Het lijkt er sterk op dat de provocaties van de elite jegens wie dan ook niet de gewenste reacties teweeg brengen. Een doorn in het oog van de NWO die ogenschijnlijk alles op alles zetten om waar dan ook ter wereld hun gewenste derde wereld oorlog te kunnen starten.
Zijn het niet de dreigementen aan het adres van Iran, over het steunen van zogenaamde terroristische organisaties als Hezbollah, dan zijn het wel de dreigementen aan het adres van Noord Korea of de schermutselingen rondom de door China opgespoten eilanden en als dat niet werkt is er nog altijd het conflict rondom Donbass en Lugansk waar eventueel wat extra olie op het vuur gegooid kan worden. Ogenschijnlijk allemaal aparte gebieden met hun eigen geschiedenis en verhaal maar één belangrijke bindende factor ( in mijn ogen ), Rusland en Putin, die tot nu toe bij al deze conflicten en dreigende Wereldoorlog- gebieden, verstandig genoeg is geweest om de provocaties te weerstaan.
Ik vraag mij hardop af of China, Noord Korea en Iran, zonder inmenging van Putin zo lang rustig zouden zijn gebleven. Ik meen dat de cool die deze landen vandaag de dag tentoonspreiden m.b.t. de aantijgingen aan hun adres, dezelfde cool is die Putin al jaren heeft m.b.t. zaken die Rusland treffen.
Op verschillende websites lees ik dat de elite aan het eind van hun Latijn zijn en in blinde paniek alles proberen om hun doelen te bereiken. De valse vlag aanslagen volgen elkaar in zo’n hoog tempo op dat het haast niet meer bij te houden is. Er zijn zelfs nu ook echte aanslagen te betreuren maar die gebeuren natuurlijk op Russische grond. Om daar met acteurs te werken is te link en zal door de Russische geheime dienst meteen doorgeprikt worden. Ik ben het eens met de dames en heren van andere websites als zij stellen dat de elite in paniek is. Dat zijn ze al jaren want de beoogde doelen hadden zo’n 5 jaar geleden al behaald moeten zijn. Dat is ook de reden waarom de mainstream media een tandje bij geschakeld hebben. Ze vertellen de ene na de andere leugen en dan ook nog eens zo opzichtig dat de weinige lezers die ze nog hebben met nog grotere aantallen afvallen. Daar tegenover staat dat er op het net steeds meer alternatieve websites ontstaan van mensen die ook door hebben wat er werkelijk aan de hand is. De beweging groeit! Het verzet groeit!
Tegelijkertijd zie ik ook een ontwikkeling die mij grote zorgen baart. Zogenaamde alternatieve nieuwskanalen die de xenohaat aanwakkeren. Zo lees ik artikelen waar uitgelegd wordt waarom moslims een gevaar zijn voor onze samenleving en het ergste…ze worden ook nog gemeend deze artikelen. Zien de collega sites dan niet dat dit net de bedoeling is? Kennen ze de basisregels van de elite niet, verdeel en heers, en wel op alle vlakken? Ze opereren net als een gemiddelde huisarts die over zich zelf roept dat hij geneeskunde gestudeerd heeft. Dat heeft hij niet, hij heeft een studie medicijnen gedaan en werkt daar dan ook naar. Zo zal zo’n arts nooit naar de oorzaak kijken maar altijd zijn vizier gericht hebben op de symptomen en deze bestrijden. Het bekende aspirientje tegen hoofdpijn, de hoofdpijn is even weg maar de oorzaak van de hoofdpijn is er nog steeds en je lichaam, dat de juiste signalen nodig heeft om er iets aan te doen, wordt voor de gek gehouden. Zo werkt dat ook met de xenohaat. Als je een beetje beter gaat kijken naar de vele aanslagen waar moslims op de een of andere manier aan verbonden worden kom je altijd dezelfde zaken tegen. De vermeende dader wordt doodgeschoten voordat hij of zij iets kan zeggen, getuigen of zichzelf kan verdedigen. Een andere manier is het oppakken van vele verdachten, vaak met een moslimachtergrond, dit zwaar aanzetten in nieuwsberichten en ze vervolgens enkele dagen later vrij laten. Los van dit zouden mensen zich ook eens kunnen afvragen waarom het meestal zo is dat de slachtoffers van de vele aanslagen vaak zelf moslims zijn. Ook niet onbelangrijk is het feit dat Westerse landen in samenwerking met super rijke Arabische landen in het Midden Oosten al jaren dood en verderf zaaien. Daarmee worden vluchtelingenstromen op gang gebracht die vanzelfsprekend ook gebruikt worden om extremistencellen andere landen binnen te loodsen en te activeren waanneer de elite ze nodig heeft. De mensen die daarvoor gebruikt worden hoeven daar niet eens zelf van op de hoogte te zijn. Er zijn hersenspoelprogramma’s die zo intensief zijn dat ze werken als een soort hypnose, een bepaald woord, een beeld of geluid, kortom een verborgen commando kan een vredelievend persoon van het ene op het andere moment doen veranderen in een gevaarlijke psychopaat. Ik hoop dat deze vragen en beweringen je aan het denken zetten.
Allemaal onzin zullen enkele lezers roepen. Voor die lezers wil ik een hele subtiele manier van controle over iemand brein hier laten zien zoals deze van tijd tot tijd in de amusementsindustrie gebruikt wordt.
Voor mensen die hier meer over willen weten, google eens op MK ultra en Monarch.
Naast het programmeren van mensen door bepaalde gedachtentechnieken bestaan er ook vele drugs die mensen haast onmenselijk maken. Drugs die emoties zoals gevoel, empathie, pijn en angst uitschakelen. Deze drugs worden in toenemende mate bij vooral huurlingen gevonden. Guido heeft een artikel geplaatst dat deze drugs beschrijft, ook is er een uitgebreide video te zien in deze link.
Ook wil ik nog even terug komen op ons vorige artikel. In dat artikel staat een video waarin te zien zou zijn hoe het Syrische leger tomahawks van de VS uit de lucht schiet. Er is nog steeds veel onduidelijkheid rondom die raketten. Er zijn er heel wat niet op de bestemming aangekomen. Aanvankelijk werd gesteld dat dit te danken was aan het afweersysteem van het Syrische leger doch Assad weerlegde deze stelling door afgelopen week zich hardop af te vragen hoe het kon dat er zoveel raketten doel misten. Iets klopt niet rondom die raketten maar wat het is weten wij nog niet. Wellicht dat dit de komende weken duidelijker wordt.
Wat mij verbaast heeft de afgelopen weken in de commentaren is dat er steeds meer mensen zijn die menen dat Trump het goed voor heeft met de wereld maar dat er krachten achter hem werken die hem dwingen zaken te doen die hij normaal niet zou doen. Een aanname die ook 8 jaar lang bij Obama gebruikt werd. Alles is mogelijk, daar ben ik het mee eens maar een vorm van bewijs is wenselijk als zoiets gesteld wordt. Dat geldt ook voor de stelling dat Putin, Assad en China het spel van de elite mee spelen. Wij sluiten dit absoluut niet uit maar willen graag werken op basis van feiten en net die feiten kan ik nergens vinden. Wazige videootjes van iemand die zoiets stelt zonder bewijs is voor ons zondermeer geen bewijs.
De komende weken zullen wij de vele nieuwskanalen, vlogs en blogs uit oorlogsgebieden nauwkeurig in de gaten houden want er broeit iets. Zal de elite alsnog een konijn uit de hoge hoed weten te toveren waarmee ze de wereldbevolking oorlog klaar weten te stomen of gaan ze uiteindelijk genadeloos op hun bek?
Wij kunnen ons in elk geval niet aan de indruk onttrekken dat de elite in paniek zijn. Niet pas maar al een tijdje. Dat verklaart volgens ons ook de vele valse vlag aanslagen waar bijna geen mens meer van op kijkt, maakt niet uit hoe vaak de aanslagen herhaald worden op TV. De kijker raakt langzaam maar zeker immuun tegen al dat geweld. Dat is de reden waarom wij denken dat eventuele volgende provocaties, valse vlag aanslagen, op een veel grotere schaal zullen gebeuren. De enige manier voor de elite om zoveel mogelijk neuzen in dezelfde richting te krijgen. Je bent gewaarschuwd! Geloof niet zomaar alles wat je ziet en heb je medemens lief want wij zitten allemaal in hetzelfde schuitje!
Maar speciaal voor de trollen en de gehersenspoelden in de hoop dat ze ooit zullen beseffen wat ze aan het doen zijn.
over 100 jaar?
over 10000 jaar?
ben jij niet vergeten wat er 10000 jaar geleden is gebeurd wat niet vergeten mag worden?
waarschijnlijk weer geen antwoorden,alleen maar uitspraken als diaree en opera (zelfde shit)
fff
fff
fff
a. Als je dat echt niet snapt is iedere uitleg overbodig.
b. En die kans is levensgroot aanwezig als ik de reacties van Vladimaat lees: Stel die vraag maar aan je baas.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/aivd-krijgt-duizenden-sollicitaties~a704053/ (ook om te trollen op web[censored] zoals ze openlijk in een advertentie hebben opgeroepen.)
En hier iets overgenomen van jouw vriendje ''Vrijland''.
Ja, een bekende trollentactiek is een artikel te schrijven over iets 'dat je zelf doet', om zo de indruk te wekken dat je het 'juist niet' doet.
http://gerritherders.blogspot.co.uk/2016/08/aivd-en-anonieme-trollen.html.
Ik schreef al eerder, Die Alberda is geen domme jongen.
dus als je het wel snapt is uitleg niet overbodig???
de omgedraaide wereld dus!
fff
Deze oude pannenkoek gaat een mooie opera van Rossini bekijken,
Huh, opera, wat is dat?? Huh, Rossini, wie is dat??
de mond.
Allemaal terug te lezen!
mogen we opera en/of rossini ook niet vergeten?
geef mij maar Jimi Hendriks ipv dat satanisch geschreeuw wat met name voor de elite interessant is.
¨maar ook weer op al mijn vragen GEEN antwoord!¨
typerend voor een ambtenaar,liegen en verdraaien en uiteindelijk geen antwoord op concrete vragen.
fff
Een hoop diarree, en hup weg waren ze weer.
(dommigheid dus)
iemand die gehersenspoeld is kan niets aan zijn onwetendheid doen,want hij weet het niet (ignorance is bliss)
dus jou stelling a en b zijn erg kortzichtig.
daarbij kun je het niet laten om steken onder de riem te geven.
ik heb Bovendien beloofd het netjes te houden.
Ik zou het dan ook erg waarderen Van Bovendien als Bovendien duidelijk maakt dat Janmaat en vladi twee verschillende mensen zijn.
ik krijg een beetje de kots van die ouwe zak achter zijn beeldschermpje denkende dat hij de wijsheid
in pacht heeft.
Nexus ik vraag je vriendelijk om op deze site duidelijk te maken (met name aan pannenkoek gertje)
dat vladi en Janmaat twee verschillende mensen zijn.
ik laat me na zoveel jaren reageren op deze site niet door een gast hier uitmaken voor trol.
jij bent de enige die ons beiden ontmoet heeft.
ook voor de andere lezers/reageerders mag dit verduidelijkt worden.
bij voorbaat dank.
fff
T stinkt hier, graag een optreden.
Dat de kans levensgroot aanwezig is dat vladimaat (of vladijan) nooit gereageerd hebben.
Maar gewoon door iemand verzonnen is?
Alleen snap je niet dat dit mogelijkheid b. is.
Ik ben inderdaad heel erg benieuwd wie zich achter de pseudoniemen Janmaat en Vladi verschuilt. A of V misschien zelf?
Mijn naam is openbaar, nou jouw naam nog.
kwestie van lezen.
fff
Nog een ding tot slot.
Heb je nou zelf niet door dat het echt opvallend is dat Janmaat en Vladi ALTIJD op hetzelfde moment achter de pc zitten om commntaar te leveren?
Ik zal er proberen rekening mee te houden.
Dank je wel.
"unexpected"
https://sputniknews.com/environment/201705091053433985-methane-gas-arctic-slow/
Misschien ook interessant om door te nemen
https://nl.sott.net/article/4190-Ligt-de-VS-op-ramkoers-met-Rusland-na-valse-vlag-Syrie-heeft-Trump-zich-onderworpen-aan-de-Diepe-Staat
Ik lees je bericht nu pas. De website waar ik naar refereerde staat ook op de befaamde zwarte lijst (200 web[censored]) die een bedreiging vormt voor de reguliere media.
Voor meer info, lees: https://nl.sott.net/article/4310-Bestrijding-van-Nepnieuws-De-Opkomst-van-Het-Orwelliaanse-Ministerie-van-Waarheid
Goed artikel inderdaad, samenvatting van wat er allemaal is gebeurd. M.b.t. Trump en zijn rol wil ik alleen zeggen dat je iemand niet alleen kunt beoordelen op zijn woorden maar vooral op zijn daden, maakt niet uit wie hij achter zich heeft staan. Trump is in mijn ogen eenzelfde mannetje als Obama, die kon het bloed van Bush ook ( zogenaamd ) drinken. Later bleken het de grootste vrienden. Zo is het volgens mij nog steeds. Voor de Bühne moeten ze zich voordoen als iemand die veranderingen teweeg kan brengen, grootspraak over het oprollen van de FED en Wallstreet, maar in de tussentijd zijn deze twee zijn grootste sponsors. Er is niets veranderd!
Inderdaad, daden spreken voor zich, niet woorden. Daarop kunnen we alleen beoordelen dat Trump een eind had gemaakt aan het TPP vedrag. + Hoe de media hem probeert te ondermijnen. Daarom denk ik dat Trump geen gecontroleerde oppositie was tijdens de verkiezingen. Maar het is duidelijk dat hij nu in de pas loopt.
Alles is inderdaad weer bij het oude af, er is vrijwel niets veranderd.
President Assad had het recent mooi samengevat: https://nl.sott.net/article/4259-Assad-Trump-is-een-marionet-van-de-Diepe-Staat-heeft-geen-eigen-buitenlands-beleid
Trump streeft 'geen eigen beleid' na maar voert alleen de beslissingen uit van de 'intelligentiebureaus, het Pentagon, de grote wapenfabrikanten, de oliemaatschappijen en de financiële instellingen', zei de Syrische leider in een exclusief interview met TeleSUR.
"Zoals we de afgelopen weken hebben gezien, veranderde hij zijn retoriek volledig en onderwierp hij zich aan de voorwaarden van de diepe Amerikaanse staat, of het diepe Amerikaanse regime," voegde Assad toe.
De bedoeling is net dat er discussies ontstaan maar dan wel met enig respect naar elkaars meningen. Ik denk dat ik het goed heb dat wij het er allemaal over eens zijn dat de geschiedenis zoals beschreven, niet ( helemaal ) klopt, dat zaken verdraaid zijn om deze en gene een voordeel te geven. Wat er allemaal precies gebeurd is en vooral waarom is niet meer te achterhalen, hooguit de grote lijnen.
Daarom is het zo enorm belangrijk dat er vandaag de dag web[censored] zijn die de geschiedenis terwijl deze geschreven wordt anders uit te leggen. Zelfs met jullie gekibbel dragen jullie daar een steentje aan bij. Het enige dat ik vraag is je niet te laten verleiden door dezelfde gedragingen die wij hier bespreken. Respect is daarbij de crux.
Wij zijn blij met al jullie commentaren, zelfs als ze negatief zijn. Wie schrijft die blijft, wie niet leest blijft een beest!
Jullie doen beiden! Waarvoor onze dank.
Ik zal er gehoor aan geven
fff
http://m.telegraaf.nl/digitaal/article/27888229/musk-wil-brein-en-computer-verbinden
SpaceX wil een netwerk van internetsatellieten in een baan rond de aarde brengen. Die moeten als een soort vliegende routers ervoor zorgen dat mensen altijd verbinding hebben.
http://m.telegraaf.nl/digitaal/article/28105934/elon-musk-wil-internetsatellieten-lanceren
Elon Musk groot zakenman of DARPA uithangbord voor transhumane cyborg mens?
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/elon-musk-groot-zakenman-of-darpa-uithangbord-voor-transhumane-cyborg-mens/
truedemocracyparty.net/2012/06/red-cross-expose-judaic-holocaust-hoax/
De geschiedenis is een leugen, zo ook de bekende lezing over WO2. Eerder heb ik jullie een link gegeven naar de gerevisioneerde versie van WO2. Lees die eens!
In WO2 werden vooral Sefardische joden vervolgd, niet door de Duitsers maar door de Zionisten die toen voornamelijk als communisten/Trotski aanhangers, door het leven gingen. De zionistische joden mochten naar het beloofde land dat in aanmaak was, dit werd kracht bij gezet door het Ha'avara verdrag dat ik ook al aanhaalde enkele reacties geleden.
www.informationclearinghouse.info/article32941.htm
Net als Putin nu heeft Hitler geprobeerd oorlog te voorkomen. De elite wilde toen precies wat ze nu ook weer willen omdat hun Piramidesysteem, ons geldsysteem, vast dreigt te lopen en omdat oorlogen enorme winsten opleveren voor de wapenfabrikanten, beleggers en overheden. Als wij de kranten koppen over Putin achter 200 jaar nog eens zien zal iedereen denken dat deze man een brute dictator was die over lijken ging. Zo wordt de geschiedenis vervalst en komt de elite er altijd mee weg!
Laat je niet bang maken voor mensen die alleen de officiële lezing geloven en geeneens de moeite willen nemen er eens dieper in te duiken. Lees met je hart en zonder vooroordelen en kijk welke mening er uiteindelijk uit volgt. Niemand heeft het recht jouw denken te frustreren, op welke wijze dan ook. Overheden kunnen het strafbaar stellen als je onderzoek doet maar dan stellen ze vrij denken strafbaar, wat zegt dat dan over die overheid?
Laten we dat 'zoveel' er even tussenuit halen, want daarover valt te discussieren.
''In WO2 werden vooral Sefardische joden vervolgd, niet door de Duitsers maar door de Zionisten die toen voornamelijk als communisten/Trotski aanhangers, door het leven gingen''
Wat dit betreft zit je er helemaal naast. Praat maar eens het (de steeds kleiner wordende) groepje joden en anderen die de oorlog en jodenvervolging hebben meegemaakt.
Ik ben bezig een brochure hierover op mijn blogje te zetten. Ik heb het in 6 delen geknipt. 5 er van zijn gepubliceerd. Dat toont wel even andere zaken aan dan wat je hierboven beweerd.
Bagatelliseren van de holocaust is gevaarlijk denkwerk ongeacht of er nou 6 miljoen vermoord zijn of minder.
Laat dat over aan trollen als Vrijland, Nexus.
En aan sommige anderen, nee, ik bagatelliseer de andere massamoorden niet, maar dat is een ander onderwerp.
Je hebt bkijkbaar nog niet genoeg gelezen.
Zoek nog eens wat documentatie op over de Joden-jacht.
Nee Nexus. Een Jood was een Jood en daar werd op gejaagd. Alleen veel rijke Joden konden de dans ontspringen. Ra ra hoe kon dat. Vriendje van .....?
Maar voor dat je denkt dat ik je aan wil vallen (we zijn het alleen en uitsluitend op een puntje oneens denk ik) lees mijn commentaar dat ik net geschreven heb.
helemaal met je eens, uitzoeken oke, bagataliseren niet.
las enig tijd geleden een artikel in een krant, de titel:
"Hitler was een zoetekauw!"
Je zou hem bijna schattig gaan vinden.
Werkkampen zijn op zich al ernstig gezien ze er geen voeding en zorg kregen er wel degelijk overleden.Lees de link van gerrit.
Als men in de zoektocht vergeet dat het om mensen ging, zijn we niet goed bezig.
Hitler heeft besloten de mensen te elimineren. Feit.
Direct na de oorlog begonnen de Neo's al met de ontkenning. Heel eenvoudig aan de hand van de concentratiekamp papieren, die op zn Duits punktlich werden bijgehouden,kon bewezen worden dat er wel degelijk miljoenen Joden zijn vermoord.
Ik ben het wel met Nexus eens dat, er hier moet ik een slag om de arm houden, datt het getal van 6 miljoen opgeschroefd is om de geesten rijp te maken, zodat de Ashjkenazi/Zionistische staat Israel ten koste van het daar wonende Palestijnse volk te kunnen veroveren.
Maar aan de ontkenners heb ik een tegenvraag. Waar hebben jullie je cijfers vandaan? Welke betrouwbare bronnen hebben jullie? Hoeveel Joden zijn er dan volgens jullie vermoord?
De 6 miljoen word aangetoont met cijfers. Maar zolang ik niet kan aantonen dat deze cijfers vals zijn, heb ik er het zwijgen toe te doen
Aan ieder linksdenkend progressief mens: trap niet in deze val. En trap ook niet in de val van de Israel lobby die wil dat we uitsluitend de vermoorde Joden nog mogen herdenken.
Dit zie ik alweer opnieuw gebeuren en als er op vele [censored] alweer een roep om hitler staat, gaat er iets mis.
Veel info wordt door cfr Council on foreign relations USA gemaakt en gedeeld veel alto media zij doorgeefluik . iedereen weet hoe de elite daarbij betrokken is en hoe er vlak na de oorlog de nazie's in dienst zijn genomen door Amerika, niks straf. Project paperclip. De rol van israel is absoluut de oorlog misbruiken voor financieel gewin, dat is algemeen bekend. Genocide in Gaza door israel is feit.
lang verhaal kort, getallen vermindering, neemt genocide van joden door hitler niet weg noch zijn occulte bezigheden zoals de thule society. Hij was de elite.
Kijk ook naar de rol van onze (kuch) landgenoot Kistemaker, die zowel voor de Moffen als voor de Yankees werkte aan de atoombom en daar na de oorlog gewoon mee door mocht gaan.
Aleen..... ze hebben de oorlog wel verloren en zinnen op wraak
Wiki
De V2 (Vergeltungswaffe 2), officieel Aggregat 4 (A-4) geheten, was de eerste onbemande geleide ballistische raket. Het door de nazi's gefabriceerde tuig was de opvolger van de V1 (een geleid vliegtuig) en doodde volgens een documentaire van de BBC tot 9.000 burgers en geallieerde militairen, naast 12.000 dwangarbeiders die omkwamen bij de productie. De ontwerper was Wernher von Braun, die na de oorlog de rakettechnologie naar de VS bracht. (NA de oorlog??? Ja ja)
Nou ja, ik zal mijzelf maar bedanken dan
of je hebt er een die denkt
"doe het zelluf"
Opa, misschien.
Zielige opa, kan je alleen zelf beoordelen.Persoonlijk ken ik geen opa's die het betreurde opa te zijn.
Wel trotse opa's. Die ken ik wel.
En het houd mij jong.
Nou ja, oud ben ik eigenlijk ook nog niet, wat is 70 jaar tegewoordig nog
Kunnen we vast wennen aan de dag dat Artifical Intelligence het overneemt,
fff
Nexus heeft hier gewoon gelijk,.Ze proberen de herdenkingen in een bepaalde richting te sturen. Lees mijn blogje en hopelijk ga je begrijpen dat WO2 slechts 2 doelen had. 1. De Sovjet Unie vernietigen. 2. De zionistische staat Israel stichten om vandaaruit het olierijke Midden Oosten te veroveren.
En ja, daar hebben de elite 'gewoon' vele miljoenen Joden en anderen voor af laten slachten.
En al die andere vermoorde mensen in het verleden (en dat zijn er nogal wat) en in het heden (en dat zijn er ook nogal wat), moeten het liefst doodgezwegen worden. Waarom Vladimaat? ik geef je maar vast het antwoord: omdat ze daar overduidelijk zelf verantwoordelijk voor zijn
Snap je het een beetje Vladijan?
En dan gaat ie NU zijn eigen vragen beantwoorden. Jij zou niet meer reageren had je jezelf al meerdere malen belooft.
Snap je t een beetje norrit?...........is goed tegen diarree. ....Vooral op andermans website.
enig idee wat zienswijze betekend?
je eerste zin is ook zo grappig,dus zoals gewoonlijk (altijd) snap ik er weer (iedere keer) helemaal (in zijn geheel) niks (nul,nada,zero) van.
ik denk dat als Hitler dit zou lezen dat zelfs hij zoiets zou hebben van.....na also also also.
je ego zit volgepropt met negatieve emotie.
misschien kun je eens mediteren of de zaken vanuit het non dualisme beschrijven.
voor de gemiddelde psycholoog ben jij speelgoed
leg de lat eens wat hoger voor jezelf.
fff
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/28099547/herdenking-vluchtelingen-op-de-nieuwmarkt-gaat-niet-door
https://www.scientias.nl/holocaust-hoe-ontstond-vernietigende-antwoord-op-joodse-vraagstuk/
Vladijan heeft nergens gereageerd, ook nooit geweest hier, dat is weer de zoveelste dwaze verzinsel van jou gerrit.
Misleid Mike niet, is t een antwoord op vladi of janmaat?..
Niet dat daar veel soeps in zal staan. Maar dan weet ie waar ie moet zoeken.
http://theduran.com/emmanuel-macron-email-and-document-leaks-spreading-across-the-internet/
BREAKING: Macron email hacking shows that free speech is dead in France
http://theduran.com/breaking-macron-email-hacking-shows-that-free-speech-is-dead-in-france/
Why Rothschild Wants Their Flunky Macron In France: David de Rothschild Indicted In France For Bank Fraud
https://politicalvelcraft.org/2017/04/24/why-rothschild-wants-their-flunky-macron-in-france-david-de-rothschild-indicted-in-france-for-bank-fraud/
EMMANUEL MACRON – ROTHSCHILD’S CHOICE FOR PRESIDENT OF FRANCE
https://southfront.org/emmanuel-macron-rothschilds-choice-for-president-of-france/
France Threatens to Jail Journalists Who Publish Rothschild Banker Candidate Emails
http://www.thefringenews.com/france-threatens-to-jail-journalists-who-publish-rothschild-banker-candidate-emails/
“If voting made a difference, they wouldn’t let us do it. â€
https://langleveeuropa.nl/2017/05/franse-verkiezingen-rothschild-vs-populist-gelopen-wedstrijd/
Social network partners with eight media companies to fact-check disputed articles ahead of presidential election
https://www.theverge.com/2017/2/6/14520172/facebook-fake-news-filter-france-election
http://xandernieuws.punt.nl/content/2017/05/Macron-zegt-dat-Franse-cultuur-niet-bestaat-en-wil-meer-moskeen-laten-bouwen
Less than 24 hours after the publication of the results of the first round of the presidential election in France, irregularities are being reported on both sides. In some places, there is fear of a rigged election.
In the aftermath of the first round of the French presidential election, irregularities were seen in broad daylight. On Monday, many media reported an unusual incident.
The information was confirmed by Strasbourg town hall which referred to 15,000 people being removed from the voters' lists in a city of 270,000 people. According to Le Monde, many voters were surprised to discover that they were no longer registered to vote in their polling stations.
"We removed 16,042 people from the electoral rolls"
https://www.sott.net/article/349314-Alarming-voter-irregularities-reported-across-France-as-fears-mount-election-being-rigged
https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/europa-eerste-prioriteit-voor-president-macron
Despite coming second in the results, trailing Macron by just over 2% in the final vote, there were several places in France where Marine Le Pen didn't manage to get a single vote: 56 places in fact....
The map below,
https://steemit.com/france/@zer0hedge/the-56-french-villages-where-marine-le-pen-didn-t-get-a-single-vote
Commenting on its CIA data dump, WikiLeaks also describes a wide-ranging CIA espionage plan to infiltrate the candidates running in the 2012 French presidential election.
WikiLeaks, Press Release, 16 February, 2017: “All major French political parties were targeted for infiltration by the CIA’s human (‘HUMINT’) and electronic (‘SIGINT’) spies in the seven months leading up to France’s 2012 presidential election. The revelations are contained within three CIA tasking orders published
https://jonrappoport.wordpress.com/2017/03/07/trust-cia-hackers-who-hack-frances-election-campaign/
Is ook weer gewoon een jarenlang klaargstoomde puppet, diep triest dat de massa zich steeds zo eenvoudig laat beinvloeden, in dit geval door die Macron
Van de massa hoeven we het echt niet te hebben geloof me. Die gaat niet wakker worden
graag gedaan.
en misschien willen ze gewoon blijven slapen
hun illusie aan diggelen..
beter keihard ontkennen
en verder slapen
Swiss banks stole from Nazi victims, now fund Al Qaeda & ISIS
https://m.youtube.com/watch?ebc=ANyPxKrjjqM5MyPcQ9UbVqzjNXpPvq8XA3YAMKKisOtkeB1Q5EQCSGaaQBZlbYgDqvHpAlyQnh5A&v=uvmiAsSK3rc
(http://hitlernews.cloudworth.com/banks-nazis-WWII.php)
https://langleveeuropa.nl/2017/05/hoe-hitler-val-berlijn-overleefd/
http://theduran.com/european-country-is-working-with-al-jazeera-to-film-a-false-flag-fake-chemical-attack-against-civilians-in-syria-why/
http://www.wakingtimes.com/2017/05/03/docs-show-monsanto-crushes-dissent-thousands-paid-internet-trolls/
https://www.thelastamericanvagabond.com/government/thinking-is-hard-the-horror-of-the-deep-states-plan-exposed/
DNC argues it had the right to rig 2016 democratic primary
https://www.rt.com/usa/386896-dnc-lawsuit-wasserman-schultz/
Hier en elders.
Beetje jammer.
http://gerritherders.blogspot.co.uk/2017/05/de-verschrikkingen-van-concentratiekamp.html
Ik denk dat dit meer bij het onderwerp past dan geklets over non dualiteit.
Ik heb je link gelezen , over de macht en onmacht van de vrouwen onderling. Het laat goed zien hoe een systeem van afhankelijkheid ook mensen kan laten veranderen in een onmens. Respect voor de vrouwen die hun eten deelde... Dat is Liefde zoals ik het bedoel.
Dank voor het plaatsen.
waarom niet,dat is pas een belangrijke vraag.
waarom vergeten we de rest van alle vermoorde mensen.
de natives bv,geen seconde stilte,armeniers geen seconde,afrikanen geen seconde.......maar de ''waar gebeurde 2e wereld oorlog'',die moeten we de rest van ons leven herinneren en 2!! minuut!! stilte.....ja daar voorkomen we wat mee.
wat een geprogrammeerde koekwaus.
want praten over non dualiteit is geklets en het propageren van geschiedvervalsing is pas echt belangrijk.
man man man,logisch dat de wereld nog steeds in brand staat.
fff
Je zou toch eens aan je baas moeten vragen of je een cursus mag doen, want als Janmaat en als Vladi gebruik je dezelfde zinsopbouw. Het is zoooo doorzichtig.
Het is ook opvallend hoe je de troll Martin Vrijland verdedigd. Nog meer opvallend is dat je ook van hem dezelfde zinnen en woorden aanhaalt. Wat is je connectie?
Einde discussie met dit heerschap.
ja gertje is on fire.
hij heeft ook alles meteen door.
zullen we maar bekennen Janmaat,we hebben een grandioze fout gemaakt,we hebben niet op de zinsopbouw
gelet......the veil has fallen!!
Sherlock Holmes at his best.
volgens mij gebruik ik alleen hoofdletters bij namen die ik respecteer en open een zin nooit met een hoofdletter,maarja dat heeft waarschijlijk niets met zinsopbouw te maken
dus ook hier weer een hoop valse beweringen en geblaat van een clown.
wat betreft een cursus (wat voor cursus?) van mijn baas,ik ben zelfstandig ondernemer dus ik heb geen baas,vladi is de baas.
maar beste lezers zoals jullie zelf kunnen lezen geeft gertje geen antwoorden op kritische vragen maar stuurt en draait het om tot beweringen zoals trol en jullie zijn 1 en dezelfde want zinsopbouw en nog meer kots (is leugens).
gertje 1 simpele vraag:WAAROM MOETEN WIJ ONS BLIJVEN HERINNEREN???
sterker nog ZE zorgen er wel voor dat wij het (de leugens,de onnodige dood van velen,de horror ons blijven
HERINNEREN,gertje.
wat ook wel grappig is,is dat spring en jij ervoor kiezen om het laatste woord te voeren en dan de discussie beeindigen.......heeee wacht eens even......jullie zijn 1 en dezelfde (sarc.off)
bloggende gertje....LMFAO.
fff
Achter elke punt en comma is altijd een spatie, zoals gerrit dat doet. ( nee ik ben gerrit niet).
Zelfde of nooit smiles
En als je naar oudere tijden kijkt moet één van ons toch slaap te kort hebben. (Lijkt mij).
Zoek de verschillen....., in plaats van doe onderzoek, laat staan zelfonderzoek.
Je wordt nog net niet afgerekend op spelfouten.
En met zoek de verschillen wil t ook niet helemaal lukken.
En t ego heeft een goeie truc, als je een beetje met je eigen woorden vast gezet word.............nml.en wat voor onzin je ook schrijft of welke domme vragen je ook stelt, ik reageer niet meer op jou. En klaar, zoals je zelf al omschreef.
Maar je stelt mij een vraag. Ik dacht dat het satirisch bedoeld was, want zo een domme vraag kan niemand stellen. Vladijan dus wel blijkbaar.
Kijk en luister dit
https://www.youtube.com/watch?v=npivpkzIJAg
in het eerste lied heb je je antwoord. Mensen met maar een klein beetje verstand weten wat ze nooit mogen vergeten. Want als je het vergeet begint het weer. Helaas zijn er al veel te veel mensen die het al vergeten zijn en daar nog trots op zijn ook als ik jou zo lees.
Gelukkig zijn er ook veel geode web[censored] die 'het volk' wakker proberen te schudden.
Ja Vladijan, de oorlog met Rusland staat opnieuw voor de deur. Voor de derde keer. En figuren als jij blijven maar slapen.
Als de bom barst is het voor jou en mij voor eeuwig weltersten. Slaap zacht Vladijan.
En wat voor onzin je ook schrijft of welke stomme vraag je ook stelt. ik regeer niet meer op jou.
Ik heb geen eigen website ......maar jij wel......!!!....hoezo domme vragen?
Imagine - John Lennon (Original video with lyrics…: http://youtu.be/3wsYM1GgQLU
Kijk maar of je t luistert, t is niet voor mensen met een klein beetje verstand, liever wat meer aub..........als je wakker wilt worden, dat je droomt? Als ik jou zo lees.
Jazeker, geef de website maar de schuld, al die lieve goede mensen hier, behalve ik dan (vladi mag voor zijn eigen praten,,,,,hint ).
Misschien vindt je deze beter.
Laughing Mexican Guy - Six Million Jews: http://youtu.be/nxbV3RsyQwI
fff
Geeft ook verder niet, ik hoef geen gelijk, ik hoop dat ie t vroeg of laat inziet. En dat kan niemand doen alleen hij zelf.
Hij mag me op dingen wijzen, en ik doe dat bij hem.
Dat wat ie zelf allemaal verzint moet ie zelf weten.
Ik vind t prima ieder zijn ding.
Welk artikel? Ha ha ha
Ach, laat maar Janmaat, ik plaag je maar een beetje.
Je raaskalt dus weer Vladimaat.
oh shit,verraad ik mezelf,ik bedoel vladi heeft gisteren met Janmaat gebeld.
fff
fff
Fff
fff.......bedoel ik.
Nexus, vertel die gerrit even dat jan en vladi niet de zelfde zijn. T lezen wil niet m niet zo lukken.
ik denk dat als bloggende gertje Nexus een mail stuurt met de vraag of wij 1 en dezelfde zijn,dat Nexus hem daar wel een oprecht antwoord op geeft.
maar ik denk niet dat gertje dat gaat doen,want dan moet gertj hier toegeven dat hij onzin verkocht heeft en dat past natuurlijk niet in zijn bloggende straatje,gertje propageerd liever kots.
fff
T tellen en geheugen laten je ook al in de steek.
Check eerst de boel voor je begint dat andere raaskallen.
Als die binnen de regering allemaal zo onderzoek doen. Weet je waarom t land naar de kloten is.
Wie raaskalt?........gerrit/spring/nexus/vladi/petra/h erders
http://www.globalresearch.ca/chronic-fatigue-syndromes-and-the-gardasil-scandal-pots-and-the-dangers-of-aluminum-adjuvanted-vaccines/5588330
http://www.activistpost.com/2017/05/photos-from-syria-show-white-helmets-and-nusraqaeda-are-the-same-organization.html
U.S. AID funding
The White Helmets’ website declares the group is “unfunded, independent and neutral.†At an April 27 press conference, U.S. State Department Deputy Spokesperson Mark Toner acknowledged the organization has received $23 million from the U.S. Agency for International Development. That agency’s website explains, “Our work … advances U.S. foreign policy objectives.â€
Additionally, the White Helmets receives millions of dollars from billionaire financier George Soros, the Netherlands and the British Foreign Office. Equipment and vehicles come through Turkey.
http://www.globalresearch.ca/white-helmets-pawns-for-u-s-militarism-and-war-propaganda/5577233
Sources are reporting that the White Helmets have moved into Ariha, a town located in Idlib province. The group apparently entered the town accompanied by some civilians including children. The sources themselves are suggesting that the group may have arrived in Ariha, which is located close to Khan Sheikhoun, the site of the previous chemical weapons incident, for the purpose of staging another false flag event.
http://www.activistpost.com/2017/05/new-developments-suggest-potential-false-flag-coming-in-syria.html
http://russia-insider.com/en/politics/hillary-sad-trumps-syria-tomahawking-didnt-cause-ww3-russia/ri19727
http://spherebeingalliance.com/blog/transcript-cosmic-disclosure-revealing-the-original-secret-space-vehicles-with-mark-mccandlish.html
https://newsinsideout.com/2017/04/meet-seg-spatial-effect-generator-free-energy-car-home-town-city-new-earth-john-searl-fernando-morris-patty-greer/
https://m.youtube.com/watch?v=zZ8KVzDeYaI&feature=youtu.be
https://segmagnetics.com/en/
The list of materials that can be produced by 3-D printing has grown to include not just plastics but also metal, glass, and even food.As a proof of concept, the researchers used a prototype to build the basic structure of the walls of a 50-foot-diameter, 12-foot-high dome — a project that was completed in less than 14 hours of “printing†time
http://news.mit.edu/2017/3-d-printing-buildings-0426
https://go.thetruthaboutcancer.com/agq-encore/?a_aid=56003787c728b&a_bid=f8070a42&utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=agq
https://geopolitics.co/2017/05/02/deep-state-is-losing-southeast-asia-choosing-mutual-economic-progress-instead-of-war/
From here on, instead of provoking each other, both China and the Philippines will engage themselves in joint military exercises on top of their economic exchanges.
But in this part of the world, nobody cares anymore what the Western media are saying
The ASEAN bloc is choosing peace and prosperity, rather than be embroiled in the endless wars and conflicts of the military industrial complex.
http://theduran.com/busted-in-a-lie-leaked-emails-shows-belgian-delegation-was-ordered-to-vote-saudi-arabia-into-uns-womens-rights-commission/
In the end Belgium politicians are liars, who simply do not have the balls to admit that they are puppets of Saudi money.  The EU and NATO capital is as corrupt as any other country they so readily lecture about human rights, equality and “valuesâ€.
http://theduran.com/busted-in-a-lie-leaked-emails-shows-belgian-delegation-was-ordered-to-vote-saudi-arabia-into-uns-womens-rights-commission/
http://www.forbiddennews.info/trumps-son-in-law-top-advisor-failed-to-disclose-soros-goldman-sachs-ties-1-billion-debt/
Italian Foreign Minister Angelino Alfano said he “agreed 100 percent†with claims made last week accusing migrant rescue charities of colluding with people smugglers in Libya.
The debate was sparked recently by Sicilian prosecutor Carmelo Zuccaro, who told the Italian media that he had “evidence that there are direct contacts between certain NGOs and people traffickers in Libya,â€
Some of the organizations involved in migrant rescue include Doctors Without Borders (Medecins Sans Frontiers), SOS Mediterranee, Save the Children, and Malta-based Mobile Offshore Aid Station (MOAS).
https://www.rt.com/news/386747-italian-foreign-minister-migrant-ngos/
When you bomb an ally, you apologize.
When you bomb an enemy, you don’t.
What does that make ISIS to Israel?
Yaalon implicitly confirmed this in his statement:
Anyone who violates our sovereignty will immediately feel the full weight of our power. But once the firing came from ISIS positions –
and it immediately apologised."
It was suppressed most certainly because both the firing by an Israeli Islamist ally on Israeli territory and IS’s apology would embarrass both Israel and the Islamists. Â
http://russia-insider.com/en/politics/israel-and-isis-are-allies-there-we-said-it/ri19708
Monsanto accused of hiring army of trolls to silence online dissent – court papers
https://www.rt.com/usa/386858-monsanto-hired-trolls-court/
http://www.activistpost.com/2017/05/smart-meters-uncloaked-fight-back.html
TRIANGLE UFO SENSATION: Craft built by US government using alien technology says expert
http://www.express.co.uk/news/weird/799182/Triangle-UFOs-built-US-government-expert-Steve-Bassett-Paradigm-Research-Group
https://www.youtube.com/watch?v=bgtfU30nH3E&feature=youtu.be&a=
9/11 THE REST OF THE STORY, THE SKULL AND BONES CONNECTION BY MATTHEW NICHOLSON
Mvg
ik bedoel duck duck go.. tenzij je op een vertaling zat te wachten...
tijd voor mn mandje dat is duidelijk..
De holocaust zoals beschreven kan onmogelijk plaats gevonden hebben. Dat is economisch aantoonbaar. Dat dit verhaal toch overeind gebleven is is te danken aan de elite die al veel langer vooruit gepland hadden.
Ik wil hier nog wel eens op terug komen. Ik zal een linkje plaatsen een dezer dagen om eens door te nemen. Praten wij daarna eens verder.
Ik had m eigenlijk geplaatst om te discussiëren over geloofsystemen .....de algemene aanvaarde waarheid.
Maar jammer genoeg willen de meeste dat niet zien, geven daar een draai aan en kunnen weer lekker discussiëren met de algemene aanvaarde waarheid......en zo wordt t volk bezig gehouden, zonder dat ze t zelf in de gaten hebben. valt t nog steeds niet op?
Als je zelf onderzoek doet (dat is een proces, zoals in vorig artikel beschreven) kan, is er een mogelijkheid, ligt er maar aan hoever iemand durft te graven, om er achter te komen, dat wat je al je hele leven gelooft, wel eens allemaal heel anders kan zijn(zoals Petra zo mooi zei, t echte wakker worden).......waar je dat zoekt moet je zelf weten, ik vindt hans fijn, Maar ja, wie ben ik?.......... de ander vind Micha kat misschien goed. Ik zeg maar wat.
Weet dat je geloofsysteem (mind controll) er alles aan doet om je bij kern weg te houden.
En daarom is ook de strijd hier, en ik vind dat niet erg, kun je mooi onderzoeken hoe dat werkt dat geloofsysteem. T
wordt me steeds duidelijker.
De een voelt zich aangevallen en de ander onderzoekt wat er nu echt gebeurd.
Los daarvan:
ik zie zelfonderzoek los van geloofssysteem, ik zie het als een natuurlijk proces. iets wat men niet per definitie hoeft los te laten, pas als men beter inzicht heeft en een betere manier heeft. Oftewel beter kunnen is beter gaan.Zo werkt het leven gewoon. Men heeft er niemand voor nodig die ze de weg wijst die weg zit in jezelf. Als men zich bij het geloofssysteem goed bij voelt en het anderen niet schaadt hoeft het niet weg. Waar jij doorgaat op het ik bestaat niet dat is jouw mening/ gevoel. Laat anderen er vrij in. Het ik hoeft men niet weg te vagen of los te laten omdat jij of advaita het zo ziet.
Het loslaten van opgelegde propaganda ed komt natuurlijk als men er aan toe is.
We zoeken hier allemaal op ons eigen manier.
Jouw geloofssysteem is non dualiteit, prima, maar er zijn reageerders hier niet alleen om over non dualiteit en ik loos praten Iets waar jij steeds op aan stuurt het onderwerp over Hitler is bijzonder interessant.
Als jouw strekking het bij jezelf weghouden is dat deze info met ons aan de haal gaat, sta ik achter die strekking. ik zie het zoeken en delen zo:
Leef je leven, laat deze info je leven niet in de weg staan. Want dan heeft de elite hun zin. Ik heb een tijd nodig gehad om de hoed en de rand van de wereld en de elite te ontdekken. Ik weet het nu en ga door vandaar dat ik minder deel. Mijn eigen leven en dat van men om mij heen speelt nu de hoofdrol. Ik deel wel info maar mondeling als het zo uit komt. Waar het zelf ontdekking aangaat, dat houdt nooit op.
Ik kijk voornamelijk naar hoe men hier op mij reageert, dat is m,n onderzoek, mag je ook wel eens doen. Maar jij vindt de droom wel prima, als ik de reactie zo verder bekijk.
En dat mag!........zal je niet meer langer lastig vallen.
het is een leer. Een aanname dat het zo is en werkt.
Je kan 2 dingen doen.
1. Je bekijkt t en je laat t geloofsysteem oordelen...........en zul je t dus niks vinden, wat ook prima is.
2. Of je bekijkt t met open mind, en gaat eens op onderzoek uit of dat gene wat ze je vertellen wel of niet klopt. En wie weet wat je ontdekt.
Alles over Niets - film over nondualiteit: http://youtu.be/upUQ0BCSEtw
je accepteert dat ik er klaar mee ben en was. Er is zelf onder de advaita vedanta aanhang veel verdeeldheid over de uitleg. Ik heb mijn pad te bewandelen, non dualiteit zit er niet bij.
HOE VIND JE DIE.
Ik zie het idd als, alles over niets.
Het niets heeft mijn interesse niet. Het goddelijke van het hier zijn, het leven en mensen om mij heen wel, ook jij, petra, gerrit, ga zo maar door.
Dat is voor mij niet niets, mensen zijn alles. We zijn hier samen, met een reden beyond eternity.
Mijn standpunt.
vind ik
en eigenlijk iedereen.
(https://m.youtube.com/watch?ebc=ANyPxKrYd4XnGmll8xHYT3g08rkpt1CKRn404iaJtaRrN_j9nv9cdVyHhoUzlrZT9fd3i1lXHnN3&v=dowRTC9bxhE)
Dank je wel, en vooral voor de geweldige link!
Ik heb gisteren ook nog die van life after deadt gezien!
Mooi Hoe ze zegt, er is geen slecht, er is geen dood of leven, dat lijkt maar zo, Its all a game.
Ze noemt t levens lessen, als je lichaam sterft (wat je hebt en dus niet bent) gaat de energie gewoon verder, de doodt bestaat alleen maar voor de nabestaande, die echt denken dat ze leven.
Geweldig ook hoe ze zegt, je bent je eigen film, je bent de regisseur en de acteur, de wereld ontstaat in jouw.
Ook zo lekker non dualistisch Hi Hi
Je krijgt ook met karma te maken en zo, klopt, helemaal mee eens, maar t is en blijft een film, wat is dus t probleem, er is geen probleem, dat maakt de mensheid ervan!
Alles is energie, en in dat grote energieveld is de mensheid maar een heel klein veldje, kom je tot de kern van de mens (bewustzijn, t verlichte ) dus begrijpen dat t allemaal een film is. Ga je meer in stilte leven (lees meditatieve toestand) van daaruit kun je het hele energieveld beleven.
Zou leuk zijn om daar eens wat meer over te praten.
5.30
https://m.youtube.com/watch?v=SG3DLZUWNto&time_continue=2388&ebc=ANyPxKrTBOa9lRp2fYtHdSZwksn_fYTdOyYgJNt7TISTdSabb3v1Z6qX7I9y0gpi6V6qhNXcbUWA
mijn antwoord is wat persoonlijk
ik heb/ had de herinneringen meteen toen ik hier kwam op aarde
(er zijn wel meer die dat hebben)(maar bij de meesten is t gewist)
dus ik weet nog dat ik dit leven koos
(game/film)
ik herinnerde me ook vorige levens
en wilde dat zakelijk controleren
op echtheid
kortom ik wilde concreet bewijs
Dat heb ik niet, ik wist wel dat t allemaal anders was dan dat ze me deden wijs maken, kon er alleen de vinger niet op leggen. Heb altijd de grens van t leven op gezocht. Met heel veel vuur gespeeld en heel erg mijn vingers verbrand, tot de karma,s om de hoek kwamen, en daar ging jan...... hele harde goede les.
Zodra de mensen gaan zien dat t een game is, lost de matrix vanzelf op.
hebben de kerken weinig impact enz
en dit was misschien de les die jij voor jezelf uitzocht
maar volgens mij als je tot dit inzicht komt
waar je nu staat
ben je al heel ver
Jep.dat zou heel goed kunnen dat ik er voor gekozen heb.
T was niet fijn....maar ben er toch heel blij mee.
Janmaat weet waar die staat, ook al kan ie wel eens bot om de hoek komen, dat is ZOALS ie soms doet, maar niet IS.
Dank je wel voor je lieve mening petra.
(fouten zijn gewoon lessen)
jij alleen hebt de leiding!
soeverein met free will
in volgende komt een deel langs
van wat ik me herinner
(zitten echt hele goede punten bij)
https://m.youtube.com/watch?v=LHqyKju4RmA&ebc=ANyPxKqnM3y2nS2LV0fLsNQFZLrXQUjk-dKFgaKoNq2pqxNJaHxz1fUdUuY4hwh3-7fxFkT4KSI1
Herken er ook wel veel in, weet niet of t een herinnering is.
T valse licht, annunaki, en meer.......maar eerlijk gezegd heb ik m na een dik uur uit gezet, er kwam geen info meer binnen, ik gleed in de stilte. (Een van de vrouwen vertelt in een korte tijd zoveel info dat je oren gaan klapperen).
Als ik weer een beetje ben opgeladen beluister ik m opnieuw en laat ik t je weten.
Niet bang zijn om te falen, je kan er alleen maar van leren.
Kwam gisteren deze nog eens tegen, slaat voor mij de spijker op zijn kop.
Vooral dat ene zinnetje op 1.03.00 tot 1.03.10
De mensheid wordt geterroriseerd Door t onvermogen om te durven te onderzoeken wie zij zelf zijn.
Crowd Power 8 | Droom manipulatie en psychose | M…: http://youtu.be/11l7zi6nrTA
Zal strak die van jou even bekijken.....Dank.
en
die ene zin is mooi.
want t vergt lef, moed om
los van alles en iedereen
jezelf te zijn
en t onderuit gaan, fouten maken,
herkennen we allemaal.
eenmaal op deze weg
wordt in t gewone leven en in alles eigenlijk
gemanipuleer ook steeds makkelijker te doorzien
kortom je houdt meer het echte over.
En als je Door hebt dat er gemanipuleerd word,
En dat aangeeft, komen er allemaal van die mr smithjes om de hoek vliegen, die je weer een of andere kant op proberen te fietsen zonder dat ze t zelf in de gaten hebben.
Je kan t ze dus ook nog niet kwalijk nemen ook!........maar wijs er wel op.
Maar t toegeven is voor vele moeilijk, laat staan t overgeven aan de demonen die om de hoek komen, Dankzij de fouten (en dan bedoel ik niet iets van schelden maar echte klappers) je kan er mee worstelen, tegen vechten, op schieten, in liefde dompelen, alles, t put je zo uit, t vreet je letterlijk en figuurlijk op, je wordt t zo moe, ......de meesten maken er een eind aan..........overgave was t enige wat werkte, en kom je erachter dat je in gevecht met jezelf bent.......Vanaf daar begint t pas echt interessant te worden.
t onder ogen zag
en toegaf
verdient respect voor jezelf
weet ik zeker dat t een game is
maar t wordt tijd dat de gehackte matrix wordt vrijgegeven
dus ik speel mee
Stellen dat dit niet het geval is dan komen we bij de luciferiaanse boodschap van blavasky en aleister crowley, die van satanisme. Denk even na: "Het is jouw film er is geen slecht" de natte droom van satan om mensen daarmee te verleiden
Hoe zie je dan pedofilie in satanisme bijvoorbeeld, mag dat omdat het hun film is?
Ikhoutwelvoormezelf.
Heb ik toch wat kunnen schrijven. En niks gezegd.
Ieder zijn eigen pad en waarheid of zoiets?
T was een reactie op Petra,s link.
Maar Tuurlijk mag je je mening geven.
Deze is serieus en een serieus antwoord stel ik hier op prijs.
Er is niks gezegd door je idd, terwijl je duidelijk zou kunnen zijn over dit stuk in jouw visie .
Je zegt liever niets dat is dus veelzeggend.
Ik heb jouw toestemming niet nodig om een vraag aan je te stellen btw. Nogmaals Janmaat:
Is pedofilie en satanisme in jouw non dualiteit visie ok omdat het hun film is?
Arrogante dame (klinkt dat beter)ja je krijgt ook eens geen antwoord op je vraag. En al helemaal omdat je dat stelt met je aleister crowley en je satanische natte slakkenspoor.
Ik ben duidelijk genoeg geweest.t staat er allemaal al.
T is een moeilijke vraag wat je vraagt, ik kan geen non dualistische visie geven over de dualiteit.
T zelfde als ik jou zou vragen wat vindt jij van pedofilie tijdens t mediteren.
In de dualiteit vind ik t vreselijk. Beluister de link van petra.
Het raakt de onbesproken en ontweken kern van jouw vorm van non dualiteit.
Het vervagen van grenzen tussen goed en kwaad.
Thelema.
T raakt meer de onbegrepen vorm van jouw non dualiteit.
Als de ik al niet bestaat in non dualiteit, hoe moet pedofilie dat dan doen.
Je zit te diep in de film, daarom vindt je t ook lekker, om liefde te vinden Door je te verdiepen in t kwade...........waar je aandacht aan geeft groeit of zoiets..........Hoe heet dat...... thelema?
Link van petra al beluisterd?
Dit is grotendeels mijn bezwaar op non-dualiteit.
De lijnen van goed en kwaad worden vervaagd.
Dit terwijl ieder in beginsel het geweten heeft ontvangen.
Reden om er weg te blijven.
Zo zegt hans dat ook, de meesten zullen pas echt wakker worden vlak voor ze hun laatste adem uitblazen.
Is Non dualiteit wat je ervaart in mediteren?
Of is Mediteren wat je ervaart in de non dualiteit.
Ik zie non dualiteit als de kern, (verlicht wezen, zijn) en vanuit die kern is alles mogelijk.
Dat jij zo slaapt dat je niet eens ziet hoe je jezelf tegen spreekt kan ik niks aan doen.
Ik denk dat de wereld er dan een stuk beter zou uitzien.
aan jouw reactie te lezen is 'het volk' (stel slaafse apatische schapen) er nog lang niet.
fff
Vragen waar je geen antwoord op kreeg, zodat je kon laten zien wat er hier afgeblaat wordt..........Zo ben ik zoals je weet al maanden bezig (voornamelijk verveling)
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, (nog een paar Dingentjes hier in nl regelen)en de tijd van gaan is gekomen.
Lees alleen de eerste twee alinea's, anders krijgen we weer zo,n verdraaiing waar t niet over gaat.
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/het-mr-smith-effect-en-spontane-vijandigheid-bij-confrontatie-met-anders-denkenden/
Om 7.05 plaatste ik mijn reactie. Doodse stilte tot.......
Om 14.52 reageerde Vladi.
Om 14.55 reageerde Janmaat.
Vladi en Janmaat is dus duidelijk een en dezelfde persoon, iets wat ik al eerder vermoede.
En een inhoudelijke discussie is er nooit bij. Veel schrijven, weinig zeggen. En vooral schelden.
het gescheld is weer helemaal terug.
Ik heb niet jou beledigd,maar het volk.
dat jij je aangesproken voelt is niet mijn probleem.
stel je voor zeg,dat je moeten schrijven en maar met ieders emotie rekening moet houden.
ik denk dat onze taal daar niet ver genoeg ontwikkeld voor is.
misschien met een hoger bewustzijn,telepatisch,dat je de emotie kan zien als je communiceerd.
dat gezegd hebbende
misschien kan de redacteur van deze site,Nexus dus,je van jouw waanbeeld redden.
Nexus heeft mij en als ik me niet vergis Janmaat allebei gezien.
vladi heeft Janmaat alleen nog niet ontmoet.....Einstein
dat gezegd hebbende
ik meen toch in jouw meeste reacties te vernemen dat jij (niet martijn alberda) degene bent die noodvallig een gesprek/discussie een richting in probeerd te sturen.
pot ketel zwart enzo
je draagt nog veel emotie met je mee,meditatie zou je goed doen.
je draagt teveel bagage,zo zag ik je hier ook binnen komen.
maar wel lachen met je
fff
Wat ik me dan weer afvraag, waarom zou iemand dat doen?
Bewust of onbewust?
fff
Tja vladi, wat zeg je daarvan, is die even t spoor bijster?
Kijk uit dat we niet tegelijk reageren want dan valt t op........
ohjee, wat doe je als je echt van iemand houdt
Kom van dat spoor af schele dakduif..........oeeehhh janmaat wat ben ik blij dat je dat zei, je hebt m,n leven gered, ik ben blij dat je zo schreeuwde, ik hoorde je bijna niet.
De ene keer ben je slecht, en de andere keer weer goed..............lang leve de gevangenis in de dualiteit.
maar ik doe het niet..
*ikhouhetwelvoormezelf
maar ik geef je gelijk in je vorige reactie.
iedereen heeft zijn eigen zoektocht,eigen waarheid en eigen realiteit.
fff
Janmaat, zal dus ook binnenkort van t world wilde web verdwijnen. Terug naar t echte leven.
Dus ik ben, ik ervaar. Ik ervaar jou, jullie, mezelf. Het leven.
Ik ben dat wat ik ben.
Ieder zijn eigen pad en waarheid.
De discussie over wel of niet 6 miljoen joden is een misleidende discussie. Daar moeten wij ons niet toe laten verleiden. Het gaat om de achtergrond. Israel moest opgericht worden De geesten moisten hier rijp voor gemaakt worden. Kijk naar de politiek en de strategische ligging van Israel en je ziet het waarom
Ik ben het helemaal met Spring eens dat Hitler doodgewoon een 'lid' van de elite was. Wie de rol van Bernhard bestudeert, ziet dat hij de schakel was tussen Hitler via Engeland naar de VS. De geallieerden deden dan ook geen serieuze poging om Hitler te verslaan tot de Sovjet Unie de Duitsers (Speciaal voor Nannie zeg ik niet: de Moffen) op alle fronten terug sloeg.
De 2e Wereldoorlog had dan ook maar 1 doel (buiten het creeren van Israel, de vernietiging van de Sovjet Unie. Pas toen Duitsland voldoende achterland had veroverd viel het de Sovjet Unie aan. En nu, met de Navo, zien we het zelfde spel. Eerst achterland opbouwen (De grens met Rusland volpompen met militair materieel en manschappen).
Veel informatie, veel feiten. Ik heb over aan aantal hiervan ook al e.e.a. geschreven. Vooral de website van Gerard de Boer is van onschatbare waarde. Jammer is dat er zoveel citaten van ''oficiele'' zijde als bijv. Wiki, aangehaald worden. (Alhoewel daar ook tussen de regels veel informatie vandaan gehaald kan worden.).
Ik zal binnenkort eens jouw blog gaan verkennen.
wiki is meer een eerste aanknopingspunt, van daaruit verder zoeken.. ze knoeien veel idd.
GREAT
http://www.naturalnews.com/2017-04-30-warning-signs-president-trump-being-sucked-into-the-gmo-pesticide-swamp.html
https://m.youtube.com/watch?v=WGZHMX_Srk4
Antartica :
http://www.globaltruth.net/the-real-secrets-hidden-in-antarctica-revealed/
Planet X :
https://m.youtube.com/watch?v=tRIBTkbunNI
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/edith-schippers-wil-nu-ook-uw-dna-profiel/
http://www.beyondthematrix.nl/nieuws-analyses/klopt-uw-beeld-van-de-wereld-wel/
ook internet natuurlijk
In dit artikel, het eerste wat ik van hem lees in meer dan 2 jaar, maakt het dat meteen duidelijk.
Vrijland is ingehuurd om verwarring te zaaien en dat doet hij hier vol op. Veel meepraten en dan zijn lezers op het foute spoor zetten.
100 miljoen indianen vermoord. 20 Miljoen Russen. En wij maken ons druk om 6 miljoen joden. Want daar komt het op neer.
6 miljoen joden vergast, met Zyclon B nog wel. Is dat allemaal wel mogelijk, stelt Vrijland met heel veel vraagtekens.
Maar Vrijland komt NIET met bewijzen dat het NIET kan.
Vrijland weet verdomd goed dat er geen 6 miljoen Joden zijn vergast, maar dat er (volgens officiele westerse cijfers) 6 miljoen Joden zijn vermoord. En dat is andere koek. Bewuste misleiding dus.
(Nu ben ik ook van mening dat er minder dn 6 miljoen Joden zijn omgebracht. Ik heb hier geen bewijs van, maar wel een goed argument voor. Er moet een massa Joden vermoord worden, ook in het eggie ja, om de massa rijp te maken om Palestina in te pikken om daar de Asjkanazi, Rothschild, Nep-Joodse staat te creeren. Maar dat is een andere discussie.)
Vrijland gebruikt het argument van ''het principe van ‘group think’' om zijn valse argument kracht bij te zetten. Ik denk dat wat ik hierboven aangehaald heb dat argument voldoende onderuit haalt. Daarbij bedoel ik niet de kracht van het via de media hersenspoelen en geforceerd groepsdenken, maar het met rede omkleden van argumenten.
En het voorbeeld waarmee hij ijn stelling wil bewijzen, de groep apen, is gewoon lachwekkend. Ooit van sociaal gedrag gehoord Vrijland?
Als ik je ooit onder een rijdende auto zie lopen, zal ik je niet waarschuwen, anders maak ik me volgens jou schuldig aan ''het principe van ‘group think’'
http://www.hubbi-preusse-der-rheinprovinz.com/themenwelt-indianer/
In de eerste alinea geeft ie zijn gedachte over geloofsystemen, algemeen aanvaarde waarheden, dus geen bewijzen.
De rest is een voorbeeld van hoe t Door scholen en media gebracht wordt...............
Als je meerdere artikelen gelezen had (zonder geloof, algemeen aanvaarde waarheid) had je m waarschijnlijk iets beter begrepen.
je komt met, janmaat ik heb voor 1 keer dat vrijland artikel gelezen de eerste keer in 2 jaar..........Terwijl je dus de vorige keer gewoon iets blindelings veroordeelde zonder t gelezen te hebben.???? Vreemd.
2 jaar (of langer geleden) ben ik gestopt met hem te lezen. Niet nadat ik hem goed duidelijk gemaakt had waarom.
Ik weet dus verdomd goed waarover ik praat. Ik veroordeel hem niet blindelings, maar uit ervaring. Dit artikel bewijst maar weer eens dat hij nog steeds dezelfde opdracht heeft.
En hier laat ik het bij. Iedere lezer denkt hier maar het zijne of hare van. Lees maar eens goed en oordeel.
Daarmee zou hij meer verhelderen vooral over zijn visie dan de revisionisten na te wauwelen die ook over zaken heen praten.
feit is Hitler werd dik gesteund door de elite om de oorlog te voeren, feit is dat jodenhaat werd aangewakkerd. Feit is dat gehandicapten en roma's joden en alles wat Hitler tegensprak de dood werden ingejaagd. Ongeacht de rol die ook israel zelf heeft gehad, die oorlog heeft het zwartste in de mensen naar boven gehaald dan vind ik het gezwam om over aantallen te spreken. Aantallen worden altijd opgekrikt is met de tsunami van haiti ook gebeurd omdat er na een ramp cq oorlog een vergoeding wordt uitgekeerd voor de "geleden schade" zoals een dodenaantal.
Maar goed
Zwarte magie was ook zijn ding, was op zoek naar relikwieen en blavatsky was zijn voorbeeld, met eugenics en rassenhaat.
Al met al monsterlijk en zwart als de nacht. Er werd fiks aan verdient door de elite En daar moeten we het over blijven hebben.
Group think daar maar even over.
https://realcurrencies.wordpress.com/2013/09/16/hitlers-finances-and-the-myth-of-nazi-anti-usury-activism/
http://www.zerohedge.com/news/2015-05-07/nazi-economic-mirage
Misschien moet hij maar eens gaan werken in de maatschappijin plaats van zielig te doen. Mensen werken nu eenmaal om een boterham te eten.
En wat de holocaust betreft het volgende:
Heeft iemand wel eens nagedacht dat de holocaust nog steeds door gaat? Kijk eens naar de oorlogen die op dit moment nog gevoerd worden. Allemaal slachtingen ter ere van hun God Lucifer. En wat er boven onze hoofden gebeurt? Soft killing met chemtrails. Het voedsel is vergiftigd evenals ons water. Wij gebruiken sinds lange tijd een goed waterfilter dat alle stoffen er uit haalt. Alles smaakt gewoon totaal anders. Drink ik wel eens ergens anders een kop thee of koffie dan is dat niet te drinken.
We eten alleen maar biologische producten en weten waar het vandaan komt. Het wordt nog eens thuis gebracht ook ...
Nee, de slachting van de mens is nog steeds in volle gang. Daarvoor zijn we niet hier op aarde ...
Heeft iemand wel eens gelezen over the Vatican Holocaust?
Hieronder een document dat te downloaden is.
The Vatican's Holocaust
http://www.reformation.org/holocaus.html
The sensational account of the most horrifying religious massacre of the 20th century
door Avro Manhattan
Het getal 6 wordt gebruikt omdat ze zionisten daar zo gek op zijn. Alles gebeurt volgens numeriek.
Tijdens WO-II wel 18 miljoen doden gevallen.
En of er bewijzen van zijn? Ja zeker wel. Het is maar net in welke richting je wilt zoeken. Dat is met alles. En wat de absolute waarheid betreft: zoekt en gij zult vinden.
Misschien moet hij maar eens gaan werken in de maatschappijin plaats van zielig te doen. Mensen werken nu eenmaal om een boterham te eten.
Dus als hij gaat werken om zijn boterham te verdienen, en
Stopt zielig te doen (ben t met je eens over t bedelen) dan ga je zijn artikelen wel weer lezen?
Ik dacht dat dat je argument was om de artikelen niet meer te lezen.
T ging mij niet om Martin vrijland en ook niet om gerrit zijn ervaring, t was gewoon een artikel over geloofsystemen. ......de algemene aanvaarde waarheid..........maar daar werd helaas niet op gereageerd.ee7cg
De VS voert vanaf de 2e Wereldoorlog een permanente oorlog. Als we het gaan bestuderen blijkt het al ver voor de oorlog ook het geval te zijn met behulp van bijv. Engeland, Duitsland en Frankrijk.
Het heeft allemaal 1 doel, de macht over de grondstoffen..
Vanaf 1917 hebben ze echter niet alleen tegenwerking van de locale bevolkingen, maar nu ook van een grote bewuste politieke stroming, het socialisme.
En zoals Nexus ook al schreef, de val van het hedendaagse kapitalisme, of de VS als je het zo wilt noemen, is niet te stoppen.
Na de eerste Wereldoorlog was 1/6 deel van de wereld socialistisch (niet communistisch, want dat bestaat zelfs in Cuba nog niet). Na de 2e was 1/3 socialistisch.
Nu zien we veel ups en downs van socialistische landen. Het worden er steeds meer. De VS is in paniek omdat ze deze niet allemaal meer gelijk kan bestrijden.,
Na een 3e Wereld oorlog is ?% van de wereld socialistisch.
De kapitalisten weten dat. Is die constante uitlokking tot oorlog een wanhoopsdaad of denken ze echt die oorlog te kunnen winnen.
Zeker is dat de mensheid het slachtoffer wordt. Duimen dat Putin, China en Iran die gekken in bedwang kunnen houden.
https://www.youtube.com/watch?v=9fXxEflrs_I
Ik heb het op mijn blogje gezet
https://www.youtube.com/watch?v=XIONXtmiJ-w
https://www.youtube.com/watch?v=XTejpGvqzso
https://www.youtube.com/watch?v=1qYW-GgO9gM
Ook denk ik dat het "koningshuis" ons parten speelt. Zo leuk, die prinsesjes ... Men moest eens weten.
(Heb je nog iets leuks gedaan met koningsdag? Nee, want dat vieren we niet.) Alleen maar oh en niet waarom niet?
Pas als dat soort wanpraktijken van dat soort mensen hier boven water komen zal er iets in de Nederlanders veranderen.
Er zijn momenteel in het buitenland historici die daar ingedoken zijn en de waarheid naar buiten brengen.
Graag help ik ze een handje ...
Als ik in het buitenland op vakantie ben spreek ik graag met de mensen. We wisselen dan allerlei zaken uit die zich in de wereld momenteel en in het verleden hebben afgespeeld. Het gekke is dat ze b.v. in Duitsland véél beter op de hoogte zijn van dat soort zaken dan in ons land. Ze mogen er echter niet over praten want er staat straf op. Meestal gaan we dan naar een stil hoekje om daar verder te praten.
Ik lees ook goed zonder oordeel!
De Lange Mars
http://delangemars.nl/
Chinese acts to reaffirm alliance with Russia and to quell attempts by Trump administration to make trouble between Russia and China.
http://theduran.com/chinese-visitors-russia-alliance/
Personal message from Xi Jinping to Vladimir Putin:
our friendship is unbreakable
Chinese President Xi Jinping sends personal message of friendship to Russian President Putin on China's behalf, scotching attempt by US to make trouble between them.
http://theduran.com/xi-jinping-vladimir-putin-friendship-unbreakable/
Furious China hits back at US on North Korea during UN Security Council Session
China makes clear that it will not support further sanctions against North Korea if there are no more nuclear tests, and that it wants direct talks between the US and North Korea to begin immediately and all further joint military exercises between the US and South Korea to end.http://theduran.com/furious-china-hits-back-at-us-on-north-korea-during-j/
Trump is an insider now
http://theduran.com/trump-is-an-insider-now/
President Duterte Kicks Rothschilds Out Of Philippines
http://yournewswire.com/duterte-rothschilds-philippines/
President Duterte has vowed to “eradicate all traces of Rothschild financial criminality†from the Philippines, announcing that he will no longer respond to pressure or financial blackmail from the US government or Rothschild-controlled global banking institutions.
Report of the International Scientific Commission for the Investigation of the Facts Concerning Bacterial Warfare in Korea and China. – pdf
Appendixes AA and BB concerning claims of air attacks against various villages in Northeastern China in the Spring of 1952. – pdf
U.S. media and the public have a general amnesia whenever it comes to U.S. war crimes – no matter how recent. The Senate report on CIA torture in Iraq and elsewhere is still suppressed. But U.S. war crimes do not end. Whenever “threatened†with compromise, the U.S. tends to seeks the belligerent way. As Noam Chomsky reiterates in relation to the current campaign for another war on Korea:
http://www.globalresearch.ca/how-bio-weapons-led-to-torture-and-north-korean-nukes/5587410
US Is Backing an Illegal Coup D'état
http://global-politics.eu/2017/04/29/media-lying-macedonia-backing-illegal-coup-detat/
Media Silent As
US-Backed Saudi Forces Starve Half Million Yemeni Children
http://www.mintpressnews.com/213003-2/213003/
Race against time to save millions of lives in Yemen
https://www.unicef.org/media/media_95886.html
From Panama to Yugoslavia, Iraq, Libya and Syria
http://www.globalresearch.ca/five-invasion-plots-three-continents-identical-lies/5316537
Richard Nixon, in his effort to silence black people and antiwar activists, brought the War on Drugs into full force in 1973. He then signed Reorganization Plan No. 2, which established the Drug Enforcement Administration (DEA). Over the course of five decades, this senseless war has waged on. At a cost of over $1 trillion — ruining and ending countless lives in the process.
The investigation, headed up by Webb revealed ties between the CIA, Nicaraguan contras and the crack cocaine trade ravaging African-American communities.
Then-senator John Kerry even released a detailed report claiming that not only was there “considerable evidence†linking the Contra effort to trafficking of drugs and weapons — but that the U.S. government knew about it.
Juan Pablo Escobar Henao, son of notorious MedellÃn cartel drug kingpin, Pablo Escobar, explains how his father “worked for the CIA selling cocaine to finance the fight against Communism in Central America.â€
Going even further down the rabbit hole, the History Channel will address how US involvement in Afghanistan turned the country into a virtual heroin factory and how the drug war empowers cartels.
http://wakingtimesmedia.com/mainstream-media-finally-exposes-cia-drug-trafficking-conspiracy-explosive-history-channel-series/
http://www.activistpost.com/2017/04/ron-paul-interviews-julian-assange-going-wikileaks-humiliated-cia.html
The new records reveal, for the first time, the identities of Chiquita executives who oversaw funding of right-wing death squads.
A new release of the sensitive internal records of Chiquita Brands International, the U.S. banana giant that funded right-wing paramilitary death squads in Colombia, dubbed the “Chiquita Papers,†reveals new information about the exact role individual Chiquita executives played in bankrolling terror in the South American country.
Many of these Chiquita executives are currently being prosecuted, as a U.S. court in December gave the green light for a trial launched by victims’ family members to move forward against the company and its top executives.
Along with Chiquita, other multinational fruit companies including Del Monte and Dole Food Company voluntarily financed right-wing paramilitaries in order to benefit from protections provided by the so-called “Banana Block,â€Â which served as an umbrella organization for the AUC and maintained control of certain banana-producing stories.
The AUC was responsible for years of violent terror, leading a coordinated campaign of assassinations and massacres aimed at unionists, political activists, public officials and others perceived as guerrilla supporters. By Chiquita’s own account, between 1997 and 2004, the company issued at least 100 payments to the AUC totaling some US$1.6 million.
The collusion between the right-wing death squad and Chiquita is being increasingly uncovered as families of the victims of paramilitary violence seek justice through the latest lawsuit against the corporation.
One of the documents also reveals that Chiquita, through its Colombian affiliates, not only made payments to the AUC and other paramilitary groups but also to the country’s two largest rebel armies, the FARC and the ELN, between 1989 and 1997.
RELATED:
Colombian Victims Take on Chiquita for Funding Right-Wing Death Squads
New 'Chiquita Papers’ Expose How Banana Execs Fueled War and Terror in Colombia for Decades
http://www.telesurtv.net/english/news/New-Chiquita-Papers-Expose-How-Banana-Execs-Fueled-War-and-Terror-in-Colombia-for-Decades-20170425-0013.html
The truth is heinous to see in clear light.
Millions have died and 46 million have been made homeless refugees in just the last eight years of U.S. bombing for the Big Oil Warlords
GET ANGRY BECAUSE YOU HAVE BEEN DECEIVED
It used to be that ‘he who controlled the oil, controlled the bankers, who control world markets.’ But once the information of new energy technologies is out in the public domain, the future of Big Oil and all its corporate and government tentacles that destructively reach into our lives will come crashing down.
You, the reader of this article, has the power to bring this information to your listening constituency and together citizens around the world can unite to defeat the New World Order once and for all.
THAT’S RIGHT – TODAY – WE CAN RUN ENGINES ON SIMPLE WATER THAT PRODUCE NO CARBON EMISSIONS. THIS TECHNOLOGY HAS BEEN AROUND FOR YEARS BUT HAS BEEN SUPPRESSED.
WITH LITTLE OR NO ENERGY COSTS, THE WHEELS OF PRODUCTION COULD CREATE THE LARGEST, MOST PROFOUND REVOLUTION YET – THE FREE ENERGY REVOLUTION.
Here is a picture and a few videos about a Japanese car that runs totally on water. It gets about 70 miles per gallon and creates no harmful emissions. This is but one of many cars that run exclusively on water.
This is different than cars, motors, generators, airplanes, and spacecraft that use hydrogen as a fuel or hydrogen fuel cells. Hydrogen as a fuel is usually derived from methane and produces carbon emissions in the process. Hydrogen as a fuel can be also created through electrolysis and then stored in special containers. This system produces less harmful emissions, but is still not a free-energy device that runs solely from water alone like the vehicle below. Â
NEW ENERGY DEVICES THAT WILL END BIG OIL’S ENSLAVEMENT
AQUATUNE HYDROGEN FUEL SYSTEMÂ
GARY VESPERMAN’S LIST OF SUPPRESSED TECHNOLOGIES AND MARTYRSÂ
THEÂ FREE ENERGY REVOLUTION HAS BEGUN
From our presentation above you might have drawn the conclusion that Big Oil needs to be prosecuted along with the U.S. Patent Agency. The many deaths from Oil Wars must be reconciled with justice and the brave soldiers finally allowed to rest knowing that they did not die to simply make the Rockefeller family rich beyond imagination. It is time that the roots of Oil Wars be pulled up from the deep soil they have been fostered in to protect their profits and monopolies. Big Oil and the Petrochemical Warlords need to give back what they have stolen and their industries dismantled and given back to the people they stole them from – the citizens of the world.
https://aim4truth.org/2017/04/24/the-real-energy-revolution-has-begun/
The Podestas were staying close-by, at a pedophile friend's villa and match Police sketches of kidnappers
Mr Amaral also astonishingly claimed that former Prime Minister Gordon Brown was involved in the cover up.
http://humansarefree.com/2017/04/madeleine-mccann-detective-accuses-ex.html
In Why North Korea Needs Nukes - And How To End That we pointed to the utter destruction the U.S. and its allies waged in the war on Korea on all parts of the country. That North Korea seeks "weapons of mass destruction" is quite understandable when one takes into account the hundreds of thousands tons of napalm used against it.
The U.S. had used biological weapons in the Korea war. It also used chemical weapons and suppressed investigations into it. Its pilots dropped bombs with biological warfare agents over China and Korea.
http://www.moonofalabama.org/moonofa_posts/
nog even n reactie op;
"Wazige videootjes van iemand die zoiets stelt zonder bewijs is voor ons zondermeer geen bewijs"
er was geen intentie aanwezig om dit als een bewijs te presenteren
het ging om het tonen van een andere invalshoek/ mogelijkheid
je latere reactie op t geplaatste
"Kijk Petra, nog zo'n linkje waar iemand de woorden zo verdraait dat
het in zijn straatje uitkomt"
kwestie van interpretatie lijkt me
er is wel een meningsverschil betreffende t statement;
'trump is daar geplaatst door de cabal'
en daar heb ik mijn twijfels over
dus
of hij gekozen is door of
overgenomen is door de deep state,
zoals medvedev stelt
en misschien is alles niet zo simpel is als het nu ons wordt voorgespiegeld
(link contraspionage)
jij zoekt gewoon duidelijke goede bronnen
ik niet, ik plaats in reacties wat ik interessant vind
of me opvalt en meningen
ook omdat ik vind dat gebleken is,
wat is een goede bron..?
verder denk ik dat iedereen slim genoeg is om zelf te oordelen
Vanwaar jouw relaas? Wij zijn blij met alle informatie. Ik reageerde op vragen vanuit de reacties. Sommige zaken zijn inderdaad onduidelijk maar wat ik mij afvraag...wat maakt het uit of Trump door de Deep State gecontroleerd wordt of dat hij de acties zelf verzint? Hij is hoe dan ook schuldig doordat hij het uiteindelijke bevel geeft.
Wat mijn bronnen betreft. In het borige artikel plaatste ik een link naar een interview met de Belgische priester in Syrië. Zijn verhaal kun je 1 op 1 kopiëren met onze verslagen m.b.t Syrië. Verder toets ik persoonlijk aan ongeveer 5 andere bronnen uit verschillende hoeken om tot een artikel te komen.
Jouw bronnen zetten mij telkens weer aan het denken, net als informatie van anderen hier. Zo zou nieuws gemaakt moeten worden wereldwijd. Ik ven dus zeer blij met jullie allemaal want bovendien draait om jullie en ons!
omdat ik me
aangesproken voelde
en
ik ben blij dat je het verduidelijkt hebt
met deze uitleg
en respect voor je reactie.
Bedankt voor je filmpje. Zoals ik al meerdere keren gesteld heb, weer geen bewijs maar aannames en ook nog eens slechte. Hij gaat al de fout in met de raketaanval. Waarom niemand laat weten wat er met de vermiste raketten gebeurd is. Dat weten wij wel. Ze zijn uit de lucht geschoten door het Syrische afweersysteem s-300. "
in bovenstaande artikel
"Ook wil ik nog even terug komen op ons vorige artikel. In dat artikel staat een video waarin te zien zou zijn hoe het Syrische leger tomahawks van de VS uit de lucht schiet. Er is nog steeds veel onduidelijkheid rondom die raketten. Er zijn er heel wat niet op de bestemming aangekomen. Aanvankelijk werd gesteld dat dit te danken was aan het afweersysteem van het Syrische leger doch Assad weerlegde deze stelling door afgelopen week zich hardop af te vragen hoe het kon dat er zoveel raketten doel misten. Iets klopt niet rondom die raketten maar wat het is weten wij nog niet. Wellicht dat dit de komende weken duidelijker wordt."
ik heb in mijn reacties gesteld
geloof je dit allemaal??
over de missiles.
het gaat niet om gelijk of ongelijk
en wat maken kleine meningsverschillen uit
ik twijfelde of ik me zou verdedigen
over wazige video s,
want wij weten wel wat er gebeurt is..
dat is duidelijk.
oa
Prince founded the notorious private security firm Blackwater
NOTORIOUS MERCENARY ERIK PRINCE IS ADVISING TRUMP FROM THE SHADOWS
https://theintercept.com/2017/01/17/notorious-mercenary-erik-prince-is-advising-trump-from-the-shadows/
Knights of Malta rule Blackwater (Xe),
the CIA and its “Boy,†US President Obama
http://vaticanassassins.org/2010/10/06/knights-of-malta-rule-blackwater-xe-the-cia-and-its-boy-us-president-obama/
President Trump: Jesuit Temporal Coadjutors are on the Attack from Within Your Administration
http://vaticanassassins.org/2017/02/18/president-trump-jesuit-coadjutors-are-on-the-attack-from-within-your-administration/
http://www.zerohedge.com/news/2017-01-30/nomi-prins-goldmanization-president-trump
who is in charge of U.S. Central Command,
oppose sending more conventional forces into Syria. Meanwhile, White House senior strategist Stephen Bannon has derided McMaster to his colleagues as trying to start a new Iraq War, according to these sources. … Two sources told me one plan would envision sending up to 50,000 troops. … Trump’s first national security adviser, Michael Flynn, opposed sending conventional forces..
Ze willen iig overal onrust en angst. Alles moet op scherp.
https://www.youtube.com/watch?v=Nd0f8MlY3mM
How Modern Reality Is Being Manufactured: http://youtu.be/4x2sJWmAnjY
Gelukkig wel, helaas na de website geupdate te hebben werkt de template niet meer dus ik moet een nieuw uiterlijk gaan maken voor de site. Dit uiterlijk is maar een tijdelijke oplossing
Ja Nexus, we kennen deze basisregels maar al te goed.
Maar wij, links en vrije landen die niet onder Amerikaanse overheersing staan hebben hier nog geen antwoord op gevonden.
Wat betreft de False Flags heb je 100% gelijk. die worden misbruikt om de Moslims zwart te maken. Maar aan de andere kant is het niet te ontkennen dat het juist de Moslims zijn (naast de fascisten dan). die overal ter wereld terreur bedrijven. En nauurlijk is dit het werk van de CIA die ze zo gek krijgt.
Met het gestoord maken van moslims, waar zeer veel inteelt voorkomt, hebben ze een duivel gecreerd. Maar of ze die in de hand kunnen houden? De duivel, hun Frankenstein, zou zich ook wel eens tegen hun creator kunnen keren.
In wezen is het een variant op de Soros methode van verdeel en heers en onrust stoken.
Met wij hebben hier nog geen antwoord op bedoel ik. Hoe moeten wij handelen tegen een relatief klein, maar toch een door de tamtam die ze maken met buitenlandse hulp, groot lijkend deel van de bevolking dat met geweld in opstand komt. Als je dit, net als in 1953, toen de Russen de opstand van neo-Nazi's met geweld neersloegen, ook. doet, wordt je door de wereldpers genadeloos neergesabelt. Laat je het toe, krijgt het land gegarandeerd een kleurenrevolutie. Is Venezuela aan de beurt? Hoe moet Maduro handelen? Vertel het me maar.
fff
Forget Gotham Shield.. Operation JERICHO is in Fu…: http://youtu.be/4KD5209haQU
met de triljarden die ze de mind controlede mens aftroggelen door in het bezit te zijn van het geweldsmonopolie,is the sky the limit (so to speak)
fff
Wat bp vertelt klinkt best logisch, hij heeft over extreme chaotic space wheater events...............Ze hebben (misschien) geen oorlog nodig, maar zijn t voorbereidingen om alles in goede banen te leiden als de chaos uitbreekt.
Zie wat wereldwijd met de natuurrampen gaande is, overstromingen, modderstromingen, sinkholes, toenemende aardbevingen, sneeuw waar normaal geen sneeuw valt, temperatuur. Walvissen zijn de weg kwijt, noem maar op, t heeft niks met Trump en putin te maken lijkt mij.
Gewoon een vrije mening(gedachte) meer niet.
Iemand geluisterd, zo ja , laat me vrijblijvend je mening weten aub.
https://www.youtube.com/watch?v=qVvGAM6yQ2I
vraagje..waarom is mijn IP adres geblokkeert??Graag antwoordt via de mail!!
Ik dank U!!
eens kijken.......ik meen me te herinneren dat je Hitler verheerlijkt en pleit voor WW3.
Ik heb geen zin om alle artikels en reactievelden na te lopen maar mijn amnesia rokend brein meent zich dit te herinneren.
excuses als ik fout zit,maar mocht het kloppen wat ik stel,dan zou dit het antwoord op je vraag kunnen zijn.
of de aivd heeft je in de smiezen!!
fff
en zelfde over intuitie
Operation Gotham Shield: U.S. Gov’t To “Simulate Nuke Blast Over Manhattan†As Actual War Nears
Among the organizations involved are:
http://www.activistpost.com/2017/04/operation-gotham-shield-u-s-govt-simulate-nuke-blast-manhattan-actual-war-nears.html
5 Things You Need To Know About The US Govt’s ‘Simulated Terror Attack’ On NYC
http://theantimedia.org/their-news/65209/
‘Totally surreal’: Blackouts hit LA, New York and San Francisco
https://www.rt.com/usa/385646-blackouts-hit-la-ny-sf/
Kwam vandaag deze video tegen het hoeft niks te betekenen verder maar sluit deze tijd ook niets uit. Mogelijk niet echt aanvullend of toevoegend toch leek het me de moeite waard om te delen : Operation Gotham Shield | NYC & NJ on April 24th - 26th https://www.youtube.com/watch?v=b9EZW3JWn18
US POWER OUTAGES/Gotham Shield or Solar Burst?: http://youtu.be/ot6qBhLS7_4
Power Outage Update/Solar Wind Speed 1.678 Millio…: http://youtu.be/CyqqqaFKHsM
OPERATION GOTHAM SHIELD UPDATED & INSIDE INFORMAT…: http://youtu.be/_GPDBGy6LtE
RSS lijst met reacties op dit artikel