<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Odessa, de bewijzen van een gruwelijke misdaad en meer…</title>
		<description>Discussieer Odessa, de bewijzen van een gruwelijke misdaad en meer…</description>
		<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer</link>
		<lastBuildDate>Mon, 06 Apr 2026 16:57:30 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/1750" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14635</link>
			<description><![CDATA[Het gaat maar door dit door alle Europese Media kanalen dood gezwegen vermoorden van mensen, het enigste wat ze willen zelf beschikkings recht, nou beste Oost Oekrainers wij hebben dat ook niet meer, schrale troost, ze zijn nog niet begonnen ons lichamelijk om te brengen maar onze geestelijke genocide is al lekker op gang gekomen.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 05 Jun 2014 15:41:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14635</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ukraine zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14613</link>
			<description><![CDATA[Gisteren beluisterd en zeer interessant ivm. het verhaal achter US, EU en Ukraine... http://www.redicecreations.com/radio/2014/05/RIR-140531.php Tot nog toe de helderste logica die ik heb gehoord ivm. de situatie daar in Ukraine.]]></description>
			<dc:creator>Ukraine</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 04 Jun 2014 13:54:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14613</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14538</link>
			<description><![CDATA[Bilderberg, hoe het begon, voor wie de klok heeft horen luiden maar de kerktoren niet kan vinden :lol: http://www.geschiedenis24.nl/speler.program.6937402.html]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 31 May 2014 08:56:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14538</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14537</link>
			<description><![CDATA[bilderberg onderaan de linken met info http://sithhc.files.wordpress.com/2014/05/sithhc000003-the-people-vs-bilderberg-meetings.pdf]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 30 May 2014 23:03:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14537</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14527</link>
			<description><![CDATA[hoi spring dank voor je reactie ik ben in cambodja en internet is niet geweldig hier later plaats ik meer reacties/ linken vriendelijke groet petra]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 16:30:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14527</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14525</link>
			<description><![CDATA[Gekte is het. alles voor geld en macht..Straks zitten ze op een toren van geld hebben ze de hele mensheid uitgeroeid.. Dus plan gelukt zeg maar. ( gaat ze niet lukken hoor, maar even voor de stelling zeg maar) En dan denk ik..EN DAN? Zitten ze dan..op hun berg van geld. Al het leven weg. Is toch geschift? :o En echt waarde heeft geld dan ook niet meer, want die lui hebben niets meer om het aan uit te geven. snappen we het nog?]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 14:12:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14525</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14524</link>
			<description><![CDATA[Klopt , ik heb overal een ban. Zelf als je iets zegt over banen scheppen, knallen ze je eraf. Alles is overgenomen door Psychopaten/trollen.. Men zal het toch zelf wel gaan proberen erop te komen en uit ervaring van een ban, om een normaal redelijk comment, gaan de mensen het zelf doorkrijgen "dat er iets niet klopt" En dan moeten ze deze [censored] nog gaan vinden die wel de waarheid brengen. Spring, oppasen het zijn geen trollen, en ook geen psychopaten, maar mensen die een programma hebben, en dit volgen, zie je het verchil, ze zijn zelfs zo ver dat ze hun zetten heel lang van te voren uitvoeren, en zelfs hun tegenstanders fabrisen, deze mensen zijn de fabrikanten van de geschiedenis, moeilijk te bevechten, de Baader&Meinhoff volgde een ideologie die werkte, maar ook die werden gedemoniseerd, uiteindelijk zijn het maar een paar hondred die ons in hun greep houden, dus er is een oplossing. In mijn manier van denken(in liefde en respect naar leven) , moet men haast psychopaat zijn dit te kunnen bedenken en uitvoeren. Dat is wat ik bedoel. Wat jij bedoeld is koelbloedige berekening,ja, een psychopaat heeft zichzelf niet in de hand. Maar ook in psycholand zijn gradaties er moet toch een behooorlijke steek los zijn wil je dit kunnen bedenken? Dat er een plan achter zit is inderdaad een feit. (baader en meinhoff ken ik nog niet..) Ik bedacht me laatst ook dat mensen inderdaad dit wellicht niet willen doen maar het doen om wellicht dwang? of simpelweg de hypotheek.. Ik zou het niet kunnen.. Ik heb op nujij gezeten en de trollen daar gingen extreem ver. Ophitsen tot geweld is daar niet vreemd. ( zie je vaak in de vaccinatie draadjes) Brrrrrrrr :o]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 14:02:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14524</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14522</link>
			<description><![CDATA[Klopt , ik heb overal een ban. Zelf als je iets zegt over banen scheppen, knallen ze je eraf. Alles is overgenomen door Psychopaten/trollen.. Men zal het toch zelf wel gaan proberen erop te komen en uit ervaring van een ban, om een normaal redelijk comment, gaan de mensen het zelf doorkrijgen "dat er iets niet klopt" En dan moeten ze deze [censored] nog gaan vinden die wel de waarheid brengen. Spring, oppasen het zijn geen trollen, en ook geen psychopaten, maar mensen die een programma hebben, en dit volgen, zie je het verchil, ze zijn zelfs zo ver dat ze hun zetten heel lang van te voren uitvoeren, en zelfs hun tegenstanders fabrisen, deze mensen zijn de fabrikanten van de geschiedenis, moeilijk te bevechten, de Baader&Meinhoff volgde een ideologie die werkte, maar ook die werden gedemoniseerd, uiteindelijk zijn het maar een paar hondred die ons in hun greep houden, dus er is een oplossing.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 13:27:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14522</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14521</link>
			<description><![CDATA[Petra, je bent in ieder geval niet alleen, bedankt voor deze drie [censored] kende ik nog niet, alle beetjes inlichtingen helpen. Vriendelijke groet ! Daar sluit ik me bij aan Petra, Goed bezig! Kun jij ook niet eens een stukje schrijven? Jij zit er denk ik ook goed in?]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 12:18:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14521</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14520</link>
			<description><![CDATA[Klopt , ik heb overal een ban. Zelf als je iets zegt over banen scheppen, knallen ze je eraf. Alles is overgenomen door Psychopaten/trollen.. Men zal het toch zelf wel gaan proberen erop te komen en uit ervaring van een ban, om een normaal redelijk comment, gaan de mensen het zelf doorkrijgen "dat er iets niet klopt" En dan moeten ze deze [censored] nog gaan vinden die wel de waarheid brengen.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 11:39:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14520</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14519</link>
			<description><![CDATA[Ik stel niet dat hij dat doet maar ik sluit nu nog niets uit. We zullen het inderdaad van zijn daden moeten hebben om de waarheid te vinden, en eerlijk is eerlijk, hij staat voor in de punten score .. Maar ik ben persoonlijk graag op m'n hoede waar het wereldleiders aangaat. Vertrouwen doe ik er geen. ;-)]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 11:32:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14519</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14518</link>
			<description><![CDATA[geen dank jenne http://www.globalresearch.ca/search?q=odessa vriendelijke groet petra]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 11:03:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14518</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14517</link>
			<description><![CDATA[Petra, je bent in ieder geval niet alleen, bedankt voor deze drie [censored] kende ik nog niet, alle beetjes inlichtingen helpen. Vriendelijke groet !]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 09:54:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14517</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14516</link>
			<description><![CDATA[Op de Journalistieke artikelen in de VK, zijn steeds beroeps mollen te vinden, die de lezers constant wel heel geraffineerd op het verkeerde been zetten, Ã©Ã©n daar van is Wjager, staat er meerdere malen op, terwijl anderen gewoon nooit door de zencuur komen want dat is het, het is niet alleen op woorden of kwade toon waar op wordt gelet, maar op inhoud die niet strooks met die van de gelobbyde redacteuren, handlangertjes van de USA-CIA, en denk nou niet dat dat belachelijk is, heus waar ze zitten overal.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 09:44:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14516</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14515</link>
			<description><![CDATA[Lees de trollen commentaren en reactisch op de VK, dan weet je hoe stom en gemakkelijk om de tuin te leiden ze zijn, dat komt om dat onze/de mainstream Media niet objectieve zijn inlichtingen weer geeft, volkomen gecorumpeerd, net als de politiek, Samson bij de Bilderbekers op visite, jonge zeg wie had dit kunnen denken, maar zo steekt het dus in elkaar, als je hier aan denkt, wat is dan onze toekomst?]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 09:03:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14515</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14514</link>
			<description><![CDATA[Contrary to what the mainstream media has tried to convince you, it's not at all a mystery how the fire started in Odessa, Ukraine and it's not at all a mystery who started it. http://scgnews.com/the-odessa-massacre-what-really-happened Stop the NATO War Games on Russiaâ€™s Doorstep. The Petition the British Government Tried to Ban http://www.globalresearch.ca/stop-the-nato-war-games-on-russias-doorstep-the-petition-the-british-government-tried-to-ban/5384360 crisisacteurs http://www.examiner.com/article/cnn-stages-fake-interviews GOV'T HANDBOOK FOR INTERNET TROLLS UNCOVERED http://www.wnd.com/2014/02/govt-handbook-for-internet-trolls-uncovered/#H2LV8xLfV66GicKI.99]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 29 May 2014 03:52:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14514</guid>
		</item>
		<item>
			<title>madelief zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14513</link>
			<description><![CDATA[Beste Nexus... Ik ben het helemaal eens met de strekking van dit stuk maar hoe vaak heb je al geprobeerd de media aan te spreken hoop dat je meer geluk had als ik Ik doe dit soort dingen regelmatig ook naar de tweede kamer maar als we dit niet meer massaal gaan doen schiet het niet op zelden komt er een reactie en niets verandert. Het zal bij de media wel allemaal gaan om in de pas lopen anders worden de adverteerders boos en helaas is half Nederland afhankelijk van een inkomen en een hypotheek dus als de baas zegt nou dit stuk plaatsen we zo niet haal de scherpe kanten eraf dan gebeurd dat gewoon want ja ook de schoorsteen van de journalist moet roken en zo blijft het kringetje rond draaien altijd weer de invloed en macht van het geld. MAAR blijven proberen en graag op grote schaal wie weet! Hoop verloren al verloren en zonder liefde groeit niets vertrouwen en positieve gedachten hebben wel degelijk een grote invloed op dat wat we de matrix noemen het neemt alleen helaas nog steeds veel tijd maar wie echt open om zich heen kijkt ziet dat er verandering in de lucht zit... positieve energie zaaien is belangrijk! wat betreft de twee kanten good guys bad guys na 9/11 valt er niets en niemand meer te vertrouwen je hebt steeds meer het idee dat machthebbers allemaal rijp zijn voor opname.]]></description>
			<dc:creator>madelief</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 19:15:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14513</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nexus zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14512</link>
			<description><![CDATA[M.b.t. beide kanten spelen en spelletje....ik weet dat nog niet zo net. Ook ik heb natuurlijk die stukken gelezen waarin dit gesuggereerd wordt maar vraag mij dan hardop af waarom ze Putin te kakke zetten met bijvoorbeeld het EU songfestival. lijkt mij net over de top als dat echt zo zou zijn. Ik sluit het absoluut niet uit maar blijf mijn twijfels hebben. Gezien de acties in Syrie, Georgie etc. kan ik momenteel niet anders denken dat Rusland echt vanuit zichzelf werkt en niet samen werkt.]]></description>
			<dc:creator>Nexus</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 18:37:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14512</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14511</link>
			<description><![CDATA[Jenne , waar reageer jij hier precies op? Rusland kapt met samenwerking zegt hij, maar het kan ook zijn dat Rusland ook meedoet aan het elitaire spel, niemand weet het zeker toch? Ik hoop dat hij het meent. Vurig zelfs.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 13:23:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14511</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14510</link>
			<description><![CDATA[Ja ja ik ken dat systeem van een leider kiezen, maar het smaakte naar meer, zo doende.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 13:03:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14510</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14509</link>
			<description><![CDATA[Spring, om dat het gedrukt staat moet het wel waar zijn, daar is het hele demoniseren van de tegenstanders van USA-CIA op gebaseerd, lees de GLADIO indoctrine op Wikileaks.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 13:01:20 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14509</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14508</link>
			<description><![CDATA[Ha gevonden! http://www.zerohedge.com/news/2014-05-23/putin-post-mortem-unipolar-model-world-over-give-us-our-money Gedonder in de glazen? Laten we het hopen, ego's botsen op den duur, en een wereldorde is daardoor alleen al gedoemd te mislukken. Destructie geeft destructie, universal law, you get what you give..]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 10:09:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14508</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14507</link>
			<description><![CDATA[Koortsachtig overleg: http://www.infowars.com/bilderberg-agenda-revealed-elite-desperate-to-rescue-unipolar-world/ Putin heeft laten weten dat het klaar is met de unipolar world en wil zijn geld terug daarvan stond een artikel op zero hedge, eerder. Het artikel staat er helaas niet meer op..Ik lees tegenstrijdige berichten. In een speech in 2007 heeft hij te kennen gegeven dat hij op zich niet tegen een wereldregering was, echter niet een waar de een een procent, de enige waren die er baat bij hebben, en niet de mensen zelf. Of het spel is wel of niet weet ik niet, er moet in dit spel altijd een redder zijn. Een good guy. (Voorheen Amerika) Want hij zou Kissinger een goede vriend noemen, en het IMF zou in 1999 een megalening aan Rusland hebben gegeven. Ook geeft Goldman Sach gratis advies aan Rusland. Wie het weet mag het zeggen...Allemaal te googelen.. Bilderbergconferenties lekken altijd uit, dus we horen het wel.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 09:49:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14506</link>
			<description><![CDATA[Let op dit vertekende beeld, er worden drie Joden of vier dood geschoten, media vol met grote fot's en verhalen, in de Oekraine worden 100 arme sloebers van uit vliegtuigen en heli's afgeschoten, het zelfde in Syrie, de gewone mensen zijn een soort opgejaagd wild, die op de gruwelijkste manieren worden afgeslacht door loslopende psychopaten, en in het nieuws, nauwelijks schande!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 09:00:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14506</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14505</link>
			<description><![CDATA[Ik heb net even het nieuws uit de Oekraine bekeken, wordt tijd dat Putin ingrijpt, dit kan niet een regering die zijn Eigen burgers vermoord, kom op Putin, dan maar oorlog zou ik zeggen, ze hebben de hele wereld al in vuur en vlam gezet, deze mensen de 1% verdienen hun geld over lijken, wordt tijd dat ze zelf in de morque terecht komen.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 28 May 2014 08:51:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14505</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14504</link>
			<description><![CDATA[Snap ik Jenne, niemand wil leiding of heeft leiding nodig alleen in sommige gevallen. Daarom waren er in de oudheid tijdelijke leiders die tijdelijk verlozen werden en na het nodige weer gingen doen wat ze deden. Leiders waren mensen die de saamhorigheid en het doel verwezenlijkten, zonder verdeel en heers propaganda. Het "idee" heerst dat niemand leiding wilt vandaar de lancering van het individu concept waardoor men als vanzelf opgaat in de massa als eenling. Iedereen is uniek behalve ik is dan de contradictie in het kwadraat. We worden geleid zonder erg, gestuurd zonder roerganger, althans, geen zichtbare.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 18:54:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14503</link>
			<description><![CDATA[WILLEM, leuk gezegt, en waar, althans bijna, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik geleid wilde worden, heb me daar ook altijd hevig tegen verzet, van mijn ouders geleerd, denk en doe voor je zelf, maar neem daar ook de verantwoording voor.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 18:45:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14503</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14501</link>
			<description><![CDATA[Een apart ras mensen Jenne is als een apart soort mensen, dat schreef ik, een soort, een slag mens. Aangaande een afkomst van 1 gen naar meerdere vormen wordt een (par)"allel" genoemd. Vormen, rassen, soorten, gedrag, ethiek, alles wordt gevormd door omstandigheden. Van het geschrevene gaan we uit, ooit 1 taal, nu verdeeld, wie verdeeld heerst. Wie verdeelde de boel, wie of wat is en was zo onzeker dat het moest gaan verdelen om te kunnen heersen en om op straffe van aanbeden te worden. Ener God of menselijke hoogmoed van het individuele dewelke ook weer een onmogelijkheid inhoudt. Ons geheugen laat het afweten, niets bleef over dan wat woorden waar we onze geschiedenis van af moeten leiden. Elke samenspraak is tot mislukken gedoemd omdat iedereen voor zichzelf, IK, praat en niet voor zichzelf staat maar voor zijn denkbeeld en dat beeld is vormgegeven door beeld(her)vormers waar wij niet (meer) bij kunnen komen en zo worden we dagelijks misleid omdat we denken geleid te moeten worden door individuen die er slechts zijn middels het bestaan van een massa.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 17:13:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14501</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14500</link>
			<description><![CDATA[En ik leg je toch uit dat het niet Ã©Ã©n ras mensen is, ze maken het zelf zo ingewikkeld met al hun stammen, t'is net of wij geen mensen voor ze zijn, of wij geen stammen, voorouders hebben gehad, of onder een moeder hart worden gedragen, wat een pieven! Mijn Grootvader van mijn vaders moeder kant was een Domine, hate de Joden vanwege Jezus, en om dat hij aan de deur bij een Joodse marskramer naainaalden had gekocht voor zijn vrouw, waar geen oog in bleek te zitten , ja zo begint het. Tjonge jongens toch! Zo begint het ... ja en zo kan het OOK eindeloos doorgaan... Dan kun je mensen wel om alles gaan haten.. En jenne "ZE" is generaliserend. Er zijn in het jodendom ook diverse stromingen.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 17:12:13 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14500</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14499</link>
			<description><![CDATA[En ik leg je toch uit dat het niet Ã©Ã©n ras mensen is, ze maken het zelf zo ingewikkeld met al hun stammen, t'is net of wij geen mensen voor ze zijn, of wij geen stammen, voorouders hebben gehad, of onder een moeder hart worden gedragen, wat een pieven! Mijn Grootvader van mijn vaders moeder kant was een Domine, hate de Joden vanwege Jezus, en om dat hij aan de deur bij een Joodse marskramer naainaalden had gekocht voor zijn vrouw, waar geen oog in bleek te zitten , ja zo begint het.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 16:57:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14499</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14498</link>
			<description><![CDATA[Zou je denken WILLEM dat we allemaal verwant zijn aan elkaar !]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 16:51:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14498</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14497</link>
			<description><![CDATA[Dat bedoel ik Jenne, het is een apart ras mensen en ik heb het niet over een afwijkend mensenras en wanneer we alles terughalen qua afkomst zijn we allemaal kinderen van 1 vader, op de Joodsche menschen na die zijn kinderen van 1 moeder. Er zit veel meer achter maar goed, dat zijn weer andere zaken.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 16:21:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14497</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14496</link>
			<description><![CDATA[Het is geen apart ras, zeker niet, ze vallen onder de Semietische volkeren, hebben zich zelf een aparte status gegeven als het uitverkoren volk, waar dit op slaat, de Azkenazi Joden komen uit de Cucasus, zijn de al oude Chazaren, enorme grote neuzen op de oude afbeeldingen, de echte Joden zijn de Sefardische Joden, via Noord Africa, Spanje Portugal, het zuiden van Frankrijk, ze probeerden zich overal te vestigen, de Krim was een Joods Homeland, ze vormden de Russische Revolutie, de Tjaren familie werd uitgemoord door 5 Joodse Revolutionairen, ach het is allemaal historie en hun denken wat zuiver racistisch is je moet als baby onder een Joods hart zijn gedragen, om Jood te zijn, nu voor mij zijn zij de racisten, kijk hoe ze onder elkaar trouwen speciaal in de USA, veel Joden dragen west Europese namen, niet om ons een plezier te doen maar om de Gotspe tegen Goihim, maar goed we halen onze schouders op en draaien ons om, maar het is goed om te weten.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 15:47:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14496</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14495</link>
			<description><![CDATA[Jood is geen geloof, het is een apart ras mensen met niet de vader maar de moeder als bloedlijn draagster. Geloof is vooe het volk nog steeds een hot issue, net als vertrouwen, zolang dat de nummer 1 blijft staan in het afrekenen met elkaar naast het liefde en licht geneuzel houdt het nooit op, herhaling ad infinitum.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 15:12:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14495</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14493</link>
			<description><![CDATA[Zo is dat ,vrienden zijn vrienden.. nou beste jenne dan staat het er maar vast voor hen die het wel zijn.. ;-)]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 14:56:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14493</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14492</link>
			<description><![CDATA[Jenne.. "dat heel veel Joden zijn die dit veroordelen, maar toch stilzwijgend toe zien, waarom veroordelen ze hon geloofs broeders niet?" Wellicht omdat ze ook net als wij niet weten wat te doen? Het grote geld is het kwaad, dat zijn we eens. Dat er verdeel en heers hoogtij viert zijn we denk ik ook eens. Juist daarom beste jenne waak ik er voor dat de gewone man de dupe wordt van HUN spelletjes. Waarom boos worden op de gewone jood... Jij stelt zelf ze zijn het er niet mee eens...maar moeten zij zich dan publiekelijk distangeren? Zij die niets misdaan hebben hoeven zich niet te verontschuldigen voor wat iemand of een groep van dezelfde nationaliteit misdaan heeft toch? Zij hebben zich er kennelijk ten opzichte van jou wel over uitgelaten dat zij het niet steunen. Wat meer kunnen zij doen beste jenne.. Net als wij toch.. wij zien het nu toch ook gebeuren, weten het, worden boos.. maar niemand weet echt de goede oplossing.. Stel ik ben gelovig mijn buren ook en zij plegen een moord..ik zeg uiteraard dat ik het er niet mee eens ben..verdien ik dan straf? (wel een heel simpel voorbeeld maar je begrijpt mijn strekking wel he ;-) ) Laat ons niet uit frustratie en onmacht de verkeerde de dupe laten worden Jenne... Het antwoord moet uit de massa komen maar met elkaar.. Niet tegen elkaar, want dat is wat ZIJ willen.. Verder in je stelling ben ik het eens. Echter nepotisme, komt hier ook voor, en dat zijn geen joden. Tis een grote kliek en een grote puinhoop.. maar met onschuldigen de schuld geven komen we nergens.. dat zal alleen voor sommige een vals gevoel van opluchting geven..iemand dichtbij die je kan pakken of iemand ver die ongrijpbaar blijkt.. dat is niet meer dan woede koelen. En ook zij verdienen er dan weer aan.. Wat de oplossing is , tja wist ik het maar.. we kunnen erover brainstormen..maar dan nog moet de massa dit alles inzien, alle leugens en manipulatie. En dat is aan het gebeuren nu, vandaar dat hun acties steeds heftiger gaan worden. Verlies de moed niet Jenne.. Al maken die gruwel beelden het niet makkelijk.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 14:54:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14492</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14491</link>
			<description><![CDATA[Spring, Ik ben geen anti-semiet, heb in mijn jeugd veel zaklen gedaan met Joden, mijn familie heeft veel Joden van een wisse dood gered in de laatste oorlog, heb nu nog veel contact met Joden, en dat speelt niet in het dagelijkse omgang, vrienden zijn vrienden. hier een hele mooie site, over van alles, lees de volgende maar ; voltairenet.org/article 168007.html, licht een stukje van de sluier op, Groet.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 14:42:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14491</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14490</link>
			<description><![CDATA[Laat je niet in slaap sussen beste Spring, ze hebben alles in de hand zowel het pro als het tegen, het is een zeer geraffineerde tactiek, de twee republiekijnse tegenstanders in de USA zijn puppets, betaald door de gebroeders koch, en Goldman&Sachs bank, en ik zeg ook uitdrukkelijk altijd in al mijn schrijven waar ik Joden in benoem, dat heel veel Joden zijn die dit veroordelen, maar toch stilzwijgend toe zien, waarom veroordelen ze hon geloofs broeders niet? Bij de val van de Sovjet Unie is Rusland en dus ook Georgie Oekraine vol gestroomd met Joden, het geld werd gefoeneerd door de bandiet SOROS, ze hebben alles voor weinig gekocht van de Jeltjin kliek, en zo zit het, nou verdedig dit maar, ze hebben de Russen kaal gestolen, zo xerkt Nepotisme best Spring.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 14:17:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14490</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14489</link>
			<description><![CDATA[Jenne je mag zeggen wat je wil. Ik ga alleen niet mee in Joden haat, het zijn slechte mensen die dit uitvoeren en bedenken en dat zijn er meer dan alleen joden. Er worden al synagoges aangevallen, wat lost dat op niets, er komt nog meer haat op de wereld zo. Wie lacht er denk je?? Ik zie alleen dat dit een terreuractie is om mensen angst aan te jagen, zodat wij in een hoekje kruipen en nergens tegen in opstand komen. Te bang om ook maar iets te zeggen. Deze moorden zijn daarvoor bedoeld, kijk eens wat we kunnen, bek houden. Pure terreur. En dat zij dat nodig vinden is omdat zij de macht aan het verliezen zijn. Dus ja Liefde is al aan het overwinnen, als wij ons niet massaal de mond laten snoeren uit angst.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 12:59:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14489</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14488</link>
			<description><![CDATA[Nou ik ben niet bang om te zeggen wat ik denk, als de media onze bescheten media aan geeft tientallen burgers gedood er na meer als vijftig, en dan de journalisten terplaatse die aangeven het ligt bezaaid met dode mensen, en die helicopters hebben zien schieten met de naam UN er op, nou wat dan, en als blijkt dat practische alle rijke olioargen Joods blijken te zijn, mag je dat niet zeggen de nieuwe burgemeester van Kiev is de Joodse bokser Klinsko, de nieuwe President had zijn mond vol over onderling praten, hij laat ze gewoon overhoop schieten, ja de liefde zal overwinnen, aan mijn hoela.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 12:14:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14488</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14486</link>
			<description><![CDATA[@vladi Geen fysieke oorlog , maar wel een stiekeme inderdaad vladi, chemtrails, misinformatie en het duwen van mensen in dwangarbeid , en een te laag inkomen om van rond te komen, zorg die er is maar niet kan worden afgenomen doordat men het financieel niet kan dragen,is aan de orde van de dag. En ook dat zijn punten die uit hun koker komen en waar wij zelf nee tegen kunnen zeggen. Het is allemaal al veel te lang stiekem aan het etteren en de bult had allang doorgeprikt moeten worden. En dat kan puur door NIET je mond te houden.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 11:01:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14486</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14485</link>
			<description><![CDATA[lekker weertje vandaag, op niburu.co een goed artikel over WW3 ( the silent war ) oftewel GEO-ENGINEERING MUST SEE. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 10:44:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14485</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14484</link>
			<description><![CDATA[Een artikel om stil van te worden, er komt niemand ons redden wij zijn nu de volwassene, de generatie die de zaken aan moeten pakken, wij weten meer, dan onze verzetsstrijders toen. En zij deden het vanuit hun hart om het kwaad te bestrijden en mensen te bevrijden. Nogmaals wij weten meer nu dan die dappere mensen toen. Dus doe wat je doen kan, het is hier NOG geen oorlog, een krant aanschrijven of de politiek is het minste wat we kunnen doen, massaal ! Doen we dit niet is het morgen hier een keiharde waarheid waar we niets tegen gedaan hebben. Spread the WORD! En @ Jenne Het zijn de laarzen die het doen. Dus wees voorzichtig met de vinger wijzen. "Het zijn de joden", kan ook een elitair spel zijn om ze weer de schuld van het kwaad te geven. En dan is voor dat woord ook diezelfde valkuil. niet alle rijken zijn het kwaad. En dat maakt het ook lastig om aan te pakken... Vooralsnog zijn er veel mensen bereid het kwaad te steunen. En die mensen, maken hun kwade plannen mogelijk. En dat is toch echt de gewone man. Gelukkig zijn het er nu steeds minder die zich daarvoor lenen en daarom stappen ze nu over op totalitaire dictatuur...omdat een andere optie er niet meer is voor hen om de macht te houden, men is wakker en valt niet meer te manipuleren. Het kwaad zal even oplaaien en zich met hand en tand verzetten, een zinloze strijd, hun tijd is OP! Liefde zal overwinnen, omdat wij dat nu moeten gaan eisen en afdwingen.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 10:34:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14484</guid>
		</item>
		<item>
			<title>madelief zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14483</link>
			<description><![CDATA[De geschiedenis herhaalt zich wordt er vaak gezegd en ja voor een deel is dat waar het zou ook erg naÃ¯ef zijn te denken dat met de ondertekening van de overgave in 1945 het nazidom verdwenen zou zijn.... het gedachte goed ging gewoon verder. Het verschil met nu is dat iedereen met interesse wel degelijk op de hoogte is van wat er gebeurd het is voor de orde van toen stukken moeilijker geworden om een grote oorlog uit te lokken gebaseerd op valse intriges want vandaag geprobeerd ligt dezelfde dag op het net ...het direct uitkomen van false flags heeft ons tot nog toe van oorlog nummer 3 gevrijwaard . Helaas gaat het tegenwoordig op kleine schaal wel steeds verder en heeft men misschien geen wereldoorlog meer nodig. Noem mij de overheid die de handen in onschuld kan wassen het is een politiek balletje balletje vandaag is Putin de boef morgen America en waarschijnlijk is dat allemaal schijn en zit het hele clubje in dezelfde groep.. NWO wereld macht.. het optimale dienen van de grootgrutters en het volk gebruiken als goedkoop vee voor de productie. Het beschuldigen van wie of wat dan ook is precies wat ze willen .. verdeel en heers principe... feit is echter dat WIJ allemaal verantwoordelijk zijn voor de wereld en hoe die eruit ziet door ons eigen gedrag ,het is uitermate kortzichtig om regelmatig de vinger te heffen naar het jodendom, de |Moslims dan wel de Illuminatie.... de top kan niets zonder de welwillende medewerking van het volk. Elke groepering dan wel ras heeft zo de eigen excessen maar om totale bevolkingsgroepen hier op af te rekenen is net zo fout. Het zijn de egotrippende wetenschappers en onnadenkende mensen die alleen hun eigen gewin voorstaan die dit allemaal mogelijk maken. In ons eigen land wordt elke goede voorziening uitgekleed ,hier en daar wat gesputter maar NIEMAND tot nog toe die echt de stem verheft en actie wil ondernemen en heel langzaam worden we weer ingepakt net als toen dictatuur ontstaat niet plotseling maar sluipt naar binnen omdat we zelf niet opletten. We lopen massaal achter de z.g. politiek correcte teksten van kranten aan hoe fijn dat Putin nu de boosdoener is... een grote leugen .. overigens zie ik Putin echt niet als een kerstengel die altijd gelijk heeft er is veel mis met ook deze man , maar om blind achter alle media aan te lopen is fout.. wat in \Ukraine gebeurd is veroorzaakt door het westen en niet door Rusland.. maar ja dat mogen we weer niet zeggen. Het westen wat aantoonbaar de fascisten steunt is te walgelijk voor woorden en het laatste wat we moeten willen. Maar ja we worden nooit boos op de NSA ,operatie Gladio ach moet kunnen, agenda 21 weet ik veel... , wie roept America tot de orde met zijn drone gebruik wat volkomen in strijd is met het internationale recht... nou ja.... net als toen zijn alle signalen aanwezig zelfs vele malen grootschaliger en net als toen sluit het merendeel de ogen en wacht af tot het WEER te laat is. Onze speelse overheid gaat ook drones inzetten ja ja daar hebben we best wat geld voor over.. en wat doen wij .. alweer helemaal niets we hebben toch niets te verbergen nietwaar... hoe voelt als straks overal dit soort bromvliegen rond scharrelen om te kijken wat je doet??????????? Besef dat wat nu nog veraf gebeurd ook hier na toe komt als wij niet voor onze rechten opkomen en alles laten gebeuren zonder protest. ik houd mijn hart vast voor de mensen in oost Ukraine nu de verkiezingen daar geweest zijn... wat hoor je nog over het afsluiten van de water voorziening in de Krim??]]></description>
			<dc:creator>madelief</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 10:32:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14483</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14482</link>
			<description><![CDATA[Beste NEXUS, bedankt voor dit belangrijke artikel, moet vaak aan mijn Ouders denken, hun vechten voor hun idealen via een nu copleet verguisde ideologie, zij vochten tegen de zelfde satans als nu, een andere structuur een andere naam maar het zelfde kwaad, daarom begrijp ik WILLEM ook, er veranders in wezen niets, het verschuift en verplaatst zich, maar is niet echt aan te tasten, nu in de Oekraine speelt het weer het zelfde deuntje, ze hebben al zoveel macht dat zelfs Putin aap wat heb je mooie Jongen speeld, ik bedoel het Jodendom, ze zitten op de bok en hebben alle teugels in handen, Jeltsin was Jeltsman daar begon het mee de rest kennen we, ik wil wel even opmerken, de goede niet meenemende in deze reactie, die zijn er, en ken er persoonlijk verschillende, maar het vlees is zwak, groet!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 09:34:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/odessa-de-bewijzen-van-een-gruwelijke-misdaad-en-meer#comment-14482</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
