<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Global Warming? Waarom geeft de politiek geen antwoorden op deze kritische vragen?</title>
		<description>Discussieer Global Warming? Waarom geeft de politiek geen antwoorden op deze kritische vragen?</description>
		<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen</link>
		<lastBuildDate>Tue, 07 Apr 2026 09:55:33 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/2065" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33849</link>
			<description><![CDATA[Solar Dimming" Experiments Launched to Curb CO2 Levels https://m.youtube.com/watch?time_continue=429&v=QxfrM0OV2AY (Dr Phil Williamson, an Honorary Reader at University of East Anglia, critiqued the proposal, saying that nations which â€œcontinued to experience extreme climate eventsâ€ might then â€œconsider that solar geoengineering had been responsibleâ€ and would need to be compensated. http://madridjournals.com/2018/11/24/scientists-have-new-plan-to-fight-global-warming-dimming-the-sun/ ) (First sun-dimming experiment will test a way to cool Earth 27 NOVEMBER 2018 https://www.nature.com/articles/d41586-018-07533-4 )]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2018 18:30:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33849</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33848</link>
			<description><![CDATA[*Al Gore: Donald Trump Is Now The Principal Global Face Of Climate Denial* AL GORE: It is really significant, Trevor, that Donald J. Trump is now the face of climate denial. https://www.realclearpolitics.com/video/2018/11/29/al_gore_donald_trump_is_now_the_principal_global_face_of_climate_denial.html]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 Nov 2018 18:29:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33848</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33843</link>
			<description><![CDATA[One of the quintessential doctrines of the Cult of Climate Change maintains that carbon dioxide, or CO2, is a harmful â€œpollutantâ€ thatâ€™s destroying our planet. But as revealed inÂ an in-depth report on the benefits of CO2, nothing could be further from the truth. Satellite evidence confirms that increasing carbon dioxide concentrations have also resulted in greater productivity of wild terrestrial ecosystems in all vegetation types,â€ Goklanyâ€™s eye-opening report explains. â€œIncreasing carbon dioxide concentrations have also increased the productivity of many marine ecosystems.â€ How carbon dioxide benefits the planet with accelerated reforestation, improved crop growth and re-greening https://www.naturalnews.com/2018-11-23-how-carbon-dioxide-benefits-the-planet-with-accelerated-reforestation.html]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 Nov 2018 19:37:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33843</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33823</link>
			<description><![CDATA[En PA is een zeer belangrijke discussie omdat het laat zien dat het bolle model een opgezette leugen is alles wijst op een vlakte waar de sterren Zon en Maan over heen draaien.... (excuus voor sommige fouten maar het reactievakje werkt niet echt mee..)]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 Nov 2018 11:01:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33823</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33822</link>
			<description><![CDATA[Laat maar? Ik geef aan dat het een verdekte poging was om Pa in discredit te brengen in een sluw gecontrueerde reactie. Zo sluw dat ik dat niet kan aantonen omdat de reactie tweeledig was , dan wil dat niet zeggen dat ik dan meega in de andere kant van dat ingepakte verhaaltje. "de krankzinnige â€˜discussieâ€™ over de vorm van de aarde"Die discussie is niet ktankzinnig te noemen nl. het legt de rotte basis nl. bloot waarop bepaalde instituten wortels hebben geschoten, alsmede het scheve systeem mede mogelijk maakt. Bijna alles is nl. gebouwd op leugens vandaar dat het systeem vast loopt....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 Nov 2018 10:57:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33822</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33820</link>
			<description><![CDATA[omoprechte argumentatieâ€™ er is juist nergens een argument gebruikt omdat dat geen nut heeft! (nieuw nederlands ?: een oprecht of onoprecht argument) laat maar gewoon...]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Nov 2018 23:39:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33820</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33810</link>
			<description><![CDATA[Precies omdat jij je verschuilt achter omoprechte argumentatie, zoals ook nu weer...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Nov 2018 11:43:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33810</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33805</link>
			<description><![CDATA[als je de patenten er op na slaat kan het imo geen vraagstuk zijn. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 Nov 2018 01:30:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33805</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33798</link>
			<description><![CDATA[Dimming The Sun? Mainstream Is Now Warming The Masses Up to Chemtrails https://m.youtube.com/watch?time_continue=173&v=GGs-roCsp6E Scientists have come up with a new and ingenious way of fighting global warming: use chemicals to blot out the sun. Whether weâ€™ll then have to fight (and do everything else) in the shade, the research doesnâ€™t quite spell out Since the world canâ€™t seem to agree on reducing CO2 emissions, why not tackle the problem from the other end, scientists from Harvard and Yale have surmised. The researchers recently published a study which says that spraying large amounts of sulfate particles into the Earthâ€™s lower stratosphere in order to literally dim out the sun could cut the effects of global climate change in half, and it might even be cheap! There is a suspicious lack of information about what â€˜dimming the sunâ€™ could possibly do to those of us who rely on it for basic things â€“ like growing food, or not freezing to death. Instead, the study published in Environmental Research Letters discusses the potential costs and necessary technology to realize the ambitious, if not hubristic, plan. The researchers discuss a variety of potential ways to accomplish the large-scale â€˜geoengineeringâ€™ project: planes, balloons, or even just shooting chemicals in the air with large guns. https://www.rt.com/news/444762-global-warming-dim-sun/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 20:52:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33798</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33797</link>
			<description><![CDATA[HAD GALT CHEMICAL REACTORS GONE TO COMMERCIALIZATION IN THE EARLY 1970â€™S HUMANITY WOULD HAVE HAD UNLIMITED, INEXPENSIVE, CLEAN AND SAFE ENERGY FOR THE BALANCE OF MANKINDâ€™S STAY ON THIS PLANET. To the detriment of civilization, the Globalists, who stealthily controlled Congress through lobbying dollars, deemed GALT a national security threat.Â GALT must be suppressed. The nuclear industry had to be imploded with inferior and more expensive processes. Why? To permit the worldâ€™s addiction to the Globalistsâ€™ oil monopolies to continue. All this was finalized in a blink of an eye. Unbeknownst to the American public, we had been pummeled back to the petroleum ageâ€¦all under the pretense of national security! As it was, the inventor was imprisoned and tortured and eventually died before his time due to his refusal to sell away his patent back to the Globalists. Why hadnâ€™t America learned of the perfect crime committed against America until now? It is because our corporate controlled media has been the propaganda tool of the Globalists for centuries. GALT is but one of among over five thousand tragic stories. As you may be aware, the American Intelligence Media has also published articles concerning GEET and other energy technology threats to the oil cartels owned by the Globalists. The Globalists will only permit non-competitive technologies, such as wind and solar, which must be subsidized by the tax paye Part III: Does America Finally Get Nikola Teslaâ€™s Wireless Electricity After 100 Years or Have Globalists Modified and Weaponized Another Promising Technology Against Us? Now in 2018, eighteen years after the re-discovery of GALT, by NASA physicist, Kirk Sorenson, we are finally putting the puzzle pieces together. Like a suspenseful mystery novel, we have bribery, [censored], blackmail, and betrayal of our great nation. We have even the murder and expulsion of powerful government officials including 20th century Presidents. Through the centuries, Globalists use their vast wealth to erase their crimes against humanity from antiquity. This is why Globalists use their looted wealth to control the corporate media, the vast publishing industry, and what historians put to paper. https://aim4truth.org/2018/11/21/galt-the-best-kept-secret-in-the-world-that-could-free-humanity-with-unlimited-free-energy/ THORIUM ENERGY TECHNOLOGY CAN FREE THE WORLD FROM NUCLEAR POISONS TODAY https://aim4truth.org/2018/04/15/thorium-energy-technology-can-free-the-world-from-nuclear-poisons-today/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 20:17:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33797</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33796</link>
			<description><![CDATA[The government has already been engaged in weather modification for over six decades since 1953. Weather modification projects have been operational for nearly 25 years: Publication date 1978-05 COMMITTEE ON COMMERCE, SCIENCE, AND TRANSPORTATION UNITED STATES SENATE: A comprehensive report on weather modification reviewing the history at the time and status of weather modification knowledge and technology. https://archive.org/stream/WeatherModification_201511/weatificat00unitmode/1up 1978 United States Senate Report: Weather modification: programs, problems, policy, and potential by Committee on Commerce, Science, and Transportation More on Weather Modification Download these documents and share]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 20:07:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33796</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33795</link>
			<description><![CDATA[ieder argument wordt toch door je verworpen en slechts beantwoord met aanvallen waartegen men zich volgens jou moet verdedigen.. het heeft dus geen zin.. een gesprek is onmogelijk]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 19:58:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33795</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33794</link>
			<description><![CDATA[Als de ziel zich vast klampt aan de waarde van concepten in het hoofd is er geen waar leven dan zal het de waarde van het leven overstijgen.... https://www.youtube.com/watch?v=P-628IBvf-0]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 12:08:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33794</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33793</link>
			<description><![CDATA[Janmaat PA Is waarheid in deze manifestatie. Jouw conceptuele gedachten veranderen daar niks aan. Dat zijn uitstapjes in je hoofd in deze manifestatie... De basis van dit valselijke systeem....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 11:51:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33793</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33792</link>
			<description><![CDATA[YAH YAH is the ruler https://www.youtube.com/watch?v=cQ5gKVaGCT8]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 11:30:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33792</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33791</link>
			<description><![CDATA[Nergens geen krachtig argument van je Petra omdat het je ontbreekt aan oprechtheid...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 11:19:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33791</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33790</link>
			<description><![CDATA[Heb jouw goedkeuring niet nodig. Jij hebt je ware kleuren laten zien 'vriend' kugghhh]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 11:17:48 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33790</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33789</link>
			<description><![CDATA[Vrijland bedoel ik]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 01:03:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33789</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33788</link>
			<description><![CDATA[Ik zie ook in bijna elke reactie de mindfuck en verdraaiing richting PA PA PA PA PA en PA PA Terwijl niemand het daar over heeft Ook niet over BA (op vrijhandel na) Beetje raar Maar mag wel Je bent een draaikontje treowd Maar respect voor je vechtlust Als de vechtlust op is zul je overgave bereiken En ontdekken dat je tegen jezelf vecht Let wel ik heb t niet over vechten tegen het systeem]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 25 Nov 2018 00:55:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33788</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33787</link>
			<description><![CDATA[â€œOpmerkelijk...omdat ik opmerkzaam ben..â€ meer paranoia]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 23:57:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33787</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33786</link>
			<description><![CDATA[janmaat, bedankt.]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 23:48:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33786</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33784</link>
			<description><![CDATA[Ga gewoon even naar boven daar heb je alle ruimte Je hebt gelijk Ik begin het bijna te zien Kijk uit met schrijf fouten Bolle aarde en platte aarde eindigen allebei met aarde Ik ken er die maken van vorm plat. Maar dat was maar een ziens fout. Ja zo kan ie wel weer. Even schaatsen bijslijpen, opstaan en doooooooooooor O nee er was geen schaats Ik zie uit naar de volgende stort lading]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 20:36:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33784</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33783</link>
			<description><![CDATA["klopt dat is zo weg... het grotere doel " Is dat waarom jij niet echt wenst samen te werken en dat eigenlijk vanaf de PA discussie daar waar jij het schoolvoorbeeld was van verwensingen richting een iemand anders omdat jij het niet eens was met hetgeen naar voren gebracht werd? En probeer jij dan nu voor mij in te vullen dat mijn intentie slechts om mijn eigen ikje zou draaien? Het groter doel raakt bij mij nooit uit het oog. Meerdere malen heb ik je aangegeven dat ik met je samen wilde werken en jou antwoord was Vind ik niet interessant wat jij hebt te zeggen wat anderen zeggen wel... Dat terwijl wat ik aandraag totaal niet over mij gaat maar juist in het belang van het grotere doel. En jij maar sneeuwen ondanks dat erop gewezen werd dat overinformatie uiteindelijk ook tot desinformatie zal leiden. Toch doorgaan ...welk groter doel bedoel jij dan? Wat tracht jij mij te verwijten in deze, je opereerd vanuit je persoonlijke afkeer tegen mij omdat ik je spelletje mogelijk doorzie vanuit je ego gedreven mindset. Anders zou jij niet zo op mij reageren in welke discussie dan ook. Ja dat is hier gebleken en duidelijk zichtbaar dat gedraai en afleiden van ...Kijk eens waar jullie de discussie naar toe leiden is dat het doel , het grotere geheel dienende of juist dat uit elkaar te spelen ter ontmoedigings agenda.... Ja top allemaal! Geweldig bloggerspolitiek voor het belangrijkste doel stellen...een voorbeeld van een hogere mindset...buiten de dualiteit. Yep. Absoluut niet nederig naar het grotere doel,]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 18:09:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33783</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33781</link>
			<description><![CDATA[Ook al heeft Treowd geen idee waar het over gaat? Gezichtsverlies wat indekken Petra? Jij kon onmogelijk alles gelezen hebben wat jij aandroeg in je infolawines en nu verschuif je die constatering richting mij en leg je het richting dat andere het maar niet begrijpen. Jij anderen verwijtend van narcisme e.d. mevrouwtje of meneertje whatever je ook kunt zijn jij komt nog niet eens voorbij je egootje in een PA discussie dan ga je op de man aanvallen en persoonlijke verwijten maken welke niks met de discussie van doen hebben.. Wil jij je zo uiten, haha jij plaatst jezelf in de kijker, en ik maar handreiken. Het is duidelijk....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 12:49:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33781</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33780</link>
			<description><![CDATA[Alles trekt men uit de kast.... It's a spiritual war....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 12:42:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33780</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33779</link>
			<description><![CDATA[En waarover dat jij probeerd aan te geven dat ik het niet zie , dat heb ik al aangehaald dat is nu net de sluwheid in die reactie. Opvallend is dat Janmaat gelijk het duale wenst aan te halen. Voor mij was het puur een aanval op PA en het duale zag ik ook maar dat is mijns inziens niet relevant in het grote geheel. Voor mij was de spin duidelijk om PA er weer onderuit te kunnen trekken en gelijk te stellen met...Nogmaals een sluwe opzet ....juist vanwege de tweeledigheid en Janmaat haalt het niet voor niks aan , kan het niet bewijzen (de sluwheid....) maar men 'broeit' op dit soort zaken...alles haalt men uit de kast......]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 12:40:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33779</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33778</link>
			<description><![CDATA[Excuus voor de fouten maar het reactievakje is erge beperkend om nog enige nacontrole te kunnen doe mijn tekst verdwijnt tot buiten het vakje. Geen zicht meer op fouten...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 12:34:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33778</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33777</link>
			<description><![CDATA[Janmaat je gedraagt je zielig nu , daar heb ik mijn excuus voor aangedragen en duidcelijk toegelicht dat het een verschrijving was, Ik had ook gewoon in jouw aaname mee kunnen gaan dat mijn computer dat voor me ingevuld had , maar in mijn oprechtheid gaf ik aan dat die fot bij mij lag. En Janmaat en Jan Spreen dat begint beide met Jan of is daar wat onduidelijke uitleg in te zien? Kijk wat je probeert te doen, het toont mijn gelijk aan , jij bent niet geheel oprecht Janmaat en dat moet je niet afschuiven... Jij voert een agenda dat is duidelijk nu....En natuurlijk wil Petra daar maar al te graag in meegaan dan kan ze weer desinformeren door met sneeuwvallen van info de mensen uiteindelijk te non-informeren...Zouden jullie samen een taak kunnen hebben??? En dat baseer op de persoonlijk op de man gerichte aanvallen als de gelegenheid zich lijkt aan te dienen... Petra verwnste mij van alles persoonlijk toen ik platte aarde aaanhaalde , en jij trekt het richting het ontastbare ter wegsturing...ja ja En je probeerde mij al eerder neer te zetten als een braniemaker en ongecontroleerde ontvlambare reageerder. Dat terwijl er in werkelijkheid niet veel aan de was anders dan dat ik vragen stelde. Schemerde daar al je taak door en daarna ook nog wederom richting het duale in de wetenschappers van Dakila, daar zit een patroon in Janmaat..Opmerkelijk...omdat ik opmerkzaam ben..]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 11:17:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33777</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33776</link>
			<description><![CDATA[En dan denken om in te gaan voor de kill...think again....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:47:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33776</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33775</link>
			<description><![CDATA[Bij jouw is het groter belang slechts waardevol in een non-manifestatie ter afleiding Janmaat. Geen onzin spuien je taak is glashelder en zichtbaar voor me. Gerede argumenten richting het duale trekken zodat er hopelijk kracht verloren gaat mede omdat de discussie in een andere richting getrokken wordt. Dat heet manipuleren en sturen....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:46:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33775</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33774</link>
			<description><![CDATA[Spiegel jij die valsheid vanuit jezelf Janmaat ? Ik zie hem nergens terug namelijk in mijn oprechte argumentatie... Jij wilt telkens het ontastbare duale in als ik PA naar voren breng als een gerechtigde beweging. jij komt mij over als een gatekeeper in deze. Omdat je telkens lijjkt te willen afleiden van waar het werkelijk om draait... En dan aangeven dat ik het niet zie omdat ik niet meega in je afleiding en het tastbaar wenst te houden en on point..]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:41:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33774</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33773</link>
			<description><![CDATA[Heb geen scheve schaats gereden, ik ga niet mee in die verdraaing. Ik zie het nog steeds als een mogelijke ingedekte aanval door Vrijland. Alles trekt men uit de kast PA doet het systeem wankelen. de Gatekeepers maken bokkesprongen.... I'm keeping up the fight Thanks Vladi :-)]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:36:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33773</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33772</link>
			<description><![CDATA[Je bent een draaikont Petra en Janmaat probeert het richting het duale te trekken en dan zijn gram alsnog te halen. Inderdaad alles is te lezen. Ik ga niet mee in jullie spin. i'm awake en opmerkzaam. Dat is het doel om geloofwaardig eronder uit te halen en als hyena's liggen ze te loeren de betaalde krachten.... Ga je schamen orderopvolgers....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:32:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33772</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33771</link>
			<description><![CDATA[Kijk eens aan En dat is koren op de molen van Petra zo te zien. Dat is het spel mijn geloofwaardigheid aan prober te tasten. Heb het al aan gegeven het spel wordt op allerlei manieren gespeeld. Sluw draaien en keren en zaken uit de context trekke. Maar jullie doen maar. Geen probleem voor mij, ik opereer buiten dat politieke ego spelletje. Ik onderzoek wat ik zelf plaats , en ik zie gewoon argumenten bij jullie terug die jullie omdraaien richting mij, best zielig hoor!]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 Nov 2018 10:29:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33771</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33768</link>
			<description><![CDATA[Ik snap wel dat jij je punt maakt Je hebt al vaker geschreven wat je hierboven beschrijft Je hebt genoeg over je heen gekregen En altijd blijven staan Respect petra]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Nov 2018 15:11:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33768</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33767</link>
			<description><![CDATA[Dat geeft ook niet. Daarom is er ook zoveel naar verwezen Maar bijna niemand kijkt Dan gaat het ook niet gezien worden Vanuit ego is HET niet te zien Alleen de gedachte dat het begrepen is Wat niet waar is Heb lang geleden met Petra de discussie over copy past al gehad. Dat was toen ik hier pas op de site kwam Het werd snel duidelijk waar ik mee te maken Had Petra is goed zoals ze is Net als iedereen Wat je doet, kan je niet zijn.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 23 Nov 2018 02:03:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33767</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33766</link>
			<description><![CDATA[ik weet zeker wat jij wilt laten zien (boks) maar het word niet altijd gezien,soms heeft het tijd nodig. ik word door petra the copypastcat als wegpester van Spring neergezet....lachen man. allemaal 'unieke waarnemingen' ik zal me weer op de achtergrond houden zodat het overladen van 'info' weer verder kan gaan. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Nov 2018 23:44:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33766</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33762</link>
			<description><![CDATA[Wat wil je zien? Wat denk je dat ik denk te laten zien? en word er wel gezien? Graag wat meer to the point. Er is zoveel geschreven Zoveel geobserveerd Wat is er gezien, vanuit vrijheid, zonder aan iets of iemand verbonden te zijn. Bij gerritt was het zo klaar Let wel, het is hier nu niet de bedoeling om iemand weg te jagen. Ze gaan zelf weg. Nadat er gezegd is geworden open te staan voor kritiek. Bereidheid om waarheid te vinden. Er is niet iemand beter of slechter Iemands schuld of verdienste Vladi jij weet heel goed wat mijn intentie is. Lostrekken en scheuren om waarheid en vrijheid Te vinden en te zijn. Verbonden te zijn met het NIETS! niemand hier kan bij mij stuk Jij niet Treowd niet Petra niet Janmaat wil heelheid. Maar valsheid sloop ik.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Nov 2018 19:06:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33762</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33761</link>
			<description><![CDATA[â€œah so....dus het is meer van 'hij stout,ik stout?â€ en ik stout dan jij stout vladi? hou toch op! het is t inmengen, veroordelen, afkraken en aanvallen .. ook al heeft treowd geen idee waar t over gaat en nu kom jij zeker hier het afmaken net als zoals je toen met spring hebt gedaan.. wegpesten is dat je fight for freedom? vladi mensen met een zelfde instelling die zoeken naar awakening afzeiken ps en heel goed omschreven in je reactie naar janmaat zo zou je t kunnen zien als blind en doof als je geen toegang hebt tot hetgeen waar we het over hadden en wat je ermee kunt doen]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Nov 2018 18:56:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33761</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33756</link>
			<description><![CDATA["Treowd doet niet anders vladi' ah so....dus het is meer van 'hij stout,ik stout? "wat doe jij dan?" iig jou niet teveel lezen. "plaats dan gewoon??" nog een stortbak van info is niet verstandig,ik lees liever persoonlijke ervaringen en meningen en zie daarin een gevecht naar awakening. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 Nov 2018 07:36:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33756</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33754</link>
			<description><![CDATA[â€œwat een zwaktebod dat je in een discussie van Treowd en Janmaat je mening!! komt uiten,â€ treowd doet niet anders vladi en wat doe jij nu??? â€” â€œomdat ik mezelf herken in zijn optreden,vechtlust en zoektocht naar vrede en rechtvaardigheid.â€ ????? wat doe jij dan?? research...observeermodus... plaats dan gewoon je gevonden info...]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Nov 2018 19:42:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33754</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33753</link>
			<description><![CDATA[klopt dat is zo weg... het grotere doel t wordt een nietszeggende discussie ontaardend in een welles nietes, alles verdraaien en aanvallen destijds was t een asociale discussie die t nu ook weer snel wordt het heeft gewoon geen zin om je er in te geven ze zeggen dat alles steeds duidelijker en zichtbaarder wordt dat is hier gebleken verdoe je energie er niet aan]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Nov 2018 19:29:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33753</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33752</link>
			<description><![CDATA[wat valt er dan te zien? wat jij denkt te laten zien? of wat er gezien word? weet je wat ik zie? dat de blinde de dove geleid. zolang de intentie streven naar vrijheid en rechtvaardigheid is,kun je bij mij niet stuk. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Nov 2018 17:47:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33752</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33751</link>
			<description><![CDATA[@Petra, wat een zwaktebod dat je in een discussie van Treowd en Janmaat je mening!! komt uiten,een beetje olie op het vuur gooien zodat je jezelf over je bolletje kan aaien en schouderklopje kan geven. groot respect voor de discussie die Treowd en Janmaat voeren ongeacht gelijk of ongelijk. redeneren vanuit waarneming is voor ieder individu uniek. ik voel me zeer verbonden met Treowd omdat ik mezelf herken in zijn optreden,vechtlust en zoektocht naar vrede en rechtvaardigheid. Janmaat zit mentaal in een andere zone als Treowd. maar wat jij nu doet Petra is hyenagedrag vertonen en dat siert je niet. hetzelfde zou zijn als ik nu beweer dat je inderdaad een infostortbak bent waar een leek totaal niets mee kan........zoiets doe je niet. @ Treowd, als fff ( fighter for freedom ) schaats je wel eens een scheve schaats. dat boeit geen reet,boeien is een emotie en voor een groot gedeelte ge(her)prgrammeerd. jouw bevindingen en meningen tijdens je zoektocht zijn voor mijn zoektocht belangrijk. keep up the fight in your awakening!!! fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 Nov 2018 17:31:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33751</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33750</link>
			<description><![CDATA[Ook wordt duidelijk hoe hardnekkig de programmatie is. Het is allemaal alsof, maar het lijkt zo fucking echt Dat als je er een vlam aanhoud, het vlam vat. Ego afbranden ho maar Op naar het volgende onderwerp Ook dat groter belang is in Ã©Ã©n keer verdwenen Geweldig Hoe dat alles uit het niets verschijnt en verdwijnt]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 23:57:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33750</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33749</link>
			<description><![CDATA[Dat vul ik niet voor je in Dat vul je zelf in Iedereen kan het lezen Heb je al eens eerder gemeld Onderzoek eens wat je zelf plaatst Dat doe je niet Dat was ook duidelijk bij Don. Dat je niet eens ziet dat daar janmaat staat En dan naar andere wijzen dat ze je daar niet op wijzen En zo kan nog even Door gegaan worden Het moet idd niet veel gekker worden Maar het mag wel Ik doe wel kijken :sad:]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 23:20:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33749</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33748</link>
			<description><![CDATA[Heb de discussie van jou en treowd(hele tijd terug)ook gevolgt. Daar zei je t al zag t ook al Maar nu ben ik verbaasd Dank je Heb echt m,n best gedaan Maar als t niet gezien wil worden Dan ga ik daar niet meer naar verwijzen En gelijk heb je De ene is zo, en de ander is anders]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 23:03:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33748</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33747</link>
			<description><![CDATA[hypocrisie en narcisme.. t is echt niet te filmen! we zien toch allemaal dat jij t niet ziet, treowd t is steeds weer verdraaien en aanvallen alles voor t ego een compliment dat je t bleef proberen uit te leggen wat je bedoelde, janmaat... en correct antwoordde negeer m gewoon t is tegen dovemansoren hij begrijpt t niet maar wil wel steeds doen alsof hij het begrijpt en gaat daarna verdraaien, aanvallen lanceren en provoceren]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 21:33:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33747</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33745</link>
			<description><![CDATA[Ga jij nu voor mij invullen wat ik zie en wat ik niet zie ? Moet niet veel gekker worden... Dat is jouw perspectief veel plezier ermee...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 18:46:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33745</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33744</link>
			<description><![CDATA[Mijn eerste reactie ging al die kant Jij zag dat niet Alleen de aanval op platte aarde die er niet was (van jade) Zodat je vanuit jouw perspectief jouw punt kon maken. Aanvallen, Verdraaien, verdedigen Just for fun ????? Wtf ....zzzzzzzzzz Die komen de huiskamer in En zijn op gesteld om de mensch geprogrammeerd, geamuseerd, gecontroleerd in de angst modus te houden. Niet te filmen!!!]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 17:31:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33744</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33743</link>
			<description><![CDATA[Climate Change is the Agenda to Create a One World Government System to Enslave the World https://youtu.be/ra53Iszp_Ks]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 14:19:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33743</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33742</link>
			<description><![CDATA[Wat te denken van de contrails aka chemtrails zouden die een rol kunnen spelen in de extreme weersomstandigheden die op verschillende plekken plaats vinden? 1960 Classified CIA Weather Warfare Document Created Chemtrails, HAARP https://www.youtube.com/watch?v=LIexpguKIjQ]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 14:06:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33742</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33741</link>
			<description><![CDATA[Climate Change 101 - The Truth vs. FAKE Science/FAKE News! https://www.youtube.com/watch?v=QAQR6_B6ZZg]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 13:59:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33741</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33740</link>
			<description><![CDATA[Is volgende video een voorbeeld van sarcastische karma inlossing? Vooral de afsluiter zou eigenlijk op het sarcasme moeten wijzen, had het eigenlijk niet zonder die afsluiting duidelijk genoeg kunnen zijn? Climate Change Researcher Describes Challenge Of Pulling Off Worldwide Global Warming Conspiracy https://www.youtube.com/watch?v=MnX0-TayVjk]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 13:46:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33740</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33739</link>
			<description><![CDATA[Opmerkelijk dat deze reactie weer hier terecht is gekomen het was nl. een reactie op Janmaat 20-11-2018 03:10. Maar dat kan gebeuren... :-)]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 10:54:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33739</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33738</link>
			<description><![CDATA[O trek je het weer die kant op...zodat je vanuit jouw perspectief een punt maakt? Laten we dan allemaal passief worden, dat is de oplossing, alles is een illusie. Iedereen is onzinnig bezig we bestaan eigenlijk niet....Onze manifestatie is slechts een gedachte. En raak vooral ontmoedigd en zie aan alle maatregelen en tevens false flags e.d. die er gaande zijn is dat het slechts allemaal een spel is...doorwerkende tot in onze huiskamers maar dat komt omdat we in de concepten geloven. En de brieven waarin maatregelen aangekondigd worden die uit alles wat we ontwaren op het net voortvloeien, die zijn opgesteld just for fun... Prima! Maar ik hou op met wat jij noemt rammelen...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 10:10:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33738</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33737</link>
			<description><![CDATA[Onaangename spanning is weerstand, niet vrij. Vervolg is vaak aanvallen of verdedigen. Geen last van.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 03:24:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33737</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33736</link>
			<description><![CDATA[De grootste leugen waar het systeem op gebouwd is is identificatie. Zonder iemanden geen systeem Het systeem heeft iemanden nodig, personages. Tja, en die moeten toch ergens vandaan komen Een van de basis programmeringen. Jade schreef t ook al en ik heb t je eerder ook al eens geschreven. Maar blijf gerust Door rammelen Aub niet bij mij, maar voel je vrij. Als het begin al niet klopt, is alles wat volgt onzin Het belang is veel groter dan mijn kleine ikje Dat wat jij werkelijk bent is veel groter en heeft geen belang Alleen een ikje heeft belang, meestal gebaseerd op angst, weerstand, niet vrij. En vanuit waarheid gezien is dat een leugen, het is allemaal alsof! O,ja There is no lie !]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 Nov 2018 03:10:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33736</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33735</link>
			<description><![CDATA[Cognitieve dissonantie moest het zijn Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, Dan valt de innerlijke gewaande veilige kadering even weg en dat voelt wat tot erg ongemakkelijk en dan wil je reageren vanuit een verdedigende modus (sommigen worden echt kwaad) om je weer veilig te kunnen voelen... Enerzijds te begrijpen, maar niet in alle gevallen... Maar ik bied oprecht altijd ruimte en blijf gericht met het onderwerp bezig.... :-)]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 22:54:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33735</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33734</link>
			<description><![CDATA[O ja nog even aanhalen zou haast vergeten dat ook het klimaat slachtoffer is geworden in deze leugenketen, notabene onder het artikel zelf.. Shame shame.. :oops: Men roept niet bestaande krachten aan en doet beroep op het geloven erin leunende op autoriteit hetgeen men op valse gronden claimt.... en kan men niet bewijzen dan moet dat maar als relatief gezien worden..... Ongegronde claims bij nader onderzoek, maar dat kost redelijk wat moeite dat te ondernemen en daarvoor zijn velen niet bereid. Maar dat zijn juist diegenen die wel de hoogste toon voeren met allerlei op de man gerichte aanvallen omdat het aan oprechte gerede argumentatie ontbreekt. Men verliest het debat de uitkomst toont het gelijk van de andere zijde....en dan leidt men af.... Het ego gekrenkt en kwaadaardig vastgebeten in de indoctrinatie... Cognitieve dissonatie can be a bitch!! En nog even dit : Sorry voor de verschrijving... Daarentegen gezien het verdere ook weer niet Dat moest zijn : ook weer wel]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 22:45:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33734</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33733</link>
			<description><![CDATA[Ik begrijp je argumentatie en volg je redenering maar ik volg niet zo maar , ik observeer ook zelf en weeg kritisch af. en ik slacht niet af. Het systeem is gebouwd op leugens en een daarvan is PA. Een zeer cruciale leugen in deze infowar, vandaar dat kosten nog moeite gespaard worden om het te ondermijnen. Het laat het fundament van de plannen richting een mogelijke niet al te verre toekomstige onmenselijke NWO wankelen..... Verder zijn die reacties van Jade prima geformuleerd maar mogelijk heeft Jade zich totaal niet in de PA pro argumentatie verdiept en dan zou Jade zich niet zo willen uitlaten. Sterker nog dat hele zinnetje was gezien het verdere formulering of argumentatie zelfs niet noodzakelijk geweest op die wijze. Tenzij Jade in hetzelfde schuitje zit als MartinVrijland. Maar gezien het vuile spel dat er gespeeld wordt op allerlei fronten , kan ik opzet niet uitsluiten. Daarentegen gezien het verdere ook weer niet en kan het eventueel een poging zijn om de mind van Martin wat te openen vanwege zijn eigen dogmatische opstelling of denken in deze...volledig geindoctrineerd lijkt hij erin te staan en velen met hem..... Geloven heeft de wetenschap aangetast en geleidt tot scientism aka pseudowetenschap en ik richt mijn pijlen aka argumenten niet op de gehele wetenschap er zijn prachtige wetenschappelijke projecten en uitvindingen te over. Maar er is een groot besmettings gebied in de instituten en maatschappijen binnengedrongen en dat strekt zich uit van zogeheten space tot het AI gebeuren omdat het een toekomstige totailtaire agenda dient althans die mogelijkheid bestaat. Want als dezelfe kliek die nu aanstuurt nog steeds aan het stuur blijft zitten dan is die kans aanzienlijk groot. Dat alles vanuit een occulte hierachie die niet meer zo verborgen is en zich inmiddels onaantastbaar acht. Beste Janmaat ik zie de ander kant nog steeds en blijf die zien, maar ik blijf rammelen aan de gate ... het belang is veel groter dan mijn kleine ikje... Maar dank je voor je oprechtheid in deze dat is verder zeer gewaardeerd.... mvg Treowd]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 21:53:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33733</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33732</link>
			<description><![CDATA[Ik hoop het Petra, ben me ervan bewust dat er ook veel afhankelijk en gebonden zijn als het ware in de kast zitten. En er zijn ook veranderingen waar te nemen ten goede in sommige gevallen. Maar die digitale agenda loopt zo gestaag door en daarin maakt men gebruik van de 'zelfsmerende' hierachie. Bewustheid creeren is een hele goede stap... Alleen dat martial law dat kan men ook uitbuiten als de kolen te heet worden...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 21:22:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33732</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33731</link>
			<description><![CDATA[Nog maar een keer aanhalen ; Zij die vanwege het systeem hameren op verantwoordelijkheden ter bevordering van het scheve systeem en bureaucratisch strikt regels naleven. (regelpissers) Ongeroerd non-emotioneel geraakt soms zelfs geweld toepassend in hun taken daarbij anderen benadelen in hun leven en zonder erbij na te denken en de weg richting een NWO mogelijk maken.... Maar ook nadenken welke regels men toepast en met welk mogelijk einddoel (kleine stapjes gaan ook richting een ongewenst eindresultaat in veranderingen in de naam van zgn veiligheid...) We zitten op een tweesprong maar het is twee voor twaalf.... Order Followers (het volgzame voor de baas takenuitvoerende collectief maakt uiteindelijk een fascistisch regime mogelijk) https://www.youtube.com/watch?v=_y9FpBAVuIc]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 19:55:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33731</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33730</link>
			<description><![CDATA[er zijn in ieder geval groepen die wel iets ondernemen, treowd s Coming,Economic Transition,Unsealed Indictments, Arrests,Martial Law https://m.youtube.com/watch?time_continue=2239&v=l-5NST0Kth4]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 19:12:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33730</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33729</link>
			<description><![CDATA[Venezuela is rolling out a new ID card manufactured in China that can track, reward, and punish citizens https://www.blacklistednews.com/article/69306/venezuela-is-rolling-out-a-new-id-card-manufactured-in-china-that-can-track-reward-and-punish.html]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 18:54:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33729</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33728</link>
			<description><![CDATA[Opwarmertje of...? UK Firms Plan To MICROCHIP Employees With Old School BIOTECH To â€œImprove Securityâ€ https://www.youtube.com/watch?v=dkzDsYseqcQ Meer links onder Show More.]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 18:53:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33728</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33727</link>
			<description><![CDATA[daarvoor schrijft Jade Wat is dat toch dat we ERGENS in willen geloven of in IEMAND. Dat en meer vond ik geweldig in zijn reactie Jij gaat een heel andere kant op Ziet wat je wilt zien En BEDENKT dan allerlei krankzinnige Ã©Ã©n tweetjes en meer onzin. Daar ga je dan waarheidsvinding van proberen te maken. Aanvallen, verdedigen en de discussie weer op gang brengen. Tsja, waarheidsvinding is wat. Ik hoop oprecht dat je niet teveel doorslaat, ook bij Don. Maar dat mag wel. Let wel, ik ben niet voor of tegen plat bol of hol]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 17:28:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33727</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33726</link>
			<description><![CDATA[Nee, een 'discussie' over de VORM van de aarde, welke vorm dan ook. Het begin wel Arabisch te lijken Als men niet meegaat in platte aarde, wordt men bijna afgeslacht. Geelooooooof. Dat jij het als aanval ziet dat was mij duidelijk Er staat inderdaad, het meest aansprekende VOORBEELD van de volkomen mindfuck is toch wel de krankzinnige discussie.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 16:40:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33726</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33725</link>
			<description><![CDATA["Het meest aansprekende voorbeeld van de volkomen mindfuck is toch wel de krankzinnige â€˜discussieâ€™ over de vorm van de aarde." Is dat Arabisch?]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 14:15:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33725</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33724</link>
			<description><![CDATA[Ik zie dat jij dit ziet als een aanval op platte aarde, je hebt de handschoen al aan. Doe maar uit. Jade heeft het over de discussie over de vorm van de aarde Welke vorm dan ook. Geen enkele directe aanval op flat earthers, Dat maak je er zelf van! Downplayen, niet meer erbij verzinnen dan er staat. Lees t nog maar een paar keer.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 Nov 2018 03:12:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33724</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33723</link>
			<description><![CDATA[Nou dan weten we beiden genoeg...ik begrijp prima waar Jade op doelt het is tweeledig en kan ook zo bekeken worden...voor een ieder wat wils en voor de verlichte ziel en voor de ander koren op de gatekeeper molen... Verder even goede vrieden, no worries :-) There's a spiritual war going on......]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 17:00:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33723</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33722</link>
			<description><![CDATA[Denk jij dat ik dat nog niet gedaan zou hebben die tekst uitvoerig gelezen? Zit best vernuftig in elkaar zo'n verdekte of ingedekte aanval... Ik doorzie het gehele plaatje gewoon. Jade had het hele verhaaltje ook kunnen doen zonder zo specifiek PA aan te halen maar juist door het zo specifiek te benoemen en gelijk te willen stellen met.... dat oogt op een doelstelling... Dat is niet uitplukken door mij dat is een ingedekte aanval op PA door anderen, dan neem ik de handschoen op...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 16:54:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33722</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33721</link>
			<description><![CDATA[Soms denk ik wel eens dat je t weet Maar vaker zie ik dat je het begrijpt (de taal) En heb ik het idee dat er niks is ondekt Geen verwijt Ik weet dat het ikje er niet overgaat Maar als je de reactie van Jade Niet begrijpt, en er een downplayer van maakt weet ik genoeg. Verder even goede vrienden.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 14:49:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33721</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33720</link>
			<description><![CDATA[Onderzoek zelf. In de tekst van Jade Niet in de Door jou uitgeplukt zinnetje Doe eens een poging jezelf te downplayen]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 14:32:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33720</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33718</link>
			<description><![CDATA[â€œAuthority, when first detecting chaos at its heels, will entertain the vilest schemes to save its orderly facade.â€]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 13:01:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33718</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33717</link>
			<description><![CDATA[Alweer een nieuwe afspraak in de toekomst voor de arrestatie van een van de clintons...., ben benieuwd de vorige is ook in mist op gegaan met het verstrijken van enige tijd...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 12:57:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33717</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33716</link>
			<description><![CDATA[Quote Petra "deel je mening en ik de mijne prima toch" Ja hoor geen probleem mee beste Petra, vandaar dat ik ook reageer als ik het niet met je eens ben of als me iets opvalt. Desondanks wens ik nog steeds samen te werken om ongerechtigheid en leugens aan te kaarten dat is en blijft onze gezamelijke passie. Ben wat fel , maar met sugarcoaten komen er geen mensen bij die uiteindelijk bijdraaien en meer gaan zien al zijn het alleen de overtuigde lezers die mijn argumenten als oprecht gedreven zien... Het is niet persoonlijk het is vol passie voor het leveren van oprechte waarheid.... :-)]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 12:38:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33716</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33715</link>
			<description><![CDATA[Je weet dat ik heel goed begrijp waar je naar toe wilt. :-) Maar mogelijk gebruikt Martin dit mogelijke opgezette 1 tweetje, (intuitief gevoel...slechts in deze...) om op zijn manier toch te proberen zijn gram te halen. Wie weet...? Waarom denk ik dat? Hij heeft zich in het verleden totaal niet sportief opgesteld in de discussie aangaande de platte aarde. Zijn opleiding zit hem zeer waarschijnlijk behoorlijk in de weg in deze....of er spelen andere motieven....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 12:17:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33715</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33714</link>
			<description><![CDATA[Een interessante aflevering beste janmaat, ja de discussie leeft ook op de straten in landen...:-) vanaf het moment 30:24 heeft Harry een interessante discussie...Maar overal is de aflevering best interessante te noemen mocht je open-minded ingesteld zijn...(excuus voor diegenen die de taal niet machtig zijn, helaas geen vertaling...) https://www.youtube.com/watch?v=vcK-CENf5JU]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 12:06:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33714</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33713</link>
			<description><![CDATA[Waar zit hem dat non-dualistische in deze uitspraak beste Janmaat ? "Het meest aansprekende voorbeeld van de volkomen mindfuck is toch wel de krankzinnige â€˜discussieâ€™ over de vorm van de aarde." Komt hij of zij daar niet tot de kern van ....??? "Zo volledig geÃ¯ndoctrineerd door de Nasa sprookjes, dat we niet anders kunnen dan geloven, dat we op een object leven, met een zekere vorm en in een bepaalde ruimte." Nee we moeten erin geloven en op een ander nivo bedenken dat we eigenlijk in een simulatie leven en dat dit alles een slechts beleefd wordt vanuit een duale transverwarring. En dat we gewoon Zen moeten gaan zitten wachten todat we in een digitale kooi zitten.. En de instituten die via vele leugens deze macht hebben gegrepen en daar hun autoritaire basis op hebben gebouwd reikend tot in onze duale huiskamers zijn een illusie.... Vandaar dat wij ook op dez wijze met elkaar communiceren dat is een illusie en als ik buiten tegen iemand oploop en die zegt daar wat van dan moet ik gewoon verbaasd zijn dat die daar wat van gemerkt heeft. Sorry komt even niet uit ik ben er niet, ben non-duaal.... Daar denken de eerste hulpposten overal in het land toch geheel wat anders over... Hardnekkig he dat illusionaire leven? Weer een poging om een gerechte tegenbeweging van de in deze manifestatie en collectieve overeengekomen bol bal wereld machtsblok te downplayen.]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 11:56:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33713</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33712</link>
			<description><![CDATA[Zijn geen provocaties je trekt zaken uit de context omdat jij graag afleidt van waar het werkelijk om draait....ik kaart aan en tracht full voor waarheid te gaan en jouw taak of afhankelijkheid ligt waarschijnlijk ergens anders....Of je ziet het niet of je wilt het niet zien of je mag het niet zien....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 11:38:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33712</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33711</link>
			<description><![CDATA[Natuurlijk zijn jullie het met elkaar eens , geweldig...Is dat de uiteindelijke taak ook? Och Ja... Stom van mij dat ik de werkelijkheid erbij haal. Wat ben ik toch kortzichtig ook, he toch! Even shiften naar het nondualisme, en dan zitten we tegelijk in een onaantastbare wereld, los van de dagelijkse manifestaties, precies zo gebruikt men de bijbel ook waneer het hen uitkomt...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 11:34:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33711</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33710</link>
			<description><![CDATA[SyriÃ« is nu â€œstaatsgeheimâ€ in Nederland Wie goed de lijsten bestudeerd ziet het al 2017: 6.6 miljoen Euro aan de zognaamde Free Syrian Police, welke politie? NON-LETHAL steun aan Syrische rebellen, leuk geformuleerd, maar wie zijn de Syrische Rebellen? Vanaf 2016 duidelijk HTS (Tahrir-as-Sham) de grootste, zo niet de enigste militie in Idlib, werkt samen met IS. Alle steden die bevrijd zijn door het Syrische leger, d.w.z., Aleppo, Ghouta en nu Daraâ€™a waren sinds 2015 in handen van IS, alle groepen (bijna) waren overgelopen naar IS (of ISIS), duidelijk wordt dat uit het verhaal van de overgelopen terrorist in Daraâ€™a! http://freesuriyah.eu/?p=2313 Pieter Omtzigt (CDA) over welke wapens en hoe de terroristen eigenlijk gefinancierd zijn en of het nog steeds doorging ( de financiering) na 2015! Wat schets de verbazing, of eigenlijk geen verbazing maar bevestiging van vermoedens, CONTAINERS VOL MET AMMUNITIE (en misschien RadioactieveÂ warheads) GESTUURD VANUIT SCHIPHOL NEDERLAND om burgers in SyriÃ« te doden. Verder met de lijst, daar staat het dan de Witte Helmen (Mayday Rescue, hoofdkantoor in Amsterdam), 1.697.738 Euro. Iedereen weet ondertussen dat zij een tak van Al-Queda zijn, bewijzen genoeg wederom in SyriÃ« gezien! 4.899.993 Euro uitgeven ja niet lachen nu voor Psychische hulp aan vrouwen en BLIJF VAN MIJN LIJF HUIZEN, waar in Idlib? Of in vluchtelingenkampen? Echt te gek voor woorden. 3.669.988 Euro voor Dialoog tussen SyriÃ«rs en ondersteunen van de vredesbesprekingen, ja het SNC (bestaat uit Al-Queda etc..) hebben leuke kadootjes gekregen van de Nederlandse Staat, ze hebben ook riant geleefd in New York! RUTTE STUURDE 313 VOERTUIGEN NAAR SYRISCHE REBELLEN, VERKLAART BONNETJES TOT STAATSGEHEIM Staatsgeheim? Ik noem het liever â€œpubliekelijk geheimâ€, we weten immers wie de zogenaamde rebellen zijn en waar het geld echt naar toe ging!]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 10:56:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33710</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33709</link>
			<description><![CDATA[ISIS paid fighters with gold & silver for taking down aircraft and launching chemical attacks Published time: 15 Nov, 2018 For instance, those who managed to take down an aircraft were promised a car how much were isis https://www.rt.com/news/444018-isis-terrorists-rewards-documents-rt/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 10:54:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33709</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33708</link>
			<description><![CDATA[Ukraine lies related to MH17 Posted on March 16, 2016 http://www.whathappenedtoflightmh17.com/ukraine-lies-related-to-mh17/ The MH-17 travesty continues. 2017 Dutch Journalists Ordered to Shut their Mouths on MH17 Disaster On the Confiscation of our Material More here on eyewitness reports the Dutch authorities neglected to reportâ€¦. https://clarityofsignal.com/2017/01/13/appearance-of-mh-17-cover-up-dutch-authorities-seize-reporters-laptops-and-cameras-after-visit-to-crash-site Vladyslav Voloshyn, Ukrainian Pilot Blamed By Russia For MH17 Crash, Found Dead https://www.ibtimes.com/vladyslav-voloshyn-ukrainian-pilot-blamed-russia-mh17-crash-found-dead-2664262]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 09:20:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33708</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33707</link>
			<description><![CDATA[mee eens.]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 09:10:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33707</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33706</link>
			<description><![CDATA[Yep De reactie van Jade is nogal non-dualistisch. Heb er wel eens naar verwezen Sommige vonden t ook goed Vele DENKEN het te begrijpen.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 Nov 2018 02:06:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33706</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33705</link>
			<description><![CDATA[Research Papers on Frequency Weapons https://www.freedomsos.com/papers.html]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:49:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33705</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33704</link>
			<description><![CDATA[crypto keys Hillary's election rigging mechanism revealed https://m.youtube.com/watch?v=pWcwZ9LyL5w&feature=youtu.be]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:48:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33704</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33703</link>
			<description><![CDATA[03.06.2016 *Ukraine and the Netherlands are close to ratify EU-Ukraine Association Agreement, Ukrainian president Petro Poroshenko said at a press conference on Friday.* The Ukrainian Association Agreement with the EU was signed in June 2014 and ratified by the parliaments of all 28 EU member states. The Netherlands decided to hold a referendum onÂ the agreement in April 2016, the results ofÂ which were negative, although they were advisory in nature and not binding. The following week, the Dutch parliament rejected a proposal by the opposition toÂ withdraw the ratification, providing the government with more time to consider the issue. *"Regarding ratifying, we have the full support of the Netherlands. Once again, I want to note that the results ofÂ the referendum are advisory in nature. The Dutch prime minister and I have thoroughly discussed this situation, and I am convinced that we are very close to the model or an algorithm which will allow us toÂ finish the ratification of the Association Agreement," Poroshenko said.* He added that the Association Agreement is valid in its entirety and that the completion of the ratification of the Netherlands is merely a formality. The Ukraineâ€“EU Association Agreement establishes a political and economic association between the parties, as well as regulations across a broad range of areas, including a visa-free regime, the exchange of information by security services, and the modernization of Ukraine's infrastructure. https://sputniknews.com/europe/201606031040745443-ukraine-netherlands-association-agreement/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:47:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33703</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33702</link>
			<description><![CDATA[Hoe moeten we dit dan toch opvatten? Letterlijk? In dat geval is er sprake van MASSIEVE stemfraude. Want er waren rond de 13 miljoen stemgerechtigden, waarvan 18% naar verluidt (kuch kuch) niet is komen opdagen, maar er zijn 13 miljoen + 11.000 stembiljetten TEVEEL aangetroffen in de stembussen?? In dat geval is er sprake van 18% spookstemmen op een totaal van rond de 13 miljoen (zijnde 2 miljoen 340 duizend spookstemmen), en niet 11.000. Maar goed. Er zijn 3 soorten stemfraude te onderscheiden. Die van kiezers persoonlijk via stemmenronselen, die van stemburoâ€™s en die van de uiteindelijke â€œbevoegde autoriteitâ€, de kiesraad. Over deze 3 vormen van fraude het volgende: https://jdreport.com/stemfraude-ook-waren-er-ruim-11-000-spookstemmen/amp/ STEMFRAUDE https://eunmask.wordpress.com/2017/03/18/stemfraude/ Is er stemfraude in Nederland gepleegd in 2017?! https://m.youtube.com/watch?v=xuVQSpzKnNU) Puinhoop met stembiljetten https://www.ad.nl/dossier-verkiezingen-tweede-kamer/puinhoop-met-stembiljetten-enlsquo-dit-mag-nooit-meer-gebeurenenrsquo~acfeefc3/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:42:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33702</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33701</link>
			<description><![CDATA[Op meerdere plaatsen ronselpraktijken. Een taxidienst van de partij die kiezers vervoert In Soest en Heusden is aangifte gedaan wegens verkiezingsfraude. Ook de Roermondse burgemeester krijgt signalen over fraudeurs. Welke partij of partijen zich schuldig hebben gemaakt aan de wantoestand, wilde Cammaert niet zeggen. De gemeente wil verder niets over de zaak kwijt, omdat die nu bij justitie ligt. https://www.nrc.nl/nieuws/2014/03/13/burgemeester-roermond-doet-aangifte-van-ronselen-a1483882 In Soest en Heusden is aangifte gedaan wegens verkiezingsfraude. Ook de Roermondse burgemeester krijgt signalen over fraudeurs. https://www.nrc.nl/nieuws/2014/03/13/een-taxidienst-van-de-partij-die-kiezers-vervoert-1358406-a138132 Nog meer stemmen verloren gegaan tijdens landelijke verkiezingen*Tijdens de laatste verkiezingen zijn nog meer stemmen verloren geraakt dan al bekend was. Eerder kwam naar buiten dat ongeveer 7600 stemmen inÂ Â niet zijn meegeteld. Nu blijkt echter dat het op meer plaatsen verkeerd is gegaan.Â https://www.ad.nl/binnenland/nog-meer-stemmen-verloren-gegaan-tijdens-landelijke-verkiezingen~a9aca307/ WE ZIJN INDERDAAD BEDONDERD: STEMFRAUDE INÂ NEDERLAND! https://eunmask.wordpress.com/2015/03/26/we-zijn-inderdaad-bedonderd-stemfraude-in-nederland/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:41:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33701</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33700</link>
			<description><![CDATA[vanaf minuut 3 !Florida Election Fraud Distraction, https://m.youtube.com/watch?v=8FNci8IJ6cw&time_continue=1363]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 23:40:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33700</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33699</link>
			<description><![CDATA[ik lees het zo en vond de reactie van jade goed ik ga niet op je provocaties in treowd deel je mening en ik de mijne prima toch]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 22:44:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33699</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33698</link>
			<description><![CDATA[Ik heb je discussies gezien. Ik doe er niet aan mee! Maar je bent vrij om Door te gaan.]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 22:21:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33698</guid>
		</item>
		<item>
			<title>janmaat zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33697</link>
			<description><![CDATA[There is no earth! ;-)]]></description>
			<dc:creator>janmaat</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 22:18:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33697</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33696</link>
			<description><![CDATA[Verder is dat door 5 wetenschappers onderzocht waarvan er sommigen wel en sommigen juist niet in slaagden enige beweging van de aarde vast te stellen. Dat moest zijn : Verder is dat door 5 wetenschappers onderzocht waarvan er sommigen wel slaagden aan te tonen dat de aarde niet in beweging is en sommigen contra er juist niet in slaagden enige beweging van de aarde vast te stellen. had al eerder aangegeven dat de grammatica niet helemaal correct was en dacht dat is zelfs wat onduidelijk zo , bij deze gecorrigeerd ....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 21:44:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33696</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33695</link>
			<description><![CDATA[Dit Treowd 17-11-2018 19:24 was overigens een reactie op Jade zijn argumentatie als mijn reactie op de reactie van Janmaat van 16-11-2018 17:20. Het moest weer wat uit het oog verdwijnen waarschijnlijk.....]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 21:18:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33695</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Treowd zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33694</link>
			<description><![CDATA[Quote Petra: filter gewoon de info wat je goed vindt en resoneert met je: neem mee en de rest gooi weg. @Petra Of haal uit een reactie wat je huidige reactie dient, maar negeer de andere inhoud waar het ook werkelijk om draait en trek het wat uit de context zodat het je eigen reactie wel weer dient...Opmerkelijk gedrag wederom...]]></description>
			<dc:creator>Treowd</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 21:14:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33694</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33693</link>
			<description><![CDATA[Judgement Day' Nears: Analyst on Why Clinton May Finally End Up Behind Bars https://sputniknews.com/analysis/201811151069834463-hillary-clinton-foundation-emails/]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 Nov 2018 21:05:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/wetenschap/global-warming-waarom-geeft-de-politiek-geen-antwoorden-op-deze-kritische-vragen#comment-33693</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
