<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Mijn Kind heeft kanker. Update.</title>
		<description>Discussieer Mijn Kind heeft kanker. Update.</description>
		<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker</link>
		<lastBuildDate>Mon, 06 Apr 2026 15:18:49 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="https://bovendien.com/component/jcomments/feed/com_content/1697" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13904</link>
			<description><![CDATA[Tja het spirituele ego neemt zichzelf ook nog altijd in de maling. Daarmee weet ik ook dat ik ook nog een ego heb en men is een stapje dichter bij Christus wanneer je dat leert en wilt inzien en tot dan heet het...tot zover. En wat de huidige ziekten hebben veroorzaakt heeft volgens mij niet zoveel te maken met allerhande vervuiling. Dat zit volgens mij ook een agenda achter die met die beweringen heel wat geld kan verdienen. Ons lichaam kan wel het een en ander aan en waar de wetenschap stilaan begint achter te komen is het feit dat wij een verzwakt lichaam hebben geÃ«rfd van onze voorouders. Zie maar naar het volgend artikelâ€¦ https://onedrive.live.com/?cid=7b60a743217b6600#cid=7B60A743217B6600&id=7B60A743217B6600%211718&v=3]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 14:41:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13904</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nobody zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13899</link>
			<description><![CDATA[Je zegt het Vladi, absoluut correct. En aan Elias Denk niet dat ik vrede kwam brengen op Aarde, ik kwam niet om vrede te brengen maar een zwaard. Want ik kwam om een man op te zetten tegen zijn vader en een dochter tegen haar moeder, een schoondochter tegen haar schoonmoeder en een man zijn vijanden zullen de leden zijn van zijn huishouden. Wie meer van zijn vader of moeder houdt dan van mij is mij niet waardig, wie meer van zijn zoon of dochter houdt dan van mij is mij niet waardig. (Mat 10:34-39) Dus Jezus is geen zielenknijper maar een intrigant/strijder met een zeer groot ego, dus hoe kom je aan het idee dat hij jou dingen vertelt zo jij beweert? Wanneer je deze zaken echt hoort ben je in de maling genomen door een Demon en daardoor vergiftig jij de persoonlijke zaken die op mensen betrekking hebben. Je zou je moeten schamen maar omdat je jezelf totaal niet bewust bent van wat je doet denk je dat je goed werk doet. Misleiding misleiding misleiding, zie je het nu echt niet?]]></description>
			<dc:creator>Nobody</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 13:28:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13899</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13896</link>
			<description><![CDATA[kijk eens naar buiten en in de lucht. GEO-ENGINEERING/CHEMTRAILS het word alleen maar erger erger en erger. hier word geen aandacht aan besteed, wat boeit mij de troep die geschreven word,schrijf eens over belangrijke zaken,zoals hierboven vermeld. controlled opposition??? fff?]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 11:14:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13896</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nobody zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13895</link>
			<description><![CDATA[â€œAlsdan, zo iemand tot u zal zeggen: Ziet, hier is de Christus, of daar, gelooft het niet. Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderheden doen, alzo dat zij (indien het mogelijk ware) ook de uitverkorenen zouden verleiden. Ziet, Ik heb het u voorzegd! Zo zij dan tot u zullen zeggen: Ziet, hij is in de woestijn; gaat niet uit; ZIET, HIJ IS IN DE BINNENKAMERS; GELOOFT HET NIETâ€! (Bron: http://www.bijbelengeloof.com/index.php?option=com_content&view=article&id=152:qik-heb-jezus-gezienq&catid=155:de-geestelijke-wereld&Itemid=98 ) Maar laat je door mij niet tegenhouden, er mag nog wel duisternis bij op deze wereld]]></description>
			<dc:creator>Nobody</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 11:03:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13895</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Elias zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13894</link>
			<description><![CDATA[@ Nobody Vanuit de geestelijke wereld kan Jezus elke taal spreken.]]></description>
			<dc:creator>Elias</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 06:54:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13894</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Richard11 zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13893</link>
			<description><![CDATA[De WHO heeft nu bevestigd wat ik al 20 jaar roep. Kanker, hart en vaatziekten en longziekten worden veroorzaakt door luchtvervuiling. Sinds de komst van de katalysator op de auto en ook op de industrie is mijn leven verwoest. Ik heb weleens waar geen van bovenstaande ziektes maar wel een immuunstoornis. Lees meer op mijn website. http://schafderenteaf.wordpress.com/ Het giftige ultrafijne stof wat uw garagehouder niet kan meten met de aan hem beschikbaar gestelde apparatuur gaat direct de bloedbaan in. De reactie van het lichaam om te voorkomen dat de chemische stoffen in de cellen terechtkomen is bloedvat vernauwing en stroperig bloed. hierdoor komt er ook te weinig zuurstof in de cellen. Gevolg als dit te lang duurt de genoemde ziektes, maar ook autoimmuunziektes en meer. Deze giftige nanoparticles vallen het zenuwgestel aan. Vernietigen hersencellen en gedragen zich als een computervirus in onze hersenen. Heel ZO Azie waar ik woon is sinds kort bedekt met stof en ultrafijnstof van verkeer en industrie meest vanuit China waardoor de sterrenhemel onzichtbaar geworden is. In China worden momenteel 2 kolencentrales per week gebouwd. Het stapelings effect van al deze verschillende soorten vervuiling is desastreus voor mens dier en milieu. Ik zie hier om mij heen velen de westerse ziekten krijgen die we in Nederland als jaren hebben terwijl het voedings patroon niet of nauwlijks veranderd is.]]></description>
			<dc:creator>Richard11</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 05:07:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13893</guid>
		</item>
		<item>
			<title>KeZa zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13892</link>
			<description><![CDATA[Nee Martien, het gaat niet alleen om mijn reacties en ik regaeerde weer eens onder ene andere naam omdat ik ervan uitging dat ze allemaal weer werden verwijderd.]]></description>
			<dc:creator>KeZa</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 21:22:52 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13892</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Nobody zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13891</link>
			<description><![CDATA[Misschien handig Elias, Aramees Alfabet, Jezus kon geen Nederlands, dat was er nog niet eens zoals nu. http://nl.wikipedia.org/wiki/Aramees_alfabet]]></description>
			<dc:creator>Nobody</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 17:30:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13891</guid>
		</item>
		<item>
			<title>martien zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13890</link>
			<description><![CDATA[@Chris of moet ik Keza zeggen. Er zijn inderdaad reacties van jou verwijderd door mij omdat je hier nog steeds onder andere namen blijft reageren, gebruik je eigen naam daar hebben we geen problemen mee maar ga niet in iedere discussie andere namen gebruiken want dan verwijder ik die reacties inderdaad..]]></description>
			<dc:creator>martien</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 17:19:09 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13890</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Johan zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13889</link>
			<description><![CDATA[Jezus verricht wonderen Jezus laat door zijn wonderen zien hoe hij als Koning zijn macht zal gebruiken GOD stelde Jezus in staat dingen te doen die andere mensen niet konden. Jezus deed heel veel wonderen, en vaak waren daar grote aantallen ooggetuigen bij. Die wonderen bewezen dat Jezus de macht heeft over vijanden en hindernissen die onvolmaakte mensen nooit met blijvend succes hebben kunnen overwinnen. Hier volgen een paar voorbeelden. Honger. Jezusâ€™ eerste wonder was het veranderen van water in uitstekende wijn. Bij twee andere gelegenheden gaf hij duizenden mensen te eten met slechts een paar broden en vissen. In beide gevallen was er meer dan genoeg voor iedereen. Ziekte. Jezus genas mensen met â€želke soort van kwaal en elk soort van gebrekâ€ (MattheÃ¼s 4:23). Hij genas blinden, doven, lepralijders, epileptici, kreupelen, gebrekkigen en verminkten. Er was geen enkele ziekte die hij niet kon genezen. Gevaarlijke weersomstandigheden. Toen Jezus en zijn discipelen de Zee van Galilea overstaken, begon het ineens heel erg te stormen. De discipelen waren doodsbang. Jezus keek alleen maar naar de storm en zei: â€žZwijg! Wees stil!â€ Daarop bedaarde de storm (Markus 4:37-39). Een andere keer liep hij tijdens een angstaanjagende storm op het water (MattheÃ¼s 14:24-33). Boze geesten. Boze geesten zijn veel sterker dan mensen. Mensen zijn vaak niet in staat gebleken zich uit de greep van die boosaardige vijanden van God te bevrijden. Maar steeds wanneer Jezus die geesten beval hun slachtoffers met rust te laten, hadden de geesten geen macht meer over hen. Jezus was niet bang voor die geesten. Zij waren juist bang voor hem, want ze wisten hoe machtig hij was. De dood. Terecht wordt de dood de â€žlaatste vijandâ€ genoemd, want geen enkel mens kan hem verslaan (1 KorinthiÃ«rs 15:26). Toch wekte Jezus de doden op: hij gaf een jonge man terug aan zijn moeder, die weduwe was, en een jong meisje aan haar bedroefde ouders. Een heel bijzonder voorbeeld is dat Jezus in het bijzijn van een grote groep treurende mensen zijn goede vriend Lazarus opwekte, hoewel die al bijna vier dagen dood was! Zelfs Jezusâ€™ meest verbitterde vijanden erkenden dat hij dit wonder had verricht (Johannes 11:38-48; 12:9-11). Waarom deed Jezus al die wonderen? Alle mensen die hij heeft geholpen, zijn later toch gestorven. Ondanks dat hebben Jezusâ€™ wonderen een blijvend voordeel opgeleverd. Ze hebben bewezen dat alle schitterende profetieÃ«n over het bestuur van de Messiaanse Koning op feiten gebaseerd zijn. Er is geen reden om eraan te twijfelen dat de door God aangestelde Koning een eind kan maken aan honger, ziekte, gevaarlijke weersomstandigheden, boze geesten en zelfs de dood. Hij heeft al laten zien dat God hem de macht heeft gegeven om dat allemaal te doen. Gebaseerd op de boeken MattheÃ¼s, Markus, Lukas en Johannes. â–ª Hoe heeft Jezus laten zien dat hij de macht heeft over honger? ziekte? gevaarlijke weersomstandigheden? boze geesten? de dood? â–ª Wat geven Jezusâ€™ wonderen te kennen in verband met zijn toekomstige bestuur over de aarde?]]></description>
			<dc:creator>Johan</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 16:42:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13889</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Johan zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13888</link>
			<description><![CDATA[Waarom in de naam van Jezus bidden? JEZUS sprak in zijn onderwijs vaak over het gebed. In zijn tijd stonden de Joodse religieuze leiders â€žop de hoeken van de brede straten te biddenâ€. Waarom? â€žOm door de mensen gezien te worden.â€ Ze wilden kennelijk bewonderd worden om hun vroomheid. Velen zeiden steeds weer dezelfde lange gebeden op, alsof het nodig was â€žveel woorden te gebruikenâ€ om verhoord te worden (MattheÃ¼s 6:5-8). Jezus maakte duidelijk dat zulke gewoonten zinloos zijn, zodat oprechte personen wisten wat ze in hun gebeden moesten vermijden. Hij deed echter meer dan alleen maar leren hoe men niet moet bidden. Jezus leerde dat we in onze gebeden ons verlangen moeten uiten dat Gods naam geheiligd wordt, Zijn koninkrijk komt en Zijn wil gedaan wordt. Jezus leerde ook dat het gepast is God om hulp te vragen bij persoonlijke dingen (MattheÃ¼s 6:9-13; Lukas 11:2-4). Met illustraties maakte Jezus duidelijk dat we volharding, geloof en nederigheid nodig hebben om verhoord te worden (Lukas 11:5-13; 18:1-14). En hij zette zijn onderwijs kracht bij door zijn eigen voorbeeld. â€” MattheÃ¼s 14:23; Markus 1:35. Dit onderricht zal Jezusâ€™ discipelen beslist geholpen hebben hun gebeden te verbeteren. Toch wachtte Jezus tot zijn laatste avond op aarde voordat hij zijn discipelen de allerbelangrijkste les over gebed gaf.]]></description>
			<dc:creator>Johan</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 16:38:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13888</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Johan zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13887</link>
			<description><![CDATA[En Jezus zei: Onze Vader die in de hemel zijt, uw naam worde geheiligd. Uw koninkrijk kome, uw wil geschiede, gelijk in de hemel als ook op deze aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood en vergeef ons onze schulden gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren. Leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid, tot in eeuwigheid. Amen MattheÃ¼s 6, vers 9]]></description>
			<dc:creator>Johan</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 16:33:27 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13887</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Chris zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13886</link>
			<description><![CDATA[Heb ik ook gemerkt dat er berichten verwijderd worden wanneer de reacties niet aanstaan. Dit doet men gewoon niet wanneer men niets heeft te verbergen!]]></description>
			<dc:creator>Chris</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 15:28:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13886</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13885</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, na het artikel en alle reacties nog eens gelezen te hebben, constateer ik dat jij of iemand anders toch nog 1 of meerdere berichten verwijdert heeft. je had het over pas op de plaats maken. verwijdering na het excuseren voor het verwijderen? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 14:06:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13885</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Elias zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13884</link>
			<description><![CDATA[Zegenen vanuit de ziel Ik krijg nog al wat reacties via email. Ik antwoord dan ook op die manier. Soms lijkt me de vraag en mijn antwoord mogelijk ook interessant voor anderen. Je zegent vanuit je ziel indien het werkelijk uit je hart komt en niet uit je verstand en ego. Het zegenen gebeurt door je zuivere intentie en met je handen een kruis maken is daarbij niet nodig.]]></description>
			<dc:creator>Elias</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 11:22:41 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13884</guid>
		</item>
		<item>
			<title>jan zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13765</link>
			<description><![CDATA[Ben ik hier bij de evangelische omroep beland..... Ik dacht, geef het een kans. Het zal je maar gebeuren dat deze meneer bij je op de stoep staat als je kind kanker heeft. Het placebo effect heeft een bewezen functie. Maar de psychische schade en de schuldgevoelens die hier opgedrongen worden zijn stuitend. Brrrrrrrrrrrr]]></description>
			<dc:creator>jan</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 19 Mar 2014 15:47:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13765</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13507</link>
			<description><![CDATA[we moeten ons dus aan God vasthouden. En omwille van God alles laten vallen en loslaten..ok]]></description>
			<dc:creator>Rene</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Mar 2014 15:13:34 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13507</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13505</link>
			<description><![CDATA[....toon hun hoeze hun kind met leukimie kunnen loslaten en wat acceptatie betekent? heftig...]]></description>
			<dc:creator>Rene</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Mar 2014 15:09:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13505</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Rene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13504</link>
			<description><![CDATA[waarom moeten we ons lot in Gods handen leggen? Dus als haar ouders haar blijven vasthouden moet het kind de weg naar vernietiging volgen.....]]></description>
			<dc:creator>Rene</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 06 Mar 2014 14:57:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13504</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13482</link>
			<description><![CDATA[#84 vladi Deal ;-)]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 21:07:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13482</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13481</link>
			<description><![CDATA[ondanks Uw omgekeerde psychologie accepteren vladi en ik :-) Uw voorstel wat een vorm van bezinning lijkt. want U blafte tegen een leeuw(beeldspraak, voor alle duidelijkheid) voorstel geaccepteerd. kunnen de ego's weer terug in de la en de research met kritische vragen weer beginnen. hulde,een mijlpaal. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 21:05:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13481</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13480</link>
			<description><![CDATA[#82 Vladi Beste Vladi; Ik kan u commentaar niet plaatsen. Uw fantasie over mij kent zijn weerga niet. U probeert een beeld van mij te schetsen. U verzint scenario's en aannames. Alles in het leven is een momentopname. We proberen allemaal onze eigen werkelijkheid te begrijpen. Het lijkt me een goed idee om te stoppen met deze discussie. Het gebruik van woorden heeft zijn beperkingen.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 20:50:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13480</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13478</link>
			<description><![CDATA[pas op de plaats maken? je kunt natuurlijk een stapje verder gaan.... vladi elimineren......van de site natuurlijk :-) of hebt je die Macht toch nog net niet? afwachten blazen dan maar. of verontschuldigt onze 'meester' zich weer! voor de misdaad die vladi en ik(eigenlijk was vladi het :-? ) niet begaan hebben? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 20:17:25 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13478</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13477</link>
			<description><![CDATA[Is goed meneer de redacteur,dan gaan we nog ff door. omdat U van commentaar op artikels plaatsen/hebben Uw beroep heeft gemaakt...nou,gefeliciteerd dan maar? maar pas op de plaats maken? wie ben jij nu in hemelsnaam. moet ik nu ook heil Leonardo roepen als jij je?beroep? uitoefent. je maakt jezelf uiterst belachelijk, hier kan vladi smakelijk om lachen,no hard feelings. dit zullen de lezers waarderen? Fight For Freedom]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 19:57:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13477</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13474</link>
			<description><![CDATA[:o]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 19:25:24 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13474</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13473</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, U bent de eerste die dat beweert. U draait de rollen om,U speelt op de man door alles neer te zetten als een feit. Ik en vladi zijn hier om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. U bent de eerste ?redacteur? die over klimaat, kampen,ego,overdreven aanwezigheid enz. begint te leuren. U bent ook de eerste 'redacteur' die meer reageert dan er op zijn eigen artikels gereageert word. U bent ook de eerste die wat aan te merken heeft op mijn manier van schrijven. kijk als U mij in het algemeen gaat afschilderen op deze spirituele site als een onverantwoordelijk reagerend/schrijvend ,kamp creerend,klimaat veranderend, egotrippend enz. en dit alles is wat U constateert! en dan gaan lopen zeuren dat vladi op de man schrijft. volgens mij heeft U meer last van mps dan vladi en ik. vladi is overal beschaafd maar kritisch(dat was voorheen anders,toen was niemand aan het miepen) van dogma naar inspiratie in 1 dag. mooi voor U,maar laat vladi en mij metrust en beledig me niet meer. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 18:22:50 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13473</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13472</link>
			<description><![CDATA[#77 vladi ..het was geen vraag Vladi maar een constatering.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 17:53:35 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13472</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13470</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, voordat U zichzelf nog belachelijker gaat maken. waar vind U het dan zo belangrijk,dat vladi zich moet verantwoorden over wat hij schrijft als reactie. U bent de eerste die zwamt over 'verantwoordelijkheid' betreft mijn schrijven. keer eerst voor Uw eigen deur voor iemand die niet verder is gekomen dan de kleuterschool....schrijft vladi best goed. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 17:41:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13470</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13468</link>
			<description><![CDATA[#75 vladi Vladi neemt geen verantwoordelijkheid voor wat hij schrijft. Dat is VladiÂ´s keuze.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 16:38:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13468</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13467</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, Uw vermoeden en aannames zijn van Uw belang. wat ik lees is zoals ik het het lees. moet ik me daar raar of fout bij voelen? @Henny, als vladi of de mens kon leviteren,zou dat geniaal zijn. en voor de rest is het niet alleen muziek. ik heb genoeg linken geplaatst om informatie te bekijken. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 16:24:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13467</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13465</link>
			<description><![CDATA[#71 vladi...misschien kunt u voortaan wat duidelijker zijn.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 15:53:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13465</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13463</link>
			<description><![CDATA[#71 vladi ..U richt een vraag aan mij op het citaat wat er niet op aansluit. Dus, misplaatst. Zoals ik al eerder vermoede, U leest wat U wilt lezen. fff]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 15:33:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13463</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13462</link>
			<description><![CDATA[Wat heb ik er uiteindelijk aan als ik mij kan leviteren, mij heerlijk goed kan voelen wanneer ik even naar wat muziek luister,...enz. Wat brengt mij dat voor bewustzijn is de vraag? Uiteindelijk heeft het weinig te betekenen want zoals het is met alle kunst...alles blijft hier op aarde behalve het beetje bewustzijn dat men doorheen Ã©Ã©n leven kan eigenmaken en de Kernen daarvoor zijn Moederschap & Vaderschap, maw. dus een goede harmonische relatie want daarin leert een mens het meeste en dan hierbij nog het dienende gevoel. Al de rest mag gerust overboord want heeft weinig tot niets te betekenen.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 14:59:36 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13462</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13461</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, het zijn geen opmerkingen ,het zijn vragen. U vind het inspirende tekst dan mag ik U toch wel een paar vragen stellen wat is er misplaatst aan? het enige wat misplaatst is,is Uw opmerking over misplaatsing. U ben toch niet verplicht tot antwoorden. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 12:57:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13461</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13458</link>
			<description><![CDATA[#64 vladi 05-03-2014 01:15 @Leonardo, ?wetenschappelijk? bewezen? wat is onze wetenschap? #61Leonardo citeerde een stukje uit de tekst van Elias. Artikel; mogelijk, maar ik weet het niet Elias; Geloven deed ik hooguit een tijdlang in mijn kindertijd. Mijn benadering van spiritualiteit is wat ik zelf een 'wetenschappelijke aanpak' noem, waarbij mijn laboratorium mijn dagelijks leven is waarin ik het een en ander uitprobeer. Misplaatste opmerking Vladi!]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 10:53:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13458</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13457</link>
			<description><![CDATA[een reine geest huist in een reine tempel. we hebben het hier over kanker en de lijdensweg ervan. geen kanker geen lijdensweg. voor zowel het kind,als de ouders. gespannen is vladi of het Elias zal lukken om de ouders verlichting te brengen waardoor het kind geneest,zoals geschreven. ik heb mijn moeder verloren aan baarmoederhalskanker toen ik 23 was. had vladi toen maar kennis gehad over frequenties en haar kennis- kruiden pitten vruchten meditaties wietolie enz enz. vladi werd niet gechanneld en ook het verhaal van de albron zie ik hier niet haar steentje aan bij dragen. jammer dat niet IEDERE media zich hier op stort. vladi ervaart zelf dat hoe reiner de tempel is,hoe reiner en krachtiger de geest is. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 03:16:46 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13457</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13456</link>
			<description><![CDATA[@Henny, ik heb er een aantal filmpjes van gezien en erover gelezen. dat duid dus wel aan dat de kracht van frequentie 'of dat nu van binnenuit resoneert of van buitenaf' immense kennis bevat. wat bedoelt U dan met 'leuk voor de oortjes maar verder heb je er niets aan'? zoals ik het zie heb je meer aan kennis over frequentie, ihg het zo is dat je daarmee ziektes geneest en kan leviteren enz. dan channelen en de albron prediken. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 02:55:37 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13456</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13455</link>
			<description><![CDATA[Nou, in het Oosten zijn er zelfs die zich van de grond af kunnen leviteren en dit zonder enige andere frequentie buiten die van hun eigen concentratie. Zelf meegemaakt tijdens Ã©Ã©n van mijn bijzondere reizen daar en geen draadjes hoor. ;-)]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 01:39:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13455</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13453</link>
			<description><![CDATA[google: Resonance Frequency and acoustic Levitation. Amazing Resonance Experiment !! youtube. Acoustic Levitation of Stones. niks aan de hand mensen,allemaal heel normaal. hier hebben we niets aan, oogjes dicht en snaveltjes toe...welterusten. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 00:42:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13453</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13452</link>
			<description><![CDATA[iemand die kalend op zijn voorhoofd is,is een groot denker. iemand die kalend op zijn achterhoofd is,neukt veel. iemand die op allebei de plekken kalend is........ die denkt dat hij veel neukt. sorry voor de smeerlapperij. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 00:24:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13452</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13451</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, ?wetenschappelijk? bewezen? wat is onze wetenschap? @Henny, hier iets leuks voor de oortjes......voor de rest stelt het niets voor :-* 'google' The Reconection-Baken van het licht. Homeopathie onder de loep(Wij worden wakker). Earth's Frequentcy. DNA Spin Matrix. Ons DNA reageert op Frequency. How Frequency and Vibration Created Sacred Geometry and the Structure of Matter. misschien was er wel stuwing door frequentie. misschien moeten we ruimte laten voor suggestie ;-) fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 05 Mar 2014 00:15:26 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13451</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13450</link>
			<description><![CDATA[Hele goede vragen en ja we waren er allemaal bij want ieder heeft dit meegemaakt. Nu hoe kunnen we dit hier weten? Wel aan Gene Zijde zijn er genoeg die de hoogte hebben bereikt om dit allemaal terug te beleven en te verwerken maar nu bewust. Alles ligt vast wat beleeft is en niets kan verloren gaan. Zo kan je ook je vorige levens bekijken want dat ligt allemaal vast en zij die dit weten kunnen dit gewoon doorgeven wanneer er de opening voor is. En het beetje wat ik erover weet is dat er voor de Goddelijke Openbaring er â€˜nietsâ€™ was maar toch was er â€˜ietsâ€™. Nou, veel meer kan ik er ook niet van maken buiten dat het leven er altijd is geweest en dat de Bron die meer Moederschap is dan Vaderschap op een bepaald punt tot baring is overgegaan en voilaâ€¦GOD is geboren. Natuurlijk is dit ene proces geweest van biljoenen tijdperken want alles volgde op elkaar. Ik heb het eens in het kort doorgekregen en toen ging het zo: Voordat de AlMoeder zich openbaarde, heerste er diepe duisternis. Deze duisternis is de AlMoeder en uit die duisternis zijn wij en al het andere leven geboren-> De eerste verschijnselen die vooraf gingen: In de duisternis kwam een heel zwak licht op. Dit licht bleef geruime tijd en ging opnieuw heen. Daarna keerde het terug en was het iets krachtiger en dit herhaalde zich meermalen maar steeds met iets meer kracht totdat het gouden licht volledig doorbrak -> de Schepping heeft een aanvang genomen. God (zichtbare schepping) openbaarde Zich in het licht, dan weer in duisternis en dit proces duurde miljoenen jaren. Het zwakke licht werd krachtiger en krachtiger, om toch weer opnieuw te verzwakken. Doch de duisternis scheen thans voorgoed te zijn opgelost. Het was een wonderbaarlijk schouwspel! De nacht maakte plaats voor de dag, doch wanneer Gods Schepping is geschied, zien wij dit verschijnsel terug en is dit de nacht en dag op aarde, de lichtende en duistere sferen, het sterven en geboren worden op aarde. Het universum was thans in een goudbol veranderd en nu begint het verdichten van het Heelal -> Het gouden licht verzakte opnieuw en begon erin andere kleuren te komen. De volle tinten en kleuren gingen in elkaar over maar het gouden licht overheerste alles. Dan overheerste het zachte groen, dan het blauw om in elkaar over te gaan en dan weer alleen het gouden licht. Over het geheel lag een dichte waas en daardoor brak het gouden licht door, de waas loste op en scheen in al die tinten over te gaan. Dit is het verdichten. Alles was licht en kwam uit de duisternis voort: gouden licht -> breekt door alles heen->universum weer een gouden bol ->daarin begon het leven te komen -> telkens veranderde het universum. Dit licht behoort tot de goddelijke energie, en waaruit alles is ontstaan, is aan de schepping vooraf gegaan. Nu kan de eigenlijke schepping pas plaatsvinden. Het universum veranderde in een violetachtig licht. Het universum veranderde thans in een violetachtig licht en daar doorheen lag het gouden licht. Nu zien wij lichtere tinten verschijnen en al die tinten gingen in elkaar over, maar weer was het gouden licht dat overheerste. Al die kleuren waren in Ã©Ã©n lichtkleur veranderd. Het universum was nu een gouden massa. Het licht werd steeds krachtiger. Uit dat gouden licht zien wij duizenden andere tinten stralen. Dit was God, de schepping in duizenden lichtende gestalten en kleuren. En achter het universum leefde iets dat dit alles tot stand bracht. Ook dit proces duurde miljoenen jaren, want het gouden licht moet overheersen, het is het gouden licht dat alles tot leven brengt. Het gouden licht werd zÃ³ krachtig, dat het universum in een vuurbol veranderde. Dit was reeds enige malen geschied, doch thans was de uiterste graad bereikt. In dit licht kwam nu leven en dat leven trilde in het heelal voort. Het universum scheurde vaneen . Het heelal verdeelde zich in miljoenen lichtbollen.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 23:56:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13450</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13449</link>
			<description><![CDATA[...... Een geweldig gebeuren had zich voltrokken. In onnoembare delen had het universum zich verdeeld. God had Zich geopenbaard in biljoenen deeltjes. Het wordingsproces is gekomen, het ontstaan van sterren, planeten en zonnestelsels. Wat men nu ziet, zijn lichtende vuurbollen, doch in werkelijkheid is dit Gods eigen licht en leven, Gods heilige uitstraling. Het openbaringswonder is geschied. In biljoenen delen heeft God Zich verdeeld en deze vertegenwoordigen Zijn heilig leven. Al dit leven is bezieling, want het kwam uit die Bron voort. God openbaarde Zich dus door de AlMoeder, de Albron in het universum. Een lichtende bol is dus een deeltje van de goddelijke energie en werd daaruit geboren. Wie naar het heelal kijkt, aanschouwt het leven van God. Daarin leeft God, dat is God en God is in alles wat straks nog geboren zal worden. Alles wat men thans waarneemt,al die miljoenen lichamen die nog vuurbollen zijn, daar zullen er velen van veranderen en verdichten. Dit is het eerste openbaringsstadium en het tweede volgt. Zo openbaarde zich het ene door het andere, totdat alles tot Zijn heilig leven terugkeert.â€™Al die vonken en lichtende bollen waren zonnen. Die lichtende vuurbollen hebben zich verdicht. Andere aanvaardden weer een andere toestand en behoren tot de vele zonnestelsels die wij kennen. Dat licht dus is kracht en die kracht energie, maar uit de Goddelijke Bron te voorschijn gekomen. De zonnen begonnen zich te verdichtten. Vele zweefden voort en bleven in een cirkel rondzweven. Dit voortbewegen wekte damp en die damp werd,zoals ook die zonnen geschapen waren, steeds dichter en dichter. Nu was die damp reeds zo dicht, dat hij als een dicht waas om die vuurbol gesloten lag. Een dampkring heeft zich nu gevormd. Het tweede openbaringsproces is geschied. Nu gaan er weer miljoenen jarenvoorbij. In die dampkring leeft dus een lichtende bol en blijft daarin voortzweven. Wanneer dit verdichtingsproces ten einde is, is dit tevens het einde van het wordingsproces en miljoenen planeten hun bestaanstoestand aanvaard. Dan is dit kosmische wonder geschied en het heelal geschapen.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 23:56:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13449</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13446</link>
			<description><![CDATA[Stukje inspirerende tekst van Elias. Artikel; mogelijk, maar ik weet het niet. Elias; Geloven deed ik hooguit een tijdlang in mijn kindertijd. Mijn benadering van spiritualiteit is wat ik zelf een 'wetenschappelijke aanpak' noem, waarbij mijn laboratorium mijn dagelijks leven is waarin ik het een en ander uitprobeer. Elias; Mijn autonomie bestaat uit mijn onafhankelijkheid, mijn vrijheid.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 22:48:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13446</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13445</link>
			<description><![CDATA[wat was er dan vÃ³Ã³r de eerste stuwing van de albron? hoe kan een mens dit in GOD's(grapje) naam weten? staat dit geschreven? word dit verteld(voor mijn part telepatisch)? was U erbij? gewoon een paar vragen? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 22:22:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13445</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13444</link>
			<description><![CDATA[Leuk voor de oortjes en dan heb je het ook gehad. De eigen innerlijke frequentie en de uitstraling daarvan is volgens mij veel belangrijker. nu moet vladi toch wel even hartelijk lachen. :D het is een antwoord.......veelzeggend over U. ik ga even mijn best doen om te laten zien dat er wel meer over te zeggen valt als ,leuk voor de oortjes :D fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 22:12:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13444</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13442</link>
			<description><![CDATA[Zoals ik het zie haalt men vanalle begrippen aan zonder enige duidelijkheid erover te hebben. De Ziel maakt geen keuzes - de Ziel IS en zij kan niet anders zijn. De Ziel is ook volledig Goddelijk op 100% want we hebben dan ook ALles van in het begin ontvangen dus daar ligt het probleem niet, doch de vertegenwoordiging van de Ziel is de persoonlijkheid en het is deze die de keuzes maakt en negatieve oorzaken met bijhorende negatieve gevolgen creÃ«ert. De Ziel volgt onvoorwaardelijk de persoonlijkheid en het is nu de Kunst met hoofdletter K om door onze persoonlijkheid het Licht en de Liefde van onze Ziel te verstoffelijken en te vergeestelijken en wanneer we dit kunnen op 100% kunnen dan zien we Christus want dan zijn we net zo bewust als Hij en de Zijnen doch dat duurt nog wel een tijdje want we zijn er nog niet. Er Is ook geen verschil tussen Zielen in de Kern, doch ieder heeft wel een unieke band met een bepaalde Ziel. Dat is die eerste Ziel in het eerste stadium waar we de eerste verbinding mee zijn aangegaan. Wij waren toen nog cellen en van bewustzijn was er nog geen sprake en het is nu de stuwing van Almoeder die ervoor zorgde dat er twee cellen tot elkaar konden komen. Dit is de eerste aanraking en dit is onze Tweelingziel. Haar/Hem ontmoeten we terug en deze keer voor eeuwig wanneer we allebei gereed zijn voor de TweelingZielenLiefde. Men kan ook wel stellen dat de Ziel het Moederschap vertegenwoordigt (Baring, Stuwing, onzichtbare energie,...moederschappelijke eigenschappen dus en onze persoonlijkheid het vaderschap vertegenwoordigt (schepping, denken, zichtbare energie,â€¦. de vaderschappelijke eigenschappen dus. In feite zijn we ze dus allebei want we hebben allebei de twee Goddelijke gaven in ons en dat maakt ons dan ook zo uniek. Alleen in het Moederschappelijke kleed komen de Moederschappelijke gaven meer tot uiting en het Moederschap is ook de Kern waar het Vaderschap op staat. Ieder die denkt dat GOD de oppermacht is denkt nog niet volgens de natuurwetten want de Bron is meer Moederschap dan Vaderschap dus men kan stellen dat GOD, is voor mij de zichtbare schepping met al het leven erin, voort is gekomen uit de AlMoeder. Wanneer men dit heeft te pakken dan veranderd opeens alles en gaat men stapje voor stapje meer over het leven en over zichzelf begrijpen. Dit is de leerschool die mij is gegeven uit de geest. En alles heeft een reden en ieder heeft wel eens een kind verloren in een vorig leven. De Ziel leeft ook in beide lichamen of anders was er weer sprake van onrechtvaardigheid maar ieder van ons heeft de lessen te leren in beide lichamen en zo ook in ieder ras. Van het oerwoud naar het blanke ras gaat onze weg hier op aarde. Ook is het sterven van een kind (kinderen bestaan er in feite nog eens niet want iedere Ziel die de aarde heeft bereikt heeft al heel wat levens achter de rug) vlak na de geboorte is een genade. Want wat is dit nu voor een toestand? Als alle moeders dit konden zien wat dit betekent dan viel er heel wat van hun emoties af want dat is niet meer of minder dan een Geliefde van Gene Zijde die tijdelijk is afgedaald in het embryo om de geboorte in de moeder â€˜bewustâ€™ mee te maken. Ieder van ons zal dit gaan meemaken want men leert zo ook weer veel van en over de schepping kennen. Immer wat er tijdens de geboorte gebeurt van begin tot eind is net zoals de Almoeder, de Albron dit ook heeft gedaan, alleen is dit van ons op microkosmische afstemming en dat van Haar was op macrokosmische afstemming. Nu na die korte geboorte en dit kan tot 7 weken, 7 maanden na de geboorte zijn dan verlaat de Ziel het lichaam en komt terug aan Gene Zijde waar men in een versneld tempo terug opgroeit want kinderen, buiten de kindersferen, bestaan er nergens kinderen zoals wij het hier kennen en men kan ook beter kind blijven in â€˜gevoelâ€™ want wat zegt Christus: Laat de kinderen tot Mij komen. We zijn immer allen kinderen en de eenvoudige van geest zullen er sneller geraken dan de intellectuelen van geest want die dragen nog veel te veel onnodige ballest in het gevoelsleven mee om op een degelijk natuurlijk fundament te kunnen staan aan Gene Zijde.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 21:25:40 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13442</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13440</link>
			<description><![CDATA[Leuk voor de oortjes en dan heb je het ook gehad. De eigen innerlijke frequentie en de uitstraling daarvan is volgens mij veel belangrijker.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 20:45:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13440</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Irene zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13439</link>
			<description><![CDATA[Wat een moeilijke,en pijnlijke materie! Moeilijk,om hier wat over te zeggen. De gesprekken van Elias met Jezus vind ik prachtig,en zeker geen geval van kwakzalverij. Wat er nu bij mij boven komt,is het volgende: we moeten de keuzes van de ziel niet verwarren met de keuzes van de persoonlijkheid.Natuurlijk wens je niemand zo'n vreselijk lot toe. Vanuit de persoonlijkheid zal ook echt niemand ervoor kiezen.Vanuit de ziel kun je op een gegeven moment meer overzicht krijgen over je leven---en dan na een hele tijd zien,dat een gebeurtenis heeft "moeten"plaats vinden,ook al was je het er zelf niet mee eens.Maar het kan een functie hebben op de weg,die je nu op Aarde bewandelt. zelf heb ik nooit kinderen mogen krijgen,en ik ben nooit zwanger geweest. Dus kan ik onmogelijk weten,hoe het voelt,om een kind te verliezen.Dat bekende ik laatst ten overstaan van een vriendin,die een kind heeft verloren. Ze was dankbaar voor die woorden,juist omdat ik toegaf,niet te weten,hoe dat voelt. Het lijkt me het meest verschrikkelijke,dat een mens kan overkomen. Mijn moeder heeft tot twee keer toe een kind verloren,en dat heeft haar haar hele verdere leven beinvloed--en dat gold ook voor de wijze,waarop wij opgevoed zijn:veel te beschermend---ik ben bijvoorbeeld veel te lang kind gebleven. Tot ik tot de ontdekking kwam,dat ze het alleen maar goed wou doen--te goed,eigenlijk.Uit onzekerheid!! Dus,waar Elias ergens schrijft,dat juist de ouders van zo'n kind healing nodig hebben,dan kan ik me daar wel in vinden. Loslaten,afstand nemen,juist omwille van de liefde,is ook een kunst! We kunnen het ook omdraaien.Tijdens mijn laatste transformatieproces,waarbij een heleboel pijn en eenzaamheid uit mijn verleden naar boven en naar buiten kwam,en ik dat in sommige aspecten opnieuw mocht beleven,ontdekte ik dit. Ik heb al nijn pijntjes eens op papier gezet,en me afgevraagd,wat het me allemaal ook voor positiefs heeft opgeleverd. Nou,dat was best veel,hoor! Niet,dat ik mijn verdriet wil vergelijken met dat van een ander. Zo werkt het niet. Maar wel raak ik er steeds meer van overtuigd,dat alles tweekanten heeft;nog een reden,om niet te oordelen,dus. Ook lees je regelmatig,dat zieke mensen spirituele leermeesters kunnen zijn voor mensen in hun omgeving;en niet zelden zijn dat kinderen. Ook iemand met Aids kon een lichtend voorbeeld zijn,voor iemand in zijn omgeving. Zoals Yasmin Verschure haar vriend Everhard beschrijft in "Meesterschap over de dood", En inderdaad,woorden schieten hier wel degelijk te kort.]]></description>
			<dc:creator>Irene</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 20:18:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13439</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13437</link>
			<description><![CDATA[@Elias, U of Jezus misschien een mening over frequentieheling? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 15:40:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13437</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13433</link>
			<description><![CDATA[#53 Elias; Probeer eens je verstand helemaal uit te schakelen. - Dat zou betekenen dat ik blind vertrouw. Elias; We kunnen voelen of iemand citeert wat hij van anderen klakkeloos heeft overgenomen of zelf heeft ervaren. Elias... bepaalt enkel God of genezing kan plaatsvinden. God werkt door Jezus en Jezus door onze ziel. Zo heeft Jezus het mij uitgelegd. - Dat klopt. Ik neem bij deze niet aan dat je de antwoorden van Jezus kritisch toetst. Misschien doe je dat wel...laat ik even open. Bij gelijkgestemde loopt ervaring/gevoel meestal synchroon. Gevoel is niet absoluut. Waar is de balans en onbalans gebleven( controleren van het bewustzijn ) Gevoel kan ook sentiment vertegenwoordigen. Dat noem ik bij gebrek aan beter vluchten in sentiment of gevoel. Als we onze denkwereld gaan vereenzelvigen met een gevoel dan is dat voor mij persoonlijk geen balans. Elias; dan kun je voelen of die uitspraak van Jezus eenzijdig of dogmatisch is. - ik zal er zeker over nadenken en meenemen in mijn bewustzijn. Hiervoor dank Elias. Dank voor de uitwisseling. Het gebruik van woorden heeft zijn beperkingen...maar is noodzakelijk om inzichten te verkrijgen. Vriendelijke groet]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 12:18:55 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13433</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Elias zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13430</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo. Probeer eens je verstand helemaal uit te schakelen, dan kun je voelen of die uitspraak van Jezus eenzijdig of dogmatisch is. We voelen of ergens het ego of het hart spreekt. We kunnen voelen of iemand citeert wat hij van anderen klakkeloos heeft overgenomen of zelf heeft ervaren. We voelen of ergens Liefde al dan niet aanwezig is.]]></description>
			<dc:creator>Elias</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 11:10:21 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13430</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13429</link>
			<description><![CDATA[#49Elias, dank voor je toelichting. #49Elias; De duisternis waar hier sprake van is werd gevormd door het niet aanvaarden van de verkrachtingen, dus door het vasthouden aan de pijn. Zoals ik ook steeds weer heb aangegeven bepaalt enkel God of genezing kan plaatsvinden. God werkt door Jezus en Jezus door onze ziel. Zo heeft Jezus het mij uitgelegd. Het Christuslicht is overigens in elke ziel aanwezig en wacht om te worden geactiveerd. Vraag; is deze stelling eenzijdig en dogmatisch? Bestaat er een ruimer begrip van bewustzijn?]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 10:23:02 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13429</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13428</link>
			<description><![CDATA[@Henny, hoe denkt U over de informatie die beweert dat frequentie ook een helende werking zou hebben. het gespin van een kat muziek gezang/gekreun meditatie met klank en gezang enz. ik heb een kleine 30 uur aan documentaires bekeken. alle oude culturen beweren het. zelf speel ik gitaar 432 hertz en niet 440 herzt. vladi merkt het verschil absoluut. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 02:03:15 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13428</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13427</link>
			<description><![CDATA[Zie het spirituele ego op hol geslagen en buiten deze maak ik er ook geen woorden meer aan vuil want wie nog kan geloven dat er een GOD bestaat die boven ons allen uit troont die kent zichzelf nog eens niet. Jezus=GOD, wij zijn GOD en het enige verschil tussen Christus en ieder die met Hem daar zijn in het AL is dat zij daar in het AL voor honderd procent Goddelijke Bewust zijn en dat kunnen wij â€˜nogâ€™ niet zeggen. Daarbuiten bestaat er niets want de Albron heeft zichzelf in den beginne verdeeld in miljarden deeltjes en ieder zoâ€™n deeltjes is zoals GOD is en is de Ziel. God kan daarom ook niet genezen want dat zou dan een kracht zijn die buiten ons ligt terwijl wij het zelf zijn waardoor wij onszelf kunnen genezen wanneer onze wilskracht en bewustzijn krachtig en lichtend genoeg zijn. Christus kon ook niemand genezen wanneer het eigen oorzaak en gevolg van de ander dit nog niet kon toelaten of men zou er een bepaalde les niet door leren. Zelf kan ik het nog mooier maken ivm. GOD want dat woordje, is niet meer dan een woordje, is ons vanuit het hoogste bewustzijn gegeven om zo de mensheid ergens mee te verbinden. Die verbinding was het geloof om de mens angstig te krijgen voor het slechte in zichzelf en de mens te binden aan het goed in hun zelf. Het pad moeten wij wel zelf willen volgen. Die Ziel vraagt ook geen hulp want zij is al op honderd procent Goddelijk omdat ze het Goddelijke Deeltje is. Dit Deeltje is de zekerheid dat iedere Ziel terug in de Goddelijke Bron zal geraken maar nu bewust omdat we een Goddelijke Persoonlijkheid hebben opgebouwd. De enige manier om hulp te krijgen is wanneer de persoonlijkheid het op honderd procent meent en in harmonie is met de natuurwetten. Dan zal de hulp kunnen doordringen en is dit niet het geval staat zelf de Goddelijke Christus machteloos want Hij zelf heeft de wet van Oorzaak en gevolg te respecteren. Niemand en zo ook gene enkele Ziel vraagt om te willen lijden. Het lijden wordt enkel in leven geroepen door de persoonlijkheid zelf om dat die persoonlijkheid niet in harmonie is met zijn Goddelijke Vonk. Hierdoor zal de persoonlijkheid door leren hoe het niet moet om zo de weg te vinden hoe het anders kan. Dat zijn de lessen die ieder van ons heeft te leren en niemand kan hier iets aan veranderen buiten ons zelf. Ook als deze hierboven genezer waarlijk in contact stond met hogere krachten dan moet hij nu al lang met zekerheid kunnen weten dat het kind te genezen is of Gene Zijde begint er niet aan en zij staan zelf machteloos tegen de hogere graden van kanker. Deze hogere graden van kanker zullen genezen worden door de wetenschap. Die wetenschap zal door Gene Zijde geÃ¯nspireerd worden om het to stand brengen van dat genezend apparaat. Mij hebben ze laten weten dat dit in de toekomst (na 2050) tot stand zal komen en dit zal het stoffelijk lichaam in contact kunnen brengen de natuurlijke Kosmische energie die alle cellen die niet natuurlijk harmonisch zijn zal doen oplossen. De lagere graden van kanker zijn wel te genezen maar dit hangt ook weer van het individu af. Mijn raad is om de ouders zo snel mogelijk te laten weten om met cannabisolie te beginnen. Zie het verse artikel op wanttoknow van een vrouw die haar kanker heeft overwonnen. Zal dat kind veel meer hebben dan aan al het kwakzalverij dat totaal niet helpt want in het ergste geval wanneer men zelf niet in harmonie is kan men meer schade aanbrengen ipv. het te genezen. Kanker is niet meer of minder dan verrotting en dit waarschijnlijk doordat de cellen niet genoeg zuurstof krijgen. Voor meer info zie wanttoknow, http://frontierworld.nl/radio/?p=2797 en http://www.gezondverstandavonden.nl/2013.10.17%20Stop%20kanker%20-%20Ard%20Pisa.pdf Als laatste wil ik waarschuwen voor de verantwoordelijken die kwakzalvers toelaten om de profiteren van het leed van anderen en dit nog eens proberen goed te praten. Een echte genezer die krijgt onmiddellijk door of een persoon is te helpen. Is dit niet dan beginne de hogere krachten er gewoon niet aan en kan de genezer ook niets doen want zonder hun uitstraling van de hogere krachten, die door het lichaam van de genezer dienen vloeien om zo de patiÃ«nt te bestralen, is kanker genezen niet mogelijk. Ieder doet ermee wat hij/zij wil maar eens zal de eigen oorzaak en gevolg het onbewustzijn inhalen en met zachte hand dwingen om tot bewustzijn te komen en dan doet de persoonlijkheid het anders. Zelf heb ik ook ervaring en kan ik zeggen waar ik over spreek. Zelf kan ik niets doen wanneer men mij niet kan bereiken en blijf ik ook overal met mijn handjes vanaf of anders komt het eigen pak slaag en dat zijn harde lessen. Geloof me (of ook niet ïŠ).]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 04 Mar 2014 01:14:22 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13427</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Elias zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13426</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo De duisternis waar hier sprake van is werd gevormd door het niet aanvaarden van de verkrachtingen, dus door het vasthouden aan de pijn. Zoals ik ook steeds weer heb aangegeven bepaalt enkel God of genezing kan plaatsvinden. God werkt door Jezus en Jezus door onze ziel. Zo heeft Jezus het mij uitgelegd. Het Christuslicht is overigens in elke ziel aanwezig en wacht om te worden geactiveerd. Als Jezus mij aanwijzingen geeft om als kanaal voor healing te dienen, dan betekent dit in principe dat God accoord is. Ook dan speelt de vrije wil van de betreffende ziel en persoon nog een rol. Hier dus het feit van de weerstand van de ziel om helemaal te incarneren, juist vanwege de in het verleden geleden pijn. Dat fenomeen van dat een ziel niet helemaal in een lichaam incarneert is een verschijnsel wat ik in mijn 35 jarige praktijk wel vaker ben tegengekomen. Zo'n persoon mist wat we 'grounding' noemen en zal in het leven de grootste moeite hebben om zijn of haar projecten te realiseren. Het geval wat ik hier heb beschreven is een zeer complexe zaak. Hier spelen verschillende factoren een doorslaggevende rol. Ten eerste de weerstand van de ziel die ondanks dat toch om hulp vraagt. Dus hulp om van die weerstand af te geraken. Als een ziel God om hulp vraagt, wordt die ondersteuning altijd geboden. Op de tweede plaats de uitdaging om te zien hoever ze die shockervaring kan uithouden. En last but not least, het rebelleren van met name de vader. Zoals ik het heb begrepen was de voornaamste reden van het kind om (gedeeltelijk) te incarneren en ziek te worden wel het pogen om de ouders hierdoor spiritueel te doen ontwaken. Ook dergelijke scenario's heb ik vaker meegemaakt. Daarbij kwamen hier nog de andere aangehaalde redenen. Enkele dagen geleden heeft Jezus me nog laten weten, dat de vader nu openstaat om met mij een gesprek aan te gaan. En toch moet dit ook heel voorzichtig gebeuren. Ik heb ondertussen het beschermingspantser van het kind gezien en daar de scheuren in gedicht. Verder met het Christuslicht voorzichtig om de celkern gewerkt. Ik kijk nu zeker om de twee dagen of er nieuwe scheuren zijn ontstaan om ook die te dichten. En toch is de uitgang nog heel onzeker.]]></description>
			<dc:creator>Elias</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 23:15:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13426</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13425</link>
			<description><![CDATA[De vraag die ik me stel is hoe je duisternis uit de cellen kan weren wanneer het bewustzijn niet is ingesteld op Licht & Liefde? Maw. wat kan je bereiken door Licht in je cellen te mediteren wanneer je op een andere moment van de dag irritatie voelt tegenover een bepaalde toestand of tegenover een bepaald persoon? In mijn ogen is Licht niet het antwoord maar het eigen bewustzijn lichtend te krijgen zodat het duistere verdreven kan worden. Ook het volgende kan volgens mij niet van Jezus komen: De ziel zit altijd in het lichaam â€˜volledigâ€™ en de Ziel kan op zich nooit vooruitgang belemmeren. De Ziel wil alleen maar de persoonlijkheid verder op de ladder van het bewustzijn stuwen. De Ziel houdt dan ook nooit tegen want zij is onvoorwaardelijke Liefde maar als de persoonlijkheid nog niet wil dan staat de Ziel ook machteloos. De Ziel kan zich dus ook nooit gedeeltelijk in het lichaam bevinden. Wat wel kan is dat het denken van de persoonlijkheid niet is afgestemd op de lichtende energie van de ziel waardoor de persoonlijk niet op Ã©Ã©n lijn staat met zijn/haar eigen ziel. De Ziel is ook altijd zuiver en kan nooit verduisterd worden. Alleen de persoonlijkheid kan zich â€˜tijdelijkâ€™ verduisteren want als de Ziel verduistert kon worden dan zouden sommige Zielen gedoemd zijn tot eeuwige duisternis terwijl andere Zielen zich eeuwig in het Licht kunne voortbewegen en dit kan volgens mij onmogelijk de werkelijkheid zijn want dan kan er sprake zijn van onrechtvaardigheid.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 21:23:38 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13425</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13424</link>
			<description><![CDATA[#40 vladi Concepten betekent in dit geval denkbeelden. We worden zonder beelden van hoe te moeten denken geboren. Artikel Dat betekent dat het nog niet zeker is welke kant ze zal opgaan en of ze voor het leven zal kiezen. Als het de ouders lukt helemaal los te laten en het geheel in Gods hand te leggen, ook het kind in Gods te hand te leggen, dan kan dat kind ook hier blijven..... vraag; kunnen de ouders en het kind ook op eigen kracht genezen? Wat betekent dat alles, waarom heeft de ziel voor zoiets gekozen? Het antwoord is dat de ziel deze schoksituaties wilde ervaren en wilde leren hoe hier mee om te gaan. Ze wilde leren dat het mogelijk is om zoiets uit te houden en ook ervaren dat, hoe groot de schok ook is, er in de diepte een heel fijne beweging kan ontstaan. We zien hoe zeer de ziel naar deze ervaring verlang.....vraag; is martelaarschap in deze situatie noodzakelijk of zijn er nog andere oplossingen? Jezus: "Ook in dit verband is het belangrijk dat je met het Licht in de cellen werkt. Hierdoor wordt het duistere uit de cellen afgevoerd. Zie het als een soort van reinigingsproces. Het betekent ook dat het lichaam beter met de chemische uitwerkingen overweg kan".... vraag; wat bedoel je met duister? Misschien kan Elias dit toelichten!!!]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 20:18:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13424</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Henny zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13423</link>
			<description><![CDATA[Ik wens niemand enige stoffelijke ellende toe en verwacht ook dat in de nabije toekomst +-50jaar alle kankers overwonnen zullen zijn maar wanneer ik de rechtvaardige wet van oorzaak en gevolg erbij wil nemen kan niemand iets overkomen waar hij/zij niets meer mee te maken heeft. Een tijdje terug heb ik nog een artikel gelezen dat kanker het gevolg is dat onze voorouders zich met andere rassoorten hebben verbonden waaruit verzwakkingen zijn uit zijn voortkomen en na heel wat generaties later zijn dit ziekten geworden zoals ook oa. kanker. Daarin liggen ook weer verschillende soorten in want de ene kanker is de andere niet waarbij de ene ook gemakkelijker overwonnen kan worden dan de andere. Net nog op wanttoknow een artikel gelezen over en vrouw die zich zelf heeft genezen met cannabisolie. Nu vanuit het reÃ¯ncarnatieperspectief heb ik ook in het verleden meegedaan want wist ik veel dat wanneer ik me met ander rassoort mij zou verbinden dat daaruit zich verzwakkingen konden voortdoen zoveel tijdperken later? En ik denk dat ieder van ons daar heeft aan meegedaan maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een verschrikkelijk iets is dat hoop ik binnenkort zal oplossen als sneeuw voorde zon.]]></description>
			<dc:creator>Henny</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 19:49:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13423</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13422</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, Uw gevoel is Uw gevoel. #34 heb ik gelezen. excuses aanvaard. respect en liefde. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 18:18:32 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13422</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13421</link>
			<description><![CDATA[Ik heb mijn bericht aan jou gewist en mijn excuses aangeboden. Enkel en alleen om mijn valse noot naar jou terug te nemen. Uit respect voor Elias zijn artikel heb ik geprobeerd mijn visie te corrigeren en toe te lichten. Ik had de berichten moeten laten staan en nieuwe reacties moeten toevoegen. Vladi: daarbij vind ik dat een 'redacteur' geen geschreven berichten moet verwijderen, dit maakt een discussie waardeloos en onoverzichtelijk. de discussie word gemanipuleerd en is niet oprecht. Ik ben het met jou eens Vladi Soms pakt een bepaalde handeling niet goed uit! Mijn excuses. Heb het zo goed als mogelijk proberen te herstellen. Het staat mij vrij om reactie #34 corrigerend toe te lichten zonder van mijn standpunt af te stappen. Ik heb het gevoel dat je alleen leest wat je wilt lezen. Schijnbaar is reactie #34 aan je voorbij gegaan op inhoudelijke punten en positiviteit. Groetjes]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 17:38:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13421</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13420</link>
			<description><![CDATA[Voordat je over leiden en lijden begint Vladi, dat heb ik bewust zo gedaan om het leidzame te verduidelijken :)]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 17:34:06 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13420</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13419</link>
			<description><![CDATA[En Hij zeide zeggende, "Laat de kindertjes tot mij komen, opdat zij heerlijk kunnen spelen in het aanschijns hunner onschuld". Tevens zeide Hij zeggende, "Het leed der kinderen wordt veroorzaakt door hunner eigen vrije wil". Ook zeide Hij zeggende, "Des te meer leed zij leiden, des te groter zal hunner blokkendoos zijn".]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 17:20:56 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13419</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13417</link>
			<description><![CDATA[@Elias, vladi is blij dat U,een van de verschillende manieren om anders om te gaan met de emoties die ons beheersen(mind control) tijdens kanker,belicht heeft. hier zullen mensen,zo ook vladi,baat bij hebben. niet iedereen,daarom zijn er meerdere manieren om verlichting te bereiken. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 16:07:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13417</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13416</link>
			<description><![CDATA[en beste mensen, is het echt zo.....? zijn we conceptloos geboren?? dus het concept is niet empatie en overleven, en het ontwikkelen van emoties en zijntuigen? hmmm.... @Leonardo, in mijn ogen laat U ,op meerdere gebieden,zich niet van Uw beste kant zien. maar dat bent U ook aan niemand verplicht. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 15:51:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13416</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13415</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, vladi is zo vrij om aan te nemen dat Uw antwoord op de vraag nee is. de vraag:is vladi met concepten geboren? stelt U die vraag in het algemeen,of aan mij? daarbij vind ik dat een 'redacteur' geen geschreven berichten moet verwijderen, dit maakt een discussie waardeloos en onoverzichtelijk. de discussie word gemanipuleerd en is niet oprecht. een gesproken/geschreven woord is een gesproken/geschreven woord. smakelijk lachen om gelezen tekst? goed voor U. dit is wederzijds. het valt U op dat U in herhaling valt met Uw mening? oh nee na het aanpassen en verwijderen van berichten,is er geen duidelijk beeld meer van te krijgen...... het enige wat dan resteerd is....smakelijk lachen. nee,daar komen ?we? mee vooruit. no hard feelings. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 15:44:30 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13415</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13414</link>
			<description><![CDATA[Bedenk je eens een drukte van belang, slechts gevoed met enkele gebezigde onzinnigheden uit ons eigen verleden en zelf zonder menselijke bronnen niet tot overleven in staat, deelt hier gewoon de lakens uit die door onszelf werden geweven. Niet de hoogste maar de laagste prijs is de waarde van ons leven, deze prijs werd door onszelf echter, aan de koude drukte weggegeven.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 12:45:11 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13414</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13413</link>
			<description><![CDATA[A.W.'; bedankt voor je inspirerende reactie..]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 12:40:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13413</guid>
		</item>
		<item>
			<title>A.W. zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13412</link>
			<description><![CDATA[jeetje commentaar verwijderen of aanvullen ,verbeteren hmmm is mij nog nooit hier gelukt, maar ja .....]]></description>
			<dc:creator>A.W.</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 12:21:44 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13412</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13411</link>
			<description><![CDATA[Je kan iedereen is waarde laten wanneer men denkt dat nodig te hebben, je kan er ook voor kiezen nergens op te reageren maar dan wordt het zo saai nietwaar. Veel zal mij ook een biet zijn verder maar er zijn nu eenmaal interessante artikelen te lezen. En het reageren an sich doet daar verder niets aan af.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 11:04:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13411</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13410</link>
			<description><![CDATA[#26 vladi... of ik God wel eens gezien heb; Ik ben van mening dat het woord God een concept is om een hogere betekenis aan het leven te geven dan onze eigen getuigenis. Toen we geboren zijn is het concept God niet spontaan in ons opgekomen. We zijn conceptloos geboren. Is Vladi met concepten geboren? ;-) Het Goddelijke concept is zÃ³ dicht getimmerd dat zelfs God niet meer weet wie hij is. Of zijn wij God?..of is het in ons geprojecteerd??Ironisch bedoelt natuurlijk ;-) Een ding staat vast; met gedachtekracht kunnen we ongekende mogelijkheden creÃ«ren. Bewustzijn wordt gevoed door informatie. Ik vind dit artikel te dogmatisch. Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Ieder zijn vakmanschap. ;-) Achteraf gezien had ik het commentaar beter voor mezelf kunnen houden. Dit is wie Elias is en dat had ik misschien moeten respecteren. Er zijn mensen die zich door dit artikel gesterkt voelen. Het gaat er uiteindelijk om dat we informatie met elkaar kunnen delen. En iedereen is natuurlijk vrij om te denken wat hij wil en zijn eigen perspectief aan het onderwerp te geven. Vladi, ik kan jouw reacties over het algemeen erg waarderen en ik moet er meestal smakelijk om lachen. No hard feelings ;-) De mens die zoekt naar een voller leven heeft behoefte aan een wegwijzer die hem een dieper begrip geeft van zijn eigen wezen - Inayat Khan]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 03 Mar 2014 01:06:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13410</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13409</link>
			<description><![CDATA[als het menselijk wezen de kracht van frequentie gaat begrijpen en gebruiken dan zal alles 180Â° omdraaien. dat zal de geweldsloze revolutie worden,dat zal de ascentie zijn,denkt vladi. zoals Nexus al eens aangaf.....alles is photon en fonon. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 23:03:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13409</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13408</link>
			<description><![CDATA[het laat Leonardo(Lei) ook niet koud om mij hier alleen te laten. maar het is de ervaring die we hadden wat telt,niet die ene dag van vertrek. de band was zo sterk dat ik voel en geloof (niet bewijs) dat hij terug reincarneert en weer op mijn pad komt. dit is ook in mijn ogen wat Elias hier vertelt. als de mens....zoals ALLE oude culturen....hun bewustzijn anders beleefden dan zou de emotie niet zo vernietigend werken. zo ook het 'grote loslaten' verhaal van Elias waar ik in het begin zo fel op reageerde.de kalmte van Elias,de heftige discussie.het hele plaatje valt maanden later als puzzels in elkaar.(dank Elias voor uw geduld) een oude vrouw,de oma van een oude bekende,riep me ,toen we haar bezochten,om aan haar sterfbed te komen. ze wilde weten wie ik was. ze pakte mijn hand vast en keek heel lief maar doordringend in mijn ogen en zei toen: maar menneke toch.....het leed wat je gaat voelen is het leed wat je jezelf aandoet. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 22:18:58 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13408</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13407</link>
			<description><![CDATA[21 jaar is een zeer respectabele leeftijd voor een kat Vladi, kan mij goed voorstellen dat het heengaan van zo'n oude vriend je niet koud laat. Ik wens je er dan ook veel sterkte mee.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 21:33:57 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13407</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13406</link>
			<description><![CDATA[ik zeg je eerlijk Willem,vladi is door alle emoties heen gegaan en heftig,tijdens mijn research. maar op dit moment vind alles alleen nog maar interessant. mijn emoties laat ik bewust en gecontroleerd hun gang gaan. op een uitzondering na.zoals vorige week zaterdag toen mijn 21 jarig kat heen ging.(normaal toch?) ps. ik hou t niet meer Willem :-x woord 1 angstschreeuw woord 2 koeieuier moet allemaal nied te lang duren :sigh: fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 20:58:42 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13406</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13405</link>
			<description><![CDATA[Nee Vladi, het was een wat slappe opmerking gezien goed of fout taalgebruik mijnerzijds, actie is reactie zo je weet. Geschreven woorden zijn altijd aanmatigender dan gesproken woorden. Maar we komen er altijd weer uit nietwaar.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 20:24:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13405</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13404</link>
			<description><![CDATA[die staat genoteerd Willem :D weet je de twee woorden al? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 20:08:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13404</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13403</link>
			<description><![CDATA["Ik weiger te bewijzen dat ik besta," sprak God, "want bewijs verloochent geloof en zonder geloof ben ik niets." Maar de mens zei: "Wij zijn het bewijs dat je bestaat, dus besta je niet." "Mijn hemel", zegt God, "Daar had ik niet aan gedacht." En hij verdween in logica.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 20:04:23 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13403</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13402</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, ook nu zegt U dat GOD een concept IS met vanwege uw zienswijze. dat maakt het nog geen feit. heeft U GOD ooit gezien of gesproken? dat maakt het dus een feit dat GOD niet bestaat en dat het onmogelijk is voor anderen om GOD te zien of te horen, of misschien zelfs te voelen. begrijpt U zelf het woord ego ook? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 19:57:59 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13402</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13401</link>
			<description><![CDATA[:o]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 19:29:08 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13401</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13400</link>
			<description><![CDATA[Vladi; mijn excuses voor het verwijderen van mijn commentaar :oops:]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 19:28:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13400</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13398</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, vladi neemt zijn excuse terug. U heeft een geplaatst bericht verwijdert waarin U stelt dat vladi te aanwezig is en dat ?we? daar niets mee vooruit komen. vandaar ook mijn vragen aan U. mag ik zo vrij zijn in deze kritische tijden U te vragen waarom U het bericht verwijderd heeft? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 19:01:17 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13398</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13396</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, excuses yet vermiste bericht staat op pag.2 :oops: fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:35:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13396</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13395</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, waar is Uw bericht? :-? fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:32:33 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13395</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13394</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, mijn stem overheerst?? wat ik schrijf of hoeveel reacties ik plaats? zijn daar regels voor of stoort U zich eraan? ben ik hier zodat we? erop vooruit gaan? wat is vooruit gaan? me dunkt toch dat vladi toch aardig wat waardevolle info vermeld heeft,en ook zo zijn zoektocht heeft op de inbekende weg naar het eeuwige. maar spreekt U maar,waar had U graag gezien dat ik wat meer in uw straatje loop. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:29:03 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13394</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13393</link>
			<description><![CDATA[Vadi; U heeft de ?vrije? keuze om waarschijnlijkheden en aannames te maken als basis voor je schrijven(denken)]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:24:29 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13393</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13392</link>
			<description><![CDATA[even voor de spanning wat te snijden Willem. ouwe nemesis van me :P voor onze letterkundige,twee woorden. de 1 bevat 8 medeklinkers...achter elkaar. de ander bevat 7 klinkers.....achter elkaar. here we go Willem. woord 1: a...........w woord 2: k.......r sorry voor off-topic,maar dit is klimaat beheersing. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:22:16 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13392</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13391</link>
			<description><![CDATA[Dit is mijn visie/niet mijn waarheid; God/Jezus is een concept van innerlijke perceptie om het leven een hogere vorm/betekenis te geven dan je eigen getuigenis.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:19:43 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13391</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13390</link>
			<description><![CDATA[Willem dat getuigt van karakter :cry: did woort moed med een t en dad woort moed med een d zelfs deze zin is te begrijpen voor een kind en volwassene. vlad start ook geeneen zin met een hoofdletter. is dit alles wat uw diepgang u brengt. ff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:08:45 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13390</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13388</link>
			<description><![CDATA[@Willem, kan wel, maar u durft niet. zuiver eerst uw geweten(die heeft ieder mens,zelfs dier) voordat u op reis gaat. just do it Willem. try before you die(goeie oneliner :zzz ) vladi gaat er niet op vooruit en ook niet op achteruit. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 18:03:12 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13388</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13387</link>
			<description><![CDATA[@Leonardo, grappig?,eerder noodzakelijk. vladi is blij met iedere reactie. ook de zgn. beledigende 8) alles is in mijn ogen info,ook disinfo spreken van een klimaat op Bovendien vind ik verkeerd geinterpreteerd. soms komen er emoties vrij maar een klimaat... vladi vijf maanden geleden,dat was pas klimaat. en ook toen liet deze spirituele site en haar spirituele redacteuren iedereen in zijn waarde. zodra we dingen in hokjes gaan stoppen Leonardo,kunnen we net goed blijven stemmen en een nederig staatsdienaar van nazi Wimpie de rechtmatige blijven. 1 ding is een KEIHARD FEIT, Bovendien.com is de eerste nieuwe mediasite die vladi ooit bezocht en tevens de rode draad in mijn awakenings proces. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:57:31 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13387</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13386</link>
			<description><![CDATA[Verklaard moet in dit geval trouwens met een t, het is maar een klein voorbeeld]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:51:19 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13386</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13385</link>
			<description><![CDATA[Je hebt helemaal gelijk Vladi, jouw niveau kan ik nooit halen.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:45:54 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13385</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13384</link>
			<description><![CDATA[U verklaard Uzelf. ooit gemediteerd? ooit geresoneerd met frequentie? ooit muziek gemaakt? ooit hoofdpijn laten verdwijnen op de buik van een kat tijdens zijn/haar gespin? ooit eens geliefde of vriend zonder te spreken,tien minuten liefdevol diep in de ogen gekeken? ooit de OM gechant tot je,je vingertoppen en je tenen,je oorlellen en je oogballen,je hart en je hersens voelt trillen? U bent net nergens geweest Willem, U heeft hooguit eens een keer heel diep nagedacht en gegraven in U zelf tot stekende koppijn toe. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:42:05 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13384</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Leonardo zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13383</link>
			<description><![CDATA[Grappig om te zien dat we allemaal zo heftig reageren. Dit is het nieuwe klimaat op bovendien. De ego show. De een weet het beter als ander...oneindige discussies. Een tweedeling van kampen is het gevolg.]]></description>
			<dc:creator>Leonardo</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:40:28 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13383</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13382</link>
			<description><![CDATA[Mijn uitroeptekens Vladi, zijn net als de 1 dewelke ik ook wel eens gebruik(te0 niet meer dan een handtekening. Ik verstop mij niet. Mijn volledige naam is Willem H.C. van Prooijen en ik woon sedert 9 jaar in Vlaardingen, nabij Rotterdam en ben 56 jaar. En de binnenkant van mijn "zelf" ben ik dieper in gegaan dan jij je kunt voorstellen. Ben ik daar blij om of wijzer van geworden? Nee, het leidt namelijk tot niets. Maar ik weet wel waar ik het over heb, ik praat niemand na en denk en schrijf nog steeds vanuit mijzelf en mijn eigen ervaringen. Waarom ik dat doe is zelfs mij een raadsel want het kost mij alleen maar tijd/]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 17:15:01 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13382</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13381</link>
			<description><![CDATA[wat een aannames allemaal op basis van perceptie en dan ook nog wel uit 'de grote waarheid' boeken en films. :zzz U heeft de ?vrije? keuze om waarschijnlijkheden en aannames te maken als basis voor je schrijven(denken) maar de assertiviteit in de toon van je schrijven, en het in de mond leggen van woorden, laat vladi ook een aanname,gebaseerd op waarschijnlijkheid,maken. U Willem,met 2 uitroeptekens.........bent in Uw hele leven, met kinderen,niet weglopend van welke battle dan ook.... nog niet 1 seconde in de binnenkant van U zelf geweest. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 16:45:49 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13381</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13374</link>
			<description><![CDATA[En daarbij, wanneer jezus een bestaand persoon geweest is was hij een soort vrijheidstrijder, lees de boeken er maar op na of zoals gewoonlijk in deze dagen Google het maar. Dus dat een vrijheidsstrijder uit het oosten in het Nederlands tegen een simpel mens als Elias in bloemzoeterige taal gaat zitten te preken lijkt mij zeer onwaarschijnlijk danwel pure nonsens. Jezus hielp de FarizeÃ©ers naar de Filistijnen en was toen al fel gekant tegen de geldwisselaars (de huidige banken) hij was dus een doener en geen new age zeveraar zoals Elias dat pretendeer. Daaraan kan je zien dat het onzin is Vladi, gewoon de geschiedenis een keer induiken meer niet.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 14:37:14 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13374</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Willem..!! zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13373</link>
			<description><![CDATA[Als in "See you on the other side." gezegd tegen Jason Bourne door Conklin in Ã©Ã©n van de Berlijnse "flashbacks". Conklin zegt het tegen Bourne wanneer Bourne de auto uitstapt om Neski en zijn vrouw te vermoorden. Zo worden veel film "one-liners" geÃ«xploiteerd" door velen, denk aan "we gonna need a bigger boat" uit Jaws. Dat Elias geen contact heeft of praat met jezus zou jij toch moeten weten Vladi, op aarde kan je hooguit door een of andere Demonische entiteit worden gebruikt en dan moet je nog van goede huize komen. Het is ook zeer waarschijnlijk om aan te nemen dat je zelf geen kinderen hebt en wat heeft Peter R de Vries hier mee te maken? Jij ben Steve Brown toch niet of bracht hij je weer op nieuwe ideÃ«en? Ik ga niet naar een andere kant, ik blijf hier want hier is alle ellende dus na een gedane actie zal je mij niet zien vluchten.]]></description>
			<dc:creator>Willem..!!</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 14:16:04 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13373</guid>
		</item>
		<item>
			<title>vladi zegt:</title>
			<link>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13372</link>
			<description><![CDATA[vladi vind het absoluut geen exploitatie van ellende. dan moet je bij peter (rat) de vries of martin vrijland (martijn alberda) zijn,dat zijn de lijkenpikkers. of Elias met Jezus communiceert weet alleen Elias en/of Jezus. dat het voor aardse wezens niet aannemelijk is,is begrijpelijk, maar kortzichtig om het neer te zetten als onmogelijk. er is momenteel een bak aan info betreffende natuurgeneeskunde voor genezing van kanker. kanker en andere in onze ogen verwoestende ziektes zijn gevolgen van een aangetast immuun-systeem, zodat fungus candida te vroeg actief word met alle gevolgen vandien, we zijn slaaf van onze eigen perceptie. we creeeren niet meer en hebben geen hoop meer. ohja....chemotherapie is een triljarden industrie. iemand een paar druppels cbd wietolie 8) c u on the otherside slaves. fff]]></description>
			<dc:creator>vladi</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 02 Mar 2014 13:41:10 +0000</pubDate>
			<guid>https://bovendien.com/categorieen/spiritueel/mijn-kind-heeft-kanker#comment-13372</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
