around the worldFrancois Hollande heeft deze dagen de kroon prins van Saoedi Arabië de hoogste Franse onderscheiding toegekend, Legion d’Honneur, voor zijn diensten in de strijd tegen het terrorisme!

Leest u even mee? Het zal aan mij liggen maar ik kan geen link vinden waar SA terrorisme bestrijdt, ik kan alleen info vinden over de banden van SA met de Islamitische Staat en andere terreurbewegingen.

Hoe dan ook. Dit maakt duidelijk dat ook Frankrijk gecompromitteerd is net als Nederland, Duitsland, Engeland en vele andere Europese landen. Hoe de elite dit voor elkaar heeft gekregen blijft een raadsel maar de hele Europese politiek, op een uitzondering na, herhaalt leugens van de elite. Ik denk dat de Europese elite onder druk gezet wordt door de top van de illuminatie, binnen de Europese elite is pedofilie schering en inslag en dat wordt volgens mij tegen hen gebruikt.

In Engeland werd een jongeman door de politie verhoord omdat hij de website van UKIP bezocht had. De jongen had niets verkeerd gedaan behalve dan dat hij zich inleest op meerdere websites van politieke partijen om zich een beeld te kunnen vormen voor zijn keuze. Iets wat de politiek normaal gesproken toejuicht. Behalve als je de verkeerde partij kiest, dan heb je een probleem.

Turkije, dat heet de dwaas Erdogan, heeft inmiddels de meeste kranten in Turkije die het vrije woord nog verkondigden geconfisqueerd, ze schrijven nu allemaal pro Erdogan. De EU kijkt toe en vermaant enkel met een opgeheven vingertje. Leven de democratie!

De normaal 42 pagina tellende editie kwam met slechts 12 pagina’s uit. Geen enkel woord van kritiek is er nog te vinden. Zaman is de Turkse versie van de Telegraaf en de Volkskrant geworden. Ja, je leest het goed, hier is weliswaar geen inval gedaan maar de journalisten die ik eerder schrijvende terroristen zou willen noemen, hebben geen enkele noot van kritiek op het beleid van onze overheid, de EU of de VS. Wel staat er elke dag een lamlendig stukje in de krant over iets dat in Rusland niet goed gaat en dus de schuld is van Putin. Een organisatie zoals het Syrisch Observatorium voor mensenrechten, dat steevast door deze twee kranten geciteerd wordt, blijkt een eenling te zijn die voor veel geld een bepaalde verhaallijn volgt in het voordeel van de westerse elite.

Staakt het vuren, behalve Turkije. In Syrië is met veel gedoe eindelijk een staakt het vuren afgekondigd en met enig succes. De rust lijkt terug te keren in Syrië en er komen zelfs al duizenden mensen terug naar hun steden en dorpen. Dat mag natuurlijk niet, er moet ellende zijn, de oorlog moet doorgaan want Obama en de andere westerse leiders zullen koste wat kost een andere overheid in Syrië plaatsen. Deze keer wordt Turkije gebruikt om de ellende aan de gang te houden. Ze bombarderen vanaf de grenzen dorpen en steden in Syrië omdat daar volgens Erdogan terroristische groeperingen aanwezig zijn die de macht van hem in Turkije ondermijnen. Stel je nu eens voor dat de Belgen Limburg of Brabant bombarderen omdat Filip zich in zijn kruis getast voelt! Hier zouden wij dit bizar vinden en meteen tegen in opstand komen, maar als Erdogan dit doet dan beloven wij hem gewoon 3 miljard euro omdat hij zo goed is geweest voor de vluchtelingen. De mensen die hierheen gehaald zijn blijken vooral Afrikanen te zijn. De meeste Syrische vluchtelingen zijn in Syrië zelf opgevangen in gebieden waar het regeringsleger de dienst uitmaakt. De vluchtelingenstroom wordt door de elite gebruikt en is door diezelfde elite opgezet in samenwerking met de corrupte dictator Erdogan.

Of Putin ook nu zijn tanden laat zien is nog maar de vraag want Turkije geniet bescherming van de NATO. Toch een puntje waar Putin sterk op let. Dat er iets zal gebeuren staat vast. Syrië zal of rechtsom of linksom aan de wil van de elite onderworpen worden. Zij het niet deze maanden, dan later.

Onze kranten gaan vandaag zelfs zo ver dat ze de vluchtelingenstroom naar Europa, die aantoonbaar grotendeels uit andere landen dan Syrië komt, in de schoenen van Putin schuiven. Door de bombardementen op de terroristen zouden miljoenen Syriërs op de vlucht geslagen zijn. De werkelijkheid is dat veel Syriërs nu weer naar huis terug keren omdat grote stukken land die eerder door IS gecontroleerd werden ( lees de betaalde terroristen van de westerse elite ) dankzij de precisie bombardementen van de Russen in samenwerking met het Syrische leger, Hezbollah en Iran, bevrijd zijn en weer bewoonbaar. Maar als er ergens iets mis is dan moet Putin wel de schuldige zijn. De media laten de precisie bombardementen van de Russen zien, waarbij vrijwel geen slachtoffers vielen, openlijk via de grootste kanalen en beweren dan glashard dat de coalitie deze bombardementen uitvoerden. Het moet niet gekker worden!

De EU financiert de Turkse genocide van Koerden

Merkel, Rutte en de vele andere zogenaamde Europese leiders werken actief mee aan de genocide van de Turkse president Erdogan op de Koerden. Hoe kan een organisatie als de EU miljarden euro’s betalen aan een land dat bewezen genocide pleegt tegen een minderheidsgroepering? Maakt dat de EU niet medeplichtig aan de brute moord op honderden Koerdische vrouwen, kinderen en andere burgers?

De ploeg van RT, voorheen Russia Today, is naar het dorp Cizre afgereisd om verslag te doen van wat de Turkse overheid, een actie tegen terroristen noemt. Wat er zich werkelijk heeft afgespeeld is te gruwelijk voor woorden. Voor de Turkse president Erdogan zijn alle Koerden terroristen. Niet omdat ze aanslagen plegen maar omdat ze Koerd zijn en graag een gebied zouden hebben waarin zij in vrede met elkaar kunnen leven.

Afgelopen jaar begon de Turkse overheid met het bombarderen van dorpen in het Zuid Oosten van Turkije waar ook het dorp Cizre ligt. Vrouwen en kinderen en andere gewone burgers zochten bescherming tegen de bombardementen in kelders en vonden deze. In sommige kelders bevonden zich tientallen mensen in andere kelders soms honderden. Toen deze mensen gevonden werden kregen ze de Islamitische Staat behandeling van de troepen van Erdogan. Zwangere vrouwen, kinderen, oudere mensen, allemaal werden ze als beesten afgeknald en hun schuilplaatsen in brand gezet waardoor honderden mensen, inclusief vrouwen en kinderen levend verbrandden. Een andere schuilplaats die gevonden werd liet tientallen onthoofde mensen zien, ook weer vrouwen en kinderen en voornamelijk oudere mensen. Dit is geen anti terrorisme operatie, dit is pure genocide mede mogelijk gemaakt met ONS BELASTINGGELD, door Merkel en consorten op slinkse wijze doorgesluisd naar Turkije om zogenaamd het vluchtelingen drama te stoppen.

Het vluchtelingendrama is niet iets wat uit zichzelf ontstaan is. Het heeft niets te maken met de acties van het Syrische leger en Rusland, het heeft alles te maken met de criminele acties van de Turkse overheid onder aanvoering van Erdogan die op verzoek van de VS elite duizenden mensen systematisch opgehouden hebben om deze mensen op afroep in veel te grote groepen richting Europa te sturen. In plaats van een rechtszaak te starten tegen deze vorm van vluchtelingenmisbruik krijgt Erdogan een beloning van maar liefst 6,6 miljard euro.

Het is niet voor niets dat het de Turkse luchtmacht was die opzettelijk en volledig buiten proportioneel reageerde op de nabijheid van een Russische straaljager die in gevecht was met terroristen aan de grens met Turkije en Syrië. Het was een vooropgezette provocatie met medeweten en aangestuurd door de VS en andere oorlogsfanaten zoals Israël en de EU.

Probeer je nu weer eens voor te stellen dat dit in Nederland zou gebeuren. Dat Rutte Zuid Limburg laat bombarderen, mensen in schuilkelders laat verbranden en onthoofden, omdat ze het niet eens zijn met het beleid van Rutte. Kijk eens naar de ongelooflijke vernietiging van dit dorp en probeer dan eens met droge ogen te beweren dat dit een overheidsactie was tegen terroristen. Waarom is dan dat hele dorp plat gegooid? Probeer dit eens in een westers land voor de geest te halen. Hoe zouden wij dit hier noemen?

Ik weet niet hoe het met jullie zit. Ik begin langzaam maar zeker niet alleen heel erg boos te worden op alle overheden die dit oogluikend toelaten en slechts een vermanend vingertje opsteken en vind dat wanneer wij dit langer toelaten en niets ondernemen, wij net zo schuldig zijn als de mensen die deze gruwelijke daden op hun geweten hebben.

Nog geen week later is er weer een aanslag geweest in Turkije waarbij tientallen mensen om het leven kwamen. Alsof het op afroep gebeurt want dit is voor Erdogan koren op de molen. Hij heeft les gehad wellicht van Netanyahu want, het recht onszelf te verdedigen, klinkt als uit de mond van deze dictator. Deze aanslag zal gebruikt worden om nog meer beperkende maatregelen tegen het volk te nemen en de gruwelijke aanslagen op de Koerden te rechtvaardigen.

De Amerikaanse presidentsverkiezingen

In de VS zijn de voorverkiezingen in volle gang. Velen dichten Donald Trump een belangrijke rol toe voor de toekomst van de VS maar Trump is billemaatje met de meest rijke elitisten van dat land. Dat schijnen de meeste mensen te vergeten. Ik denk persoonlijk dat Trump en consorten een rol spelen om uiteindelijk Clinton in het presidentszadel te hijsen. De enige echte tegenkandidaat komt uit het democratische kamp in de vorm van Bernie Sanders. Terecht wijzen onze lezers ons op zaken zoals de klimaat agenda van Bernie Sanders die aansluit op agenda 21. Soros helpt hier en daar een handje mee.

Of Bernie Sanders op de hoogte is van de werkelijke implicaties van deze agenda is voor mij nu nog een vraag. Ik heb de geschiedenis van deze man bekeken en vind dat hij goed werk verricht heeft. Of hij werkelijk de man is die de stop uit de geldmachine van de elite kan trekken, oorlogen kan stoppen, echte beleidsverandering in de VS teweeg kan brengen, is nog maar de vraag maar vooralsnog denk ik dat Sanders de beste kandidaat is. En ja, het blijft een krom systeem maar het systeem wordt gebruikt en het enige wat dan geldt, is dat de man die het beste voor heeft met de gehele mensheid wint.

 

Chemtrail griep

De afgelopen weken staat het internet ook bol van de artikelen over de zogenaamde chemtrail griep. Dat er heel veel mensen zwak ziek en misselijk zijn is een feit. Dat griepsymptomen steeds langer aanhouden is ook een feit. Ik heb zelf de afgelopen jaren al twee keer zo’n griep gehad en kan jullie vertellen dat die zeer hardnekkig is. Of de griep daadwerkelijk met chemtrails gespoten wordt durf ik te betwijfelen. Ik denk dat het meer een kwestie is van langdurige blootstelling aan de zware metalen die in chemtrails zitten in combinatie met een verzwakt immuunsysteem door stress. Bij stress is het algemeen bekend dat je cortisol aanmaakt en deze cortisole zijn niet bevorderend voor je algemene gesteldheid. Dat heet, als je er te lang te veel van aan maakt!

Cortisol te hoog

In de moderne tijd is cortisol echter meer en meer een probleem geworden. De samenleving is meer en meer stressvol geworden. Mensen leggen elkaar heel veel druk op. Gevolg kan zijn dat je cortisolniveau continu hoog is. Hierdoor krijg je te maken met negatieve gevolgen die zich pas na midden-lange termijn aandienen:

  • Slaap problemen; lichaam staat altijd paraat en komt moeilijk tot rust
  • Hoge bloeddruk
  • Beschadiging delen van de hersenen met geheugenproblemen, concentratieproblemen en depressie als mogelijk gevolg
  • Onderdrukking van immuunsysteem kan leiden tot klachten en ziekten allerlei andere symptomen
  • Uitputting
  • Afbraak spieren
  • Overgewicht
  • Hart en vaakziekten
  • Suikerziekte
  • Veroudering
  • Darmklachten

Samenvattend zorgt cortisol ervoor dat je volledig uit balans raakt. De gunstige effecten van cortisol als stresshormoon op korte termijn zijn op lange termijn allemaal schadelijk. De schadelijke gevolgen zorgen ook nog eens voor een vicieuze cirkel. Door het slaapgebrek, eventuele ziekten en anders klachten kun je steeds moeilijker aan je verplichtingen voldoen wat leidt tot meer stress en mogelijk een burnout. De stress zorgt weer voor een hoger cortisolniveau met alle gevolgen van dien.

Teveel aan cortisol is bovendien ook heel erg slecht voor je geslachtsdrift en zorgt er voor dat mensen elkaar niet meer zien staan, geen genegenheid meer naar elkaar tonen. Het begin van het einde voor elke relatie en vaak ook voor het hele gezin.

Wapen je daarom tegen deze voortdurende te hoge cortisol niveaus en zorg ervoor dat je lichaam ziektes aan kan. Dat zou je bijvoorbeeld kunnen doen door je lichaam basisch te houden. ( natriumbicarbonaat ). Woon je aan de grens met Duitsland, loop dan eens bij de DM binnen en koop een hele doos natrium bicarbonaat, 6 zakjes van elk 50 gram, onder de naam Kaiser Natron. Voed dit toe aan je drinkwater, het liefst in glazen flessen. Een beetje natrium bicarbonaat zorgt ervoor dat je lichaam niet verzuurt waardoor schimmels, kankers en andere ziekten vrijwel geen grip op je lichaam kunnen krijgen. Een snufje in een fles water is al voldoende. Je mag het eigenlijk niet proeven, dan heb je precies de juiste dosering. Meditatie is ook een belangrijk hulpmiddel. Dat zorgt voor de nodige rust en laat je vervelende zaken een plek geven. Vergeet vooral niet te blijven lachen want lachen is misschien wel de makkelijkste manier om je lichaam te versterken. Als laatste is het mijden van supermarktvoedsel, fabrieksvoeding dus, een heel belangrijk gegeven. Je bent wat je eet en dat klopt als een zwerende vinger. Haal je groenten zo vers mogelijk, het liefst bij een groenteboer. Haal je vlees bij een slager en zorg ervoor dat je weet waar je vlees vandaan komt. Vraag of hij kruiden gebruikt waar E 621 in zit en leg hem uit dat je die niet wilt eten. Een beetje slager wil daar best rekening mee houden als hij daarmee een nieuwe klant kan krijgen. Brood haal je dus bij een bakker. Varieer met brood, eet ook eens een speltbrood of een roggebrood. Een bak yoghurt met vruchten is ook een goed ontbijt. Houd cola en andere frisdranken ( want zo fris zijn ze niet als je weet wat ze met je doen ) uit je lijf. Drink water of iets anders met minder of geen suiker. Met andere woorden, eet geen troep. En wil je dit niet van mij aannemen, misschien wel van Vladimir Putin?

Oh ja, als laatste een belangrijke tip van mij. Mocht je in het bezit zijn van een zonnehemel of bank, gebruik die af en toe in de donkere wintermaanden. Het houdt je vitamine D niveau beter op peil!

 

Reacties   

# anna 27-12-2016 15:04
Ik wil bedanken rick Simpson voor mij gegeven cannabis olie aan mijn moeder kanker te genezen. Ik ben blij vandaag mijn moeder is nog in leven en gelukkig. als je cannabis olie moet vandaag uw kanker te genezen. voorkomen online oplichters en orde voor legit cannabis olie aan kanker te genezen via e-mail:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# speer 12-09-2016 08:57
Ik werd gediagnostiseerd van kanker die kritisch zijn in mijn geval was. Het was alsof mijn wereld tot een einde was gekomen ertoe leiden dat de

dokter vertelde me dat het alleen was bij de gratie van de Almachtige dat ik nog leefde. Ik kreeg enkele weken te leven, maar de

pijnen Ik ging door maakte elke dag het gevoel dat de laatste dag en ik was zo bang om deze aarde te verlaten. Het was toen ik

bezocht mijn tante in Californië ze vertelde me over Rick Simpson cannabis olie, vertelde ze me dat ze hoorde moeder van haar vriendin

erover te praten, dan kocht ik de olie en ik heb dat naar aanleiding van de dosering die ik kreeg de afgelopen twee

maanden en er moet zijn verbetering van mijn gezondheid, ik voel me niet meer pijn en ik wakker nieuw leven ingeblazen, bekrachtigd. Als

je gaat door dit probleem, doen contact opnemen met zijn E-mail:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Sancho 12-09-2016 08:54
Hallo mijn naam is Sancho Griekenland Pedro basis in de Verenigde State van Amerika, werd mijn vrouw lijdt aan borstkanker

en de dokter vertelde me dat er niets dat hij kon doen om mijn geliefde vrouw te redden was. Toen vertelde een vriend me

over de Rick Simpson hennepolie dat kanker kan genezen, ik vertelde hem dat mijn vrouw borstkanker was in de laatste fase

dat ik denk niet dat de hennepolie zou genezen en hij overtuigde me om het te proberen, voor de liefde van mijn vrouw, ik besloot op te geven

het eens te proberen. Ik deed wat onderzoek en vond ik een arts die me hielp met de cannabis olie aan de borst van mijn vrouw te genezen

kanker en hij mij verzekerd dat na 4 maanden de kanker zou niet meer zijn, hier is de e-mail contact opnemen met:

Ik kocht het en ze gebruikten het, het werkte precies zoals de arts voorgeschreven het. Dankzij

dokter Thomas voor het wegnemen van verdriet in mijn leven. kun je alle voorstellen, dat mijn vrouw hebben een 6 jaar oude dochter en

een 3 jaar oude zoon, wat zou ik gedaan hebben. God zal zegenen Dr. RICK Simpson voor mij te helpen met cannabis olie en

voor zijn steun en zorg. contact: wat kan ik tot mijn heer zeggen, alles wat ik te zeggen heb is

GOD ZIJ DANK.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 23-03-2016 15:05
De dag dat dit geweld zich in Nederland voordoet, is dan ook de dag om Mark Rutte persoonlijk verantwoordelijk te houden. Ervoor kiezen te bombarderen, wetende dat precies dat aanleiding geeft tot aanslagen .
Erger nog: de achtergrond van het ontstaan van IS is de door het Westen gecreëerde chaos in Irak.

Waarom aanslagen geen aanval op onze waarden zijn (en politici ons dat wel willen doen geloven)
decorrespondent.nl/.../292936944465-d90da540
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 23-03-2016 14:26
Brussel

Ritual is used to draw in the attention of an observer or victim, who is led to believe in one thing or another that supports the Dark Occultists plans.

The belief is ultimately a deception and the ritual is a ceremonial tool to make the false version of reality seem more acceptable.

Dark occultist's initiate the masses into a state of consciousness so that they willingly participate in realizing the nefarious goals of the Cabal.

Any harm, trauma or chaos created in a ritual is for the primary purpose of manipulating the mind into accepting a false version of reality, a deception or fraud.

By accepting a deception at its face value, an individual becomes an initiate of darkness and an agent of the Cabal.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 23-03-2016 14:03
'You can't wake a person who is pretending to be asleep.' - Navajo Indians
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 23-03-2016 13:08
If you don’t get the picture by now
you re time
is up.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 22-03-2016 21:28
"Gevestigde orde draait volledig door!"
Is de titel van dit topic.
Erg respectvol voor de schrijver er van om zich zo te laten gaan in
basisemoties terwijl onze wereld in de fik staat.

Please,
Stay Human,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 23-03-2016 19:56
Jos,

Wat bedoel je. Ik ben een mens en barst van de emoties, die wil ik dan ook graag laten zien. Ik hoef niet als een robot verslag te doen van geweld en verdriet, ik vind dat ik best mag laten zien dat het mij tot in het diepst van mijn ziel raakt! Dat maakt mij mens!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 23-03-2016 20:33
Dag Nexus,

was in het geheel niet aan jouw adres gericht, sorry voor het ontstane misverstand.

Groet,
Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-03-2016 15:37
:P
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 23-03-2016 20:28
De basisemotie in de reactie van de lezers.. :-*
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 23-03-2016 01:26
ook dat is maar een individuele mening,het was toch al stil,wat lig je er dan in te wroeten met je mening.

als Nexus ergens niet van gediend is dan meld hij zich wel,hem kennende.

laat het rusten human Jos.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 23:52
Nee hoor!
Een mooi voorbeeld van hoe het kan gaan.
Het zijn de egootjes die spreken. Heeft niets met geloof of wat dan ook te maken.
Je zag het voor je ogen gebeuren. Een fikkie is zo gestookt,
:D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 23-03-2016 15:16
Nee ik geloof ook niet dat dit direct met de Islam heeft te maken, maar het wordt zeker gebruikt en misbruikt, net als alle andere religies !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 21:04
Wat is een intellectueel?

Iemand met meer verstand dan hersencellen. :lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 23-03-2016 15:23
Wetenschappelijk opgeleid, met een hoog I.Q. en meer verstand dan hersencellen, heeft plaats moeten maken, voor hard disc !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 27-03-2016 01:32
Tja, het kan verkeren hè?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 22-03-2016 14:38
Even oppassen met beweringen en goedkope meningen, het vergoeilijken van deze moordenaars is al weer begonnen, nog voor dat hun slachtoffers zijn begraven.
We weten wat de oorzaak is van al deze ontspoorde mensen, maar geeft ze dat het recht zich aan onze onschuldige medeburgers te vergrijpen.
Trouwens ik zie hier waar ik woon bij een bepaalde groep iets vreemds groeien wat er vroeger niet was, iets afstandelijks, heel geprononseerd op die andere niet Moslim, beetje beangstigend, veel kleine misdaad tegen sommige gericht, Joden, Homo alleen levende vrouwen, soort verkeerde moraal politie !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 22-03-2016 14:59
Jenne het ziet er naar uit dat jou bril slechts bepaalde kleuren lijkt waar te nemen, geloof niets, onderzoek alles en dat met open vizier. Het kan alle kanten uit omdat de geschiedenis er op wijst , sentiment is hierin geen raadgever eerder een blinde vlek welke goed zicht kan belemmeren , daar hoopt men nl. op.
Vergoelijken in deze neigt naar drogredenatie....
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 22-03-2016 18:05
Ik ga even van de daders uit, en de slachtoffers, daar gaat het hier om, de rest vormt het kader waar binnen dit drama zich afspeelt, dit zijn twee hele verschillende onderwerpen !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 22-03-2016 19:54
Beste Jenne dat is een vorm van escapisme, je tracht het toch de emotie in te trekken richting daders dat terwijl je zelf aangeeft niet zo snel meningen te vormen. Het zijn geen twee verschillende onderwerpen jij reageert op mijn aandraging. Of heb jij ook enig belang om ook die agenda te pushen van angst en emotie? Zij maken de slachtoffers (collateral damage) Het moge wel duidelijk zijn wie er belang bij hebben om chaos te veroorzaken, ordo ab chao
Wie er de slachtoffers zijn is al duidelijk er komen weer nieuwe maatregelen waarmee ze de allerdaagse vrijheden inperken nu ook in Belgie of verder in europa in de naam van veiligheid. Problem, reaction , solution een duidelijkere handtekening op datum 3 -22 is er niet mogelijk even denken is dat niet skull&bones toevallig??
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 22-03-2016 22:58
Ach Treowd, Europa is verloren, dit werd er geroepen toen de Turken de poorten uit reden van het verslagen Byzantynse constantinopel richting Bulgarije, werd Europa ingenomen want net buiten die poort lag en ligt het kleine stukje grond met de naam Europa!
Ik denk dat Europa weer opnieuw verloren is, het was te mooi om waar te zijn, en wat ik van vind doet niet terzake, en wat de rede is wat doet het er toe, het is een geschiedkundig feit, het zal in verval geraken, en worden tot een continent als Africa maar dan met blanke slaven !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 23-03-2016 09:03
Jenne europa is niet verloren het idee europa is verloren omdat de mensheid in haar volle glorie aan het ontwaken is, het kwaad zal gaan buigen voor de kracht van waarheid. Waarheid wordt gedragen door medemenselijke Liefde komend uit de BRON van allesomvattende LIEFDE dat is vele malen krachtiger dan hebzucht en zucht naar macht gedragen door demonische valse krachten. Dat mist ware KRACHT welke in LIEFDE wel aanwezig is.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 23-03-2016 10:12
Transitie,

Stay Human,
Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 22-03-2016 14:28
Belangrijk artikel i.v.m. de aanslagen Brussel :
www.realhumans.nl/.../

(achtergrond nieuws) www.realhumans.nl/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 22-03-2016 00:59
ja? krijgsheer,voel je je bedreigd :D
en wat laat je niet voorbij gaan?
verkapte dreigementen?

denk je nu echt dat als ik wil vechten dat ik dat via een verkapt dreigement doe?

hear hear onze ninja observeerd en analiseerd.
ik ben onder de indruk van je.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 11:59
Ach kerel,
ga een ander moe maken.
Tjuus
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 20-03-2016 21:59
Nexus, gisteren in bed toch weer in een oud boekje gelezen, hoe men in de Egypthise/Lybische sahara, afgelegen Oasis heeft bezocht en daar miniatuur stone henges heeft gevonden van veel oudere data dan Stone henge, maar naar alle waarschijnlijkheid door de zwarte oerbewoners van dit gebied en andere grote stukken van Lybië, waar door het niet onmiddelijk is gepresenteerd als een bijzondere vondst, later ook door Astronomen bevestigd volkomen op de sterren ingesteld, dus kende men toen al de cosmos .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 20-03-2016 18:40
Wat is het fijn, om toeschouwer te zijn.
En na de voorstelling, het theater weer te verlaten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 20-03-2016 23:41
Geeeeeeeeeeuw :zzz

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 21-03-2016 13:02
Hej Erdogan!
Euh, ik bedoel Vladolf.
Ruikt ie een beetje?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 21-03-2016 23:57
vladolf :P grappige woordspeling,

ruikt ie n beetje?.....tja de grap had je al eens gemaakt,maar het zal wel 1 van je hoogtepunten zijn.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:05
Een zachte knuffel.
Zachtjes knuffelen werkt beter dan een harde klap.
Als je goed luistert, hoor je steeds meer.
Ja, goed luisteren is slimmer.

Zo kun je alles leren door stil te zijn.
Het is geweldig als je dit lukt.

www.tekensvanleven.nl/ktao43.htm
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 22-03-2016 00:20
zoals op de site al staat aangeven werkt deze tekst goed voor kinderen.
ieder zijn eigen pad natuurlijk.

ik thaibox al een tijdje en daar werkt precies het tegenover gestelde.
trouwens als je heeeel goed kijkt zie je ook veuuul meer en ik weet het niet heeeel zeker maar volgens vladi gaat die vlieger ook op met je neus en je mond en zelfs met voelen.

is het niet praaaachtig allemaal.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:44
Da's toch geen verkapt dreigement he?
Want dat laat ik niet voorbij gaan, Vlad...!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:40
Ik oefen al 42 jaar krijgskunsten, waaronder en zo'n 27 jaar Wu tai chi chuan. Kom mij niet aan met je "wijsheden". Maar jij je zin.

Waarom spreek je mij nog steeds via een ander aan? Of in derde persoon?
Bang?

Maar weet je wat?
Jij je zin.
Je ziet of hoort mij hier niet meer terug.
\k heb geen zin in eindeloos geouwehoer.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 22-03-2016 01:06
vladi en ik hebben last van mps.
eindeloos geouwehoer?
vaar ik in jouw straatje is het ook weer niet goed :-*

ben jij nou een meester in emoties?

run forest run.
of je verteld gewoon een goed verhaal,mop of plaats een goeie link.
daar hoef je geen krijgsheer voor te zijn.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Tichard 22-03-2016 01:52
ben jij nou een meester in emoties?

Ik laat mij door jou de pis niet lauw maken.
Maar ik snap nog steeds niet wat mij in jouw harnas heeft doen jagen.
Veel geschreeuw, weinig wol.
Niets onderbouwd.
Blah!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 21-03-2016 16:57
Een vergelijking van Erdoğan en Vladi !
Hoogtepunt van meervouwdige inteligentie ..
Wooww
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 21-03-2016 18:07
Nou nou beoordelings fout, boven de wenkbrouwen van Erdogan, vind je hooguit een paardendrol, en dan moet het nog een kleintje zijn want deze heer marktkoopman van beroep mist schedel inhoud.
Vladi is in vergelijk een echte geziene intellectueel, met een vlijmscherp verstand, dus pas op he is going to rip you !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 21-03-2016 23:51
nee nee Jenne,Richi the clown rips himself.
lees zijn reacties maar. :D

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:20
Verstand :D
Fff, kom dan.Prrrt. :-x
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:13
Vladi,
Je komt met domme one-liners om mij de mond te snoeren.
Je hebt je zin. Laatste comment op het www. Want ik heb het zat.
Ben je blij? Vladolf? Krijg je een stijve wanneer je mensen de mond snoert die jou niet bevallen?
Wat heb ik jou, of anderen hier op deze stek mis gedaan?
Ik snap het niet.
Ben misschien gewoon een domme boer met verstand.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 22-03-2016 01:14
anderen?

ik zal niet meer op je reageren,feel free om te reageren.

fight for freedom
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 21-03-2016 23:37
Ik weet niet wat het is..., wat "Grote Intellectuelen" , WoW! , in de vorm van Grote Gemene Delers en Vladi's als parasieten op de comments van een ongeschoolde ex criminele vanallesenwatmarktkoopman die nu met zwaar pensioen is doen storten.
Snap jij het?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 21-03-2016 20:20
@Jenne,
Ik heb niets tegen Vladi. Maar ik vind het flauw en ook een beetje opvallend dat hij mij er telkens weer uitpikt en van nietszeggend repliek bedient. Als mijn uitspraken hem niet aanstaan dan kan hij ook kiezen om ze niet te lezen of te negeren. Het is ook mijn vrijheid om op zaken te reageren op mijn manier. Ook al bevalt het sommigen misschien niet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 21-03-2016 18:05
Vlad probeert mij al een tijdje de mond te snoeren, dus de vergelijking gaat wel op.
En waar heb jij Nederlands geleerd?
Wow!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 22-03-2016 00:05
haha jou de mond snoeren??
je hebt nooit iets zinnigs geschreven,wat valt er dan te snoeren.

de eskimo's hadden voor mensen zoals jij 'a special journey'
7 go 6 return haha.

maar oke man ik wacht op een goed verhaal of een link van je en dan zal ik proberen jouw mond te snoeren.
Je kunt vast meer dan scheetjes laten na beeldspraak te schrijven waar asscher trots op zou zijn.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 22-03-2016 00:48
Wat heb je tegen mij?!!!
Oke, ik begrijp dat je wakker bent, eh..., maar dan moet je mij toch eens vertellen wat jij dan snuift.
Kanker op met je shit. Ben hier voorgoed weg.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 21-03-2016 19:20
Autocorrectie van SMART phone?
Schreef scheel van de indruk..?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Richard 21-03-2016 20:22
Ah! Dan hoef je geen Nederlands te kunnen schrijven hè?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 19-03-2016 19:37
Jenne,
Het gaat over veel meer dan de gasleiding. Het gaat over artefacten, geheime kennis, etcetera. De gasleiding is maar 1 reden en zeker niet de belangrijkste!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 19-03-2016 23:03
precies.

en Jenne,rustig aan beste,ik lees dat je emoties je parten zijn aan het spelen.

koop je een zakje ganja en relax to the max.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 19-03-2016 21:08
Beste Nexus, dat moet je dan nodig is eens uitleggen !

Welke Artefacten en welke geheime kennis, als je over kennis beschikt hier over, hoe summier ook, ben je min of meer verplicht ons dit mede te delen, mijn beste Nexus, groeten Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 20-03-2016 11:18
Beste Jenne,

Lees deze artikelen nog eens. Hier staat al veel in en in de Ontmaskering staat ook nog een hoop.
bovendien.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 20-03-2016 21:52
Nexus, ja zijn eigenlijk stuk voor stuk mooie artikelen, maar ken ze al langere tijd, zit zelf ook niet stil, maar om echte goeie nieuwe oude gegevens te vinden wordt steeds moeilijker, ook om dat ik ouder wordt, en de echte kracht hier voor begin te missen, en veel van mijn vrienden met hun onuitputtelijke bronnen, niet meer bij ons zijn, maar hou mij aanbevolen voor iets nieuws, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 18-03-2016 16:52
Wat de Armeniers is overkomen, gaat nu de Syriers overkomen, God allemachtig ik ben buiten mezelf van kwaad heid, wat een schande van de mensheid, en die pestlijders van Turken kruipen ze in hun viese reet, ik ga me beraden wat te doen !!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Onlyyou 18-03-2016 13:27
Heb laatst iemand nabicarbonaat aangeraden, daar hij een middel moest nemen, dat nog erger is dan de kwaal?
Hij plast inmiddels weer helder!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 18-03-2016 22:18
nabicarbonaat?
wat is dat?

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 18-03-2016 22:23
ge bedoelt zeker en vast natrium bicarbonaat?

met een biologische citroen en 250ml gefilterd water.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 18-03-2016 10:50
En het hele verhaal gaat niet om mensen, maar om een gas pijplijn, die de USA-CIA willen, om Rusland zijn afzet te ontnemen, en heel Europa holt achter de USA-CIA zionisten aan, een eigen wil is niet meer aanwezig, de EU is corrupt en duidelijk in wat er gebeurt mede verantwoordelijk, onbegrijpelijk maar waar, mutti Merkel hoort in de gevangenis, Mutti ie een gewone crimineel !!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 18-03-2016 11:56
wat mij ook opvalt is dat gedrocht merkel en zoveel anderen letterlijk gedrochten zijn.

wat is eigenlijk met die twee strepen in merkels gezicht die van haar mondhoeken tot aan haar kin(kont) lopen?

het is net een buikspreekpop.

wat een inteelt allemaal.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 18-03-2016 12:21
En dan elke dag een andere kleur Feldwebel jasje, je vraagt je af bij dat mens wat haar programma nu precies is, ze is oud omgeturnde oost Duitse, spreekt Russies, vreemd dat ze zich zo prostitueerd voor de USA zionisten!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 18-03-2016 20:35
:D en geloof maar Jenne dat het programma wat haar beheert van de sociopatische en pedo orgie achtige is,krankheit im kopf.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 17-03-2016 18:30
Ik had laatst een piloot op bezoek die veel internationale vluchten deed, en ik vroeg hem omtrent chemtrails, hij wist nergens van.
Ook vroeg ik hem of hij wel eens gekke dingen zag tijdens zijn reizen.
In 35 jaar had hij nog nooit wat gezien.
Terwijl hij antwoorde, keek hij mij niet recht meer aan....
Iemand anders vertlede mij dat het vooral de low bugget maatschappijen zijn die sproeien.
Vandaar dat die tickets dus niets kosten, de poen komt van een andere kant.

Het is in en in triest dat er zo met onze levens wordt omgesprongen.
Het is nog triester dat wij dit zelf allemaal laten gebeuren.
Wellicht voor een groot deel door onwetendheid, een deel vanuit ongeïnteresseerdheid en een deel vanuit angst.
Maar toch, we doen er niets tegen.

Ik herinner me nog een gast die 's nachts over het hek van een vliegbasis klom om met een hakbijl straaljagers te mollen.
Ben z'n naam even kwijt.
In mijn ogen was hij een held, in de media werd hij weggezet als een psychisch gestoorde.
Ik vind fabrikanten en bestuurders van dergelijk vlieg-tuig juist de gestoorden.
Alles is andersom in deze realiteit.
180° omgedraaid, vandaar dat het allemaal zo onbegrijpelijk is.
En dat is met opzet zo gedaan.
En we zijn er allemaal ingestonken.
Of verdwaald in de New Age, what's in a name?
De Nieuwe Tijd, Die Neue Urtnung, New World Order.
We hoeven niet langer nog bang te zijn dat die er aankomt, we zitten er namelijk al middenin.

Het zit 'm niet alleen in de chemtrails.
Het zit ook in ons voedsel, drinkwater, kleding,medicijnen, anti-depressiva's, etc.
Ik teel hier al 21 jaar zonder gif, nog nooit wat gebruikt, in een Frans dorp met 100 inwoners.
Gros van de buren gebruiken Round Up, is biologisch afbreekbaar, hadden ze op de télé gezien, dius is het waar.
Rond het dorp liggen mega akkers, wat ooit het zo mooie Franse land was, van de tijden van Edith Piaff, Don Camillo, Vincent van Gogh, etc. met koeien, varkens, hagen, boomgaarden etc.
Die akkers worden met glyfosaten besproeid, volgens de gratis bijgeleverde kalender van de producent, Mon Santo.....
De oogsten gaan naar de bio-brandstof industrie, tis bio, dus OK (sic)
En thans sterft iedereen op het Franse niet zo platte land aan de kanker.
Misschien had ik beter in de stad kunnen blijven.......

Er vind thans een genocide plaats, op zowel de geest als op het lichaam van jou en mij.
En wij doen er geen flikker aan, de woorden die ik hier nu opschrijf, gaan daar ook niets aan veranderen.
Buiten dat ben ik een biologische boer naar de authentieke waarden van Moeder Natuur.
Ik heb daar geen labels voor nodig zoals AB, Demeter etc.
Ik geef mij Zelf namelijk die labels, door garant te staan dat alles wat hier groeit, leeft en sterft, dat doet in directe verbinding met de Natuur, volgens de wetten van de natuur.
Daar heb je als mens geen tirannen voor nodig die jou gaan vertellen hoe het hoort.
De resultaten daarvan zijn namelijk goed zichtbaar.
Wij balen er als stekkers van, maar doen er weinig tot niets aan.
Kees Koning was zijn naam, die uit Liefde voor Leven en Vrede oorlogsmachines te lijf ging.
Ik ga na dit bericht vier hanen slachten, voor de vrienden die zaterdag mee komen helpen slachten.
Hoort er ook bij, bij een autonoom en zelfstandig leven te leiden/lijden.
De dieren die je zelf hebt grootgebracht met alle Liefde zelf doden en slachten.
Valt me elke keer weer moeilijk.
Ik vind het nog moeilijker om in de winkel of een restaurant vlees te eten waarvan je niet weet via welke wegen het op je bord is gekomen.
Wel eens een abattoir bezocht?
Ben je meteen veganist.
Ja, wij worden allemaal vergiftigd, ik hoop dat Kees Koning veel nakomelingen heeft voortdgebracht........

Stay Human,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 18-03-2016 10:36
Heb net ongeveer iets van gelijke strekking op WTK geschreven, of het blijft staan weet ik niet, mijn schrijven wordt vaak als ouwe lullen praat weggezet.
Volgens mij zit het hele internet in het complot, om de mensen bij de echte wereld weg te houden, wat er nu weer plaats vindt met onze mede mensen, verregaande afspraken met een land wat nog steeds dagelijks genocide toepast op mensen, zo als jij en ik,
Lees op VT to day.com : Katherine Frisk ; the flat earth society etc. etc. gaat over het Islam geloof, waar gewoon niets van klopt, de Koran bestaat uit 1 voor Mohameds dood en 2 na Mohameds dood, of te wel Medina, prachtig duidelijk en begrijpelijk geschreven !!!
Groet Jenne .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 18-03-2016 11:50
TV, tele-visie, houdt de mens weg van zijn eigen visie, van zijn IK dus.
Internet gaat nog wat verder, het vermoord de inspiratie,creativiteit en intuitie.
De schade ontstaat vooral bij de kinderen die er van jongs af aan mee bezig zijn in lgio vormen.
Oudere mensen weten nog hoe het was zonder al die gadgets, de jeugd van vandaag de dag dat niet, ze kennen de wereld niet, hetzij virtueel.
Als de mens los geraakt van de natuur, verliest hij de band met zich Zelf.
Naar mijn idee en observaties is dat de grootste ellende waar de mensheid thans mee van doen heeft.
Men leeft in een georganiseerde parallelwereld, die feitelijk niet bestaat.

Stay Human,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 18-03-2016 16:30
Absoluut Jos, dat van die parallelwereld zeker !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 17-03-2016 20:48
in iig wakker.
je bent ongeduldig en terecht,maar zo werkt het niet.
ik ben hetzelfde,human an pissed off.

blijf min.51% positief en fff.

wat je goed moet begrijpen is dat de pedohufters gaan verliezen en dat komt door mensen zoals jij.

blijf schelden en schrijven tot de Heer je haalt.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 17-03-2016 19:20
Al het goede is vergelijkbaar met een zuiver water druppel Jos.
Geen enkel druppel/daad is beter of meer waard dan een ander. Zolang men geen hoop verliest zal het druppelen tot zeeën.
Alle grote bomen worden door kleine zaadjes gedragen.

Veel liefs
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 18-03-2016 10:55
Rumi, ga je landgenoten maar vertellen hoe het er voor staat, dat Turkije zich nog dagelijks met genocide bezig houdt !
En lees maar eens hoe de Koran is bewerkt door niet Moslims,
word je misschien veel duidelijk !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 18-03-2016 15:59
A! Jenne ☝
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 17-03-2016 20:50
inderdaad,laten we muren en straten volkalken met onze stem.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 17-03-2016 18:57
Ik heb Kees maar even opgezocht, We will be heroes, just for one day;

nl.wikipedia.org/wiki/Kees_Koning
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Calvin 17-03-2016 12:04
Even iets anders, maar ligt het aan mij, of zijn de chemstrails gestopt, dan wel enorm afgenomen. Het valt mij op dat van de laatste 7 dagen er zeker 5 enorm helder waren geen wolkje aan de lucht. Maar 1 dag heb ik de lange uitwaaierende vliegtuigstrepen gezien. Ik vind dit iets positiefs, net alsof er besloten is dit programma te verminderen dan wel af te bouwen. Gedwongen misschien......
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 17-03-2016 19:30
Het is inderdaad abnormaal helder blauw. Misschien krijgen we 'belangrijk' gast onder onze luchtruim..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 17-03-2016 16:21
reken maar dat als het bewolkt is dat er heftiger gesproeid word en dat is nauwelijks zichtbaar.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# KeZa 16-03-2016 19:54
Met zonnebank zijn gene problemen mee maar wel met vitamine D uit een pilletje of druppeltje want dat is niet zo goed als de hype beweert. Zelf volg ik oa. Dr. Mercola en daaruit is gebleken dat je voor vit. D in de winter beter 10-12 minuten onder de zonnebank kan gaan liggen en dan zou de Vit. D goed zitten voor in de winter en met die 10-12 minuten per week loop je geen kans op huidkanker. Vitamine D wordt in de huid gemaakt samen met cholesterol en dat omzeil je volledig door te supplementeren met D. Ook oppassen met Vitamine C want ascorbinezuur is geen C.! Dat is chemische troep. Je wil ook de echte natuurlijke hebben en dat komt dan uit de Acerola, amla, citroen en rozenbottels en blauwe bosbessen. Dus de natuurlijke varianten waar het ascorbinezuur vergezeld is met de oorspronkelijke bijkomende bioflavonoïden. Gewoon ascorbinezuur is niet aan te raden. Doe je onderzoek! Het boek supplementen onder de loep van Brian Clement is een echte aanrader hierbij want + 95% van de sups. is pure chemische troep. Zelfs Solgar is pure marketing en is pure troep!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 23:20
En de Hype, wie bedoeld U, er zijn hele goede betrouwbare op planten basis geproduseerde vitamine C producten voor handen,
zonnebanken zijn uit de bose, mensen vallen inslaap en verbranden levend, de Zon op zich is een bron van gevaar, door de veranderingen die er in de stratusfeer plaats vinden, ozon laag etc.en goede suplimenten zijn zeker op zijn plaats voor mensen die het mainstream voedsel pakket gebruiken, met veel troep er in om maar eens één van Uw woorden te gebruiken.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 16-03-2016 23:29
Veldsla is een goede bron van vitamine C.
Elke maand een rijtje zaaien vanaf augustus tot maart, behalve in januari.
Bij voorkeur op een bladdag, (maankalender Maria Thun
In de kas of buiten.

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 17-03-2016 10:30
Ja beste Jos, maar dit is voor de meesten onder ons niet weggelegt, alhoewel het kan ook in planten bakjes op het balcon
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 23:11
Heel goed om dit nog eens even duidelijk te onderstrepen, met alles waar geld mee wordt verdiend wordt geknoeid, maar er zijn ook hele betrouwbare producten, maar inderdaad goede betrouwbare voorlichting is a must, Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 16-03-2016 09:14
Chlorofyl is ook een grote beschermer. Minder zon = minder chlorofyl.
Dr. Gabriel Cousens schrijft in zijn boek Conscious Eating:

“Voeding met chlorofyl staat bekend om de beschermende eigenschappen tegen radioactieve straling. Alles wat groen is bevat chlorofyl. Van 1959 to t1961, vond men bij de U.S. Army Nutrition Branch in Chicago dat chorofyl rijke voeding de effecten van straling bij varkens met 50% verminderde. Chlorofylrijk: kool, groene bladgroenten, spirulina, chlorella, tarwegras, spruitjes.”

goedgezond.info/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 16-03-2016 08:46
Radioactief chemtrails.
DTPA is remedie tegen radioactief besmetting. EDTA vergelijkbaar. Deze twee zijn verwanten van onze tafel azijn. Ik mis nog wel informatie om ze direct te kunnen koppelen met tafelazijn. Maar, aangezien monsanto zich heeft 'ontfermt' over azijn zit er zeker wat in.

Ethyleendiaminetetra-azijnzuur - EDTA

'..en bijvoorbeeld in de geneeskunde voor het vangen en verwijderen van calcium en andere, meestal zware metalenzoals koper, lood, kwik en cadmium. Tevens kunnen metalloïden, zoals arseen, gecoördineerd worden. Het dient dus primair als ontgiftingsmiddel bij vergiftigingen door voormelde zware metalen.'

nl.m.wikipedia.org/.../...

Pentetinezuur (officieel: di-ethyleentriaminepenta-azijnzuur; afgekort: DTPA)

'Vanaf de jaren '60 van de 20e eeuw wordt DTPA gebruikt om inwendige besmetting met radioactief materiaal te bestrijden. Beschreven is de behandeling van besmetting met americium, plutonium, californium, curium en berkelium. Na complexvorming worden de radio-isotopen via de urine uitgescheiden.'

nl.m.wikipedia.org/wiki/Pentetinezuur

medischcontact.nl/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 15-03-2016 22:50
Prima allemaal, maar ik zou zeggen kom eens met wat nieuws, ja Jos we zijn uiteindelijk geen herkauwers maar denkende mensen, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 15-03-2016 23:32
Cher Jenne,
Wat voor jou ouwe herkauwende koek is, behoeft dat niet te zijn voor anderen, die wellicht jonger zijn dan jij.
Als je vind dat ik met iets nieuws dien te komen, bestaat er wellicht ook de mogelijkheid dat je zelf iets aandraagt.
Typisch is dan weer wel dat gezien de reacties van jouw hand juist een repeterende breuk vormen, en dat sinds jaren.
Dus wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Amicalement,
Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 10:49
Beste Jos,

Misschien nieuw voor jou, mijn vrouw is enorm op de hoogte van H.E. olieën, essentiele olieën, van bio planten afkomstig, niet te gebruiken zonder descundige begeleiding,
Ik kan je er één noemen wat volgens de ingeweiden de opvolger van de te pas en te onpas gebruikte Antibiotica, dit is Origanum compactum, zonder verdere bij werking, lees hier over en vraag hulp van degene die dit kennen.
Er zijn prachtige plantaardige producten om blaas ontsteking bij vrouwen vroeg tijdig opgemerkt te bestrijden.

Als onze kippen los lopen, zie ik ze altijd als de Origanum bloeid, hier van eten, ze zijn dan ook kern gezond, maar te veel ga je proeven in hun eitjes, je kunt ook af en toe een handje aan het vee voeren, zal ze goed doen ? denk ik !

Amicalement Jenne, we wachten op het mooie weer hier, om eens echt in de tuin te duiken !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 15-03-2016 19:15
75 toepassingen voor natrium bicarbonaat
www.ahealthylife.nl/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 15-03-2016 18:20
Fijn dat wij zo.n gezonde lezers hebben!

@Jos, vlees eten is niet verkeerd, zeker niet als je respect toont voor het dier dat je eet. Wij eten uitsluitend vlees dat zonder groeihormonen groot is geworden. De dieren hebben heel veel ruimte, massageborstels en een hele lieve boer als baas. Zonnen is alleen goed als je het met mate doet. De smeerseltjes zijn de boosdoeners. Verbranden in de zo'n of kunstmatig is natuurlijk taboe. Kurkuma kun je het beste tot je nemen in combinatie met vet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 15-03-2016 18:31
Hoi Nexus,

Ik doelde met name op vlees uit de bioindustrie. Wij eten alleen vlees van onze eigen boerderij, en met mate.
Het is niet alleen het voedsel wat van belang is om gezonde dieren en gezond vlees te verkrijgen, maar natuurlijk ook het leven wat het dier gehad heeft en de manier waarop het gedood wordt.
Dieren die in een abattoir geslacht worden staan stijf van de adrenaline. De stress die veroorzaakt wordt door de manier waarop ze geslacht worden krijg je er gratis bij.
De reden dat een boer geen groeihormonen meer mag toedienen is ontstaan doordat het tegenwoordig al in het monsantovoer zit....
En wat is zonnen met mate?
De één heeft een gevoeligere huid dat een ander.
Ik ben van mening dat het verkeren in het zonlicht juist goed is voor al wat leeft .
Zonnebanken geven niet hetzelfde lichtspectrum waardoor het schadelijk kan zijn.
Over smeersels wil ik het niet eens hebben.
Kurkuma is prima met de goede vetten, echter niet alle vetsoorten zijn goed voor een mens.

Groet,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 11:08
Ik heb mijn grootouders en Ooms en Tantes nooit iets speciaals zien eten, de gewone goeie Nederlandse kost, bijna allemaal heel oud geworden, behalve die gene die pech hadden, en vroeger werden weggeroepen, wel eigen groente tuin, en vlees sudder lappen onder het vet, verse vis, ja en een dagelijkse goeie roemer genever, en de dames likeurtjes of advocate, vroeg naar bed en vroeg op, velen stookten uitsluitent turf, o die heerlijke geur, op de WC paste je net tussen aan twee kanten opgetaste turf, in gemaakte potten met bonen op de tafels waar je moest slapen, op zolder in het rook hok hingen de hammen en worsten voor de winter, wat een heerlijke rust,
en allemaal hun eigen mosterd maken, volgens oud recept,
ja zo kan het ook Jos, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 16-03-2016 11:21
Hoi Jenne,

Wat je beschrijft heeft veel weg van het leven hier op onze boerderij in Fr.
Wij verbouwen bijna al ons eigen eten, groentes, vlees, fruit, medicinale en keukenkruiden etc.
Wij komen nauwelijks in winkels om eten te kopen, wetende dat het allemaal rotzooi is wat ze in de schappen hebben liggen.
Ik blijf liever op de boerderij om hier zorg voor te dragen, dan elders te werken en een ander rijk te laten worden.
En plus, pakken ze dan ook nog de helft van je verdiende pegels af om in Syrïe of elders bommen om mensen te gooien, niet bepaald de wereld die ik voor ogen heb, dus doe ik er maar niet aan mee.
Als je mer weinig tevreden kunt zijn, ben je een rijk mans.
Ben thans de tuinen aan het bemesten met gecomposteerde paardenmest van ca. 10 jaar oud.
Dat leg ik gewoon op de aarde, daar een laag houtsnippers overheen en de wormen werken het in de grond.
Zo bouw je een vruchtbare humuslaag op.
De groentes worden in de kassen voorgezaaid in een couche chaude, warme bak die gevuld is met verse paardenmest.
Dat gaat broeien als een tierelier en houdt de bak op 20-25°
Kost niets, alleen effe sjouwen met de kruiwagen.
Wij hebben voor 2 jaar eten in huis, deels gesteriliseerd in weckpotten van le Parfait,, (bien sûr).
Schulden hebben we niet, alles is betaald.
16 lammeren spelen in de weide, er zijn nog een paar ooien zwanger.
Ik verbouw mijn eigen eten sinds mijn 5e levensjaar, met de paplepel ingegoten.
Ik heb weinig last van al het gesodemieter in de wereld, heb dan ook geen liegbak, radio of krant.
Schijnt dat er elders oorlogen zijn, maar als ik naar buiten kijk, zie ik er niets van.
Het is trouwens altijd zo geweest, gelukkig nog steeds niet in de wereld waar ik direct in vertoef.
Count your blessings,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 12:15
Houwen zo Jos !!!, buiten kippen hebben wij geen vee, vinden dit te gebonden, voor paardemest ben ik een beetje bang, met het oog op Tetanus, maak compost met al het afval, wel groente en veel fruit ook wilde kersen, pruimen, en veel kruiden, we hebben nog 20 ha bij het oude huis, oude wijngaarden, ook veel land verkocht, maar goed we hebben 1,5 KM rivier oever, heel mooi en vol vogels etc., we wonen hier met onze hele familie, maar de kinderen zijn er niet vaak want die studeren in Toulouse, we zijn oud maar we houden ons nog met veel dingen bezig, maar goed ik wens je het beste Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jennej 16-03-2016 10:58
In plaats van je te plaatselijk en oppervlakkig te laten cremeren, beter een paar druppeltjes vitamine D bij de maaltijd gebruiken, en vis olie, de zon is te scherp en kan snel huidkanker veroorzaken ?!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 15-03-2016 18:52
Thanks! 8)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Boudine 15-03-2016 17:26
Natrium bicarbonaat is te koop bij iedere Jumbo! Het heet daar Baking Soda en het kost slechts een euro en nog wat voor een Amerikaanse pond.
Bij de Aldi heeft men biologische kokos-olie voor weinig geld.
Deze twee maken het volledige deel uit van mijn cosmetica.
Het kost echt geen fluit, maar het doet een hoop goed!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# KeZa 16-03-2016 19:57
De Aldi kan geen echte natuurlijk kokosolie hebben. De beste is nog altijd Amanprana. Als je zelf goed kunt praten dan kan je een pot van 1800ml hebben voor 35euro. Hier heb ik dit met mijn natuurwinkel kunnen regelen en dat is de echte maar onmogelijk dat Aldi die kwaliteit verkoopt. Onmogelijk!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nannie 15-03-2016 18:36
Dat is bij mij ook zo Boudine. Ook goed voor je handen. Sta je eten te koken en hebt te veel voor de pan dan gaat het in mijn haren en op mijn handen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 15-03-2016 18:36
Dag Boudine,

Wellicht goed te weten dat er tegenwoordig 2 soorten biologische landbouw zijn.
Die van het Hart en die van de industrie die de wetten van de Brusselse maffia volgen.
In de laatste wordt ook gespoten met chemische rotzooi, hetzij minder dan in de 'gangbare landbouw'.
Ik weet dit van een goede vriend van mij die onder een biologisch label fruit verbouw en verplicht is 14 x te spuiten met de zelfde rotzooi, anders mag hij zijn fruit niet op de markt brengen.
Wij leven in een krankzinnige wereld waarin alles 180° omgedraaid is.
De enige manier om zeker te zijn dat je gifloos eten eet, is door het zelf te verbouwen.
En laten we de chemtrails dan maar even buiten beschouwing laten, zucht.

Groet,
Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nannie 15-03-2016 18:59
@Jos.
Wij eten weinig vlees en dat komt van dieren uit onze streek. De dieren worden alleen maar homeopathisch behandeld. De groente komt van een betrouwbaar iemand die alles over Monsatan weet. Ik weet 100% zeker dat het veilig is. Niet iedereen is in de gelukkige omstandigheden dat je een eigen stukje grond hebt. Als je een beetje getraind bent kan je aan je eten voelen door gewoon op te tillen of er gif in zit of niet. Til maar eens een bio-kool en een gif-kool van hetzelfde gewicht op dan voel je dat de bio-kool veel lichter aanvoelt.

Groetjes, Nannie/Ezra
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nannie 15-03-2016 16:09
Dank Nexus voor dit goede artikel.
Hieronder een paar informatieve video's waarin Godon Duff en Jim Dean van veterans Today precies vertellen wat er zich momenteel afspeelt.

www.youtube.com/watch?v=ru2UQa3V1ZQ
www.youtube.com/watch?v=nyuj4oCqzIs
www.youtube.com/watch?v=WaPwhaMS7nk
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 15-03-2016 18:58
NANNIE,

Bedankt voor de aanvullingen.
Natuurlijk ook alle andere reacties! Top!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 15-03-2016 12:12
Natuur Azijn is ook een aanrader.

www.preventievegezondheidszorg.com/azijn.php

Groeten
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 15-03-2016 12:44
Klopt Rumi, maar dan vooral azijn van appelcider, van biologische teelt en ongefilterd.
Op internet vind je meer informatie,

Groet,
Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rumi 15-03-2016 13:11
Van wikipedia:

'Voor industrieel gebruik zijn er andere synthesemethodes:

Uit methanol en koolstofmonoxide wordt azijnzuur gemaakt met behulp van een katalysator (kobalt-, rhodium- of indiumverbindingen) bij circa 180 °C en onder hoge druk (30 tot 40 atmosfeer). Dit proces, het Monsanto-proces, is wereldwijd het meest gebruikt voor de productie van azijnzuur. De omzetting tot azijnzuur is zeer hoog (ca. 99%).'

Monsanto-proces??
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Jos 15-03-2016 08:14
Een belangrijkere tip zou juist zijn mensen niet te adviseren onder een zonnebank te gaan liggen i.v.m. het risico van huidkanker.
Beter gewoon goede vit.D supplementen nemen en vit.C
Zowat al het supermarkt voedsel komt uit fabrieken en bevat geen of nauwelijks vitaminen, mineralen en sporenelementen.
Vlees zit vol met preventief toegediende medicijnen, groeihormonen en anti-biotica's.
Dieren worden gevoed met genetsich gemanipuleerde granen.
Al dit zorgt dus niet voor een goed werkend immuunsysteem, het breekt het juist af en maakt ons vatbaarder voor de zware metalen die via chemtrails in ons systeem geraken.
Kurkuma, (geelwortel), natrium bi-carbonaat zijn goede ondersteunende middelen hier tegen.
Beter nog is een land als NL de rug toe te keren en terug naar een natuurlijk gebied te gaan waar minder of niet gesproeid wordt.
Je eigen eten gaan verbouwen en trachten met zo weinig mogelijk geld te leven.
De oude wereld is aan het verdwijnen, de elites helpen daar een behoorlijk handje aan mee.....

Stay Human,

Jos.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen