<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Oorlog of vrede?</title>
		<description>Discussieer Oorlog of vrede?</description>
		<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede</link>
		<lastBuildDate>Mon, 06 Apr 2026 18:12:51 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/1784" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15692</link>
			<description><![CDATA[Jij snapt het Jenne.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2014 21:33:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15692</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15691</link>
			<description><![CDATA[WILLEM, mee eens maar dit geld niet voor al het kwaad, maar een positieve tegemoet treding doet soms wonderen.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2014 21:17:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15691</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15689</link>
			<description><![CDATA[Of (zoals ik uit ervaring weet dat het werkt) omarm het zo genaamde "kwaad" dan verliest het de kracht en daarmee verdwijnt de angst.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2014 20:00:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15689</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15688</link>
			<description><![CDATA[Ixehet is niet altijd de hardheid die andere mensen pijn en kwaad doet, dat is wat ik aan dit schrijven van Elis zo gevaarlijk vind, dat altijd maar progresieve positieve gezwets naar de mensen toe, onze samenleving zit vol gespuis die hun Eigen moeder ombrengen voor 100 eu, mensen moeten leren sterk te zijn indien nodig en indien mogelijk vol liefde naar het goede, onze samenleving is een aanfluiting van hoe het zou moeten zijn, en ook hoe het was, ik weet dit want ik leef al een poosje, dat multi culti gedoe brengt onze samenleving op zijn knieÃ«n de oude met veel inspanning gebouwde waarden,, worden als overbodig en verkeerd neer gezet, hun kerken zitten vol, de onze zijn leeg, niet om dat we zo verlicht zijn, maar om dat onze volksmenners dit besloten hebben, verdeel en heers, een gesloten groep mensen, die wekelijks bij elkaar komen, zijn sociaal sterk, en minder makkelijk te mannipuleren, en kijk dez lieden PVDA, keren zich nu van de mensen af, vullen hun zakken, van enige ideologie is geen sprake meer, ze hebben een andere god gevonden, macht, geld , maar de mensen staan met lege handen, en zijn heel erg alleen, en niet echt opgewassen tegen het dagelijkse geweld van die anderen !]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2014 19:55:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15688</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15687</link>
			<description><![CDATA[Ixie, wat is naÃ¯f, jij hebt het over intelligente mensen die terug getrokken leven van de wereld, in hun Eigen wereldje, natuurlijk zijn ze fragiel voor het kwaad van buiten, in mijn familie had ik veel bijzondere mensen, die van hobby's stevast manies maakten, nou so what, dat mag toch is hun leven, er wordt veel over Autisme gesproken, ja maar moeten nu alle mensen het zelfde zijn, mogen er geen echte lekkere gekke warme mensen meer bestaan, of hele bijzondere denkwijzen er op na houden, het zijn vuile politisie die de mensen ziek maken, door ze beetje bij beetje hun financiele mogelijkheden afnemen, oude mensen moeten in een tehuis, waar ze voor veel geld de hele dag in hun Eigen strond mogen zitten, laat de mensen met rust zou ik zeggen, wat ze nodig hebben is bescherming tegen het kwaad, de rest doen wij onderling wel.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 06 Sep 2014 19:41:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15687</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15666</link>
			<description><![CDATA[Ixie, volkomen met je eens, de laatste alinia dan, de rest is als voorgekouwd eten, zonder smaak maar voeding voor de onnozelen Jenne ik ben (was) onnozel dat hoor ik wel eens vaker, hoorde ik vaker. Onnozel is voor mij; naÃ¯ef en in het leven staan met een soort van onschuld (kinderlijk) bewustzijn dat niet meer past bij mijn leeftijd. Ik ken zelfs mensen die een jaar of 25 ouder zijn en heel hun leven al tamelijk geÃ¯soleerd leven bijna alsof de jaren vijftig nog niet voorbij zijn. Deze mensen zijn zelfs hoogopgeleid dus dom zijn ze niet, maar wel zeer onnozel ze zijn zich van geen kwaad bewust ( dat een ander ze zou kunnen aandoen). Gewoonweg omdat er nooit iets kwaads gebeurde in hun leven. Eigenlijk Jenne vind ik deze mensen best heel mooie mensen. Wat het voor gekauwd aangaat; ik ben in de leer Jenne... :lol: groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Sep 2014 06:52:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15666</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15665</link>
			<description><![CDATA[Zo is het Jenne, volmaakte mensen bestaan niet. Tussen niet volmaakt maar goed voelend en dus met karakterfouten en reactionaire destructieve mensen zit nog een hÃ©Ã©l groot gebied. Persoonlijk wens ik me niet meer met destructieve mensen te verbinden onder de noemer ze kunnen er niets aan doen. Daarbij verlies ik niet uit het oog dat ik zelf verre van volmaakt ben maar ik vermijd (vermeed) bewuste destructie naar anderen toe. Dat beetje bewustzijn heb ik inmiddels mogen ontwikkelen herontwikkelen, voor mij is dit al integriteit Jenne; niet destructief naar andere mensen zijn en dus ook geen geheime agenda's (oorlog voeren) ter voordeel van mijn eigen persoon, en geen gevoelens veinzen (oorlog voeren). Op die manier kan ik welke keuzes ik dan ook maak altijd in de spiegel kijken (vrede) groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 05 Sep 2014 06:47:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15665</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15661</link>
			<description><![CDATA[Volmaakte mensen bestaan niet, hier mede bedoel ik dan zonder karakter fouten, althans dat is mijn standpunt, ook mijn Eigen moeder wat de heldin is uit mijn leven, was verre van volmaakt, maar daar door wel een echt mens, om van te houden. Dan van die prachtige woorden, die zo groot van inhoud zijn dat er practisch niet mee is te leven, intÃ©gre bijvoorbeeld, inherent, alleen al over het woord mÃ©lancholie zijn meer als 500 boeken geschreven, of het moderne mega, dan liefde tja daar kan je alle kanten mee uit, zeker internationaal gezien.. Ik zelf probeer ook zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, door mijn lange verblijf in de Latijnse landen, is mijn zins bouw een husseltje, maar mooie woorden ben ik gek op, ook op bijna volmaakte mensen, ze mogen zelfs grote karakter fouten hebben, als ik iemand aardig vindt, of liefheb nog beter neem ik alles op de koop toe, en ik hoop dat zij dat mij ook doen ! groet!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Sep 2014 17:01:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15661</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15658</link>
			<description><![CDATA[spijker op kop. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Sep 2014 12:28:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15658</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15657</link>
			<description><![CDATA[IK geloof IK hoop IK vertrouw alles is IK, waar is de "integriteit" die niet bestaat omdat mensen slechts reageren op omstandigheden. IK vertouw en IK geloof in mn naasten totdat de naasten erge honger krijgen dan vreten ze je op met groot vertrouwen en geloof dat ze weer wat langer leven. Veel mooie woorden maken geen holle vaten vol.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Sep 2014 11:49:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15657</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15654</link>
			<description><![CDATA[En als je zoals ik niet in toeval gelooft, dan worden de slachtoffers van elk vorm van geweld een spiegel voorgehouden en zijn de daders van vandaag de slachtoffers van morgen. De conclusie die ik uit deze zin trek is; en hebben we en vandaag Ã©n morgen nog steeds niet opgelost. Daarnaast zijn de daders van vandaag niet alleen daders maar ook slachtoffers. Verschil met de slachtoffers van vandaag en de daders van vandaag die Ã³Ã³k slachtoffer zijn is dat bij eerste werkelijk sprake is van direct slachtoffer/prooi zijn. De enige juiste reactie van het slachtoffer/prooi hierop is dan ook geen reactie. . De dader(s) echter slachtoffer zijn van iemand anders dan de persoon/personen waar men tegen vecht. Dit noemt men nu reactie formatie, defensie mechanisme oftewel overlevingsmechanismen beste Elias en heeft niet direct iets met karma te doen;uitgaan van vorige levens en dergelijke. Ik schreef het al eerder hier; het is voor de meeste mensen al te moeilijk om de oorzaken en gevolgen hier in dit leven met vol bewust zijn te zien en dan te voelen met alle aspecten, met alle daarbij behorende emoties dus van schuld tot verdriet tot angst en boos zijn. Het huiswerk is dus eerst eens bij jezelf te blijven of zoals Elias het dus zegt; 'als iedereen zijn eigen huiswerk nu eens ging maken'. Echter vanuit psychologisch zicht is dit niet zo makkelijk voor iedereen. Bij eigen huiswerk hoort eigen waarheid en deze is voor veel mensen te beangstigend. En dan krijgen we een volgende probleem, mensen die een zielverbondenheid hebben en dus authentiek en integer zijn daarnaast niet al te dom, maar wellicht wel naÃ¯ef in de zin van kinderlijk naÃ¯ef zien zijn de ideale prooien van slachtoffers die dader(s) worden. Wie dan niet handelt vanuit overlevingsmechanismen, defensie of reactie formatie zou al een medaille moeten krijgen want hij/zij levert een meesterlijke prestatie. Deze prestatie wordt echter in de gewone mensenwereld genegeerd. Dit negeren dient voor de omstanders om hun eigen overlevingsmechanismen in stand te houden. De dader(s) hebben de leugens nodig om tot totale vernietiging te komen van het slachtoffer (het land, de groep) Maatschappelijk gezien zou dit dan zijn dat men de wapens niet oppakt, zich niet laat uitzenden naar oorlogsgebieden, niet meteen geloofd want men voorgeschoteld krijgt. Geen manipulaties meer accepteert, dus ook niet de manipulatie van de financiÃ«le sector met aanbiedingen die te mooi zijn om waar te zijn. Men krijgt sowieso geen erkenning voor hetgeen men presteert (niet reageren, eigen huiswerk maken) behalve van mensen die door hetzelfde gegaan zijn, van deze mensen krijgt men alle hulp die zij vanuit hun integriteit kunnen en willen bieden. De medaille die zet het slachtoffer, die niet reageert en dit vanuit een mededogen maar met geopende ogen voor de realiteit zichzelf in alle stilte op. Want hij/zij heeft de vicieuze cirkel in dit leven hier doorbroken en is daarna vrij van illusies. Vrij van illusies beteken voor mij; het verliezen van de onschuld. Vanaf nu met geopende ogen en toegang tot alle authentieke gevoelens treedt direct hier en nu oorzaak en gevolg in; men kan zich nooit meer verbinden aan leugens, roddels en achterklap. En men laadt geen nieuwe gevolgen op zich door weg te kijken en te negeren. Groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 04 Sep 2014 05:09:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15654</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15644</link>
			<description><![CDATA["Integriteit is de persoonlijke eigenschap, karaktereigenschap, van een individu die inhoudt dat de betrokkene eerlijk en oprecht is en niet omkoopbaar. De persoon beschikt over een intrinsieke betrouwbaarheid, zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt, heeft geen verborgen agenda en veinst geen emoties. Een persoon met deze eigenschappen wordt integer genoemd. Een integer persoon zal zijn doen niet laten beÃ¯nvloeden door oneigenlijke zaken." Dit wordt echter niet op prijs gesteld en dientengevolge zal je altijd worden aangevallen en in een bepaalde functie zou het je het leven kunnen kosten. Met stroop vang je vliegen maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Er is ook nog zoiets als een algemene dus geen persoonlijke integriteit en die zou zwaarder moeten wegen. Maar mensen hebben in het algemeen boter op het hoofd zo jullie weten. Zo is het bedoeld en zo zal het blijven. Met aardig zijn trek je parasieten aan, met vijandigheid stoot je alles van je af, het is een dilemma maar alleen op persoonlijk vlak. Eelt op je ziel en een gladde rug helpen je verder maar maken je ongevoelig. Het is nooit individueel, dat is onmogelijk, het is altijd de grote eenheid en daar zijn we als mensen niet toe in staat.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2014 14:53:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15644</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15643</link>
			<description><![CDATA[Elias, ik moet je gelijk geven integriteit heeft te maken met bewustzijn; zien kunnen zien wat er werkelijk is en je niet verbinden met mensen en zaken die dit kunnen aantasten. Ik was jammer genoeg zo bewust niet en ziende blind en draag daar tot op heden de wrange vruchten van. Inmiddels zie ik wel, al een jaartje of 2 maar nochtans moet ik 'vechten' om deze integriteit die wel innerlijk aanwezig is Ã©n was weer te herstellen. Nadat ik besefte dat ik 20 jaar gemanipuleerd werd waar ik bij stond en als maar zieker en zieker werd ben ik begonnen bij mezelf. Herstel van zo een manipulatie die decennia lang duurde is echter niet niets vandaar dat ik schreef; vechten met man en macht (man= mijn persoon kracht= mijn persoon) Wel heb ik nu het bewustzijn dat ik besef waarom ik zo ziek moest worden dat ik zelfs 2 jaar compleet op bed moest liggen. Een integer mens is altijd een authentiek iemand zo is het, maar zelfs de integere mens en de authentieke mens kunnen door manipulatie onder uit gaan. Waardoor wel nog het authentieke aanwezig is en zelfs het integere maar de persoon in kwestie toch onderuit gaat. Niet willen zien omdat het niet kan heeft immers volgens mij niets met integriteit noch met authenticiteit te maken maar met een gebrek van bewustzijn gewoonweg omdat manipulatie niet f nauwelijks aanwezig is in de persoon in kwestie. Dus die kant van de medaille is er gewoonweg niet. Terugwinnen, erkennen en herkennen van je eigen integriteit is dan weldegelijk een gevecht. Groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2014 14:18:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15643</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15642</link>
			<description><![CDATA[Ixie, volkomen met je eens, de laatste alinia dan, de rest is als voorgekouwd eten, zonder smaak maar voeding voor de onnozelen Kom net terug van de Zondag markt, lekker met vrinden een glaasje witte droge gedronken, het is prachtig weer, ach op zo'n moment draag je niemand een slecht hart toe, kan ook tegen kritiek alhoewel ik meer van een aaitje hou, groet! Ja september, begin september kent voor mij de mooiste dagen van het jaar, nazomer seizoen afgelopen, scholen begonnen....en rust in de heksenketel Zomer Ik kan ook tegen een stootje zei de onnozele flauwe Ixie :-) groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 03 Sep 2014 13:57:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15642</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15597</link>
			<description><![CDATA[Ach lijkt heel wat, dit is allemaal onderdeel van het grote spel, lees hoe in Hollywood alle kritiek in bloed wel is waar financieel bloed gesmoord wordt. Ik geloof er niet meer in, in de afgelopen weken bij het vermoorden van 2300 mensen in Gaza was het verrasent stil, te stil voor mijn gevoel, hun macht groeid met de dag, hun club USA-CIA-MOSSAD doet waar hij zin in heeft de Europese piepschuim landen, dioen wat ze gezegt wordt. Hun media draaid op volle toeren, hun programma's zijn perfect en ziiten heel geraffineerd in elkaar, hun gecorrumpeerde handlangers worden geaffecteerd met valse beloftes, gelukkig over ziet Putin het geheel en schaakt rustig verder.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 10:47:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15597</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15594</link>
			<description><![CDATA[http://jusd1.wordpress.com/2014/08/29/citizens-of-israel-charge-israel-with-genocide/]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 10:28:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15594</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15593</link>
			<description><![CDATA[Het gaat mij er niet om, om Elias af tebranden, maar al die piepschuim figuren, hebben onze samenleving gemaakt tot wat ze is, een troebele ondoorzichtige brij, van half en hele gare mensen, die worden geleid door valse beloftes, de pseudo Guru's verkondigen er op los, echte liefde kent geen haat, heeft men het dan over bedenksels of echte mensen, aan mensen is alles inherent alles wat je maar bedenken kan, als mens moet je staan waar voor je gemaakt bent, het mens zijn, neem je verantwoording, en leef, doe pijn, heb lief, maar in alles neem je verantwoording, en dus niet, nu maar, Elias heeft gezegd, groet Jenne]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 10:09:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15593</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15591</link>
			<description><![CDATA[Ixie, volkomen met je eens, de laatste alinia dan, de rest is als voorgekouwd eten, zonder smaak maar voeding voor de onnozelen Kom net terug van de Zondag markt, lekker met vrinden een glaasje witte droge gedronken, het is prachtig weer, ach op zo'n moment draag je niemand een slecht hart toe, kan ook tegen kritiek alhoewel ik meer van een aaitje hou, groet!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 09:16:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15591</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Elias zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15590</link>
			<description><![CDATA[@Ixie Voor mij behoeft het behouden van de persoonlijke integriteit geen gevecht maar omvat een combinatie van bewustzijn en persoonlijke beslissing. Het bewustzijn verschaft de nodige helderheid, de beslissing om ons door niemand of niets nog te laten manipuleren is een logisch gevolg van dat niveau van bewustzijn. Op een bepaald ogenblik wordt het duidelijk dat dit voor ons nog de enige weg is en dan voeren we die gewoon uit. Een integer mens is altijd een authentiek iemand, die een bepaald bewustzijn heeft bereikt. En zoals ik dat zie, vecht een dergelijk iemand ook niet meer omdat vechten het niet accepteren inhoudt van dat wat het leven ons als spiegels aandraagt. Soms is het zo dat mensen in feite het zelfde bedoelen maar andere definities vÃ³or bepaalde woorden hanteren ... Nog een fijne, zonnige zondag aan alle lezers!]]></description>
			<dc:creator>Elias</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 08:09:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15590</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ixie zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15589</link>
			<description><![CDATA[Citaat artikel; Ik werk al jaren met het omzetten, met het toepassen van deze concepten en heb gezien dat ik met vechten steeds verloor en mezelf energetisch uitputte. Maar door acceptatie won ik altijd, want dat bracht steeds ook verandering in de buitenwereld tot stand. Telkens als ik instaat was om te vergeven, om los te laten had ik het gevoel door God te worden gezegend en ervoer daardoor steeds een diepe vrede. Het enige gevecht dat men absoluut niet moet loslaten in contact met zulke mensen het het gevecht om de eigen integriteit te herstellen en vervolgens nooit meer los te laten (mits deze aangetast werd) Of voor sommigen die deze integriteit niet kwijt geraakt zijn deze met man en macht te behouden. Als alles vanuit een eigen integriteit gebeurt, kan er eigenlijk bijna niets meer mis gaan. Citaat Jenne op artikel; John Lennon was een bekende en grote figuur, ja en die zijn vaak het doelwit van psychopaten, denk aan Theo van Gogh, of Fortuyn, misschien zat en zit achter deze daden een verborgen kwaad who knows. Bekend Ã©n onbekend Ã©n grote en kleine figuren zijn vaak het doelwit van zulke psychopaten. http://www.earth-matters.nl/121/5042/ziekte/jan-storms-over-psychopathie.html Groet Ixie]]></description>
			<dc:creator>Ixie</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 31 Aug 2014 07:51:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15589</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15581</link>
			<description><![CDATA[Is het niet belangrijk in de contexst van dit schrijven wie deze kinderen vermoord heeft. Of hoe die Westerling tot zijn wandaden is gekomen, en deze gedemoniseerde figuur werd misbruikt door DPVA, en nu nog eens door Elias. John Lennon was een bekende en grote figuur, ja en die zijn vaak het doelwit van psychopaten, denk aan Theo van Gogh, of Fortuyn, misschien zat en zit achter deze daden een verborgen kwaad who knows. Maar je kunt maar beter niet geloven wat sommige zoet gevooiste stemmen in je oor toeteren. Het leven is mooi en soms zacht en respectvol, en soms kei en keihard, wapen je, doe een stapje terug en realiseer wat is de werkelijke werkelijkheid, waar we mee moeten leven.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 19:24:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15581</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15580</link>
			<description><![CDATA[Op het verkeerde been zetten van mensen is een kwalijke zaak ook valse beloftes aangeven. De wereld is bezaaid met graven van mensen, die vredelievend waren, ik zou zeggen Ilias ga naar Iraq, of SyriÃ« en houd je spiegel voor aan die moordenaars, binnen de kortste keren ben je je kop kwijt, en wat dan, een ander vredelievend naÃ¯f mens minder. Nederland kwijld over Anne Frank, een oostenrijks meisje van goede huize, slachtoffer van het oorlogs geweld, gemaakt tot Ikoon van ja van wat eigenlijk, een niet echt slachtoffers gevoel, bij Hannie Schaft, het meisje met het rode haar, een jonge verzetsstrijder een koerrier, vermoord in de duinen bij Santpoort, leuk beeldje, en langzaam afglijdend naar de vergetelheid, als zoveel andere Nederlandse helden, maar nee de oorlog draaide om de Joden, dat wordje dagelijks door je strot gepropt, en macht en geld maken zelfs met hun doden is de realiteit, en het is groeiende hun macht, de macht van het kwaad.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 19:14:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15580</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Irene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15578</link>
			<description><![CDATA[Nu,ik kan alleen maar zeggen,dat je me weer eens diep in mijn hart geraakt hebt. Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik moest steeds maar denken aan die drie kinderen ,die vermoord zijn-- ik weet,het topje van de ijsberg- maar ik ga er niet meer aan onderdoor,zoals vroeger. Wie weet,dank zij het mediteren. Wel is dit een hele tijd heel waarneembaar voor mij op de oppervlakte van mijn onderbewustzijn gebleven,maar ik ging er niet aan onderdoor. Vroeger wel. Natuurlijk ligt het allemaal heel ingewikkeld,en ik heb ook wel wat begrip voor mensen in die streken,die wel geweld gebruiken. Maar dat is wat anders dan het ermee eens te zijn. Hardverwarmend vond ik ook de toespraak van bisschop Tutu. We zijn allemaal -mede-mensen,en geen objecten of zoiets. Hm.Westerling. Op de middelbare school werd ik veel geplaagd met verhalen over de daden van deze persoon;ik kan het me nog voor de geest halen. Tja....''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' 'Ãmagine..." John Lennon heeft het met de dood moeten bekopen.Maar wat is dood anders dan een andere vorm van leven.? Ik ben het wel degelijk helemaal eens met de teneur van je artikel,en ben hier heel blij mee.]]></description>
			<dc:creator>Irene</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 17:51:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15578</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15572</link>
			<description><![CDATA[U liegt Elias, de door Israel verspreide leugen dat de Hamas maar door een Klein deel van de Palestijnen zou worden gesteund, verder de Joden in Israel haten de Palestijnen, en er zijn maar weinig Joden in Israel die hier anders overdenken, trouwens het was geen oorlog, maar het gedeeltelijke uitvoeren van een genocide op de Palestijnen. U vergeet ook nog te vermelden dat we geen Duits spreken niet komt door die te late geallierde landing, maar door de enorme offers van het Russische leger en bevolking, dan komt U met een stukje over Kapitein Wesseling, die mensen heeft gefusilierd, er liggen meer als 7000 dode Nederladers in Oost Indie, gevallen voor niets, U doet het knap, dit manipuleren, of geschiedenis vervalsing, ik begrijp Uw waar om niet ?.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 12:15:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15572</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15566</link>
			<description><![CDATA[@ Elias heeft U het gelezen, beschamend vind U niet, of is het no comment, net als de Nederlandse regering over onze omgekomen mede Nederlanders .]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 10:05:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15566</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15563</link>
			<description><![CDATA[Nee Elias het kan niet anders, dit speelt al zo lang, het spel is ervoor gemaakt. dit is ook jouw droom en je speelt het voortreffelijk mee net als de grootste meerderheid van 80%. Onthoud dit aantal Elias, want 20% doet er toe, 80% leeft in hun droom.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 30 Aug 2014 00:55:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15563</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15551</link>
			<description><![CDATA[Het is misschien wel belangrijk gezien dit artikel over de slavenhandel gedaan door de O.I.C., maar wie waren die lieden, die van oudsher de Slave Trade in handen hadden, in Europa, in Noord Africa, in de West Indisch en in de zuidelijk staten van de VS, kunt U lezen op de VT to day, intikken Slave Trade, U zult versteld staan, daar waar veel geld te verdienen was, waren ze te vinden, het uitverkoren volk, lees en laat je niet langer belazeren met hun onjuist heden en valse beschuldigingen.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 29 Aug 2014 16:53:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/oorlog-of-vrede#comment-15551</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
