<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Waarom is Rusland een gevaar?</title>
		<description>Discussieer Waarom is Rusland een gevaar?</description>
		<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar</link>
		<lastBuildDate>Mon, 06 Apr 2026 15:18:49 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/1746" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Herman zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-25284</link>
			<description><![CDATA[Indien u gepraat heeft met iemand in Odessa, wil niet zeggen dat u de situatie in Krim weet. Dat is hetzelfde als met een Limburger de situatie in Friesland bespreken. Het is simpel, in Krim wonen in meerderheid Russen. De mensen die wonen in Krim willen bij Rusland en niet bij Oekraine. Het westen wil dat niet en verklaart Poetin tot agressor. Waar bemoeit het westen zich mee?]]></description>
			<dc:creator>Herman</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 07 Feb 2017 21:58:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-25284</guid>
		</item>
		<item>
			<title>robje s zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20914</link>
			<description><![CDATA[Als Nederlander lijkt het mij wenselijk dat Poetin Oost OekraÃ¯ne in zijn geheel annexeert! Er is een prachtige natuurlijke grens en het overgrote deel van de Oost OekraÃ¯ense bevolking zal dit toe juichen!!!]]></description>
			<dc:creator>robje s</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 06 Oct 2015 19:22:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20914</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Ð¯ Ð»ÑƒÐ±Ð»ÑŽ ukraine zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20390</link>
			<description><![CDATA[FUCKING !!! Weet je kwil even zeggen dak zlf ne OekraÃ¯ense ben en als je er niks va weet moej der nie mee bemoeien en Amerika ge moe blij zijn want als Amerika nie helpt ja dan komt er een 3de wereldoorlog dan pakt die poetin eerst oost europa en dan zuiden enzovoort dus kzou beter zwijgen over Amerika denk 1 000 000 000 keer na voordat je iets zeg want PS: blijf gewoon rust als er niks va weet !!!!!]]></description>
			<dc:creator>Ð¯ Ð»ÑƒÐ±Ð»ÑŽ ukraine</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 07 Jul 2015 20:52:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20390</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Mikail zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20372</link>
			<description><![CDATA[Dat zijn domme mensen di denken dat russen gevaarlijk zijn ik ben nu 45 jaar en weet dat russen in die tijd alleen Afganistan binnen zijn gevallen maar Amerikanen valken bijna elke jaar een land binnen en toch staat iedereen achter Amerika over gemische wapens gesproken Amerika is wel de land geweest die atoombom heeft gebruikt en nooit schadevergoeding aan japan betaald]]></description>
			<dc:creator>Mikail</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 06 Jul 2015 21:06:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-20372</guid>
		</item>
		<item>
			<title>henrike de de geus zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15552</link>
			<description><![CDATA[Daar heeft u denk ik wel een groot punt, weleens bedacht wat een verenigd Europa met oude Sovjet staten voor Rusland zou kunnen betekenen? En Amerika ??? waar bemoeien zij zich eigenlijk altijd mee?]]></description>
			<dc:creator>henrike de de geus</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 29 Aug 2014 17:14:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15552</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Tatyana zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15464</link>
			<description><![CDATA[KIJK IEDEREEN !!! https://www.youtube.com/watch?v=3wszOnyMr1M John Perkins is an American author. His best known book is Confessions of an Economic Hit Man, which claims that Perkins played a leading role in a larger process of economic colonization of Third World countries on behalf of what Perkins portrays as a cabal of corporations, banks, and the United States government.]]></description>
			<dc:creator>Tatyana</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 14 Aug 2014 15:14:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15464</guid>
		</item>
		<item>
			<title>ik ben oekrains zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15223</link>
			<description><![CDATA[hye nobody loser weet je wel wa je zegt ik kom uit oekraine en hye stemt nog voor russia lik beter an je reete dan op internet zitten zte schrijven da oekraine da en da is ÑƒÐ±Ð»ÑŽÐ´Ð¾Ðº, Ð¿Ñ–ÑˆÐ¾Ð² Ð½Ð° Ñ…ÑƒÐ¹ ok]]></description>
			<dc:creator>ik ben oekrains</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 23 Jul 2014 12:08:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15223</guid>
		</item>
		<item>
			<title>A.Kemp zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15212</link>
			<description><![CDATA[Putin verdedigen is niet de bedoeling,maar zolang de juiste toedracht niet kent kun je geen vingerwijzing naar iemand doen. Stel dat het achteraf blijkt dat de fout/schuld bij Ukraine ligt,wat dan? Dan is de wereld excuus verschuldigd aan Rusland. Zitten we daar op te wachten?Dacht het niet. Laten we eerst maar afwachten wat de resultaten van het onderzoek opleveren.]]></description>
			<dc:creator>A.Kemp</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 20:33:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15212</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jan van den Brink zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15211</link>
			<description><![CDATA[Interessante tekst. Het lijkt er wel op dat Putin zonodig verdedigd moet worden t.ov. het slechte kapitalistische westen. Hij is zelf echtyer ook president van een kapitalistische samenleving en onderhevig aam dezelfde wetmatigheid van uitbuiting en bedrog]]></description>
			<dc:creator>jan van den Brink</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 22 Jul 2014 19:25:27 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15211</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan  Koert zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15188</link>
			<description><![CDATA[Fijn dat er ook een ander geluid is te horen. Helaas mis ik bij de meeste zaken die je aanvoert de onderbouwing. Je betrekt teveel andere zaken waardoor de kracht van je verhaal eruit gaat, wederom omdat de onderbouwing ontbreekt. NB De Russische staatstelevisie trouwens geeft aan dat alles door de CIA is geregisseerd en betwist zelfs de feiten. Poetin vertelt aan de wereld anderer verhalen dan zijn eigen omroep. Op zijn minst vreemd]]></description>
			<dc:creator>Jan  Koert</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 20:42:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15188</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nobody zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15183</link>
			<description><![CDATA[Is het Ukraine of Oekraine, jullie lullen elkaar maar na maar jullie kunnen en willen en durven er geen reet aan te doen, wat een flauwekul.]]></description>
			<dc:creator>Nobody</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 16:43:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15183</guid>
		</item>
		<item>
			<title>A.Kemp zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15181</link>
			<description><![CDATA[@Rene van Belkom. De stellingname van U dat Putin zonodig begonnen is door de Krim te annexeren deel ik gedeeltelijk met U. Dat er daarna in Oost Ukraine ongeregeldheden uitbraken is een logisch gevolg. Maar was het niet de EU die Ukraine bij Europa wilde trekken?. Natuurlijk kan Putin dit niet toelaten,de Krim is immers een belangrijke basis voor Rusland. Door deze conclusie vind ik Brussel minstens zo schuldig aan deze situatie. Niet voor niets blijft het tnt angstig stil in Brussel.]]></description>
			<dc:creator>A.Kemp</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 16:13:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15181</guid>
		</item>
		<item>
			<title>eso zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15177</link>
			<description><![CDATA[Over de Krim: Het lijkt een drastische stap die Rusland daar nam en dat is het waarschijnlijk ook wel. Makkelijk om daarmee het predicaat van imperialistische agressor over je heen te roepen. Ik vraag me af hoe de VS zou hebben gereageerd als Rusland een belangrijke economische en militaire bondgenoot en buurland van de VS zou hebben omvergeworpen via speciaal daarvoor opgezette demonstraties, gefinancierd en betaald door Rusland. De VS zou daarmee in een klap een van zijn belangrijkste militaire invloedssferen via zee verliezen. Zou de VS dan lijdzaam toekijken? Ik denk dat de wereld te klein zou zijn. De Krim heeft een grote historie met Rusland en de bevolking daar is grotendeels van Russische origine. Vanuit het perspectief van een supermacht en behoud van invloedssferen is het een vrij logische stap dat Rusland dit niet zomaar kon laten passeren. Niet dat ik het er perse mee eens ben, maar hoe het nu wordt afgeschilderd in de pers is wel heel eenzijdig en geeft niet het volledige beeld weer. In tijden van conflict veranderd de media helaas in een propaganda machine waar maar een verhaal wordt verteld en dat is het verhaal dat past bij de belangen en beoogde doelen van de huidige regering. Demonisatie van je tegenstander is zo'n beetje de makkelijkste en effectiefste manier om de eigen bevolking op je hand en in het gelid te krijgen.]]></description>
			<dc:creator>eso</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 11:35:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15177</guid>
		</item>
		<item>
			<title>RenÃ© van Balkom zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15176</link>
			<description><![CDATA[Ik heb gepraat met mensen uit de ukraine toen de oorlog nog niet begonnen was omdat ik een tattoo heb laten zetten door een man die in odessa woont en die waren liever bij Europa en als Putin de Krim overneemt lijkt me toch wel dat hij de agressor is, helaas is Amerika ook niet vrij van geweld maar in dit geval Is het toch echt Rusland die de Krim binnen gevallen is en dat was van de ukraine]]></description>
			<dc:creator>RenÃ© van Balkom</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 21 Jul 2014 10:55:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15176</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Maurits zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15167</link>
			<description><![CDATA[We worden behoorlijk geÃ¯ndoctrineerd]]></description>
			<dc:creator>Maurits</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 20 Jul 2014 17:35:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15167</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15166</link>
			<description><![CDATA[Het volk krijgt wat het verdient. Veilig je berichtje op de computer schrijven houd je zoet, terwijl de wereld door draait. Wie wil protesteren als het nodig is? - stuur me een bericht -]]></description>
			<dc:creator>Rene</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 20 Jul 2014 16:06:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15166</guid>
		</item>
		<item>
			<title>eso zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15165</link>
			<description><![CDATA[Mooi geschreven en met het meeste ben ik het helemaal eens. Over de Odessa slachting: Ik heb destijds ongeveer 40 uur beeldmateriaal bestudeert van de slachting in Odessa en dan vindt ik dat veel theorieÃ«n die de ronde doen toch wel erg ver gezocht en niet kloppen met de feiten die op camera zijn vastgelegd. Zoals ik het heb gezien is het als volgt gegaan: De separatisten hadden verschillende gebouwen in de stad bezet. Een voetbalwedstrijd die nooit had mogen doorgaan werd gespeeld en dat werd aangegrepen om een grote groep maidan aanhangers bij elkaar te krijgen in Odessa, samen met een groep Ultra rechtse knokploegen. Zo'n 4000 man in totaal. De separatisten (de jongeren) hebben geprobeerd om die groep de stad uit te jagen en zijn in het centrum van de stad een confrontatie aangegaan met de ultra's. De separatisten hebben met scherp geschoten op de ultra's, maar waren zwaar in de minderheid en werden op gegeven moment onder de voet gelopen. Een groot deel van het politie korps was op de hand van de separatisten en dat verklaard ook de rode banden die ze droegen. De separatisten sloegen op de vlucht en een deel daarvan is teruggegaan naar het "Unions building" waar toen de oudere protestanten nog verbleven. De hele groep ultra's is op pad gegaan (zoals gepland) naar het Unions building en is vrij snel via een zijingang naar binnen gedrongen. Daar zijn ze op zoek gegaan naar separatisten (jong en oud) en hebben ze gelynched. Al die verhalen als zouden er dubbel agenten de boel hebben opgehitst en ze naar het union building hebben gelokt lijken me onzin en totaal overbodig omdat die groep sowieso al het plan had om de union building te ontruimen. De verhalen over vreemde manier van brandwonden etc lijken me ook niet waar. De beelden die ik bekeken heb lijken me prima te kloppen met hoe de brand daar heeft huis gehouden en ik zie er niks verdachts in. De vlam is in ieder geval god in de pan geslagen en ze hebben bruut huis gehouden. Mensen levend uit ramen gegooid etc. Echt weerzinwekkend.]]></description>
			<dc:creator>eso</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 20 Jul 2014 13:47:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15165</guid>
		</item>
		<item>
			<title>mischa zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15161</link>
			<description><![CDATA[Dit stukje tekst bewijst gelukkig dat er nog mensen met verstand zijn. Zo denk ik er namelijk ook over. De enigen die zich openlijk op TV hebben uitgesproken over de situatie is het Westen en VS. Rusland, daar hoor je weinig van...Dat vliegtuig is niet neergeknald met een doellucht raket....daarvoor hoef je niet voor gestudeerd te hebben om die conclusie te trekken, want dan blijft er namelijk 0,00 over van het hele toestel, inzittenden etc. Misschien een technisch mankement, of het is door een ander vliegtuig beschoten geworden...iets stinkt er in deze zaak, maar het is wereldwijd de media ingeknalt. Helaas bestaat 90% van de populatie uit Zombies die klakkeloos overnemen wat de buurman zegt, omdat de buurman het zegt zal het toch wel zo zijn? Nee het is ook op TV ja dan moet het wel zo zijn...We hebben toch allemaal school gehad?? Waarom denken we dan niet iets langer dan het neusje reikt??? In de tweede wereld oorlog hoefde je maar in kranten te schrijven dat " Joden stinken" en het resultaat...?? Halve wereld dacht dat Joden inderdaad stinken...en aan die Holocaust deden hele overheden aan mee omdat daar waar oorlog is kan men zich bemoeien met economie en weder opstart...het waren niet de Joden die stinken maar het geld. De grootste wapenproducent heeft zich gevestigd in de Zuidas van Amsterdam " Rostec", dat bedrijf is indirect schuldig voor miljoenen onschuldige stervelingen (kinderen, moeders, families, vaders..mensen zoals jij en ik. Partners als Mercedez Benz, Pirelli, DSM werken voor Rostec, dat weer bestaat uit een bestuur van Russen, Amerikanen, Fransen...en dankzij Nederland vermijden ze ook nog eens overal de belastingen. Nederland bedankt :) KLM en Malaysia airlines hebben bewust gekozen voor deze vliegroute terwijl er toch voldoende informatie aanwezig was om dit maar beter te vermijden...dus als je je hersens gebruikt die je gekregen hebt om na te denken, vraag je dan eens af waarom deze maatschappijen hiervoor gekozen hebben....hebben ze instructies gekregen van bovenaf...wisten ze dat er iets ging gebeuren om nadien de Russen de schuld te geven en dat dit een rede zou zijn dat het Westen en VS klaar is om met Rusland in oorlog te gaan?? Ook al zou er geen sprake zijn van dit laatste dan is in mijn ogen nog altijd de maatschappij verantwoordelijk voor deze gebeurtenis... Enfin......de media is een zeef aangestuurd door onze overheden en als je een ambtenaar bent word je getraind om te liegen. Alleen als een ambtenaar zijn mond houd klinkt hij nuttig. Groeten uit Moscow]]></description>
			<dc:creator>mischa</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 20 Jul 2014 10:33:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15161</guid>
		</item>
		<item>
			<title>PARAdoxFantoom zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15054</link>
			<description><![CDATA[Baphomet zit overal achter. Hij zet iedereen tegen elkaar op. Degene die niks doet en afwacht tot de hel echt losbarst is onschuldig en niet in dienst van Baphomet. Doorzie het slimme plan dat zo'n enorme chaos kreÃ«ert.]]></description>
			<dc:creator>PARAdoxFantoom</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Jul 2014 17:27:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-15054</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14487</link>
			<description><![CDATA[Jenne, mooi l'ame.. De grote kracht van het leven is niet zo zeer de geprogrameerde celdeling, als wel de DNA streng, die over onderhouds cellen en zelfs reparatie cellen beschikt, gaat dit niet een beetje ver voor een natuurlijk evolutie proces. Verder alle leven op deze planeet beschikt over een/de ziel, maar wat is de ziel, een zuchtje Wind misschien, de oude grieken zijden dat hij in de neus zetelde, nu bewezen de mens beschikt over reuk cellen in zijn neus die in directe verbinding met de hersenen staan. Hier waar ik woon wordt de ziel genaamd l'ame, alles kan hier over beschikken ook materiele dingen, een huis kan ook over een ame beschikken het is het gevoel, maar toch niet tastbaar de Chinezen kennen iets dergelijks de Feng-Shui, toch meer als gevoelsmatig, tikje op je schouder, of dat zware wat bij het opstaan soms op je wenkbrouw blijkt te zitten. Citeer Of het lichaam nu een ziel heeft of niet, ik denk van wel, hoe dan ook is het de bezieling, van alles, die het leven de moeite waard maakt om te leven. Zing, vecht, huil, bid lach werk en bewonder...La Vie c'est Marvellieux.. :D]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 27 May 2014 12:12:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14487</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14450</link>
			<description><![CDATA[Wat is dit nu weer voor BS? Sorry hoor maar totaal geen kijk van hoe het wonderbaarlijke leven begint vanaf het moment dat de bevruchting plaats vind. Ben de titel even kwijt maar BBC komt soms met van die wonderbaarlijke docu's en dan spreek je zo niet meer! Hier is er eentje van dat ik wel weet... http://www.youtube.com/watch?v=FFrKN7hJm64 Nu kunnen we ook weer gaan discussiÃ«ren of de mens een ziel heeft of niet. Hebben we waarlijk een ziel dan gaan we ons echt nier geen vergelijken met dieren. En geloof je dat je geen ziel hebt nou dan kan ik je antwoorden aanvaarden want zo spreekt alleen maar een mens die zich durft vergelijken met een dier en zichzelf ook ziet als een dier en dan ben je geen mens maar een aap en geloof je dat waarlijk? Dus aan beide heren hier die zich nog graag voor de gek houden door hun eigen minderwaardigheidscomplexen met bijhorende apengedoeâ€¦ doe eens wat zelfonderzoek en kom bij de 1% die al doorhebben dat er meer aan de hand is dan onze geconditioneerde apenbreinen ons laten zienâ€¦ In de eerste twee seconden, meer heb ik niet gekeken, laat het zien dat de celdeling onwijs mooi in elkaar zit, helemaal mee eens. Echter dit geld voor AL het leven. Sterker nog AL het leven heeft een ziel. Kijk als de 1 procent DAT nu eens door zouden hebben... dan zag HUN gedrag er heel anders uit. Want dat houdt in dat wij al het leven gelijk zijn aan elkaar, en leed berokkenen, zou gelijk staan aan jezelf pijn doen. Al het leven is gelijk aan elkaar, heeft en rol en een functie, en verdient Liefde en respect. De grote kracht van het leven is niet zo zeer de geprogrameerde celdeling, als wel de DNA streng, die over onderhouds cellen en zelfs reparatie cellen beschikt, gaat dit niet een beetje ver voor een natuurlijk evolutie proces. Verder alle leven op deze planeet beschikt over een/de ziel, maar wat is de ziel, een zuchtje Wind misschien, de oude grieken zijden dat hij in de neus zetelde, nu bewezen de mens beschikt over reuk cellen in zijn neus die in directe verbinding met de hersenen staan. Hier waar ik woon wordt de ziel genaamd l'ame, alles kan hier over beschikken ook materiele dingen, een huis kan ook over een ame beschikken het is het gevoel, maar toch niet tastbaar de Chinezen kennen iets dergelijks de Feng-Shui, toch meer als gevoelsmatig, tikje op je schouder, of dat zware wat bij het opstaan soms op je wenkbrouw blijkt te zitten.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 May 2014 13:20:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14450</guid>
		</item>
		<item>
			<title>petra zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14437</link>
			<description><![CDATA[Contrary to what the mainstream media has tried to convince you, it's not at all a mystery how the fire started in Odessa, Ukraine and it's not at all a mystery who started it. We owe it to the victims to expose what really happened. http://scgnews.com/the-odessa-massacre-what-really-happened Welcome to Nulandistan: A Multimedia Look at What the US and EU Have Unleashed on Ukraine http://www.globalresearch.ca/welcome-to-nulandistan-a-videographic-essay-of-what-the-us-and-eu-have-unleashed-on-ukraine/5381838]]></description>
			<dc:creator>petra</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 26 May 2014 10:19:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14437</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14398</link>
			<description><![CDATA[Nou, dat is jammer beste Spring want als je nu iets langer had willen zien dan kom je nog heel wat aardigheidjes tegen hoor... Daarmee dat ik het ook graag aanreik want als er zonder Ziel geen leven kan zijn... dan kan dat allemaal nog eens niet wat men krijgt te zien in die docu. 8)]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 May 2014 17:45:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14398</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14395</link>
			<description><![CDATA[Wat is dit nu weer voor BS? Sorry hoor maar totaal geen kijk van hoe het wonderbaarlijke leven begint vanaf het moment dat de bevruchting plaats vind. Ben de titel even kwijt maar BBC komt soms met van die wonderbaarlijke docu's en dan spreek je zo niet meer! Hier is er eentje van dat ik wel weet... http://www.youtube.com/watch?v=FFrKN7hJm64 Nu kunnen we ook weer gaan discussiÃ«ren of de mens een ziel heeft of niet. Hebben we waarlijk een ziel dan gaan we ons echt nier geen vergelijken met dieren. En geloof je dat je geen ziel hebt nou dan kan ik je antwoorden aanvaarden want zo spreekt alleen maar een mens die zich durft vergelijken met een dier en zichzelf ook ziet als een dier en dan ben je geen mens maar een aap en geloof je dat waarlijk? Dus aan beide heren hier die zich nog graag voor de gek houden door hun eigen minderwaardigheidscomplexen met bijhorende apengedoeâ€¦ doe eens wat zelfonderzoek en kom bij de 1% die al doorhebben dat er meer aan de hand is dan onze geconditioneerde apenbreinen ons laten zienâ€¦ In de eerste twee seconden, meer heb ik niet gekeken, laat het zien dat de celdeling onwijs mooi in elkaar zit, helemaal mee eens. Echter dit geld voor AL het leven. Sterker nog AL het leven heeft een ziel. Kijk als de 1 procent DAT nu eens door zouden hebben... dan zag HUN gedrag er heel anders uit. Want dat houdt in dat wij al het leven gelijk zijn aan elkaar, en leed berokkenen, zou gelijk staan aan jezelf pijn doen. Al het leven is gelijk aan elkaar, heeft en rol en een functie, en verdient Liefde en respect.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 24 May 2014 10:09:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14395</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14354</link>
			<description><![CDATA[Goed punt Broodje aap, het onderdrukken van oerdriften en andere hormonale zaken is ook een proces, eigenlijk is onze beschaving nog lang niet zover maar wie weet, misschien zijn we op de goeie weg en dat kan dan zijn terug of vooruit.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 May 2014 14:55:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14354</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14353</link>
			<description><![CDATA[Tja, een mens is dan ook het enige wezen dat zich bewust 'kan' zijn van goed en kwaad en het verschil tussen beiden. Mensen die zich maar laten leiden door hun oerdriften en instincten hebben gewoon nog niet het bewustzijn om dat verschil te maken en de keuze naar het goede natuurlijke onvoorwaardelijke liefelijke te maken. En wie weet bestaat reÃ¯ncarnatie wel en dan krijgt ieder weer de kans om de juiste keuze te maken?]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 May 2014 14:42:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14353</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14351</link>
			<description><![CDATA[En vind je het niet ietwat vreemd dat "wij" mensen zoveel denkvermogen hebben en zoveel hebben uitgevonden en gemaakt en zo goed bespreekbaar kunnen maken wat wel en wat niet maar toch nog leven met oerdriften en instincten?]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 22 May 2014 09:43:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14351</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14347</link>
			<description><![CDATA[Dat komt omdat een stekelbaars een stekelbaars is, dat is genoeg voor de stekelbaars. Een aap is een aap dat is genoeg voor de aap, zo waren wij vroeger ook totdat er een genetisch gemanipuleerde ingreep kwam en van ons maakte wat we nu zijn. Het gaat veel verder dan je (misschien) denkt Broodje aap Waarom zou een dino soort uitgestorven zijn bijvoorbeeld? Misschien heeft een bepaalde soort zich miljoenen jaren terug wel geÃ«volueerd tot verder dan waar wij nu zijn. Alles is mogelijk en zeer denkbaar.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 21:34:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14347</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14346</link>
			<description><![CDATA[Nou, ik zie een stekelbaars, kwakkel,... nog niet evolueren naar twee beentjes, twee handjes, spraakorganen, hersenen zoals die van ons, enz... en dat ze zo komen tot huizen, vliegtuigen,... bouwen en al de rest van de maatschappij om ons heen :lol: Tot op heden zijn wij het enigste wezen, tot zover ik weet :-| , dat erin is geslaagd om te evolueren van een cel naar een vis, dan uit het water gekropen om zo op land verder te ontwikkelen, tot zo ver met nu een paar rovers op Mars, een planeet die 400 000 000km verder in de Ruimte ligt 8) Wil ik een kwakkeltje nog wel eens zien doen :-*]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 21:18:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14346</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14345</link>
			<description><![CDATA[We zijn niet meer dan dieren welke een beetje zijn aangepast, dat is leven, de eerste de beste stekelbaars of kikker plant zich al voort zelfs buiten het lichaam, dat is pas knap werk. Heeft niets te maken met ons bewustzijn of wat dan ook. Dat soort documentaires daar zijn er 13 van in een dozijn, het lichaam van een vrouw wordt door die zwangerschap finaal naar de bliksem geholpen maar dat tonen ze je niet. Zelfs een squid houdt van dr kinderen, voornamelijk als voedsel maar daar gaat het nu niet om :D]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 18:36:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14345</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14344</link>
			<description><![CDATA[Tja alleen een sukkel citeert een sukkel. U ziet dit veel te eenvoudig en te dierlijk. Kijk en volg eens dat proces aub. en neem dan het proces van de diertjes erbij. Geen verschil? Kom zet die zonnebril af! Laat staan al de rest van de unieke eigenschappen die wij als mensen bezitten. .. Heb de video gevonden en ieder die deze heeft gezien en dan nog durft beweren dat wij maar zinloze nietszeggende onbewuste diertjes zijn... nou dan weet ik het ook niet meer. Deze zienswijze hoort ook bij de groep die voor deze chaos heeft gezorgd waar wij allen maar over blijven klagen. http://www.youtube.com/watch?v=Olpn1Hjdr_0]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 18:23:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14344</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14343</link>
			<description><![CDATA[Wonderbaarlijk? Wonder-baar-lijk. Wat is er nu wonderlijk aan, de grootste sukkel kan zich voortplanten en het lijkt er op dat de grootste sukkels dat inderdaad maar blijven doen zonder moeite. Het is gewoon een kwestie van celdelingen en wat eigenschappen via de stamcellen doorvoeren, daarna er wat bakken voer ingooien en hup, weer een slaaf erbij. Broodje aap, je doet je naam wel eer aan.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 17:57:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14343</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14337</link>
			<description><![CDATA[Wat is dit nu weer voor BS? Sorry hoor maar totaal geen kijk van hoe het wonderbaarlijke leven begint vanaf het moment dat de bevruchting plaats vind. Ben de titel even kwijt maar BBC komt soms met van die wonderbaarlijke docu's en dan spreek je zo niet meer! Hier is er eentje van dat ik wel weet... http://www.youtube.com/watch?v=FFrKN7hJm64 Nu kunnen we ook weer gaan discussiÃ«ren of de mens een ziel heeft of niet. Hebben we waarlijk een ziel dan gaan we ons echt nier geen vergelijken met dieren. En geloof je dat je geen ziel hebt nou dan kan ik je antwoorden aanvaarden want zo spreekt alleen maar een mens die zich durft vergelijken met een dier en zichzelf ook ziet als een dier en dan ben je geen mens maar een aap en geloof je dat waarlijk? Dus aan beide heren hier die zich nog graag voor de gek houden door hun eigen minderwaardigheidscomplexen met bijhorende apengedoeâ€¦ doe eens wat zelfonderzoek en kom bij de 1% die al doorhebben dat er meer aan de hand is dan onze geconditioneerde apenbreinen ons laten zienâ€¦]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 14:54:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14337</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14336</link>
			<description><![CDATA[@Willem, het zijn dan ook broodje aap verhalen. dit soort arrogantie vanuit het geprogrammeerde vind je ook bij de 1%. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 10:38:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14336</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14335</link>
			<description><![CDATA[Als je het hoogste wezen zou bepalen naar de draagtijd van dat wezen zouden wij tussen een nijlpaard en een rund staan, dus zo bijzonder zijn we nu ook weer niet.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 21 May 2014 08:56:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14335</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14324</link>
			<description><![CDATA[Ik zie het eerder zo dat het komt door de minderwaardigheidscomplexen waardoor de mens zich te kort doet. Als de massa hun verantwoordelijkheidsgevoel en zo hun macht zouden oppikken en hun kop uit het zand zouden halen was het redelijk snel gedaan met deze waanzin. Dat wij de hoogste wezens zijn heeft niets met hoogmoedswaanzin te maken. Alez zo bedoel ik het in ieder geval niet. Wij zijn natuur maar wij zijn ook uniek in heel de natuur door ons denkend & voelend bewustzijn. Geen enkel ander natuurwezen kan hier aan tippen maar natuurlijk zijn er dieren die hoger lijken te staan maar dat komt gewoon omdat de mens zijn eigen Goddelijkheid nog niet (her)kent.]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 May 2014 16:27:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14324</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14317</link>
			<description><![CDATA[ik hoop dat er niet teveel mensen denken/vinden zoals jij,tjonge jonge. fff? Broodje AAP Wij zijn niet de hoogste wezens in de natuur! Juist die hoogmoed brengt de mensheid voor de val.. Wij staan op gelijke voet( horen te staan) met de natuur. Wij moeten weer respect gaan tonen voor de natuur nemen wat nodig is op een eerbiedige manier en niet nemen omdat het kan ten koste van.. en wel heel snel anders hoeft het niet meer. De natuur zit zo verdomd prachtig in elkaar, daar is over nagedacht hoor. Wij de mens maken het kapot door egocentisch denken. Wij zijn (horen te zijn )een met de natuur, wij staan er zeker niet boven.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 20 May 2014 12:17:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14317</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14311</link>
			<description><![CDATA[Pppfffff dieren, planten en al de rest van de natuur en dan wij mensen... nu zoek het verschil in bewustzijn. Kan best wel een lijstje worden en als je deze verschillen hebt gevonden dan is dat al een teken dat je toch wel een bijzonder bewustzijn hebt vergeleken met de rest van natuur rond om ons heen. 8) fff?]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 23:45:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14311</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14309</link>
			<description><![CDATA[ik hoop dat er niet teveel mensen denken/vinden zoals jij,tjonge jonge. fff?]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 22:39:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14309</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14308</link>
			<description><![CDATA[dieren en planten hebben geen bewustzijn??? fff?]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 22:35:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14308</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14302</link>
			<description><![CDATA[Yip en zo horen wij ook als vanzelfsprekend bij die natuur en ik denk zelf dat wij de hoogste wezens zijn op deze planeet en das ni voor niets. Alleen hebben wij ons nog bewust te worden van onze natuurlijke verantwoordelijkheid en niet strijden tegen de natuur maar samenwerken met de natuur en dan is alles mogelijk 8)]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 20:27:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14302</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14301</link>
			<description><![CDATA[Wie zegt dat natuur geen bewustzijn heeft? Natuur is meer dan een boom of een dier of insekt, natuur is alles natuurlijk.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 20:08:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14301</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14300</link>
			<description><![CDATA[Ik twijfel er wel eens aan of er eigenlijk sprake kan zijn van een natuur zonder ons want wat zou het nut zijn van natuur zonder een bewustzijn die er van kan genieten, gebruik maken,...? Het wil er toch niet voor niets zijn?]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 20:04:00 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14300</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14299</link>
			<description><![CDATA[SPRING, ik ben niet zo naÃ¯f als je misschien denkt, maar het je vastbijten in Ã©Ã©n nonderwerp is zinloos, ik ben er al heel lang getuige van, het vermoorden van onze planeet cq de mensheid. Maar het is onomkeerbaar het kwaad heeft alle macht, om dat wij dit ze hebben gegeven en om dat de mensen niet nadenken, compleet gebrain fu..ed zijn, toevallig van avond even het NOS journaal gezien, je voelt en hoort de manipulatie. maar goed het zij zo, ben oud en een beetje moe gestreden, de mensen krijgen wat ze verdienen, probeer mijn naaste familie het Ã©Ã©n en ander te vertellen, maar ook daar hebben ze vaak geen tijd en zin in de waarheid, mensen creÃ©eren hun illusies en ook eigen waarheid, en de mensen die er iets aan zouden kunnen doen, die door mannipuleren op het pluche zijn komen te zitten, vergeten ogenblikkelijk hun idealen, en treden binnen in het corrupte systeem.]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 19:39:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14299</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14295</link>
			<description><![CDATA[De natuur kan zonder ons, wij niet zonder de natuur...]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 16:52:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14295</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14294</link>
			<description><![CDATA[@ Willem fijn dat je de vlam weer gevonden hebt. :-) Probeer het beeld wat je hier beschrijft om te draaien in je gedachten naar een mooie overwinning. Want de new age hoek klets veel maar wat echt wel klopt is dat je een deel van toekomst zelf schrijft/kracht geeft d.m.v. gedachtekracht. http://www.wakingtimes.com/2013/04/06/how-we-create-reality/ â€œWhat lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.â€ Ralph Waldo Emerson Geloof het of niet, maar probeer het wel. Weet dat er veel, heel veel, mensen bezig zijn de wereld te veranderen ten goede. Die groep is vele malen groter dan de kwade geesten...knoop dat maar in je oortjes :lol: @Broodje aap, ik hoop het van harte. ;-)]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 16:49:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14294</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14293</link>
			<description><![CDATA[Totdat het goed begint te regenen en er modderstromen op gang komen. Natuur zegt dan... had je maar van de boompjes moeten afblijven :-)]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 16:45:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14293</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14292</link>
			<description><![CDATA[Natuur past zich aan Ã¡Ã¡n de omstandigheden, de mens niet. Voorbeeld, er staan veel bomen, hmm, dat is wat waard, hak om, dan ontstaat er een woestijn, natuur vind het wel best.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 16:43:27 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14292</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14291</link>
			<description><![CDATA[Het zijn en het blijven nog altijd maar prikjes Spring en dat zal over honderd jaar nog altijd zo zijn wanneer we het bezien in het grote geheel! Wiki is ook geen goede bron want dat wordt daar ook gecontroleerd. De zon controleerd het weer hier samen met de aarde. Wij kunnen er wel 'iets' aan veranderen maar uiteindelijk zullen we toch ons hoofd dienen te buigen want de aarde zorgt voor evenwicht. Een evenwicht waar men beter vanaf kan blijven of men bijt zichzelf in de eigen staart. 8) Denken dat men al alles kan wil nog niet zeggen dat de praktijk van de natuur daar ook hetzefde over denkt.]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 16:36:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14291</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14288</link>
			<description><![CDATA[Inderdaad Spring, de vonk is de laatste paar dagen weer meer vlam geworden, dit jaar wordt net als 4 jaar terug een zeer extreem sproei jaar. Jaren terug schreef ik al eens over een doembeeld dat ik voor ogen had, ik zag mensen met maskers en medicijnen om toch nog iets te kunnen ademen, veel stof, veel mensen die longbloedingen kregen (heeft Nexus al eens over geschreven een jaar of wat terug omdat het toen een epidemie was in de Oekraine dacht ik) mensen in de rij voor kannen drinkwater, mensen die slecht konden zien en lijken die lagen te rotten. Allemaal gewoon in de westerse wereld. Onvoorstelbaar, althans zo lijkt het. Er zit een soort fijn (microscopisch klein) glas in de chemtrails dat direct na het sproeien naar beneden komt, mensen kuchen niet voor niets vaker. Wel weer lief van de regeringen (wat ook maar een stel boerenpummels is zonder enige kennis van zaken en zeker niet slimmer dan wij, sluwer dat wel) dat ze het roken ontmoedigen en de auto's van allerlei filters enz voorzien, maar je kan beter een dag lang de uitlaatpijp van een auto aan je mond hebben (bij wijze van spreken) dan een dag die chemtrailzooi in te ademen en in je drinkwater en groenten en vlees enz hebben. Maar kiezen uit 2 kwaden is er niet bij, je hebt ze allebei maar te accepteren, niet accepteren als zodanig maar je krijgt het er gewoon bij.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 10:52:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14288</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14277</link>
			<description><![CDATA[@ broodje aap hele interessante docu, klopt, het werkt ook niet voor die doeleinde als zijnde de oplossing voor broeikas.. (verzonnen) Ze zijn gek. Punt.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 08:55:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14277</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14276</link>
			<description><![CDATA[Ik wil u niet beledigen maar u loopt 100 jaar achter. http://en.wikipedia.org/wiki/Solar_radiation_management Ze kunnen en doen alles al. Ook handig ommonsanto zaden te slijten die doen het zeggen ze, wel zonder zon. Zo kun je een land dwingen tot aanschaf.. o.a. @Willem Weer een beetje hoop? ;-) Het balletje ROLT. :D]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 08:36:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14276</guid>
		</item>
		<item>
			<title>broodje aap zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14275</link>
			<description><![CDATA[Haha controlling the weatherâ€¦hoe dom kunnen ze zijn. Al zouden we Goddelijk zijn dan nog zouden we met onze beste bedoelingen het weer niet kunnen controleren. Moeder Aarde gaat gewoon door en veel geluk om daar meer dan een prikje aan uit te delen want hetgeen men over het hoofd ziet is dat de Zon het weer hier vooral bestuurt en wie is zo hoogmoedig om te denken dat men de zon kan controleren? Meer info waar geen speld is tussen te krijgenâ€¦ http://www.youtube.com/watch?v=bJ55koi7vaA]]></description>
			<dc:creator>broodje aap</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 19 May 2014 00:20:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14275</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14274</link>
			<description><![CDATA[vooral in valkenburg a/d geul e.o. geloof maar dat het tempo flink opgevoerd word. kijk voor u zelf morgen enz. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 22:44:51 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14274</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14273</link>
			<description><![CDATA[Wederom mooi gevonden Spring, ik had er geen idee van dat het al zo speelde en dat er nu ook wordt toegegeven, maar dan is het meestal al te laat nietwaar, anders zou niemand ook maar iets toegeven..!! Het geeft wel aan dat iedereen die er al jaren mee bezig is nu eindelijk wat erkenning krijgen voor henzelf, verder wordt er hele dagen en nachten door gesproeid..!!]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 19:27:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14273</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14272</link>
			<description><![CDATA[He kijk: http://www.wanttoknow.nl/wetenschap/klimaat/chemtrails-en-haarp-eerst-conspiracy-nu-officieel-beleid/]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 17:29:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14272</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14271</link>
			<description><![CDATA[Dat denk je, maar vergeet niet wat wel meespeelt, de verspreiding vaak wordt onderdrukt. You tube bant, facebook bant, ga zo maar door. Daarbij heeft een mens niet zo veel vrije tijd, dus veel zal inderdaad niet gevonden worden. Ik heb goede hoop. Ik wens voor jou, die weer terug te vinden. Wel doorgaan hoor, met vertellen!]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 14:19:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14271</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14270</link>
			<description><![CDATA[Oh van 2011 schreef je, onze reacties gingen langs elkaar heen schijnbaar. Kan je nagaan hoe het leeft bij de mensen en hun bewustwording, niet dus.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 13:57:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14270</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14269</link>
			<description><![CDATA[Mooi gevonden Spring, filmpje was van juli 2013 en er zijn veel meer mensen die het weten en door hun bepaalde functies weten waar ze het over hebben, de meesten wachten tot ze met pensioen zijn uiteraard en de enkelen die het eerder deden zijn of dakloos of dood. Tja het item valt of staat met de energie die je erin stopt en de geringe feedback die je krijgt,. Elke drie maanden herhaalt alles zich aangaande nieuws amusement en andere flauwekul programma's dus het aandacht gehalte is zeer gering, 200 tv kanalen is niet kijken maar zappen internet media is vluchtig en snel anders houdt men de aandacht niet vast en zo tobbben we maar door nietwaar. Het is bagger en verder heb ik alles al te vaak moeten herhalen merk ik zelf op.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 13:55:18 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14269</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14268</link>
			<description><![CDATA[en dit is dan uit 2011! :sad:]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 13:32:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14268</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14267</link>
			<description><![CDATA[toeval bestaat niet zeggen ze , kijk eens: https://nieuwsbreker.wordpress.com/2013/07/18/hoofd-chief-fbi-getuigt-dat-regeringen-chemtrails-sproeien-om-de-mensheid-uit-te-roeien/]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 13:30:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14267</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14266</link>
			<description><![CDATA[Jenne dat is wel heel naÃ¯ef, (schattig wel). Er is bij ons een enorm drukke straat, maar bij de fijnstofmeting resultaten kwam er naar buiten dat er soms een auto rijdt... De opwarming is een hoax. Geoenigineering is een zeer kwalijke zaak, ook al zou het wel bedoeld zijn tegen de opwarming van de aarde het resultaat is dat de aarde juist veel meer co2 laat opbouwt DOOR chemtrails. En door de zon te blokkeren kaats hij richting andere gebieden die daardoor onleefbaar worden omdat het zo'n 50 graden wordt aldaar. Nog even los van de discussie wat gebrek aan zonlicht met leven doet en met oogsten die niet meer zullen komen. Het weer controleren betekent: leven controleren. In more ways then one.. Ook is jaren terug al gebleken dat de wortels van bomen ed in die mate worden aangetast dat ze geen water meer tot zich KUNNEN nemen. Lijkt me goed om als men er nog zo naÃ¯ef over denkt er toch een stuk over te plaatsen?]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 12:21:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14266</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14265</link>
			<description><![CDATA[Er kunnen (en worden) ook allerlei toevoegingen in auto brandstof gedaan, de zogenaamde hoogwaardige benzine van shell bevat een zwaar kankerverwekkende stof, alles gaat verder dan je denkt. Maar de web wevers die niemand kan stoppen daar zit het grootste gevaar, is ook gericht op mensen en daarvoor ontwikkeld door??? Enfin dat heb ik al vaak genoeg geschreven. Als het zou zijn tegen de opwarming van de Aarde zouden ze het boven de oceanen doen, niet boven dichtbevolkte gebieden. De warmte van de zon bereikt wel de aarde maar door dat web kan het niet meer weg, de temperatuur loopt in Nederland alleen al op tot boven de 40 graden in de zomer de laatste 10 jaar, Ja vroeger waren er ook warme zomers maar niet jaarlijks. Er is zo veel onderzoek gedaan door particulieren en ook door wetenschappers en het staat onomstotelijk vast dat er allerlei bagger door vliegend tuig buiten alle vliegroutes en vliegtijden enz om over ons heen wordt gestrooid, het gaat maar door. Velen weten het en velen proberen duidelijkheid te krijgen, niemand lukt het of zal het lukken omdat er nu eenmaal anderen bij betrokken zijn die boven het menselijk niveau staan. Maar zulke theorieÃ«n worden over het algemeen van tafel geveegd als theorieÃ«n terwijl het overduidelijk is. Maar ja wat men ziet is er niet, kop in het zand is altijd makkelijker. Er is altijd wel de een of andere ambtenaar of andere ezel die voor de overheid werkt en ook (zoals de meeste mensen aan zn inkomen denkt) die dan zegt of beweert wat hem/haar is voorgeschreven, nu komt het door de autowegen, wegen an sich produceren niet veel maar het komt dan door de auto, ja dat is een middel voor mensen om zich zelfstandig te kunnen verplaatsen dus logisch. Straks is he de schuld van de zieken die teveel hoesten of de ouden van dagen die teveel windjes laten enz. Het is allemaal bagger.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 09:43:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14265</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14264</link>
			<description><![CDATA[geoengineeringwatch.org fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 02:15:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14264</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14263</link>
			<description><![CDATA[@Jenne, luchtproeven?gemeten door wie wat en met welke apparatuur. lmao. zeker door een gemeentepik die zich man van gevaarlijke stoffen noemt. en sinds wanneer krijgen wij (van onafhankelijke niet omgekochte 'meters') de echte (niet gemanipuleerde) getallen te zien? wake the .... up. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 01:18:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14263</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14262</link>
			<description><![CDATA[ik dat je gedemoniseerd bedoelt......wat anders? promoten? ik mag aannemen dat jij je niet in de benelux bevind? vvv]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 18 May 2014 01:11:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14262</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14261</link>
			<description><![CDATA[Wij hebben al heel wat dagen prachtige diep blauwe hemels, soms wat witte wolken, maar ook regelmatig sluier bewolking, door chemtrails veroorzaakt, maar bij lucht proeven, blijken de auto wegen de grote kwaad doeners te zijn met hun viese uitlaat gassen, daar wordt je echt ziek van, dat chemtrail gedominiseer helpt ons niet voor uit, gaat gewoon door, om de opwarming te stoppen zegt men ?!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 20:03:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14261</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14260</link>
			<description><![CDATA[zeker,dat moet soms gezegd worden. als de mens erachter komt (en dat komt ie!!! ) dan zal er een tijdje weinig sprake zijn van liefde en vrede. ASSASINEREN van het kwaad zal geschieden,tot gerechtigheid verzadigt is. de mens zal schrikken van zijn eigen bruutheid. fff fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 13:34:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14260</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14259</link>
			<description><![CDATA[men ziet geo-engineering(chemtrails) niet als WW3 omdat er geen tanks zijn en vliegtuigjes met bommetjes,maar ze beseffen niet wat BIOWARFARE is. terwijl de geschiedenis er bol van staat. hier zou de ?nieuwe media? zich samen moeten pakken, om maandelijks over te schrijven met beeldmateriaal. maar nee, het fucking buitenland met hun olie en gas is pas ECHT belangrijk voor ons. gebrainwashed word je ermee. oh nee er worden levens gered door hier over het buitenland te miepen. en daarmee barst het overal van de counter intel. counter intel de volgespoten lucht maar eens boven je eigen huis. alles is full on topic. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 13:22:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14259</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14258</link>
			<description><![CDATA[Inderdaad Vladi, het is altijd maar een griepje, nooit de griep. Hoesten en moe zijn wordt tegenwoordig als normaal zijnde geaccepteerd, maar het is niet normaal evenals de emotieschommelingen bij veel mensen en het apathische gedrag dat steeds vaker voorkomt. Het is een agenda, media wordt gecontroleerd via via via enz. Er komt via de media voor 90% ellende en oorlog over ons heen nooit iets dat echt positief is of het moet weer de kant van licht en liefde predikers zijn die ook een onderdeel zijn van de ellende wanneer je het goed bekijkt want die houden mensen een worst voor die er niet is. Menselijk gedrag blijft zo het is maar de negatieve kant ervan wordt telkenmale versterkt door al deze zaken. Wanneer je moe bent en je niet goed voelt en je krijgt constant ellende over je heen ga je jezelf er op een bepaald moment naar gedragen, logisch en dat weten "ze" donders goed. Maar ze doen het vrij subtiel omdat "ze" weten dat er geen macht op de wereld is die "ons" in het algemeen kan stoppen de wereld weer terug te krijgen wanneer iedereen beseft dat ze bedonderd worden. Jij hebt je weten te ontgiften en een manier gevonden om stabiel te blijven, jij geeft je nooit over dat weet ik, je bent een van de sterken waar de rest op gaat leunen en dat zal je ook accepteren omdat je het kan dragen, ondanks alles. Dat maakt jou tot wie je bent en ik denk dat ik je goed genoeg ken om te weten dat het klopt wat ik schrijf, mag ook wel eens gezegd worden nietwaar. fff of vvv, het blijft eender en zeker nodig.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 13:20:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14258</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14257</link>
			<description><![CDATA[@Willem, je hebt volkomen gelijk imo. en toch waagt geen media zich collectief eraan. kijkcijfers? geld? bedreiging? of zelfs een 'agenda'? in mijn buurt hoest iedereen zich de tyfus. griepje roepen ze dan,ze hoesten al maanden. MERS?? behalve ik,ik heb gedetoxed,en mijn motor draait op oil-pulling en cbd-olie. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 13:02:07 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14257</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14256</link>
			<description><![CDATA[Spring, het gaat om de intentie van woorden, vertrouwen is iets dat beschaamd wordt en daar ontstaat schuld uit die je wordt opgelegd, of je het accepteert is een tweede, geloven is jezelf iets wijs (laten) maken waardoor je niet in staat bent de waarheid te vinden. De negativiteit welke in die woorden zit verborgen moeten onderkent worden door jezelf anders kan je nooit ontsnappen aan het gecontroleerde snap je? Het geeft geen kracht wanneer je jezelf in de luren laat leggen door die verzonnen negatieve woorden die op het eerste gezicht positief lijken, het is mirakels bedacht allemaal. Vladi, je mag er van uitgaan dat er meer aan de hand is, waarom zouden militairen en andere piloten hun eigen familie vergiftigen en daarover zwijgen, of ze moeten zelf niet weten dat ze het doen en dat lijkt me sterk. Dus ja, het keert ongetwijfeld tegen de veroorzakers zelf of de veroorzakers moeten anders zijn dan wij zijn (als mens) en hiervan geen nadeel ondervinden en een "agenda" hebben aangaande het grootste deel van mensheid en ik denk of weet bijna zeker dat dit het geval is.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 11:45:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14256</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14255</link>
			<description><![CDATA[ik hoop dat ze branden in de hel. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 17 May 2014 02:45:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14255</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14254</link>
			<description><![CDATA[@willem (mn laatse) "Geloven is een schuldconcept evenals vertrouwen, er zit veel kracht in woorden dat schreef je zelf ook al en dit zijn er twee van die het menselijk bestaan denigreren en van de "waar"heid onthouden" Als je het buiten jezelf zoekt zul je niets vinden. Geloven of vertrouwen hebben in, is kracht, en dat zal nooit liegen of denigreren. Los van de kerk dan he..]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 19:20:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14254</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14253</link>
			<description><![CDATA[Ja hardleers de meeste mensen, je vooral niet druk maken, anders moeten de nog meer tranquilizers slikken, het is en blijft altijd ach en maar, helaas!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 18:56:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14253</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jenne zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14252</link>
			<description><![CDATA[Beste mensen, er is een operatie American spring onderweg! http// rt.com/usa/159244-operation-spring-washington. Verder de USA oppositie is een wassen neus, de vrouw van Ted Cruz heeft een top baan bij Goldman&Sachs. Rand Paul is vrijmetzelaar !!! Volgens informatie is deze schijn oppositie opgezet door de gebroeders Koch, Ã©Ã©n van de grote corporation eigenaars. Dit America staat aan de rand van de afgrond, de inwoners zijn het meer dan zat!]]></description>
			<dc:creator>jenne</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 18:46:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14252</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14251</link>
			<description><![CDATA[Mijn kringen zijn beperkt en die weten het maar weten ook niet wat er aan te doen Spring. Ja ik ben het met je eens dat de zaadjes die de een of ander plant op den duur wortel zullen schieten, wat de banken etc aangaat, tja, wederom iedereen weet het maar ze bestaan nog steeds en stelen nog steeds. Geloven is een schuldconcept evenals vertrouwen, er zit veel kracht in woorden dat schreef je zelf ook al en dit zijn er twee van die het menselijk bestaan denigreren en van de "waar"heid onthouden. En zo zou ik wel uren door kunnen gaan. Mijn kringen waren weredwijd, althans de Usa en Canada en de Benelux, Duitsland etc, wanneer je er eenmaal goed mee bezig bent krijg je vanzelf steeds meer mensen die ook zoeken dus dat gegeven klopt, er is er alleen niet 1 meer van over en veel webpagina's zijn ook verdwenen. Het is een wonderlijke wereld Spring.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 17:17:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14251</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14250</link>
			<description><![CDATA[Bij @ 46 moet oom natuurlijk ----->ook.. zijn :lol:]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 16:23:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14250</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14249</link>
			<description><![CDATA[@Willem "Maar er was niemand die er over sprak verder, het leeft niet omdat het niet in het algemene denkbeeld past." En nu wel! En het begon met: vertellen. Zo ook nu... Geef niet op. Als de groep waar jij nu in vertoeft het niet wil horen so be it, doof is doof. Maar er zijn altijd mensen die het wel willen horen en onderzoeken. Maar oom die moet het in den beginne VERTELD worden. ;-) Man wat de banken betreft en de elite enzo joh je kunt geen site meer bezoeken zonder dit soort berichten! En zo zal het ook met chemtrails gaan. Maar als jij gelooft dat jouw boodschap niet geaccepteerd zal worden zal het ook zo zijn. Geloof jij dat het zaadje geplant is zal het OOK zo zijn. Geloof.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 16:19:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14249</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14248</link>
			<description><![CDATA[Exact Vladi, het is ook hun lichaam dat schreef ik daarnet al, terwijl ik dit typ kijk ik naar buiten en zie dat ze weer 4 kruisen hebben getrokken wat inhoudt dat er weer een nieuwe lading komt, Zo beginnen ze namelijk altijd, ze vormen een kruis of een X en vandaar uit wordt het volgesproeid. Dit rijmpje dat ik maakte een paar jaar terug zegt al iets van de omvang zo ik heb uitgevonden, Shapeshiftende spinnen, Kruislings beginnen, EÃ©n recht, Ã©Ã©n averecht, Vliegend tuig, lijkt net echt, Nooit een steekje laten gaan, Hooguit eentje overslaan, Chemisch web is als een kooi, Zeer doeltreffend, minder mooi.!!]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 16:15:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14248</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14247</link>
			<description><![CDATA[het trekt geen kijkcijfers.....je zou toch denken dat de nieuwe?media er bol van staat.....NOPE :sad: fff? Well then, rattle that chain! Hou ze op de hoogte, mail ze maar. Tis ook hun lichaam!]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 16:10:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14247</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14246</link>
			<description><![CDATA[Niemand hoeft te stoppen Spring, misschien (maar ik denk het niet) wordt alles duidelijk en ik denk dat niemand erg blij zal zijn wanneer dat gebeurt omdat, zoals ik al schreef, het allemaal erg ver gaat en moeilijk voor te stellen. Het heeft ook veel invloed op je wanneer je er zo diep in duikt. Straks is er weer voetbal op televisie (toch?) en dan mag je drie keer raden wat men belangrijker vind, voetbal of dat er op dat moment tonnen aan gif wordt gesproeid alsof we insecten zijn. Als een derde het ziet maar ook niet bij machte is er iets aan te veranderen (omdat zelfs militairen en overheden zelf het niet begrijpen) hoe kan je dan ooit iets veranderen. Er was bij het programma Brandpunt een week of drie terug een item aangaande Ufo's, de eerste keer dat het serieus werd behandeld op de Nederlandse televisie waarin werd uitgelegd dat het fenomeen echt is, dat weet de meerderheid allang en die hebben die bevestiging echt niet nodig. Maar er was niemand die er over sprak verder, het leeft niet omdat het niet in het algemene denkbeeld past. De laatste 70 jaar zijn er ontelbaar veel sightings geweest, foto's en films gemaakt mensen die hun ervaringen vertelden en noem maar op. Nu dan eindelijk na 70 jaar werd er serieus aandacht aan gegeven, na 70 jaar en dan bedoel ik alleen maar vanaf dat Roswell gegeven want het fenomeen is al zo oud als het leven is waarschijnlijk. Men loopt ver achter de feiten aan omdat het niet past bij de manier waarop onze samenleving is geconstrueerd, dit geldt ook voor chemtrails enz. En zo ik al eerder schreef wanneer ik andere manieren vind om de beerput open te gooien zal ik dat zeker niet laten maar als ik zaken die ik 10 jaar terug liet zien nu weer zou plaatsen zal je zien dat we in al die tijd geen steek zijn opgeschoten, helaas.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 16:09:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14246</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14245</link>
			<description><![CDATA[@Willem.. Toen jij 15 jaar geleden begon, was jij en zij met jouw een pionier. Nu 15 jaar later, is de groep van 1/3 die het berijpt hoe het in elkaar zit naar 2/3 gegaan...door jullie werk. Waarom nu stoppen terwijl de groep die het niet ziet in de minderheid is?]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 15:43:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14245</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14244</link>
			<description><![CDATA[Het balletje (inderdaad "tje") rolt, maar het rolt op of over een ronde wereld dus het rolt nooit verder maar steeds weer terug, dat is exact wat er mensen aan de hand is, alles blijft zich herhalen. Ontmoediging door anderen is niet mogelijk en is slechts een concept van hoe je iets op pikt.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 15:41:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14244</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14243</link>
			<description><![CDATA[Nee, dat heb ik je net laten zien er zijn ontwikkelingen! We zijn wel verder aan het komen! Luister als jij moe bent kan ik dat begrijpen. Maar opgeven, en alvast omrollen en doodliggen, is zeker niet wat ons verder helpt. Rust uit, doe wat je wilt, maar ga anderen niet ontmoedigen. Het balletje rolt, jij wilt het niet zien, maar het rolt. Doorgaan is het devies.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 15:25:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14243</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14242</link>
			<description><![CDATA[Tja Spring, maar toen ik het een jaar of 15 terug begon te zien ben ik ook begonnen met uitzoeken en een jaar of wat later ging ik er over schrijven en maakte ik ontelbaar veel foto's en video's van alles. Ik begon met stap 1 aangaande anderen bewust zien te krijgen aangaande hetgeen er gebeurde. Zelfs met foto's op posterformaat op de publieke prikborden te hangen en interne mails via het werk van mn kinderen en kennissen te laten versturen maar men is (logisch) bezig met werken en vakanties plannen en gewoon leven. Na 10 jaar met punt 1 bezig te zijn geweest en de pogingen om er verder mee te gaan niet verder kwamen dan punt 1 kan je jezelf afvragen hoe lang je er mee door moet gaan. Nu staan we nog steeds op punt, laat de mensen zien wat jij ziet, maar verder komen we niet en dat hebben de afgelopen jaren wel bewezen.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:41:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14242</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14241</link>
			<description><![CDATA[LOL we zijn ietwat off toppic gegaan.. :-* :-*]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:30:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14241</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14240</link>
			<description><![CDATA[@Vladi jullie/jij bedankt. (ik was hier al een tijdje hoor) 8) na alle "duivelse" toestanden even weg, maar ben trug. Begrijp nu dat dit geen nwo site is. Dacht heel effekes van wel..]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:17:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14240</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14239</link>
			<description><![CDATA[@ Willem Jij bent moe. Rust lekker uit. Mag hoor. :-) verder : toch begint het met iemand die het vertelt. Alle schanddaden en schandalen zijn naar buiten gekomen en gestopt doordat iemand begonnen is met het te vertellen. Onderschat de kracht van het woord niet. Ik vertel, ik ga mijzelf niet verdedigen, ik vertel. Met bewijs, kijk omhoog, met bewijs, link na link. http://olympiczion.nl/index.php/de-chemtrail-griep-heb-jij-het-ook-al-2/ wie ore heeft die hoort. En het balletje rolt... begin gewoon bij de trails zodra ze zien dat je gelijk hebt een stapje verder. De waarheid in een keer is veel te veel..]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:12:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14239</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14238</link>
			<description><![CDATA[het heeft in zoverre tot iets geleidt, dat http://www.geoengineeringwatch.org/ ontstaan is. Het heeft ertoe geleidt dat jullie werk mij heeft wakker gemaakt. Ik wist ook van niets. Het heeft ertoe geleidt dat er vliegtuigen al aan de grond gehouden zijn bv laats in (ik dacht) singapore. David Keith wordt uitgenodigd in programma's en krijgt op z'n sjodemieter Het heeft ertoe geleid dat het balletje nog steeds rolt! En het balletje wordt steeds groter. Niks valse hoop, de aanhouder wint. Ik begrijp dat je moe bent, maar wakker blijven want het balletje ROLT. Er is nog nooit iets gewonnen na 1 poging. De aanhouder, die wint.. okeeej de vraag is wel komt het op tijd... :-x vladi is blij dat je er wakker bij bent,WELKOM. blijf praten tegen de slaper. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:10:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14238</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14237</link>
			<description><![CDATA[het trekt geen kijkcijfers.....je zou toch denken dat de nieuwe?media er bol van staat.....NOPE :sad: fff?]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 14:05:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14237</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14236</link>
			<description><![CDATA[Dat is ook weer waar Spring, maar ja, ze sproeien nog steeds. Het probleem bestaat uit meerdere factoren en ik heb veel vergeleken met soortgelijke verhalen uit de oudheid o.a. het verhaal aangaande de Annunaki en hun goudstof plan om maar een zijstraat te noemen en het feit dat er meer door de trails vliegt dan je jezelf kan voorstellen of dat de trails gebruikt worden door iets anders om er vormen of schuilplaatsen van te maken enz enz. Je gaat je na verloop van tijd namelijk afvragen waarom de vastgestelde vliegroutes totaal genegeerd kunnen worden en dat er zelfs gevlogen en gesproeid werd tijdens een algeheel vliegverbod na een vulkaan uitbarsting een paar jaar terug. Dan krijg je al snel commentaar dat je conspiracy aanhanger bent en dergelijke verwijten en aantijgingen meer, maar als je nergens antwoorden krijgt en je ziet (en ik niet alleen uiteraard) dat er heel veel zaken eigenlijk niet kunnen maar toch gebeuren moet je wel verder gaan denken en zoeken naar die antwoorden snap je. Tot je er zo moe van wordt om jezelf telkens zo te moeten verdedigen om nog iets van wat je ontdekt serieus te bespreken dat je het niet meer kan opbrengen. Dan pas je je je bevindingen al erg aan om niemand af te schrikken en om serieus genomen te worden maar dan nog is het slechts een klein aantal dat bereid is "outside the box" te denken. Maar goed, we zien het misschien ooit allemaal duidelijk worden.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 13:58:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14236</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14235</link>
			<description><![CDATA[het heeft in zoverre tot iets geleidt, dat http://www.geoengineeringwatch.org/ ontstaan is. Het heeft ertoe geleidt dat jullie werk mij heeft wakker gemaakt. Ik wist ook van niets. Het heeft ertoe geleidt dat er vliegtuigen al aan de grond gehouden zijn bv laats in (ik dacht) singapore. David Keith wordt uitgenodigd in programma's en krijgt op z'n sjodemieter Het heeft ertoe geleid dat het balletje nog steeds rolt! En het balletje wordt steeds groter. Niks valse hoop, de aanhouder wint. Ik begrijp dat je moe bent, maar wakker blijven want het balletje ROLT. Er is nog nooit iets gewonnen na 1 poging. De aanhouder, die wint.. okeeej de vraag is wel komt het op tijd... :-x]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 13:26:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14235</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14234</link>
			<description><![CDATA[Dat is zo Spring, zo doe ik het ook nog steeds, mensen omhoog laten kijken en dan hopen dat ze zien dat het niet klopt. Maar er is ook valse hoop, er was een ex burgemeester uit Belgie die zich ook drukte om de chemtrail en zo ontstond de Belfort groep, er werden allerlei vergaderingen en acties op touw gezet, de media werd ingeschakeld en het groeide uit tot een groot geheel, wanneer je in het archief van Bovendien duikt zal je het terug vinden onder Chemtrails uit de kast en de updates hiervan. Ook al die pogingen om alles duidelijk te krijgen hebben tot nu toe tot niets geleid. Ook werd er jaren terug via de pagina "grenswetenschap" zeer veel aandacht aan gegeven (ook vanuit Amerika) en wanneer je bij google het woord chemtrails in typt zal je ontdekken dat er de laatste 5 tot 10 jaar heel veel aan gedaan is en dat er veel mensen regenwater opvingen en vangen om te bewijzen dat er Barium inzit wat ook allemaal aangetoond is. De gevestigde orde en de wetenschappers die nu eenmaal nog steeds het laatste woord hebben worden ook bedolven onder al die bagger maar die worden betaald vanuit de overheden en en de mensen die de overheid vormen worden ook bedolven onder al die bagger en de mensen die weten waar het om gaat en welk gevaar het met zich mee brengt worden ook bedolven dus waar moet je beginnen als alle bronnen al zijn aangeboord en het heeft allemaal geleid tot niets?]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 11:36:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14234</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14233</link>
			<description><![CDATA[@Willem..! Allereerst heel hartelijk dank voor de inspanning die jij al gedaan hebt, en ja het is om moedeloos va te worden.. Maar Willem .. :eek: HOOP VERLOREN, AL VERLOREN! Veel mensen denken nog dat het contrails zijn..Al bereiken we die maar..als de massa wil dat dit stopt, dan stopt het. En de massa is wat chemtrails aangaat nog niet bereikt. Ik had net visite en die heb ik even omhoog laten kijken..weer eentje wakker.. ;-) Hoop verloren, al verloren Willem.. das niegoe..]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 11:11:53 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14233</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14232</link>
			<description><![CDATA[Tja Spring, ik ben er echt jaren mee bezig geweest, heb van alles geprobeerd van mensen mobiliseren tot het aanschrijven van 4 regeringen en allerlei milieu instanties en gepoogd ook daar veel mensen warm voor te krijgen, ben zelf op onderzoek geweest tot in Frankrijk toe omdat ik een tip kreeg dat daar sproeitoestellen zouden landen en vertrekken. Niets maar dan ook niets heeft tot iets geleid, ik heb foto's kunnen maken waar duidelijk zichtbaar sproeiers onder toestellen zichtbaar waren enz enz en heb deze wijd verspreid en heb mezelf jarenlang op lopen winden om het feit dat er allerlei k..k.rzooi over ons mij mn kinderen en kleinkinderen werd en wordt gedumpt. Wat is het resultaat? Helemaal niets, ook andere mensen die er lang mee bezig zijn en zijn geweest en nog veel verder zijn gegaan dan ik deed boekten geen resultaat. Reageren en het er niet mee eens zijn via web[censored] helpt zeker niet Spring, Probeer er zelf maar eens achter te komen en probeer overheden maar eens zover te krijgen om mee te werken, het kostte me aardig wat om van de jaren van woede en onmacht nog maar te zwijgen. Wanneer ik een andere oplossing zou weten te bedenken om achter de waarheid te komen en het stoppen van deze bagger zou kunnen bewerkstelligen zou ik het opnieuw doen, maar er is gewoon geen enkele mogelijkheid. Er is meer aan de hand dan je zou denken Spring, het gaat verder dan wat militairen die sproeien. Het gaat veel verder dan je denkt.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 10:32:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14232</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14231</link>
			<description><![CDATA[Nee, "dat is nu eenmaal zo" leg ik me niet bij neer. Nee daar komen we nooit achter, leg ik me niet bij neer. Mensen horen altijd te signaleren, en te zoeken naar rechtvaardigheid. Een dodelijk schaakbord in de lucht is niet normaal en ga ik ook niet normaal vinden omdat het nu eenmaal al jaren gebeurd "En ludiek is het zeker niet. Een misdaad is een misdaad.En dient te worden gestopt.]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 09:45:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14231</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14230</link>
			<description><![CDATA[Ach, dat sproeien met chemtrails is nu al bijna 30 jaar aan de gang waarvan de laatste 10 jaar in extremere vorm, merkt iemand verschil? De natuur bloeit als nooit tevoren en alles plant zich immer vrolijk voort. Niemand zal ooit te weten komen wie en of wat er verantwoordelijk is voor dat sproeien en daarbij, is het iets waar we allemaal dood aan gaan binnen 20 jaar zijn we toch al te laat. Zo/n schaakbord motief boven onze hoofden heeft ook wel weer wat ludieks.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 08:38:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14230</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Spring zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14229</link>
			<description><![CDATA[Yup... maximum sprayday today... straks even een alumium en barium courgette oogsten uit mijn moestuin.. Lekkahhhhhh :o]]></description>
			<dc:creator>Spring</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 07:45:39 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14229</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14228</link>
			<description><![CDATA[waarom is rusland een gevaar? waarom word onze weinig zichtbare blauwe vandaag weer dichtgespoten met gif??? oh nee niet belangrijk. laten we samen langzaam ziek worden en het over het buitenland hebben. adem in adem uit kuch kuch......gas en olie en oorlog.... kuch kuch en kijkcijfers en vingers branden kuch kuch. fff?]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 16 May 2014 07:07:47 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/laatste-nieuws/oekraine/waarom-is-rusland-een-gevaar#comment-14228</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
