holographic disclosure1Zoals zoveel mensen ben ik al jaren op zoek naar wat, hoe en waarom. In al die tijd die ik aan onderzoek besteed heb kwam ik altijd tot de conclusie. Als dit werkelijk ons leven is, dan is het niet de moeite waard. Er moet iets niet kloppen want dit kan simpelweg niet waar zijn.

Alles wat wij puur gelaten hebben, onaangetast hebben in de natuur is perfect, aan alles is gedacht, elk organisme groot of klein krijgt zijn kansen en volbrengt een grote of kleine taak die de voortzetting van die perfectheid garandeert. De enige spelbreker hierin is de mens. Overal waar wij komen moet de natuur het onderspit delven. Sommigen, waaronder ik ook, dachten dat wij een soort virus waren dat per ongeluk op deze prachtige planeet beland is, welkom werd geheten door al het moois dat moeder Aarde te bieden had maar deze warme ontvangst volledig misbruikt hebben. Wel nu. Niets is minder waar!

nope still dontgetit

Oorlog zit in de mens

De mens is van nature agressief, maakt graag oorlog, heeft last van jaloezie, afgunst, haat, wraakzucht etc. NEEN! Niet waar! Dat is hoe men ons gemaakt heeft. Denk daar maar eens over na. Ik kom later in dit artikel hierop terug.

Oersoep, Big Bang, God, evolutietheorie, buitenaardsen, allemaal apekool en afleiding en tegelijkertijd oh zo waar! Iedereen van jullie weet precies hoe het in elkaar steekt, het enige probleem is dat jullie, net zoals ik, door bepaalde machten bezig gehouden worden met andere zaken die ogenschijnlijk belangrijker zijn maar dit allerminst zijn.

Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?

frescoMC

De dag des oordeels, Michelangelo Buonarroti. Eén grote oversexste orgie die overspoeld wordt met water.

Controle

Diegenen die ons controleren kennen de waarheid. Ze weten het al duizenden jaren en het is hun karma die de Bijbelse profetieën, die werden geschreven door hun voorouders, bewerkstelligen.

in-search-of-artist

Alles werd geboren uit een eerste gedachte. Zonder gedachte is er geen materie. Precies dat is de reden waarom diegenen die ons controleren er alles aan doen om de media wereldwijd te beheersen. Via de media kunnen ze onze gedachten sturen. Ja ja, dat zal wel….hoor ik velen denken maar ga eens na hoeveel invloed tv, spellen, radio, telefoons, beelden langs de wegen, sport, muziek, etc.etc. elke dag op ons inwerken. Denk eens terug aan Tom and Jerry, goh, wat waren dat nog eens leuke animatiefilmpjes, toch? 20 minuten lang elkaars hersenen in elkaar rammen, telkens weer en die leuke Bugs Bunny, hoe vaak verklaarde hij niet de oorlog aan die minkukel van een jager Elmer, this means war! Tig keren per aflevering. Ga je eigen stappen eens na en zie welk geweld jij ongewild en ongevraagd meegemaakt hebt, dat jou en ik gevormd heeft, ons denken, onze manier van reageren! Pik ik hier slechts één enkel onderdeeltje er tussen uit. Ga eens na hoe groot de beïnvloeding werkelijk is.

Voor mij is deze serie, waar wij vandaag een eerste aanzet mee geven, een absolute eyeopener geweest en nog. Teksten die wij door de jaren geschreven en gepubliceerd hebben, komen ook voorbij in deze serie. De mensen achter deze serie hebben de rode draad weten te vinden en die is zo ongelooflijk belangrijk dat ik aan elk van jullie vraag dit artikel en de hierop volgende artikelen met iedereen te delen die je kent. Waarom? Lees de boeken die ik eerder aanhaalde in dit stuk en je zult in zien dat er nog maar weinig tijd over is.

Wordt vervolgd......

Lees ook:

Holografische onthulling deel 2.Holografische onthulling deel 2.

Holografische onthulling deel 3 t/m 7.Holografische onthulling deel 3 t/m 7.

Holografische onthulling deel 8 t/m 14.Holografische onthulling deel 8 t/m 14.

Reacties   

# Caesar Lion Cachet 19-11-2015 10:39
LS...
Als kind met de mattenklopper verrot geslagen en op weg naar school moest ik vechten om heelhuids aan te komen etc. Op school werd ik dan weer aan mijn oren getrokken tot bloedens toe. Toen ik een maal volwassen begon te worden moest ik rennen voor homo's en pedo's etc. Toen was het over en was ik inmiddels 1.93 lang met maar een gedachte: Laat mij met rust dan gebeurt er niets. Val je me lastig dan gaat je kop eraf. In militaire dienst de Marechaussee opleiding geweigerd en voor straf Hospik geworden. De mooiste diensttijd die je je wensen kan. Lang verhaal kort: De mens in wording was goed en in harmonie met de natuur der dingen maar is letterlijk verkracht door buitenaardsen / draco / reptielen en een mislukt inteelt product geworden en uiteindelijk als soort kansloos. Maar de ene mens heeft meer reptielenbloed dan de ander en de strijd zal nooit ophouden als de reptielen niet met hulp van ? vernietigd worden.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Caesar Lion Cachet 19-11-2015 10:59
PS...
Er zijn eindeloos veel redenen / excuses om te ontsporen of om crimineel te worden maar het hoeft absoluut niet te gebeuren. Je bent er nog altijd zelf bij en als je het niet wilt gebeurt het niet. Daarbij denk ik aan mijn Bull Terriër die ooit gefokt is om te doden maar het liefst naast je op de bank ligt te stinken. Tot dat...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 13-10-2015 02:27
wat denk je wat ze met lasers kunnen met een technologie van honderden jaren vooruit,vergeleken hoe snel de ontwikkeling van de laatste 50 jaar ging.

ik kan niet wachten 8)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 13-10-2015 02:05
Spring zei:
over de blue beam project
how to fake an alien invasion. Al jaren zijn ze bezig het idee te promoten dat het staat te gebeuren. Predictive programming.
Ze hebben het al eens gedaan via een hoorspel, het eindigde in massa hysterie
must see.
www.youtube.com/watch?t=508&v=pM4tkJGSSaU
www.youtube.com/watch?v=g60UJq-NCaU
www.youtube.com/watch?v=aXG7zHpp7VM


goede linken Spring,kijken mensen...hardcore info.

alleen voor degenen die niet 'bang' zijn :D

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 12-10-2015 17:05
over de blue beam project
how to fake an alien invasion. Al jaren zijn ze bezig het idee te promoten dat het staat te gebeuren. Predictive programming.
Ze hebben het al eens gedaan via een hoorspel, het eindigde in massa hysterie
must see.
www.youtube.com/watch?t=508&v=pM4tkJGSSaU
www.youtube.com/watch?v=g60UJq-NCaU
www.youtube.com/watch?v=aXG7zHpp7VM
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 11-10-2015 20:19
@Nexus,

ooit iets gelezen over etherische implantaten?

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 06-10-2015 09:13
Spring zei:


DIT MOET IEDEREEN ZIEN !!!!!

dank je wel Spring voor deze informatie.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 02-10-2015 17:58
voor alle duidelijkheid op youtube:

"chemtrails the secret war'


ww3!!!

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 30-09-2015 16:26
jenne zei:
vladi zei:
vladi zit zich met een lekker glas vieux met cerise kersensap met een vleugje citroensap en een dikke amnesia joint de maansverduistering te bekijken 8)

bepaalde culturen (zeggen ze) keken hier bewust niet naar,want blabla en fearporn enzo.

I FEAR NO EVIL

vandaag geleerd zelf houten jachtpijlen te maken,het schieten gaat me goed af,trekkracht 17 kilo per schot,500 pijlen per dag ;-)

today was a good day
holografisch of niet :lol:

fff

Als wapen is een stalen kruisboog superieur wat slagkracht betreft, het spannen kost meer tijd, je kunt ook metalen pijlen of projectielen verschieten, wij hebben er hier 4, de laatste is van een nieuwe kunststof, licht en sterk, snaar van dyna, sterker als metaal, hele geruisloze en gevaarlijke wapens.


De barnett razor :-)

vladi schiet zeker 6 pijlen als een kruisboog er 1 schiet,in de kosten is een longbow goedkoper en wat betreft off-grid zelf pijlen maken is ook makkelijker.

vladi is niet vies van de razor,maar mijn hart ligt bij het traditionele boogschieten ;-)

greeting archers in france

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 30-09-2015 15:52
vladi zei:
vladi zit zich met een lekker glas vieux met cerise kersensap met een vleugje citroensap en een dikke amnesia joint de maansverduistering te bekijken 8)

bepaalde culturen (zeggen ze) keken hier bewust niet naar,want blabla en fearporn enzo.

I FEAR NO EVIL

vandaag geleerd zelf houten jachtpijlen te maken,het schieten gaat me goed af,trekkracht 17 kilo per schot,500 pijlen per dag ;-)

today was a good day
holografisch of niet :lol:

fff

Als wapen is een stalen kruisboog superieur wat slagkracht betreft, het spannen kost meer tijd, je kunt ook metalen pijlen of projectielen verschieten, wij hebben er hier 4, de laatste is van een nieuwe kunststof, licht en sterk, snaar van dyna, sterker als metaal, hele geruisloze en gevaarlijke wapens.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 29-09-2015 18:10
Nexus zei:
vladi zei:
@Nexus,

je schreef eens ooit als reactie op fff ,vvv vechten voor vrijheid,in principe niets mis mee,maar in het hebreeuws is vvv,vaf vaf vaf,vaf betekent ook 6,dus 666?

nee vladi houd het op :D

fff

Vroeger betekende vvv vieze vuile ventjes....

Het betekent dat wat je wilt dat het betekent...denk ik.


:P

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 29-09-2015 15:51
vladi zei:
@Nexus,

je schreef eens ooit als reactie op fff ,vvv vechten voor vrijheid,in principe niets mis mee,maar in het hebreeuws is vvv,vaf vaf vaf,vaf betekent ook 6,dus 666?

nee vladi houd het op :D

fff

Vroeger betekende vvv vieze vuile ventjes....

Het betekent dat wat je wilt dat het betekent...denk ik.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 28-09-2015 01:38
@Nexus,

je schreef eens ooit als reactie op fff ,vvv vechten voor vrijheid,in principe niets mis mee,maar in het hebreeuws is vvv,vaf vaf vaf,vaf betekent ook 6,dus 666?

nee vladi houd het op :D

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 28-09-2015 01:32
vladi zit zich met een lekker glas vieux met cerise kersensap met een vleugje citroensap en een dikke amnesia joint de maansverduistering te bekijken 8)

bepaalde culturen (zeggen ze) keken hier bewust niet naar,want blabla en fearporn enzo.

I FEAR NO EVIL

vandaag geleerd zelf houten jachtpijlen te maken,het schieten gaat me goed af,trekkracht 17 kilo per schot,500 pijlen per dag ;-)

today was a good day
holografisch of niet :lol:

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 27-09-2015 23:40
@Spring,

:-) fijn dat je weer reageerd :-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 27-09-2015 11:55
vladi zei:
jenne zei:
Spring zei:
Spring zei:
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.


Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE.

MAARRRR ik zal ze allemaal kijken. Mocht dit echt lucifer promo zijn ben ik weg hoor..en teleurgesteld ook. :-|


De BIJBEL is een versie van het denken, op de éérste plaats de schrijver, en daarna de vele vertalers, en overschrijvers, zo is het geworden wat het nu is een moderne almanak van en voor het leven, het origineel bevindt zich ergens maar wij zullen het nooit kennen, om dat het zoveel anders is als wat ons wordt voorgeschoteld, AMEN !


vladi hoeft hem niet te lezen,diep in ons hart staat het ook geschreven.
perceptie loslaten en daar is het.

fff

(vladi , mooie woorden, zo is het exact!

Deze link is belangrijk om te delen engels ondertiteld
hongarije over de massa immigratie
[youtube]http://www.youtube.com/watch?t=546&v=MQ9l LUuU6i4[/youtube]
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 26-09-2015 16:23
jenne zei:
Spring zei:
Spring zei:
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.


Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE.

MAARRRR ik zal ze allemaal kijken. Mocht dit echt lucifer promo zijn ben ik weg hoor..en teleurgesteld ook. :-|


De BIJBEL is een versie van het denken, op de éérste plaats de schrijver, en daarna de vele vertalers, en overschrijvers, zo is het geworden wat het nu is een moderne almanak van en voor het leven, het origineel bevindt zich ergens maar wij zullen het nooit kennen, om dat het zoveel anders is als wat ons wordt voorgeschoteld, AMEN !


vladi hoeft hem niet te lezen,diep in ons hart staat het ook geschreven.
perceptie loslaten en daar is het.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 26-09-2015 09:16
Spring zei:
Spring zei:
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.


Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE.

MAARRRR ik zal ze allemaal kijken. Mocht dit echt lucifer promo zijn ben ik weg hoor..en teleurgesteld ook. :-|


De BIJBEL is een versie van het denken, op de éérste plaats de schrijver, en daarna de vele vertalers, en overschrijvers, zo is het geworden wat het nu is een moderne almanak van en voor het leven, het origineel bevindt zich ergens maar wij zullen het nooit kennen, om dat het zoveel anders is als wat ons wordt voorgeschoteld, AMEN !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# DELO 25-09-2015 15:59
Het W(oord) de rest is afleiding
Het Woord als het oord van de instructie waarin het zijn BeTeKenIs vindt.

Het W(oord) on geacht welke Religie dan ook kan niet tot in de Eeuwigheid worden misbruikt alvorens zijn werkelijke betekenis zich uit eindelijk in volle kracht keert tegen de matrix van valse Profeten, Schriftgeleerde NLP Mentalisten.
Black magic waar de betekenis van het woord zijn zeggenschap heeft verloren
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-09-2015 14:44
Omdat Bovendien vanaf volgende week nieuwe stukken in deze reeks zal gaan plaatsen, halen wij de eerder geschreven stukken, voorzien van een betere titel, van stal.

De afgelopen weken hebben verschillende mensen vragen gesteld over de manier waarop Bovendien te werk gaat en welke beweegredenen hieraan ten grondslag liggen. Neem de stukken nog eens door, bekijk desnoods de video's nog eens goed en je zult begrijpen met welke intentie Bovendien de stukken plaatst.

De nieuwe artikelen zullen dat nog eens extra benadrukken.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 26-09-2014 17:14
Bruno zei:
Even terugkomend op het onderwerp. Zijn we ons ervan bewust in wat voor een hologram we onze kindjes plaatsen/duwen/conditioneren enz.


als je je kind met acht weken volspuit met 'vaccins'(gif)
en je geeft je kind vanaf 4 jaar af aan vreemden om ze ongeveer 20 jaar lang te LATEN programeren.....dan wel ja dan wel.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 16:44
Bruno zei:
Even terugkomend op het onderwerp. Zijn we ons ervan bewust in wat voor een hologram we onze kindjes plaatsen/duwen/conditioneren enz.


Precies Bruno, probeer voor hun eigenheid te waken, die tijd is maar zo kort.

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 16:41
Spring zei:
leon zei:
vladi zei:
Spring zei:
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o


nee,ze kan naar de spermabank,ze kan stoppen met de pil en zeggen dat het geen 100% garantie is.

neuken doe je samen,klaarkomen soms samen,zwanger worden doet ze alleen.

niet van de domme hè

fff


Jij kan het weer mooi brengen Vladi :lol:
De pil vind ik nog een issue om te onderzoeken trouwens.
Vrouwen bloeden 35 a 40 jaar van hun leven en dan ook nog aan de pil gezet worden omdat dat eigenlijk zo gewoon is.
De pil is een erg sterk middel dat er voor zorgt dat de vrouw steriel wordt.
Ik vind dat eigenlijk niet normaal.
Buiten dat het borstkankers e.d. kan veroorzaken.
Waarom komen er steeds meer borstkankers voor?
Dat was vroeger niet zo.
Ook weer hormonen maar dan toegevoegde:)

Groet Leon.

Eens! Goed dat je dat aanstipt. Mag nooit gewoon worden.
Hormonen zitten nu eigenlijk door ons veelvuldig gebruik ervan overal in ook in ons drinkwater. Het vee krijgt hormonen in petflessen zitten ook stoffen die je hormonen aantasten. Jeessss wat hebben we er een zooitje van gemaakt he?


Ja Spring dit is ook een onderwerp dat hoort bij dezelfde zogenaamde elite volgens mij.
Vrouwen ziek maken, je hoort er weinig over en vrouwen hebben het er onder elkaar ook weinig over, een soort schaamte misschien.
Weet het niet.
Ze worden voorgelogen door artsen die ook weer voorgelogen worden door middel van cursussen via de farmaindustrie en zo komt er geld in het laatje.
Ook bij vrouwen in de overgang wordt daar misbruik van gemaakt.
Als je iemand kent, licht ze voor en laten ze op het net op zoek gaan naar wat hormonen allemaal kunnen aanrichten.
Vind dit erg belangrijk.

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 26-09-2014 16:30
Spring zei:
Bruno zei:
Even terugkomend op het onderwerp. Zijn we ons ervan bewust in wat voor een hologram we onze kindjes plaatsen/duwen/conditioneren enz.

Een horrorgram nu nog, straks weer een heel mooi plaatje, maar dan moeten we wel gaan DOEN.


Precies Spring
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 15:48
Bruno zei:
Even terugkomend op het onderwerp. Zijn we ons ervan bewust in wat voor een hologram we onze kindjes plaatsen/duwen/conditioneren enz.

Een horrorgram nu nog, straks weer een heel mooi plaatje, maar dan moeten we wel gaan DOEN.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 26-09-2014 15:17
Even terugkomend op het onderwerp. Zijn we ons ervan bewust in wat voor een hologram we onze kindjes plaatsen/duwen/conditioneren enz.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 15:12
leon zei:
vladi zei:
Spring zei:
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o


nee,ze kan naar de spermabank,ze kan stoppen met de pil en zeggen dat het geen 100% garantie is.

neuken doe je samen,klaarkomen soms samen,zwanger worden doet ze alleen.

niet van de domme hè

fff


Jij kan het weer mooi brengen Vladi :lol:
De pil vind ik nog een issue om te onderzoeken trouwens.
Vrouwen bloeden 35 a 40 jaar van hun leven en dan ook nog aan de pil gezet worden omdat dat eigenlijk zo gewoon is.
De pil is een erg sterk middel dat er voor zorgt dat de vrouw steriel wordt.
Ik vind dat eigenlijk niet normaal.
Buiten dat het borstkankers e.d. kan veroorzaken.
Waarom komen er steeds meer borstkankers voor?
Dat was vroeger niet zo.
Ook weer hormonen maar dan toegevoegde:)

Groet Leon.

Eens! Goed dat je dat aanstipt. Mag nooit gewoon worden.
Hormonen zitten nu eigenlijk door ons veelvuldig gebruik ervan overal in ook in ons drinkwater. Het vee krijgt hormonen in petflessen zitten ook stoffen die je hormonen aantasten. Jeessss wat hebben we er een zooitje van gemaakt he?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 15:09
vladi zei:
Spring zei:
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o


nee,ze kan naar de spermabank,ze kan stoppen met de pil en zeggen dat het geen 100% garantie is.

neuken doe je samen,klaarkomen soms samen,zwanger worden doet ze alleen.

niet van de domme hè

fff

:-*
eerlijk waar de spermabank, je weet bij god niet wat je "in huis " haalt.. :o
Maar we "spiralen" wel van het onderwerp af jongens :lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 14:09
vladi zei:
Spring zei:
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o


nee,ze kan naar de spermabank,ze kan stoppen met de pil en zeggen dat het geen 100% garantie is.

neuken doe je samen,klaarkomen soms samen,zwanger worden doet ze alleen.

niet van de domme hè

fff


Jij kan het weer mooi brengen Vladi :lol:
De pil vind ik nog een issue om te onderzoeken trouwens.
Vrouwen bloeden 35 a 40 jaar van hun leven en dan ook nog aan de pil gezet worden omdat dat eigenlijk zo gewoon is.
De pil is een erg sterk middel dat er voor zorgt dat de vrouw steriel wordt.
Ik vind dat eigenlijk niet normaal.
Buiten dat het borstkankers e.d. kan veroorzaken.
Waarom komen er steeds meer borstkankers voor?
Dat was vroeger niet zo.
Ook weer hormonen maar dan toegevoegde:)

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 14:02
Bruno zei:
leon zei:
Spring wat je zegt over overbevolking ben ik het wel met je eens.
Er is genoeg voor iedereen alleen oneerlijk verdeelt en er speelt nog veel meer mee.

Maar die drang van vooral vrouwen om een kind te willen is denk ik wel groter dan de vrije wil.
Ook speelt conditionering een rol denk ik.
Op een gegeven moment krijgen ze het op de heupen en schreeuwt het van binnen, ik wil een kindje, ik wil een kindje.

Zonder vaak na te denken wat dat allemaal met zich mee brengt en het vaak vies tegenvalt dat opvoeden van dat kindje.
Die roze wolk is vaak gauw verdwenen en heb al van menigeen gehoord dat als ze het over mochten doen er absoluut geen kinderen kwamen.

Dus ik ga toch voor de dwingende dwang van de hormonen.

Groet Leon.


Leon, dit komt omdat we onbewust leven en louter instinctief reageren. Men zegt; dit is de natuur, we moeten ons voortplanten. De vrouw is de duivel, hahaha. :lol: Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren. Wij zijn ons aan het emanciperen :D


Precies Bruno:)
Ha ha, de vrouw is de duivel, Siegfried Bok jou niet onbekend?
Goed voor de mannen:)

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 13:56
Spring zei:
leon zei:
Spring wat je zegt over overbevolking ben ik het wel met je eens.
Er is genoeg voor iedereen alleen oneerlijk verdeelt en er speelt nog veel meer mee.

Maar die drang van vooral vrouwen om een kind te willen is denk ik wel groter dan de vrije wil.
Ook speelt conditionering een rol denk ik.
Op een gegeven moment krijgen ze het op de heupen en schreeuwt het van binnen, ik wil een kindje, ik wil een kindje.

Zonder vaak na te denken wat dat allemaal met zich mee brengt en het vaak vies tegenvalt dat opvoeden van dat kindje.
Die roze wolk is vaak gauw verdwenen en heb al van menigeen gehoord dat als ze het over mochten doen er absoluut geen kinderen kwamen.

Dus ik ga toch voor de dwingende dwang van de hormonen.

Groet Leon.

Waarom geef je vrouwen daar als voorbeeld van? Mannen doen dit net zo goed. Wat is er mis met de drang om een kindje te willen. Als het maar in liefde gemaakt wordt om de juiste redenen, die heb ik dan weer niet veel gezien. ;-)
Wat betreft het tegenvallend gevoel , moeten we toch een stapje terug, voorlichting over wat het hebben van kinderen met zich meedraagt, het zijn geen poppen, ze hebben begeleiding nodig om de stappen van het leven te doorlopen. Wat er nu gebeurd is we zetten het achter de tv en zodra het zich zelf kan kleden is de opvoeding "klaar". Zo werkt dat ook niet.
Ook zou het mooi zijn als de maatschappij kindvriendelijker zou worden ingericht, weer een heel dorp wat gaat geven om een kind. Steun aan de moeder bij de eerste maanden na de bevalling. etcetera. Gaat het toch weer om samen de lasten verlichten...


Mannen hebben dit ook wel maar niet zo sterk als vrouwen over het algemeen.
Ja, ik weet dat het nog een taboe is om geen kinderen te willen:)
Er is niets mis mee, het ging over hormonen en wat die teweeg kunnen brengen en ik denk dus dat ze daar de hand ook in hebben, bij de vrouw de zorghormonen die over gaan nadat ze in de post menopauze is beland.
En ja, met liefde gemaakt daar mankeert ook nog veel aan, kijk hoeveel vrouwen worden verkracht in Afrika of in oorlogen.
Dan heb ik het nog niet over de scheidingen die schering en inslag zijn en waar het kind vaak weer de dupe van is.

Wat je zegt over de opvoeding Spring, helemaal mee eens, er moet wel in geinvesteerd worden, ook daar zie ik nog al wat hiaten in mijn omgeving.
Dat is geen opvoeden, dat is, gooi er een beetje voer bij en het zal wel los lopen, niet dus!

Je laatste alinea vind ik helemaal goed, kan ik me in vinden en zelfs ik zou er aan mee willen werken:)

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 26-09-2014 13:42
Spring zei:
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o


nee,ze kan naar de spermabank,ze kan stoppen met de pil en zeggen dat het geen 100% garantie is.

neuken doe je samen,klaarkomen soms samen,zwanger worden doet ze alleen.

niet van de domme hè

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 12:55
Bruno zei:
Humor Spring humor :D hap hap

Ik vond het al zo stereotiep worden :lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 26-09-2014 11:57
Humor Spring humor :D hap hap
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 11:41
Bruno
"Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren."

Kindjes maken doe je toch echt samen, kan dus nimmer de schuld enkel vd vrouw zijn. :o
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 26-09-2014 11:34
leon zei:
Spring wat je zegt over overbevolking ben ik het wel met je eens.
Er is genoeg voor iedereen alleen oneerlijk verdeelt en er speelt nog veel meer mee.

Maar die drang van vooral vrouwen om een kind te willen is denk ik wel groter dan de vrije wil.
Ook speelt conditionering een rol denk ik.
Op een gegeven moment krijgen ze het op de heupen en schreeuwt het van binnen, ik wil een kindje, ik wil een kindje.

Zonder vaak na te denken wat dat allemaal met zich mee brengt en het vaak vies tegenvalt dat opvoeden van dat kindje.
Die roze wolk is vaak gauw verdwenen en heb al van menigeen gehoord dat als ze het over mochten doen er absoluut geen kinderen kwamen.

Dus ik ga toch voor de dwingende dwang van de hormonen.

Groet Leon.


Leon, dit komt omdat we onbewust leven en louter instinctief reageren. Men zegt; dit is de natuur, we moeten ons voortplanten. De vrouw is de duivel, hahaha. :lol: Gelukkig weten wij mannen nu beter :D, en laten we ons niet meer zo snel manipuleren. Wij zijn ons aan het emanciperen :D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 11:25
leon zei:
Spring wat je zegt over overbevolking ben ik het wel met je eens.
Er is genoeg voor iedereen alleen oneerlijk verdeelt en er speelt nog veel meer mee.

Maar die drang van vooral vrouwen om een kind te willen is denk ik wel groter dan de vrije wil.
Ook speelt conditionering een rol denk ik.
Op een gegeven moment krijgen ze het op de heupen en schreeuwt het van binnen, ik wil een kindje, ik wil een kindje.

Zonder vaak na te denken wat dat allemaal met zich mee brengt en het vaak vies tegenvalt dat opvoeden van dat kindje.
Die roze wolk is vaak gauw verdwenen en heb al van menigeen gehoord dat als ze het over mochten doen er absoluut geen kinderen kwamen.

Dus ik ga toch voor de dwingende dwang van de hormonen.

Groet Leon.

Waarom geef je vrouwen daar als voorbeeld van? Mannen doen dit net zo goed. Wat is er mis met de drang om een kindje te willen. Als het maar in liefde gemaakt wordt om de juiste redenen, die heb ik dan weer niet veel gezien. ;-)
Wat betreft het tegenvallend gevoel , moeten we toch een stapje terug, voorlichting over wat het hebben van kinderen met zich meedraagt, het zijn geen poppen, ze hebben begeleiding nodig om de stappen van het leven te doorlopen. Wat er nu gebeurd is we zetten het achter de tv en zodra het zich zelf kan kleden is de opvoeding "klaar". Zo werkt dat ook niet.
Ook zou het mooi zijn als de maatschappij kindvriendelijker zou worden ingericht, weer een heel dorp wat gaat geven om een kind. Steun aan de moeder bij de eerste maanden na de bevalling. etcetera. Gaat het toch weer om samen de lasten verlichten...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# leon 26-09-2014 10:51
Spring wat je zegt over overbevolking ben ik het wel met je eens.
Er is genoeg voor iedereen alleen oneerlijk verdeelt en er speelt nog veel meer mee.

Maar die drang van vooral vrouwen om een kind te willen is denk ik wel groter dan de vrije wil.
Ook speelt conditionering een rol denk ik.
Op een gegeven moment krijgen ze het op de heupen en schreeuwt het van binnen, ik wil een kindje, ik wil een kindje.

Zonder vaak na te denken wat dat allemaal met zich mee brengt en het vaak vies tegenvalt dat opvoeden van dat kindje.
Die roze wolk is vaak gauw verdwenen en heb al van menigeen gehoord dat als ze het over mochten doen er absoluut geen kinderen kwamen.

Dus ik ga toch voor de dwingende dwang van de hormonen.

Groet Leon.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 26-09-2014 08:45
Wil zei:
Waarom zijn al deze reacties zo wijsneus gericht , weten jullie dan niet dat de mens geen vrije wil heeft . Hij wordt geregeerd door z'n HORMONEN , de hormonen zijn o.a.verantwoordelijk voor het feit dat iedereen zich MOET voortplanten en daar krijg je overbevolking van en dat heeft ons nu in de problemen gebracht. Simpel en Ooo zo waar !


Nonsens, de wereld is niet overbevolkt, ze hebben ons bewust in steden gezet zodat wij erin gaan geloven dat er teveel mensen zijn, combineer dat met voedselschaarsteleugens etc. Wij passen met de hele wereld in 1 staatje van Amerika, de hele wereld.
Er is genoeg van ALLES, ze willen alleen niet delen.
En we hebben absolute vrije wil. Voor alles.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 26-09-2014 00:16
Wil zei:
Waarom zijn al deze reacties zo wijsneus gericht , weten jullie dan niet dat de mens geen vrije wil heeft . Hij wordt geregeerd door z'n HORMONEN , de hormonen zijn o.a.verantwoordelijk voor het feit dat iedereen zich MOET voortplanten en daar krijg je overbevolking van en dat heeft ons nu in de problemen gebracht. Simpel en Ooo zo waar !


Deze informatie/artikel dient als tegenwicht voor de geconditioneerde groepsgeest. Het feit dat er lichtzinnig over wordt gedaan, uit ongeloof omdat het negatieve en kwade de overhand hebben. Simpelweg omdat we op deze manier geconditioneerd zijn.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Wil 25-09-2014 21:15
Waarom zijn al deze reacties zo wijsneus gericht , weten jullie dan niet dat de mens geen vrije wil heeft . Hij wordt geregeerd door z'n HORMONEN , de hormonen zijn o.a.verantwoordelijk voor het feit dat iedereen zich MOET voortplanten en daar krijg je overbevolking van en dat heeft ons nu in de problemen gebracht. Simpel en Ooo zo waar !
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 25-09-2014 17:10
spoedcursus voor Willem :lol:

www.youtube.com/watch?v=bP7XALC_V6c#t=63

Be love and love will BE
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 25-09-2014 16:14
Het doel van dit artikel gaat volledig aan jou voorbij Willem. Jouw reacties hangen van tegenstrijdigheden aan elkaar. Volgens jou eerdere reacties; er zit meer in mensen als je kan herkennen. Dit vond jij schitterend omschreven. Misschien is dat een beter uitgangspunt.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 25-09-2014 16:07
Willem..!! zei:
Er is geen haat bij mij Bruno, er is niet iets wat "zij" willen want "zij" die jij voor ogen hebt zijn niet dezelfde die ik voor ogen heb.
Dat is het kleine verschil tussen zelf observeren en nadenken en voor je laten denken.
Er is ook geen reden voor mij om te haten of mijn "ego" te laten spreken want vrijwel niemand hier is een persoon, alleen maar (vaak gefingeerde) getypte namen en getypte boodschappen. Er is geen punt en geen reden voor dat wat je beweert. Niets wat geschreven was, is en wordt zal enig effect uitoefenen op het geheel, ik schrijf/typ alles met een goede reden, alleen diegenen die ervoor open staan zullen het opmerken. Ik heb verder nergens belang bij en wil het goede gevoel dat menigeen onderling zo plezierig vind niet teniet doen en ben daar ook niet toe in staat. Het gaat niet om mij of mijn getypte naam het gaat om wat er werkelijk aan de hand is en hoewel ik enige tijd dacht dat men er klaar voor zou kunnen zijn is die hoop inmiddels vervlogen. Ik laat het hier dan ook bij want als het erop aan komt kan je alleen op jezelf bouwen en ik kan mijn energie wel beter gebruiken.

jij zegt:
Niets wat geschreven was, is en wordt zal enig effect uitoefenen op het geheel,

dat is jouw gevoel, maar niets is minder waar, zelfs letterlijk en figuurlijk.
Alles wat we doen zeggen en voelen heeft invloed op het geheel..daar berust juist deze hele facade op.
en zo kun je juist ook de weg plaveien voor wat achter ons is.
Dat wat IS , wat is dat, een interpretatie die we wel degelijk kunnen beinvloeden , maar de manier die jij wellicht in gedachte heb is dat de juiste? We zijn voorbij aan oplossingen met geweld. Daarom wringt de schoen nu zo met overheden, we willen anders. Zo zal dus de revolutie anders beginnen. Evolutie! vriend ;-) Er is wel hoop voor nodig en het gevoel van liefde, dus ik wens dat ieder nog weet hoe dat is..
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Willem..!! 25-09-2014 15:28
Er is geen haat bij mij Bruno, er is niet iets wat "zij" willen want "zij" die jij voor ogen hebt zijn niet dezelfde die ik voor ogen heb.
Dat is het kleine verschil tussen zelf observeren en nadenken en voor je laten denken.
Er is ook geen reden voor mij om te haten of mijn "ego" te laten spreken want vrijwel niemand hier is een persoon, alleen maar (vaak gefingeerde) getypte namen en getypte boodschappen. Er is geen punt en geen reden voor dat wat je beweert. Niets wat geschreven was, is en wordt zal enig effect uitoefenen op het geheel, ik schrijf/typ alles met een goede reden, alleen diegenen die ervoor open staan zullen het opmerken. Ik heb verder nergens belang bij en wil het goede gevoel dat menigeen onderling zo plezierig vind niet teniet doen en ben daar ook niet toe in staat. Het gaat niet om mij of mijn getypte naam het gaat om wat er werkelijk aan de hand is en hoewel ik enige tijd dacht dat men er klaar voor zou kunnen zijn is die hoop inmiddels vervlogen. Ik laat het hier dan ook bij want als het erop aan komt kan je alleen op jezelf bouwen en ik kan mijn energie wel beter gebruiken.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 25-09-2014 15:03
petra zei:
spring ik doe met je mee, ! mediteren
vladi wow ! schitterende foto s


Ah mooi Petra! :D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 25-09-2014 09:10
The Phony War on Terror Narrative was concocted by the Secret Shadow Government (SSG) and deployed by the Controlled Major Mass Media (CMMM).

Big Payoffs are being made to keep the 9/11/01 nuclear attack on America covered up.

It is hard work and takes considerable time and funds to start wars needed to generate war profits for the Banksters and the large Defense Contractors.

Building a “Terrorist” Army is very hard work and takes a lot of money.

We now have the following facts about the 9/11/01 attack on America:

1- It was a nuclear attack using reprocessed, recombined W-54 Davy Crockett Pits acquired from Bush1 out the back door at Pantex in Texas.


2- The Mossad ran the operation, with massive help from the American Potus, VP, JCS, USAF, NORAD, and FAA.

3- Those who planned and directed this Nuclear Attack on America on 9/11/01 were Dual and Triple Citizens members and principals of PNAC, AIPAC, and various well known top NeoCons.

4- The purpose of the Nuclear Attack on America on 9/11/01 was to create a phony Narrative to support the War on Terror and create an excuse that would justify many future years of illegal, Unconstitutional, unprovoked, undeclared, perpetual, un-winnable wars in the Mideast, wars that would produce huge profits for the Illuminati Banksters and the major Defense Contractors, while making progress to “thin out the human herd.”


veteranstoday.com/.../...


Syria Calls Upon U.S. and Allies to Stop Supporting the Islamic State under a Fake Counter-Terrorism Mandate

Seriousness of US and its allies in combating terrorism entails immediate halt to supporting, financing and training terrorists, work under the umbrella of the UN

www.globalresearch.ca/.../5403754
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 24-09-2014 21:16
spring ik doe met je mee, ! mediteren
vladi wow ! schitterende foto s
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 20:23
Willem, als je de documentaire bekijkt krijgt mijn commentaar op jou meer betekenis.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 24-09-2014 20:22
Anonymous Official Movie - How to Kill the Illuminati/New World Order. (2015 US Edition)

de film...

oplossingen / visie
van Anonymus

m.youtube.com/watch?w=560&v=48nNzoBu2i0&h=315
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 20:11
Top documentaire Nexus. De docu is helder en begrijpelijk.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 19:30
Willem..!! zei:
Voor diegenen die wel op hun hoede zijn en niet bang zijn voor wat er werkelijk is en waar het om gaat alleen deze opmerking. Wanneer je niet wilt weten of durft te aanschouwen wat er achter je staat of leeft/is en je gaat door met het pad dat voor je ligt te plaveien met gouden klinkers dan doe je dat voor dat wat achter je staat of leeft/is, zo gaat het al tijden en zo kan er nooit iets veranderen. Kijk eerst onder je eigen neus en om je heen en erken dat wat je bent, de oplossing ligt niet in video's van you tube en zeker niet in Amerika, het is hier.


Dat is precies wat zij willen Willem. De opdracht is bij jou al geslaagd. Je versterkt het met dezelfde haat.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 19:14
Willem..!! zei:
Voor diegenen die wel op hun hoede zijn en niet bang zijn voor wat er werkelijk is en waar het om gaat alleen deze opmerking. Wanneer je niet wilt weten of durft te aanschouwen wat er achter je staat of leeft/is en je gaat door met het pad dat voor je ligt te plaveien met gouden klinkers dan doe je dat voor dat wat achter je staat of leeft/is, zo gaat het al tijden en zo kan er nooit iets veranderen. Kijk eerst onder je eigen neus en om je heen en erken dat wat je bent, de oplossing ligt niet in video's van you tube en zeker niet in Amerika, het is hier.


Mb; Willem, ik snap niet zo goed wat je bedoelt, zou je eens wat specifieker kunnen zijn?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Willem..!! 24-09-2014 19:10
Voor diegenen die wel op hun hoede zijn en niet bang zijn voor wat er werkelijk is en waar het om gaat alleen deze opmerking. Wanneer je niet wilt weten of durft te aanschouwen wat er achter je staat of leeft/is en je gaat door met het pad dat voor je ligt te plaveien met gouden klinkers dan doe je dat voor dat wat achter je staat of leeft/is, zo gaat het al tijden en zo kan er nooit iets veranderen. Kijk eerst onder je eigen neus en om je heen en erken dat wat je bent, de oplossing ligt niet in video's van you tube en zeker niet in Amerika, het is hier.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 19:06
Spring zei:
Mb zei:
Je hoeft niet zonder je ego, maar balanceer je ego.
Ik, zijn en leven en overleven lukt nog beter met het samenwerken, samenzijn en delen.


DE mens is niet slecht maar wordt bespeeld.


Mb; of we laten met ons spelen omdat velen het wel "goed" vinden zo.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 18:56
#35 Mb.. Tenzij we onze bevindingen naast elkaar leggen en van elkaar willen leren...

Helemaal mee eens Mb
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 18:46
Mb zei:
Je hoeft niet zonder je ego, maar balanceer je ego.
Ik, zijn en leven en overleven lukt nog beter met het samenwerken, samenzijn en delen.


MB; jammer dat we dat (nog) niet kunnen, mede of dankzij bij velen een overheersende ego.
Zie net trouwens dat we in oorlog zijn met ISIS. 6 x F16, en wat mannen op "training missie". ....
Ach ja oorlog voeren hebben we wel geld voor over, oude mensen aan een fijne oude dag helpen niet.. grrr
Wat betreft het ego, die wordt nu ook wel zo gekweekt door sublimaties dat ze egoistischer optreden, ook mede door leugens in de pers, vandaag in de teleschreew:
"alleenstaande bijstandsmoeders hebben 2000 euro", is niet zo maar men met minder en dat zijn er veel mogen dus nu jaloers worden op mensen in bijstand? van die kleine manipulerende verdeel en heers rotstreken. dat moeten we er wel bij incalculeren. DE mens is niet slecht maar wordt bespeeld.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 18:44
Bruno zei:
Zolang we blijven concurreren in onze zoektocht naar vrijheid dan hebben we er niet veel van begrepen.


Tenzij we onze bevindingen naast elkaar leggen en van elkaar willen leren...
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 18:39
Zolang we blijven concurreren in onze zoektocht naar vrijheid dan hebben we er niet veel van begrepen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 18:16
Je hoeft niet zonder je ego, maar balanceer je ego.
Ik, zijn en leven en overleven lukt nog beter met het samenwerken, samenzijn en delen.

MB; jammer dat we dat (nog) niet kunnen, mede of dankzij bij velen een overheersende ego.
Zie net trouwens dat we in oorlog zijn met ISIS. 6 x F16, en wat mannen op "training missie". ....
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 18:08
Mb zei:
Bruno zei:
Jammer dat sommige mensen permanent de uitdaging zowel positief als negatief opzoeken. We leven allemaal in onze eigen geconditioneerde universum. Ik neem aan dat we op Bovendien bezig zijn om ons bewustzijn te verruimen. Als we de filters van ons ego eens wat vaker uitzetten, dan kunnen we er misschien nog iets van opsteken. Daar is het ons toch allemaal om te doen?


Mb; Het ego is inderdaad het grootste probleem, maar zou je zonder -minimale- vorm van ego kunnen? Een lange tijd vanaf baby zijn tot enige vorm van volwassen ben je afhankelijk van ego. Simpel; "Ik heb eten nodig..." je leert/hebt het al vanaf de dag dat je bent geboren. Of je ego ooit kunt uitschakelen is maar de vraag. Wil je in de geconditioneerde wereld iets begrijpen zul je zaken altijd van zowel de positieve als negatieve kant moeten kunnen en willen bekijken. Dat kan door luisteren, dialogen, en tegenwoordig hele mooie youtube filmpjes.

Je hoeft niet zonder je ego, maar balanceer je ego.
Ik, zijn en leven en overleven lukt nog beter met het samenwerken, samenzijn en delen.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 24-09-2014 17:49
iemand die durft te zeggen...
wat anderen niet durven...


Ken O'Keefe Dares To Say What Others Do Not

m.youtube.com/watch?v=ESZN_YDE-TU
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 17:06
Bruno zei:
Jammer dat sommige mensen permanent de uitdaging zowel positief als negatief opzoeken. We leven allemaal in onze eigen geconditioneerde universum. Ik neem aan dat we op Bovendien bezig zijn om ons bewustzijn te verruimen. Als we de filters van ons ego eens wat vaker uitzetten, dan kunnen we er misschien nog iets van opsteken. Daar is het ons toch allemaal om te doen?


Mb; Het ego is inderdaad het grootste probleem, maar zou je zonder -minimale- vorm van ego kunnen? Een lange tijd vanaf baby zijn tot enige vorm van volwassen ben je afhankelijk van ego. Simpel; "Ik heb eten nodig..." je leert/hebt het al vanaf de dag dat je bent geboren. Of je ego ooit kunt uitschakelen is maar de vraag. Wil je in de geconditioneerde wereld iets begrijpen zul je zaken altijd van zowel de positieve als negatieve kant moeten kunnen en willen bekijken. Dat kan door luisteren, dialogen, en tegenwoordig hele mooie youtube filmpjes.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 24-09-2014 16:54
Bruno zei:
Jammer dat sommige mensen permanent de uitdaging zowel positief als negatief opzoeken. We leven allemaal in onze eigen geconditioneerde universum. Ik neem aan dat we op Bovendien bezig zijn om ons bewustzijn te verruimen. Als we de filters van ons ego eens wat vaker uitzetten, dan kunnen we er misschien nog iets van opsteken. Daar is het ons toch allemaal om te doen?


of...of....google: cabin made of branches and clay(cob)
wie ben je?het kankergezwel in de stad of een vrij mens in het wild en de vrije natuur?

laten we nog een artikeltje schrijven ;-)

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Bruno 24-09-2014 16:24
Jammer dat sommige mensen permanent de uitdaging zowel positief als negatief opzoeken. We leven allemaal in onze eigen geconditioneerde universum. Ik neem aan dat we op Bovendien bezig zijn om ons bewustzijn te verruimen. Als we de filters van ons ego eens wat vaker uitzetten, dan kunnen we er misschien nog iets van opsteken. Daar is het ons toch allemaal om te doen?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 24-09-2014 16:19
Nexus zei:
Willem, je reageert als de eerste beste nujij-reageerder. Verschuilen achter youtube filmpjes. Die filmpjes hebben een boodschap. Denken dat er oplossingen zijn te vinden....zoals ik al zei, ga maar bang zitten wezen en wachten op het onvermijdelijke. Jammer, ik dacht dat jij net wel die kracht bezat om terug te vechten. Vechten met het enige waar zij geen antwoord op hebben, liefde.


ook dit is maar een mening,ik ben het met aardig wat meningen van Willem eens.
ben ik nu ook een nujij reageerder en bang?

ik zeg mind control,allemaal.
totdat je je loskoppeld en op pad gaat en jezelf leert kennen op gebied,leven,dit gaat over het leven,dus...overleven.

iedereen die belasting betaald en de ijskast opentrekt is een slaaf en moet dan ook niet praten over vrijheid.
jullie steunen zelf het systeem.

vladi denkt dat men binnen 2 jaar zichzelf loskoppelen.
maar dan meeste kiezen toch voor gemak en hebzucht en that comes with a price.

fff
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-09-2014 15:22
Willem, je reageert als de eerste beste nujij-reageerder. Verschuilen achter youtube filmpjes. Die filmpjes hebben een boodschap. Denken dat er oplossingen zijn te vinden....zoals ik al zei, ga maar bang zitten wezen en wachten op het onvermijdelijke. Jammer, ik dacht dat jij net wel die kracht bezat om terug te vechten. Vechten met het enige waar zij geen antwoord op hebben, liefde.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 24-09-2014 15:06
Natuurlijk is liefde en genegenheid het belangrijkste in ons leven, voor het individu is het zelfs van levens belang, er is niet mooier en vervullender als om een ander mens lief te hebben.
Maar laten we ons zelf alstublieft niet overschatten, we zijn zo kwetsbaar speciaal in onze gevoelens.
De wereld ligt besaaid met graven van mensen die lief hadden en genegheid, ik ben lang geleden al op gehouden met lezen van complete epistels, het herhaald zich in mijn geest en denken, ik wil ruimte overhouden voor mijn eigen gedachtes en gevoelens, en helaas er is niet echt iets nieuws onder de zon.
Dat houd niet in dat ik geen respect heb voor al het geschrevene, maar ben oud en ga mijn weg, alhoewel ik daar soms aan twijfel of het wel mijn weg is, groet Jenne
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# vladi 24-09-2014 15:06
Nexus zei:
@Vladi, Bekijk deel 10. Verder komt naast de inhoud van deel 10, pedofilie, ook chemtrails en haarp ruimschoots aan bod.


beste Nexus,

vladi is uit zijn research aan t groeien en terug aan leven richting indiaan cavemanstyle.

er zal weinig info over zijn gezien ik 2 jaar lang gem. 10 uur per dag gelezen heb,met name de horror,toen begreep vladi wat zijn doel is,en dat ga ik (en vladi) de rest van zijn leven.

het enige wat ik jammer vind is dat ik deze info niet op mijn 20e had....maar hey,tis nie altijd kaviaar :D

google: Sunray Kelly.

ohja opp. Shwarzwald 6009 km2 :-* :lol:

to all,good luck with the matrix :cry:

fight for freeedom.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 14:48
Willem..!! zei:
Jezelf verschuilen achter you tube video's en denken dat er oplossingen zijn te vinden en dat alles met liefde goed komt, daar gooi je hoge ogen mee. Droom lekker verder met de rest van de zichzelf verloochende massa Nexus, Ignorance is bliss.

Liefde in meditatie in combinatie met actie is juist perfect! Jij zit hier anders alleen maar te alle ideeën en opties te ondermijnen, in je eigen bewustzijn. Lijkt of jij geen hoop meer hebt of durft te hebben. Je kunt het toch proberen ?
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 14:39
“What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.”

Ralph Waldo Emerson

united-lightworkers.be/.../...

united-lightworkers.be/.../...

www.youtube.com/watch?v=gHRFTBRim0Q

"Sound Of The Drums"
(feat. Laura Jansen)

My heart is a beating drum
Moves mountains it’s so strong
My love is a silent song
Everybody moves
Everybody moves

And I wait all day, I won’t give up
’till the sound of the drums bring you back to love
And I wait all day, I won’t give up

Back to love
Back to love

And I wait all day, I won’t give up
’till the sound of the drums bring you back to love
And I wait all day, I won’t give up

www.youtube.com/watch?v=3QH9nfdWPb8

Wie doet er mee?? :D
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 14:25
Nexus zei:
Ik stel voor dat mensen die twijfelen eerst eens de hele serie kijken. Alles komt voorbij. Lucifer is een creatie van de elite om ons vandaan te houden van de kennis. Voeren ze dan geen rituelen uit? Jawel hoor, maar dat heeft niets met die kennis te maken maar alles met de zieke achtergrond van die beschadigde figuren die zichzelf beter achten dan de rest van de wereld.

WOW.. ik ben nu bij deel 4..
en je hebt gelijk! Onwijs goeie serie!!! Intentie is oke.
Dus een sorrie is op zijn plaats: sorrieieieie
:lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Willem..!! 24-09-2014 14:23
Jezelf verschuilen achter you tube video's en denken dat er oplossingen zijn te vinden en dat alles met liefde goed komt, daar gooi je hoge ogen mee. Droom lekker verder met de rest van de zichzelf verloochende massa Nexus, Ignorance is bliss.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-09-2014 14:12
@Vladi, Bekijk deel 10. Verder komt naast de inhoud van deel 10, pedofilie, ook chemtrails en haarp ruimschoots aan bod.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-09-2014 14:04
Goh Willem, grootheidswaanzin noem je mijn stelling, terwijl die toch net uit nederigheid voortkwam.
Maar dank voor je te verwachten reactie, je geeft feitelijk zelf al het antwoord. Jouw suggestie kan de enige echte zijn en daarmee worden alle andere suggesties weggepoetst. Dat is nu net het probleem. Jij kunt niet buiten de suggesties denken die jou om de een of andere reden zijn toegeworpen en kwalificeert daarmee al het andere naar het rijk der fabelen. Net die spirituele arrogantie, het niet willen onderzoeken of niet alle suggesties dezelfde bron hebben ( want daar gaat het hier over ), staat bevrijding in de weg. Maar zoals altijd heb je een betere oplossing of is die ene reactie het enige dat je kunt produceren. Het lijkt er haast op dat je geen oplossing wilt zoeken. Iedereen vraagt altijd naar oplossingen voor de problemen die zovelen al jaren schetsen. Het is mijn overtuiging dat vanuit de gedachte achter deze videoreeks een oplossing voor de hand ligt. Feitelijk doe ik dus een oproep om wereldwijd met regelmaat te mediteren op een fijnere samenleving en dat vind jij niet goed. Zullen wij dan maar met zijn alleen gaan zitten wachten totdat de elite 2/3 van de wereld naar de klote geholpen heeft? In de tussentijd kunnen wij dan de fotootjes van jouw persoonlijke suggestie bekijken en zielig voor ons uit staren voor het lot dat ons aanstaande is.

Nu, ik dacht het niet! Blijf lekker hangen in je, wij kunnen er toch niets aan doen, ik ga er voor, ik ga niet zonder slag of stoot maar houd de liefde aan mijn kant!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# petra 24-09-2014 14:01
de zoveelste uitvinding / auto die we niet gaan zien....


MEGA CORPORATION BUYS OUT INVENTION THAT WOULD PUT OIL AND GAS OUT OF BUSINESS
m.youtube.com/watch?v=6uUZ3MD5F6s
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Willem..!! 24-09-2014 12:30
Als dit ons leven is kan het niet waar zijn, dit is niet de moeite waard schrijft Nexus.

Dat is typisch een gedachte welke al eeuwen door de hoofden spookt en is inherent aan de grootsheidswaanzin welke mensen zich hebben toegeigend, sterven is voor velen nog niet te vatten en zeker niet omdat er iets was en is buiten ons zichtsveld dat zich heeft vastgeklampt aan ons fysiek. Ik kan er wel foto's van plaatsen maar dat heb ik al vaker geprobeerd en het is totaal zinloos te denken dat wie dan ook het kan en wilt ontwaren.
Net als dieren zijn wij vlees, eetbaar maar ook zeer goed te manipuleren, we zijn niets meer dan voedsel en het leven en sterven op welke wijze dan ook is het ritme van het Universum. De aarde is niets meer dan een cel welke ook in ons leeft, de valse emoties doet ons zaken afvragen. Wanneer je aan het sterven bent en je bent op een bepaald punt verdwijnen die emoties en aanvaard je het, je ziet een wat lichte helft en een ietwat meer donkere helft en je laat jezelf gewoon gaan. Het is mij niet onbekend, je valt daarna als het ware door de grond (zo ervaar je dat) en dan gaat een ieder zijnsweegs. Vraag je niets af, het is juist die vraag over het leven welke hetgeen achter je staat die hen die macht over je geeft. Maar het artikel is er weer een goed voorbeeld van hoe weinig mensen zijn opgeschoten door die levensvragen zonder er echt op in te gaan. Zonder eten geen leven en wij zijn voedsel net als de rest van wat leeft, dat is de enige reden dat er leven is. No big deal, dus klim van het voetstuk af en besef dat je niets meer bent dan dat, een veredelde aap met kapsones die nog steeds denkt het middelpunt van het Universum te zijn, er is waarlijk niets veranderd.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Nexus 24-09-2014 11:16
Ik stel voor dat mensen die twijfelen eerst eens de hele serie kijken. Alles komt voorbij. Lucifer is een creatie van de elite om ons vandaan te houden van de kennis. Voeren ze dan geen rituelen uit? Jawel hoor, maar dat heeft niets met die kennis te maken maar alles met de zieke achtergrond van die beschadigde figuren die zichzelf beter achten dan de rest van de wereld.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 24-09-2014 09:11
Mb zei:
:lol: Excuus voor de grammatica, nederlands is mijn goeiste vak... :-)

Goedemorgen Mb.
nederlands was ook mij goeiste vak :D Als de boodschap maar overkomt toch? ;-)
Ik heb ook nog ergens een boek over Engelen met daarin de gevallen Engelen, dank dat je me eraan herinnerd.

We kunnen wel wat doen, we weten dat mediteren effect heeft op situaties ten goede, de kracht van gedachten werkt.
Als we nu een gemeenschappelijke gedachte vinden en daarop gaan mediteren?
Back to LOVE? Het deeltje wordt beinvloedt door de gene die het deeltje bekijkt( omdat die persoon een verwachting heeft)
Quantum fysika kan deel uit maken van de oplossing. Ik roep het al een tijdje maar niemand luistert
:zzz

:lol:
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 07:16
:lol: Excuus voor de grammatica, nederlands is mijn goeiste vak... :-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 24-09-2014 07:13
"Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE."

MB; Het zou inderdaad kunnen zijn dat de bijbel als leidraad wordt gebruikt om de eventuele eindtijd te kunnen creëren. Echter, wordt het dan toch in meer of minder mate gelezen als een gebruiksaanwijzing.

Om van Lucifer/satan van beeld te vormen ben ik het boek "Het Heilige Boek der Gevallen Engelen" aan het lezen ( kan ik eventueel wel delen met degene die dat willen). Niet dat alle boeken (ook de bijbel dus) de "waarheid"spreken, maar om een goed beeld proberen te vormen. Achter de absolute waarheid (wat deze ook moge zijn) komen we nooit achter. Hooguit achter jouw waarheid. De bijbel kan voor me net zo goed een "afleiding" zijn voor hetgeen zich daadwerkelijk kan openbaren binnen het menselijk/universele licht.

Hot Burmees, bedankt voor het delen, maar deze ken ik al. We/ik moet(en) oppassen niet verzand te raken in het blijven zoeken. Echter is het haast onmogelijk om niet verzand te raken. Er zo zo vreselijk veel linken en diepere achtergrond, dat je misschien 100 moet worden om dit allemaal te kunnen begrijpen. En dan is het nog maar de vraag wanneer je iets begrijpt of dat dan werkelijk zo is...

De kop van het stuk heet "Stop met wachten, het is nu tijd voor handelen! " Ik ben het daar mee eens, en vind het een ijzersterk stuk van Nexus. Probleem is, dat dat simpelweg niet gaat lukken. De illusie van de semi- positiviteit en de non- realisme binnen de nederlandse samenleving is enorm. De gemiddelde nederlander bestaat u twee verschillende persoonlijkheden. Zeer zwart-wit vertaald; de negen tot vijf persoon en de vijf tot negen persoon. Beide zijn totaal verschillend. Hier ben ik een boek over aan het schrijven welke hopelijk volgend jaar afkomt.

Mede of dankzij deze verschillen gaat het handelen niet lukken. Hoewel het een droom is, niet alleen van Nexus, maar van vele onder ons.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Willem..!! 24-09-2014 00:34
Damnat quod non intelligunt, quot capita, tot sensus, quousque tandem..!!
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 23-09-2014 13:57
@ Madelief

mooi, zo denk ik er ook over!
Groeten Spring.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# madelief 23-09-2014 13:39
de discussie wie lucifer dan wel Satan dan wel het licht vertegenwoordigt is er een die heel veel kennis van oude geschriften nodig heeft dat is niet iets wat we hier even snel af kunnen doen..

ALLES is mogelijk omdat de geschiedenis bol staat van vervalsing en leugenpraat.. de bijbel eigenlijk door mensenhanden gemaakt is en vaak weergeeft hoe men in deze dagen over het leven en de normen en waarden dacht Net zoveel is weer gebaseerd op het verspreiden van angst zodat de gevestigde orde de macht in handen kon houden.

DUS de absolute waarheid valt nu niet te achterhalen...
feiten zijn dat lucifer /satan toch in de regel gebruikt worden door de machten van het kwaad mijn regel is bij twijfel niet doen ..dus lucifer blijft bij gewoon in de kast als onderwerp voor nader onderzoek maar zeker niet iets om te eren.
Voorlopig heb ik werk genoeg om mijn eigen kleine spaarlampje te latenschijnen

De al oude roofridders nu Elite /Illuminatie zijn door de eeuwen heen de oorzaak geweest van ellende .. hoe komen ze anders als de 0,123% die het beheer over ruim 80% van de aardse goederen hebben aan deze enorme financiële overvloed.
Zeker niet door eerlijk te delen... als deze groep ons de ogen zou willen openen kunnen ze gewoon boeken uitgeven en cursussen geven... dat is heel iets anders als geheime genootschappen met een eigen taal vol symboliek die voor de gemiddelde leek niet te volgen is. Denk even terug aan d e toespraak van Madam la Garde van het IMF dit jaar, de halve wereld stond op zijn kop en niemand begrijpt er iets van ... alleen gissingen.... het IMF met numerologie..dan breekt toch echt je klomp

de NWO/Elite /Illuminatie zijn agenda 21, project Veronica , gladio etc.... dus daar hebben wij niets van te verwachten behalve hun plan om het volk tot slavernij te brengen om nog maar te zwijgen van het project singulairity humanoïde robots.. en ja daar geloven ze dus echt in...

het enige wat telt en bruikbaar is zijn inderdaad de 10 geboden , respect voor alles wat leeft en naastenliefde.. daar heeft dat clubje inteelt nog nooit over nagedacht het enige waar die over denken is eindeloze hebzucht naar altijd maar meer ..tja dat gaat dus op een dag niet werken..... het mensdom is toch echt aan het ontwaken.
Onze onderdrukte ziel/geest... de ziel is vrij en niets kan dat onderdrukken... zoekt en gij zult vinden...er is geen enkele bestaansvorm die dat van ons af kan pakken tenzij wij ZELF anders geloven .
Alles is mogelijk het enige wat nodig is is een open mind ,op het moment dat je gaat twijfelen loopt het programma vast..
dus wij zijn in wezen scheppende krachten we moeten dat alleen weer even herontdekken.
de ziel wordt langzaam wijs door de vele incarnaties vandaar dus de gedeeltelijke ongelijkheid en het aantal mensen waarvan men zegt dat ze slapen of ongeïnteresseerd zijn... allemaal een kwestie van geestelijke groei op een dag zal de ook de laatste slaper wakker worden gedreven door zijn/haar eigen ziel op weg naar de waarheid en er is niets dat het tegen kan houden, dat is de innerlijke drang naar groei.
Voor nu maar weer even een kaarsje aansteken om het licht te houden ,maar vergeet nooit op een dag is ons eigen licht groot genoeg dan zijn we inderdaad de licht brengers kinderen van de Schepper met ongekende creatieve scheppende mogelijkheden mits we dat met respect voor alles benutten.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 23-09-2014 12:49
At All:

, net even gemaild met Nexus.
Geen lucifer/ nwo promo!! tis oke.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Hot Burmees 23-09-2014 12:20
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.

Leg deze er ook ff naast, dan heb je de blauwdruk.
Protocollen van de wijzen van Sion
wimjongman.nl/artikelen/protocollen.pdf

MUST WATCH! "Synagogue of Satan" (Full) by Andrew Carrington Hitchcock 1936-2006
[youtube]PPgrDrdQKlg[/youtube]

En dit zijn de zogenaamde Overlords, zij die ons in gevangenis houden , zowel op aarde, als wel in de "hemel"

THE ARCHONS - Alien Invaders From Space - FEATURE FILM
[youtube]WBo24sIPCOM[/youtube]


Besef 1 ding, er is een kracht waar zij niks maar dan ook helemaal niks meekunnen.
Het is zelfs hun doodsteek.
Onbaatzuchtige en onvoorwaardelijke Liefde.
Het is een trilling, vind haar en ......
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 23-09-2014 11:58
Spring zei:
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.


Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE.

MAARRRR ik zal ze allemaal kijken. Mocht dit echt lucifer promo zijn ben ik weg hoor..en teleurgesteld ook. :-|
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Spring 23-09-2014 11:30
Mb zei:
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.


Wat ook kan is dat zij de bijbel als leidraad nemen en kopiëren om te doen lijken dat het de eindtijd is.
-------
En ik laat me nog steeds niet wijsmaken dat Lucifer de goedheid is en al helemaal niet dat de Elite alles doet met een reden van goedheid, heb deel twee even bekeken .
NEE.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# jenne 23-09-2014 10:46
Als je je voort hebt geplant, is je biologische taak volbracht, de rest is maar wat je er van wilt maken, we hebben de gene van het spreken gekregen dat is wat ons ander maakt als de dieren, de makers/wachters van deze planeet hebben ons op weg geholpen,
en zich terug getrokken, en gaan waarschijnlijk er een eind aan maken, ze zijn volkomen teleurgesteld in de mensheid, van wat uit had moeten groeien tot een wonderschone planeet, is verworden tot een chaos, ten minste zo zou ik denken in hun plaats, ik leg mij er bij neer, er valt niet echt nog iets te veranderen, uit onze intuïtie komt de waarheid voort, Descartez.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Cor van der Burgt 23-09-2014 08:55
Beste Nexus,

Ik begrijp je bezorgdheid en ikzelf zoek ook al jaren naar wat, hoe en waarom. Ik kan je deze lezingen adviseren.
wanttoknow.nl/.../... ;-)
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# Mb 23-09-2014 08:40
"Is het dan niemand opgevallen dat de zaken die de afgelopen jaren de revue passeren parallel lopen met de teksten van het oude en het nieuwe testament? Is dit toeval?"..

De bijbel is absoluut geen geloofsboek. Als je dieper en dieper graaft in dit boek zie je een "gebruiksaanwijzing". Het doel van deze "gebruiksaanwijzing" ontgaat mij nog. Het is mij wel zeer duidelijk dat deze "gebruiksaanwijzing" wordt gebruikt door hen die menen de macht te hebben. Ben al een paar jaar bezig deze "gebruiksaanwijzing" te vertalen naar de "huidige tijd". Het is schrikbarend hoe perfect het "op elkaar past". Naadloos sluit het op elkaar aan.
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer
# nelson 23-09-2014 07:13
internet heeft zeker ook zijn goede en nuttige kanten, maar,...je dient wel te beschikken over de nodige kennis en onderscheidingsvermogen om het kaft van het koren te scheiden. Wat is waarheid? Joh 17:17 'Uw woord is waarheid '
Antwoorden | Antwoorden met citaat | Citeer

Plaats reactie


Beveiligingscode
Vernieuwen