous individuals for crimes ranging from arms dealing to child trafficking and murder.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 19:51
link plaatsen lukt niet

googel:

sgtreport.com

BOMBSHELL: Solving The Puzzle – “It’s DynCorp behind the mass shootings you see in America”
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 13-01-2017 09:32
www.eur.army.mil/atlanticresolve/
zo heet het project.
Alle usa tanks richting polen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 18:31
‘Tanks do not create peace’: German politicians up in arms over NATO’s buildup at Russian borders
Even in our most recent history, we’ve expanded NATO into Poland, we’ve pushed American troops and NATO troops up to Russian borders, and now for three years you’ve had this killing go on in Ukraine. NATO expansion has only brought hardship and suffering to Europe.”
www.rt.com/news/373088-tanks-nato-germany-russia/

Barack Obama sends tanks to Europe against wishes of American people
theduran.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 18:32
U.S. and NATO are ramping up the war machine, and provoking Russia.
“Is someone getting ready for World War 3. I mean like NATO and the United f***in States.”
“And you don’t need ‘Donny tiny hands’…this is the sh** that we’re doing, right now before ‘Donny tiny hands’ takes over.
“This is what’s happening right goddamn now. And people are afraid that Donald Trump might be friendly with the Russian. You stupid a**holes. Why don’t you suck more propaganda from your government.”
theduran.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 18:33
US troops in Poland 'a threat to Russia's security'
Russian government describes US military build-up in Eastern Europe as a 'factor destabilising European security'.
aljazeera.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 07:58
72 Bombs a Day – How the U.S. Spreads Democracy and Freedom

The U.S. dropped 26,171 bombs last year, 3,027 more than 2015.

What makes this achievement even more remarkable is the fact that at present the U.S. is not legally at war with any nation, therefore all of the bombs fell on nations and people which are not engaged in open conflict against the U.S.

“How incredible is this… the United States is technically not at war with any country right now but dropped more than 26,000 bombs in just 2016 and this under a “anti-war” President.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 13-01-2017 07:35
A press release stating that Queen Elizabeth died in her sleep yesterday morning appeared briefly on the Royal Family’s official website before being taken down – but not before alert internet users captured screenshots of the article and proof the press release appeared on Google.

Screenshot of the press statement announcing the death of Queen Elizabeth.
The press release published by the official Royal website briefly appeared at the top of Google search results for the Queen.

Royal.uk has not responded to requests for clarification about why they removed the statement that was ordered to be released to the public by Prince Charles.
operationdisclosure.blogspot.nl/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 13-01-2017 16:46
is dat reptiel dan eindelijk toch dood?!!
ik hoop dat ze/het voor eeuwig brand in de hel.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 14-01-2017 21:53
een rondje google
Queen Elizabeth bijna neergeschoten door bewaker, dus nee niet deud.
en dees
VRT Nieuws-30 dec. 2016
Queen Elizabeth valselijk dood verklaard ook niet dood dus
en dees
ne best en Verdediger van het ... nope, wel ziekjes
Britse Queen Elizabeth II nog steeds te ziek om traditionele ...bla bla
en we mogen even uittellen wat t kost en speculeren wat er gebeurt als ze er deud bij neer valt, want geld is belangrijk :zzz
www.businessinsider.nl/.../
:o
komkommertijd?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 12-01-2017 15:18
Mainstream Media:
Multiple Corporate Outlets Now Labeling Each Other “Fake News”
Thanks to CNN and BuzzFeed, a war now rages among corporate media outlets, a true study in irony, as the New York Times and Guardian hurl accusations the two outlets are guilty of publishing Fake News —
It’s time to admit the patently obvious — mainstream media is dead.
 investmentwatchblog.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 12-01-2017 10:01
You are fake news!' - Trump blackballs CNN's Acosta
m.youtube.com/.../


Bill Clinton - Apology To Human-Experiment Victims
m.youtube.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 12-01-2017 15:15
6 bizarre conspiracy theories that turned out to be true worldtruth.tv/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 12-01-2017 17:11
In 2014 zijn fbi rapporten vrij gekomen waarin stond dat ze in 1943 al wisten dat hitler ging vluchten tijdens de russische invasie.
Er is nooit iemand geweest die hitler dood heeft gezien in 45.
Ze zouden hem in lakens hebben gewikkelt en toen naar buiten hebben gebracht en daarna in brand gestoken.
Maar hoe raar dan ook, er is niemand geweest die heeft gezien of t daadwerkelijk hitler was.
Dit word onderzocht door oud fbi agenten.
Zie ook op history( hi-story) t programma hunting hitler.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 13-01-2017 18:16
Precies
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 12-01-2017 17:19
Hunting Hitler: A Nazi House in the Jungle (S1, E…: youtu.be/6gGmWy46dSg
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 11-01-2017 10:58
oke waarom kan ik niet reageren op de sloper??
maar wel met een simpel woord op een andere reactie
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 11-01-2017 11:17
Al plaats ik mijn reactie los, komt het er niet op..

:-|
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 11-01-2017 22:00
misschien met iets andere woorden of zinnen
soms lukt dat
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# De Sloper 10-01-2017 14:31
De Bildenberg-groep Sloper,
Nederland is al vanaf 1954 na het oprichten van de Bildenberggroep een vies crimineel land!
En dat gaat maar door net of ze uit hun neus bloeden!
Tijd voor een tweede Hitler!
Ik dank U!!!!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-01-2017 12:05
nee dankje.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Joeri 10-01-2017 10:47
Kom eens op jongens, jullie kunnen toch ook wel een klein beetje onderzoek doen voordat je zomaar gaat oordelen. Wie weet zit er een kern van waarheid in dit bericht. Maar het verliest z'n geloofwaardigheid door deze slechte gephotoshopte afbeelding. www.google.nl/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 10-01-2017 20:09
Geshopt? Bewijs graag.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 09-01-2017 21:03
@ nexus
licht hoopvol na dit artikel, maar de elite zit nog steeds goed in het zadel imo.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 09-01-2017 21:01
4 miljoen Nederlands belasting geld aan een militante organisatie dus.. :-x
Gatverdamme zeg..
Morgen even mailen naar onze overheid. Twee mailtjes welteverstaan ook een over het oekraine verdrag in combi met het ovse verslag.
Lekker weer even wat te doen. :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Thomas 10-01-2017 09:27
Naar Oekraine gaan zonder dat verdrag al jaren heel wat Nederlandse euries bestemd voor de terroristen aldaar.
Door dat verdrag spelletje is daar alleen geen oog meer voor.
nos.nl/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 11-01-2017 10:57
klopt
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen