enki & enlilOp deze planeet kennen wij meerdere geloven. Al heel jong begreep ik mijn geloof (christendom) niet en stelde aan priesters en andere ingewijden vragen. Helaas werden deze vragen nooit naar tevredenheid beantwoord. Logisch dat ik toen zelf op zoek gegaan ben naar de oorsprong van dit geloof en misschien wel alle geloven. Mijn belangrijkste doel is om aan te tonen dat de basis van de meeste samenlevingen, het geloof, 180 graden omgedraaid is ten opzichte van de werkelijkheid. Goed is kwaad en kwaad is goed. Waarom? Omdat alles 180 graden omgedraaid wordt door de elite die deze wereld vooralsnog controleren echter de geloven blijven meestal buiten spel. Dit is vreemd want net die geloven zijn de basis van de samenleving.

 

Een samenleving starten op basis van leugens kan niet anders dan in een fiasco eindigen. Als ik mij niet vergis zitten wij midden in een eindtijd, een tijd waar de oude machten vervagen en nieuwe machten hun plaats vinden. Duidelijkheid verschaffen in wie welke rol speelt en/of speelde in de geschiedenis van de mensheid is dan geen overbodige luxe.

De oudste stukken die de mensheid kent zijn volgens mij de teksten op de Sumerische kleitabletten en de Enuma Elish ( het scheppingsverhaal ). Wat kunnen wij daaruit halen en verbinden met de grote geloven. Wie speelt de rol van de Duivel en wie speelt de rol van God? Als je goed leest schrijf ik hier niet, wie is de Duivel en wie is God maar wie speelt…… Dit doe ik niet zomaar want naar mijn bescheiden mening werden die rollen al vanaf het begin opzettelijk verwisseld om de mensheid naar het duistere pad te leiden in plaats van naar het licht!

Lezers zouden zich kunnen afvragen waarom ik deze weg kies. Wel nu. Het zal jullie niet ontgaan zijn dat onze katholieke kerk door de eeuwen heen onbeschrijfelijke moorden op haar kerfstok heeft geschreven, ze niet alleen in het verleden maar ook heden ten dage in verband gebracht worden met pedofilie en kindermisbruik, bloedoffers en alles wat daarbij hoort. Als je niet van jongs af aan geconditioneerd zou zijn geworden om te geloven dat de kerk goed doet en je die verhalen over pedofilie zou lezen, zou je niet anders denken dan dat je te maken hebt met een soort satanische sekte die aan verafgoding doen en openlijk rituelen uitvoeren vanuit gebouwen die wereldwijd beschermd worden door de elite. Ze hoeven geen belastingen te betalen en worden maar mondjesmaat aangesproken op hun vreselijke praktijken. Het is duidelijk dat er iets niet klopt!

Daar gaan wij de komende weken en maanden aandacht aan besteden. Wij gaan het Sumerische verhaal analyseren en de poppetjes op de voor ons juiste plek plaatsen. Om meteen met de deur in huis te vallen stel ik nu al iets dat velen zwaar zal vallen. De Duivel alsook God bestaan niet! Deze figuren werden geëxtrapoleerd uit het verhaal van de Sumeriërs. Daarnaast werden hun rollen omgedraaid om de één in een kwaad daglicht te stellen en de ander in een goed daglicht! De basis van de omkering die wij zo vaak bij de elite zien.

wolf in schaapskleren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De oudste truc ter wereld. Een wolf in schaapskleren!

Reacties   

# Bernhard Schat 21-10-2017 13:27
Ohm namo narai !

Nog even een aanvulling op het voorafgaande .

Ik ben een beetje een doemdenker weet je wel ...
Ik hoopte er al een paar keer op dat de Wereld zou vergaan , maar de aarde draait nog steeds .
Nu ben ik depressief ….
Mijn psychiater zegt ; maak je maar niet druk , de Wereld vergaat nog wel een keer!
Maar ik geloof hem niet die zeikert .
Hij heeft me wel eens vaker onzin verkocht .
Herfst depressie…

Het volgende berichtje beurde me weer wat op , want hier ging het eigenlijk om . Die waanvoorstellingen , complottheorieën en nepnieuws berichten. . . .

Nationwide Human Trafficking Stings Ensnare Multiple Cops—84 Kids as Young as 3 Months Freed .

Het staat op Boinnk !
Bedankt !

Groetnn
Sri sri Magnitude
AardbevingsGroninger
Donder en bliksem predikant
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 21-10-2017 09:23
Now the bad news: despite the Dutch government restricting sales of Monsanto’s RoundUp several years ago, toxic glyphosate-containing herbicides are still widely used in the Netherlands.

(actions.sumofus.org/.../?&source=fbad1)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 21-10-2017 09:26
Influencing science
Their lawsuit against Monsanto was instrumental in making public hundreds of internal company documents that became known as the “Monsanto papers”.
The documents suggest that Monsanto “ghost-wrote” academic articles and even pressured editors of scientific journals to retract articles that countered their interests.

Plaintiffs urged the EU to conduct an inquiry into the validity of the science before renewing glyphosate's licence. [Paola Tamma/Euractiv]
France has already said that it will vote against the renewal, and on 3 October Italy’s Agriculture Minister Maurizio Martina said in a tweet that Italy will oppose the renewal.

Andriukaitis: ‘Enough’ with member states hiding behind the Commission on glyphosate
The member states should stop hiding behind or even pointing the figure at the European Commission regarding the re-authorisation of the world’s most commonly used weedkiller, glyphosate, EU Commissioner for Health and Food Safety Vytenis Andriukaitis told EURACTIV.com.
euractiv.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 21-10-2017 09:28
Kamer stemt tegen kortere verlenging glyfosaat

en wil de toelating van glyfosaat voor een nieuwe periode van tien jaar verlengen.

Aan gezien het middel in sommige onderzoeken als 'waarschijnlijk kankerverwekkend' wordt betiteld is de PvdD hier geen voorstander van.
nieuweoogst.nu/.../...
10 okt 2017
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 21-10-2017 19:27
New Study Shows Glyphosate Contaminated Soils Put Half of Europe at Risk
"Agribusiness giants have always interfered in the decisions of governments and international regulatory agencies in order to increase their profits from the agrichemicals market, as well as to keep their control on the food market."

The study represents a milestone in the heated debate on the safety of agrochemicals, considering the inadequacy of the investigations conducted so far on pesticide environmental contamination, as confirmed by Prof. Violette Geissen, of Wageningen University:
“Glyphosate and AMPA are highly persistent once they are attached to soil particles. This increases the risk of environmental contamination through factors such as wind erosion, rainfall or watercourses”.

(In recent weeks numerous discussions have taken place in Brussels on the issues related to glyphosate’s licence renewal, for which a vote of the EU member states is scheduled in Strasbourg on 23-26 October. On October 19th the European Parliament’s Environmental Committee backed a motion for the full phase out glyphosate by 2020 and to issue immediate restrictions on its use.)
www.globalresearch.ca/.../5614245
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 19-10-2017 22:53
So it is conceivable then that ancient people could have determined that, with the knowledge of the grid and the knowledge that certain planetary alignments would activate these portals, that at certain times you could get this to work.

These secret societies know the mystery teachings. And I believe that in these mystery teachings is a more detailed chronology of what has really occurred on this planet over the last couple cycles.

David: Do you think that some of the texts that have been sequestered into the Vatican library, allegedly from Egyptian Library of Alexandria, might have information about this in them?
Corey: Yes, definitely. The Library of Alexandria was listed in the glass pads as basically a false flag. All of the information was taken out and taken to the Vatican.
spherebeingalliance.com/.../...
17 Oct 2017
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 16-10-2017 20:29
vanaf minuut 5.30
m.youtube.com/watch?v=a5rBc4GS06s

This Declassified Document
Is the Ultimate Proof

full document:
nsarchive2.gwu.edu//news/20010430/doc1.pdf
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 14-10-2017 23:37
janmaat 05-10-2017 18:15
Geneaology of the Gods - Return of N…:
m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=r8bS-4UkvDQ
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer

@ janmaat
deze info is supergoed!

alles en
deze 10 minuten:
min 58 tot 1.08
daarom zei ik eerder
dat ik de emerald tablets belangrijker vind
dan de sumerian tablets.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 08:25
thoth is nog steeds aanwezig
met kennis
m.youtube.com/watch?v=pW-sQm9g3Mc
wij, (twee amerikanen, een australier, een egyptenaar
en ik, nederlandse )hebben wel eerst de lords of amenti
met oude teksten aangeroepen

lees thoth zijn teksten eens!

ook over dimensies!

zo goed!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-10-2017 16:29
Petra
Zou t zo kunnen zijn dat Thoth een ander woord is voor bewustzijn?
Kennis die in ieder aanwezig is.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 18:45
nee, maar thoth s teksten gaan wel
vooral over bewustzijn en dimensies

en op zich gaat het wel over kennis die in iedereen aanwezig is
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-10-2017 20:36
Oké
Zoals ik t zie
Misschien geen ander woord voor bewustzijn.
Maar een andere weg naar bewustzijn.

Een wegwijzer naar bewustzijn, vrijheid, waarheid.
Naar het niets
Waar alles in onstaat (gedachte).
(zoals geschreven) hè built with His mind.

Ik vind dit Veel ingewikkelder dan t niets.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 21:11
precies!
het gaat veel verder

je gaat nu het niets gebruiken!

met het niets
heb je hier toegang tot
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-10-2017 15:38
Bewustzijn, T niets over kundalini, joga, chakra's en meer.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 21:55
maar luister altijd naar jezelf!
dit was voor mij de weg
misschien is de jouwe anders
ga op jezelf af, je eigen gevoel
dat geeft het aan.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 22:00
he build with his mind
hoe meer bewustzijn hoe sneller je manifesteert
(zo snel 2 voorbeelden)
newdawnmagazine.com/.../...
awakenedvibrations.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-10-2017 23:39
Ik snap de twee linken wel.
Bewustzijn is....niets...niet iets(zijn of doen).....Zijn met dat wat is.
T ego Manifesteert, gebruikt, iets zijn of doen.
Naar mening geen kun je niet van niets naar iets, wel andersom.

T verschil is dat er geschreven wordt over ziel, geest of astraal lichaam.
Vanuit t niets wordt dat gezien als astraal ego.
Ik heb er verder niks op tegen.
Dit is waarschijnlijk gewoon een verschil van mening.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-10-2017 23:42
Ik snap de twee linken wel,
Maar ik zie t zelf anders,
Bedoelde ik.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 19-10-2017 18:48
helemaal goed toch!

ik snap je
en ik begrijp
je kan niet van niets iets maken of zijn

maar dat nulpunt, het niets
dat "concept"
gebruik ik gewoon
soms bewust
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 19-10-2017 20:45
Ja hoor.
Het was al goed.

Zijn we t daar over eens.
Ik Begrijp je nu ook wat beter.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 19:45
@jan we kunnen beter stoppen met dit gesprek
(we gaan elkaar niet begrijpen)

(de dweller of de atlantis piramide
stuurde thoth met kennis)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 18-10-2017 21:02
Doen we Petra.
T zoeken valt een beetje stil.
Toch bedankt voor je info.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 19:36
Ancient Egypt and Freemasonry
The early 15th century ‘Charge’, the Cooke manuscript, tells of “Hermes the philosopher” who, along with Pythagoras, restored knowledge to the world after the Flood, having found it written on two great pillars. (Matthew Cooke. The History and Articles of Masonry. London, 1861.pp 46-49) Hermes Trismegistus is the Greek rendering of the Egyptian god Thoth: god of wisdom, knowledge, secrets, magic and writing.

Masonic rituals gently, but methodically, guide and initiate each man through the degrees until, symbolically, the limits of mortality are brought to the forefront of his attention. This symbolic instruction is almost identical to the statement in the Poimandres.
We have in Freemasonry, I believe, a distant, but actual, echo of those ancient mysteries: an echo of ancient Egypt.
www.geocities.ws/gfn_archives/artic138.htm
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 21-10-2017 09:53
Zo'n tekst is toch niet meer inpasbaar in het huidige goedkope zijn en denken, slaat nergens meer op, vindt mijzelf ook niet meer passend in deze liefdeloze voor kennis tijd, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-10-2017 14:36
The Most Powerful Occult Knowledge Known to Man -…: youtu.be/D3RrikAv288
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 18:50
super mooi!!
zit echt goede info bij
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 17-10-2017 14:40
Kwam deze laatst ook nog tegen
Vond ik wel interessant.
Vooral halverwege.

Symbols of Power pt 2: The Body Temple, Sexuality…: youtu.be/mF-Uqi8GdUQ
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 17-10-2017 21:30
mooi.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 08:36
enlil enki dualiteit

akhenaton priesthood dualiteit
akhenaton dood vloek
priesthood amun=vatican
zoon akhenaton
tut ankh extra naam later veranderd in amun
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 17-10-2017 18:52
het bidden.....amen.......amen ra (el)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 17-10-2017 21:30
klopt
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 17-10-2017 21:48
en bijv
5.30
obelisks
m.youtube.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 19:39 Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 16-10-2017 15:35
Hoi
Ik zal me eens verdiepen in t Egyptische gebeuren.
Ik heb daar niet zoveel kennis van als jij.
Lords of amenti
akhenaton
Is voor mij nieuw.

Thoth, s teksten moet ik nog een paar keer lezen.
Waar t heen wil.
Er wordt even niks (in m,n hoofd) opgenomen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 16-10-2017 19:50
thoth s teksten zijn inderdaad
niet voor eenmalig
en kan je op diverse levels lezen
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 18-10-2017 19:49
wat als nu gebeurde
wat akhenaton toen deed..

het land, goud, grond, alle rijkdom, wat de kerken overal bezitten
(verkregen door oorlogen, plunderingen enz
alles inleveren en herverdelen en
de vaticaankelders open

alles is snel teruggedraaid na de dood van akhenaton
de priesthood wilde zijn bezittingen terug
en vooral de controle en macht.
de zoon van akhenaton, tutankhaton werd (tut ank) amun

The power of the Amun priesthood was temporarily curtailed during the Amarna period.
After Akhenaten's death Amun is restored to his place of prominence among the cults in Egypt.
The young pharaoh Tutankhaten changes his name to Tutankhamen to signal the restoration of the old god to his former place of prominence.[4]
en.m.wikipedia.org/wiki/High_Priests_of_Amun

As Pharaoh, Amenhotep IV’s name was changed to Ahkenaten and the funding to the temples of Amen subsequently stopped.  
The wealth, land, and slaves that belonged to the temples were most likely seized by the king.  
There was still a large public following of Amen, however, and the temples were eventually rebuilt by Ahkenaten’s son-in-law.  
The co-regent also returned all of the confiscated wealth to the priesthood.
anthropology.msu.edu/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bernhard Schat 11-10-2017 13:37
Ohm namo narai !

Nog even t.a.v. mijn behandelend psychiaters A.Z.G. P2/a Van de Hoofdakker / R. Knechtering en de K.K.P. te Groningen van der Bent en Pals Verlinde ..
We spreken nu 1995 en 1997 .

Met die waanvoorstellingen en complottheorieën van mij doen we nu in de vorm van nepnieuws op internet goede zaken !
Het is een beetje lullig voor die oude Paus en de Clintons maar we verdienen er miljoenen mee en de Russen betalen er goed voor !
We hebben allemaal een dikke vette bankrekening een dikke vette Lada en een dikke vette vrouw !

Kun u uw diagnoses trouwens al bewijzen ?
Mijn strafblad vinden van voor 1995 ?
Had ik u mondeling dan wel schriftelijk toestemming gegeven om op zo’n manier aan mij te referen ?
Kunt u briefwisseling , contracten , observatie rapporten of gerechtelijke stukken overleggen voor wij weer mondeling terug komen op de zaak ?
Kunt u uw dwangmedicatie en consistentie eisen rechtvaardigen [1997] en kan ik die geverifieerd krijgen in verband met 9/11 en Sumatra Atje Kerst Tsunami .
enz. enz enz.

Alvast bedankt !

Groetnn
Sri sri Magnitude
AardbevingsGroninger / Donder en bliksem predikant

P.s. Over de satan en zijn trouwe tweevoetertjes …

Die roomsen moedigen soms mensen aan om het op een akkoordje met de satan te gooien .
Ze vergoelijken de praktijken van de mensen die dit inmiddels in het verleden al hadden gedaan en komen met een foto van een man met een enorme rij boeken op de achtergrond om ons te zeggen dat we ons niet aan de wetten van exodus hoeven te houden !

Wij weten wel beter !

Die foto is een ouderwetse klassieker , hij heeft die boeken nooit allemaal gelezen!
Wij regelen tegenwoordig van alles op internet [zie bovenstaande ]
We maken direct onze afspraken met GOD , doen niet met satanisten mee en houden ons wel aan de wet.
We navigeren hierbij op exodus maar als mensen wel beelden maken of vereren nemen wij hier geen aanstoot aan omdat wij hier geen problemen door krijgen .
Dat is dan voor hen voor eigen risico .
Zowel de apocalyptische , dualistische alsook de andere gelovigen kunnen hiermee akkoord gaan omdat de wetten binnen de verschillende geloofsrichtingen niet zover uiteenlopen als dat het lijkt !

Zo leven wij nog lang en gelukkig en in alle voorspoed !

De groetnn
B.S.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Rik 10-10-2017 21:06
Heb er vele lidmaatschappen dit aan verschillende kerken er voor nodig gehad om eindelijk de waarheid, ontmaskering ervan in te zien. Het is gewoon puur simpel nu. Vanuit het licht is dit uitspansel ontstaan waarin zowel licht als dark in aanwezig is, Licht is de belangrijkste/maker van al het leven en dark is de drager ervan. Kijk ik naar mijn lichaam zie ik bijvoorbeeld dat in mijn darmen zowel goede alsmede zogenaamd slechte bacteriën aanwezig zijn, ze leven/werken in symbiose naast elkaar. Een soort van yin en yang filosofie. Er is zeker een hogere intelligentie die dit uitspansel heeft doen ontstaan waarin de duister en ook het licht aanwezig is. Maar een god of duivel is bedacht door Kerk en Staat dit puur om macht te willen uit oefenen over een grote menigte/bevolking. Als bewijs hiervoor zien we in het verleden dat er mensen die anders denken dan het gedachtegoed van kerk en staat door kerk en staat mondjes dood worden gemaakt. Zie Jezus en ook Socrates en vele anderen die jou vertellen van de innerlijke waarheid, de waarheid vanuit het hart in verbinding met je ziel, in verbinding met het grote geheel. Vooral de kerk is een grote leugen een soort van vis fuik, eenmaal erin wordt je geheel met blindheid geslagen en kost het veel moeite en tijd om weer de waarheid te zien/te vinden.

Uitspraken van Jezus over de toenmalige kerk (Schriftgeleerden en farizeeën) in die tijd:

Mt 23:25 Wee u, Schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, want u reinigt de buitenkant van de drinkbeker en de schotel, maar van binnen zijn zij vol roof en onmatigheid.
Mt 23:27 Wee u, Schriftgeleerden en farizeeën, huichelaars, want u lijkt op witgepleisterde graven, die van buiten wel fraai schijnen, maar van binnen vol doodsbeenderen en allerlei onreinheid zijn.
Jezus werd door Kerk en Staat aan het kruis veroordeeld.

Uitspraken van Socrates:

Het niet onderzochte leven is niet waard om te leven."
De mens moet boven de aarde uitstijgen, tot boven in de atmosfeer, en verder, want alleen dan zullen we de wereld waarin we leven volledig begrijpen
In 399 v.Chr. werd Socrates aangeklaagd: "Meletus: Socrates pleegt onrecht door de goden die de stad vereert niet te vereren en door nieuwe goddelijke wezens te introduceren De geëiste strafmaat: de dood" (gifbeker)

Uitspraken van Aristoteles:

Vaak was ik alleen met mijn ziel. Ik trad als zuivere substantie mijn ware zelf binnen, en wendde mij af van al het uiterlijke naar wat innerlijk is. Ik werd zuiver weten, zowel de wetende als de gewetene. Hoe verwonderd was ik schoonheid en pracht in mijn eigen zelf te aanschouwen en te herkennen dat ik een deel van de verheven Goddelijke Wereld ben, begiftigd zelfs met scheppend leven! In deze ontdekking van het zelf, werd ik boven de wereld van de zintuigen uitgetild, zelfs boven de geestenwereld, tot aan het Goddelijke, waar ik een zo prachtig Licht gewaar werd dat geen mond dit zou kunnen uitdrukken of geen oor verstaan.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 16-10-2017 19:16
Bedankt voor het aandragen van deze prachtige reacties allemaal!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 20-10-2017 22:27
Ja men mond, mijn oude mond die veel leest en weinig weet, viel open, ik dank julie net ontdekt ga nu naar bed oud en moe, morgen lezen, goede nacht allemaal van uit Frankrijk, Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 07-10-2017 18:07
is dit waar het heen gaat?
wegkijken kan niet meer!

youtu.be/PSrMVwS2QgY

vladi zegt opjagen die inteelt elite en hangen aan de hoogste bomen.(met de darmen eruit)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# math 10-10-2017 06:17
Volksziekte nummer 1 = Cognitieve dissonantie = Ziende blind en horend doof .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 07-10-2017 18:11
we are conditioned to be inhuman in a boiling the frog way by kicking the can down the street.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# math 07-10-2017 07:11
Duivels in engelengewaden .
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 07-10-2017 09:37
math, een Engel herken je aan zijn vleugels, een duivel aan zijn zwarte gladde huid, een witte vredes duif en een bloedzuigende vampier vleermuis, een vleermuis in het embryo stadium, is een grote gelijkenis met het menselijke embryo, juist in het laatste stadium verschijnen de vleugels,
de mens heeft ook eens vleugels bezeten, van daar onze overgrote schouder bladen, stel je voor op een ligt windje langs de hemel te zweven, tussen onze Vogel vrienden,
moet een mooie belevenis zijn !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 06-10-2017 19:04
off topic,
laat t maar onder enki vallen
(net zoals er toen cloningcentra, slaven en agenda s waren en nu)

Tom says H.W. Bush, Hillary Clinton, DHS and British Intelligence linked G4S security are involved with the shooting.  British security firm G4S is linked to British intelligence and they were involved with the Orlando nightclub shooting and the Christine Grimme shooting in Orlando!  G4S also ran the security for all the airports involved in 9/11! Now we have many people saying they saw security guards chasing other security guards.  They used security guard uniforms to get away!http://beforeitsnews.com/alternative/2017/10/fbi-g4s-linked-to-vegas-shooting-tom-heneghan-3559444.html

en.. googel eens op genoemde naam
en aanslagen
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 06-10-2017 19:06
Speaking to Australian newspaper The Courier-Mail, Ms Miller said the man sprinted through her hotel after coming off an escalator from the Mandalay Bay.
“The man that they [security] were chasing was wearing a security jacket like them,” she said.
yournewswire.com/second-gunman-las-vegas/
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 06-10-2017 20:19
Bedankt Petra voor moeite en energie, wat een zooitje daar in dat land !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 12:53
And the police officer confirmed yes multiple shooters at multiple hotels including Aria next door.
The security guard at the Cosmopolitan exact words were “I know about as much as you do. I have heard 7 confirmed shooters at multiple hotels including the Bellagio
collective-evolution.com/.../...

(And the police officer confirmed yes multiple shooters at multiple hotels including Aria next door.
The security guard at the Cosmopolitan exact words were “I know about as much as you do. I have heard 7 confirmed shooters at multiple hotels including the Bellagio
collective-evolution.com/.../...

more than one shooter, from more than one location
m.youtube.com/watch?v=rm07ZcFwiGo
(m.youtube.com/watch?v=6HM8TrOjw6o)

Many Las Vegas casino staff have also come forward with information pointing to the existence of multiple shooters and conspirators involved in the Las Vegas attack. According to Nadia Gissell, there was gunfire at the Paris Casino.
“I work there and I don’t understand why they are not saying the truth,” she said.) yournewswire.com/second-gunman-las-vegas/

clear evidence of multiple shooters
humansarefree.com/.../...)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 12:55
G4S security firm fined $151,000 for faking Orlando gay club shooter's psychological tests on employment forms that cleared him to carry a gun
* G4S Secure Solutions employed Omar Mateen as a guard for nine years 
www.dailymail

The international security company G4S has confirmed that Omar Mateen, who slaughtered 50 people in the Pulse LGBT nightclub, was one of their employees.
opendemocracy.net/.../...


ORLANDO SHOOTER WASN’T THE FIRST MURDERER EMPLOYED BY GLOBAL MERCENARY FIRM
theintercept.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 12:56
NASHVILLE, Tenn. (WKRN) – The man arrested for the deadly shooting at an Antioch church Sunday applied for a security guard license Friday before the attack, and worked as a security guard Saturday night

Two Murfreesboro police officers found Samson at an address on Donelson Pike, which turned out to be the office of G4S Secure Solutions.

Now he faces homicide charges for killing a woman and wounding 7 other people at the Burnette Chapel Church of Christ in Antioch.
wkrn.com/.../...


G4S ‘Was Warned’ Over Danny Fitzsimons Before He Killed Paul McGuigan And Darren Hoare, BBC Claims
Security company G4S was warned against arming a security guard who killed two of his colleagues in Iraq, a BBC investigation has claimed.
huffingtonpost.co.uk/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 08-10-2017 10:00
Petra dit kan toch niet anders als opzet zijn, met voorbedachte rade, waarom staan ze niet op aan blok,
je mag toch wel een lichte huids kleur hebben en roots in het land waar je woond, ik ken de US al heel lang, en iderdaad het was het land of the Free, volmaakt was het niet, maar het leefde op een menselijke schaal met menselijke aspecten, denk aan Bagdad café, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 08-10-2017 17:56
hoi jenne
ik vond t ook vreemd
en dit is overal
in ieder land
SERCO: A Corporate Octopus With Tentacles Wrapped Around The Globe. "The Biggest Corporation You’ve Never Heard Of"
How does one corporation — a mammoth British transnational corporation at that — provide so many critical services throughout the USA’s Military-Industrial Complex and yet very few have ever heard of them?
In fact, they have a very critical mission in the execution of some of the most highly consequential implementation plans having to do with everything from 9/11 to the Oklahoma City bombing, from FEMA to the Department of Homeland Security, from Obamacare to NSA surveillance and spying, from the Russian warplane shootdown to the Benghazi CIA gun-running operation, from the Syrian War to the arming of the Islamic State.
themillenniumreport.com/.../...


waronwant.org/.../...).pdf
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 09-10-2017 06:58
JOIN FORCES WITH US AGAINST THE ROOT CAUSES OF GLOBAL POVERTY, INEQUALITY AND INJUSTICE.

misschien werkt link 'war on want' zo:
G4S securing profits, globalising injustice
is aanklikbaar
G4S, the world’s largest private security company, represents the new ideology of security in a neoliberal world. The company’s rapid growth is driven by the privatisation of security, warfare, prisons and a range of public services
waronwant.org/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 08-10-2017 18:00
G4S - a global security giant with a chequered record
The firm operates in around 100 countries worldwide and employs more than 585,000 people.
It describes itself as the "leading global, integrated security company" with a mission to be "the supply partner of choice in all our markets".

Tories to give private firms like G4S and Serco POWERS TO ARREST people in shocking £290m privatisation deal. 30th September 2017
evolvepolitics.com/.../

profits:
Las Vegas Shooting: 4chan
Exposes Those Set to Make Huge Profits from Attacks.
Criminal masterminds exposed behind the scenes of attacks
neon-nettle.com/.../...

chaos:
George Soros is Funding Unrest
engforum.pravda.ru/.../...
George Soros Wired $1.7M To Antifa Terrorist Organziation Las Vegas
teapartyorg.ning.com/.../...
soros kellogg ford gave millions to anti trump resistance group
dailycaller.com/.../...

ik deel je mening jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 09-10-2017 14:09
Dank je Petra voor al je werk, inderdaad het wordt steeds duidelijker waar Eisenhouwer en later Kennedy op doelden, dit is het dus de planeet Niburu van onze mensenwereld, en het is niet moeilijk om te bedenken waar de ziel van dit kwaaie monster huist ! Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 08-10-2017 18:31
Britain's criminal justice system is indeed becoming utterly entangled in the G4S web. www.rt.com/.../uk-security-terrorism-finance-256
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 08-10-2017 18:54
Two firms, he explained, Serco and G4S, have been overcharging the government by 'tens of millions of pounds' for electronic tagging of offenders, continuing to charge the taxpayer for criminals who had long finished their sentences and some who had been dead for years.

Copy of SERCO GROUP PLC: List of Subsidiaries AND Shareholders! [Note HSBC, British and Saudi Governments, HSBC, Teachers' and man Goldsachs]  Defense Ammunition Center
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 07:44
UK BORDER FORCE CORRUPT
9 october 2017
A Border Force guard was among 12 people arrested as police swooped on a gang suspected of smuggling millions of pounds worth of guns and Class A drugs into Britain through the Channel Tunnel.
blogfactory.co.uk/.../...
(www.bbc.com/news/uk-england-41549348)
(theguardian.com/.../...)

(The report, by the Centre for Crime and Justice Studies, shows that out of £745m spent on contractors by the
UK Border Agency
and the National Offender Management Service between May 2010 and April 2011,

G4S received £229m while £154m – one fifth – went to Serco.
independent.co.uk/.../...)

Controversies surrounding G4S
en.m.wikipedia.org/.../...
hierboven een hele summiere samenvatting. het is veel extremer.
de andere info vind ik te... plaats ik niet.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 07:34
Is it only me that’s noticed G4S were the company in charge of airport security which let some of the 9/11 hijackers slip through?
Oh dear! G4S were in charge of security at airport which let 9/11 hijackers slip through.
tompride.wordpress.com/.../...

(After the September 11 attacks, questions were raised regarding the effectiveness of airport security at the time, as all 19 hijackers involved in 9/11 managed to pass existing checkpoints and board the airplanes without incident. In the months and years following September 11, 2001, security at many airports worldwide
en.m.wikipedia.org/.../...)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 07:36
G4S van ‘bomb’ terror
A G4S van caused a major bomb scare at the US embassy in London — after driving in with an explosive aboard.
Agents on the alert for an al-Qaeda attack raced to the vehicle as an
anti-theft device fitted to a cash box triggered a sensor and set off
alarms.https://www.thesun.co.uk/archives/news/ 956855/g4s-van-bomb-terror/
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 07:47
G4S faces fresh embarrassment after one of its guards is charged with alleged Olympic bomb threat
daily mail
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 07:50
Fort Lauderdale Shooter Known to FBI,
Worked for Security, Amid Backdrop of Mass Drills
JANUARY 7, 2017
Another shocking active-shooter incident rocks America. This time, according to Florida’s Broward County Sheriff’s Department, thirteen people were shot, including five dead, after an apparent shooting rampage took place at Fort Lauderdale’s Hollywood International Airport yesterday.
Additionally, Santiago-Ruiz was stated to be employed by an as of yet unnamed Anchorage security company while living in Alaska.
21stcenturywire.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 07:52
VEGAS SECURITY GUARD JESUS CAMPOS SKIPS 5 INTERVIEWS, GOES MISSING — AND NOW HIS FAMILY IS UNDER GAG ORDER
(Mandalay Bay security guard, Jesus Campos, was supposed to appear on Sean Hannity’s show at 9pm est tonight but canceled on the Fox News host.)
thegatewaypundit.com/.../...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 15-10-2017 08:02
LAS VEGAS MASSACRE SURVIVOR DIES ABRUPTLY AFTER POSTING HER DETAILED EYEWITNESS ACCOUNT OF MULTIPLE SHOOTERS ON FACEBOOK

October 13, 2017
LAS VEGAS SHOOTING EYEWITNESS TURNS UP DEAD DAYS AFTER POSTING HER HIGHLY DETAILED ACCOUNT OF THE MASSACRE ON FACEBOOK CLAIMING ‘100% MORE THAN ONE’ SHOOTER

A woman by the name Kymberley Suchomel, 28,
www.intellihub.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 09-10-2017 08:56
The elites “have no credibility left:”
An interview with journalist Chris Hedges
www.wsws.org/en/articles/2017/10/06/hedg-o06.html
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# AlbertV 06-10-2017 15:18
God in de vorm van een persoon zoals Leonardo da Vinci in de Sixtijnse Kapel heeft uitgebeeld, gespierde oude man met wilde baard en haardos, is natuurlijk larie, evenals de duivel in de vorm van een bok. Hoewel ik er zeker van ben dat heel veel mensen toch dat beeld aanhangen.
Aan de andere kant is het ontstaan van leven onmogelijk zonder dat er een "schepper" is. De stap van dode materie naar de eenvoudigste levende cel kan onmogelijk door toeval zijn gemaakt. De oersoep theorie komt niet in de buurt van wat er gebeurt is. Dat is zoiets als een bak met zand en aarde waarop je donder en bliksem op loslaat, als je daarna druppels aluminium vind roepen dat je het ontstaan van een Airbus A380 hebt verklaard.
Er moet dus een schepper of iets scheppends zijn. Een alles doordringend creatief bewustzijn? Om maar iets vaags te noemen.
Feit is dat leven bestaat en dat het onvoorstelbaar complex is. Feit is ook dat de manifestatie van dat leven verre van mooi en liefdevol is, zie wat voor ongelofelijke wreedheden zich afspelen in de dierenwereld. En ook de hoog ontwikkelde soort mens kan er wat van.
Ik denk dat religie eenzelfde functie heeft als wetten, het is het intomen van de vrijheid van mensen. Ik kan mij een wereld zonder wetten (remmen op de vrijheid) niet voorstellen. Op ons huidige beschavingsniveau zou dat resulteren in een gewelddadige chaos waarin alleen de wreedsten onder ons kunnen overleven. De Neanderthalers leven nog onder ons.
Naast het kwaadaardige deel van religieuze wereld is er ook een zachtmoedige. Dit zijn de goedwillende gelovigen die het beste voor onze wereld willen en daar ook naar leven. Mooie mensen die steun vinden in het geloof.
Daarnaast heeft de religie ook prachtige kunst voortgebracht (wellicht zou dat zonder religie ook wel gebeurd zijn?). Ikzelf kan tot tranen geroerd zijn bij het luisteren naar de koormuziek van Rachmaninov en Chesnokov die zij geschreven hebben voor de Russisch Orthodoxe kerk.
Ben wel benieuwd naar de volgende artikelen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 11-10-2017 10:34
Mooi verwoord albert! Ik sluit mijer bij aan, verder maakt het mijniet uit of iemand God ziet als man met baard op wolk, verbelding geeft een aanknopingspunt, een innerlijk zichtbaar maken voor het zelf.
Sorry voor de gekke typos moet effe wennen aan mn nieuwe toetsenbordtoestand
maw
i, m back!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 06-10-2017 20:25
Niet opgeven, het filosoferen, over wat ons bind, denk aan
er is meer tussen hemel en aarde, ben mijn hele leven er mee bezig, en kom soms dicht bij een slotsom, hoe heerlijk en troostend het moet zijn om in een God te geloven, misschien in de dood who knows, niet de créator dus, maar in een waarlijk groter iets.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Matt 06-10-2017 12:32
Hier een paar boekentips die perfect aansluiten op de stelling van Nexus:
Zecharia Sitchin: De eerste tijd.
Dit is op een vrij droge en wetenschappelijke manier geschreven en gaat over vondsten uit het verleden die aantonen dat wij, als mens niet zomaar ontstaan zijn.

Alan F. Alfond: Goden uit de kosmos.
Dit boek is voor een groot deel gebaseerd op Sitchin maar Alfond verteld het op een zeer leesbare manier en zeker niet op een spectaculaire manier zoals Von Daniken dit doet, Maar hun aanwijzingen komen wel overeen.
Hoofdpunt in deze boeken is dat wij gecreëerd zijn door aliens, en dat wij gebruikt zijn in allerlei experimenten om als hun slaven te dienen. Voetvolk dat b.v. de piramides moest bouwen. Vandaar ook de verschillende huidskleuren van de mens.
Dat de 'goden' het niet altijd onderling eens waren blijkt ook uit het gegeven dat er 1 bij zat die het alleen recht van 'god' claimde en vandaar het, nu nog steeds, geloof in 1 god.
Ik weet niet of deze boeken nog te krijgen zijn, maar ik beveel ze zeer aan, want ze komen mij zeer geloofwaardig over.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# math 04-10-2017 07:14
Geloof ( religie) zijn besturingsprogramma's . Net zoals windows 10 in Uw computer. En de parameters worden beheerd door de elite en de "geestelijken". Dit gaat al duizenden jaren zo., Dan begrijpt U ook dat de menselijke geschiedenis niet zo zuiver op de graat kan zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 04-10-2017 16:26
dat ben ik niet met je eens.
alles is een geloofssysteem,en dan heb ik het niet over religie.

als je de deur uitloopt dan geloof je dat dat gebeurd zonder te vallen.
jouw geloof is zo sterk dat je zeker weet dat je kan lopen zonder te vallen.

zo verbaasd ben je dan ook als een keer valt.

ik geloof wel in een creator.
dat (de big bang) stomme materie intelligent bewustzijn creeert,is precies het tegenover gestelde van onze realiteit.
de mens,intelligent bewustzijn creeert stomme materie.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# math 07-10-2017 07:05
Geloofsovertuiging van een religie bedoelde ik.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 04-10-2017 22:27
Heb eens een leuke reactie gezien.
Weet niet of je er wat mee kan.

Big bang = you

Eric van zuijdam legt t ook een beetje zo uit. Als Explosie.
in de film lucy zie je t ook, die twee celletjes die bij elkaar komen.

Ik zeg niet dat t zo is, kwam gewoon in me op.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 03-10-2017 18:31
Hey Jenne,

Als je nu even wacht met je conclusie want ik wil een heel andere kant op. Natuurlijk ligt het aan de persoon fie een geloof uitdraagt of er gedaan wordt wat gezegd wordt. Maar daar gaan de komende artikelen niet over. De komende artikelen gaan over de belangrijkste omdraaiing. God is kwaad en de zogenaamde duivel is net goed!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 03-10-2017 20:23
Ben benieuwd welke kant het opgaat , lijkt me interessante materie te zijn...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 19:25
Nexus, een schrijver van een / het verhaal, is daar de geestelijke vader van, de genen die in bedoel kapen een gedachte een menselijk idée, een filosofie en zelfs ideologiën, beginnen het te kneden tot iets bruikbaars, voor hen.
En voor de meeste mensen, die helaas niet bewust leven, maar net terzijde er van, zijn lijntjes soms echt nodig, om ze voor groot menselijk ongeluk te bewaren.
En ik wacht af waar jouw verhaal ons heen voerd, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 03-10-2017 21:59
als we moeten raden..
heb wat t idee dat t hierover gaat
www.redmoonrising.com/Giza/DomDec6.htm
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 05-10-2017 18:15
Geneaology of the Gods - Return of N…: youtu.be/r8bS-4UkvDQ
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 05-10-2017 18:37
YouTube invoeren,

Leak project enki.... krijg je heleboel daarover.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 05-10-2017 19:49
Net deze nog geluisterd.
Is gewoon zoals hij t ziet (onderzoekende).

Interessant vind ik de DUAL serpents
En wat ie zelf zegt (begint te ontdekken) How more i know, How less i know!

Want to know who the Devil is? What the Vatican …: youtu.be/huGkD507A-I
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 06-10-2017 18:56
moeilijk filmpje om te zien...

dual serpents

twee slangen die omhoog circelen
t duale
t manlijke en vrouwlijke
door de chakra s heen
bij sommige afbeeldingen is de slang door het voorhoofd
(tut ank amun) dan is de kundalini geactiveerd.
je kunt m aanzetten met de met een oud egyptisch voorwerp.
beter is echter een geleidelijk proces
van vergroot bewustzijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 06-10-2017 21:53
allemaal typfouten
maar
begrijp je wat ik bedoel?
nl.123rf.com/photo_15039352_stock-photo.html)

nl.123rf.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 06-10-2017 23:23
Ja geeft niet hoor,
Ik denk t te snappen.

Alleen dat kundalini gebeuren heb ik me nooit echt in verdiept,
Terwijl ik wel veel weet over het bewustzijn,
Alleen via een ander proces.

Heb daarstraks er t een en ander over opgezocht,
En wat ze erover schrijven, staat mijn proces er ook bij.

Misschien dat jij een goede link voor me hebt over kundalini,
T liefst in Nederlands.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 17:43
hoi

daarom reageerde ik

wat jij doet is ongeveer hetzelfde.
pas later is de eerder geplaatste
tweede afbeelding van toepassing

de eerste in egypte is t eagle hieroglyph

de middelste buis (prana)
is de verbinding met het centrum van de aarde en het galactic center
daarom heen gaan de twee slangen omhoog.
je werkt dus aan blokkades op chakra s
wat jij ook doet, t onder ogen zien
(blokkades bewustzijn weerstand ego oordeel angsten enz)

iedere keer werk je door een kleur van de chakra heen

wat je over houdt is wit
(alle kleuren samen is wit)

in oude schilderingen soms weergegeven
als wit licht om t lichaam,
slang door voorhoofd, enz per regio verschillend

in je genoemde filmpje
zijn de grotere slangen echter de wormholes,
het interdimensionale reizen in de afbeeldingen

alles wat je wil weten is in de oude kunst afgebeeld
en het wordt steeds eenvoudiger om het te zien en
hoe duidelijk ze het weergaven
(ik heb geen link)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 19:14
Hoi,
Dank voor je reactie.

Dat heb je mooi en duidelijk voor me omschreven.

Leuk Hoe dat gaat, weet niks van chakra's, wel over gehoord maar niet echt in verdiept.
Maar weet wel weer hoe de blokkades werken.
De kleuren van de chakra's zie je die of voel je die of iets anders?

Toen t bij me begon heb ik heel veel last van spanning ( blokkades ) (bekken kanteling) in de heupen en rug gehad.
Zou dat dan de eerste chakra blokkade geweest zijn? (Heup)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 19:40
ik weet er ook weinig van
ik heb me georienteerd op de lijn van t centrum van de aarde
naar het galactisch center
en ging steeds meer dingen ervaren

dit was nadat ik me steeds meer herinnerde
en t ging uitzoeken
of dat waar was
via toevalligheden kwam ik precies die mensen tegen
die de juiste info hadden

maar ik weet van je zoeken naar bewustzijn
(de blokkades)
een bijna onmenselijk iets
zo moeilijk.

en
vaak als je ergens last van hebt
geeft dat aan dat je door die blokkade gaat
(laat je het weer toe/ val je terug)
dan krijg je er weer last van
je lichaam geeft je dus de oplossing
de les.

(logisch gezien wel ja, eerste blokkade)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 21:53
Ja, zo gaat t naar mijn mening (ervaring) ook.
Je lichaam en ook gedacht laten je weten dat er weerstand is.
Het is elke keer vallen en opstaan.
Totdat het ervaren en ingezien is.

T zoeken naar bewustzijn was voor mij heel heftig.
Bijna dodelijk zou je kunnen zeggen.
Maar ik had niks te kiezen, T gebeurde gewoon.
En ja, dat leek onmensenlijk,
T was (ego) sterven of wakker worden, overgeven aan dat wat is (Daar wist ik toen niks van).
Nu typ ik dit met een glimlach, dat is de vrijheid die ik ervoor terug kreeg.

T is/was een proces van jaren lang en t blijft doorgaan.
Dat doorgaan is zonder weerstand. (Of er moeten restjes zijn, maar die ont-wikkel je dan probleemloos).
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 22:48
T wordt steeds stiller zeg maar ook al is er veel geluid.
En soms is t ook leuk om geluid te maken, je weet waar t vandaan komt, en kan zo terug naar de basis.
Als t eenmaal bezig is gaat de rest vanzelf.
De truc is niet vanuit een ik te zoeken, bewustzijn zoekt niks, maar is, wij allemaal.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 22:16
ik begreep er ook weinig van
en dan wil je t weten
een zoeken naar waarheid.
voor een ieder een eigen awakening
en hoe het zich vertaald.
zien dat het niet klopt
of een gebeurtenis of meerdere.
grappig eigenlijk.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 23:56
T is één groot feest.
Precies, Ieder zijn eigen awakening naar dezelfde waarheid.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 08-10-2017 19:50
er zijn vele wegen naar de top van de berg maar het uitzicht blijft hetzelfde.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 08-10-2017 20:16
8)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 18:53
(moest zijn hierboven:
iedere keer werk je door een kleur van de chakra s heen )

het verbinden met de aarde
en het galactic center (pranabuis)
zorgt ervoor dat je chakra s goed gaan staan
(is een automatisch gebeuren)
en gronden is belangrijk schijnt

misschien zie je andere dingen
of je herinnert je dingen
die niet verklaarbaar zijn.
herkenbaar?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 22:55
Weet ik nu niet meteen.
Zal erop Letten of ik iets kan vinden/tegenkom.

Thanks
Dikke knuffel jan
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 23:12
jij ook thanks

knuffel terug
en
respect!
hoi
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 07-10-2017 16:23
De twee slangen die ook te zien in de medische wereld zijn ook aanwezig in het menselijk lichaam ze lopen langs de ruggemerg naar benendenb en zijn verbondenden met de hersenstam . Ze heten de ida en pingala. In het cerebrum wordt olie aangemaakt en dat loopt van bovenaf naar beneden en 'smeert' / bevoorraad de klieren door het lichaam heen met olie.

Ook de geslachtorganen worden met deze neutrale olie voorzien. Nadat de olie de klieren gepasseerd is hebben de in per onderdeel van het lichaam gespecialiseerde klieren deze olie omgezet in per onderdeel bruikbare olie. Emotionele toestanden , kwaadheid , plezier, leed, opwinding etc. maakt ook hormonen vrij en andere toevoegingen vanuit de hersenen en vermengt zich per toestand. De mens heeft nog steeds twee 'vleugels' in de hersenen als bescherming voor onze meest kostbare 'juwelen'in de hersenen. De klieren in de hersenen worden erdoor overkoepeld De pijnappelklier , hypofyse, etc.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 08-10-2017 03:40
Hoi treowd.
Ook interessant wat jij schrijft.
Heb je een link voor me, waar je deze info vandaan hebt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 12-10-2017 07:20
Hoi Janmaat. (had even wat zaken te regelen vandaar de wat late reactie) Ja hoor , het komt o.a van de info in deze video: The Cerebrospinal Fluid and the Appearance of “I Am”, Mauro Zappaterra
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 12-10-2017 07:23
private Esoteric Knowledge of the christ within
www.youtube.com/watch?v=V_Q1qPPv5M8
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 13-10-2017 21:58
Dank je.
Interessant.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 09-10-2017 16:20
Kundalini Experience or Pure Self ~ Mooji: youtu.be/TcMkY3e7LNQ
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 07:11
hoi,
er is een verschil tussen guru s
over t zuiver bewustzijn, t niets.
en lichamelijke neveneffecten..

of over
t is symbolisch weergeven in kunst
de spirituele reis, kenmerken,
de weergave ervan.

dan zou het gesprek gaan
over hoe belangrijk is kundalini
in dit proces
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 10-10-2017 17:02
Hoi
Daar geef ik je wel gelijk in.
T is één beetje afhankelijk hoe men in t onderzoek terecht komt.
Is dat geleidelijk of radicaal.
Zeg maar, via welke kant ga je de berg op.

Geloof best dat via kundalini mooie dingen te ervaren zijn.
En zo ook via non dualiteit.
Maar wat we ervaren is niet wat we zijn.(dat is een moeilijk punt).
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 10-10-2017 17:36
Misschien wel t moeilijkste punt.
Het ik ervaart, en dat is vaak, niet altijd mooi. ( je blijft in t ik).
Bewustzijn is!.....=.........vrijheid.............=....alles mooi.=.bijzonder.

Je kan van iets naar niets (niet iets), maar niet terug.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 21:54
klopt het is een deur die sluit
en niet meer opent
ben je er door...

je kan niet meer terug


en
"wat we ervaren is niet wat we zijn"

het zuivere bewustzijn
natuurlijk is dat essentieel!
super, daar gaat het om.

(hiermee heb je ook toegang tot het veld/ matrix
heden en verleden
(dmv twee punten of t niets en en waves/ energie/ kennis)
bijv
www.matrixenergetics.com/WhatIs.aspx)

alleen zelf kies ik een andere weg (dan een mooij of anderen leert)
vanuit dat
"wat we zijn" (niet wat we ervaren)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 10-10-2017 23:18
Bewustzijn, energie.

Klopt, mooij, eckhart, hans of wat anders heb je alleen nodig om de deur te laten aanwijzen. T liefst niet te lang, geen guru fan van worden!

Als t bewustzijn getroffen is, gaat t steeds meer werken vanuit, wat je bent, wat we zijn.

Link gezien, precies.
Wat we zijn kan niet ziek worden, alleen wat je denkt te zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 23:03
(deze linken misten zijn er niet bij geplaatst:
soundcloud.com/.../...
www.touchyourmatrix.nl/uitleg.html)
misschien interessant

maar ik ga voor de oudere kennis
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 11-10-2017 00:14
Sorry, niet zo kapot van.
Bewustzijn kan dat helemaal alleen.
Blokkades onstaan in t lichaam Door spanning.
Er is dan een identificatie met t lichaam?
Als de eenheid ervaren kan worden
Is er geen lichaam, geen spanning en dus ook geen blokkade.

Ben zelf redelijk (dat was anders) klachtenvrij.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 11-10-2017 17:28
mooi!
en geef ik je er gelijk in
vind de links ook niet zo....

maar wel mooi om
de connectie met t veld
aan te geven

over de oudheid
Het gnostisch christendom zoals dat in de Nag Hammadi Geschriften te vinden is, benadrukt de weg van het hart, de weg naar het eigen innerlijk. Daarin is hij of zij van goddelijke oorsprong

Wie wisten van dit andere christendom?
de Medici uit Italië kenden dit andere christendom.

Renaissance: Leonardo da Vinci, Rafaël, Michelangelo en Botticelli. Deze grote schilders die de Renaissance in Europa inluidden, verbleven in de huizen van de voornaamste en machtigste families in Florence, zoals de Medici.
(docplayer.nl/.../)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 11-10-2017 20:21
Interessant.
Thanks.
Zal er eens wat meer over gaan lezen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 10-10-2017 18:45
Blijf bij t gene waar je denkt te moeten zijn.
Alles komt/is goed.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 09-10-2017 20:43
Zag t al een beetje aankomen, toen de vrouw begon te spreken.
Het was ook t eerste wat ik zelf dacht.
Ik Keur het niet af, zie t meer als een omweg/afleiding naar de echte kern.(bergtop).
T maakt het IK nog in-ge-wikkel-der
Eigenlijk gaat het om de wikkels eraf te halen.

Maar iedereen is vrij om t pad te bewandelen wat ze bewandelen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 07:13
inderdaad er zijn vele wegen naar de top
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 09-10-2017 20:47
Het was ook t eerste wat ik zelf dacht.
Daarmee bedoel ik, toen ik ernaar ging kijken wat kundalini is.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 10-10-2017 07:21
ik vind dat deze dingen
(belangrijke of onbelangrijke neveneffecten)
die zijn afgebeeld
dat we die nu weer gaan zien en begrijpen
en er over praten of ze belangrijk zijn
bijzonder.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 07-10-2017 19:07
ik heb de google pagina wat vluchtig doorgenomen...
wel wat heel erg negatief georienteerd...
(deleten)
en
helemaal niets over de vele, vele positieve aspecten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 07-10-2017 23:06
Foutje van mij.
Heb zojuist nog eens gekeken.
En had zelf tot de eerste grijze balk gelezen.
Wist niet dat er nog wat onder stond.
meende onder aan de pagina te zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 04-10-2017 14:08
Petra,
Precies. Waar wij de komende weken en maanden aandacht aan gaan besteden is de omdraaiing in de geloofssystemen. Hierdoor wordt Enki weggezet als de Duivel, Lucifer en verantwoordelijk gehouden voor al het kwaad op Aarde.Enki is de gevallen engel so to speak en is werkelijk de ware redder van de mensheid. Zijn werk heeft helemaal niets te maken met satanisme maar alles met de creatie van de mens. Anu en Enlil hadden helemaal niets met de mens en wilden de werkslaaf geen bewustzijn meegeven. Enki heeft dat voorkomen. Later heeft hij ook het DNA van alle dieren gered wat bekend werd als de grote zondvloed. Anu wordt daadwerkelijk aanbeden als de enige God maar Anu is net de personificatie van het kwaad samen met Enlil. Daar ligt de basis van ons geloofssysteem in. De komende stukken zullen dit in detail bespreken en tevens de impact van die gegevens op onze huidige werkelijkheid.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 04-10-2017 18:00
mooi!
en een goede zaak
meer onderzoek hiernaar.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 05-10-2017 06:14
(exact onderzoek zou verstrekkende gevolgen kunnen hebben)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 05-10-2017 10:30
satanisme is nu juist die inverse / omgekeerde wereld...
recht is krom, oorlog voor vrede, bol is plat, geleerd is dom..., vrijheid is levensstrijd..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 22:13
Petra
Vreselijk dit door mensen geschreven, vertaald gemanipuleerd, en naar hun hand gezette verzinsels.
Bezit één Klein beschadigt waarschijnlijk Sumirisch kleitabletje, kan het niet lezen maar wel voelen in mijn hand,
dat is mijn contact, en geeft mijn denken authenticiteit,
en kan ik mijn auto-da-fe over al die verzinsels uitspreken,
wat weten wij, en wat zijn verzinsels.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 03-10-2017 22:24
ik snap je goed, jenne
maar..wel de basis...
Despite these major distinctions between the God of Israel and the gods of the surrounding nations, there are a few scholars who have attempted to identify Israel's God as a figure who, it is believed, had to have "evolved" from the earlier and very similar Sumerian tradition. These attempts usually focus upon YHWH's similarities with the three major Sumerian gods: Anu, Enlil and Enki.
YHWH is similar to the enigmatic god Anu in that both are viewed as "Father" deities. Anu was understood as the father of the first generation of gods including the two brothers Enlil and Enki, while YHWH was the "father" of the angelic host who are referred to throughout the Old Testament as the B'nai Ha Elohim, or "Sons of God." Anu may have also been viewed by the Sumerians as the original creator of the universe, but gradually creation became viewed as a "natural" process involving impersonal primordial "forces." For the Sumerians Anu was really unimportant and he existed as an "otiose" deity far away in heaven, which was also the place from where YHWH ruled according to the Hebrews.
The apparent relationship between YHWH and Enlil is much more substantial. Enlil was not viewed by the Sumerians as the original Creator of the universe but he was viewed as the ultimate Ruler of the gods and of mankind. Sumerian myths also describe Enlil as the father of a generation of gods, and several myths refer to Enlil (as opposed to Enki) as the creator and father of mankind.[3]
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 22:51
Wanneer zou men de Hebrews in dit verhaal gevlochten hebben, of hun God Jawe, al die vertalers en overschrijvers
met hun Eigen kleine agendatjes, Herodotus had er ook een handje van, Plinius de oude gaf soms ook persoonlijke versies van wat hij dacht gezien te hebben, ach dat mooie gezegde, Niets menselijks is mij vreemd !!!
hier hou ik het even bij, groet !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 04-10-2017 08:41
Wie weet is alle geschiedenis een fabricage van de aanstuurders, en zoeken en zoeken naar iets tastbaars, maar vervang je zo niet het ene mogelijke verzinsel met het andere en tast je zo eigenlijk misschien mogelijk nog steeds in het duister? Weten dat je eigenlijk niks tot niet echt veel weet, lijkt me in deze een belangrijk iets te weten.... :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 04-10-2017 08:47
Vergeet ook niet dat we ook spreken over mythes and legends, verhalen waarvan gelooft wordt dat ze waar zijn ...gelooft...geloven...
Is het zinvol wat ik aangeef , of mis ik het punt?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 04-10-2017 20:28
Treowd, wij spreken hier over de metafysishe metaholismes die in de metachronis fout zijn gegaan, en daar door onduidelijk in de metaforische overdracht, of te wel, je schaduw pakt je achter gelaten voetafdrukken op, no traces.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 05-10-2017 07:49
Beste Jenne, dat komt omdat de aansturende kliek op een denkbeeldige troon wil gaan zitten waar men mogelijk niet thuis hoort, niet alles is maakbaar daarvoor ligt het bewijs in de natuur om ons heen. De mens zou wat nederiger kunnen zijn richting die natuur er mee samen werken in plaats van bestrijden en te kneden in de vorm die slechts 1 uitkomst dient. Harmonie leidt tot floreren.... :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 05-10-2017 10:36
Treowd,

zeker weten harmonie, is wat er was, en er weer moet komen, willen we deze mooie blauwe planeet redden !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 04-10-2017 08:52
Door het wegvallen van de aansturende religies ontvalt er een soort van vacuum , intelligente posse's die occult aangestuurd worden door de aanstuurders (vanwege economische afhankelijkheid etc.) zullen in dat gat springen
omdat dat de macht weer redelijk veilg zal gaan stellen. Gaan we nu niet richting het luciferianisme? Zie media e.d.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 03-10-2017 19:10
Goeie laatste zin nexus.
God houd je binnen de lijntjes,
Net zoals wetten en regels.
Men is bang om iets zogenaamd duivels te doen.
Straffen, oordelen van andere enz ......
Als je toch iets zogenaamd duivels hebt gedaan of meegemaakt
Komt t gevecht met de zogenaamde demonen.
Als je die verslagen hebt, zie je dat er steeds meer vrijheid ontstaat, een bewustwording dat alles anders is dan men vertelde.
Ga er niet mee naar een dokter of psychiater want die zijn ontworpen om je weer binnen de lijntjes te krijgen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# rob 04-10-2017 08:18
right bro , less thinking, more feeling, puur gewaarzijn wordt gevolgd door diep respect voor de magie van de grote creator waarin we ons bevinden.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 19:38
janmaat, ik geloof niet dat er een God bestaat die iemand binnen de lijntjes houdt, je bespiegeling aan hem, misschien wel.
Dat alles anders is dan men vertelde, dan rijst de vraag is het anders zijn ook beter, en dan wat is vrijheid, wat doe je er mee, in onze samenleving.
En dan zijn alle Doktoren en Psychiaters eender, zijn toch ook heel onderscheidelijk !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 03-10-2017 21:23
God is een bedenksel net als de rest.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 22:16
De Grieken hadden het over, de schaduw van hun dromen,
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 04-10-2017 09:31
De natuurlijke ordening , de natuurlijke cycli, de zichtbare intelligentie in de manifestaties is dan op die wijze slechts een constructie van ons bewustzijn? Voor beiden is er niet echt een tastbaar bewijs.... Als men zou kunnen stellen dat Liefde voor een levend iets zorgt dat het kan floreren, is het dan niet dat in de essentie dat dat zaken voort zal brengen omdat dat de hoogste ceatieve vibratie aanstuurt?
Intelligentie om te creeren en is dat dan niet het onnoembare , onbeschrijbare? Aka...of wil men het niet benoemen en daarom noemt men het niet, wat ook kan en mag... The real tao - is that - that can't be named...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Treowd 04-10-2017 09:41
De handtekening van - de - een - intelligentie aanwezig in de fibonacci uitdrukking in de natuur wijst op een mystieke aangestuurde ordening kan dat alles slechts een mind-projectie zijn? Daarin rijzen diepe vragen....
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# janmaat 03-10-2017 18:27
Ego in menskleren

: youtu.be/Wftl5j6yKlM
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 03-10-2017 17:47
The Matrix Control System &
The Path Towards Awakening

2017

m.youtube.com/.../
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 03-10-2017 17:23
één veel gemaakte fout, jij maakt deze ook mijn beste Nexus, de vertegenwoordigers van deze geloven, de gene die zeggen te zijn gekozen om een geloof te verkondigen en vertegenwoordigen, hebben vrijwel zonder onderscheid, dat wat zei zeggen te vertegenwoordigen niet begrepen, conclusie : één geloof of levens ideologie, of levens filosofie, heeft niets uitstaande met de lieden die zich opwerpen, deze denkwijzes te vertegenwoordigen, er zich meester van hebben gemaakt, het compliseren tot een wetenschap, thelogie zo als zij dit noemen, gebouwd op een wereldse hierarchie terwijl het zo simpel is, heb Uw naaste lief, een welbehagen in de mensen eerd Uw vader en Uw moeder, etc,
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen