Voor de Amerikanen wel, tenminste als u ooit over het Tor-netwerk heeft gesurft. Dat is verdacht, dat is helemaal verdacht, dat is ontzettend verdacht en daarom worden miljoenen mensen in een klap extremist. De op een na hoogste kwalificatie net voor terrorist?
Het schijnt dat de NSA alles controleert in Tor, niet alleen de IP-adressen noteert maar ook de mail meeleest.
Er zouden zo'n 5.000 Tor-servers wereldwijd bestaan die door vrijwilligers worden onderhouden. De NSA heeft een lijst van al die servers die wordt opgeslagen in een 'Directory Authorities'. Van deze servers bestaan er negen. Een ervan heet 'Gabelmoo' en staat in Erlangen, Duitsland.
Xkeyscore is het programma dat de NSA voor deze spionage activiteit gebruikt en in de broncode ervan wordt 'Gabelmoo' met name genoemd. Ieder die op Tor gaat en dat zijn zeker miljoenen surfers die bewust hun data willen beschermen landen zo in de databank van de NSA en worden daar meteen als 'extremisten' gebrandmerkt.
Bij het lezen hiervan schiet me weer het staaltje 'klantvriendelijkheid’ van PayPal te binnen, die enkele dagen geleden een startup in Zwitserland haar crowdfundingaccount blokkeerde. Dit omdat die een systeem ontwikkelen om het dataverkeer veiliger te maken.
Ja precies. Dat is verdacht, dat is helemaal verdacht. Dat is ontzettend verdacht. PayPal was van mening dat voor het ontwikkelen van encryptiesoftware de toestemming van de regering nodig is en blokkeerde ijskoud de toegang en de tegoeden van de startup.
Toen wereldwijd een storm van verontwaardiging losbrak, verontschuldigde PayPal zich nadien met alles als een 'technische fout' weg te praten. Dat scheen ook niet het eerste hoogstandje van dien aard van PayPal te zijn geweest. Maar een en ander toont wel met welke voortvarendheid sommige grote bedrijven zich niet alleen plooien maar zelfs initiatieven nemen om hun 'goodwill' naar regeringen en geheime diensten toe te tonen. Bravo!
Dat de NSA ook de mails leest die via Tor worden verstuurd blijkt uit de broncode, waarin de volgende regel is opgenomen:
email_body('https://bridges.torproject.org/ : c++ extractors:“
Alle landen lijken betroffen, behalve de naaste bondgenoten: Canada, Engeland, Australië en Nieuw Zeeland. Maar of die garanties kloppen?
De nieuwste zwaar beveiligde Smart Phone van Merkel heeft de NSA, naar verluidt ook al gehackt.
Dat het is zoals het is, O.K. Maar willen we dat het zo blijft als het is?
Bron:
Cameras in Your Cable Box Watching You in Your Home Watching Television (See the Built in Camera & Microphone)
Dat is al zou d als wat, maar het lijkt me wel wat, ga ik in mijn blote reet voor de camera staan, nou als dat niet werkt dan weet ik het ook niet meer.
http://beforeitsnews.com/watercooler-topics/2013/10/cameras-in-your-cable-box-watching-you-in-your-home-watching-television-see-the-built-in-camera-microphone-2434708.html?currentSplittedPage=0
“Big Brother is Watching You†– Cover Your Webcam, the NSA Can Turn it on Without You Knowing
http://www.globalresearch.ca/big-brother-is-watching-you-cover-your-webcam-the-nsa-can-turn-it-on-without-you-knowing/5361069
When questioned the next day whether he would confirm his previous statements, Clemente told CNN, “I’m talking about all digital communications are–there’s a way to look at digital communications in the past. I can’t go into detail of how that’s done or what’s done.
http://www.globalresearch.ca/nsa-spying-and-intelligence-collection-a-giant-blackmail-machine-and-warrantless-wiretapping-program/5340204
dat wisten we allang,daarom zijn jullie reacties dan ook niet van belang.
fff
broodje Aap en alle andere
hoe je nsa file er uitziet..
(aantallen zijn globale min.schattingen ..vs)
"Are you targeted by the NSA?"
The answer, sadly for those reading this, is very likely yes, as it was revealed that as part of the NSA's XKeyscore program "a computer network exploitation system, as described in an NSA presentation, devoted to gathering nearly everything a user does on the internet" all it takes for a user to be flagged by America's superspooks is to go to a website the NSA finds less than "patriotic" and that user becomes a fixture for the NSA's tracking algos.
What Your "Startlingly Intimate, Voyeristic" NSA File Looks Like
Remember when the NSA said they only target foreigners, and only those who are of particular actionable interest? They lied.
Going back to "your" file:
One program, code-named PRISM, extracts content stored in user accounts at Yahoo, Microsoft, Facebook, Google and five other leading Internet companies. Another, known inside the NSA as Upstream, intercepts data on the move as it crosses the U.S. junctions of global voice and data networks.
It gets worse, because that bed-wetting habit you kicked in the 2nd grade? The NSA knows all about it.
http://www.zerohedge.com/news/2014-07-06/what-your-startlingly-intimate-voyeristic-nsa-file-looks
---
By law, the NSA may “target†only foreign nationals located overseas unless it obtains a warrant based on probable cause from a special surveillance court
There are many ways to be swept up incidentally in surveillance aimed at a valid foreign target.
If a target entered an online chat room, the NSA collected the words and identities of every person who posted there, regardless of subject
http://www.washingtonpost.com/world/national-security/in-nsa-intercepted-data-those-not-targeted-far-outnumber-the-foreigners-who-are/2014/07/05/8139adf8-045a-11e4-8572-4b1b969b6322_story.html
--
Nothing is going to change at all unless the NSA is destroyed and shut down completely, Pete Ashdown from XMission told RT.
http://rt.com/op-edge/170220-nsa-reforms-testament-former-employees/
Enough is enough': Berlin outraged by alleged US spying
http://rt.com/news/170748-berlin-outraged-spy-scandal/
maar de regering van Duitsland
heeft een poging gedaan nog iets van privacy te beschermen
hier reden de autos van google "zomaar"..
en niemand komt in opstand
dat weet ik ook
en als er weer het zoveelste in het nieuws komt
dan zullen regeringen " iets" ondernemen
of worden " boos" of gaan vragen stellen..
en na een paar weken is het weer hetzelfde...
tot het volgende incident...
en dan volgt weer hetzelfde verhaal..
Google Abandons Street View in Germany
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2383363,00.asp
en ook Oostenrijk bijvoorbeeld
Google Streetview auto's Oostenrijk verboden
"Gegevens worden door Google opzettelijk verzameld"
De Commissie voor Gegevensbescherming wil Google een gedetailleerde vragenlijst laten beantwoorden en ze een nauwkeurige technische beschrijving van de gegevens die tot nu toe verzameld zijn laten geven. Deze stap volgt op vergelijkbare onderzoeken die in de Verenigde Staten, Duitsland en Italië gehouden zijn. Hieruit is gebleken dat er door Google, met haar Streetview auto's, in 30 landen per ongeluk WiFi-gegevens verzameld zijn. Het verbod op de auto's zou volgens commissielid Waltraut Kotschy wel twee maanden kunnen duren.
"Gegevens worden door Google opzettelijk verzameld"
Vorige week zei co-oprichter van Google, Sergey Brin, dat Google het "verknald" heeft door per ongeluk de privégegevens van internetgebruikers te verzamelen. Maar volgens critici is het geen toeval. "Denkt Google dat mensen dom zijn?" Vraagt data-beveiliging[censored]pert Hans Zeger zich af. "Identificatie en registratie van de WLAN (draadloos internet netwerk) kan alleen opzettelijk worden gedaan." Volgens hem kunnen de privégegevens voor commerciële en uiteindelijk ook criminele doeleinden gebruikt worden.
http://www.jeroen.com/archive/2010/06/01/google_streetview_autos_oostenrijk_verboden
https://de.answers.yahoo.com/question/index?qid=20130415230933AAdVeFC
Natürlich gibt es das, aber eben nicht flächendeckend, sondern vor allem von Großstädten.
Google hat wirklich nur Großstädte in Deutschland ins Netz gestellt. Wenn man dem Abfilmen nicht zustimmte, dann konnte man sein Haus verpixeln lassen. Dazu sind in Deutschland über 200.000 Anträge bei Google eingegangen. Das war denen wohl zu viel, so dass Google im April 2011 den weiteren Ausbau von Street View in Deutschland einstellte.
An vielen Stellen ist das Material mittlerweile auch schon veraltet.
Wenn du bei Maps die Gesamtansicht Deutschlands zoomst und das Männchen über die Karte bewegst, dann siehst du auch, welche Gegenden verfügbar sind.
Wat is massaal in opstand? Ik bedoel 200.000 aanvragen op een kleine 82 miljoen inwoners dat is dan plus min 0,25 %. Je moet ook bedenken in wat voor toestanden de 'nieuwe' bundesländer leefden; Stasi
Inmiddels willen 40% van de Duitsers zich meer aansluiten bij Rusland, dat is een grote minderheid. Dat komt dus inderdaad waarschijnlijk door NSA en de controledrift van de VS.
Eerder schreef ik immers iets over overlevingsmechanismen, verdraaide, vasthouden aan wat eigenlijk niet mag zijn.
Mensen reageren immers uit ervaring, en de ervaring van de DDR is nog niet zo lang geleden, althans net iets verser dan de ervaringen uit de jaren dertig en de daarop volgende WOII.
Het lijkt me illusionair om te denken dat Duitsers massaal in opstand komen, als er massaal nog amper iets doorleefd en daarmee verwerkt is. Wat er wel massaal gebeurde, is vermijden en vervolgens toch onbewust doorgeven aan volgende generaties die hier nog steeds zo veel last van hebben dat ze massaal verdraaid zijn.
Vanuit dit zicht valt het te betwijfelen of die 'massale' opstand van Duitsers niet eerder een massaal verdringingsmechanisme is; nu dus aansluiten bij wederom een kudde die weliswaar (terecht) tegen google streetview is, waar echter bij de meesten iedere zuivering van het eigen ik waars is.
Groet Diana
Foreign ministry questions motive for articles about wealth in British Virgin Islands as media web[censored] appear inaccessible
The wealth of Chinese officials and their families has become a subject of growing interest, particularly in light of Xi's campaign for austerity and against corruption since becoming leader.
Repeated attempts to access the Guardian's story from China failed without a virtual private network. In the morning, some attempts to reach the site's front page were successful, and there was intermittent access to other pages. By afternoon, repeated attempts were failing. Qin said: "Relevant departments of China carry out management of the internet in accordance with laws and regulations."
Earlier this month, the Guardian was briefly partially blocked before becoming accessible again.
http://www.theguardian.com/world/2014/jan/22/china-block-reports-offshire-elite-british-virgin-islands
The European search engine ruling weakens our democratic foundations and could lead to our history being rewritten
http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/may/18/powerful-benefit-right-to-be-forgotten
From Google to Amazon: EU goes to war against power of US digital giants
In Europe there is a growing fear of becoming a 'digital colony' ruled by Silicon Valley, whose giant firms wield huge power over privacy – and like to avoid tax. Now regulators are striking back
"Either we defend our freedom and change our policies, or we become digitally hypnotised subjects of a digital rulership," Gabriel warned in a passionate call to action published by the Frankfurter Allgemeine. "It is the future of democracy in the digital age, and nothing less, that is at stake here, and with it, the freedom, emancipation, participation and self-determination of 500 million people in Europe."
http://www.theguardian.com/technology/2014/jul/06/google-amazon-europe-goes-to-war-power-digital-giants
Martien, kunt U geen satire onderkennen, of geloofd U dat het mij ook maar iets intereseerd wat men in het algemeen tegen mij zegt, deze dames leuteren er op los, en ik doe hier mijn wel gemeende ingrediënten bij, en zo wordt het toch nog wat,
maar ik stop met schrijven hier, heb geen behoefte aan een tweede rangs Lesbiënes cafétje te vertoeven, waar je niet Welkom bent, vriendelijke groet, ben een ouwe Hetero, provo aanhanger, flower power, heb het allemaal gezien, en dit surogaat pseudo gedoen nee dank U.
Waar ze mij aan koppelt door een bericht eerder te schermen dat ze weet wat mijn ware intenties zijn. Maar geeft niet, allemaal last van cognitieve dissonantie hier blijkbaar, daar wil een weldenkend mens niet eens bijhoren. Succes met alles.
Hallo Ixie,
Jij begrijpt wat ik bedoel, je kan het ook heel erg mooi verwoorden:)
Achter elke zin kan je dieper voelen wat je ermee bedoelt en zitten meerdere lagen in.
Je hebt het leven doorleeft en weet wat er speelt en wat belangrijk is voor jezelf.
Heb er helemaal niets meer aan toe te voegen.
Dank je wel:)
Groet Leon.
Of jij een trol bent dat weet in niet, wat dat betreft kan ik je alleen maar op je woord geloven.
Citaat: In het bovenstaande wat Spring geschreven heeft daar kan ik niet uithalen dat ze zegt dat jij vier nicknames gebruikt maar ze schrijft dat hier iemand geweest is die meerdere nicknames gebruikte.
Dus waarom zou ik moeten ingrijpen? Waarom meet ik met twee maten omdat jij niet goed leest?
Beste Martien. U als redactielid zou Springs woorden dat ik trol en dat ik vier andere nicknames ben moeten kunnen ontkrachten. Waarom doet u dit niet en staat u persoonlijke aanvallen toe? En waarom dan wel die stevige woorden richting jenne? Meten met twee maten noemen we dat.
Jij hoeft hier niet tegen bezoekers op Bovendien te zeggen dat ze zich moeten gedragen dat doen wij van de redactie wel.
Begrepen Jenne dus gedraag je!
helemaal mee eens!
je bent geweldig spring!
madelief mooi om je verhaal te horen
en de generatie die komt
geeft hoop
jullie maken het verschil..
Graag gedaan hoor LIEVERD!
Die Duitsers komen dus goed in opstand. Nu wij nog, want dit is zo niet goed aan het gaan!
en dank je spring!
nav je link over duitsland..
Why is there no Street View in Germany?
http://www.reddit.com/r/google/comments/1fzygw/why_is_there_no_street_view_in_germany/
http://www.autoblog.nl/duitsers-pislink-over-nederlandse-grenscameras
Internet users who use online privacy tools or read certain web[censored] may themselves become targets of NSA surveillance, according to a new investigation by public broadcasting outlets in Germany published on Thursday.
https://www.commondreams.org/headline/2014/07/03-5
het neerzetten van links is altijd waardevol het kan allicht weer mensen op ideeën brengen ... kennis maakt macht dus hoe meer er naar buiten komt hoe moeilijker het wordt om intriges te bouwen en dat scheelt misschien weer een oorlogje.
Het geven van een uitleg en het delen van linkjes is voorals nog een van de opties die we nu nog wel hebben en zeker niet meer vanzelfsprekend zijn.
Helaas hebben heel veel mensen dat nog niet door of zijn te bank om te kijken waar het naar toe gaat.
het openlijk uitspreken van je zorg wordt lang niet altijd in dank af genomen maar wie zwijgt stemt toe.... DUS volhouden... linkjes neerzetten is alleen maar nuttig!
Reken maar dat instanties dat maar wat graag willen beperken daar wordt hard aan gewerkt.
Dat hele leger van z.g. geheime dienst mensen speelt alleen maar cops en robbers het lijkt er steeds meer op dat de top posities ingenomen worden door figuren die uit een inrichting ontsnapt zijn... en daar moeten wij dan naar luisteren en ons aanpassen?! gewoon allemaal paranoia en dat regeert!
Weetje waar ik mijn hoop op heb ..de nieuwe generatie in opkomst.. daar heeft dat oude Elite clubje niet echt op gerekend.... die staan heel anders tegenover geld en goederen.... meer gefocust op wat wij hier proberen te vertellen... leven gaat om het goede kwaliteit boven kwantiteit familie relaties en vriendschappen... heel bemoedigend .
Ik hoop dat ze dat vast kunnen houden want ja de touwtjes worden steeds strakker aangehaald en zeker als men niet uit de stoel komt.. maar moet je toch ergens nog hoop uit halen.
Dit is leuk om te horen en mee te spreken...lichtpuntjes noem ik dat.
is ook zo eerder vermelde ik al dat er meer dan 50.000 dwingende verzoekjes zijn gekomen om kritische artikelen te verwijderen.
Groet,
Zo.
Zo nou... en weer terug naar de normale discussie..
gutteguttegut
oeh! Nou daar gaat m'n reputatie, die ik niet had..
Je realiseert je kennelijk niet dat alle gesprekken tussen ons er nog staan ?
Fijne dag verder
En aan dat rijtje nicknames wil je mij toevoegen? Kijk nog wat filmpjes, word je lekker paranoia van.
Jouw aardig willen zijn (in woord) daarmee viel je juist door de mand. Iemand tot 3x toe uitnodigen om met je te praten op een dode website en vervolgens belachelijk maken als een andere/levende plek wordt voorgesteld. Daar bestaat een woord voor en dat is niet het woord aardig, maar het woord huichelaar. Vervolgens diezelfde oprechte persoon ook nog beschuldigen van trollen, daar heb ik geen woorden voor.
Tijd om in de spiegel te gaan kijken, dan maak je maar tijd.
ja..
verdeel en heers..
..waarschijnlijk is dat de bedoeling,.. ons tegen elkaar opzetten..
angst creëren.. schuldigen aan te wijzen.. .. uit te spelen...
( geld , terror , kleur , geloof , afkomst, enz ..)
dmv uitspraken of regelingen van politici /
false flags / nieuws in de media / oorlogen..
en dan..
orde vanuit chaos..
nix tasty, de geplaatste linken zijn om aan te tonen
wat er nu gebeurt.. keuze controleerbaar indien gewenst.
en dat dit een weg van no return is...
spring , thanx!
ik zie het totaal van de info als een excuus om te filteren, wissen
en te blokkeren,
en web[censored] niet meer toegankelijk te maken
op diverse manieren
(Their web [censored] just went POOF, Microsoft suddenly owned them with no prior warning. This could only happen if ICANN is operating above the law .)
Ik kan me herinneren dat :broodje aap /sophie/martijn/kezaa door de mand gevallen was als zijnde een persoon. Als aardig zijn door de mand vallen is ja dan ben ik schuldig, als trollen door de mand vallen is, ben jij schuldig.
Zo hey, spierballentaal. Jij viel een week geleden al door de mand en goede verstaanders hebben dat allang gezien. Ik heb me kostelijk vermaakt, hoop jij ook.
Of je kunt als je werkelijk geluk* wil hebben zoveel mogelijk autonoom regelen; je eigen moestuin en dan af en toe een goed uitgezocht iemand iets geven, of iemand waar je eerder iets van kreeg iets uit je moestuin geven. Waardoor bij die laatste de eerdere gever, geen 'schulden'* kunnen ontstaan.
* Geluk is voor mij rust hebben, innerlijk en zover ik invloed heb 'uiterlijk'. *Schulden zijn voor mij eventuele verwachtingen, waaraan ik niet kan of wil voldoen.
Vroeger Leon hadden mensen ook de tijd om diep na te denken, of in ieder geval nam de mens tijd om na te denken wie waardig genoeg was voor zijn of haar stem. Illusies waren vroeger niet zo talrijk als hedendaags en dus daarmee waren ook de verwachtingen minder. De illusie en de verwachting dat iemand buiten jou om ook maar iets kan bijdragen aan jou staat van zijn.
Tussen liefde en haat zit een zee van ruimte, mits emoties niet verdraaid zijn. Echter inderdaad; liefde kan zo maar omslaan in haat, dit is andersom zelden het geval. Soms is haat nodig om je vrij te maken van wat je eerst lief had en wat een illusie bleek. Nog niet eens de haat op de ander(en) bijna nog eerder de haat op je eigen ik en al de illusies die een mens kan koesteren.
De harde werkelijkheid is moeilijk te aanvaarden, omdat we in een tijdspanne zitten waarin volledige rijpheid en dus volwassen worden juist door al die illusies ernstig belemmerd worden. De illusie van eeuwig jong en altijd fit zijn is maar een klein voorbeeld. De verwachting dat mocht je onverhoopt toch oud en verzwakt raken er altijd iemand voor je zal zorgen.
Het rent en rent, want het heeft de dood op de hielen zitten, derhalve is er geen tijd om goed na te denken en zich te ontdoen van illusies. De dood zit immers op de hielen. En als er geen tijd is om je te ontdoen van illusies is er geen tijd om te starten waar alles altijd zou moeten beginnen; jezelf.
Zoveel makkelijker als men de dood voor zich heeft, dan stopt dat rennen vanzelf en zie daar; zeeën van tijd. Waardoor er weer ruimte ontstaat om zich te ontdoen van illusies en verwachtingen. Dat ook maar iets of iemand jou zomaar van geluk zal voorzien, dat liefde alles oplost, en dat haat op anderen terecht is.
Zeeën van tijd waarin de mogelijkheid bestaat je uit illusies en verwachtingen te draaien. Draaien als een volleerd Sofie :)
Brood en spelen; WK en 1000 vrienden op FB (las vanochtend en nog nooit is de mens zo eenzaam geweest als nu én dat met 1000 vrienden op FB)
Groet Ixie
Ik dacht eerder wederom aan de trollen kaart..Ga jij jezelf maar even vermaken .
Whoehaha, gaat nu de controlled opposition kaart getrokken worden?
Nix Tasty volgens mij laat jij je ware intentie zien.
Ik ben niet iemand die het laatste woord wil hebben, blijf nog even je kent me kennelijk erg slecht.
Mag ik jou eraan herinneren dat humor ook nog een rol speelt in het leven?
Tjonge zeg..
Jij ook een fijne dag.
Fatsoenshalve reageer ik op het idee van jou dat alle mensen met een kleurtje en religie , het probleem veroorzaken. En Jenne je hebt de artikelen hier toch ook gelezen waarin staat dat er extreme groeperingen financieel gesteund worden door..? Mijn punt is dat je, wetende dat deze zaken plaatsvinden, niet hele volksstammen over een kam kan scheren.
Psychiatrische Afdeling van een Algemeen Ziekenhuis.
Ik krijg de indruk dat je nog erg jong bent en/of erg weinig levenservaring hebt, dat of je wilt het niet begrijpen of gewoon het laatste woord hebben. Ik laat het hier bij, ken je de betekenis van het spreekwoord parels voor de zwijnen werpen?
Note to self :paaz- afdeling even googelen...
Maar linkjes op een website plempen is niet linkjes opdringen. Bedoel, je krijgt ze niet in je ochtend mail, toch?
Ik heb jou ook nog niet zoveel linkjes zien plempen
Maarrr, linkjes plempen onder berichtgeving staat niet gelijk aan berichtgeving. Mensen die daaraan toe zijn zoeken zelf de berichtgeving wel op. Begin van wakker worden ontstaat toch echt door wat er in je eigen leven op je pad komt. Ik heb mensen meegemaakt die door het kijken van een overdosis opgedrongen negatieve filmpjes, opgenomen moesten worden op een paaz-afdeling. Sommigen zijn er gewoon niet aan toe, ieder op zijn eigen moment. (en zalig zijn de onwetenden )
Wat me nu opvalt is als iemand een andere mening is toegedaan die gelijk met de grond gelijk wordt gemaakt.
En maar een hoop bla bla over iedereen in zijn haar waarde laten, ik zie het, komt dus niets van terecht, helaas.
Alleen met voetbal staan alle koppen dezelfde kant op om daarna weer te vervallen in oeverloos gezwam en verdeeldheid.
Daarom zal er ook nooit ook maar iets veranderen, kijk de geschiedenis er maar op na, hoeveel illusies je ook koestert, het blijven illusies, de mens zal nooit en te nimmer op 1 lijn komen, daar spelen veel te veel belangen bij, het blijft dus ieder voor zich.
Je kunt het, als je geluk hebt op kleine schaal regelen, b.v. een gezamenlijke moestuin o.i.d. en andere valuta voor een kleine groep mensen, wat nu ook al gebeurd.
Het aanpakken van overheden met b.v. petities en multinationals zal niet gaan gebeuren. Zij hebben de macht en wij als sitting ducks, want meer is het niet, zullen altijd het onderspit delven.
Liefde en ander geleuter kan zomaar omslaan in haat, het ligt allemaal zo dicht bij elkaar, ook dat is weer deels te zien hier.
Helaas zul je met die harde werkelijkheid moeten leven omdat het altijd zo zal zijn.
Panem et circenses
"Vroeger verkochten we onze stem aan niemand. Al een hele tijd heeft het volk de macht afgestaan. Het volk benoemde vroeger militaire bevelhebbers, hoge ambtenaren, legioenen, alles. Nu beperkt het volk zichzelf en hoopt alleen nog op twee zaken: brood en spelen."
Mee eens, verander de wereld begin bij jezelf. En groot deel van het kwaad is simpelweg de kleine man die er aan meedoet. En jezelf volpompen met de waan van de dag is ook niet goed, MAAARRRRR....
Echter stoppen met berichtgeving lijkt me ook weer een overdrijving, je kunt er voor kiezen wel of niet te willen lezen. Ik blijf wel graag op de hoogte. Niet als overtreffende trap wel al zijnde situaties te kunnen uitleggen met voorbeelden.
Lees: linkjes. Ik merk dat mensen die nog van niets weten dat wel nodig hebben sommige kwartjes te laten vallen.
Wederom de balans zoeken...
Volgens mij gaf ik al aan waarom ik dat zo zie.
Love or fear
Denk je dat 'men' er iets aan heeft als wakkere mensen hun eigen geest blijven bevuilen met ellende? Bestaat er een overtreffende trap van wakker?
Iedereen kan iets veranderen, in zijn eigen omgeving. De meesten denken te groot. Just walk your walk.
ze zeggen dat het verstand met de jaren komt..... nou daar krijg ik na jouw uitspraken zo mijn twijfels over .... en oh oh wat ben IK blij dat ik inderdaad een HEEL ander wereld beeld bezit dan jij....
Er moet ruimte zijn in deze wereld voor iedereen ongeacht geloof of kleur er moet respect zijn voor ALLES wat leeft perfect of geschonden.
Een samenleving toont pas zijn beschaving in de manier hoe er met de zwakkere mensen wordt omgegaan.
Delen zonder vooroordeel niks selectief want wat zullen dan de criteria voor hulp verlening zijn .. de drager van de pet bepaalt?Wat is er mis met solidariteit?
Als respect de levensregel was hadden we al deze problemen niet.
het is een groot spel van macht en hebzucht, verdeel en heers en helaas ook jij laat je voor dat karretje spannen.
Elk ras elk geloof kent wel een paar extremen daar kunnen we toch niet hele bevolkingsgroepen op fa gaan rekenen.
Noem het maar slap geleuter hoor maar een beetje aandacht en naastenliefde is nog altijd een van de sterkste medicijnen als iemand er doorheen zit,
Waar overheden nu mee bezig zijn is angst promoten voor elkaar voor alles.... als wij niet ons stem gaan verheffen zitten we straks inderdaad in Prison Planet ... overheden gaan net zo lang te ver tot iets ze tegen houd...uitproberen heet dat de proef ballon.
Waar begint het en waar eindigt het... een beetje meer restrictie hier een beetje meer daar en voor je het weet leef in het land van de 10 verboden waarna de overheid misschien straks ook nog bepaalt hoe lang je naar buiten mag met wie je praat en hoeveel lucht je mag happen...lekker he die nieuwe auto die je brengt waar je straks misschien wel helemaal niet wil zijn geheel volautomatisch vanuit hoger hand geregeld ..ZOOOO comfortabel......
HOOGSTE TIJD om wakker te worden en dat zal ook betekenen dat we ons stem moeten verheffen naar die overheid in plaats van elkaar af te slachten
"Het constant plempen van linkjes naar docu's of tekst zie ik als onderdeel daarvan,"
Hoe dan? Men moet toch eerst weten waar men mee te maken heeft om iets te kunnen veranderen?
Mja een beetje.. Ik ben echt een digibeet!
Thanx!
Een hostname is een label toegewezen aan een specifieke server binnen een computernetwerk. Het is meestal bedoeld als "bijnaam" die het voor mensen makkelijker maakt om een server in een lijst met servers te herkennen. Bijvoorbeeld: server1.
Een hostname kan bestaan uit één woord of een volledige domeinnaam betreffen.
Hopelijk is zo een beetje duidelijk.
Thanx
He wat bedoelen ze met dit?
They claim that their intent is to only filter out the known bad hostnames in each seized domain, while continuing to allow the good hostnames to resolve.
Citeer
wat is een hostname? Een gebruiker? Ip adres?
Groet
Respect voor jouw denken, ja. Respect voor jouw ideeën, Nee, ABSOLUUT NIET.
Ik zal je vertellen waarom.
In jouw ideen halveren/ deporteren je alles wat niet denkt of eruit ziet naar jouw persoonlijk denkbeeld. Ga je zitten op een berg met geld, en bepaal jij wie verhongert of wie steun verdient. Draait Liefde en lief zijn de nek om, want dat is kwezelgedrag, ergo: we gaan leven in een jenne dictatuur.
Gevolg :destructie
Maar je bent er wel eerlijk over en denk daarmee respect te verdienen..
In mijn wereld/ denkbeeld: is Samenwerking, Liefde en Delen en Creativiteit en Ontplooiing een groot goed. Is iedereen op aarde welkom omdat we nu eenmaal een volk zijn. Namelijk de mensheid. En de mensheid woont nu eenmaal samen.
Omdat het zo bedoeld is. Door de createur, zoals jij hem noemt.
Gevolg...everybody happy. Zoals het bedoeld is..
Zoek de verschillen. Waar wil je wonen.
.
Mooi gezegd. Volgens mij is het kwaad zo sterk en sluw dat mensen zelf niet doorhebben dat ze met hun daden feitelijk meewerken het kwaad te verspreiden, daar waar ze denken goed te doen. Het constant plempen van linkjes naar docu's of tekst zie ik als onderdeel daarvan, het vervuilen van eigen en andermans geest terwijl NU het moment is om gewoon de handen uit de mouwen te steken. Wat schiet je ermee op om constant voor eigen parochie te willen preken, eenmaal 'wakker' is 'wakker' en daar verandert een dagelijkse portie ellende in de vorm van linkjes niets aan.
PETRA, respect moet je verdienen!
Obama slechtste president ooit, black Kenian Moslim, die in de USA een politie staat aan het creéeren is waar de honden geen brood van lusten, niet verwonderlijk als de mensen " vooral the white Americans" een revolutie opstarten, land of the Free is niet meer.
En ik houd het bij mijn Eigen etnic, mijn waarden, mijn roots, mijn historie met alle fouten die daar aan kleven, maar het is de mijne/onze.
De rest heeft zich aan te passen, of opsodemieteren, in alle landen waar ik heb gewoond of verkeerd, heb ik mij aangepast, aan de geldende waarden en zeden, zo hoort dat!
Met het benoemen, en overschrijven van de geldende problemen, schieten wij niets op, daden!
dan krijg je het ook niet van mij. sans rancune.
A five-person panel handpicked by US President Barack Obama concluded Tuesday that the National Security Agency’s use of a Foreign Intelligence Surveillance Act provision to spy on non-Americans is not unjust.
http://rt.com/usa/169980-fisa-702-privacy-review/
http://m.youtube.com/watch?v=5tVelO21F9w
---
-nieuwe led lampen ..
Smart Lights: New LEDS Allow NSA To Spy On Your Every Movement
http://m.youtube.com/watch?v=6kSEnSVFD5o
---
Google Is Being Forced To Censor The History of
And That Should Terrify You
-The European Union's new law giving people a "right to be forgotten," which requires Google to remove links to information about them, is having exactly the effect its critics predicted: It is censoring the internet, giving new tools that help the rich and powerful (and ordinary folk) hide negative information about them, and letting criminals make their histories disappear.
Read more: http://www.businessinsider.com/google-merrill-lynch-and-the-right-to-be-forgotten-2014-7#ixzz36WasSYrz
- Google on Thursday reversed its decision to remove several links to stories in Britain's Guardian newspaper, underscoring the difficulty the search engine is having implementing Europe's "right to be forgotten" ruling.
http://www.reuters.com/article/2014/07/03/us-google-searches-idUSKBN0F82L920140703
--
het einde van internet .5 juli 2014
The End Of The Internet – Millions Of Domains Seized
http://beforeitsnews.com/alternative/2014/07/the-end-of-the-internet-millions-of-domains-seized-2985182.html
Conclusion? They are testing the waters to see what people will tolerate, and NOT reporting it. This would be done before a total takedown leading up to a huge war.
NoIP (the company that had millions of its users domains and sub domains seized on July 1, stated the following:
We have been in contact with Microsoft today. They claim that their intent is to only filter out the known bad hostnames in each seized domain, while continuing to allow the good hostnames to resolve.
En Petra speciaal voor jou, hou je denigrerende praatjes maar voor je, je komt hem van zelf tegen de echte keiharde waarheid.
Madelief, ik wil hier mee niet zeggen dat ik je niet begrijp, of jouw ideréen niet goed zijn, maar ze zijn nooit te verwezelijken, een schip wat te veel ballast heeft komt niet vooruit, en is moeilijk te manouvreren, dat is wat er aan de hand is, in onze levensboom zit te veel doodhoud, mensen die profiteren, die niet thuis horen bij ons, groet!
oh mijn hemel je laat je helemaal meeslepen in het NWO spel.
HET IS HUN BEWUSTE STRATEGIE OM CHAOS EN HAAT TE KWEKEN.
Waarom denk je dat ze de grenzen wijd open zetten.....juist ja om groeperingen tegen elkaar op te zetten....
Kunnen wij het mensen kwalijk nemen als ze een kans zoeken om de hel in hun land te ontvluchten? Hebben wij hier in Europa in de tweede wereld oorlog niet hetzelfde geprobeerd? Wat is het verschil?
Vrije instroom van wie of wat dan ook kan geen enkel land economische gezien dragen....ergo dit is een opgezet spel van onze roverheden. Brussel heeft deze chaos nodig om dan alsnog de heilstaat Verenigde Staten van Europa uit te kunnen roepen en dan zijn de rapen pas gaar .. dan gaat de dictatuur echt beginnen...
DUS no niet schimpen op al deze mensen die hier naar toe komen in de hoop een leven op te bouwen maar de overheid aan de jas te gaan trekken.
Landen die in de problemen komen en volkeren in gedrang moeten DAAR TER PLEKKE geholpen worden dan hebben we deze uittocht niet meer nodig beter voor een iedereen...
Tja ... dan zullen we even rigoureus veranderingen moeten eisen... Weg met agenda 21 ,Gladio groepen etc...niks achterbaksheid en het brengen van onrust...banken AANPAKKEN geen bail ins nog bail outs geknoeid lekker op de blaren gaan zitten. in plaats van de bank de burger slachtoffers hiervan helpen.. speculeren van nu af aan maar met hun eigen geld en niet dat van de burgers. Minder macht voor het geld en meer voor de burgers....dan zullen we nu heel actief moeten worden want NU kan dat nog.
Wij de burgers moeten onze rechten terug eisen en onze menselijke waarden verdedigen... wie ziek is niet meer kan of baan verliest heeft onvoorwaardelijk recht op hulp en ook een menswaardig bestaan.
dat mensen ongelukkig zijn heeft alles met ons EIGEN gedrag te maken... wie houd je tegen om iemand bij te staan in een moeilijk moment, wie houd je tegen om iemand iets toe te stoppen als er niets meer is.
Wie is bereid om oprecht te luisteren naar het verhaal van een medemens in nood?
Dit soort armoede heeft niets maar dan ook niets met overheden of instanties te maken maar met onze eigen gevoelsarmoede...
het kost geen cent om aandacht te geven en een beetje liefde en het doet zoveel goeds ..kijk eens hoe een somber gezicht op kan fleuren na wat aandacht en een doodgewone knuffel.
Delen op zich is een natuurwet. Samenwerking ook. Coexistence ook. Echter wat er nu gaande is heeft er niets meer mee van doen, dat is nu juist het probleem.
Jij reageert in gevoel op hun gecreëerde probleem precies zoals zij wensen.
Op een gemaakt probleem, een gemaakte (gewenste) reactie, en zij komen later met een fijne oplossing die ons verder uit elkaar drijft en hen rijker maakt. Waarschijnlijk een rara oorlog. TENZIJ wij er boven gaan staan en niet meer meegaan in probleem denken.
http://www.youtube.com/watch?v=Y5R5SMZhhE0&feature=youtu.be
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/1661701_670522089671606_168207245_n.jpg
Sorry dat ik een beetje heftig wordt, maar het gaat van kwaad tot erger in Europa, we krijgen de zelfde ondoorzichtige soep op gediend als de Americanen,,als je niet je waarden en roots heb om op terug te vallen, in momenten van geestelijke nood, word je ziek, en ga je afglijden naar psychopatie, en dat is heel duidelijk te zien, ondanks het vele gekweel van liefde en vriendschap zijn heel veel mensen eenzaam en omringt met mensen en situatisch waren in zij zich zelf niet herkenen, en ook geen steun kunnen vinden.
Waar het misgaat is dat er economisch beleid gevoerd wordt wat niet deugd, oorlogen gevoerd worden om aan te verdienen in wapenhandel en het niet uitbetalen van verzekeringen etc. ..
al deze oorlogen en economische handelingen leveren vluchtelingen op. Zo weten we ondertussen toch ook dat extremisten er wel zijn maar dat ze door overheden kennelijk gesteund worden. Financieel. Dan is het toch niet meer de buitenlander dat hebben we te maken met een web van intriges bedacht om ons in disharmonie te houden. Zodat zij lekker kunnen verdienen.
Maar al we dan een stapje hoger gaan kijken draait het om persoonlijke keuzes, gaan we er in mee?
Welke rol pak jij?
Haat? of Liefde..
Quote:
k moet toe geven dat langzaam aan er in mijn denken racistische en religeuse tegen standen ontstaan, waar ik heb geleerd mee te leven, en ook in mijn opvoeding als niet correct ervaren, maar om mij zelf staande te houden, moet ik veel van mijn naïve denkbeelden laten vallen, en me anders opstellen, jammer maar ook ik moet overleven!
Jij moet overleven ja, wij allemaal. Maar niet met behulp van haat.
Het is te makkelijk wederom de schuld bij "de buitenlanders"te leggen. Ook is er niets mis met sociaal zijn en delen.
Waar het misgaat is dat er economisch beleid gevoerd wordt wat niet deugd, oorlogen om aan te verdienen in wapenhandel verzekeringen en het: niets meer hoeven uittebetalen van ..gevoerd worden wat vluchtelingen oplevert. Die vluchtelingen zijn ook bewust op een hoop gegooid om ons te irriteren. Allemaal nwo plannen creeer een probleem, en vervolgens kunnen zij er gebruik van maken in hun voordeel.
Problem> reaction> solution .
En jouw gevoelens van tegenstanden zijn hun welkome hulp om mensen tegen elkander op te zetten, dat scheelt hen zoveel werk. Probeer er boven te staan Jenne, je hebt geen haat nodig om te overleven, we hebben Liefde nodig om hieruit te komen tezamen met gezond verstand.
Mijn vader zei altijd kind onthoud een ding je wordt nooit door een rijtuig maar door een poepkar overreden.... hoe kon ik toen als meisje bevatten hoe groot zijn gelijk was.
Nu vele poepkarren verder ben ik nog altijd niet apathisch of moedeloos op een klein momentje zo af en toe.
Na een korte overpeinzing besef ik al snel dat opgeven geen issue is ... dus doorgaan opstaan en je best doen.... blijven proberen om uit te leggen waar het om gaat blijven motiveren tegen de verdrukking in .
Ja soms voel je je dat zandkorreltje in de woestijn... maar besef dat het de vele vele zandkorreltjes zijn die uiteindelijk de woestijn vormen.
DUS zijn we hier toch een beetje bezig om een nieuw veld van positieve input te creëren. je weet niet wie dit leest en er over na gaat denken... worden hebben impact gedachten zijn krachten we hebben dus veel wapens om het tij te keren.
Af en toe even moedeloos uithuilen en hop op de barricades ... blijf uitleggen blijf positieve energie geven.
Dat betekent dus NIET de andere kant op kijken in de hoop dat hogere machten het wel voor ons zullen uitvechten.. wij zijn zelf verantwoordelijk voor wat hier gebeurd en wij zullen dus met elkaar voor onze rechten en menswaardigheid op moeten komen.
Dit betekent dus dat we niet elkaar aan moeten vallen en niet op stigmatisering in moeten gaan over de priet praat heen kijken en voor het goede gaan... je mond opentrekken waar dat maar kan.
Petities .. mooi maar we gebruiken helaas te weinig het mailen naar leden van de tweede kamer.... laat horen wat je van dit beleid in Nederland vind laat ze niet gezapig op het blauwe leer zitten ,gewoon af en toe even een stevige opinie sturen als we dat allemaal gaan doen zit het toch een stuk minder comfortabeler.. want ja dit volkje heeft elke 4 jaar weer stemmen nodig om verder te kunnen slapen in luxe.
BENUT dat laat van je horen. wie betaalt ze nou uiteindelijk???? Juist ja u en ik via de belastingen... dus zijn wij hun werkgever ... het enige wat hun regelmatig doen is happen naar hun bazen... zou zo zeggen dat moeten wij door alert zijn toch minimaal een beetje kunnen veranderen.
Spreek ze aan op de chemtrails de drones de NSA het armoede beleid.... OPEN de mond en laat je stem horen niet op een agressieve manier maar gewoon reel je zorg uiten en vragen wat het antwoord hierop is en dat blijven volhouden
Ixie
De winst uit de strijd zal echter nooit iets materieels zijn, omdat materie er eigenlijk niet toe doet. De winst zal een terug bevochten innerlijke vrijheid en dus zuiverheid zijn. Vanuit deze zuiverheid én vrijheid is het daarna niet meer mogelijk om je aan iets (politieke partijen als voorbeeld) of iemand te binden met heel je hebben en houden.
Gelatenheid Madelief is volgens mij een verdraaid overlevingsmechanisme; apathie.
Vanuit dit perspectief zie ik het momenteel dus ook zo als Jenne; we (de samenleving) zijn (is) al te ver heen, moedig zijn de minste en wat ziek is moet eerst zijn zelfgenererende genezende functie inzetten. Ik ben de laatste die dit ooit nog van iemand zal verlangen gezien wat er dan kan gebeuren.
Gezond is dus niet ziek en ziek is nooit gezond. Ook wil men ons dit graag middels Orwelliaanse technieken laten geloven
Groet Ixie
Probeer je maar eens privé los te maken uit een verziekt systeem, omdat je geboorterecht is in 'vrijheid' te leven. Het systeem zal alles doen om je binnen zijn gelederen te houden ook al zijn dit roddel, achterklap, leugens of zelfs vals aangifte doen. Het systeem zal zich ook, indien het de mogelijkheid heeft, bedienen om je persoonlijke privacy met voeten te trede; het breekt in je smartphone, in je computer.
Zodra het systeem toegang heeft tot je persoonlijke gegevens via mails of nieuwsbrieven waar je je persoonlijke aanmeldde zal het alle informatie verdraaien. Het zal je laten uitzien als een mens dat geen grenzen weet. En jij, jij zult van de ene verbazing in de andere rollen hoe ver dit allemaal gaat.
Lange tijd bleef ik compleet ontredderd, tot ik begreep wat er werkelijk gaande was. Gaande was én is er dat het systeem dat verziekt is (en dus ernstig verzwakt) overlevingsmechanismen inzet. Wat ziek in de kern is kan niets gezonds produceren; dus alle overlevingsmechanismen, alles wat we kunnen zien horen en voelen, is ook verziekt want verdraaid.
Overlevingsmechanismen worden geactiveerd bewust of onbewust om te overleven, dat is inherent aan een overlevingsmechanisme. Omdat het verziekte systeem echter niet meer gezond kan reageren zal ook hetgeen wat eigenlijk eenvoudig op te lossen is verdraaid zijn en dus extreem worden.
Dan hebben we nog de verdraaiing; het systeem (waar je uit wil) zal 'jou' als schuldige aanwijzen; plots ben jij extreem en moet je bewaakt worden op allerlei manieren. Klop je aan voor hulp zal niemand thuis geven. Want, meestal zitten deze ook in het systeem vast. Hetgeen nu gebeurt is dat ook de mensen waarvan je altijd dacht dat ze redelijk gezond zijn hun verziekte overlevingsmechanismen zullen tonen. Je leven wordt nu extreem, maar je bent pertinent niet extreem.
Nu moet je onder ogen zien in welke systeem,welke maatschappij, je eigenlijk leeft; grotendeels zwaar verziekt en dus niet meer sterk genoeg om gezonde sterke reacties te laten zien die bovendien zuiver zijn.
Je leeft in een systeem (privé) dat wederom in een samenleving zit die niet meer in staat is om gezond te reageren omdat er die verziekte overlevingsmechanismen zijn. Alles wordt in gang gezet om te behouden wat eigenlijk niet meer zou moeten zijn, men moet immers overleven; roddel, leugens achterklap op privévlak (oorlog).
Vanuit deze zwakte zal menigeen als enige overgebleven reactie reageren met apathie. Reactie en apathie lijken strijdig als we echter uitgaan van verziekte en dus verzwakte overlevingsmechanisme is apathie een uiting waar eigenlijk opstand zou moeten zijn. Apathie is dan een afgeleide van een vluchtmechanisme. In principe ervaar ik bijvoorbeeld Facebook en dat soort zaken als een apathische vorm van leven. Apathisch in de kern met destructieve verdraaiingen. Het apathische moet immers soms tekens van leven geven,
Overlevingsmechanismen; apathie vermijdingstactiek(en).
Deze vermijdingstactiek kent veel vormen; reizen, shoppen, WK voetbal consumeren noem maar op.
Al dit kun je in het klein zien en dus in het groot. NSA, de VS moet en zal overleven, regeringen moeten en zullen overleven, grote bedrijven zullen en moeten overleven. Hiervoor zullen ze alles (verziekte overlevingsmechanismen) inzetten wat ze in huis hebben en wee degenen die zich hier tegen verzetten deze zullen gedemoniseerd worden. Er zullen valse aanklachten komen; Julian Assange verkrachten van vrouw een voorbeeld van de vele.
Wie beter weet, zal beter doen. Jenne, het is helaas een keiharde les voor de samenleving om dingen te laten ontsporen.. die besnijdenis t zit in hun cultuur, (brrr) dat kunnen wij er niet uit krijgen dat moeten ze zelf gaan inzien.
En dat begint dan bij meisjes die groot worden en de dingen anders willen voor hun kind. Hopelijk komt dat inzicht snel.
Denk dat daar nog wat generaties overheen gaan.
He jenne, somber zijn we allemaal wel eens.. er is ook zoveel mis op de wereld he.. Wat je niet kunt veranderen jenne, laat het je niet klein krijgen hoor. je kunt het aanstippen en dan weer loslaten. Groet.
Ja ik houd wel moed, maar, een vriend van mij in Londen, een Arts met pensioen, maar, houdt zich nog bezig met verschillende onderdelen van onze samenleving meer als 160 000 meisjes besneden/mismaakt in het west Europese land Engeland, ze gaan gewoon door, waar en wanneer ze willen, hebben schijt aan al onze goede bedoelingen, daar om ben ik soms een beetje somber, om dat wij dit laten gebeuren en nog veel meer tot het exploseerd in ons gezicht!!
helemaal met je eens!
@ jenne
tis door en door verrot maar niet onmogelijk, met massa en moed hiertegen zijn en dit laten horen, dan komen we al een heel end, alleen zelfs dat doen we (nog) niet! Ze doen er alles aan om trollen in te zetten om onze meningen te beïnvloeden, dus laten wij onze mening inzetten?
Er gebeurd ook veel goeds hoor jenne alleen dat hoor je niet, zo is de verplichte vingerafdruk + opslag onlangs verboden door het hoger recht! Moed houden Jenne..
Soms lijkt het er op dat ze hun Eigen tegenstanders creéeren, zo als in de U.S. is gebeurd, de Republilkijnen, hebben twee tegenstanders neer gezet, bewezen en weg zijn ze tot de volgende, ik ben bang dat we al te ver heen zijn, het spel is gespeeld, er moet wel een moordende oorlog op volgen, alles is vuil en negatief, niets klopt er meer, het is allemaal veel en veel te troebel.
het is altijd de z.g. zwijgende meerderheid en de groep die altijd liever de andere kant opkijkt of de ogen sluit die de dictator aan de macht brengt... het irritante ik heb toch niets te verbergen... en nu zie je maar weer dat ligt maar helemaal bij wie de macht in handen heeft.... elke overheidsmalloot met macht kan zo de spelregels veranderen.
Morgen is het dragen van de kleur rood wel reden om je tot iets te verklaren wat ze niet wensen.
Elk tijdperk van vreselijke onderdrukking is voorafgegaan door kleine stapjes die de vrijheid langzaam maar zeker steeds verder ondermijnen... heel slim want alles in een klap ja dat zou misschien nog wat oproer geven.
Nu op dit moment zitten wij in die tijd en NU kunnen wij nog iets een halt toeroepen maar dan moeten we wel de mond open doen en niet in de luie stoel blijven zitten en anderen de kastanjes uit het vuur laten halen... eendracht maakt macht... dus protest openlijk!!!
Het zich nu al aanpassen van mensen om maar zo min mogelijk te zeggen omdat de NSA mee loert hoe dom is dat.... juist als we aan hun toegeven wordt het pas echt gevaarlijk want... de grote groep die zich schuil houd uit ANGST brengt de dapperen juist meer in gevaar.
Het is veel makkelijker om een vis te pakken in een net van 100 stuks dan in een net van miljoenen.
Wie bepaalt eigenlijk WAT extreem is zo langzamerhand is de USA het spoor helemaal bijster en onze slappe hap regeerders hadden allang een stop teken moeten geven... maar ja die hebben een eigen afluister programma in de maak nog net een beetje beter als dat van de NSA....
DUS een beetje de pot verwijt de ketel dus houden we allemaal de mond .. chantage op het hoogste niveau daar gaat het om.
Ik heb al wat artikeltjes niet kunnen lezen, FORBIDDEN staat er dan, nu ook gelezen dat met die nieuwe wet recht op verdwijning, zodat je dan een verzoek in kan dienen om dingen van jezelf van het net te krijgen nu door overheden misbruikt wordt om journalisten en alternatieve media de mond te snoeren. Deze artikelen verdwijnen nu van het net.
Moeten nu protesteren nu kan het nog.
Te gek voor woorden! Of liever gezegd EXTREEM.
Wat ik merk is dat mensen al uit voorzorg zelfcensuur opleggen durven niets meer te zeggen in de mail enzo, nou ammenooit niet mijn vrijheid is van mij. Ik ga die vrijheid zeker niet zelf onderdrukken uit angst voor wat of wie dan ook. We mogen internetten, zeggen en denken wat we willen en wensen, wie dat afpakt hoort in het gevang. Ze weten allang wie wat waar gedachte en gesproken heeft, een stok zoeken om een hond te slaan noem ik dat. GA ECHTE BOEVEN VANGEN !
Maar ja dan moeten ze misschien zichzelf arresteren ?
Duitsland is er overigens wel goed tegen in het verweer aan het gaan de Piratenpartij zit daar in de regering.
Maar vergis je niet wat Europa van plan is hoor hier een mooie website die het allemaal in de gaten houdt:
https://www.bof.nl/
Wellicht wel tijd om weer eens een e- mailtje te sturen naar de partijen. Zoals ze wel van mij gewend zijn.
Beste Jhon, is niet helemaal het zelfde, hun stelling, geeft hen het excuse om al deze privacy wetten te overtreden, zo lang wij dat blijven tollereren zijn wij gewone burgers/schapen, het moment venu dat we hier tegen opstaan, zullen ze de nog achter de hand gehouden Gestapo's etc. op ons los laten, maar een burger die zijn grondrechten verdedigd is nog steeds geen extrimist, helaas voor de zieke Nazi overheden,
maar de mensen worden in een heel snel tempo zich er van berust wat er gaande is in onze samenleving!!!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z_jrIWlpy4g
RSS lijst met reacties op dit artikel